Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 07:00:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102 103 104 105 106 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14679424 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #4900 Dátum: 2010.09.21 kedd, 14:19:22 »

Na az a helyzet be vittük a fordba hiba olvasásnál ha jol láttam csak a P0340-es hiba.De ilyet még nem hallottatok hengerfej!!!!! Elvileg átugrott a vezérlés tönkrement a hengerfej cserélni kell.Szerintetek.Honnét tudok szerezni ha kell? rinya rinya
Nekem ez kb annyira hihetetlen, mint a zsugorodó hajtókar.  wow1 Láncos vezérlés átugrásáról még soha sem hallottam, csak bordásszíjasról, de ott is inkább a szakadás okoz bajt. Egy átugrott vezérlésnek egyéb tünetei is lennének: kopogna, csattogna és gyenge lenne a motor. Szerintem még mindig rossz helyen van az autód. Hívd fel Vik fórumtársat és kérdezz utána, mielőtt további pénzeket dobsz ki az ablakon! Levették a szelepfedelet? Nem lehet, hogy a vezérműtengelyt rögzítő csavar lazult ki?

« Utoljára szerkesztve: 2010.09.21 kedd, 14:21:47 írta arrabonus » Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4901 Dátum: 2010.09.21 kedd, 14:34:24 »

Megvolt de azért köszi!!!
CSeresznye!!!!!! integet2
A megoldás szerintem Vic-nél lesz!!!
Nekem ha bármi bajom van hivom és ha tud még telefonon keresztül is szivesen segit...bár a te helyzetedben ez aligha lesz rinya
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
gaaboy
Vendég
« Új hozzászólás #4902 Dátum: 2010.09.21 kedd, 14:35:56 »

Sziasztok!

Melyik olaj a legjobb az MKIII-as 2.0 TDCi 96KWos motorba???  Huh?

Elore is koszonom!
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #4903 Dátum: 2010.09.21 kedd, 14:53:41 »

Nekem ez kb annyira hihetetlen, mint a zsugorodó hajtókar.  wow1 Láncos vezérlés átugrásáról még soha sem hallottam,
Számomra is de azt mondták tönkre ment a feszitöje ez okozhatta a galibát.Na most vissza lesz hozva az autó az elözö szerelöhöz mert a fordban egyböl azt mondták,hogy majd jól megcsinálják gyáriból vagy ha akarok szerezhetek bontottat.Beszéltem a szerelövel azt mondta addig ne csináljunk semmit amig le nem vettük a szelepfedelet.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4904 Dátum: 2010.09.21 kedd, 14:58:37 »

Sziasztok!

Melyik olaj a legjobb az MKIII-as 2.0 TDCi 96KWos motorba???  Huh?

Elore is koszonom!
Szia!
5w-30as ford olaj tökéletesen jó bele de teheted a castrolt is a lényeg:5W-30,jó minöségü gázolajszürő
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4905 Dátum: 2010.09.21 kedd, 16:28:31 »

Számomra is de azt mondták tönkre ment a feszitöje ez okozhatta a galibát.Na most vissza lesz hozva az autó az elözö szerelöhöz mert a fordban egyböl azt mondták,hogy majd jól megcsinálják gyáriból vagy ha akarok szerezhetek bontottat.Beszéltem a szerelövel azt mondta addig ne csináljunk semmit amig le nem vettük a szelepfedelet.
A P0340 CMP hiba, ami ha nem szenzor, akkor vezetékelés. meg kell mérni a cmp vezetéken a szenzor tápfeszültségét és földjét, valamint a jelvezeték folytonosságát. A vezetékelési hiba simán lehet, mivel leszedted a szívósort, ami közben a cmp vezetékelése útban van.
Addig míg ez ki nincs zárva, NE SZEDESD SZÉT a motort.
Gondoljuk végig a dolgot. Az én verzióm így néz ki:
1) A vezérlés nincs mitől átugorjon. A feszítő hibájánál esetleg előfordulhat, de annak szép hangja van, mert a dugattyú belever a szelepekbe, elkezd csattogni, füstölni, rángatni. Kb. mint Domi gépe a dugattyú kilyukadása után. Volt ilyen nálad?
2) De ha mégis, akkor az kijön CMP-CKP szinkronitási hibából, tehát P0335-ös hibának kellene lennie, azaz nem megfelelő CKP jel hibának.

Azt kellene tudni, hogy minek alapján jutottak a "vezérlés átugrott" következtetésre. És mi a véleményük a P0340-es hibáról.
Azért erőltetem a CMP vezetékelés irányt, mert a tdci-nél a motor számára kritikus paraméter  a CMP/CKP szenzorok jele. Ha ez nincs meg, nem megy a motor. Tehát addig, amíg nem egyértelmű, hogy a CMP/CKP szenzorok jelei rendben vannak, nem érdemes tovább menni.

t
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #4906 Dátum: 2010.09.21 kedd, 17:25:09 »

A P0340 CMP hiba, ami ha nem szenzor, akkor vezetékelés. meg kell mérni a cmp vezetéken a szenzor tápfeszültségét és földjét, valamint a jelvezeték folytonosságát. t
Vagyis ugy jutottak erre a verzióra mert reggel ugy kezdték hiba olvasás amivel bejött a CMP jeladó hiba én mivel beavatott volt az ember mondtam neki,hogy cserélték és erre azt mondta menjek nyugodtan mert a villamossági ember csak dél körül ér rá,mert valszeg szakadás lesz nyugiba haza jöttem mondom várok majd szolnak.Kb fél kettö körül hivott az ipse,hogy nagyobb baj van elment a vezérlés és kell egy hengerfej mert a szelepvezérlö tengely csapágyait fogó csavarok kiszakadtak a hengerfejböl valószinüleg a hidraulikus láncfeszitö hibályából.Erre azt mondta a másik szerelöm nehogy hagyjam,hogy szétszedjék mert lehet,hogy paraszt vakitás ezt ök is megtudják nézni/cserélni.Mindenesetre holnap viszahozatom bogácsra és belenéznek.Végül is amiért akartam hogy megnézzék azt megtudtam.Csak az a furcsa hogy se nálam se a feleségemnél nem volt furcsa hangja söt az aksi mai napig tekeri minden kopogó zörgő hang nélkül márpedig ilyenkor valami beáll/feszül
csattan most várok levetetem a szelep deknit ha látni valamit akkor tovább bontás ha nem akkor  haza hozom és neki állok hobibol délutánonként majdcsak eljutok valameddig.Végül is olcson vettem és olcsó husnak higa leve de ennyire?Mondjuk annyiban jó,hogy mostmár nem vagyok ideges,de az biztos,hogy ELADNI NEEEEM FOGOM SZERETEM IGY IS.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4907 Dátum: 2010.09.21 kedd, 17:34:18 »

...,hogy nagyobb baj van elment a vezérlés és kell egy hengerfej mert a szelepvezérlö tengely csapágyait fogó csavarok kiszakadtak a hengerfejböl valószinüleg a hidraulikus láncfeszitö hibályából.Erre azt mondta a másik szerelöm nehogy hagyjam,hogy szétszedjék mert lehet,hogy paraszt vakitás ezt ök is megtudják nézni/cserélni.Mindenesetre holnap viszahozatom bogácsra és belenéznek.
wow1 wow1
bontás nélkül megmondták?  wow1
És azt is megmondták, hogy a kettő közül melyik vezérműtengelynél történt ez?

Vezérműtengely/szelepsor sérülést akkor el tudnék képzelni, ha a szívósor szerelése közben beleesett volna valami a szívótérbe és a szívóoldali szelep alá beszorulva kinyírja a szelepsort.
tuti jó a vezetékelés? Mérjétek meg a cmp feszültségét, földjét és a jelet oszcilloszkóppal. Este nézek neked TIS leírást hozzá, ha van.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #4908 Dátum: 2010.09.21 kedd, 17:46:07 »

wow1 wow1
bontás nélkül megmondták?  wow1
És azt is megmondták, hogy a kettő közül melyik vezérműtengelynél történt ez?



Köszi! Abbol baj nem lehet ha leveszik a szelepfedelet.Ezerszer át gondotam.hogy mit ejthettem bele de akkor szerintem komoj hangja lett volna és nem megy el utánna még legalább 50km-t mert vasárnap tisztitottam hétfön ujra szétszedtem nem-e látni valamit és szerdán állt meg, vasárnap után pedig ment vagy 200km-t szerintem van valami csavar ebben a sztoriban wow1
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #4909 Dátum: 2010.09.21 kedd, 18:04:12 »

HIBAKÓDOLVASÁS!
Veled akár a turbó vagy az egr is kibabrálhat már a csúcsokon kívül.Ezért kell a hibakód!Ha megvan,gyere vissza,kapod a zinfókat....

Ugyanezt csinálta az enyém is. hibakódot nem nem olvasott a műszer. csinálták pedig boschal és würth-el is 1 se olvasott ki semmit. Javasolták a gyári mérést mert állítólag van olyan kód amit az lát. Nem tom. szóval gázolajszűrő megvolt nem az. porlasztó felújítás lett a vége. bár nekem mig rossz volt nem emelkedett a fogyasztás,de nem is tudott volna mert 1 belépés és már le is tiltott a gép. Szóval ha jól mondom...csúcsot nem kellett cserélni csak a mozgórészt vagy mit. poharasztasd meg vagy hogy mondják ?résolaj visszafolyás? Nekem az *** volt. ..de  96.000 -ért jó lett .és most állat még szokatlan hogy léoni lehet
Naplózva
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #4910 Dátum: 2010.09.21 kedd, 18:04:53 »

Köszi! Abbol baj nem lehet ha leveszik a szelepfedelet.Ezerszer át gondotam.hogy mit ejthettem bele de akkor szerintem komoj hangja lett volna és nem megy el utánna még legalább 50km-t mert vasárnap tisztitottam hétfön ujra szétszedtem nem-e látni valamit és szerdán állt meg, vasárnap után pedig ment vagy 200km-t szerintem van valami csavar ebben a sztoriban wow1

Ha komoly mechanikai baja lenne, azt hallottátok volna. Logikusnak tűnik Relhist érvelése, szerintem is a CMP környékén kell keresni a hibát. A csereként beépített CMP honnan származik? Biztosan új? Biztosan jó? Milyen színű? Biztos, hogy az először kiolvasott hibakód a kopogásszenzorról szólt?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4911 Dátum: 2010.09.21 kedd, 18:10:04 »

Vagyis ugy jutottak erre a verzióra mert reggel ugy kezdték hiba olvasás amivel bejött a CMP jeladó hiba én mivel beavatott volt az ember mondtam neki,hogy cserélték és erre azt mondta menjek nyugodtan mert a villamossági ember csak dél körül ér rá,mert valszeg szakadás lesz nyugiba haza jöttem mondom várok majd szolnak.Kb fél kettö körül hivott az ipse,hogy nagyobb baj van elment a vezérlés és kell egy hengerfej mert a szelepvezérlö tengely csapágyait fogó csavarok kiszakadtak a hengerfejböl valószinüleg a hidraulikus láncfeszitö hibályából.Erre azt mondta a másik szerelöm nehogy hagyjam,hogy szétszedjék mert lehet,hogy paraszt vakitás ezt ök is megtudják nézni/cserélni.Mindenesetre holnap viszahozatom bogácsra és belenéznek.Végül is amiért akartam hogy megnézzék azt megtudtam.Csak az a furcsa hogy se nálam se a feleségemnél nem volt furcsa hangja söt az aksi mai napig tekeri minden kopogó zörgő hang nélkül márpedig ilyenkor valami beáll/feszül
csattan most várok levetetem a szelep deknit ha látni valamit akkor tovább bontás ha nem akkor  haza hozom és neki állok hobibol délutánonként majdcsak eljutok valameddig.Végül is olcson vettem és olcsó husnak higa leve de ennyire?Mondjuk annyiban jó,hogy mostmár nem vagyok ideges,de az biztos,hogy ELADNI NEEEEM FOGOM SZERETEM IGY IS.
Egy évvel ezelőtt pont egy ugyan ilyen hibával húztak be Vik-hez egy mondit.Senki nem akarta itt sem elhinni,hogy a veztengej csavarjai kiszakadtak.És tényleg az volt.Szóval van ilyen.Csak szorítani tudok,hogy mégsem erről van szó! szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #4912 Dátum: 2010.09.21 kedd, 18:14:53 »

A visszahülés termosztát hiba. Tipikus mondeo tdci jelenség. Mind a két termosztátot cserélni kell: főköri, olajköri. Még akkor is, ha a szerelő azt mondja, hogy csak 1 db van benne. Smiley
A nyikorgás inkább klímakuplung lesz. Érdemes megvárni, míg szétesik, ha nem látod az okát. Szerencsére az általad ékszíjnak nevezett hosszbordás szíj "csak" a generátort és a klímakompresszort hajtja, ami nem létfontosságú.
én a nyáron cseréltem az olajkörit ..előtte télen a főkörit..mivel nem melegedett fel a motor ( tényleg .mi az üzemi hőfok ? ) mert most hogy reggel hűvösebb van . 15 perc városi közlekedés után bir felmenni 74 fokra ,ha megállok és járatom nem megy tovább sőt visszaesik 61 -re. napközben max 82-fokra tud felmenni a hőfok és vissza 76. tehát itt ingázik . Akkor mi lesz télen ? a minuszba? Gagyi lenne a főköri termoszt. mert az olajköri gyári.A hőfokot a test üzemmódban nézem ...gondolam az pontos.Más ugye nem okozhat visszahűlést csak a termosztát? Csaptam 2 kutyát 4 napja egyszerre de gondolom amiatt nem lehet.Azt csak a löksi a ködlámpák meg 1-2 műanyag dolgom bánja.Olvastam a főköri termo a Gates a jó.( rem jól irtam )
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #4913 Dátum: 2010.09.21 kedd, 18:24:02 »

Ha komoly mechanikai baja lenne, azt hallottátok volna. Logikusnak tűnik Relhist érvelése, szerintem is a CMP környékén kell keresni a hibát. A csereként beépített CMP honnan származik? Biztosan új? Biztosan jó? Milyen színű? Biztos, hogy az először kiolvasott hibakód a kopogásszenzorról szólt?
Igen az általam kiolvasott hibakod az kopogás érzékelö volt söt mikor más olvasta amikor még járt a motor akkor is P0325-ös hibát hozott.Mikor már nem lehetett beinditani akkor volt CMP szürke szinü valszeg uj mert nemhiszem lett volna raktáron nekik.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4914 Dátum: 2010.09.21 kedd, 19:07:44 »

Egy évvel ezelőtt pont egy ugyan ilyen hibával húztak be Vik-hez egy mondit.Senki nem akarta itt sem elhinni,hogy a veztengej csavarjai kiszakadtak.És tényleg az volt.Szóval van ilyen.Csak szorítani tudok,hogy mégsem erről van szó! szomoru1

Bizony hogy van ilyen,elmegy az olajnyomás átfordul simán bármelyik aszem...szétveri a himbasort,stb.. szomoru1
De elég ritka szerintem,álltalában motorcsere a vége,mert bontott motor olcsóbb...
egy 2.2-esről voltak képeim is de nem találom őket ,szerintem letöröltem... szomoru1
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4915 Dátum: 2010.09.21 kedd, 20:02:10 »

és akkor csodálkozunk, hogy ennyire rossz a cr dízelek híre. A gond az, hogy a hibakereséssel nem lehet sok pénzt keresni, szemben azzal, ha kicseréltetik veled a fél motort.
Várjuk a fejleményeket.

Aze rossz a CR hire, mert eleve be kell tolni a szervizbe  vigyor3 Normalisabb autot csak olaj es kotelezo kopo alkatresz cserere viszed oszt josag van  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4916 Dátum: 2010.09.21 kedd, 20:04:09 »

? Nem lehet, hogy a vezérműtengelyt rögzítő csavar lazult ki?

Az akkor mar regen rossz.
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4917 Dátum: 2010.09.21 kedd, 20:08:19 »

Aze rossz a CR hire, mert eleve be kell tolni a szervizbe  vigyor3 Normalisabb autot csak olaj es kotelezo kopo alkatresz cserere viszed oszt josag van  vigyor3
akkó' vegyél béemvét! duhos2 nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4918 Dátum: 2010.09.21 kedd, 20:11:07 »

akkó' vegyél béemvét! duhos2 nyes
ccc felvagos  vigyor3 Wink
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4919 Dátum: 2010.09.21 kedd, 20:11:52 »

ccc felvagos  vigyor3 Wink
kuss kuss Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #4920 Dátum: 2010.09.21 kedd, 20:27:38 »

kuss kuss Grin
Bocs,hogy beleszolok da béemvé sem igazán jobb a sogor avval foglalkozik a válalkozása mellet.hogy töröt béemvéket hord nyugateuropábol és volt már olyan több is amit végig hurcolt fél magyarországon,hogy egyáltalán megtudjon álni elötte pedig,hogy eltudjon indulni velük.Szoval ha be áll az is negyon betud álni és nem igazán értenek hozzá többen mint a mondihoz.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #4921 Dátum: 2010.09.21 kedd, 20:32:52 »

Bocs,hogy beleszolok da béemvé sem igazán jobb a sogor avval foglalkozik a válalkozása mellet.hogy töröt béemvéket hord nyugateuropábol és volt már olyan több is amit végig hurcolt fél magyarországon,hogy egyáltalán megtudjon álni elötte pedig,hogy eltudjon indulni velük.Szoval ha be áll az is negyon betud álni és nem igazán értenek hozzá többen mint a mondihoz.

Egyszerű, konstrukcók lehetnek mások de a beszállítók közel azonosak. Úgyis az alkatrész adja meg magát az meg már mellékes milyen kaszni alatt van.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4922 Dátum: 2010.09.21 kedd, 21:15:42 »

Egy évvel ezelőtt pont egy ugyan ilyen hibával húztak be Vik-hez egy mondit.Senki nem akarta itt sem elhinni,hogy a veztengej csavarjai kiszakadtak.És tényleg az volt.Szóval van ilyen.Csak szorítani tudok,hogy mégsem erről van szó! szomoru1
mik voltak a tünetek?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4923 Dátum: 2010.09.21 kedd, 23:01:21 »

Bocs,hogy beleszolok da béemvé sem igazán jobb a sogor avval foglalkozik a válalkozása mellet.hogy töröt béemvéket hord nyugateuropábol és volt már olyan több is amit végig hurcolt fél magyarországon,hogy egyáltalán megtudjon álni elötte pedig,hogy eltudjon indulni velük.Szoval ha be áll az is negyon betud álni és nem igazán értenek hozzá többen mint a mondihoz.
Nézesd meg a CKP jeladót is.A gyári hibaolvasóval lehet látni indításkor van-e jel?Azt is méresd meg nincs-e benne szakadás?Ilyenről amit mondasz szerelőm is beszélt.Ezek lennének az olcsóbbak és addig neszedesd szét hátha szerencséd lesz. integet2
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gaaboy
Vendég
« Új hozzászólás #4924 Dátum: 2010.09.22 szerda, 07:43:43 »

Szia!
5w-30as ford olaj tökéletesen jó bele de teheted a castrolt is a lényeg:5W-30,jó minöségü gázolajszürő

Ugy hallottam hogy a 40es kell bele...nemtudom nem értek hozzá  wow1 van benne valami igazság? És hány liter megy bele?
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #4925 Dátum: 2010.09.22 szerda, 09:48:22 »

Ugy hallottam hogy a 40es kell bele...nemtudom nem értek hozzá  wow1 van benne valami igazság? És hány liter megy bele?
Rossz helyről hallottad.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Cafee
Vendég
« Új hozzászólás #4926 Dátum: 2010.09.22 szerda, 10:11:23 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Az a problémám, hogy
reggelenként hidegen az autó alapjárata ingadozik, gyenge. Kb 500 m megtétele után semmi baja.
Viszont kb. 2 hete megnőtt a fogyasztása is kb 1-1,5 literrel/100km.
Van esetleg ötletetek merre keresem a hibát?


Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #4927 Dátum: 2010.09.22 szerda, 10:13:01 »

Ugy hallottam hogy a 40es kell bele...nemtudom nem értek hozzá  wow1 van benne valami igazság? És hány liter megy bele?

Hát, ez így, ebben a formában nem igaz...  wave wow1

5W-30-as olaj kell bele, a Ford szerint olyan, ami megfelel az ACEA A1/B1 kategóriájának. A Castrolnak van ilyen olaja (A1-es minősítésű), ami ráadásul kedvezőbb árú, mint a Ford olaj. 6 liter kell a 2.0 TDCi-be, ami azt jelenti, hogy ha nincs otthon kéznél 1 liter plusszba, akkor 7 litert vegyél (utántöltés végett, ha kell).

Nálam eddig a Mobil1 5W-30-as olaja jött be, Metabond C kombinációval, persze ez így q..va drága.  szomoru1
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #4928 Dátum: 2010.09.22 szerda, 10:21:32 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Az a problémám, hogy
reggelenként hidegen az autó alapjárata ingadozik, gyenge. Kb 500 m megtétele után semmi baja.
Viszont kb. 2 hete megnőtt a fogyasztása is kb 1-1,5 literrel/100km.
Van esetleg ötletetek merre keresem a hibát?

Nem dob füstöt hidegindításnál?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Cafee
Vendég
« Új hozzászólás #4929 Dátum: 2010.09.22 szerda, 10:26:16 »

Nem dob füstöt hidegindításnál?

Kicsit igen.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #4930 Dátum: 2010.09.22 szerda, 10:39:43 »

Kicsit igen.

bővebben? mennyi ideig? milyen színű?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #4931 Dátum: 2010.09.22 szerda, 10:50:47 »

Sziasztok!
Lassan elérkezik az is hogy nem csak hajtom a verdát hanem át is nézetem vigyor3 Ehhez szeretnék kis segítséget kérni:
A kocsiban 132500km-van, semmi gond nincsen vele, kivéve az apróbbakat amiket már említettem, de azokra kaptam választ.
Szóval nemtudom hogy ford szervízbe vigyem, vagy jó egy márkafüggetlen szervíz is?
Miket lenne mindenképpen érdemes kicserélni ennél a kilométer állásnál?
Nemrég hajtom a mondit de...naggyon durva Grin eddig benzines skoda volt, de ég és föld a különbség->Diesel Power  eplus2

Köszönöm a segítségeteket!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #4932 Dátum: 2010.09.22 szerda, 10:57:00 »

Sziasztok!
Lassan elérkezik az is hogy nem csak hajtom a verdát hanem át is nézetem vigyor3 Ehhez szeretnék kis segítséget kérni:
A kocsiban 132500km-van, semmi gond nincsen vele, kivéve az apróbbakat amiket már említettem, de azokra kaptam választ.
Szóval nemtudom hogy ford szervízbe vigyem, vagy jó egy márkafüggetlen szervíz is?
Miket lenne mindenképpen érdemes kicserélni ennél a kilométer állásnál?
Nemrég hajtom a mondit de...naggyon durva Grin eddig benzines skoda volt, de ég és föld a különbség->Diesel Power  eplus2

Köszönöm a segítségeteket!
Nekem is 140e km alatt van még, eddig a generátor oldali szíjfeszítőt kellett megcsináltatni pár ezerrel korábban és volt egy biztonsági szíjcserém a vízpumpa oldalon. A rendszámtábla világítás rohadt még el.
GO szűrőt érdemes cseréltetni (gyárira), olaj, szűrők alap.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #4933 Dátum: 2010.09.22 szerda, 10:59:38 »

Nekem is 140e km alatt van még, eddig a generátor oldali szíjfeszítőt kellett megcsináltatni pár ezerrel korábban és volt egy biztonsági szíjcserém a vízpumpa oldalon. A rendszámtábla világítás rohadt még el.
GO szűrőt érdemes cseréltetni (gyárira), olaj, szűrők alap.

Hát most ha hiszed ha nem...ugyanezek az apróbb gondok vannak vigyor3 generátor oldal kicsit nyekereg akkor az biztos feszítő, vízpumpa oldali valamit nem tudom, és a rendszámtábla világításból csak egyik oldali világít.
Akkor lesz egy kis átvilágítás meg az alapok:D

Köszönöm
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Cafee
Vendég
« Új hozzászólás #4934 Dátum: 2010.09.22 szerda, 11:17:22 »

bővebben? mennyi ideig? milyen színű?

Indításkor van fehér füst addig amíg erőre nem kap.kb 500 m megtétele után semmi baja
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #4935 Dátum: 2010.09.22 szerda, 11:52:07 »

Indításkor van fehér füst addig amíg erőre nem kap.kb 500 m megtétele után semmi baja
Nekem 2-3 mp volt ilyen dadogós jelenség +fehér füst, pro-tec ment a tankba és másnap már nem volt a jelenség.
GO szűrőt mikor cseréltél? Porlasztók állapota?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #4936 Dátum: 2010.09.22 szerda, 11:54:58 »

Hát most ha hiszed ha nem...ugyanezek az apróbb gondok vannak vigyor3 generátor oldal kicsit nyekereg akkor az biztos feszítő, vízpumpa oldali valamit nem tudom, és a rendszámtábla világításból csak egyik oldali világít.
Akkor lesz egy kis átvilágítás meg az alapok:D

Köszönöm

Szerintem ne menj bele a gyári szíjfeszítő egyszerű cseréjébe. ZEN átalakítást csináltasd meg, hogy szabadonfutós legyen!
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Cafee
Vendég
« Új hozzászólás #4937 Dátum: 2010.09.22 szerda, 12:36:41 »

Nekem 2-3 mp volt ilyen dadogós jelenség +fehér füst, pro-tec ment a tankba és másnap már nem volt a jelenség.
GO szűrőt mikor cseréltél? Porlasztók állapota?

Szűrő kb.15e ment. A csúcsok 100e nél cserélve voltak most 165e van benne.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #4938 Dátum: 2010.09.22 szerda, 12:52:33 »

Szűrő kb.15e ment. A csúcsok 100e nél cserélve voltak most 165e van benne.

Új csúcs ment bele? Nem felújított? Csúcscserénél nem volt fémreszelék a szűrőben? Nézték? Habár akkor már hamarabb kinyúltak volna a csúcsok..
Én egy pro-tec kúrát azért eljátszanék vele.
De várd meg ALF válaszát, ő a fórumsztár  wave
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #4939 Dátum: 2010.09.22 szerda, 13:09:07 »

Szerintem ne menj bele a gyári szíjfeszítő egyszerű cseréjébe. ZEN átalakítást csináltasd meg, hogy szabadonfutós legyen!
Az mit jelent hogy szabadonfutós? Hol csinálnak ilyen "ZEN" átalakítást?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #4940 Dátum: 2010.09.22 szerda, 13:22:50 »

Az mit jelent hogy szabadonfutós? Hol csinálnak ilyen "ZEN" átalakítást?

Itt:

http://mondeo.hu/index.php?topic=3745.0
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.22 szerda, 13:24:32 írta BTomi » Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4941 Dátum: 2010.09.22 szerda, 13:41:09 »

... A Castrolnak van ilyen olaja (A1-es minősítésű), ami ráadásul kedvezőbb árú, mint a Ford olaj....

Namost, vagy nagyon olcsón szerzed a Castrol olajat, vagy nagyon drágán a Ford olajat. vigyor3

Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
teo
Vendég
« Új hozzászólás #4942 Dátum: 2010.09.22 szerda, 16:44:31 »

Nekem 2-3 mp volt ilyen dadogós jelenség +fehér füst, pro-tec ment a tankba és másnap már nem volt a jelenség.
GO szűrőt mikor cseréltél? Porlasztók állapota?

Szóval, azt mondod, a pro-tec jó cucc. Nekem is van hideg reggelenként egy kis alapjárati ingadozás de semmi nyoma hibakódban. Belenyomnám én is a tankba... Kicsit aggódom, de eddig csak semleges/pozitív véleményeket olvastam.  Roll Eyes
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #4943 Dátum: 2010.09.22 szerda, 18:11:07 »

Nézesd meg a CKP jeladót is.A gyári hibaolvasóval lehet látni indításkor van-e jel?Azt is méresd meg nincs-e benne szakadás?Ilyenről amit mondasz szerelőm is beszélt.Ezek lennének az olcsóbbak és addig neszedesd szét hátha szerencséd lesz. integet2
Sziasztok!
HÁÁT sajna nincs szerencsém,ma megnéztem a verdát bontással nézték már biztos,vannak alu darabok kitéve az aksira :rinya:Magyarázat:tönkrement a láncfeszitő az elején semmi hiba,utánna már kopogás érzékelő mer alapjáraton nem megfelelő a vezérlés ,végkifejlet olyan mértékben,hogy átugrik a lánc inditásnál vagy leállitásnál ugy hogy most ez a szitu.Elöször is kell egy hengerfej SEGITSÉÉÉÉÉÉÉÉÉG.A többit utánna meglátom remélem bontás után nem lesz több hibája. falbav falbav
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4944 Dátum: 2010.09.22 szerda, 19:12:10 »

Sziasztok!
HÁÁT sajna nincs szerencsém,ma megnéztem a verdát bontással nézték már biztos,vannak alu darabok kitéve az aksira :rinya:Magyarázat:tönkrement a láncfeszitő az elején semmi hiba,utánna már kopogás érzékelő mer alapjáraton nem megfelelő a vezérlés ,végkifejlet olyan mértékben,hogy átugrik a lánc inditásnál vagy leállitásnál ugy hogy most ez a szitu.Elöször is kell egy hengerfej SEGITSÉÉÉÉÉÉÉÉÉG.A többit utánna meglátom remélem bontás után nem lesz több hibája. falbav falbav
rinya rinya rinya szomoru1
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4945 Dátum: 2010.09.22 szerda, 19:23:58 »

Sziasztok!
HÁÁT sajna nincs szerencsém,ma megnéztem a verdát bontással nézték már biztos,vannak alu darabok kitéve az aksira :rinya:Magyarázat:tönkrement a láncfeszitő az elején semmi hiba,utánna már kopogás érzékelő mer alapjáraton nem megfelelő a vezérlés ,végkifejlet olyan mértékben,hogy átugrik a lánc inditásnál vagy leállitásnál ugy hogy most ez a szitu.Elöször is kell egy hengerfej SEGITSÉÉÉÉÉÉÉÉÉG.A többit utánna meglátom remélem bontás után nem lesz több hibája. falbav falbav
szomoru1 Cry
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4946 Dátum: 2010.09.22 szerda, 19:25:58 »


 ő a fórumsztár  wave
ez viccnek is rossz! Angry ilyen nincs itt...csak egymást segítjük. police
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tamás77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



E-mail
« Új hozzászólás #4947 Dátum: 2010.09.22 szerda, 19:36:22 »

Sziasztok!

Nekem is segítségre lenne szükségem. Nemrég vettem a mondeot (2005, TDCI) ,de kezdem azt hinni rosszul választottam.
Szóval azzal kezdtem, hogy a generátorszíj feszítőt cseréltem újra, jó lett, de pár napja ugyanolyan iszonyu hangja lett mint elötte, ha a szíjat nezem ugy 5 cm a kilengése, de hol fut rendesen(szorosan), hol meg előjön ez a hang a motortól és a szíj össze vissza lebeg, megint szíjfeszítő(2000km van benne) vagy valami tipushiba ez?


Köszi a segítséget!

Tamás
Naplózva

2011 2.0 TDCI Galaxy Titanium Powershift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4948 Dátum: 2010.09.22 szerda, 19:39:20 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Az a problémám, hogy
reggelenként hidegen az autó alapjárata ingadozik, gyenge. Kb 500 m megtétele után semmi baja.
Viszont kb. 2 hete megnőtt a fogyasztása is kb 1-1,5 literrel/100km.
Van esetleg ötletetek merre keresem a hibát?



Mikori?Km?
Egr-t lekéne dugózni,turbócsőrendszert átnézni,esetleg méretni turbónyomást.Maf szenzort meglehet pucolni-az jót tesz.
Go szűrőt lehetne cserélni 15e km az már nem biztosít tökéletes szűrőt(hiba esetén az egyik leggyengébb láncszem).
Aztán lehetne a csúcsok körül ellenőrizni,nincs-e olajszivárgás.ha igen,akkor azt megkell szüntetni.
Olvasom,65e km elmentek a cserecsúcsok!?
Újak voltak,vagy felújítottak?
Kapott már a verda sw frissítést? (ezt csak szakszervízben)

Ha ezekre sem lesz változás,akkor csak reménykedhetsz,hogy nem úgy jártál mint Relhist.Hasonló dadogós gyenge alapjárat 500 körüli fordulattal...
Neki később kiderült,hogy nem jó csúcsokat tettek bele az előző gazdája korában,és mind a 4et cserélnie kellett.
A csúcsok cseréjekor kaptak a cserecsúcsok új kalibrációs kódot is?

Gyári szintű diagot kellene futtatni rajta,az még sokat elárulhat....(pl ha eu4,és dobott neked 1 egr hibát.....)
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4949 Dátum: 2010.09.22 szerda, 19:42:57 »

Sziasztok!

Nekem is segítségre lenne szükségem. Nemrég vettem a mondeot (2005, TDCI) ,de kezdem azt hinni rosszul választottam.
Szóval azzal kezdtem, hogy a generátorszíj feszítőt cseréltem újra, jó lett, de pár napja ugyanolyan iszonyu hangja lett mint elötte, ha a szíjat nezem ugy 5 cm a kilengése, de hol fut rendesen(szorosan), hol meg előjön ez a hang a motortól és a szíj össze vissza lebeg, megint szíjfeszítő(2000km van benne) vagy valami tipushiba ez?


Köszi a segítséget!

Tamás
Zasszi szerint igen. nyes
Viszont könnyen lehet orvosolni a szabadonfutóval!  http://mondeo.hu/index.php?topic=3745.0

Továbbá küldöm a pü-! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102 103 104 105 106 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.098 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.