Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.03 szerda, 07:05:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13846788 alkalommal)
0 Felhasználó és 90 vendég van a témában
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #1050 Dátum: 2009.12.03 csütörtök, 08:06:39 »

Az üzemanyagszűrőt én inkább azután cserélném, ha a protec-es tank kiürült. Ha az anyag felold valamit a szűrő előtt, akkor az valószínűleg a szűrőben ki is csapódik, s akkor már inkább a régibe menjen. A szűrőt pedig te is ki tudod cserélni. Ha nem megy, vagy nem akarod, akkor majd összehozunk egy találkozót Debrecenben és segítek.
Bosch-t azért ajánlottam mert olcsóbb, mint a debreceni Cromax-ban a gyári, másrészt szerintem van olyan minőségű mint a gyári (az talán delphi, de erre nem vennék mérget)
A szerelési idő nem több 1-2 óránál az egészre, az árak pedig szerintem 3K-tól a csillagos égig terjednek. A márkaszervizek 6-8-10K-s óradíjjal dolgoznak. Ahová te mész, ott nem fognak átvágni...

oks, akkor az üa. szűrőt majd a következő alkalommal, talán már egy találka keretén belül Smiley (a leírást elolvastam, nem tűnt bonyolultnak, de azért nem mondeo-szerelőként végeztem az egyetemen...)
köszi a segítséget előre is, majd pm-ben egyeztetünk (hogy mikor, hol és milyen sör társaságában Smiley)
üdv
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1051 Dátum: 2009.12.03 csütörtök, 09:44:37 »

Sziasztok!

Nekem lenne egy olyan kérdésem, hogy mikor kell = célszerű a vezérmű láncot cserélni? Igen, sokan mondják, hogy többet bír, mint a kocsi, de nekem 240 ezer van a verdában, és nálam nem akarom, hogy ezek legyenek az ultosó kilométerek...

2.0 rdci 131 LE, 2003.03.20, és FMBA motoros.
Valamint ez mennyire költséges mutatvány?

Tisztelettel, és köszi a válaszokat előre is.
Meszike007
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1052 Dátum: 2009.12.03 csütörtök, 09:54:33 »

p1631 nem ez??accelerate pedal position senzor 1 signal too high
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #1053 Dátum: 2009.12.03 csütörtök, 10:24:28 »

Sziasztok!

Nekem lenne egy olyan kérdésem, hogy mikor kell = célszerű a vezérmű láncot cserélni? Igen, sokan mondják, hogy többet bír, mint a kocsi, de nekem 240 ezer van a verdában, és nálam nem akarom, hogy ezek legyenek az ultosó kilométerek...

2.0 rdci 131 LE, 2003.03.20, és FMBA motoros.
Valamint ez mennyire költséges mutatvány?

Tisztelettel, és köszi a válaszokat előre is.
Meszike007

Hátha itt találsz hozzá infót LINK.
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1054 Dátum: 2009.12.03 csütörtök, 10:30:42 »

Hátha itt találsz hozzá infót LINK.
Köszi
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1055 Dátum: 2009.12.03 csütörtök, 21:11:58 »

Ha oda már bekerült a fémreszelék,akkor annak a cr rendszernek már reszeltek.2mikronos szűrő.Oda csak a visszatérőn kerülhet be fém reszelék a pumpedliből.De akkor az már addigra nagyon meghal. nyes

Igaza van Bunyeknek. A visszatérő ágban is lehet fémreszelék.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1056 Dátum: 2009.12.03 csütörtök, 21:49:25 »

Sziasztok!

Nekem lenne egy olyan kérdésem, hogy mikor kell = célszerű a vezérmű láncot cserélni? Igen, sokan mondják, hogy többet bír, mint a kocsi, de nekem 240 ezer van a verdában, és nálam nem akarom, hogy ezek legyenek az ultosó kilométerek...

2.0 rdci 131 LE, 2003.03.20, és FMBA motoros.
Valamint ez mennyire költséges mutatvány?

Tisztelettel, és köszi a válaszokat előre is.
Meszike007
Gondolom 400ekm-et csak kibír
Naplózva
calibra16v
Vendég
« Új hozzászólás #1057 Dátum: 2009.12.03 csütörtök, 22:39:38 »

Sziasztok!!

Nem régiben írtam .hogy egyenes állásban koppan a kormányom vagyis kopog.
Orvosoltattam a problémát és végülis nem volt egy vészes ára sem és a gond sem volt annyira nagy!
Az volt a baja a kocsinak,hogy kikopott 1 ponton a kormányművem de ez sajna a rendszertelen olajcsere miatt azt mondta a szerelő és azt is mondta a mondeoknál típus hiba de rajtam kívűl nem nagyon halattam senkitől ilyet.
Kiszereléssel felújítással  vissza szereléssel és futómű állítással 2 év garanciával 62000ft.
Nem tartom drágának a dolgot mert gondolom az uj kormány mű nem 62k lett volna.
csak leírtam hátha hasonló problémával küszködik majd valaki és nem kell találgatni neki.
Amúgy a Fogasléc Bt nél csináltattam RAY csinálta 48 óra alatt készen volt a kocsi és nagyon jó lett egyenlőre kb azóta 8000 km mentem  a kocsival.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #1058 Dátum: 2009.12.04 péntek, 05:13:05 »

Igaza van Bunyeknek. A visszatérő ágban is lehet fémreszelék.
Persze,de én azt mondom,hogy ha azt már észreveszed a szűrőben ,akkor már régen rossz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #1059 Dátum: 2009.12.04 péntek, 05:14:28 »

Sziasztok!!

Nem régiben írtam .hogy egyenes állásban koppan a kormányom vagyis kopog.
Orvosoltattam a problémát és végülis nem volt egy vészes ára sem és a gond sem volt annyira nagy!
Az volt a baja a kocsinak,hogy kikopott 1 ponton a kormányművem de ez sajna a rendszertelen olajcsere miatt azt mondta a szerelő és azt is mondta a mondeoknál típus hiba de rajtam kívűl nem nagyon halattam senkitől ilyet.
Kiszereléssel felújítással  vissza szereléssel és futómű állítással 2 év garanciával 62000ft.
Nem tartom drágának a dolgot mert gondolom az uj kormány mű nem 62k lett volna.
csak leírtam hátha hasonló problémával küszködik majd valaki és nem kell találgatni neki.
Amúgy a Fogasléc Bt nél csináltattam RAY csinálta 48 óra alatt készen volt a kocsi és nagyon jó lett egyenlőre kb azóta 8000 km mentem  a kocsival.
Tipushiba.Jah.Ezzel magyarázzák a saját munkájuk hátterét.....mintha olyan sok mondeót javítottak volna ilyen problémával.... Angry
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1060 Dátum: 2009.12.04 péntek, 08:41:25 »

Persze,de én azt mondom,hogy ha azt már észreveszed a szűrőben ,akkor már régen rossz.

egyértelmű,de a leggyorsabban go szürő félbevágásával lehet megállapitani azért mondtam.
Ha abba van akkor nyilik a buksza azis biztos... szomoru1
Naplózva
calibra16v
Vendég
« Új hozzászólás #1061 Dátum: 2009.12.04 péntek, 20:18:58 »

Tipushiba.Jah.Ezzel magyarázzák a saját munkájuk hátterét.....mintha olyan sok mondeót javítottak volna ilyen problémával.... Angry

Igen én sem érzem típus hibának márt csak azért sem mert 310.000 van lassan a motorban.
Én a típus hibának azt nevezném ami 25 vagy max 50ezer kilométerig állandó jelleggel kiújul. Szóval én is úgy érzem mindegy milyen futóművet javítanának típus hibás lenne  szomoru1
Naplózva
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #1062 Dátum: 2009.12.04 péntek, 23:22:26 »

na ma voltam szerelőnél, aki lecserélte az olajat, és közben azt vette észre, hogy nagyon olajos a blokk alja, teljesen össze volt fröcskölve az egész
ugyanakkor azt mondta, h nem motorolaj, hanem váltóolaj, mert szép világos színű volt
én eddig nem tapasztaltam volna, hogy foltot hagy a kocsi maga alatt, tehát nagyon nem csöpöghet (az alsó műanyag borítás amúgy már nincs meg)
ők azt mondták, hogy valamelyik szimeringnél csaphatja ki az olajat
szerintetek is lehetséges ez? ha igen, akkor milyen szimering ez pontosan, és mennyibe kerülhet?

sajnos a szerelőnek se volt tippje, hogy miért fogyaszt városban 9 l fölött az autó

a porlasztócsúcsok mennyire befolyásolhatják a fogyasztást? meg lehet azt nézetni valahol/valahogy, hogy milyen állapotban vannak? az a baj, hogy a kereskedő annyira kipucoltatta a motort is, hogy vadi újnak hatnak még a porlasztócsúcsok is :s
(a csúcs száma 501z, ha jól emlékszem, ebből lehet vmire következtetni?)

bocs, ha sok hülyeséget kérdeztem  Roll Eyes


francoe: köszi amúgy a szerelő tippet, rendesek és korrektek voltak
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #1063 Dátum: 2009.12.05 szombat, 00:54:32 »

na ma voltam szerelőnél, aki lecserélte az olajat, és közben azt vette észre, hogy nagyon olajos a blokk alja, teljesen össze volt fröcskölve az egész
ugyanakkor azt mondta, h nem motorolaj, hanem váltóolaj, mert szép világos színű volt
én eddig nem tapasztaltam volna, hogy foltot hagy a kocsi maga alatt, tehát nagyon nem csöpöghet (az alsó műanyag borítás amúgy már nincs meg)
ők azt mondták, hogy valamelyik szimeringnél csaphatja ki az olajat
szerintetek is lehetséges ez? ha igen, akkor milyen szimering ez pontosan, és mennyibe kerülhet?...

Valószínű ez a probléma, és a megoldása: http://mondeo.hu/index.php?topic=36.msg448449#msg448449
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1064 Dátum: 2009.12.05 szombat, 07:35:36 »

na ma voltam szerelőnél, aki lecserélte az olajat, és közben azt vette észre, hogy nagyon olajos a blokk alja, teljesen össze volt fröcskölve az egész
ugyanakkor azt mondta, h nem motorolaj, hanem váltóolaj, mert szép világos színű volt
én eddig nem tapasztaltam volna, hogy foltot hagy a kocsi maga alatt, tehát nagyon nem csöpöghet (az alsó műanyag borítás amúgy már nincs meg)
ők azt mondták, hogy valamelyik szimeringnél csaphatja ki az olajat
szerintetek is lehetséges ez? ha igen, akkor milyen szimering ez pontosan, és mennyibe kerülhet?

sajnos a szerelőnek se volt tippje, hogy miért fogyaszt városban 9 l fölött az autó

a porlasztócsúcsok mennyire befolyásolhatják a fogyasztást? meg lehet azt nézetni valahol/valahogy, hogy milyen állapotban vannak? az a baj, hogy a kereskedő annyira kipucoltatta a motort is, hogy vadi újnak hatnak még a porlasztócsúcsok is :s
(a csúcs száma 501z, ha jól emlékszem, ebből lehet vmire következtetni?)

bocs, ha sok hülyeséget kérdeztem  Roll Eyes


francoe: köszi amúgy a szerelő tippet, rendesek és korrektek voltak
Ha már azt mondták valamelyik szimmeringnél, akkor megmondhatták volna azt is, hogy melyiknél...olyan sok lehetőség nincs...(nyelestengely, féltengely kihajtások, kulissza) Wink
Magas fogyinak sok oka lehet.....de a motor szempontjából az egyik leglényegesebb, hogy kapjon elég levegőt! Tiszta légszűrő és tiszta szívósor! (EGR dugó és szívósor tisztítás) wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
calibra16v
Vendég
« Új hozzászólás #1065 Dátum: 2009.12.05 szombat, 11:32:26 »

Ha már azt mondták valamelyik szimmeringnél, akkor megmondhatták volna azt is, hogy melyiknél...olyan sok lehetőség nincs...(nyelestengely, féltengely kihajtások, kulissza) Wink
Magas fogyinak sok oka lehet.....de a motor szempontjából az egyik leglényegesebb, hogy kapjon elég levegőt! Tiszta légszűrő és tiszta szívósor! (EGR dugó és szívósor tisztítás) wave

Megtudnád mondani nekem ,hogy miért szokták ledugózni az EGR-t? Már gondolkodtam rajta én is  de fogalmam sincs mire jó így nem foglalkoztam vele.
Mi fog megváltozni a motornál jobban húz majd vagy kevesebb lesz a fogyasztás? Vagy tényleg miért szokták ledugózni azt a EGR-t  vigyor3 Köszi a választ

Amúgy meg nekem is simán 9litert beveri városban a kocsi de soha nem foglalkoztam vele szerintem nem sokkal eszik kevesebbet senkinek.
Persze azt sem mind1 milyen városi forgalomról beszélünk. Mert ugye vannak városok ahol nekem sem 9 liter a fogyasztásom
Ha Polgárdiban vagyok a barátomnál ott nincs különbség 5.8 ,ha Székesfehérváron járok akkor kicsit megnő a fogyasztásom akkor márt 6.5 l kb ,ha Pestre megyek akkor márt beleérek a 8-9 l be simán.
De nekem volt márt 11l is a városi fogyasztásom ha hiszitek ha nem .
Franciaországban élek MARSEILLE belvárosában és itt is dolgozom a városban és nyáron mikor 45 fok van reggeltől estig megyek a városban klímával van úgy, hogy 300m 20 perc alatt teszek meg akkor bizony van fogyasztásom.
De ezt a példát írhattam volna Pestre is mert ott sem jobb egy délutáni forgalom vagy 1 reggeli csúcs.
Lényeg a lényeg nincs azt a kocsi ami nem enne többet ilyen körülmények között szerintem.
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #1066 Dátum: 2009.12.05 szombat, 12:22:35 »

Megtudnád mondani nekem ,hogy miért szokták ledugózni az EGR-t? Már gondolkodtam rajta én is  de fogalmam sincs mire jó így nem foglalkoztam vele.
Mi fog megváltozni a motornál jobban húz majd vagy kevesebb lesz a fogyasztás? Vagy tényleg miért szokták ledugózni azt a EGR-t  vigyor3 Köszi a választ

Ezt én is meg tudom mondani. Azért kell ledugózni, hogy csak friss levegőt kapjon a motor. A visszavezetett kipufogógáz ugyan csökkenti a káros környezeti hatásokat, de nem kell aggódni, dugózással is átmegy a vas a zöldkártyán. A dugózást érdemes egy EGR szelep és szívósor tisztítással is egybekötni. Meglepődik az ember, hogy annyi lerakódás, jelentősen csökken a levegőrendszer áteresztő képessége. A dugózás és tisztítás után csökken a füstölés. Javul a teljesítmény és csökken a fogyasztás is, bár ezek nem változnak jelentősen.
Az elektromos vezérlésű turbós motoroknál (pl.:N7BA) hibakódot generál a rendszer. Panaszkodik az alacsony EGR nyomásra. Nem csoda, mert ledugóztuk. Ez a hibajel semmiféle káros következménnyel nem jár, még hosszú idő után sem. Én 3 éve járok így.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1067 Dátum: 2009.12.05 szombat, 12:57:00 »

Megtudnád mondani nekem ,hogy miért szokták ledugózni az EGR-t? Már gondolkodtam rajta én is  de fogalmam sincs mire jó így nem foglalkoztam vele.
Mi fog megváltozni a motornál jobban húz majd vagy kevesebb lesz a fogyasztás? Vagy tényleg miért szokták ledugózni azt a EGR-t  vigyor3 Köszi a választ

Amúgy meg nekem is simán 9litert beveri városban a kocsi de soha nem foglalkoztam vele szerintem nem sokkal eszik kevesebbet senkinek.
Persze azt sem mind1 milyen városi forgalomról beszélünk. Mert ugye vannak városok ahol nekem sem 9 liter a fogyasztásom
Ha Polgárdiban vagyok a barátomnál ott nincs különbség 5.8 ,ha Székesfehérváron járok akkor kicsit megnő a fogyasztásom akkor márt 6.5 l kb ,ha Pestre megyek akkor márt beleérek a 8-9 l be simán.
De nekem volt márt 11l is a városi fogyasztásom ha hiszitek ha nem .
Franciaországban élek MARSEILLE belvárosában és itt is dolgozom a városban és nyáron mikor 45 fok van reggeltől estig megyek a városban klímával van úgy, hogy 300m 20 perc alatt teszek meg akkor bizony van fogyasztásom.
De ezt a példát írhattam volna Pestre is mert ott sem jobb egy délutáni forgalom vagy 1 reggeli csúcs.
Lényeg a lényeg nincs azt a kocsi ami nem enne többet ilyen körülmények között szerintem.

TZS közben leírta, de a lényeg az , hogy az EGR-en keresztül jut a mocsok a szívósorba, ami eltömíti azt és utána már nem kap elegendő levegőt a motor és elégtelen lesz az égés, ezért füstöl és eszik mint állat.
A szelepszár szimmeringek és szelepszár élettartama meg 3 szorozódik(sőt ha úgy vesszük az egész motoré, mert ha már egyszer az miatt le kell venni a fejet, az már úgysem lesz soha olyan mint volt!!) ha még új korában letömíti az ember,  a szilárd korom részecskék nem darálják le a szárat és a szimmeringet.(ezek a motorok jó soká nem eszik az olajat)
Egy motor teljes élettartama alatt az EGR miatt nagyságrendekkel több károsanyag jut a levegőbe, mintha eleve rá sem tették volna....ilyen világban élünk uglystupid2
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.05 szombat, 13:06:10 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1068 Dátum: 2009.12.05 szombat, 13:04:16 »

Megtudnád mondani nekem ,hogy miért szokták ledugózni az EGR-t? Már gondolkodtam rajta én is  de fogalmam sincs mire jó így nem foglalkoztam vele.
Mi fog megváltozni a motornál jobban húz majd vagy kevesebb lesz a fogyasztás? Vagy tényleg miért szokták ledugózni azt a EGR-t  vigyor3 Köszi a választ

Amúgy meg nekem is simán 9litert beveri városban a kocsi de soha nem foglalkoztam vele szerintem nem sokkal eszik kevesebbet senkinek.
Persze azt sem mind1 milyen városi forgalomról beszélünk. Mert ugye vannak városok ahol nekem sem 9 liter a fogyasztásom
Ha Polgárdiban vagyok a barátomnál ott nincs különbség 5.8 ,ha Székesfehérváron járok akkor kicsit megnő a fogyasztásom akkor márt 6.5 l kb ,ha Pestre megyek akkor márt beleérek a 8-9 l be simán.
De nekem volt márt 11l is a városi fogyasztásom ha hiszitek ha nem .
Franciaországban élek MARSEILLE belvárosában és itt is dolgozom a városban és nyáron mikor 45 fok van reggeltől estig megyek a városban klímával van úgy, hogy 300m 20 perc alatt teszek meg akkor bizony van fogyasztásom.
De ezt a példát írhattam volna Pestre is mert ott sem jobb egy délutáni forgalom vagy 1 reggeli csúcs.
Lényeg a lényeg nincs azt a kocsi ami nem enne többet ilyen körülmények között szerintem.

Ja a fogyasztás városban akármilyen lehet, ha elképzelsz egy olyan helyzetet, ahol álló helyzetben kipöfögteted a tankot akkor pl végtelen sok(na ezt a hüleséget csak azért írtam hogy érzékeltessem, hogy még beszélni sem érdemes róla, hogy kinek mennyi városban a fogyija..) wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
interakcio
Vendég
« Új hozzászólás #1069 Dátum: 2009.12.05 szombat, 15:09:28 »

Sziasztok!

Ismét a tanácsaitokra lenne szükségem.Szerda körül viszem a mondimat a magasnyomású rendszer átvizsgálására, mert vmi miatt gázadásra néha (napi 1x átlagban) le akar fulladni, de ha visszaengedem a gázpedált, nincs baj. Javasoltátok a Filep szervízt, ők átirányítottak a távolság miatt Sárvárra (Takács Gyula). Mire érdemes figyelnem, ha leveszik a magasnyomású szivattyút, lehet h a porlasztókat is kiszedik és nyomáspróbázzák gépen?Nekem az alábbiak jutottak eszembe:

- a hibakódokat az ECU-ból mindenképpen felírom
- a szivattyút megnézetem h van-e mechanikai kopása (240 e. km lesz lassan az autóban és pár hozzászólással ezelőtt a fémreszelék téma eléggé bexaratott)
- a porlasztókhoz csak akkor engedek nyúlni ha a CR nyomást a szivattyú rendben leadja és nincs mechanikai kopása (nemde?)
- megnézetem a gázolaj szűrőt nincs-e elkoszolódva (2 hete protecet kapott a vas)
- és ha még győzik szusszal, kipucoltatom a tankot és az ü.a. rendszert.

Mit javasoltok, mit nézessek még meg, vagy tisztíttassak ki vagy egyéb művelet?

Köszi a tanácsokat!

Ui: ja és szeretnék végig a kocsi mellett lenni, ha kell benne alszom police
Naplózva
calibra16v
Vendég
« Új hozzászólás #1070 Dátum: 2009.12.05 szombat, 17:27:41 »

TZS közben leírta, de a lényeg az , hogy az EGR-en keresztül jut a mocsok a szívósorba, ami eltömíti azt és utána már nem kap elegendő levegőt a motor és elégtelen lesz az égés, ezért füstöl és eszik mint állat.
A szelepszár szimmeringek és szelepszár élettartama meg 3 szorozódik(sőt ha úgy vesszük az egész motoré, mert ha már egyszer az miatt le kell venni a fejet, az már úgysem lesz soha olyan mint volt!!) ha még új korában letömíti az ember,  a szilárd korom részecskék nem darálják le a szárat és a szimmeringet.(ezek a motorok jó soká nem eszik az olajat)
Egy motor teljes élettartama alatt az EGR miatt nagyságrendekkel több károsanyag jut a levegőbe, mintha eleve rá sem tették volna....ilyen világban élünk uglystupid2


Köszi mind2tötöknek.

akkor ha jól értem itt az ideje ledugózni az egr-emet.
Naplózva
interakcio
Vendég
« Új hozzászólás #1071 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 12:48:03 »

Hol vagytok fórumozó mondisok? Mindenki mikulásruhába öltözve feszít a tdci-kben vagy mi? Jobban szokott pörögni ez a topic. Nekem még mindig a tanácsaitokra lenne szükségem (lásd: magasnyomású ü.a. rendszer)

Sok virgácsot mindenkinek!!!! duhos2

Írjatok! Köszi
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1072 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 14:33:33 »

Sziasztok!

Ismét a tanácsaitokra lenne szükségem.Szerda körül viszem a mondimat a magasnyomású rendszer átvizsgálására, mert vmi miatt gázadásra néha (napi 1x átlagban) le akar fulladni, de ha visszaengedem a gázpedált, nincs baj. Javasoltátok a Filep szervízt, ők átirányítottak a távolság miatt Sárvárra (Takács Gyula). Mire érdemes figyelnem, ha leveszik a magasnyomású szivattyút, lehet h a porlasztókat is kiszedik és nyomáspróbázzák gépen?Nekem az alábbiak jutottak eszembe:

- a hibakódokat az ECU-ból mindenképpen felírom
- a szivattyút megnézetem h van-e mechanikai kopása (240 e. km lesz lassan az autóban és pár hozzászólással ezelőtt a fémreszelék téma eléggé bexaratott)
- a porlasztókhoz csak akkor engedek nyúlni ha a CR nyomást a szivattyú rendben leadja és nincs mechanikai kopása (nemde?)
- megnézetem a gázolaj szűrőt nincs-e elkoszolódva (2 hete protecet kapott a vas)
- és ha még győzik szusszal, kipucoltatom a tankot és az ü.a. rendszert.

Mit javasoltok, mit nézessek még meg, vagy tisztíttassak ki vagy egyéb művelet?

Köszi a tanácsokat!

Ui: ja és szeretnék végig a kocsi mellett lenni, ha kell benne alszom police
Szerintem egy ilyen vizsgálat nem úgy megy, hogy betolod a vasat, szétborítják aztán majd lesz valami.
1) számítógépes diagnosztika kell, hibakódok, rail nyomás mérése több állapotban (álló motor (600kPa), alapjárat (min 23000kPa), csúcsterhelésnél - menet közben (min. 160000kpa).
2) porlasztók visszafolyás vizsgálata több állapotban
3) porlasztók kiszereléses vizsgálata: reakcióidő, porlasztási kép, átfolyási mennyiség
4) cr szivattyú vizsgálata (ha a nyomásmérésnél van valami erre utaló jel)

Ha semmi CR és porlasztógyanura utaló jel nincs, kérj nyomásszabályzó szelep és üa. hőfok jeladó tisztítást. Mindkettő a CR szivattyún van.

Érdemes lenne továbbá produkálni a hibát, mert ha el tudják kapni diagnosztika közben, sok infót lehet szerezni belőle.
Ha gázadásra fullad valószínűleg a nyomásváltozással van összefüggésben, ami vagy nyomásállítási hiba (nyomásszabályzó szelep) vagy szivárgás (pl. résolajcső O gyűrű).

Az enyémnél pl. olyan volt, hogy félmeleg motornál menet közben gázadásra vészüzembe vágta a motort az ecu, mert folyott a 2. henger résolajcsöve. Hidegen nem, melegen nem. vicces volt. Cheesy Hasonlóan hülye hiba.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1073 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 15:12:42 »

nagynyomásúnak is van visszavolyó ága álltalában...

Igaz ami igaz!  worship
Miután megírtam a kommentet és elmentem aludni, erről álmodtam...  nyes
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1074 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 15:19:02 »

Sziasztok!

Nekem lenne egy olyan kérdésem, hogy mikor kell = célszerű a vezérmű láncot cserélni? Igen, sokan mondják, hogy többet bír, mint a kocsi, de nekem 240 ezer van a verdában, és nálam nem akarom, hogy ezek legyenek az ultosó kilométerek...

2.0 rdci 131 LE, 2003.03.20, és FMBA motoros.
Valamint ez mennyire költséges mutatvány?

Tisztelettel, és köszi a válaszokat előre is.
Meszike007

Hallani fogod. Ha hallani fogsz egy láncos, vagy kissé csapágyas csörgést jobb oldalról, eljött az idő.
Nekem most van 195000 a verdában, és jövő héten megyek cserére. Er Fordéknál kb 90 pénzből jön ki, de meg lehet olcsóbban is csinálni...

Üdv:

Gabe
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #1075 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 15:57:58 »

Hallani fogod. Ha hallani fogsz egy láncos, vagy kissé csapágyas csörgést jobb oldalról, eljött az idő.
Nekem most van 195000 a verdában, és jövő héten megyek cserére. Er Fordéknál kb 90 pénzből jön ki, de meg lehet olcsóbban is csinálni...

Üdv:

Gabe

Hát én még nem hallottam senkitől, hogy láncot cserélt volna, pedig ennél sokkal többet futott gépek vannak itt! wave
Naplózva
calibra16v
Vendég
« Új hozzászólás #1076 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 16:33:37 »

Hát én még nem hallottam senkitől, hogy láncot cserélt volna, pedig ennél sokkal többet futott gépek vannak itt! wave
nálam 310.000 és még nem jutott eszembe az sem ,hogy valaha hozzá nyúljak. Szerintem ökör módjára kell vezetni ahhoz ,hogy az tönkre menjen.Azért vettem Fordot mert tudtam láncos a motor és nem kell 80 ezereket költeni a Szíj cserére.
Mondjuk a Turbóm eltört és vettem 1 zsír ujat 194.000 ezeré azért azt kicsit sokallottam. 297.000km volt a kocsiba  a szomszéd Passat jába 250.000 volt és csak 130ért vette a uj turbót de neki 70 1 szíj csere és a hozzá tartozó kütyük.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #1077 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 17:18:05 »

Hallani fogod. Ha hallani fogsz egy láncos, vagy kissé csapágyas csörgést jobb oldalról, eljött az idő.
Nekem most van 195000 a verdában, és jövő héten megyek cserére. Er Fordéknál kb 90 pénzből jön ki, de meg lehet olcsóbban is csinálni...

Üdv:

Gabe
majd 500e km után.....talán.... nyes Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
interakcio
Vendég
« Új hozzászólás #1078 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 19:53:09 »

Szerintem egy ilyen vizsgálat nem úgy megy, hogy betolod a vasat, szétborítják aztán majd lesz valami.
1) számítógépes diagnosztika kell, hibakódok, rail nyomás mérése több állapotban (álló motor (600kPa), alapjárat (min 23000kPa), csúcsterhelésnél - menet közben (min. 160000kpa).
2) porlasztók visszafolyás vizsgálata több állapotban
3) porlasztók kiszereléses vizsgálata: reakcióidő, porlasztási kép, átfolyási mennyiség
4) cr szivattyú vizsgálata (ha a nyomásmérésnél van valami erre utaló jel)

Ha semmi CR és porlasztógyanura utaló jel nincs, kérj nyomásszabályzó szelep és üa. hőfok jeladó tisztítást. Mindkettő a CR szivattyún van.

Érdemes lenne továbbá produkálni a hibát, mert ha el tudják kapni diagnosztika közben, sok infót lehet szerezni belőle.
Ha gázadásra fullad valószínűleg a nyomásváltozással van összefüggésben, ami vagy nyomásállítási hiba (nyomásszabályzó szelep) vagy szivárgás (pl. résolajcső O gyűrű).

Az enyémnél pl. olyan volt, hogy félmeleg motornál menet közben gázadásra vészüzembe vágta a motort az ecu, mert folyott a 2. henger résolajcsöve. Hidegen nem, melegen nem. vicces volt. Cheesy Hasonlóan hülye hiba.

Pontosan ezeket fogom tenni, vagy kérni, amiket leírtál. HÁLA  worship
Naplózva
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #1079 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 20:10:39 »

Valószínű ez a probléma, és a megoldása: http://mondeo.hu/index.php?topic=36.msg448449#msg448449

köszi, hogy felhívtad rá a figyelmem, megmondom majd a szerelőnek, h ha nem találja a folyás helyét, akkor nézzük meg itt is

Ervin: azért nem mondta meg, hogy honnan folyik az olaj, mert sajnos/szerencsére nem folyt annyira, hogy észrevehető legyen szabad szemmel, és mivel minden össze volt olajozva, ezért azt javasolta, hogy mosassak alvázat, majd menjek vissza hozzá és akkor megnézi
így nem tudta megmondani, h melyik szimeringnél van bibi (én meg nem tudom neked megmondani a típusát, sajna nem értek hozzá, helyileg középen, a motor alatt van kb. Smiley)

TZS, Ervin:
felvetettem én is ezt az EGR dugózást a szerelőnek, de valamit magyarázott, hogy nem mindegyik kocsinál lehet, mert hibaüzit dob, gondolom ez az, amit TZS is írt. Ezek szerint minden mondinál javasolt megcsináltatni? (az enyém 2004-es 2 literes tdci)

köszi worship
(örülök ennek a forumnak, már egész sok mindent megtanultam tőletek, köszike  Grin)
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1080 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 20:19:46 »

köszi, hogy felhívtad rá a figyelmem, megmondom majd a szerelőnek, h ha nem találja a folyás helyét, akkor nézzük meg itt is

Ervin: azért nem mondta meg, hogy honnan folyik az olaj, mert sajnos/szerencsére nem folyt annyira, hogy észrevehető legyen szabad szemmel, és mivel minden össze volt olajozva, ezért azt javasolta, hogy mosassak alvázat, majd menjek vissza hozzá és akkor megnézi
így nem tudta megmondani, h melyik szimeringnél van bibi (én meg nem tudom neked megmondani a típusát, sajna nem értek hozzá, helyileg középen, a motor alatt van kb. Smiley)

TZS, Ervin:
felvetettem én is ezt az EGR dugózást a szerelőnek, de valamit magyarázott, hogy nem mindegyik kocsinál lehet, mert hibaüzit dob, gondolom ez az, amit TZS is írt. Ezek szerint minden mondinál javasolt megcsináltatni? (az enyém 2004-es 2 literes tdci)

köszi worship
(örülök ennek a forumnak, már egész sok mindent megtanultam tőletek, köszike  Grin)
Ha EU 3-as az autód, akkor minden hibaüzenet nélkül zárható az EGR.
Ezt onnan tudod a legkönnyebben megállapítani, hogy ha vákumdob állítja a turbó lapátszögeket akkor EU 3, ha elektromos fekete dobozka állítja a lapátszöget, akkor EU4. wave
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.06 vasárnap, 20:22:38 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #1081 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 20:27:44 »

Ha EU 3-as az autód, akkor minden hibaüzenet nélkül zárható az EGR.
Ezt onnan tudod a legkönnyebben megállapítani, hogy ha vákumdob állítja a turbó lapátszögeket akkor EU 3, ha elektromos fekete dobozka állítja a lapátszöget, akkor EU4. wave

hát, köszi de sajna még így se fogom tudni megállapítani, mert se a vákumdobot, se a turbó lapátszöget nem ismerem még személyesen  laugh
le tudod esetleg írni úgy, hogy egy autóanalfabéta közgazdász is megértse, hogy mit hol kell keressen? Smiley

egyébként sokszor elhangzottak itt a forumon, hogy milyen hibaüzenetet dob a gép. Ezt csak számítógépre kötve, diagnosztikával lehet megnézni, és ha igen, akkor ilyen kütyüje szokott lenni minden szerelőnek, vagy inkább csak szakszervízben?

 worship
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1082 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 20:34:02 »

hát, köszi de sajna még így se fogom tudni megállapítani, mert se a vákumdobot, se a turbó lapátszöget nem ismerem még személyesen  laugh
le tudod esetleg írni úgy, hogy egy autóanalfabéta közgazdász is megértse, hogy mit hol kell keressen? Smiley

egyébként sokszor elhangzottak itt a forumon, hogy milyen hibaüzenetet dob a gép. Ezt csak számítógépre kötve, diagnosztikával lehet megnézni, és ha igen, akkor ilyen kütyüje szokott lenni minden szerelőnek, vagy inkább csak szakszervízben?

 worship
Ha ilyen tök van a turbódon, akkor EU3, ha egy fekete elektomos doboz, amire kábelek mennek eplus2 akkor EU4  nyes
Ez az EU3:http://imagerz.com/QENEDUtvAwICAl8cEwVR

Mondjuk azt nem írtad, hogy 130 vagy 115 lovas az autód..
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.06 vasárnap, 20:36:01 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #1083 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 07:50:00 »

hát, köszi de sajna még így se fogom tudni megállapítani, mert se a vákumdobot, se a turbó lapátszöget nem ismerem még személyesen  laugh
le tudod esetleg írni úgy, hogy egy autóanalfabéta közgazdász is megértse, hogy mit hol kell keressen? Smiley

egyébként sokszor elhangzottak itt a forumon, hogy milyen hibaüzenetet dob a gép. Ezt csak számítógépre kötve, diagnosztikával lehet megnézni, és ha igen, akkor ilyen kütyüje szokott lenni minden szerelőnek, vagy inkább csak szakszervízben?

 worship
A legegyszerűbb ha megnézed a forgalmidban! Ha a V.9 ponthoz egy 10-es van írja, akkor EUR4.
Mivel a Tied 2004-es, így ha minden igaz, akkor ahhoz már elég egy egyszerűbb kütyü, amivel ki tudod olvasni és törölni a hibakódokat. A neten kevesebb mint 10 rugóért vehetsz már ilyen szerkezetet. De ha nem törlöd a hibakódot, akkor sincs semmi. Nekem is és több mindenkinek itt a fórumon fixen világít a MIL lámpa a ledugózott EGR miatt és vígan használjuk. Mondjuk és időnként csak azért ütöm ki, hogy lássam hogy nincs tárolva más hibakód is.
Naplózva
tengelyi
Vendég
« Új hozzászólás #1084 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 14:11:46 »

Sziasztok!
Ti hallottatok már olyanról, hogy a Magyarországra és Kelet-Európába szállított TDCI-k porlasztócsúcsait (adagoló fúvókáit) a rosszabb minőségű üzemanyaghoz igazítanák a gyárban? És állítólag a nyugatról használtan importált TDCI-kben ezért mennek tönkre hamarabb a csúcsok?
Naplózva
Devlin
Vendég
« Új hozzászólás #1085 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 14:25:36 »

Sziasztok!
Ti hallottatok már olyanról, hogy a Magyarországra és Kelet-Európába szállított TDCI-k porlasztócsúcsait (adagoló fúvókáit) a rosszabb minőségű üzemanyaghoz igazítanák a gyárban? És állítólag a nyugatról használtan importált TDCI-kben ezért mennek tönkre hamarabb a csúcsok?


Városi legenda.
Megnéztem eCat-ben és nem tesz különbséget a különböző piacra szánt autók csúcsai között.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1086 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 14:30:51 »

Sziasztok!
Ti hallottatok már olyanról, hogy a Magyarországra és Kelet-Európába szállított TDCI-k porlasztócsúcsait (adagoló fúvókáit) a rosszabb minőségű üzemanyaghoz igazítanák a gyárban? És állítólag a nyugatról használtan importált TDCI-kben ezért mennek tönkre hamarabb a csúcsok?

Nincs ilyen. 
Naplózva
tengelyi
Vendég
« Új hozzászólás #1087 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 15:06:55 »

Nincs ilyen. 

Köszi a választ. Akkor ez csak egy kereskedői fogás volt. Egyben szeretném megkérdezni a véleményeteket is.
TDCI-t szeretnék vásárolni, már jól ismerem a típust, volt 2 is, mindkettő céges volt, de most magamnak venném.
Egyelőre két darab van, ami tetszik. Mindkettő itthon vezetett szervizkönyves. Egyikben 155 ezer km van, és nem volt cserélve még a csúcs.
A másikban 170 ezer van, de friss gyári új csúcsokkal adják, 1 év gari van rájuk.
A 155 ezret futott egy Ambiente 4 ajtós, a 170 ezret futott egy Trend, 5 ajtós. Igaz, a Trend 1.5 évesen jött be az országba, az első szervize Franciaországban volt, a többi itthon márkaszervizben. Az Ambiente végig magyar.
Az Ambiente kb. 300 ezer forinttal olcsóbb mint a Trend. Ti melyiket választanátok?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #1088 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 15:11:21 »

Köszi a választ. Akkor ez csak egy kereskedői fogás volt. Egyben szeretném megkérdezni a véleményeteket is.
TDCI-t szeretnék vásárolni, már jól ismerem a típust, volt 2 is, mindkettő céges volt, de most magamnak venném.
Egyelőre két darab van, ami tetszik. Mindkettő itthon vezetett szervizkönyves. Egyikben 155 ezer km van, és nem volt cserélve még a csúcs.
A másikban 170 ezer van, de friss gyári új csúcsokkal adják, 1 év gari van rájuk.
A 155 ezret futott egy Ambiente 4 ajtós, a 170 ezret futott egy Trend, 5 ajtós. Igaz, a Trend 1.5 évesen jött be az országba, az első szervize Franciaországban volt, a többi itthon márkaszervizben. Az Ambiente végig magyar.
Az Ambiente kb. 300 ezer forinttal olcsóbb mint a Trend. Ti melyiket választanátok?


A Ghiát. vigyor3

Viccet félretéve, a Trendet. Ambientére sanszosabb hogy hamarosan költeni kell. És a felszereltsége is jobb...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
tengelyi
Vendég
« Új hozzászólás #1089 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 15:18:27 »

Bocsánat, elfelejtettem mondani. Az Ambiente 2004-es, a Trend 2006-os évjárat.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #1090 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 15:19:57 »

Bocsánat, elfelejtettem mondani. Az Ambiente 2004-es, a Trend 2006-os évjárat.

Akkor főleg a Trend.

Bár én a helyedben még mindig inkább egy 2.2-es Ghiát keresnék... vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
tengelyi
Vendég
« Új hozzászólás #1091 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 15:28:12 »

Akkor főleg a Trend.

Bár én a helyedben még mindig inkább egy 2.2-es Ghiát keresnék... vigyor3

Sajnos nincs a kínálatban pillanatnyilag. Legalábbis addig az árhatárig, amit megszabtam.
Hitelt pedig nem veszek fel, kizárt. Inkább szervizre költöm a különbséget így segítve a hazai gazdasági növekedést. Cheesy
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1092 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 15:29:13 »

Köszi a választ. Akkor ez csak egy kereskedői fogás volt. Egyben szeretném megkérdezni a véleményeteket is.
TDCI-t szeretnék vásárolni, már jól ismerem a típust, volt 2 is, mindkettő céges volt, de most magamnak venném.
Egyelőre két darab van, ami tetszik. Mindkettő itthon vezetett szervizkönyves. Egyikben 155 ezer km van, és nem volt cserélve még a csúcs.
A másikban 170 ezer van, de friss gyári új csúcsokkal adják, 1 év gari van rájuk.
A 155 ezret futott egy Ambiente 4 ajtós, a 170 ezret futott egy Trend, 5 ajtós. Igaz, a Trend 1.5 évesen jött be az országba, az első szervize Franciaországban volt, a többi itthon márkaszervizben. Az Ambiente végig magyar.
Az Ambiente kb. 300 ezer forinttal olcsóbb mint a Trend. Ti melyiket választanátok?


Szóval akkor:

a 2004-es F1-es, a 2006-os pedig f2-es. Az F2-őben már módosítottak a porlasztókon, fitalabb is, mégis cserélni kellett a csúcsokat. Nekem gyanús a km állása. A leírtak alapján az ambientében is kevésnek tűnik a km, de a trnedben biztos, hogy jóval több van. Nem valószínű, hogy Fr-oban 20e km-t mentek volna vele 1 év alatt aztán meg eladják.

Egyébként kétségtelenűl a legjobb a legfiatalabb és a legfelszereltebb, de itt számomra összetettebb lenne a dolog.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tengelyi
Vendég
« Új hozzászólás #1093 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 20:21:02 »

Szóval akkor:

a 2004-es F1-es, a 2006-os pedig f2-es. Az F2-őben már módosítottak a porlasztókon, fitalabb is, mégis cserélni kellett a csúcsokat. Nekem gyanús a km állása. A leírtak alapján az ambientében is kevésnek tűnik a km, de a trnedben biztos, hogy jóval több van. Nem valószínű, hogy Fr-oban 20e km-t mentek volna vele 1 év alatt aztán meg eladják.

Egyébként kétségtelenűl a legjobb a legfiatalabb és a legfelszereltebb, de itt számomra összetettebb lenne a dolog.

Az Ambiente-ben biztos, hogy korrekt a számláló állása, sikerült elérnem az előző tulajt a mai nap, és komolyabb sérülése sem volt.
Valamint 1 év garancia is. Meg téli gumik. Úgyhogy én is felé hajlok.
Naplózva
calibra16v
Vendég
« Új hozzászólás #1094 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 21:11:48 »

Az Ambiente-ben biztos, hogy korrekt a számláló állása, sikerült elérnem az előző tulajt a mai nap, és komolyabb sérülése sem volt.
Valamint 1 év garancia is. Meg téli gumik. Úgyhogy én is felé hajlok.
Figyelj csak Én Franciaországban élek Pontosan Marseilleben.
Én nem venném meg a francia kocsit. Itt nem nagyon szoktam a kocsival foglalkozni sőt álltalában minden kocsi zuzott. Szerintem a franciát felejtsd el
Jah és itt a szomszéd falu is vagy 50 km és olyan autópálya rendszer van ,hogy elképzelni nem tudom ,hogy 20.000 km mentek volna vele.
én 160.000 mentem az enyémmel 2 év alatt. Remélem segítettem : jah és 2szer törték eddig össze parkoloba az első majd 1milióba került a biztositómnak/casco/ mert nem volt gazdálya.
2dik nekem került 250.000 be. 3. beverték a az ablakokat mert magyar, 4. kilopták a tükröket .5. össze karcolták a jobb oldalt mert nem volt karcos.6. friss fényezés után parkolóba leszakitották a lököst elöröl. NE VEDD MEG  falbav falbav falbav falbav
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1095 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 22:08:30 »

Az F2-őben már módosítottak a porlasztókon, fitalabb is, mégis cserélni kellett a csúcsokat. Nekem gyanús a km állása.

Ha 2.0-ról beszélünk, abban a legújabb csúcsok 2003 szept 15 óta vannak.
Az f2-ben ezen nem módosítottak.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1096 Dátum: 2009.12.08 kedd, 09:35:17 »

Sajnos nincs a kínálatban pillanatnyilag. Legalábbis addig az árhatárig, amit megszabtam.
Hitelt pedig nem veszek fel, kizárt. Inkább szervizre költöm a különbséget így segítve a hazai gazdasági növekedést. Cheesy
Amennyiben nem sürgős akkor türelem!
Sokat meg kell nézni! Nagyon sokat!!
Aztán alkudni. Mondeóból a piac tele van rendesen igaz nagyon sok a szutyok is. A vevő a király igaz a kp az nem a legjobb csak magánszemélynél. Habár én kereskedőtől nem szívesen vennék autót....pláne tdci-t....
Másik dolog meg tdci-t télen mínuszokban kell venni akkor lehet jól kipróbálni Smiley

OFF:
Mi 4 évesen a  2,0-át 1,52 ért vettük, a 2,2-est szintén 4 évesen 1,34-ért. Azaz mi esetünkben az ár pont a fordítottja a reális dolgoknak, de itt rengeteg dolog közrejátszott.
A szomszéd ki is van akadva. Mondtam neki nem 3,5-ért új suzukit kellett volna venni hitelre (ami 5 lesz mire kifizeti), hanem helyette 2 jó használt mondit Smiley
Üdv, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1097 Dátum: 2009.12.08 kedd, 09:55:11 »

OFF:
Mi 4 évesen a  2,0-át 1,52 ért vettük, a 2,2-est szintén 4 évesen 1,34-ért. Azaz mi esetünkben az ár pont a fordítottja a reális dolgoknak, de itt rengeteg dolog közrejátszott.
A szomszéd ki is van akadva. Mondtam neki nem 3,5-ért új suzukit kellett volna venni hitelre (ami 5 lesz mire kifizeti), hanem helyette 2 jó használt mondit Smiley
Üdv, T.

Te így látod más meg úgy hogy elvből nem vesz használtat, pl én sem. Szerintem nem érdemes belemenni hogy kinek van igaza. Te hidd azt hogy neked a szomszédod vagy más aki újonnan vesz autót meg higgye hogy neki és nincs vita. Ennek is annak is van előnye.  wave
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1098 Dátum: 2009.12.08 kedd, 10:05:57 »

Te így látod más meg úgy hogy elvből nem vesz használtat, pl én sem. Szerintem nem érdemes belemenni hogy kinek van igaza. Te hidd azt hogy neked a szomszédod vagy más aki újonnan vesz autót meg higgye hogy neki és nincs vita. Ennek is annak is van előnye.  wave
Én is vennék újat, ha megtehetném, de sajna nem megy a dolog.
A szomszéd valóban csak újban gondolkozik és egyébként nagyon tetszik neki a mondeó. Mérete, fogyasztása, dinamika, stb. Ja és szívesen bele is ülne egy ilyen újba. Megvan mindkettőnek az eredeti számlája flottakedvezmény nélkül: 6,77 és 8,11 milla azért az nem kicsit durva  wow1 Ezt azért még ő sem tudná kifizetni...
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1099 Dátum: 2009.12.08 kedd, 10:10:44 »

Én is vennék újat, ha megtehetném, de sajna nem megy a dolog.
A szomszéd valóban csak újban gondolkozik és egyébként nagyon tetszik neki a mondeó. Mérete, fogyasztása, dinamika, stb. Ja és szívesen bele is ülne egy ilyen újba. Megvan mindkettőnek az eredeti számlája flottakedvezmény nélkül: 6,77 és 8,11 milla azért az nem kicsit durva  wow1 Ezt azért még ő sem tudná kifizetni...

Most megint odajutunk, hogy a piac tele van használt mondeókkal, ami miatt is hugyér-szharért lehet hozzájutni.

Ez van sajnos.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.