Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:49:42
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
30
31
32
33
34
35
36
[
37
]
38
39
40
41
42
43
44
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14634794 alkalommal)
0 Felhasználó és 114 vendég van a témában
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1800 Dátum:
2010.01.20 szerda, 20:01:54 »
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Deges
Vendég
érdeklődés
«
Új hozzászólás #1801 Dátum:
2010.01.20 szerda, 20:52:29 »
Sziasztok!
Tudna-e valaki segíteni abban, hogy 2.0-es TDCI ford mondeo-t hova célszerű elvinni hibakód kiolvasásra, ill. szoftverfrissítésre, ahol mondjuk nem leszedni akarják az embert, hanem segíteni.
Esetleg tudnátok-e valakit ajánlani, aki a bolti ár alatt tud beszerezni gyári porlasztót ill. magasnyomású szivattyút?
Köszi a segítséget előre is.
További szép estét!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: érdeklődés
«
Új hozzászólás #1802 Dátum:
2010.01.20 szerda, 20:57:05 »
Idézetet írta: Deges - 2010.01.20 szerda, 20:52:29
Sziasztok!
Tudna-e valaki segíteni abban, hogy 2.0-es TDCI ford mondeo-t hova célszerű elvinni hibakód kiolvasásra, ill. szoftverfrissítésre, ahol mondjuk nem leszedni akarják az embert, hanem segíteni.
Esetleg tudnátok-e valakit ajánlani, aki a bolti ár alatt tud beszerezni gyári porlasztót ill. magasnyomású szivattyút?
Köszi a segítséget előre is.
További szép estét!
Diagra és sw frissítésre Vik-et keresd itt a fórumon.
Alkatrészre meg quest kollégát!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1803 Dátum:
2010.01.20 szerda, 21:14:00 »
Idézetet írta: Ákos85 - 2010.01.20 szerda, 18:01:27
Elírtam mert nem 16 kell hanem annyi van, de azt még nem tudni mennyi kell de a rossz alapjárat ingadozást ez okozhatja mert új porlasztók vannak benne az egr dugózva, szívósor, MAF tiszta, friss olaj és szűrők és a résolaj rendben van, de viszont azt a hibakódot dobja hogy FŐRELÉ HIBA ez mi lehet? Nem tudunk rájönni. Reggelente lehet hallani míg be nem melegszik hogy csattognak a hidrók és fehéres füstje van, de a turbó rendben van. Valószínű hogy a szelepeket nem működtetik jól. A szerelőm tud pestről 6000ért/db
Jó lenne a pontos hibakód. A főrelé hiba kb azt jelenti, hogy a motorindítást szabályozó relével nincs minden rendben. Lehet relé hiba, lehet földelés és lehet immobiliser probléma.
Minden dízel csattog hidegen. A hidrotőkéknek kellene csattognia melegen is, nem?
mennyire ingadozik az alapjárat hidegen?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Deges
Vendég
Válasz: érdeklődés
«
Új hozzászólás #1804 Dátum:
2010.01.21 csütörtök, 06:20:27 »
Idézetet írta: alf - 2010.01.20 szerda, 20:57:05
Diagra és sw frissítésre Vik-et keresd itt a fórumon.
Alkatrészre meg quest kollégát!
köszi a segítséget!
Naplózva
fazekas1968
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1805 Dátum:
2010.01.21 csütörtök, 12:10:29 »
üdvözlök mindenkit a forumon!
a következőt szeretném kérdezni tőletek.2003-as 2000-es tdci mondeom van,és izzitó gyertyát kellene cserélni,de csak 3-mat sikerült kivenni.1hengeré nem jön ki.a szervizben azt mondták ha tovább eröltetik félő,hogy bele szakad.azt viszont csak a hengerfej leszedésével horibilis összegért csinálják meg.Tud e valaki valamijen megoldást,hogy lehetne kivenni megbontás nélkül azt a rohadt gyertyát!
Segitségeteket előre is köszönöm.
Lanyó!
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1806 Dátum:
2010.01.21 csütörtök, 12:59:10 »
Idézetet írta: fazekas1968 - 2010.01.21 csütörtök, 12:10:29
üdvözlök mindenkit a forumon!
a következőt szeretném kérdezni tőletek.2003-as 2000-es tdci mondeom van,és izzitó gyertyát kellene cserélni,de csak 3-mat sikerült kivenni.1hengeré nem jön ki.a szervizben azt mondták ha tovább eröltetik félő,hogy bele szakad.azt viszont csak a hengerfej leszedésével horibilis összegért csinálják meg.Tud e valaki valamijen megoldást,hogy lehetne kivenni megbontás nélkül azt a rohadt gyertyát!
Segitségeteket előre is köszönöm.
Lanyó!
Szia Lanyó!
Sajna nagy csodák nincsennek
itt a leírás:
http://mondeoclub.hu/wiki/index.php?title=Izz%C3%ADt%C3%B3gyerty%C3%A1k_cser%C3%A9je_TDCI_MK3
Áztatni kell jó sokat, hidegen kell próbálkozni, ennyi, de ésszel.
Amennyiben 3 kijött kijön a 4. is biztosan!!
Üdv, T.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1807 Dátum:
2010.01.21 csütörtök, 17:47:59 »
Idézetet írta: Ákos85 - 2010.01.20 szerda, 18:01:27
Elírtam mert nem 16 kell hanem annyi van, de azt még nem tudni mennyi kell de a rossz alapjárat ingadozást ez okozhatja mert új porlasztók vannak benne az egr dugózva, szívósor, MAF tiszta, friss olaj és szűrők és a résolaj rendben van, de viszont azt a hibakódot dobja hogy FŐRELÉ HIBA ez mi lehet? Nem tudunk rájönni. Reggelente lehet hallani míg be nem melegszik hogy csattognak a hidrók és fehéres füstje van, de a turbó rendben van. Valószínű hogy a szelepeket nem működtetik jól. A szerelőm tud pestről 6000ért/db
Biztos, hogy a hidrotőke csattog hidegen? A fehér füst is normális.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1808 Dátum:
2010.01.21 csütörtök, 17:49:26 »
Hány fokos főköri termosztátot érdemes venni? Még egyszer bepróbálkozom, hátha az utángyártott jobb.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1809 Dátum:
2010.01.21 csütörtök, 18:09:53 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.01.21 csütörtök, 17:49:26
Hány fokos főköri termosztátot érdemes venni? Még egyszer bepróbálkozom, hátha az utángyártott jobb.
92
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ákos85
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1810 Dátum:
2010.01.21 csütörtök, 19:12:14 »
ma levettük a szelepfedelet és 3 tőke volt halott, az újak holnap érkeznek. A csattogás nem a megszokott mértékű volt hanem mintha egy légkalapáccsal ütötték volna, de ahogy melegedett elmúlt. Holnap ha benne lesznek az újak kiderül minden. Az alapjárattal kapcsolatban viszont rájöttünk hogy agy pici gáz mellett (kb 100 fordulattal több) kisimúl. A FŐRELÉS kód pedig: p1631
Naplózva
elefant
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1811 Dátum:
2010.01.21 csütörtök, 19:24:51 »
Sziasztok!
A következő a problémám: ma a motor (tdci 2002-es évjárat) a hűtővizet néhány kilométer után majdnem a piros vonalig felmelegítette, miközben az utasfűtés nem működött, a ventillátor csak hideg levegőt fújt. Mi lehet a probléma?
Ha tudtok, kérem segítsetek.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1812 Dátum:
2010.01.21 csütörtök, 19:55:02 »
Idézetet írta: elefant - 2010.01.21 csütörtök, 19:24:51
Sziasztok!
A következő a problémám: ma a motor (tdci 2002-es évjárat) a hűtővizet néhány kilométer után majdnem a piros vonalig felmelegítette, miközben az utasfűtés nem működött, a ventillátor csak hideg levegőt fújt. Mi lehet a probléma?
Ha tudtok, kérem segítsetek.
Sokan mit nem adnánk, ha ilyen gyorsan melegedne az autónk. Áruld el a titkot!
Valószínűleg a vízpumpád halott. Ha szerencséd van, a szervoszivattyút nem kell cserélni.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1813 Dátum:
2010.01.21 csütörtök, 19:55:21 »
Idézetet írta: alf - 2010.01.21 csütörtök, 18:09:53
92
Köszi, akkor jól sejtettem.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
elefant
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1814 Dátum:
2010.01.21 csütörtök, 20:01:55 »
Eddig a vízhőfok mutató nekem sem mozdult ki, még egy hosszabb útnál sem.
Köszi a tippet, holnap megnézetem szerelőnél. Esetleg várható összeget tudsz mondani?
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1815 Dátum:
2010.01.21 csütörtök, 20:09:28 »
Idézetet írta: elefant - 2010.01.21 csütörtök, 20:01:55
Eddig a vízhőfok mutató nekem sem mozdult ki, még egy hosszabb útnál sem.
Köszi a tippet, holnap megnézetem szerelőnél. Esetleg várható összeget tudsz mondani?
Alf írta:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg488978#msg488978
Olvasd el a pár hozzászólással lejjebb lévő előzményeket is. (bordástengely állapota)
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
elefant
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1816 Dátum:
2010.01.21 csütörtök, 20:19:39 »
Köszi, megnéztem.
Remélem, csak a vízpumpával lesz gond.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1817 Dátum:
2010.01.21 csütörtök, 20:58:57 »
Idézetet írta: elefant - 2010.01.21 csütörtök, 20:19:39
Köszi, megnéztem.
Remélem, csak a vízpumpával lesz gond.
.....és addig pedig ne használd!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1818 Dátum:
2010.01.21 csütörtök, 21:25:31 »
Sziasztok
Érdeklődni szeretnék,hogy mi az a p1000 hibakód
köszi
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1819 Dátum:
2010.01.21 csütörtök, 21:39:53 »
Idézetet írta: virag - 2010.01.21 csütörtök, 21:25:31
Sziasztok
Érdeklődni szeretnék,hogy mi az a p1000 hibakód
köszi
azt jelenti, hogy az ún. OBD roadtrip readyness teszt nem tudott lefutni. Az EGR ledugózása óta az enyében is állandóan jelen van.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1820 Dátum:
2010.01.21 csütörtök, 21:40:30 »
Idézetet írta: Ákos85 - 2010.01.21 csütörtök, 19:12:14
ma levettük a szelepfedelet és 3 tőke volt halott, az újak holnap érkeznek. A csattogás nem a megszokott mértékű volt hanem mintha egy légkalapáccsal ütötték volna, de ahogy melegedett elmúlt. Holnap ha benne lesznek az újak kiderül minden. Az alapjárattal kapcsolatban viszont rájöttünk hogy agy pici gáz mellett (kb 100 fordulattal több) kisimúl. A FŐRELÉS kód pedig: p1631
ezek szerint mégis hidrotőkés és nem tárcsás...
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1821 Dátum:
2010.01.21 csütörtök, 21:47:25 »
Idézetet írta: Ákos85 - 2010.01.21 csütörtök, 19:12:14
ma levettük a szelepfedelet és 3 tőke volt halott, az újak holnap érkeznek. A csattogás nem a megszokott mértékű volt hanem mintha egy légkalapáccsal ütötték volna, de ahogy melegedett elmúlt. Holnap ha benne lesznek az újak kiderül minden. Az alapjárattal kapcsolatban viszont rájöttünk hogy agy pici gáz mellett (kb 100 fordulattal több) kisimúl. A FŐRELÉS kód pedig: p1631
a P1631-es dtc: Theft Deterrent - Password Incorrect
Ha jól emékszem, van valami titkosítási megoldás az ecu és a CR szivattyú között a vezérlésben, ami biztosítja, hogy másik ecu-vel ne lehessen ellopni a gépet. Az ecu-t és a CR szivattyút a TIS szerint párosítani kell. Ha ebben van probléma, akkor lehet ez a kód szerintem.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1822 Dátum:
2010.01.21 csütörtök, 22:04:47 »
érdekesség képpen:
ilyen lett az "új" turbóval a turbónyomás karakterisztika. 160km autópálya (M5), ~143kmh-s tempomat (ott forgott 2500-at a motor), -3fok külső levegő. érdekes...
Az átlagfogyasztás 6,78L/100Km lett, tankolt mennyiségből visszaszámolva.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.21 csütörtök, 22:17:21 írta Relhist
»
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Ákos85
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1823 Dátum:
2010.01.21 csütörtök, 22:17:33 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.01.21 csütörtök, 21:47:25
a P1631-es dtc: Theft Deterrent - Password Incorrect
Ha jól emékszem, van valami titkosítási megoldás az ecu és a CR szivattyú között a vezérlésben, ami biztosítja, hogy másik ecu-vel ne lehessen ellopni a gépet. Az ecu-t és a CR szivattyút a TIS szerint párosítani kell. Ha ebben van probléma, akkor lehet ez a kód szerintem.
Ezzel mit lehet kezdeni? hogy kell megoldani?
Naplózva
Liszti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1824 Dátum:
2010.01.22 péntek, 11:48:00 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.01.21 csütörtök, 17:49:26
Hány fokos főköri termosztátot érdemes venni? Még egyszer bepróbálkozom, hátha az utángyártott jobb.
A Ford gyári a cromaxnál (legalábbis mikor én vettem) 6700 ropi volt...
Az "utángyártott" motocraft pedig 3000 Ft...
A különbség, hogy míg a "gyárit" Fordos dobozban kapod, a motocraftot zacsiban...
De cikkszámra ugyanaz a kettő...mindkettőt a motocraft gyártja...
El lehet dönteni, melyiket akarod...
Nem rontani akarom a cromax vagy bármely más alkatrész-kereskedő üzletét, de ez tény, és hát senki nem sz@rja a pénzt...
Ha cserélsz "főköri" termosztátot, a Fordéknál 92°C-os a menő, de másmilyent meg úgy sem kapsz ebbe...
Egy koszos kézzel érdemes cserélni az olajhűtőnél levő "kis" termosztátot is, mert az szokott még megdögleni és nem hagyni a hűtővizet bemelegedni...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1825 Dátum:
2010.01.22 péntek, 11:50:46 »
Idézetet írta: Ákos85 - 2010.01.21 csütörtök, 22:17:33
Ezzel mit lehet kezdeni? hogy kell megoldani?
TIS-ben kellene megnézni, PATS témakörben.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1826 Dátum:
2010.01.22 péntek, 13:22:25 »
Idézetet írta: Liszti - 2010.01.22 péntek, 11:48:00
A Ford gyári a cromaxnál (legalábbis mikor én vettem) 6700 ropi volt...
Az "utángyártott" motocraft pedig 3000 Ft...
A különbség, hogy míg a "gyárit" Fordos dobozban kapod, a motocraftot zacsiban...
De cikkszámra ugyanaz a kettő...mindkettőt a motocraft gyártja...
El lehet dönteni, melyiket akarod...
Nem rontani akarom a cromax vagy bármely más alkatrész-kereskedő üzletét, de ez tény, és hát senki nem sz@rja a pénzt...
Ha cserélsz "főköri" termosztátot, a Fordéknál 92°C-os a menő, de másmilyent meg úgy sem kapsz ebbe...
Egy koszos kézzel érdemes cserélni az olajhűtőnél levő "kis" termosztátot is, mert az szokott még megdögleni és nem hagyni a hűtővizet bemelegedni...
Egy teljes garnitúra cserén már túl vagyok. Inkább rosszabb lett, mint volt. Azért gondolkodom kifejezetten nem gyári és nem is Motorcraft termoban. Az olajkörit lesz.rom
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
marcel
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1827 Dátum:
2010.01.22 péntek, 13:42:42 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.01.10 vasárnap, 22:07:22
Mikor leáll, nézd meg, nem folyik-e valahol a gázolaj. Lehet, ereszt/levegősödik valahol az üa. rendszer, és emiatt nem tudja a CR pumpa felépíteni a nyomást nagy terhelésnél, amire viszont érzékeny a vezérlés.
Az enyémnél is volt ilyen, 2-es henger résolajcső eresztett, le is állt miatta, villogó izzításjelzővel.
Sziasztok,
Ígértem hogy írok ha megtaláljuk a megoldást. Nos úgy néz ki végére jártunk a hibának. Valóban a CMP jeladó okozta a hibát csak azzal, hogy nem volt megfelelően a helyén, ugyanis a tartókonzolja el volt törve és ezt most nem is merem leírni RAGASZTVA volt.
A szerelő azt mondta hogy a konzol cseréje viszont macera mert a váltót szét kell nyitni hozzá, mert belülről van felfogatva.
Köszi mindenkinek a segítséget.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1828 Dátum:
2010.01.22 péntek, 15:30:26 »
Idézetet írta: marcel - 2010.01.22 péntek, 13:42:42
Sziasztok,
Ígértem hogy írok ha megtaláljuk a megoldást. Nos úgy néz ki végére jártunk a hibának. Valóban a CMP jeladó okozta a hibát csak azzal, hogy nem volt megfelelően a helyén, ugyanis a tartókonzolja el volt törve és ezt most nem is merem leírni RAGASZTVA volt.
A szerelő azt mondta hogy a konzol cseréje viszont macera mert a váltót szét kell nyitni hozzá, mert belülről van felfogatva.
Köszi mindenkinek a segítséget.
Az a CKP jeladó volt akkor,mert az lakik a váltóharangban!
Azé nem semmi,hogy 1 6eft-os jeladót nekiállnak ragaszgatni....
(ez az előző gazdájának szól,vagy aki csinálta)
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1829 Dátum:
2010.01.22 péntek, 15:35:12 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.01.22 péntek, 13:22:25
Egy teljes garnitúra cserén már túl vagyok. Inkább rosszabb lett, mint volt. Azért gondolkodom kifejezetten nem gyári és nem is Motorcraft termoban. Az olajkörit lesz.rom
Ebben a pillanatban néztem meg a finisét a picicicában az olajkörinek!És bizony a rajzon elég nagy szerepe van!Ha az xar,akkor folyamatosan nyomja a vizet az olajhűtőn keresztül,és visszakering a hidegvíz a mociba.Ezért melegszik a víz marha lassan.Legalább annyira fontos mint a főköri!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
opeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1830 Dátum:
2010.01.22 péntek, 15:40:13 »
Idézetet írta: alf - 2010.01.22 péntek, 15:35:12
Ebben a pillanatban néztem meg a finisét a picicicában az olajkörinek!És bizony a rajzon elég nagy szerepe van!Ha az xar,akkor folyamatosan nyomja a vizet az olajhűtőn keresztül,és visszakering a hidegvíz a mociba.Ezért melegszik a víz marha lassan.Legalább annyira fontos mint a főköri!
Csak egyetérteni tudok, hiába lett kicserélve a főköri termosztát, semmit sem ért ugyanúgy nem melegedett a motor.
Azt is kicserélve gyárira úgy áll a hőfokmérú 90 fokon, mint a cövek!
Naplózva
gyalak
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1831 Dátum:
2010.01.22 péntek, 16:11:40 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.01.22 péntek, 13:22:25
Egy teljes garnitúra cserén már túl vagyok. Inkább rosszabb lett, mint volt. Azért gondolkodom kifejezetten nem gyári és nem is Motorcraft termoban. Az olajkörit lesz.rom
Az olajkörit is cserélted? Úgylett xarabb mint volt?
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1832 Dátum:
2010.01.22 péntek, 16:20:55 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.01.22 péntek, 13:22:25
Egy teljes garnitúra cserén már túl vagyok. Inkább rosszabb lett, mint volt. Azért gondolkodom kifejezetten nem gyári és nem is Motorcraft termoban. Az olajkörit lesz.rom
Szia!
Írtad:
Az olajkörit lesz.rom
Szerintem, pedig lépd meg, mert nálam annak a cseréje oldotta meg a tavalyi hőfok problémámat.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1833 Dátum:
2010.01.22 péntek, 16:41:56 »
Idézetet írta: peti0731 - 2010.01.22 péntek, 15:40:13
Csak egyetérteni tudok, hiába lett kicserélve a főköri termosztát, semmit sem ért ugyanúgy nem melegedett a motor.
Azt is kicserélve gyárira úgy áll a hőfokmérú 90 fokon, mint a cövek!
Még egyszer leírom: már cserélve volt az olajköri is.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
elefant
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1834 Dátum:
2010.01.22 péntek, 17:35:00 »
Ma volt szerelőnél a kocsi, a bordástengely elnyíródott. Vízpumpa+szervoszivattyú csere 95e Ft. Ford transit szivattyút pakoltak bele.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1835 Dátum:
2010.01.22 péntek, 18:04:45 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.01.21 csütörtök, 22:04:47
érdekesség képpen:
ilyen lett az "új" turbóval a turbónyomás karakterisztika. 160km autópálya (M5), ~143kmh-s tempomat (ott forgott 2500-at a motor), -3fok külső levegő. érdekes...
Az átlagfogyasztás 6,78L/100Km lett, tankolt mennyiségből visszaszámolva.
Biztos érdekes, de milyen volt?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Ákos85
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1836 Dátum:
2010.01.22 péntek, 18:06:21 »
sziasztok. Most értem haza a szerelőtől. Kicserélte a porlasztókat (2db új) , kapott 4 új izzítógyertyát, kapott 3 új szelephimbát, de az alapjárat ingadozás így is megmaradt... Mit lehetne még csinálni? Állítólag arra gyanakszik hogy az ECU szarakodik és vmi olyasmit mond hogy nem jól nyomja a g.o-t a hengerbe, és vmi elő fecskendezés lehet. szerintetek?
Naplózva
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1837 Dátum:
2010.01.22 péntek, 18:12:05 »
Érdekelne,hogy ez mennyibe került???!!!
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1838 Dátum:
2010.01.22 péntek, 18:48:48 »
Idézetet írta: Ákos85 - 2010.01.22 péntek, 18:06:21
sziasztok. Most értem haza a szerelőtől. Kicserélte a porlasztókat (2db új) , kapott 4 új izzítógyertyát, kapott 3 új szelephimbát,
de az alapjárat ingadozás így is megmaradt...
Mit lehetne még csinálni? Állítólag arra gyanakszik hogy az ECU ***akodik és vmi olyasmit mond hogy nem jól nyomja a g.o-t a hengerbe, és vmi elő fecskendezés lehet. szerintetek?
Az új csúcsok fel is lettek progizva a saját kódjukkal?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ákos85
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1839 Dátum:
2010.01.22 péntek, 19:46:50 »
Idézetet írta: alf - 2010.01.22 péntek, 18:48:48
Az új csúcsok fel is lettek progizva a saját kódjukkal?
Persze, fel lett progizva saját kódjukkal, az árak, hát a gyertyák 4e/db (champion), a himbák 6e/db, a porlasztók meg sok
Naplózva
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1840 Dátum:
2010.01.22 péntek, 20:11:43 »
A legfontosabb maradt le........
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1841 Dátum:
2010.01.22 péntek, 21:18:48 »
Idézetet írta: balko - 2010.01.22 péntek, 18:12:05
Érdekelne,hogy ez mennyibe került???!!!
Ha jól veszed, 40eFt/db a csúcs. Ilyenkor persze illik szűrőt és fémcsövet is cserélni. A szűrő kb.6eFt, a cső is kb. 6eFt/db
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1842 Dátum:
2010.01.22 péntek, 21:25:03 »
Idézetet írta: Ákos85 - 2010.01.22 péntek, 18:06:21
sziasztok. Most értem haza a szerelőtől. Kicserélte a porlasztókat (2db új) , kapott 4 új izzítógyertyát, kapott 3 új szelephimbát, de az alapjárat ingadozás így is megmaradt... Mit lehetne még csinálni? Állítólag arra gyanakszik hogy az ECU ***akodik és vmi olyasmit mond hogy nem jól nyomja a g.o-t a hengerbe, és vmi elő fecskendezés lehet. szerintetek?
Nem nagyon értem. Mire jó 2db porlasztót cserélni magában? Ha kettő halott, akkor a másik kettő is hamarosan az lesz.
Szűrőt, fémcsövet cseréltettél?
ezért van olyan sok szfh tdci. Csak a szükséges minimum, a gyári előírás meg smafu.
Most akkor szelephimbát vagy hidrotőkét cseréltettél?
Milyen tartományban ingadozik az alapjárat? Az ECU nem sz@rakszik, ha azt tenné, egyáltalán nem menne a motorod.
Az ingadozás az üa. vezérlési körben lévő valamely elem okozza:
- A CR szivattyú nyomásszabályozó szelepe
- CR szivattyú üzemanyag hőfok jeladója
- CR szivattyú maga
- bizonytalan CMP/CKP jel ->jeladó hiba vagy lendkerék probléma
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1843 Dátum:
2010.01.22 péntek, 21:30:01 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.01.21 csütörtök, 21:47:25
a P1631-es dtc: Theft Deterrent - Password Incorrect
Ha jól emékszem, van valami titkosítási megoldás az ecu és a CR szivattyú között a vezérlésben, ami biztosítja, hogy másik ecu-vel ne lehessen ellopni a gépet. Az ecu-t és a CR szivattyút a TIS szerint párosítani kell. Ha ebben van probléma, akkor lehet ez a kód szerintem.
Vazzz, de nem egyszerűen kezdesz profi lenni tdci dtc-kben és megoldásaikban...
(honnan tudsz ennyi infót összeszedni, ráadásul azt még értelmesen magyarra is fordítani...
, nem Kölnben dolgozol véletlenül?
)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1844 Dátum:
2010.01.22 péntek, 22:24:42 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.12.31 csütörtök, 01:37:34
Ismét feldobom ezt a kérdést. Van még limitált lehetőség a rendelésre.
Új hír, hogy lesz később is strapabíró töltőlevegő szett, de drágábban sajnos. Ez most egy egyszeri, kezdeti lehetőség.
25GBP előleg befizetése mellett lehet nevezni, én már megtettem.
A szilikonos töltőlevegő csövek erősebbek, strapabíróbbak a gyárinál továbbá jobb áramlási tulajdonsággal rendelkeznek a belső felület kialakítása miatt.
Lehet, egyben sok pénz a 150GBP, de ha azt nézem, hogy a cromax 15eFt ellenében adta az EGR előtti szakaszt, akkor 3 ilyennek az árából már meg is van a 6 darabos szett, ami az ígéretek szerint bírja a strapát.
Frissítés a témában: elkészült a próbaszett.
íme:
részletek
itt
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
gyalak
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1845 Dátum:
2010.01.23 szombat, 09:06:37 »
Termosztát téma.
Tegnap este kipróbáltam -5 fokban. 5km kellet mire megmozdult a mutató és 20km mire középre ált.De ha finoman mentem vele már hült is vissza.Valószínü nálam is rossz a termo? Nyáron pikk-pakk középen szokott álni a mutató!
Ezt a 20 km-t kicsit soknak tartom és nem is finomkodtam vele,hogy jobban melegedjen!
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1846 Dátum:
2010.01.23 szombat, 09:41:52 »
Idézetet írta: gyalak - 2010.01.23 szombat, 09:06:37
Termosztát téma.
Tegnap este kipróbáltam -5 fokban. 5km kellet mire megmozdult a mutató és 20km mire középre ált.De ha finoman mentem vele már hült is vissza.Valószínü nálam is rossz a termo? Nyáron pikk-pakk középen szokott álni a mutató!
Ezt a 20 km-t kicsit soknak tartom és nem is finomkodtam vele,hogy jobban melegedjen!
Szia!
Nekem amikor valóban rossz volt a termosztátom, még nyáron is visszahűlt, ha lejtőn lefele mentem, vagy alig terheltem.
Tegnap este -7 fokban rátoltam a fűtést és lassan kezdett visszahülni(kis terhelésen), ha leveszem1-2-es fokozatra a ventillátort akkor újra beáll középre....na ha rossz lenne a termo soha a büdös életbe nem állna be újra középre.
Szerintem semmi baja a termosztátjaidnak.
Ezek ilyenek!! Azért égeti a gázolajat, hogy dolgozzon, nem azért hogy fűtsön..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ákos85
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1847 Dátum:
2010.01.23 szombat, 12:59:23 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.01.22 péntek, 21:25:03
Nem nagyon értem. Mire jó 2db porlasztót cserélni magában? Ha kettő halott, akkor a másik kettő is hamarosan az lesz.
Szűrőt, fémcsövet cseréltettél?
ezért van olyan sok szfh tdci. Csak a szükséges minimum, a gyári előírás meg smafu.
Most akkor szelephimbát vagy hidrotőkét cseréltettél?
Milyen tartományban ingadozik az alapjárat? Az ECU nem sz@rakszik, ha azt tenné, egyáltalán nem menne a motorod.
Az ingadozás az üa. vezérlési körben lévő valamely elem okozza:
- A CR szivattyú nyomásszabályozó szelepe
- CR szivattyú üzemanyag hőfok jeladója
- CR szivattyú maga
- bizonytalan CMP/CKP jel ->jeladó hiba vagy lendkerék probléma
Én csak azt írom amit a szerelő mond. Én nem vagyok szerelő. Amúgy felújítottak a csúcsok. Lehet hogy semmit sem érnek? Amúgy a csúcsoktól egy erős csattogás jelent meg olyan mint amit a hidro adott (A hidrót amúgy csak himbával lehetett cserélni) de ez annyira hangos hogy néznek az utcán
Ez indítás után jelenik meg és ahogy bemelegszik a motor elmúlik. Erre nem tudott rájönni a szerelő. Most vagyok úgy, hogy inkább beviszem a fordhoz és kezdjenek valamit. Az alapjárat meg úgy 750 körül van. Ez nem tom jó-e? Amúgy ha picit pöccintek a gázpedálon, hogy kb 950 körül legyen akkor meg szépen jár. Nem lehet emelni az alapjáratot?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1848 Dátum:
2010.01.23 szombat, 14:44:55 »
Idézetet írta: Ákos85 - 2010.01.23 szombat, 12:59:23
Én csak azt írom amit a szerelő mond. Én nem vagyok szerelő. Amúgy felújítottak a csúcsok. Lehet hogy semmit sem érnek? Amúgy a csúcsoktól egy erős csattogás jelent meg olyan mint amit a hidro adott (A hidrót amúgy csak himbával lehetett cserélni) de ez annyira hangos hogy néznek az utcán
Ez indítás után jelenik meg és ahogy bemelegszik a motor elmúlik. Erre nem tudott rájönni a szerelő. Most vagyok úgy, hogy inkább beviszem a fordhoz és kezdjenek valamit. Az alapjárat meg úgy 750 körül van. Ez nem tom jó-e? Amúgy ha picit pöccintek a gázpedálon, hogy kb 950 körül legyen akkor meg szépen jár. Nem lehet emelni az alapjáratot?
Hát ez az. Azt írod és azt fizeted.
Két csúcsot cserére javasolni általában helyből érdekes dolog. Pláne felújítottra. Kiújította fel a csúcsokat? kalibrációs kódot készítettek hozzá? A csattogás azért is lehet, mert a porlasztók karakterisztikája és a kalibrációs kód nem stimmel, így a befecskendezés sem lesz tökéletes.
Alapjárat 750 vagy 900, külső hőmérséklet függvényében.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Ákos85
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1849 Dátum:
2010.01.23 szombat, 15:32:19 »
Akkor szedettessem ki vele? A pénzt is visszakérem. És akkor vennem kéne 4db új csúcsot? Itt írtátok hogy 40-ért tudtok. Vagy esetleg felújított megéri ha megvan mindene és a fordnál tennék be?
Naplózva
Oldalak:
1
...
30
31
32
33
34
35
36
[
37
]
38
39
40
41
42
43
44
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ