Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:07:35
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
101
102
103
104
105
106
107
[
108
]
109
110
111
112
113
114
115
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14621904 alkalommal)
0 Felhasználó és 102 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5350 Dátum:
2010.10.12 kedd, 20:49:46 »
Idézetet írta: Shad - 2010.10.12 kedd, 20:46:32
Aham, bizti
Csak nekem ez teljesen kínai. Sose volt még Fordom, se Diesel autóm, volt két Fiatom (Uno, Brava), aztán meg két Hondám, mindkettő Civic. Az egyik az a 160Le-s fajtából
Meg aztán szerelő se volnék, bár egy-két dolgot elsajátítottam az idők során, persze csak elméletben az előző autóim kapcsán
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/egr_dugozas.pdf
viszont eu4-esnél hibakódot fog dobni. először azt kell kideríteni, hogy eu3 vagy eu4-es a motorod
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5351 Dátum:
2010.10.12 kedd, 20:50:57 »
Idézetet írta: alf - 2010.10.12 kedd, 18:12:09
a jelenség normál,legalábbis egy határig....a km alapján nem lehet gond....
de anélkül,hogy megbántanálak:
6évesen sajnos nem ennyi km-t fut egy dizil mondi.biztos nyugdíjas bácsi használta bevásárolni,meg horgászni.akkor talán igen....talán.
Minden más esetben évi 30-50e km futnak szinte általánosan ezek.Ha elfogadod,hogy kb ennyi km lehet az autódban,akkor nagy meglepetések nem érnek majd,amikor ezt azt kikell majd rajta cserélni.
Ha ezt megnézed,megérted miért csattan a lendkerék,amikor terhelésváltást kap(úgy ahogy a te esetedben):
http://auto.indavideo.hu/video/Kettostomegu_lendkerek
Tulajdonképpen a rugó felütközése a csattanó hang!
Köszönöm a tájékoztatást. Remélem ezzel a hibával még el tudok járni sokat. Próbálom kímélni és kerülni, ezt a helyzetet.
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5352 Dátum:
2010.10.12 kedd, 20:55:00 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.12 kedd, 19:49:14
debrecen mellől honnan?? kereskedés vagy magánszemély?? ha kereskedés, akkor egy link jöhetne róla....(mármint a kereskedésről)
Ha jól tudom Vámospércsről jött az autó, egy debreceni kereskedéshez került, aztán hozzám. Meg nem mondom már a nevét, de 1-2 hetet fenn volt használatauto.hu-n is az autó. Amúgy Törökbálinti szalonból származik
Ő az:
http://kepfeltoltes.hu/101012/4134564_4_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A hátsó lámpája az ki lett cserélve, mert ez még 2004.10. havi.
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5353 Dátum:
2010.10.12 kedd, 20:57:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.12 kedd, 20:49:46
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/egr_dugozas.pdf
viszont eu4-esnél hibakódot fog dobni. először azt kell kideríteni, hogy eu3 vagy eu4-es a motorod
Úgy gondolom, erre még nincs szüksége az autómnak
Nem tapasztaltam se alapjárati hibát, se erőtlenséget, bár összehasonlítási alapon nincsen. A turbo néha alszik 1-2 másodpercet, mire munkára tudom fogni, de semmi több
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5354 Dátum:
2010.10.12 kedd, 21:05:45 »
Idézetet írta: Shad - 2010.10.12 kedd, 20:55:00
Ha jól tudom Vámospércsről jött az autó, egy debreceni kereskedéshez került, aztán hozzám. Meg nem mondom már a nevét, de 1-2 hetet fenn volt használatauto.hu-n is az autó. Amúgy Törökbálinti szalonból származik
Ő az:
http://kepfeltoltes.hu/101012/4134564_4_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A hátsó lámpája az ki lett cserélve, mert ez még 2004.10. havi.
debrecen melyik részéről?? szerződésen sincs rajta a neve??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5355 Dátum:
2010.10.12 kedd, 23:38:15 »
Idézetet írta: Shad - 2010.10.12 kedd, 20:57:43
Úgy gondolom, erre még nincs szüksége az autómnak
Nem tapasztaltam se alapjárati hibát, se erőtlenséget, bár összehasonlítási alapon nincsen. A turbo néha alszik 1-2 másodpercet, mire munkára tudom fogni, de semmi több
Bocsi,de én meg úgy gondolom szükség lesz rá.Ha leveszed a szívósort tisztításra és nincs még ledugózva az EGR akkor látsz majd cifra dolgokat.A szabadon futó felszerelés az is jó hidd el.!!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5356 Dátum:
2010.10.13 szerda, 07:39:19 »
nekem 152 e km van most a kocsiban, pedig 2002.06. havi. Hihető???
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5357 Dátum:
2010.10.13 szerda, 08:05:05 »
Idézetet írta: him007 - 2010.10.13 szerda, 07:39:19
nekem 152 e km van most a kocsiban, pedig 2002.06. havi. Hihető???
Ha te vagy az első tulaj, akkor igen.
Ha nem te vagy, akkor nem.
Ráadásul ha külföldről behozott, akkor meg nem csak, hogy nem hihető, hanem nem is igaz.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5358 Dátum:
2010.10.13 szerda, 10:59:23 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.10.12 kedd, 23:38:15
Bocsi,de én meg úgy gondolom szükség lesz rá.Ha leveszed a szívósort tisztításra és nincs még ledugózva az EGR akkor látsz majd cifra dolgokat.A szabadon futó felszerelés az is jó hidd el.!!!!!
Lehet, hogy lesz, de szerintem ráérek erre tavasszal is. Utálok lefagyott kézzel csavarozni
Mit értesz szabad futó felszerelés alatt? Azt jelenti, hogy le van dugózva az EGR?
Naplózva
Tamás77
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5359 Dátum:
2010.10.13 szerda, 11:08:47 »
Idézetet írta: Shad - 2010.10.13 szerda, 10:59:23
Lehet, hogy lesz, de szerintem ráérek erre tavasszal is. Utálok lefagyott kézzel csavarozni
Mit értesz szabad futó felszerelés alatt? Azt jelenti, hogy le van dugózva az EGR?
Nem, szabadonfutó a generátorra kell, én is a hétvégén szerelem fel, az egr-dugó az más.
Naplózva
2011 2.0 TDCI Galaxy Titanium Powershift
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5360 Dátum:
2010.10.13 szerda, 11:11:06 »
Idézetet írta: Tamás77 - 2010.10.13 szerda, 11:08:47
Nem, szabadonfutó a generátorra kell, én is a hétvégén szerelem fel, az egr-dugó az más.
Annak mi az előnye? Miért kell?
Naplózva
Tamás77
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5361 Dátum:
2010.10.13 szerda, 11:56:15 »
Idézetet írta: Shad - 2010.10.13 szerda, 11:11:06
Annak mi az előnye? Miért kell?
Ha megnézed az ékszíjat össze vissza lebeg mikor elindul klíma, és olyan hangja van mint a tanknak, meg egy idő után szétveri a feszítőt, ami 32000 ft. Ez a szabadon futó megelőzi ezeket.
Naplózva
2011 2.0 TDCI Galaxy Titanium Powershift
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5362 Dátum:
2010.10.13 szerda, 12:16:29 »
Idézetet írta: alf - 2010.10.12 kedd, 18:13:44
nem a felrakás a szívás,hanem a régit leszedni.....
Ja, a leszedéshez biza izom kell, meg egy kis ügyesség, hogy ne b@szd el a tengely belső kulcsnyílását.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5363 Dátum:
2010.10.13 szerda, 12:23:25 »
Idézetet írta: Tamás77 - 2010.10.13 szerda, 11:56:15
Ha megnézed az ékszíjat össze vissza lebeg mikor elindul klíma, és olyan hangja van mint a tanknak, meg egy idő után szétveri a feszítőt, ami 32000 ft. Ez a szabadon futó megelőzi ezeket.
Akkor azt hiszem hamarosan felveszem valami itteni szakival a kapcsolatot, aki megcsinálná ezeket nekem
Egy EGR dugózásnak és ennek a szabadon futó akárminek mi az ára ha elviszem egy szervízbe? (nem márka). Tudják egyáltalán, amit kérnék?
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5364 Dátum:
2010.10.13 szerda, 12:30:13 »
Idézetet írta: Shad - 2010.10.13 szerda, 11:11:06
Annak mi az előnye? Miért kell?
Az EGR-dugónak? Az, hogy a motor csak friss levegőt kap, nincs benne visszavezetett füstgáz. Az EGR asszem az "exhaust gas recirculation"-ből jön.
Egy idő után nem zár rendesen, és a motor jó sok égésterméket kap, így gyorsításnál füstöl az autó, ráadásul így az egész szívóoldal telemegy korommal, ami további problémákat okoz. Ha ledugózod, az csak jó.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5365 Dátum:
2010.10.13 szerda, 12:31:30 »
Idézetet írta: Shad - 2010.10.13 szerda, 12:23:25
Akkor azt hiszem hamarosan felveszem valami itteni szakival a kapcsolatot, aki megcsinálná ezeket nekem
Egy EGR dugózásnak és ennek a szabadon futó akárminek mi az ára ha elviszem egy szervízbe? (nem márka). Tudják egyáltalán, amit kérnék?
Az EGR-dugóért ne vidd sehova, mert csak lehúznak vele. Filléres munka, amit te is meg tudsz csinálni.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5366 Dátum:
2010.10.13 szerda, 13:06:29 »
Idézetet írta: gabe - 2010.10.13 szerda, 12:31:30
Az EGR-dugóért ne vidd sehova, mert csak lehúznak vele. Filléres munka, amit te is meg tudsz csinálni.
Azt szerintem meg tudom majd oldani, a másik már szerintem problémásabb, ha nincs úgy leírva itt, mint az EGR dugózás.
Naplózva
Tamás77
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5367 Dátum:
2010.10.13 szerda, 13:09:35 »
Idézetet írta: Shad - 2010.10.13 szerda, 13:06:29
Azt szerintem meg tudom majd oldani, a másik már szerintem problémásabb, ha nincs úgy leírva itt, mint az EGR dugózás.
A szabadonfutóért keresd Relhist-et, lehet, hogy van is neki még szabad példánya, mert most szerzett be nekünk is, nekem ma adta postára. Az egr dugózást meg megtalálod a főoldalon, nem nehéz, csak ki kell vágni lemezből és berakni.
Naplózva
2011 2.0 TDCI Galaxy Titanium Powershift
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5368 Dátum:
2010.10.13 szerda, 13:15:32 »
Idézetet írta: Shad - 2010.10.13 szerda, 13:06:29
Azt szerintem meg tudom majd oldani, a másik már szerintem problémásabb, ha nincs úgy leírva itt, mint az EGR dugózás.
Ja, az nem annyira egyszerű, mint az EGR. Ki kell szerelni a generátort hozzá.
Rhelist folyamatosan szervezi a csoportos szabadonfutó-beszerzést (ZEN).
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5369 Dátum:
2010.10.13 szerda, 16:49:25 »
Idézetet írta: gabe - 2010.10.13 szerda, 12:16:29
Ja, a leszedéshez biza izom kell, meg egy kis ügyesség, hogy ne b@szd el a tengely belső kulcsnyílását.
Ha nem akarod a tengely belső imbusz nyillását el k.ni megfogod a régi tárcsát egy nagy csöfogóval mert ha egyszer felrakod a szabadon futot többet azt a sz@rt soha nem rakod vissza.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5370 Dátum:
2010.10.13 szerda, 16:59:46 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.10.13 szerda, 16:49:25
Ha nem akarod a tengely belső imbusz nyillását el k.ni megfogod a régi tárcsát egy nagy csöfogóval mert ha egyszer felrakod a szabadon futot többet azt a sz@rt soha nem rakod vissza.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5371 Dátum:
2010.10.13 szerda, 18:25:53 »
Idézetet írta: gabe - 2010.10.12 kedd, 14:47:52
Bocs, csak azt nem írtam le, amit akartam. Alf azt írta, hogy a kettőstömegű lendkerék a ludas, és én hiszek neki... A kettőstömegűt meg úgy tudod csekkolni, hogy leállítás előtt sebességbe rakod a gépet, óvatosan engeded fel a kuplungot,épp csak addig, hogy fogjon egy picit, és leállítod az autót. Ha csörren, akkor lassan ideje lesz lendkereket cserélni.
Megcsináltam ezt a tesztet, de azon kívül, hogy egy picit jobban rázkódott az autó a leállításkor (gondolom mert sebességben volt és fogott a kuplung), nem tapasztaltam semmi csörrenést
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5372 Dátum:
2010.10.13 szerda, 20:39:50 »
Idézetet írta: Shad - 2010.10.13 szerda, 18:25:53
Megcsináltam ezt a tesztet, de azon kívül, hogy egy picit jobban rázkódott az autó a leállításkor (gondolom mert sebességben volt és fogott a kuplung), nem tapasztaltam semmi csörrenést
Akkor gratula, mert nincs semmi baj azzal a kettőstömegűvel.
Nincs más hátra, használni kell az autót....
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5373 Dátum:
2010.10.13 szerda, 23:19:57 »
Idézetet írta: Tamás77 - 2010.10.13 szerda, 11:08:47
Nem, szabadonfutó a generátorra kell, én is a hétvégén szerelem fel, az egr-dugó az más.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5374 Dátum:
2010.10.14 csütörtök, 08:04:15 »
Még gyári az akksim, de olyan érzésem van, hogy elég lassan teker az önindítóm indításnál. Meg fog télen nyúvadni?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5375 Dátum:
2010.10.14 csütörtök, 09:36:44 »
Idézetet írta: GiN - 2010.10.14 csütörtök, 08:04:15
Még gyári az akksim, de olyan érzésem van, hogy elég lassan teker az önindítóm indításnál. Meg fog télen nyúvadni?
Ha most is kinn áll, akkor ezekben a reggeli hidegekben már megmakkant volna szerintem...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5376 Dátum:
2010.10.14 csütörtök, 10:31:30 »
Idézetet írta: GiN - 2010.10.14 csütörtök, 08:04:15
Még gyári az akksim, de olyan érzésem van, hogy elég lassan teker az önindítóm indításnál. Meg fog télen nyúvadni?
nekem nyáron egyik napról a másikra adta meg magát. este beálltam a garázsba, reggel már csak bikázni lehetett.
ha vannak rajta kopakok, tekerd ki őket. a celláknak nem szabad kilátszódniuk
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5377 Dátum:
2010.10.14 csütörtök, 10:50:07 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.14 csütörtök, 10:31:30
nekem nyáron egyik napról a másikra adta meg magát. este beálltam a garázsba, reggel már csak bikázni lehetett.
ha vannak rajta kopakok, tekerd ki őket. a celláknak nem szabad kilátszódniuk
Nyáron az egyikből hiányzott. pótoltam a vizecskét.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5378 Dátum:
2010.10.14 csütörtök, 10:55:19 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.10.14 csütörtök, 09:36:44
Ha most is kinn áll, akkor ezekben a reggeli hidegekben már megmakkant volna szerintem...
Kint bizony.
hajlok erre
Nem pontos a méret, de a műanyag doboz elhagyható róla. Mit gondoltok?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5379 Dátum:
2010.10.14 csütörtök, 11:07:05 »
Idézetet írta: GiN - 2010.10.14 csütörtök, 10:55:19
Kint bizony.
hajlok erre
Nem pontos a méret, de a műanyag doboz elhagyható róla. Mit gondoltok?
én bárdiban vettem:
bosch silver s4 72ah 680a, asszem 29e volt ráírva, de ez nem biztos
http://www.budapestakku.hu/Bosch-auto-akku/Bosch-auto-akku-12V-72Ah-jobbplusz-Bosch-Silver-S4.html
http://www.budapestakku.hu/Bosch-auto-akku/Bosch-auto-akku-12V-74Ah-balplusz-Bosch-Silver-S4.html?pop=0
(nem emlékszem, hogy bal vagy jobb plusszos kell-e, ezt már te is meg tudod nézni)
írnak méretet is, hozzá tudod mérni a mostanidhoz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5380 Dátum:
2010.10.14 csütörtök, 11:19:42 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.14 csütörtök, 11:07:05
én bárdiban vettem:
bosch silver s4 72ah 680a, asszem 29e volt ráírva, de ez nem biztos
http://www.budapestakku.hu/Bosch-auto-akku/Bosch-auto-akku-12V-72Ah-jobbplusz-Bosch-Silver-S4.html
http://www.budapestakku.hu/Bosch-auto-akku/Bosch-auto-akku-12V-74Ah-balplusz-Bosch-Silver-S4.html?pop=0
(nem emlékszem, hogy bal vagy jobb plusszos kell-e, ezt már te is meg tudod nézni)
írnak méretet is, hozzá tudod mérni a mostanidhoz
Nem vészes az ár, főleg ha ingyenes a házhoz szállítás. Ezek elve drágábbak, mert speckó méretűek (főleg fordhoz van gyártva)
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
nyulas01
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5381 Dátum:
2010.10.14 csütörtök, 21:58:01 »
TDCI turbó elektronika javítást vállalok! (bontott,gyári,felújított) Érdeklődj telefonon! 06 70 389-6888
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5382 Dátum:
2010.10.14 csütörtök, 23:36:36 »
Idézetet írta: GiN - 2010.10.14 csütörtök, 10:55:19
Kint bizony.
hajlok erre
Nem pontos a méret, de a műanyag doboz elhagyható róla. Mit gondoltok?
Ha olyat veszel amire rámegy nem.Én olyat vettem VARTA SYLVER 85AH 800A Méret:315X175X175.Pontossan bemegy a helyére és a tető is rámegy.A motor felől van a pozítiv saru.Pécsen vettem 25000ft volt az ára,de olcsóbban vettem ennél mert ismernek ott.Vettem már tőlük nem egyszer akksit.Ez teker nefélj könnyen.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5383 Dátum:
2010.10.14 csütörtök, 23:38:36 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.10.12 kedd, 16:39:48
Bocsi mikor volt 77?
A kocsid,megy már összerakták?
??
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5384 Dátum:
2010.10.15 péntek, 08:23:52 »
Ezt kérdezték tőlem, de nem tudok rá választ:
Re:Could you tell me whether there is the Can-bus in your Ford's Car ?
A hibakód olvasóm NEM can-bus-os asszem.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5385 Dátum:
2010.10.15 péntek, 10:08:39 »
Idézetet írta: GiN - 2010.10.15 péntek, 08:23:52
Ezt kérdezték tőlem, de nem tudok rá választ:
Re:Could you tell me whether there is the Can-bus in your Ford's Car ?
A hibakód olvasóm NEM can-bus-os asszem.
Az MK3 kifelé nem CAN buson kommunikál, legalábbis nem az ELM327-tel. Asszem 1850PWM protokollal.
CAN bus van benne, pl. az ecu és a CR pumpa azzal beszélget a TIS szerint.
Javítsatok ki ha tévednék.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5386 Dátum:
2010.10.15 péntek, 10:11:27 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.10.15 péntek, 10:08:39
Az MK3 kifelé nem CAN buson kommunikál, legalábbis nem az ELM327-tel. Asszem 1850PWM protokollal.
CAN bus van benne, pl. az ecu és a CR pumpa azzal beszélget a TIS szerint.
Javítsatok ki ha tévednék.
Konkrétan a kormányvezérlésről szólt a diskurzus és emiatt kérdezte a can-bust.
Egy fejegység rákötése a téma ez ügyben.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5387 Dátum:
2010.10.15 péntek, 16:43:17 »
Sziasztok!
Gyors kérdésem lenne. Ledugozott EGR szelep oldalon eltörött a csövem. Kérdésem, hogy azt a a lezáró lapot amit az EGR oldalra tettem azt a kipufogó gáz ki oldalra teszem. ill. lezárom az jó e? És kell e lezáró így az EGR hez???
Köszönöm
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5388 Dátum:
2010.10.15 péntek, 17:12:38 »
Idézetet írta: him007 - 2010.10.15 péntek, 16:43:17
Sziasztok!
Gyors kérdésem lenne. Ledugozott EGR szelep oldalon eltörött a csövem. Kérdésem, hogy azt a a lezáró lapot amit az EGR oldalra tettem azt a kipufogó gáz ki oldalra teszem. ill. lezárom az jó e? És kell e lezáró így az EGR hez???
Köszönöm
a fém csőről beszélünk?
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5389 Dátum:
2010.10.15 péntek, 18:10:30 »
Idézetet írta: him007 - 2010.10.15 péntek, 16:43:17
Sziasztok!
Gyors kérdésem lenne. Ledugozott EGR szelep oldalon eltörött a csövem. Kérdésem, hogy azt a a lezáró lapot amit az EGR oldalra tettem azt a kipufogó gáz ki oldalra teszem. ill. lezárom az jó e? És kell e lezáró így az EGR hez???
Köszönöm
NEM!!!
Szükséged van még egy darab lemezre. Le kell dugóznod a kipufogó oldalát, kiszerelni azt a sz@ros csövet, bennhagyva az eredeti EGR dugót.
Mindkét esetben vastagabb lemezre van szükséged, hogy a belőlük elkészített dugó alaktartó legyen.
Ha a kipufogónál fúj ki, a turbó nem kap eleget a kipuff oldalon, ha pedig a motor szívóoldalán, akkor nem lesz elég levegő.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5390 Dátum:
2010.10.15 péntek, 18:16:40 »
Az akuusaru levételét követő "újratanítás" leírását hol találom?
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5391 Dátum:
2010.10.15 péntek, 18:26:47 »
Idézetet írta: Wah - 2010.10.15 péntek, 18:16:40
Az akuusaru levételét követő "újratanítás" leírását hol találom?
Ablakok?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5392 Dátum:
2010.10.15 péntek, 18:40:28 »
Idézetet írta: Wah - 2010.10.15 péntek, 18:16:40
Az akuusaru levételét követő "újratanítás" leírását hol találom?
Az ablakok újratanítása egyszerű, valahol benne van a kezelésiben, de egyszerűbb leírni.
Gyújtást rá
Ablak felhúz
Nyomva tartod a "fel" gombot kb. 5 másodpercig
Ezt megismételed mindegyik ablakra.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5393 Dátum:
2010.10.15 péntek, 19:18:19 »
Ha valami hibakódom van, de a hiba nem jelentkezik X indításnál, akkor egy idő után törlődik, vagy kéjszülék kell a törléshez?
A fordosok azt mondják hogy ebben az esetben törlődik...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5394 Dátum:
2010.10.15 péntek, 19:29:01 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.10.14 csütörtök, 23:38:36
A kocsid,megy már összerakták?
??
Sajna még brutálisan szanaszét héver a motor egy csápos emelő alatt.Most az a problema lépett fel,hogy a vezérlés alkatrészei csak gyáriba létezik,na ha gyorsan és drágán akarom akkor a fordtol veszem vagy megvárom amig olcsobban beszerzik valahonnét remélem a jövőhét elején/közepén kész lesz.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5395 Dátum:
2010.10.15 péntek, 19:30:43 »
Idézetet írta: Wah - 2010.10.15 péntek, 17:12:38
a fém csőről beszélünk?
igen
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5396 Dátum:
2010.10.15 péntek, 19:31:59 »
Idézetet írta: Wah - 2010.10.15 péntek, 17:12:38
a fém csőről beszélünk?
igen
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5397 Dátum:
2010.10.15 péntek, 19:33:21 »
Idézetet írta: gabe - 2010.10.15 péntek, 18:10:30
NEM!!!
Szükséged van még egy darab lemezre. Le kell dugóznod a kipufogó oldalát, kiszerelni azt a sz@ros csövet, bennhagyva az eredeti EGR dugót.
Mindkét esetben vastagabb lemezre van szükséged, hogy a belőlük elkészített dugó alaktartó legyen.
Ha a kipufogónál fúj ki, a turbó nem kap eleget a kipuff oldalon, ha pedig a motor szívóoldalán, akkor nem lesz elég levegő.
oké értem köszönöm
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5398 Dátum:
2010.10.15 péntek, 19:33:51 »
Idézetet írta: gabe - 2010.10.15 péntek, 19:18:19
Ha valami hibakódom van, de a hiba nem jelentkezik X indításnál, akkor egy idő után törlődik, vagy kéjszülék kell a törléshez?
A fordosok azt mondják hogy ebben az esetben törlődik...
nem.van olyan hibatároló,amiből csak törölni lehet-nem törlődik magától!Illetve a hiba is számít,hogy micsoda!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5399 Dátum:
2010.10.15 péntek, 19:36:16 »
Idézetet írta: gabe - 2010.10.15 péntek, 18:40:28
Az ablakok újratanítása egyszerű, valahol benne van a kezelésiben, de egyszerűbb leírni.
Gyújtást rá
Ablak felhúz
Nyomva tartod a "fel" gombot kb. 5 másodpercig
Ezt megismételed mindegyik ablakra.
Köszi ez megvan:-)
A motor alapjáraton járatása, ilyesmire gondolok!
«
Utoljára szerkesztve: 2010.10.15 péntek, 19:38:25 írta Wah
»
Naplózva
Oldalak:
1
...
101
102
103
104
105
106
107
[
108
]
109
110
111
112
113
114
115
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ