Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 00:50:46
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
45
46
47
48
49
50
51
[
52
]
53
54
55
56
57
58
59
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14683677 alkalommal)
0 Felhasználó és 37 vendég van a témában
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2550 Dátum:
2010.03.23 kedd, 19:38:15 »
Legyen meg az autó,egyéként nem jön be a vw feeling.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2551 Dátum:
2010.03.23 kedd, 19:45:58 »
Mennyi ft?
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2552 Dátum:
2010.03.23 kedd, 20:26:39 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.03.23 kedd, 19:11:54
Hullanak a porlasztók....
ja...mióta beirtam még többen irtak....
ennyi nembiztos azért hogy lessz....
Naplózva
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2553 Dátum:
2010.03.23 kedd, 23:24:46 »
Ha egy biznisz beindul
Idézetet írta: Bunyek - 2010.03.23 kedd, 20:26:39
ja...mióta beirtam még többen irtak....
ennyi nembiztos azért hogy lessz....
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2554 Dátum:
2010.03.24 szerda, 06:18:50 »
Idézetet írta: mike1 - 2010.03.23 kedd, 23:24:46
Ha egy biznisz beindul
Ebből azért nem fogok megélni az tuti, amennyit telefonálgatok,meg futkozok miatta inkább csak szivesség az egész....
Naplózva
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2555 Dátum:
2010.03.25 csütörtök, 17:24:47 »
Sziasztok! Ma utolért az izzítós villogás végzete. Egy szolidabb előzés (60ról 90km/h) közben pillanatra megtorpant az autó és kivillant az izzításjelző. Pár száz méter után tudtam félreállni, majd megpróbáltam újraindítással javítani a helyzeten, de semmi nem változott,
izzításjelző villog és menet közben világít a sárga motor ikon! A kocsi kb. ereje 60-70%át tudja, úgy érzem megy a turbója, csak nem teljes erővel.
Mi történhetett? Vészüzemmódban csak max.60kmh-val menne, 80-90et is jött az az autó ezek után...
Ha kilyukadt a turbócsövem, akkor is villogna az izzításjelző? vagy készülhetek a 300ezres mutatványra?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.03.25 csütörtök, 17:32:44 írta Wah
»
Naplózva
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2556 Dátum:
2010.03.25 csütörtök, 17:55:19 »
Idézetet írta: Wah - 2010.03.25 csütörtök, 17:24:47
Sziasztok! Ma utolért az izzítós villogás végzete. Egy szolidabb előzés (60ról 90km/h) közben pillanatra megtorpant az autó és kivillant az izzításjelző. Pár száz méter után tudtam félreállni, majd megpróbáltam újraindítással javítani a helyzeten, de semmi nem változott,
izzításjelző villog és menet közben világít a sárga motor ikon! A kocsi kb. ereje 60-70%át tudja, úgy érzem megy a turbója, csak nem teljes erővel.
Mi történhetett? Vészüzemmódban csak max.60kmh-val menne, 80-90et is jött az az autó ezek után...
Ha kilyukadt a turbócsövem, akkor is villogna az izzításjelző? vagy készülhetek a 300ezres mutatványra?
ha lukas a cső attól nem világit az izzitód!!!!!
Vészüzembe rakta magát az autó,olvastasd ki a hibakódokat...
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2557 Dátum:
2010.03.25 csütörtök, 18:23:47 »
Idézetet írta: Wah - 2010.03.25 csütörtök, 17:24:47
Sziasztok! Ma utolért az izzítós villogás végzete. Egy szolidabb előzés (60ról 90km/h) közben pillanatra megtorpant az autó és kivillant az izzításjelző. Pár száz méter után tudtam félreállni, majd megpróbáltam újraindítással javítani a helyzeten, de semmi nem változott,
izzításjelző villog és menet közben világít a sárga motor ikon! A kocsi kb. ereje 60-70%át tudja, úgy érzem megy a turbója, csak nem teljes erővel.
Mi történhetett? Vészüzemmódban csak max.60kmh-val menne, 80-90et is jött az az autó ezek után...
Ha kilyukadt a turbócsövem, akkor is villogna az izzításjelző? vagy készülhetek a 300ezres mutatványra?
eu3 vagy 4?mikori évjárat?igen,a hibakódolvasás az első
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2558 Dátum:
2010.03.25 csütörtök, 18:27:55 »
Idézetet írta: alf - 2010.03.25 csütörtök, 18:23:47
eu3 vagy 4?mikori évjárat?igen,a hibakódolvasás az első
EU3 2003 év végi/már facelift. hibakódot hétvégén, vagy hétfőn tudok majd kiolvastatni...
addig sincs semi biztató?:-(
a motor pedig alapjáraton szépen jár, és fordulatot is felveszi, csak a kraft kb.60-70%-a...
a befecskendező hibájánál a motor ikon is világt, miközben az izzításjelző villog. (járó motornál)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2559 Dátum:
2010.03.25 csütörtök, 18:38:51 »
Idézetet írta: Wah - 2010.03.25 csütörtök, 18:27:55
EU3 2003 év végi/már facelift. hibakódot hétvégén, vagy hétfőn tudok majd kiolvastatni...
addig sincs semi biztató?:-(
a motor pedig alapjáraton szépen jár, és fordulatot is felveszi, csak a kraft kb.60-70%-a...
a befecskendező hibájánál a motor ikon is világt, miközben az izzításjelző villog. (járó motornál)
elektromos a turbód?egr?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.03.25 csütörtök, 18:41:22 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2560 Dátum:
2010.03.25 csütörtök, 19:29:07 »
Ha esetleg valaki turbó elektronika hibával küszködne, keressen meg! Talán tudok segíteni.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2561 Dátum:
2010.03.25 csütörtök, 19:31:36 »
Idézetet írta: alf - 2010.03.25 csütörtök, 18:38:51
elektromos a turbód?egr?
egr dugózva. elektromos-e a turbó, nem tudom. alváz/motor számból kiderül?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2562 Dátum:
2010.03.25 csütörtök, 21:06:49 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.03.25 csütörtök, 19:29:07
Ha esetleg valaki turbó elektronika hibával küszködne, keressen meg! Talán tudok segíteni.
ment pü!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tomy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2563 Dátum:
2010.03.25 csütörtök, 21:24:26 »
Sziasztok!
Tud valaki segíteni alkatrészügyben?Csak gíári Ford érdekel.A hátsóajtó teleszkópja érdekelne 1 pár és az első futóműnél egy kutyacsontszerű alkatrész,műanyag ahogy néztem és kb 30cm, 1 pár. Légyszíves ha tud valaki ilyen alkatrészeket akkor jelezze.
Ford Mondeo 2003.06(nem faceliftes) 130Le TDCI 5ajtós-az ajtó a hátsó szélvédővel együtt nyílik!
Előre is köszi
Tomy
Naplózva
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2564 Dátum:
2010.03.25 csütörtök, 21:25:06 »
Idézetet írta: Wah - 2010.03.25 csütörtök, 19:31:36
egr dugózva. elektromos-e a turbó, nem tudom. alváz/motor számból kiderül?
Miután lehüllt a motor, már kis gázadásra remeg és füstölis, na bakker...
Jöhet az "a hitel"...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2565 Dátum:
2010.03.25 csütörtök, 21:39:13 »
Idézetet írta: Wah - 2010.03.25 csütörtök, 18:27:55
EU3 2003 év végi/már facelift. hibakódot hétvégén, vagy hétfőn tudok majd kiolvastatni...
addig sincs semi biztató?:-(
a motor pedig alapjáraton szépen jár, és fordulatot is felveszi, csak a kraft kb.60-70%-a...
a befecskendező hibájánál a motor ikon is világt, miközben az izzításjelző villog. (járó motornál)
Hát szerintem az egyetlen biztató dolog a motorkontroll lámpa. P0251-es hibával küzdő üzemanyag rendszernél nem gyújt MIL-t az ECU. Mondanám, hogy EGR, de ha 2003-as akkor nagy valószínűséggel EUROIII-as és vákuumos turbós. Alvázszámot postold be, megnézzük.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2566 Dátum:
2010.03.25 csütörtök, 21:40:56 »
Idézetet írta: Wah - 2010.03.25 csütörtök, 21:25:06
Miután lehüllt a motor, már kis gázadásra remeg és füstölis, na bakker...
Jöhet az "a hitel"...
egr gyanús. Az gyújt MIL. Ha vákuumos, lehet ledobta a vákumcsövét és szökik a vákuum, ami miatt nincs turbóállításod sem.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2567 Dátum:
2010.03.25 csütörtök, 22:17:01 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.03.25 csütörtök, 21:40:56
egr gyanús. Az gyújt MIL. Ha vákuumos, lehet ledobta a vákumcsövét és szökik a vákuum, ami miatt nincs turbóállításod sem.
Köszi! Elküldtem a PÜ-ben az alvázszámot!
EGR szelep környékén keressek lógó vákuumcsövet, vagy a turbó környékén? EGR nem állhatótt be? Bár le van dugózva és ki is lett akkor tisztítva.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.03.25 csütörtök, 22:20:15 írta Wah
»
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2568 Dátum:
2010.03.25 csütörtök, 22:32:59 »
Sziasztok!
A múltkor huzamosabb út félbe lett szakítva lezárt útszakasz miatt, vesztegeltem egy pár percig, míg újra elengedtek. Le volt állítva a motor addig, majd indítás után kb. 5 mp-ig csak alapjáraton ketyegett, hiába adtam gázt neki. Mi miatt van ez?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2569 Dátum:
2010.03.26 péntek, 00:17:50 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.03.25 csütörtök, 21:39:13
Hát szerintem az egyetlen biztató dolog a motorkontroll lámpa. P0251-es hibával küzdő üzemanyag rendszernél nem gyújt MIL-t az ECU. Mondanám, hogy EGR, de ha 2003-as akkor nagy valószínűséggel EUROIII-as és vákuumos turbós. Alvázszámot postold be, megnézzük.
Tévedtem az izzításjelző és MIL kombinációt illetően:
TÚl sok P0251-es hiba (általános üa. rendszeri hiba) esetén betesz egy P1211-es kódot, ami már MIL lámpát gyújt.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2570 Dátum:
2010.03.26 péntek, 00:19:31 »
Idézetet írta: GiN - 2010.03.25 csütörtök, 22:32:59
Sziasztok!
A múltkor huzamosabb út félbe lett szakítva lezárt útszakasz miatt, vesztegeltem egy pár percig, míg újra elengedtek. Le volt állítva a motor addig, majd indítás után kb. 5 mp-ig csak alapjáraton ketyegett, hiába adtam gázt neki. Mi miatt van ez?
"letapadó" injektorok jele. ECU sw update megoldhatja. Valószínű alapjárat alatt ketyegett, azért nem reagált a gázadásra.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2571 Dátum:
2010.03.26 péntek, 07:10:21 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.03.26 péntek, 00:17:50
Tévedtem az izzításjelző és MIL kombinációt illetően:
TÚl sok P0251-es hiba (általános üa. rendszeri hiba) esetén betesz egy P1211-es kódot, ami már MIL lámpát gyújt.
Köszi! Ha megvannak a hibakódok, megírom...
Naplózva
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2572 Dátum:
2010.03.26 péntek, 07:58:28 »
Sziasztok!
Kutyacsont ugye van hátul?!
Ki tudom magam cserélni???
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2573 Dátum:
2010.03.26 péntek, 10:10:47 »
Sziasztok!
Tegnap munkából hazafelé odaléptem a Mondinak, kb 180 km/h ig. Amikor visszalassítottam 130-ra (ez kb 2200 1/min), a motor kihagyott egy kicsit, de nem állt le.
Amire gyanakszom:
- CR szivattyú
- GO szivattyú
- porlasztócsúcsok
- CMP jeladó.
Írjatok, hogy van-e még valami tipp erre.
Remélem, hogy egy diagnosztika megmondja a frankót. Ha tudom, mi a probléma, jelentkezem.
Ja, a motorban (és a porlasztócsúcsokban) 210e km van. Kezdek spórolni.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2574 Dátum:
2010.03.26 péntek, 15:04:14 »
Idézetet írta: gabe - 2010.03.26 péntek, 10:10:47
Sziasztok!
Tegnap munkából hazafelé odaléptem a Mondinak, kb 180 km/h ig. Amikor visszalassítottam 130-ra (ez kb 2200 1/min), a motor kihagyott egy kicsit, de nem állt le.
Amire gyanakszom:
- CR szivattyú
- GO szivattyú
- porlasztócsúcsok
- CMP jeladó.
Írjatok, hogy van-e még valami tipp erre.
Remélem, hogy egy diagnosztika megmondja a frankót. Ha tudom, mi a probléma, jelentkezem.
Ja, a motorban (és a porlasztócsúcsokban) 210e km van. Kezdek spórolni.
Hibajelzés?
Évjárat?
Inkább jeladó gond a jelentős terhelés miatt.
Lehet még EGR és turbó vezérlés is, ha elektomos.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
dsmowner
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2575 Dátum:
2010.03.26 péntek, 15:34:27 »
Sziasztok!
Van valami jó forrásotok gázolajszűrőre? 2002-es TDCI-hez kellene. Jól gondolom, hogy csakis gyári jöhet szóba, ugyi?
Köcce!
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2576 Dátum:
2010.03.26 péntek, 17:34:45 »
Szisztok! Egyábként ki a gyári gázolaj szürő beszállitója? Köszi
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
kamix
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 74
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2577 Dátum:
2010.03.26 péntek, 19:46:40 »
Akit érdekel a porlasztó téma:
Előbbi kommentjeim között írtam Filep dizelről. Nos tényleg nem újat adnak, hanem felújítanak, de új alkatrészeket tesznek bele (nemigazán értek hozzá) Úgy értettem, hogy csak a kopó alkatrészeket cserélik ki, kap új kódot, felprogramozzák...Tehát nem az egész injektort...
Azt mondták, hogy így legalább 100ezret el kell mennie, vagy többet is.
A 6 hónap gari tuti. Ez kb 55 e. Jövőhéten többet tudok...
Vélemények ezzel kapcsolatban?
Naplózva
2002, MK3, tdci, 130, 5 ajtó
kishalacska
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2578 Dátum:
2010.03.26 péntek, 19:49:26 »
Sziasztok! Tudom, hogy már volt szó róla, de segítsetek, hogy kell "okosban" cserélni a feszítő és vezető görgőket?
Kell ugye a vezető, az tuti.
Aztán a feszítőn kellene cserélni valahogy a sima és a bordás görgőt... melyikből mennyit kell vennem?
Generátor-szíj természetesen
Köszi, üdv.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2579 Dátum:
2010.03.26 péntek, 21:15:56 »
Idézetet írta: kishalacska - 2010.03.26 péntek, 19:49:26
Sziasztok! Tudom, hogy már volt szó róla, de segítsetek, hogy kell "okosban" cserélni a feszítő és vezető görgőket?
Kell ugye a vezető, az tuti.
Aztán a feszítőn kellene cserélni valahogy a sima és a bordás görgőt... melyikből mennyit kell vennem?
Generátor-szíj természetesen
Köszi, üdv.
1 bordás görgő és 2 sima görgő kell....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2580 Dátum:
2010.03.26 péntek, 21:42:20 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.03.26 péntek, 15:04:14
Hibajelzés?
Évjárat?
Inkább jeladó gond a jelentős terhelés miatt.
Lehet még EGR és turbó vezérlés is, ha elektomos.
Évjárat: 2005
EGR és turbó vezérlés vákuumos.
Hibajelzés: SEMMI. Ezért is volt furcsa...
De ma voltam diagnosztikán. Hibakód nincs. A résolajvizsgálatnál kiderült, hogy az 1. csúcs több résolajat lök vissza, mint a másik három összesen. Emiatt a tesztet félbe kellett szakítani, mert tele lett az üveg. Nem is nagyon nyomoztunk tovább. Ezután leszedtük a GO szűrőt, hogy megnézzük, van-e benne fémreszelék. Hát volt a rohadékban...
Nem sok, de volt.
Ezek után azt hiszem, nem volt érdemes tovább kutakodni, mert már így is kezdtem leizzadni a várható költségek gondolatától.
Szóval minden tippet szívesen fogadok CR-szivattyú felújításával kapcsolatban.
Gabe
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
kishalacska
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2581 Dátum:
2010.03.27 szombat, 05:48:46 »
Idézetet írta: alf - 2010.03.26 péntek, 21:15:56
1 bordás görgő és 2 sima görgő kell....
Szia Alf!
Köszi, én valamiért azt hittem, hogy 4 van összesen
Tehát berobogok a bótba, és mondom, hogy kérnék egy bordázott görgőt és két simát
és azok jók lesznek?
(mert pl. Nagyautónál mondták, hogy hát az nem is cserélhető, meg nem azonos a méret...
persze nem is mondhattak mást, hiszen a jobb üzlet nekik, ha a feszítőt veszem
)
Köszi mégegyszer.
Üdv.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.03.27 szombat, 05:50:41 írta kishalacska
»
Naplózva
habu
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2582 Dátum:
2010.03.27 szombat, 07:17:11 »
A cr szivattyu tengej 30000ft és kell bele 4db emelő görgö,melynek darbja 8800ft.Érdemes cserélni, mert odavág a kicserélt porlasztoknak.Nekem most cserélték és biztos, hogy nem a cromaxnál vették. Állitolag acromax igen drága.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2583 Dátum:
2010.03.27 szombat, 11:21:15 »
Idézetet írta: Tomy - 2010.03.25 csütörtök, 21:24:26
Sziasztok!
Tud valaki segíteni alkatrészügyben?Csak gíári Ford érdekel.A hátsóajtó teleszkópja érdekelne 1 pár és az első futóműnél egy kutyacsontszerű alkatrész,műanyag ahogy néztem és kb 30cm, 1 pár. Légyszíves ha tud valaki ilyen alkatrészeket akkor jelezze.
Ford Mondeo 2003.06(nem faceliftes) 130Le TDCI 5ajtós-az ajtó a hátsó szélvédővel együtt nyílik!
Előre is köszi
Tomy
Szia!
Hátsó 5. ajtó telót kapsz bármely autós boltban. Én decemberben vettem 2 db Lip tip. katalógus alapján hozták 3 féle erősségűt találtak. Létezett sima 5 ajtó; 5 ajtó+ablaktörlő; 5 ajtó+ablaktörlő+szárny. A változó tömeghez más-más Nm-t adnak meg ~ 8.000Ft/a 2db.
Kutyacsontot szintén tudnak mindenhol adni. Párban cseréld.
Üdv: V.Tamás
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2584 Dátum:
2010.03.27 szombat, 14:06:37 »
Idézetet írta: gabe - 2010.03.26 péntek, 21:42:20
Évjárat: 2005
EGR és turbó vezérlés vákuumos.
Hibajelzés: SEMMI. Ezért is volt furcsa...
De ma voltam diagnosztikán. Hibakód nincs. A résolajvizsgálatnál kiderült, hogy az 1. csúcs több résolajat lök vissza, mint a másik három összesen. Emiatt a tesztet félbe kellett szakítani, mert tele lett az üveg. Nem is nagyon nyomoztunk tovább. Ezután leszedtük a GO szűrőt, hogy megnézzük, van-e benne fémreszelék. Hát volt a rohadékban...
Nem sok, de volt.
Ezek után azt hiszem, nem volt érdemes tovább kutakodni, mert már így is kezdtem leizzadni a várható költségek gondolatától.
Szóval minden tippet szívesen fogadok CR-szivattyú felújításával kapcsolatban.
Gabe
max 50-ért felujitják....de mintha 35-öt mondott volna az egyik ügyfelünk Szekszárdon..most hogy lessz M6-os jövő héttől 1 óra alatt lelehet zuzni kb.
Ha érdekel rákérdezhetek.
Naplózva
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2585 Dátum:
2010.03.27 szombat, 16:13:21 »
Sziasztok!
Hét közben írtam, hogy elkezdett villgni a 2003. év végi (faceliftes) 115LE TDCI-m izzításjelzője és világít a motor ikon.
Kiolvastuk a hibakódot és ezt írja ki: P2336 1.henger er kopogás tűrés felett.
A motor beindítás után rángat alapjáraton és füstől, mint ha gumit égetnének a környéken... egy henger valószínüleg nem megy...
Megúszható az injektor felprogramozással, vagy mindenképpen csere?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2586 Dátum:
2010.03.27 szombat, 19:32:52 »
Idézetet írta: Wah - 2010.03.27 szombat, 16:13:21
Sziasztok!
Hét közben írtam, hogy elkezdett villgni a 2003. év végi (faceliftes) 115LE TDCI-m izzításjelzője és világít a motor ikon.
Kiolvastuk a hibakódot és ezt írja ki: P2336 1.henger er kopogás tűrés felett.
A motor beindítás után rángat alapjáraton és füstől, mint ha gumit égetnének a környéken... egy henger valószínüleg nem megy...
Megúszható az injektor felprogramozással, vagy mindenképpen csere?
rövid távon megúszod,hosszabbon több kárt csinálhat,mint hasznot,mert a dugó ki is lukadhat.....,még mindig jobban megéri ha csak azt az 1et cserélteted.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2587 Dátum:
2010.03.27 szombat, 19:33:37 »
Idézetet írta: kishalacska - 2010.03.27 szombat, 05:48:46
Szia Alf!
Köszi, én valamiért azt hittem, hogy 4 van összesen
Tehát berobogok a bótba, és mondom, hogy kérnék egy bordázott görgőt és két simát
és azok jók lesznek?
(mert pl. Nagyautónál mondták, hogy hát az nem is cserélhető, meg nem azonos a méret...
persze nem is mondhattak mást, hiszen a jobb üzlet nekik, ha a feszítőt veszem
)
Köszi mégegyszer.
Üdv.
így van!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2588 Dátum:
2010.03.27 szombat, 21:08:48 »
Idézetet írta: alf - 2010.03.27 szombat, 19:32:52
rövid távon megúszod,hosszabbon több kárt csinálhat,mint hasznot,mert a dugó ki is lukadhat.....,még mindig jobban megéri ha csak azt az 1et cserélteted.....
elvileg 2 ki lett cserélve 60ezer km környékén, gondolom most a másik kettő közül ment egy tönkre, amit akkor nem cseréltek gariban. a kocsiban 125ezer van, érdemes akkor mindkét, erdeteit, vagy akár mind a 4cseréje ajánlott?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.03.27 szombat, 21:45:32 írta Wah
»
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2589 Dátum:
2010.03.27 szombat, 21:58:15 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.03.27 szombat, 14:06:37
max 50-ért felujitják....de mintha 35-öt mondott volna az egyik ügyfelünk Szekszárdon..most hogy lessz M6-os jövő héttől 1 óra alatt lelehet zuzni kb.
Ha érdekel rákérdezhetek.
Hali Bunyek!
Fordéknál azzal kecsegtettek, hogy 100 ruppó, ha kiszereltetem és felküldetem Pestre felújíttatni, vagy egy már komplett felújított 160 ruppó. Persze garival meg minden. Választhatom ezt, vagy utánanézek valami más lehetőségnek. Most éppen ezen vagyok.
Ehhez képest a te ajánlatod jóval olcsóbb, szóval érdekel. Légyszi, kérdezz utána!
Üdv:
Gabe
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
cobragsm
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2590 Dátum:
2010.03.28 vasárnap, 13:07:33 »
SZRVUSZTOK ÉRDEKLÖDNI SZERETNÉK HOGY MIT TEGYEK VÉTELEZTEM EGY 2006OS MONDEOT ÉS 3 HETESEN GONDOLT EGYET ÉS NEM INDULT BE SZERVIZ PORLASZTÓ CSUCS CSERE A VÁLASZ ÁLLITOLAG 2DB SZARAKODIK VAN ÉRTELME 2ÖT JAVITTATNI VAGY MIND A NÉGYET EGYSZERRE??POLASZTÓ CSUCS TISZTITOT PROBÁLJAM VAN ÉRTELME??LENULÁZTÁK ÉS MOST INDUL MERJEK JÁRNI VELE??
Naplózva
cobragsm
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2591 Dátum:
2010.03.28 vasárnap, 13:26:00 »
SZRVUSZTOK ÉRDEKLÖDNI SZERETNÉK HOGY MIT TEGYEK VÉTELEZTEM EGY 2006OS MONDEOT ÉS 3 HETESEN GONDOLT EGYET ÉS NEM INDULT BE SZERVIZ PORLASZTÓ CSUCS CSERE A VÁLASZ ÁLLITOLAG 2DB ***AKODIK VAN ÉRTELME 2ÖT JAVITTATNI VAGY MIND A NÉGYET EGYSZERRE??POLASZTÓ CSUCS TISZTITOT PROBÁLJAM VAN ÉRTELME??LENULÁZTÁK ÉS MOST INDUL MERJEK JÁRNI VELE??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2592 Dátum:
2010.03.28 vasárnap, 13:37:23 »
Idézetet írta: Wah - 2010.03.27 szombat, 21:08:48
elvileg 2 ki lett cserélve 60ezer km környékén, gondolom most a másik kettő közül ment egy tönkre, amit akkor nem cseréltek gariban. a kocsiban 125ezer van, érdemes akkor mindkét, erdeteit, vagy akár mind a 4cseréje ajánlott?
ha van zseton,akkor mindet!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2593 Dátum:
2010.03.28 vasárnap, 18:25:05 »
Idézetet írta: dsmowner - 2010.03.26 péntek, 15:34:27
Sziasztok!
Van valami jó forrásotok gázolajszűrőre? 2002-es TDCI-hez kellene. Jól gondolom, hogy csakis gyári jöhet szóba, ugyi?
Köcce!
Ezt a kérdést már én is feltettem, de senki nem válaszolt, szerintem Bosch, mert a gyárira is az van ráírva.
Nekem van még egy tartalék gyári, de a következő szerintem Bosch lesz 3 okból:
1. szerintem ugyan az mint a gyári
2. ha nem is ugyan az akkor sem hiszem, hogy rosszabb lenne mint a gyári.
3. olcsóbb (fele annyiért tudok szerezni), mint a gyárit.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
gyalak
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2594 Dátum:
2010.03.28 vasárnap, 18:34:46 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.03.28 vasárnap, 18:25:05
Ezt a kérdést már én is feltettem, de senki nem válaszolt, szerintem Bosch, mert a gyárira is az van ráírva.
Nekem van még egy tartalék gyári, de a következő szerintem Bosch lesz 3 okból:
1. szerintem ugyan az mint a gyári
2. ha nem is ugyan az akkor sem hiszem, hogy rosszabb lenne mint a gyári.
3. olcsóbb (fele annyiért tudok szerezni), mint a gyárit.
Igen bosch a gyári de valaki épp azt firtatta,hogy a gyári olcsóbb mint a bosch!De feltétlen csak gyárit!(vagy bosch-t vegyetek)
Naplózva
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2595 Dátum:
2010.03.28 vasárnap, 18:52:47 »
Idézetet írta: Wah - 2010.03.27 szombat, 21:08:48
elvileg 2 ki lett cserélve 60ezer km környékén, gondolom most a másik kettő közül ment egy tönkre, amit akkor nem cseréltek gariban. a kocsiban 125ezer van, érdemes akkor mindkét, erdeteit, vagy akár mind a 4cseréje ajánlott?
Szerintem, ha 2db csúcsban valóban 60e-rel kevesebb van és a csúcsok a normál használat miatt koptak el, akkor nem feltétlenül szükséges cserélni az összes csúcsot.
De nekem ez a 125e km nagyon kevésnek tűnik a 60e km meg pláne...
Gariba tuti,h cserélték a 2 csúcsot? Go szűrőt milyen sűrűen cserélted?
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2596 Dátum:
2010.03.28 vasárnap, 21:41:47 »
Meg kell nézni nincs e fémreszelék a tankban,szürőben....ha van akkor mind a 4 csere,plusz nagynyomású és csövek....különben rottyra vágja a vadi ujjakat is rövid időn belül....
Na ezért nincs gari a porlasztókra sem....
Naplózva
dsmowner
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2597 Dátum:
2010.03.28 vasárnap, 22:45:01 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.03.28 vasárnap, 18:25:05
Ezt a kérdést már én is feltettem, de senki nem válaszolt, szerintem Bosch, mert a gyárira is az van ráírva.
Nekem van még egy tartalék gyári, de a következő szerintem Bosch lesz 3 okból:
1. szerintem ugyan az mint a gyári
2. ha nem is ugyan az akkor sem hiszem, hogy rosszabb lenne mint a gyári.
3. olcsóbb (fele annyiért tudok szerezni), mint a gyárit.
Köszi a választ! Jóáras forrást tudsz esetleg mondani?
Naplózva
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2598 Dátum:
2010.03.29 hétfő, 07:15:10 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.03.28 vasárnap, 18:52:47
Szerintem, ha 2db csúcsban valóban 60e-rel kevesebb van és a csúcsok a normál használat miatt koptak el, akkor nem feltétlenül szükséges cserélni az összes csúcsot.
De nekem ez a 125e km nagyon kevésnek tűnik a 60e km meg pláne...
Gariba tuti,h cserélték a 2 csúcsot? Go szűrőt milyen sűrűen cserélted?
Előző tulaj cseréltette (ismerős, a számlákat is láttam) azt hogy cserélték-e valóban a márkaszervízben, csak az tudná, aki valóban ott állt a kocsi mellett. GO szűrőt én rögtön cseréltem, mikor vettem: kb 10.000km-rel ezellőtt. ELőző életében az előírásoknak megfelelően lett cserélve...
Azt, hogy fémreszelék van-e a tankban hogyan tudom megnézni? A szűrőt elég csak kivenni és kifolyatni és látszik, ha reszelékes?
Bárcsak tényleg CMP kábelezésnél lenne a hiba, a CMP-t már visszacseréltem a korábban jól működő feketére, majd újra vissza a szűrkére.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2599 Dátum:
2010.03.29 hétfő, 11:16:13 »
Idézetet írta: Wah - 2010.03.29 hétfő, 07:15:10
Előző tulaj cseréltette (ismerős, a számlákat is láttam) azt hogy cserélték-e valóban a márkaszervízben, csak az tudná, aki valóban ott állt a kocsi mellett. GO szűrőt én rögtön cseréltem, mikor vettem: kb 10.000km-rel ezellőtt. ELőző életében az előírásoknak megfelelően lett cserélve...
Azt, hogy fémreszelék van-e a tankban hogyan tudom megnézni? A szűrőt elég csak kivenni és kifolyatni és látszik, ha reszelékes?
Bárcsak tényleg CMP kábelezésnél lenne a hiba, a CMP-t már visszacseréltem a korábban jól működő feketére, majd újra vissza a szűrkére.
Reszeléket a visszafolyás mérés során is kell látni a pohárban. de a szűrő víztelenítő csavarjának leengedése vagy a szűrő szétszedése is láthatóvá teszi.
A porlasztók cseréje abból is látszik, hogy a nyakukon az elektromos csati feletti kód nem egyezik a szelepfedélen lévő matricán lévőkkel.
A p2336 lehet porlasztó vezetékelési hiba vagy átmeneti hiba miatti kódfelejtés. De CMP nem sajnos.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Oldalak:
1
...
45
46
47
48
49
50
51
[
52
]
53
54
55
56
57
58
59
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ