Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 00:50:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14683677 alkalommal)
0 Felhasználó és 37 vendég van a témában
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #2550 Dátum: 2010.03.23 kedd, 19:38:15 »

Legyen meg az autó,egyéként nem jön be a vw feeling.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #2551 Dátum: 2010.03.23 kedd, 19:45:58 »

Mennyi ft?
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2552 Dátum: 2010.03.23 kedd, 20:26:39 »

Hullanak a porlasztók....

ja...mióta beirtam még többen irtak.... szomoru1
ennyi nembiztos azért hogy lessz.... szomoru1
Naplózva
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2553 Dátum: 2010.03.23 kedd, 23:24:46 »

Ha egy biznisz beindul  wow1


ja...mióta beirtam még többen irtak.... szomoru1
ennyi nembiztos azért hogy lessz.... szomoru1
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2554 Dátum: 2010.03.24 szerda, 06:18:50 »

Ha egy biznisz beindul  wow1


Ebből azért nem fogok megélni az tuti, amennyit telefonálgatok,meg futkozok miatta inkább csak szivesség az egész....
Naplózva
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #2555 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 17:24:47 »

Sziasztok! Ma utolért az izzítós villogás végzete. Egy szolidabb előzés (60ról 90km/h) közben pillanatra megtorpant az autó és kivillant az izzításjelző. Pár száz méter után tudtam félreállni, majd megpróbáltam újraindítással javítani a helyzeten, de semmi nem változott,
izzításjelző villog és menet közben világít a sárga motor ikon! A kocsi kb. ereje 60-70%át tudja, úgy érzem megy a turbója, csak nem teljes erővel.
Mi történhetett? Vészüzemmódban csak max.60kmh-val menne, 80-90et is jött az az autó ezek után...
Ha kilyukadt a turbócsövem, akkor is villogna az izzításjelző? vagy készülhetek a 300ezres mutatványra?
 falbav
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.25 csütörtök, 17:32:44 írta Wah » Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2556 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 17:55:19 »

Sziasztok! Ma utolért az izzítós villogás végzete. Egy szolidabb előzés (60ról 90km/h) közben pillanatra megtorpant az autó és kivillant az izzításjelző. Pár száz méter után tudtam félreállni, majd megpróbáltam újraindítással javítani a helyzeten, de semmi nem változott,
izzításjelző villog és menet közben világít a sárga motor ikon! A kocsi kb. ereje 60-70%át tudja, úgy érzem megy a turbója, csak nem teljes erővel.
Mi történhetett? Vészüzemmódban csak max.60kmh-val menne, 80-90et is jött az az autó ezek után...
Ha kilyukadt a turbócsövem, akkor is villogna az izzításjelző? vagy készülhetek a 300ezres mutatványra?
 falbav
ha lukas a cső attól nem világit az izzitód!!!!!
Vészüzembe rakta magát az autó,olvastasd ki a hibakódokat...
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #2557 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 18:23:47 »

Sziasztok! Ma utolért az izzítós villogás végzete. Egy szolidabb előzés (60ról 90km/h) közben pillanatra megtorpant az autó és kivillant az izzításjelző. Pár száz méter után tudtam félreállni, majd megpróbáltam újraindítással javítani a helyzeten, de semmi nem változott,
izzításjelző villog és menet közben világít a sárga motor ikon! A kocsi kb. ereje 60-70%át tudja, úgy érzem megy a turbója, csak nem teljes erővel.
Mi történhetett? Vészüzemmódban csak max.60kmh-val menne, 80-90et is jött az az autó ezek után...
Ha kilyukadt a turbócsövem, akkor is villogna az izzításjelző? vagy készülhetek a 300ezres mutatványra?
 falbav
eu3 vagy 4?mikori évjárat?igen,a hibakódolvasás az első
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #2558 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 18:27:55 »

eu3 vagy 4?mikori évjárat?igen,a hibakódolvasás az első

EU3 2003 év végi/már facelift. hibakódot hétvégén, vagy hétfőn tudok majd kiolvastatni...
addig sincs semi biztató?:-(
a motor pedig alapjáraton szépen jár, és fordulatot is felveszi, csak a kraft kb.60-70%-a...

a befecskendező hibájánál a motor ikon is világt, miközben az izzításjelző villog. (járó motornál)

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #2559 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 18:38:51 »

EU3 2003 év végi/már facelift. hibakódot hétvégén, vagy hétfőn tudok majd kiolvastatni...
addig sincs semi biztató?:-(
a motor pedig alapjáraton szépen jár, és fordulatot is felveszi, csak a kraft kb.60-70%-a...

a befecskendező hibájánál a motor ikon is világt, miközben az izzításjelző villog. (járó motornál)


elektromos a turbód?egr?
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.25 csütörtök, 18:41:22 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2560 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 19:29:07 »

Ha esetleg valaki turbó elektronika hibával küszködne, keressen meg! Talán tudok segíteni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #2561 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 19:31:36 »

elektromos a turbód?egr?

egr dugózva. elektromos-e a turbó, nem tudom. alváz/motor számból kiderül?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #2562 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 21:06:49 »

Ha esetleg valaki turbó elektronika hibával küszködne, keressen meg! Talán tudok segíteni.
ment pü!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tomy
Vendég
« Új hozzászólás #2563 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 21:24:26 »

Sziasztok!

Tud valaki segíteni alkatrészügyben?Csak gíári Ford érdekel.A hátsóajtó teleszkópja érdekelne 1 pár és az első futóműnél egy kutyacsontszerű alkatrész,műanyag ahogy néztem és kb 30cm, 1 pár. Légyszíves ha tud valaki ilyen alkatrészeket akkor jelezze.

Ford Mondeo 2003.06(nem faceliftes) 130Le TDCI 5ajtós-az ajtó a hátsó szélvédővel együtt nyílik!
Előre is köszi
Tomy
Naplózva
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #2564 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 21:25:06 »

egr dugózva. elektromos-e a turbó, nem tudom. alváz/motor számból kiderül?


Miután lehüllt a motor, már kis gázadásra remeg és füstölis, na bakker... rinya
Jöhet az "a hitel"...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2565 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 21:39:13 »

EU3 2003 év végi/már facelift. hibakódot hétvégén, vagy hétfőn tudok majd kiolvastatni...
addig sincs semi biztató?:-(
a motor pedig alapjáraton szépen jár, és fordulatot is felveszi, csak a kraft kb.60-70%-a...

a befecskendező hibájánál a motor ikon is világt, miközben az izzításjelző villog. (járó motornál)


Hát szerintem az egyetlen biztató dolog a motorkontroll lámpa. P0251-es hibával küzdő üzemanyag rendszernél nem gyújt MIL-t az ECU. Mondanám, hogy EGR, de ha 2003-as akkor nagy valószínűséggel EUROIII-as és vákuumos turbós. Alvázszámot postold be, megnézzük. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2566 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 21:40:56 »


Miután lehüllt a motor, már kis gázadásra remeg és füstölis, na bakker... rinya
Jöhet az "a hitel"...
egr gyanús. Az gyújt MIL. Ha vákuumos, lehet ledobta a vákumcsövét és szökik a vákuum, ami miatt nincs turbóállításod sem.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #2567 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 22:17:01 »

egr gyanús. Az gyújt MIL. Ha vákuumos, lehet ledobta a vákumcsövét és szökik a vákuum, ami miatt nincs turbóállításod sem.
Köszi! Elküldtem a PÜ-ben az alvázszámot!
EGR szelep környékén keressek lógó vákuumcsövet, vagy a turbó környékén? EGR nem állhatótt be? Bár le van dugózva és ki is lett akkor tisztítva.
 
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.25 csütörtök, 22:20:15 írta Wah » Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #2568 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 22:32:59 »

Sziasztok!
A múltkor huzamosabb út félbe lett szakítva lezárt útszakasz miatt, vesztegeltem egy pár percig, míg újra elengedtek. Le volt állítva a motor addig, majd indítás után kb. 5 mp-ig csak alapjáraton ketyegett, hiába adtam gázt neki. Mi miatt van ez?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2569 Dátum: 2010.03.26 péntek, 00:17:50 »

Hát szerintem az egyetlen biztató dolog a motorkontroll lámpa. P0251-es hibával küzdő üzemanyag rendszernél nem gyújt MIL-t az ECU. Mondanám, hogy EGR, de ha 2003-as akkor nagy valószínűséggel EUROIII-as és vákuumos turbós. Alvázszámot postold be, megnézzük. Smiley

Tévedtem az izzításjelző és MIL kombinációt illetően:
TÚl sok P0251-es hiba (általános üa. rendszeri hiba) esetén betesz egy P1211-es kódot, ami már MIL lámpát gyújt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2570 Dátum: 2010.03.26 péntek, 00:19:31 »

Sziasztok!
A múltkor huzamosabb út félbe lett szakítva lezárt útszakasz miatt, vesztegeltem egy pár percig, míg újra elengedtek. Le volt állítva a motor addig, majd indítás után kb. 5 mp-ig csak alapjáraton ketyegett, hiába adtam gázt neki. Mi miatt van ez?
"letapadó" injektorok jele. ECU sw update megoldhatja. Valószínű alapjárat alatt ketyegett, azért nem reagált a gázadásra.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #2571 Dátum: 2010.03.26 péntek, 07:10:21 »

Tévedtem az izzításjelző és MIL kombinációt illetően:
TÚl sok P0251-es hiba (általános üa. rendszeri hiba) esetén betesz egy P1211-es kódot, ami már MIL lámpát gyújt.


Köszi! Ha megvannak a hibakódok, megírom...
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2572 Dátum: 2010.03.26 péntek, 07:58:28 »

Sziasztok!

Kutyacsont ugye van hátul?!
Ki tudom magam cserélni???
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2573 Dátum: 2010.03.26 péntek, 10:10:47 »

Sziasztok!

Tegnap munkából hazafelé odaléptem a Mondinak, kb 180 km/h ig. Amikor visszalassítottam 130-ra (ez kb 2200 1/min), a motor kihagyott egy kicsit, de nem állt le.
Amire gyanakszom:
- CR szivattyú
- GO szivattyú
- porlasztócsúcsok
- CMP jeladó.

Írjatok, hogy van-e még valami tipp erre.
Remélem, hogy egy diagnosztika megmondja a frankót. Ha tudom, mi a probléma, jelentkezem.
Ja, a motorban (és a porlasztócsúcsokban) 210e km van. Kezdek spórolni.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2574 Dátum: 2010.03.26 péntek, 15:04:14 »

Sziasztok!

Tegnap munkából hazafelé odaléptem a Mondinak, kb 180 km/h ig. Amikor visszalassítottam 130-ra (ez kb 2200 1/min), a motor kihagyott egy kicsit, de nem állt le.
Amire gyanakszom:
- CR szivattyú
- GO szivattyú
- porlasztócsúcsok
- CMP jeladó.

Írjatok, hogy van-e még valami tipp erre.
Remélem, hogy egy diagnosztika megmondja a frankót. Ha tudom, mi a probléma, jelentkezem.
Ja, a motorban (és a porlasztócsúcsokban) 210e km van. Kezdek spórolni.

Hibajelzés?
Évjárat?
Inkább jeladó gond a jelentős terhelés miatt.
Lehet még EGR és turbó vezérlés is, ha elektomos.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
dsmowner
Vendég
« Új hozzászólás #2575 Dátum: 2010.03.26 péntek, 15:34:27 »

Sziasztok!
Van valami jó forrásotok gázolajszűrőre? 2002-es TDCI-hez kellene. Jól gondolom, hogy csakis gyári jöhet szóba, ugyi?  smile

Köcce!
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #2576 Dátum: 2010.03.26 péntek, 17:34:45 »

Szisztok! Egyábként ki a gyári gázolaj szürő beszállitója? Köszi
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
kamix
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74


E-mail
« Új hozzászólás #2577 Dátum: 2010.03.26 péntek, 19:46:40 »

Akit érdekel a porlasztó téma:

Előbbi kommentjeim között írtam Filep dizelről. Nos tényleg nem újat adnak, hanem felújítanak, de új alkatrészeket tesznek bele (nemigazán értek hozzá) Úgy értettem, hogy csak a kopó alkatrészeket cserélik ki, kap új kódot, felprogramozzák...Tehát nem az egész injektort...
Azt mondták, hogy így legalább 100ezret el kell mennie, vagy többet is.
A 6 hónap gari tuti. Ez kb 55 e. Jövőhéten többet tudok...
Vélemények ezzel kapcsolatban?
Naplózva

2002, MK3, tdci, 130, 5 ajtó
kishalacska
Vendég
« Új hozzászólás #2578 Dátum: 2010.03.26 péntek, 19:49:26 »

Sziasztok! Tudom, hogy már volt szó róla, de segítsetek, hogy kell "okosban" cserélni a feszítő és vezető görgőket?
Kell ugye a vezető, az tuti.
Aztán a feszítőn kellene cserélni valahogy a sima és a bordás görgőt... melyikből mennyit kell vennem?
Generátor-szíj természetesen Smiley

Köszi, üdv.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #2579 Dátum: 2010.03.26 péntek, 21:15:56 »

Sziasztok! Tudom, hogy már volt szó róla, de segítsetek, hogy kell "okosban" cserélni a feszítő és vezető görgőket?
Kell ugye a vezető, az tuti.
Aztán a feszítőn kellene cserélni valahogy a sima és a bordás görgőt... melyikből mennyit kell vennem?
Generátor-szíj természetesen Smiley

Köszi, üdv.
1 bordás görgő és 2 sima görgő kell.... Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2580 Dátum: 2010.03.26 péntek, 21:42:20 »

Hibajelzés?
Évjárat?
Inkább jeladó gond a jelentős terhelés miatt.
Lehet még EGR és turbó vezérlés is, ha elektomos.
Évjárat: 2005
EGR és turbó vezérlés vákuumos.
Hibajelzés: SEMMI. Ezért is volt furcsa...

De ma voltam diagnosztikán. Hibakód nincs. A résolajvizsgálatnál kiderült, hogy az 1. csúcs több résolajat lök vissza, mint a másik három összesen. Emiatt a tesztet félbe kellett szakítani, mert tele lett az üveg. Nem is nagyon nyomoztunk tovább. Ezután leszedtük a GO szűrőt, hogy megnézzük, van-e benne fémreszelék. Hát volt a rohadékban...  falbav Nem sok, de volt.
Ezek után azt hiszem, nem volt érdemes tovább kutakodni, mert már így is kezdtem leizzadni a várható költségek gondolatától.

Szóval minden tippet szívesen fogadok CR-szivattyú felújításával kapcsolatban.

Gabe
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
kishalacska
Vendég
« Új hozzászólás #2581 Dátum: 2010.03.27 szombat, 05:48:46 »

1 bordás görgő és 2 sima görgő kell.... Wink wave
Szia Alf!
Köszi, én valamiért azt hittem, hogy 4 van összesen Smiley
Tehát berobogok a bótba, és mondom, hogy kérnék egy bordázott görgőt és két simát
és azok jók lesznek?
(mert pl. Nagyautónál mondták, hogy hát az nem is cserélhető, meg nem azonos a méret...
persze nem is mondhattak mást, hiszen a jobb üzlet nekik, ha a feszítőt veszem Smiley)
Köszi mégegyszer.

Üdv.
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.27 szombat, 05:50:41 írta kishalacska » Naplózva
habu
Vendég
« Új hozzászólás #2582 Dátum: 2010.03.27 szombat, 07:17:11 »

A cr szivattyu tengej 30000ft és kell bele 4db emelő görgö,melynek darbja 8800ft.Érdemes cserélni, mert odavág a kicserélt porlasztoknak.Nekem most cserélték és biztos, hogy nem a cromaxnál vették. Állitolag acromax igen drága.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2583 Dátum: 2010.03.27 szombat, 11:21:15 »

Sziasztok!

Tud valaki segíteni alkatrészügyben?Csak gíári Ford érdekel.A hátsóajtó teleszkópja érdekelne 1 pár és az első futóműnél egy kutyacsontszerű alkatrész,műanyag ahogy néztem és kb 30cm, 1 pár. Légyszíves ha tud valaki ilyen alkatrészeket akkor jelezze.

Ford Mondeo 2003.06(nem faceliftes) 130Le TDCI 5ajtós-az ajtó a hátsó szélvédővel együtt nyílik!
Előre is köszi
Tomy

Szia!

Hátsó 5. ajtó telót kapsz bármely autós boltban. Én decemberben vettem 2 db Lip tip. katalógus alapján hozták 3 féle erősségűt találtak. Létezett sima 5 ajtó; 5 ajtó+ablaktörlő; 5 ajtó+ablaktörlő+szárny. A változó tömeghez más-más Nm-t adnak meg ~ 8.000Ft/a 2db.
Kutyacsontot szintén tudnak mindenhol adni. Párban cseréld.

Üdv: V.Tamás integet2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2584 Dátum: 2010.03.27 szombat, 14:06:37 »

Évjárat: 2005
EGR és turbó vezérlés vákuumos.
Hibajelzés: SEMMI. Ezért is volt furcsa...

De ma voltam diagnosztikán. Hibakód nincs. A résolajvizsgálatnál kiderült, hogy az 1. csúcs több résolajat lök vissza, mint a másik három összesen. Emiatt a tesztet félbe kellett szakítani, mert tele lett az üveg. Nem is nagyon nyomoztunk tovább. Ezután leszedtük a GO szűrőt, hogy megnézzük, van-e benne fémreszelék. Hát volt a rohadékban...  falbav Nem sok, de volt.
Ezek után azt hiszem, nem volt érdemes tovább kutakodni, mert már így is kezdtem leizzadni a várható költségek gondolatától.

Szóval minden tippet szívesen fogadok CR-szivattyú felújításával kapcsolatban.

Gabe

max 50-ért felujitják....de mintha 35-öt mondott volna az egyik ügyfelünk Szekszárdon..most hogy lessz M6-os jövő héttől 1 óra alatt lelehet zuzni kb.
Ha érdekel rákérdezhetek.
Naplózva
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #2585 Dátum: 2010.03.27 szombat, 16:13:21 »

Sziasztok!
Hét közben írtam, hogy elkezdett villgni a 2003. év végi (faceliftes) 115LE TDCI-m izzításjelzője és világít a motor ikon.
Kiolvastuk a hibakódot és ezt írja ki: P2336 1.henger er kopogás tűrés felett.

A motor beindítás után rángat alapjáraton és füstől, mint ha gumit égetnének a környéken... egy henger valószínüleg nem megy...

Megúszható az injektor felprogramozással, vagy mindenképpen csere? Huh?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #2586 Dátum: 2010.03.27 szombat, 19:32:52 »

Sziasztok!
Hét közben írtam, hogy elkezdett villgni a 2003. év végi (faceliftes) 115LE TDCI-m izzításjelzője és világít a motor ikon.
Kiolvastuk a hibakódot és ezt írja ki: P2336 1.henger er kopogás tűrés felett.

A motor beindítás után rángat alapjáraton és füstől, mint ha gumit égetnének a környéken... egy henger valószínüleg nem megy...

Megúszható az injektor felprogramozással, vagy mindenképpen csere? Huh?
rövid távon megúszod,hosszabbon több kárt csinálhat,mint hasznot,mert a dugó ki is lukadhat.....,még mindig jobban megéri ha csak azt az 1et cserélteted..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #2587 Dátum: 2010.03.27 szombat, 19:33:37 »

Szia Alf!
Köszi, én valamiért azt hittem, hogy 4 van összesen Smiley
Tehát berobogok a bótba, és mondom, hogy kérnék egy bordázott görgőt és két simát
és azok jók lesznek?
(mert pl. Nagyautónál mondták, hogy hát az nem is cserélhető, meg nem azonos a méret...
persze nem is mondhattak mást, hiszen a jobb üzlet nekik, ha a feszítőt veszem Smiley)
Köszi mégegyszer.

Üdv.
így van! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #2588 Dátum: 2010.03.27 szombat, 21:08:48 »

rövid távon megúszod,hosszabbon több kárt csinálhat,mint hasznot,mert a dugó ki is lukadhat.....,még mindig jobban megéri ha csak azt az 1et cserélteted..... Roll Eyes

elvileg 2 ki lett cserélve 60ezer km környékén, gondolom most a másik kettő közül ment egy tönkre, amit akkor nem cseréltek gariban. a kocsiban 125ezer van, érdemes akkor mindkét, erdeteit, vagy akár mind a 4cseréje ajánlott?

« Utoljára szerkesztve: 2010.03.27 szombat, 21:45:32 írta Wah » Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2589 Dátum: 2010.03.27 szombat, 21:58:15 »

max 50-ért felujitják....de mintha 35-öt mondott volna az egyik ügyfelünk Szekszárdon..most hogy lessz M6-os jövő héttől 1 óra alatt lelehet zuzni kb.
Ha érdekel rákérdezhetek.

Hali Bunyek!

Fordéknál azzal kecsegtettek, hogy 100 ruppó, ha kiszereltetem és felküldetem Pestre felújíttatni, vagy egy már komplett felújított 160 ruppó. Persze garival meg minden. Választhatom ezt, vagy utánanézek valami más lehetőségnek. Most éppen ezen vagyok.
Ehhez képest a te ajánlatod jóval olcsóbb, szóval érdekel. Légyszi, kérdezz utána!

Üdv:

Gabe
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
cobragsm
Vendég
« Új hozzászólás #2590 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 13:07:33 »

SZRVUSZTOK ÉRDEKLÖDNI SZERETNÉK HOGY MIT TEGYEK VÉTELEZTEM EGY 2006OS MONDEOT ÉS 3 HETESEN GONDOLT EGYET ÉS NEM INDULT BE SZERVIZ PORLASZTÓ CSUCS CSERE A VÁLASZ ÁLLITOLAG 2DB SZARAKODIK  VAN ÉRTELME 2ÖT JAVITTATNI VAGY MIND A NÉGYET EGYSZERRE??POLASZTÓ CSUCS TISZTITOT PROBÁLJAM VAN ÉRTELME??LENULÁZTÁK ÉS MOST INDUL MERJEK JÁRNI VELE??
Naplózva
cobragsm
Vendég
« Új hozzászólás #2591 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 13:26:00 »

SZRVUSZTOK ÉRDEKLÖDNI SZERETNÉK HOGY MIT TEGYEK VÉTELEZTEM EGY 2006OS MONDEOT ÉS 3 HETESEN GONDOLT EGYET ÉS NEM INDULT BE SZERVIZ PORLASZTÓ CSUCS CSERE A VÁLASZ ÁLLITOLAG 2DB ***AKODIK  VAN ÉRTELME 2ÖT JAVITTATNI VAGY MIND A NÉGYET EGYSZERRE??POLASZTÓ CSUCS TISZTITOT PROBÁLJAM VAN ÉRTELME??LENULÁZTÁK ÉS MOST INDUL MERJEK JÁRNI VELE??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #2592 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 13:37:23 »

elvileg 2 ki lett cserélve 60ezer km környékén, gondolom most a másik kettő közül ment egy tönkre, amit akkor nem cseréltek gariban. a kocsiban 125ezer van, érdemes akkor mindkét, erdeteit, vagy akár mind a 4cseréje ajánlott?


ha van zseton,akkor mindet! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #2593 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 18:25:05 »

Sziasztok!
Van valami jó forrásotok gázolajszűrőre? 2002-es TDCI-hez kellene. Jól gondolom, hogy csakis gyári jöhet szóba, ugyi?  smile

Köcce!

Ezt a kérdést már én is feltettem, de senki nem válaszolt, szerintem Bosch, mert a gyárira is az van ráírva.
Nekem van még egy tartalék gyári, de a következő szerintem Bosch lesz 3 okból:
1. szerintem ugyan az mint a gyári
2. ha nem is ugyan az akkor sem hiszem, hogy rosszabb lenne mint a gyári.
3. olcsóbb (fele annyiért tudok szerezni), mint a gyárit.
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
gyalak
Vendég
« Új hozzászólás #2594 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 18:34:46 »

Ezt a kérdést már én is feltettem, de senki nem válaszolt, szerintem Bosch, mert a gyárira is az van ráírva.
Nekem van még egy tartalék gyári, de a következő szerintem Bosch lesz 3 okból:
1. szerintem ugyan az mint a gyári
2. ha nem is ugyan az akkor sem hiszem, hogy rosszabb lenne mint a gyári.
3. olcsóbb (fele annyiért tudok szerezni), mint a gyárit.
Igen bosch a gyári de valaki épp azt firtatta,hogy a gyári olcsóbb mint a bosch!De feltétlen csak gyárit!(vagy bosch-t vegyetek)
Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #2595 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 18:52:47 »

elvileg 2 ki lett cserélve 60ezer km környékén, gondolom most a másik kettő közül ment egy tönkre, amit akkor nem cseréltek gariban. a kocsiban 125ezer van, érdemes akkor mindkét, erdeteit, vagy akár mind a 4cseréje ajánlott?





Szerintem, ha 2db csúcsban valóban 60e-rel kevesebb van és a csúcsok a normál használat miatt koptak el, akkor nem feltétlenül szükséges cserélni az összes csúcsot.
De nekem ez a 125e km nagyon kevésnek tűnik a 60e km meg pláne...
Gariba tuti,h cserélték a 2 csúcsot? Go szűrőt milyen sűrűen cserélted?
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2596 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 21:41:47 »

Meg kell nézni nincs e fémreszelék a tankban,szürőben....ha van akkor mind a 4 csere,plusz nagynyomású és csövek....különben rottyra vágja a vadi ujjakat is rövid időn belül....
Na ezért nincs gari a porlasztókra sem....
Naplózva
dsmowner
Vendég
« Új hozzászólás #2597 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 22:45:01 »

Ezt a kérdést már én is feltettem, de senki nem válaszolt, szerintem Bosch, mert a gyárira is az van ráírva.
Nekem van még egy tartalék gyári, de a következő szerintem Bosch lesz 3 okból:
1. szerintem ugyan az mint a gyári
2. ha nem is ugyan az akkor sem hiszem, hogy rosszabb lenne mint a gyári.
3. olcsóbb (fele annyiért tudok szerezni), mint a gyárit.

Köszi a választ! Jóáras forrást tudsz esetleg mondani?
Naplózva
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #2598 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 07:15:10 »



Szerintem, ha 2db csúcsban valóban 60e-rel kevesebb van és a csúcsok a normál használat miatt koptak el, akkor nem feltétlenül szükséges cserélni az összes csúcsot.
De nekem ez a 125e km nagyon kevésnek tűnik a 60e km meg pláne...
Gariba tuti,h cserélték a 2 csúcsot? Go szűrőt milyen sűrűen cserélted?


Előző tulaj cseréltette (ismerős, a számlákat is láttam) azt hogy cserélték-e valóban a márkaszervízben, csak az tudná, aki valóban ott állt a kocsi mellett. GO szűrőt én rögtön cseréltem, mikor vettem: kb 10.000km-rel ezellőtt. ELőző életében az előírásoknak megfelelően lett cserélve...

Azt, hogy fémreszelék van-e a tankban hogyan tudom megnézni? A szűrőt elég csak kivenni és kifolyatni és látszik, ha reszelékes?

Bárcsak tényleg CMP kábelezésnél lenne a hiba, a CMP-t már visszacseréltem a korábban jól működő feketére, majd újra vissza a szűrkére.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2599 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 11:16:13 »

Előző tulaj cseréltette (ismerős, a számlákat is láttam) azt hogy cserélték-e valóban a márkaszervízben, csak az tudná, aki valóban ott állt a kocsi mellett. GO szűrőt én rögtön cseréltem, mikor vettem: kb 10.000km-rel ezellőtt. ELőző életében az előírásoknak megfelelően lett cserélve...

Azt, hogy fémreszelék van-e a tankban hogyan tudom megnézni? A szűrőt elég csak kivenni és kifolyatni és látszik, ha reszelékes?

Bárcsak tényleg CMP kábelezésnél lenne a hiba, a CMP-t már visszacseréltem a korábban jól működő feketére, majd újra vissza a szűrkére.
Reszeléket a visszafolyás mérés során is kell látni a pohárban. de a szűrő víztelenítő csavarjának leengedése vagy a szűrő szétszedése is láthatóvá teszi.
A porlasztók cseréje abból is látszik, hogy a nyakukon az elektromos csati feletti kód nem egyezik a szelepfedélen lévő matricán lévőkkel.

A p2336 lehet porlasztó vezetékelési hiba vagy átmeneti hiba miatti kódfelejtés. De CMP nem sajnos.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.145 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.