Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.29 szombat, 23:51:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 56 57 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13817268 alkalommal)
0 Felhasználó és 83 vendég van a témában
zolseges
Vendég
« Új hozzászólás #2450 Dátum: 2010.03.17 szerda, 19:29:59 »

Kikell húzni a magnót,kellenek a matricán lévő adatok,és a magnó tipusa.Privátban! Wink wave

Koszonom!
Holnap kibuheralom es kuldom!De ma mar hullaefektusom van!  nyes vigyor3
Naplózva
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2451 Dátum: 2010.03.17 szerda, 20:18:30 »

Sziasztok wave
Érdeklődnék,hogy 2.0TDCI 130le milyen feszítő görgők vannak benne és hány db-ot kell cserélni.A vízszivtyunál mit kell cserélni és mikor vagy ott is van feszítőgörgő.valami olcsó megoldást ha van!
Köszi a választ.
[/quote]1 kis segítség http://kepfeltoltes.hu/view/100317/Fesz_t__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.17 szerda, 20:26:13 írta Bigzotya » Naplózva

gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #2452 Dátum: 2010.03.17 szerda, 20:33:13 »

Na-Na!!! Az előző 2002-es 130le autóm 5-ös váltóval 5 személlyel, tuning nélkül ment ennyit, nem is egy alkalommal!!!!! Semmi lejtő és hátszél és GPS szerint, nem óra szerint!!! A mostanit még nem üldözöm ennyire, de majd megnézem nemsoká, eddig még csak 210-et mentem vele, de ott még nem volt vége.


Az én 130 lovas kombimmal mentem 210-el óra szerint, de az már nagyon a vége volt 190-től már nem nagyon gyorsul.
Mondjuk nem is nagyon járok ennyivel soha.... lehet szoktatni kéne. Wink

Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
p.otti
Vendég
« Új hozzászólás #2453 Dátum: 2010.03.17 szerda, 21:23:53 »

Sziasztok'

Ötleteket szeretnék kérni a következő problémaegyüttes lehetséges okaira.
1. Mondink villogó izzításjelző kíséretében megállt. Pihentetés után kb 60km után ismét előjött a probléma. Erre azt olvastam, hogy CMP jeladó cserére szorul valószínű na de +ba jött, hogy mikor beindítom az autót rettenet alacsony fordulatszámon éppenhogy kerreg az akkumulátor visszajelző világít a motornál vallmi zörög és nem lehet gázt adni valamint sűrű fehér füst jön a kipufogóbol.
A szerelőnk elvontatta de nem tudom mikor tudja rátenni diagnosztikára mert be van havazva szóval tudnátok esetleg valamit mondani, hogy mire készüljek?
Sürgős lenne.
Köszönöm előre is.

Na sziasztok! rinya
porlasztócsúcs lett a vége db-ja 115ért rinya rinya rinya úgyhogy most megyek és eladom a lelkem az ördögnek gun szomoru1
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #2454 Dátum: 2010.03.17 szerda, 21:37:17 »

Na sziasztok! rinya
porlasztócsúcs lett a vége db-ja 115ért rinya rinya rinya úgyhogy most megyek és eladom a lelkem az ördögnek gun szomoru1

115ezer/db? És meg is vetted?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
p.otti
Vendég
« Új hozzászólás #2455 Dátum: 2010.03.17 szerda, 21:40:46 »

115ezer/db? És meg is vetted?

Azt mondták ennyibe kerül a BOSCH és az a legjobb a delpphi meg 3000ftal drágább sajnos nincs időnk olcsóbb után nézni mert sürgősen kéne mennie a járgánynak.
De mielőtt ezt mondták én hasonló árajánlatokat kaptam máshonnan is. Miért? Nagyon gáz?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #2456 Dátum: 2010.03.17 szerda, 21:42:43 »

Azt mondták ennyibe kerül a BOSCH és az a legjobb a delpphi meg 3000ftal drágább sajnos nincs időnk olcsóbb után nézni mert sürgősen kéne mennie a járgánynak.
De mielőtt ezt mondták én hasonló árajánlatokat kaptam máshonnan is. Miért? Nagyon gáz?

Nekem úgy rémlik, mintha nem lenne ilyen drága, de lehet tévedek. Szakik, 115ezer/db az reális ár?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
p.otti
Vendég
« Új hozzászólás #2457 Dátum: 2010.03.17 szerda, 21:44:38 »

Nekem úgy rémlik, mintha nem lenne ilyen drága, de lehet tévedek. Szakik, 115ezer/db az reális ár?

Ja meg ami még szíven ütött. Azt mondja a szerelő adjak túl a mondin mert csak baj lesz vele és nagyon drága lesz mindig javítgatni. Imádom a mondit na most erre mit mondjon az ember?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #2458 Dátum: 2010.03.17 szerda, 21:47:01 »

Ja meg ami még szíven ütött. Azt mondja a szerelő adjak túl a mondin mert csak baj lesz vele és nagyon drága lesz mindig javítgatni. Imádom a mondit na most erre mit mondjon az ember?

Szerintem hagyd ott ezt a szerelőt, szerezd be olcsóbban a cuccot, és máshol csináltasd meg.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #2459 Dátum: 2010.03.17 szerda, 21:48:55 »

Ja meg ami még szíven ütött. Azt mondja a szerelő adjak túl a mondin mert csak baj lesz vele és nagyon drága lesz mindig javítgatni. Imádom a mondit na most erre mit mondjon az ember?
Ja meg ami még szíven ütött. Azt mondja a szerelő adjak túl a mondin mert csak baj lesz vele és nagyon drága lesz mindig javítgatni. Imádom a mondit na most erre mit mondjon az ember?
Én anno 40ért vettem darabját, valaki még olcsóbban. Nem hiszem hogy van olyan porlasztó ami 3x-os árat megérne ezek mellett az üa-ok mellett. Nézz azé körül. Cromax, Nagyautó, stb.
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #2460 Dátum: 2010.03.17 szerda, 21:49:26 »

Nekem úgy rémlik, mintha nem lenne ilyen drága, de lehet tévedek. Szakik, 115ezer/db az reális ár?

itt a forumon tudnak páran jóval olcsóbban, de a cromaxnál is olcsóbb:
http://katalogus.cromax.hu/index.php?katid=36691741&termek_al_id=15253&katnev=2003.06.15-2007.03.19.
http://katalogus.cromax.hu/index.php?katid=36691743&termek_al_id=15254&katnev=2003.09.15-2007.03.19.%20%20%20%20EEC4
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #2461 Dátum: 2010.03.17 szerda, 21:52:14 »

Szerintem hagyd ott ezt a szerelőt, szerezd be olcsóbban a cuccot, és máshol csináltasd meg.

ilyen hozzáállással én is ott hagynám, nem bírom az ilyen kijelentéseket egy szerelő szájából..
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
p.otti
Vendég
« Új hozzászólás #2462 Dátum: 2010.03.17 szerda, 22:09:07 »

ilyen hozzáállással én is ott hagynám, nem bírom az ilyen kijelentéseket egy szerelő szájából..


Sajna már késő bánat mert meg lett rendeltetve mondom nagyon sürgősen kell az autó. Nincs időnk bontott alkatrészek felhajtására, csak kíváncsi voltam a véleményekre de valahogy sejtettem, hogy ezt a választ kapom Wink
Ja amúgy azt mondta a szerelő váltsunk volkswagenre vagy opelra
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #2463 Dátum: 2010.03.17 szerda, 22:12:12 »

Sajna már késő bánat mert meg lett rendeltetve mondom nagyon sürgősen kell az autó. Nincs időnk bontott alkatrészek felhajtására, csak kíváncsi voltam a véleményekre de valahogy sejtettem, hogy ezt a választ kapom Wink
Ja amúgy azt mondta a szerelő váltsunk volkswagenre vagy opelra

Ezek sem bontott alkatrészek, bemész a cromaxba vagy nagyautóhoz és mekapod őket 30ezer/dbbal olcsóbban. A Te pénzed, csak jótanács akart lenni.
Attól függetlenül az a szerelő elég debilnek tünik. Nem az volt aki indítgatta a vontatott kocsid? vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
p.otti
Vendég
« Új hozzászólás #2464 Dátum: 2010.03.17 szerda, 22:13:45 »

Ezek sem bontott alkatrészek, bemész a cromaxba vagy nagyautóhoz és mekapod őket 30ezer/dbbal olcsóbban. A Te pénzed, csak jótanács akart lenni.
Attól függetlenül az a szerelő elég debilnek tünik. Nem az volt aki indítgatta a vontatott kocsid? vigyor3

 vigyor3 vigyor3 nem ez már másik vigyor3
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2465 Dátum: 2010.03.17 szerda, 23:07:05 »

Peldaul a Nemet AutoBahn 68 merfoldes teljesen egyenes szakasza?
Gps adat es nem legbol kapott!Az ora 140miles/h mutatott!Az cirka ennyi!
140*1,609=225  óra szerint, ez valóságban kb 205... vigyor3.. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2466 Dátum: 2010.03.17 szerda, 23:26:30 »

140*1,609=225  óra szerint, ez valóságban kb 205... vigyor3.. wave
Valahogy így. A 2,2-esnél is kell egy enyhe lejtő vagy hátszél hogy kifektesse 240-re a mutatót. Sík úton óra szerint 235 a vége ez GPS 223 pont ami a gyári érték. Csodák nincsenek. Amikor fekszik a mutató akkor 240=227 A 2,0-nál a 240 körüli beírt értékeket ezért én erős fenntartásokkal veszem.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #2467 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 07:54:56 »

törött tengellyel jó? leömlővel vagy nélküle? Mert maga a csiga meg van még, igaz több darabban, de a leömlőt bunyek megvette. Smiley

Neki alapvetően a ház kell. A kompresszor oldali fele is jó lehet. A srác turbójavítással foglalkozik. (www.turbogyar.hu) Szerintem hívd fel, és beszéld meg vele.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2468 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 09:13:29 »

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy résolajmérést lehet csinálni házilag?
Tisztelettel
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
szuszu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141


E-mail
« Új hozzászólás #2469 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 09:13:53 »

Ja meg ami még szíven ütött. Azt mondja a szerelő adjak túl a mondin mert csak baj lesz vele és nagyon drága lesz mindig javítgatni. Imádom a mondit na most erre mit mondjon az ember?

Ember, ne hagyd magad palira venni!!!! Keresd Bunyeket itt a fórumon, hagyd azt a megrendelést a p*csába, 45-ért tudnak hozni neked gyári újat, számlával!!!! A szerelődet meg sürgősen cseréld le, mert ez ez erős lehúzás, amit tesz veled!!!
Naplózva

MK4 2.0 TDCi FL Tit-X
MK5 Hibrid Vignale
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2470 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 09:24:03 »

Egyetértek

Lehet neki egy szaros buzukija van, amivel megy évi 5 ezret, amire sajnál 20 ezret is, szóval minden relatív. Most rászánsz 4 x 45-öt, és még 200 ezer KM-ig nem lesz gondod.
Meg aki ilyet mond, az nem szerelő. Nem hogy utánajárna, és olcsón szerezne alkatrészt..
:-)


Ember, ne hagyd magad palira venni!!!! Keresd Bunyeket itt a fórumon, hagyd azt a megrendelést a p*csába, 45-ért tudnak hozni neked gyári újat, számlával!!!! A szerelődet meg sürgősen cseréld le, mert ez ez erős lehúzás, amit tesz veled!!!
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2471 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 10:03:33 »

Sajna már késő bánat mert meg lett rendeltetve mondom nagyon sürgősen kell az autó. Nincs időnk bontott alkatrészek felhajtására, csak kíváncsi voltam a véleményekre de valahogy sejtettem, hogy ezt a választ kapom Wink
Ja amúgy azt mondta a szerelő váltsunk volkswagenre vagy opelra
Ennyire gyorsan nem kellhet az autó. Ebből a szerelőből semmi jó nem fog kisülni.
-Bosch porlasztót nem is lehet a tdci-hez kapni tudtommal, mert delphi rendszer.
-A cromaxnál 91eFt bto/dabar gyári új delphi.
- A 115eFt/db ár csak a porlasztóra vonatkozik?
- mit akar még cserélni a szerelő a porlasztókkal együtt? Merthogy ilyenkor szűrőt és magasnyomású fémcsöveket is illik cserélni. Minden más esetben kóklerrel állsz szemben.

De ha mégis ő csinálja a szerelést és tényleg annyira sürgős, hogy nem tudod elvinni pl.  Filep diesel servicéhez (ahol a teljes csere 350eFt szakszerűen, garanciával, azaz 87,5eFt/db a porlasztó kompletten, szereléssel, egyéb alkatrészekkel együtt), akkor állj ott a szerelő mellett, mikor kibontja a gyári csomagolásból a csúcsokat és beteszi a helyükre. Nézd végig, ahogy kicserélni a 4db magasnyomású fémcsövet, a gázolajszűrőt, majd felprogramozza az ecu-be az új porlasztók nyakán lévő kódokat.
Ettől eltérő menettel azt kockáztatod, hogy baromi drágán nyakadba varnak valami sz@r porlasztót, amivel tényleg csak a baj lesz.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
david03
Vendég
« Új hozzászólás #2472 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 11:32:53 »

Tegnap voltam számítógépes vizsgálaton, ahol megállapították, hogy a "2-es" porlasztócsúcsom teljesen más értékeken dolgozik. Azt szeretném kérdezni, hogy ez egyértelműen csere, vagy lehet ezen állítani? A szervizek érdeke minél nagyobb összeget "leakasztani" - ezért kérdem tőletek. Ott azt mondták, hogy nem lehet állítani rajta, ki kell cserélni
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2473 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 11:38:25 »

Szia!

Hát szerintem cserés lesz. Esetleg egy újraprogramozás szokott segíteni!

Tegnap voltam számítógépes vizsgálaton, ahol megállapították, hogy a "2-es" porlasztócsúcsom teljesen más értékeken dolgozik. Azt szeretném kérdezni, hogy ez egyértelműen csere, vagy lehet ezen állítani? A szervizek érdeke minél nagyobb összeget "leakasztani" - ezért kérdem tőletek. Ott azt mondták, hogy nem lehet állítani rajta, ki kell cserélni
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
david03
Vendég
« Új hozzászólás #2474 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 11:44:32 »

Szia!

Hát szerintem cserés lesz. Esetleg egy újraprogramozás szokott segíteni!


Esetleg tudsz itt valakit, aki megpróbálkozna az újraprogramozással?

Köszi Smiley
Naplózva
Ákos85
Vendég
« Új hozzászólás #2475 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 17:15:24 »

sziasztok!  Nem tudja valaki hogy lehet leszerelni a tankot az ötajtós tdci-ről? A betöltőcsövet nem tudjuk leszedni, és ezért nem tudjuk leemelni azt. Csúcscsere előtt ajánlott kitakarítani a tankot és a szűrőjét cserélni, ezt végezném el itthon. köszi! wave  P.ü. is jöhet!
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1611



« Új hozzászólás #2476 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 17:40:58 »

Amugy átszivattam a szürön és igy sem lett jobb a helyzet!
Ha neadj isten kifogy a nafta akkor kampec az egész motornak?
Nem fejlődünk visszafelé? Régen volt egy kézi pumpa a szűrő tetején!
Bár ez biztos belekerül az autogyártó 300 forintjába!
Itt látszanak a szűrő kivezetései közelről, ahogy alf mondta. http://www.stdrivers.co.uk/forum/showtopic.php?tid/3908/
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #2477 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 17:42:21 »

Esetleg tudsz itt valakit, aki megpróbálkozna az újraprogramozással?

Köszi Smiley
Németh Viktor  Autó Fort a Lurdyházzal szemben! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #2478 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 17:43:58 »

Itt látszanak a szűrő kivezetései közelről, ahogy alf mondta. http://www.stdrivers.co.uk/forum/showtopic.php?tid/3908/
eljen
És a tag éppen sziporkázza az anyagot a tankerból! nyes Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
david03
Vendég
« Új hozzászólás #2479 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 18:30:27 »

Németh Viktor  Autó Fort a Lurdyházzal szemben! Wink wave

Köszi szépen! Mai napon kaptam egy ajánlatot, miszerint 40.000 forintért kicserélik a porlasztócsúcsot. Ebben az árban benne van az anyag, munkadíj stb... kicst olcsónak találom. Ja, és vadonat új delphi csúcsot tesznek bele... szerinted / szerintetek?
Naplózva
p.otti
Vendég
« Új hozzászólás #2480 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 18:42:44 »

Ennyire gyorsan nem kellhet az autó. Ebből a szerelőből semmi jó nem fog kisülni.
-Bosch porlasztót nem is lehet a tdci-hez kapni tudtommal, mert delphi rendszer.
-A cromaxnál 91eFt bto/dabar gyári új delphi.
- A 115eFt/db ár csak a porlasztóra vonatkozik?
- mit akar még cserélni a szerelő a porlasztókkal együtt? Merthogy ilyenkor szűrőt és magasnyomású fémcsöveket is illik cserélni. Minden más esetben kóklerrel állsz szemben.

De ha mégis ő csinálja a szerelést és tényleg annyira sürgős, hogy nem tudod elvinni pl.  Filep diesel servicéhez (ahol a teljes csere 350eFt szakszerűen, garanciával, azaz 87,5eFt/db a porlasztó kompletten, szereléssel, egyéb alkatrészekkel együtt), akkor állj ott a szerelő mellett, mikor kibontja a gyári csomagolásból a csúcsokat és beteszi a helyükre. Nézd végig, ahogy kicserélni a 4db magasnyomású fémcsövet, a gázolajszűrőt, majd felprogramozza az ecu-be az új porlasztók nyakán lévő kódokat.
Ettől eltérő menettel azt kockáztatod, hogy baromi drágán nyakadba varnak valami sz@r porlasztót, amivel tényleg csak a baj lesz.

Sürgős segítség kéne!!
Mégsem rendeltettem meg a szerelővel a Bosch porlasztókat 115ezer/db áron azt mondta akkor ha tudok szerezzek olcsóbban szóval most akkor kérek címeket honnan lehetne olcsóbban megszerezni, megrendelni.
Köszi help help help help help
Naplózva
david03
Vendég
« Új hozzászólás #2481 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 18:51:38 »

Sürgős segítség kéne!!
Mégsem rendeltettem meg a szerelővel a Bosch porlasztókat 115ezer/db áron azt mondta akkor ha tudok szerezzek olcsóbban szóval most akkor kérek címeket honnan lehetne olcsóbban megszerezni, megrendelni.
Köszi help help help help help

Szia!

Én éppen ma beszéltem telefonon egy szervizzel, ők egész jó áron szerelnek. Még nem tudom hogy mennyire hiteles, holnap viszem a gépet egy csúcs cserére. Ha gondolod leírom majd hogy mi a véleményem róluk, addig is itt a link, nézd meg ah gondolod

http://euro-electric.addel.hu/detailproduct.php?productid=184245
Naplózva
p.otti
Vendég
« Új hozzászólás #2482 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 19:02:14 »

Szia!

Én éppen ma beszéltem telefonon egy szervizzel, ők egész jó áron szerelnek. Még nem tudom hogy mennyire hiteles, holnap viszem a gépet egy csúcs cserére. Ha gondolod leírom majd hogy mi a véleményem róluk, addig is itt a link, nézd meg ah gondolod

http://euro-electric.addel.hu/detailproduct.php?productid=184245

Szia! Köszi de ez nem olcsó kicsit???
Naplózva
david03
Vendég
« Új hozzászólás #2483 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 19:29:43 »

Szia! Köszi de ez nem olcsó kicsit???

De én is azt furcsállom. Remélem minden jól fog menni, holnap után beszámolok róla
Naplózva
p.otti
Vendég
« Új hozzászólás #2484 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 19:34:53 »

De én is azt furcsállom. Remélem minden jól fog menni, holnap után beszámolok róla

oké köszi
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2485 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 21:03:47 »

Sürgős segítség kéne!!
Mégsem rendeltettem meg a szerelővel a Bosch porlasztókat 115ezer/db áron azt mondta akkor ha tudok szerezzek olcsóbban szóval most akkor kérek címeket honnan lehetne olcsóbban megszerezni, megrendelni.
Köszi help help help help help
http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=kapcsolat
Én őket javaslom, ha nem magad szerzed be a porlasztókat.
Sajnos most nem tudok neked olyan forrást javasolni, ahonnét jóárasítva tudnál venni gyári csomagolásúakat.

Voltam náluk, tisztességesen megcsinálták, amit kértem.
Vállalnak garanciát is a munkájukra. Beviszed hozzájuk a gépet, beszerzik a porlasztókat és ami még kell, megcsinálják.
Ekkora ráfordításnál csak olyan helyet érdemes választani, akiben megbízol vagy aki kellően jó referenciával rendelkezik.

A david03 által javasolt helyen javítják a porlasztókat. Ez csak akkor ér valamit, ha a felújítás után kalibrálják is a porlasztókat, aminek az eredménye az a kalibrációs kód, amit be kell programozni a motorvezérlésbe (ECU). Ennek hiányában is működik a motor, de a befecskendezés pontatlansága miatt nagyobb fogyasztás, egyenetlenebb járás várható.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2486 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 21:05:57 »

Szia! Köszi de ez nem olcsó kicsit???
Azért olcsó, mert felújítanak mechanikailag.

40eFt/db áron már gyári új porlasztókat lehet venni, ha találsz kontaktot.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
p.otti
Vendég
« Új hozzászólás #2487 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 21:23:21 »

http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=kapcsolat
Én őket javaslom, ha nem magad szerzed be a porlasztókat.
Sajnos most nem tudok neked olyan forrást javasolni, ahonnét jóárasítva tudnál venni gyári csomagolásúakat.

Voltam náluk, tisztességesen megcsinálták, amit kértem.
Vállalnak garanciát is a munkájukra. Beviszed hozzájuk a gépet, beszerzik a porlasztókat és ami még kell, megcsinálják.
Ekkora ráfordításnál csak olyan helyet érdemes választani, akiben megbízol vagy aki kellően jó referenciával rendelkezik.

A david03 által javasolt helyen javítják a porlasztókat. Ez csak akkor ér valamit, ha a felújítás után kalibrálják is a porlasztókat, aminek az eredménye az a kalibrációs kód, amit be kell programozni a motorvezérlésbe (ECU). Ennek hiányában is működik a motor, de a befecskendezés pontatlansága miatt nagyobb fogyasztás, egyenetlenebb járás várható.

Szia!
Köszi az infót mástól is hallottam a filepdieselről de az autónk Pécsen van szétkapva új porlasztóra várva szal sajna nem tudom elvinni hozzájuk szomoru1
Naplózva
kamix
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74


E-mail
« Új hozzászólás #2488 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 21:48:01 »

http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=kapcsolat
Én őket javaslom, ha nem magad szerzed be a porlasztókat.
Sajnos most nem tudok neked olyan forrást javasolni, ahonnét jóárasítva tudnál venni gyári csomagolásúakat.

Voltam náluk, tisztességesen megcsinálták, amit kértem.
Vállalnak garanciát is a munkájukra. Beviszed hozzájuk a gépet, beszerzik a porlasztókat és ami még kell, megcsinálják.
Ekkora ráfordításnál csak olyan helyet érdemes választani, akiben megbízol vagy aki kellően jó referenciával rendelkezik.

A david03 által javasolt helyen javítják a porlasztókat. Ez csak akkor ér valamit, ha a felújítás után kalibrálják is a porlasztókat, aminek az eredménye az a kalibrációs kód, amit be kell programozni a motorvezérlésbe (ECU). Ennek hiányában is működik a motor, de a befecskendezés pontatlansága miatt nagyobb fogyasztás, egyenetlenebb járás várható.

üdv, én is hasonló cipőbe járok...akit érdekel:
2002 tdci (130), nekem 3 csúcs kell

Filep Dizelnel azt mondták, hogy 45/csúcs áron be is szerelik, plusz a programozás, diag, stb.. összesen 3 darab kb. 165e Ft áron vállalják
Ebben nincs benne a cső, amire 30e Ft/garnitura(4 db) árat mondtak és a szürő se, amit bárhol meg lehet venni kb 9-10e Ft-ért.

Auto Fortnál is jártam, ott aztmondták (ha az alkatrészeket én viszem: csúcsok, csövek, szürő) kb. 10-12 ezer forint/db áron munkadijjal együtt megcsinálják. Tehát nekem kb. 30-35 ezerért, mert ügye 3 kell.

Nekem szerencsére nem olyan sürgős, úgyhogy aki tud ilyen alkatrészt, az segítsen nekem ebben   Wink
Naplózva

2002, MK3, tdci, 130, 5 ajtó
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2489 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 21:49:19 »

Szia!
Köszi az infót mástól is hallottam a filepdieselről de az autónk Pécsen van szétkapva új porlasztóra várva szal sajna nem tudom elvinni hozzájuk szomoru1
Keresd Bunyeket, ő pécsi.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2490 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 21:50:34 »

Szia!
Köszi az infót mástól is hallottam a filepdieselről de az autónk Pécsen van szétkapva új porlasztóra várva szal sajna nem tudom elvinni hozzájuk szomoru1

ki csinálja?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2491 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 22:05:40 »

üdv, én is hasonló cipőbe járok...akit érdekel:
2002 tdci (130), nekem 3 csúcs kell

Filep Dizelnel azt mondták, hogy 45/csúcs áron be is szerelik, plusz a programozás, diag, stb.. összesen 3 darab kb. 165e Ft áron vállalják
Ebben nincs benne a cső, amire 30e Ft/garnitura(4 db) árat mondtak és a szürő se, amit bárhol meg lehet venni kb 9-10e Ft-ért.

Auto Fortnál is jártam, ott aztmondták (ha az alkatrészeket én viszem: csúcsok, csövek, szürő) kb. 10-12 ezer forint/db áron munkadijjal együtt megcsinálják. Tehát nekem kb. 30-35 ezerért, mert ügye 3 kell.

Nekem szerencsére nem olyan sürgős, úgyhogy aki tud ilyen alkatrészt, az segítsen nekem ebben   Wink
A filep féle ár nagyon jó ár, ha tényleg ennyi. Ez 55eFt/db árat jelent, + a 4 nagynyomású cső+ szűrő
ósszesen 260eFt, garanciával, szakszerű szereléssel. Mégsem 115eFt/db+szerelés... Meg szerintem a diag és egyéb komponensek nem arányosulnak...
Nekem 220eFt-ba került a műtét, de ebben már sokminden magánúton jött...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
p.otti
Vendég
« Új hozzászólás #2492 Dátum: 2010.03.19 péntek, 08:44:46 »

ki csinálja?

Szia!
Konkrétan Pellérden van az autó azért írtam Pécset mert aki nem környékbeli nem tudja beazonosítani a helységnevet. Pellérden a Simon autónál van ha ez mond neked valamit. Ott dolgozik egy rokongyerek ezért a szerelést viszonylag "ingyen" megúsznánk csak az alkatrészt nem tudja vagy nem akarja a főnöke olcsóbban beszerezni.
Kérdés mi van ha nem szerelnek be ilyen új magasnyomású csöveket?

Most írt a Nagyautó alkatrész kereskedés hogy őnáluk 86 ezer/db+ a régit le kell adni. De csak jövő csütörtökre tudják rendelni hát az meg nagyon késő nekeünk sajnos
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.19 péntek, 08:52:52 írta p.otti » Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #2493 Dátum: 2010.03.19 péntek, 08:58:52 »

Szia!
Konkrétan Pellérden van az autó azért írtam Pécset mert aki nem környékbeli nem tudja beazonosítani a helységnevet. ......
Nem ide vág, de Pellérden van egy ismerős. Nagy Tamás. Ő is nemrég vett egy Mondeót. És nem vagyok környékbeli. integet2 nyes
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2494 Dátum: 2010.03.19 péntek, 10:22:05 »

Szia!
Konkrétan Pellérden van az autó azért írtam Pécset mert aki nem környékbeli nem tudja beazonosítani a helységnevet. Pellérden a Simon autónál van ha ez mond neked valamit. Ott dolgozik egy rokongyerek ezért a szerelést viszonylag "ingyen" megúsznánk csak az alkatrészt nem tudja vagy nem akarja a főnöke olcsóbban beszerezni.
Kérdés mi van ha nem szerelnek be ilyen új magasnyomású csöveket?

Most írt a Nagyautó alkatrész kereskedés hogy őnáluk 86 ezer/db+ a régit le kell adni. De csak jövő csütörtökre tudják rendelni hát az meg nagyon késő nekeünk sajnos
Hát nemtom. A 120eFt különbségből simán bérelsz autót jövő hét végéig. Vagy feltrélerezed a kocsit fehérvárra/pestre a filephez. Inkább a nagyautó, mint a sufni. Egyáltalán láttak már tdci mondeot abban a szervizben?
Van a kódok programozásához megfelelő műszerük?

A nagynyomású csöveket azért kell cserélni, mert volt olyan széria, aminek vedlett a belső felülete, ezért elővigyázatosságból kell cserélni. Ártani nem árt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
p.otti
Vendég
« Új hozzászólás #2495 Dátum: 2010.03.19 péntek, 10:40:40 »

Hát nemtom. A 120eFt különbségből simán bérelsz autót jövő hét végéig. Vagy feltrélerezed a kocsit fehérvárra/pestre a filephez. Inkább a nagyautó, mint a sufni. Egyáltalán láttak már tdci mondeot abban a szervizben?
Van a kódok programozásához megfelelő műszerük?

A nagynyomású csöveket azért kell cserélni, mert volt olyan széria, aminek vedlett a belső felülete, ezért elővigyázatosságból kell cserélni. Ártani nem árt.

Párom most jött el fehérvárról a Fileptől ők is felújítottat használnak most adtak egy címet Kecelen, most utánanézek ennek a neten.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2496 Dátum: 2010.03.19 péntek, 13:45:40 »

Párom most jött el fehérvárról a Fileptől ők is felújítottat használnak most adtak egy címet Kecelen, most utánanézek ennek a neten.
nekem zsír újat ajánlottak. Lehet, azóta változott a világ...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
p.otti
Vendég
« Új hozzászólás #2497 Dátum: 2010.03.19 péntek, 16:23:55 »

nekem zsír újat ajánlottak. Lehet, azóta változott a világ...

Most azt mondták felújítottal dolgoznak.
Most beszéltünk a Cromazal ők sem forgalmaznak már porlasztócsúcsot mert sokan szakszerűtlenül szerelték be és tönkrement aztán hozzájuk mentek reklamálni. Csak a pesti márkakereskedésükbe tudnánk hozzájutni. Aztán beszéltünk a BOSCH szervízzel is ők is ezt a 115/db árat mondták úgyhogy én má nem tudom de má nagyon unom ezt a dolgot. Undecided
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2498 Dátum: 2010.03.19 péntek, 17:13:48 »

Szia!
Konkrétan Pellérden van az autó azért írtam Pécset mert aki nem környékbeli nem tudja beazonosítani a helységnevet. Pellérden a Simon autónál van ha ez mond neked valamit. Ott dolgozik egy rokongyerek ezért a szerelést viszonylag "ingyen" megúsznánk csak az alkatrészt nem tudja vagy nem akarja a főnöke olcsóbban beszerezni.
Kérdés mi van ha nem szerelnek be ilyen új magasnyomású csöveket?

Most írt a Nagyautó alkatrész kereskedés hogy őnáluk 86 ezer/db+ a régit le kell adni. De csak jövő csütörtökre tudják rendelni hát az meg nagyon késő nekeünk sajnos

persze hogy ismerem őket,múlt héten telepitettem vizsgasort nekik,és tanitottam be őket,de régóta ügyfelünk már amugyis....
Meg dobj egy alvázszámot meg mi kell pontosan és körbekérdezek, de nagyon beállt minden pályán sajna most....
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2499 Dátum: 2010.03.20 szombat, 11:32:40 »

Most azt mondták felújítottal dolgoznak.
Most beszéltünk a Cromazal ők sem forgalmaznak már porlasztócsúcsot mert sokan szakszerűtlenül szerelték be és tönkrement aztán hozzájuk mentek reklamálni. Csak a pesti márkakereskedésükbe tudnánk hozzájutni. Aztán beszéltünk a BOSCH szervízzel is ők is ezt a 115/db árat mondták úgyhogy én má nem tudom de má nagyon unom ezt a dolgot. Undecided
Érdekes...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 56 57 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.102 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.