Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.26 szerda, 15:00:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 104 105 106 107 108 109 110 [111] 112 113 114 115 116 117 118 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13789507 alkalommal)
Pepus1985 és 18 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5500 Dátum: 2010.10.23 szombat, 21:53:27 »

akkor cmp, nem ckp.  worship

nem mondtál nagy hülyeséget mert attól sem indul el ha rossz...
Naplózva
jasper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

jasper@vnet.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5501 Dátum: 2010.10.23 szombat, 21:57:23 »

Na ne zavarjatok össze. Holnap mindenképpen be kéne indítanom  rinya   Egy mondeot csak nem kell trélerre rakni  worship
Naplózva

Üdv Jasper

 2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo  Tdci 2.0
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5502 Dátum: 2010.10.23 szombat, 22:03:33 »

nem mondtál nagy hülyeséget mert attól sem indul el ha rossz...
hogy nincs tdci-m és nem érintenek ezek, nem is anyira marad meg, hogy melyik melyik. először ckm ugrott be lol002. na az már nagy hülyeség lett volna a probléma megoldására nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5503 Dátum: 2010.10.23 szombat, 22:05:04 »

Na ne zavarjatok össze. Holnap mindenképpen be kéne indítanom  rinya   Egy mondeot csak nem kell trélerre rakni  worship

erről inkább ne engem és Zacci-t kérdez..... eplus2
Én nem szeretek igy látatlanba annyira nyilatkozni egy autóról....
ha beindul akkor már nem fullad le mig lenem állitod? vagy villog rajt minden mint a karácsonyfán mikor leáll?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5504 Dátum: 2010.10.23 szombat, 22:07:21 »

erről inkább ne engem és Zacci-t kérdez..... eplus2
Én nem szeretek igy látatlanba annyira nyilatkozni egy autóról....
ha beindul akkor már nem fullad le mig lenem állitod? vagy villog rajt minden mint a karácsonyfán mikor leáll?
csak az izzításjelzőnek kéne villognia, a többi csak világít nem??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5505 Dátum: 2010.10.23 szombat, 22:09:17 »

Egy mondeot csak nem kell trélerre rakni  worship
ez sajna ilyen. ha nem indul akkor jön a tréler.
bmw, merga és sok egyéb prémium márkát is lehet látni nap mint nap tréleren. akkor egy mondeot míért nem?? ami működik az egyszer el is fog romlani...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
jasper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

jasper@vnet.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5506 Dátum: 2010.10.23 szombat, 22:11:49 »

A héten amikor igy jártam amikor már beindult mint ha mi sem történt volna szépen járt... utánna két napig minden gond nélkül működött. Semmi nem utalt hibára.
Motor visszajelzőm világított már régebben is egr miatt.

Indítózás közben van ,hogy villog az izzitás jelző.
Naplózva

Üdv Jasper

 2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo  Tdci 2.0
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5507 Dátum: 2010.10.23 szombat, 22:23:33 »

akkor ahogy mondták vigyél egy CMP-t és cseréld ki....de trélerrel menjél.. eplus2(bocs)..
Naplózva
jasper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

jasper@vnet.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5508 Dátum: 2010.10.23 szombat, 22:26:12 »

Az egyetlen felajánlott jeladó gazdája eltünt  rinya
Naplózva

Üdv Jasper

 2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo  Tdci 2.0
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5509 Dátum: 2010.10.23 szombat, 23:45:09 »

Az egyetlen felajánlott jeladó gazdája eltünt  rinya
Legyen szerencséd ezzel nekem is így kezdődött de nagyon más lett a vége.Ha nem jön össze akkor elmondom mivolt.A CMP szokott ilyet csinálni,a CKP ami a az a főtengely jeladó alsó attól egyáltalán nem is indul be.Én ezt is megtapasztaltam.Sok sikert.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Joe 33
Vendég
« Új hozzászólás #5510 Dátum: 2010.10.24 vasárnap, 16:29:44 »

Sziasztok! Remélem tud valaki valami okosat a problémámra ,mert kezdő vagyok TDCI ügyben.A hűtővizem nem akar felmelegedni,60foknál (huzatás után kicsit feljebb kb 65-70fok) pihen a mutató.Termosztátok cserélve vannak,vízpumpát még nem néztük. Fel lett rakva szgépre ,nem volt hibakód ,valamint mind a két hőfokjeladó ugyanazt a hőfokot mérte.  falbav a segítséget előre is köszönöm!
Naplózva
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #5511 Dátum: 2010.10.24 vasárnap, 16:58:00 »

Az egyetlen felajánlott jeladó gazdája eltünt  rinya
Írj neki privátban!
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #5512 Dátum: 2010.10.24 vasárnap, 17:11:15 »

   Egy mondeot csak nem kell trélerre rakni  worship
Én hurcoltam eleget az utobbi 1 hónapban.Nekem is hasonló gondjaim voltak brutális gond lett a vége,de remélem neked nem ez a problémád!!!!!!!!!!!!!!!!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #5513 Dátum: 2010.10.24 vasárnap, 17:23:45 »

Sziasztok! Remélem tud valaki valami okosat a problémámra ,mert kezdő vagyok TDCI ügyben.A hűtővizem nem akar felmelegedni,60foknál (huzatás után kicsit feljebb kb 65-70fok) pihen a mutató.Termosztátok cserélve vannak,vízpumpát még nem néztük. Fel lett rakva szgépre ,nem volt hibakód ,valamint mind a két hőfokjeladó ugyanazt a hőfokot mérte.  falbav a segítséget előre is köszönöm!
Esmét termot kell cserélni,mind  2őt! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Joe 33
Vendég
« Új hozzászólás #5514 Dátum: 2010.10.24 vasárnap, 18:20:04 »

Esmét termot kell cserélni,mind  2őt! Wink
     vki azt mondta ,hogy a vizpumpa ricni megadta magát ,de szerintem akkor pont forralná a vizet ,vagy nem?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #5515 Dátum: 2010.10.24 vasárnap, 18:26:42 »

     vki azt mondta ,hogy a vizpumpa ricni megadta magát ,de szerintem akkor pont forralná a vizet ,vagy nem?
így van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Joe 33
Vendég
« Új hozzászólás #5516 Dátum: 2010.10.24 vasárnap, 18:42:04 »

így van.
mármint hogy forralná? akkor feladom ,jöhet a gyufa eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.24 vasárnap, 18:46:00 írta Joe 33 » Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5517 Dátum: 2010.10.24 vasárnap, 18:47:58 »

mármint hogy forralná? akkor feladom ,jöhet a gyufa eplus2


Naná hogy forralná. Nem lenne keringés a rendszerben.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Joe 33
Vendég
« Új hozzászólás #5518 Dátum: 2010.10.24 vasárnap, 18:54:34 »

Naná hogy forralná. Nem lenne keringés a rendszerben.
nem tudtok vmi mesterembert pöst(17.ker) környékén?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #5519 Dátum: 2010.10.24 vasárnap, 19:18:22 »

nem tudtok vmi mesterembert pöst(17.ker) környékén?

Vik,Németh Viktor az auto fort-nál a könyves kálmám körúton a lurdyval szemben! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #5520 Dátum: 2010.10.24 vasárnap, 19:19:13 »

mármint hogy forralná? akkor feladom ,jöhet a gyufa eplus2

igen,ha nem forogna a vízpumpa,a vized forrna!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Joe 33
Vendég
« Új hozzászólás #5521 Dátum: 2010.10.24 vasárnap, 19:30:42 »

igen,ha nem forogna a vízpumpa,a vized forrna!
Köszönöm uraim a helpet!
Naplózva
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #5522 Dátum: 2010.10.24 vasárnap, 19:41:26 »

Sziasztok!


Gondoltam leírom nektek, hogy éppen mi a gondom. Bár sok megoldásra nem számítok.
Porlasztó csere után, a már ledugózott EGR szelep melletti becsatlakozó vissza csövem eltörött. Levettem a csövet ledugóztam a cső túlsó végét is. Megjött az erő ment is szépen, még most is, de olyan füstöt csinálok, hogy ég a pofám, mert nem látják az utat miattam. Szóval nem tudom mi van. Maf szenzort kipucolom, levegő szűrű csere stb...  falbav  szomoru1
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
Mtibi
Vendég
« Új hozzászólás #5523 Dátum: 2010.10.24 vasárnap, 19:43:50 »

Sziasztok!

2006-os 2.0 TDCi Mondeom van.Autópályán 130 km/h-nál izzitás jelző villog autó leáll,gyújtás le-vissza az autó beindul.Ezt folyamatosan eljátszotta hazáig.Hibakód olvasás után porlasztokat kiszedtük bevizsgálták tökéletesek.
Sajnos az autó továbbra is rossz.Ugyan ezt a jelenséget csinálja főként ha már meleg a motor.
Nem tudják meg mondani mi a baja az autónak.Valakinek van tippje milehet a gond???
 
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5524 Dátum: 2010.10.24 vasárnap, 19:48:58 »

Sziasztok!

2006-os 2.0 TDCi Mondeom van.Autópályán 130 km/h-nál izzitás jelző villog autó leáll,gyújtás le-vissza az autó beindul.Ezt folyamatosan eljátszotta hazáig.Hibakód olvasás után porlasztokat kiszedtük bevizsgálták tökéletesek.
Sajnos az autó továbbra is rossz.Ugyan ezt a jelenséget csinálja főként ha már meleg a motor.
Nem tudják meg mondani mi a baja az autónak.Valakinek van tippje milehet a gond???
 
Nem lukas a turbócső közül valamelyik?Go szürő mikor volt cserélve,ha van maf szenzorod azt is pucold ki.Lehet,hogy segít?Más is ad még tanácsot.Első körben kezdetnek.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5525 Dátum: 2010.10.24 vasárnap, 19:54:12 »

Sziasztok!

2006-os 2.0 TDCi Mondeom van.Autópályán 130 km/h-nál izzitás jelző villog autó leáll,gyújtás le-vissza az autó beindul.Ezt folyamatosan eljátszotta hazáig.Hibakód olvasás után porlasztokat kiszedtük bevizsgálták tökéletesek.
Sajnos az autó továbbra is rossz.Ugyan ezt a jelenséget csinálja főként ha már meleg a motor.
Nem tudják meg mondani mi a baja az autónak.Valakinek van tippje milehet a gond???
 
Milyen hibakódot dobott pontosan?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #5526 Dátum: 2010.10.24 vasárnap, 20:01:24 »

Sziasztok!

2006-os 2.0 TDCi Mondeom van.Autópályán 130 km/h-nál izzitás jelző villog autó leáll,gyújtás le-vissza az autó beindul.Ezt folyamatosan eljátszotta hazáig.Hibakód olvasás után porlasztokat kiszedtük bevizsgálták tökéletesek.
Sajnos az autó továbbra is rossz.Ugyan ezt a jelenséget csinálja főként ha már meleg a motor.
Nem tudják meg mondani mi a baja az autónak.Valakinek van tippje milehet a gond???
 
Valamelyik jeladod haldoklik,de ugy is megmondják a frankot.Mert mintha lett volna itt már ilyen hiba valakinek.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Mtibi
Vendég
« Új hozzászólás #5527 Dátum: 2010.10.24 vasárnap, 20:09:24 »

Milyen hibakódot dobott pontosan?


P0190
P1211
P0251

ez a három volt az utolsó hibakód olvasáson
Naplózva
Mtibi
Vendég
« Új hozzászólás #5528 Dátum: 2010.10.24 vasárnap, 20:17:15 »

Nem lukas a turbócső közül valamelyik?Go szürő mikor volt cserélve,ha van maf szenzorod azt is pucold ki.Lehet,hogy segít?Más is ad még tanácsot.Első körben kezdetnek.

Köszi a választ a turbócsövet,a maf szenzort még nem néztük.Go szűrő nyáron lett cserélve mikor megvettem az autót  KB. 4000KM van benne.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5529 Dátum: 2010.10.24 vasárnap, 20:20:44 »

Köszi a választ a turbócsövet,a maf szenzort még nem néztük.Go szűrő nyáron lett cserélve mikor megvettem az autót  KB. 4000KM van benne.
Cseréld ki ha megoldódik akkor protech kék bele negyed tankhoz.Írd meg ha kész
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mtibi
Vendég
« Új hozzászólás #5530 Dátum: 2010.10.24 vasárnap, 20:26:43 »

Cseréld ki ha megoldódik akkor protech kék bele negyed tankhoz.Írd meg ha kész
Ok!!Köszi
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5531 Dátum: 2010.10.24 vasárnap, 21:10:36 »

Ok!!Köszi
A GO szűrőből csak gyárit tegyél bele.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5532 Dátum: 2010.10.24 vasárnap, 21:13:44 »

P0190
P1211
P0251

ez a három volt az utolsó hibakód olvasáson

A P0190-re mit mondtak? Valószínű az lesz a ludas:
P0190 (Fuel pressure sensor malfunction) - electrical fault
Symptoms:
* Engine cuts out while driving.
* Engine will not start.
Cause:
* Wiring harness connector of the fuel pressure sensor.
1. Read off the fuel pressure with the ignition ON and the engine OFF.
2. If a default value of 2000 bar is displayed, repair the wiring harness connector.

Azaz RAIL nyomás szenzor vezetékelési hiba. Rail nyomás szenzor a közös nyomócső végén van, lila szinű. Meg kellene nézni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5533 Dátum: 2010.10.24 vasárnap, 21:15:06 »

Sziasztok!


Gondoltam leírom nektek, hogy éppen mi a gondom. Bár sok megoldásra nem számítok.
Porlasztó csere után, a már ledugózott EGR szelep melletti becsatlakozó vissza csövem eltörött. Levettem a csövet ledugóztam a cső túlsó végét is. Megjött az erő ment is szépen, még most is, de olyan füstöt csinálok, hogy ég a pofám, mert nem látják az utat miattam. Szóval nem tudom mi van. Maf szenzort kipucolom, levegő szűrű csere stb...  falbav  szomoru1
fekete, kormozó füst? ha igen, kevés a levegő. Nézd végig a turbó előtti, utáni csőveket, szűrőt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mtibi
Vendég
« Új hozzászólás #5534 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 08:09:36 »

A P0190-re mit mondtak? Valószínű az lesz a ludas:
P0190 (Fuel pressure sensor malfunction) - electrical fault
Symptoms:
* Engine cuts out while driving.
* Engine will not start.
Cause:
* Wiring harness connector of the fuel pressure sensor.
1. Read off the fuel pressure with the ignition ON and the engine OFF.
2. If a default value of 2000 bar is displayed, repair the wiring harness connector.

Azaz RAIL nyomás szenzor vezetékelési hiba. Rail nyomás szenzor a közös nyomócső végén van, lila szinű. Meg kellene nézni.


Igazából semmit,a magasnyomású szivattyút mondták cseréljük ki,de még azsem biztos,hogy az a rossz.Csak Tippeltek.Köszi a tanácsot,ma végig nézzük a lehetőségeket.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5535 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 08:30:15 »

Szasztok!

Segítsetek PLZ !!!

A héten másodszor jártam úgy , hogy nem indult a jó kis mondeom.
elöször üzemanyag hiányra gyanakodtunk és úgy próbáltuk megközelíteni a kérdést.
amit egy egyszerű autószerelő műszerek és computer nélkül tudott mindent megpróbáltunk.
Több órás próbálkozás után feladtuk. Majd mig vártam az autóra amivel haza tudtam volna menni
mondom megpróbálom még egyszer. Minden gond nélkül beindult.
Ma megint igy jártam annyi különbséggel , hogy ma nem tudtuk beindítani és lent kellett hagynom Gyöngyösön. ( veresegyházon lakom)
Valakinek ötlete hogy mit is csináljak. Tudok -e még bármit megnézni? Az autó haza hozatalát jó lenne elkerülnöm amennyiben lehetséges.  rinya

Reménykedve várom mindenki segítő hozzászolását.

Előre is köszönöm . Jasper

Én itt lakok, ha lesz még ilyen szólj, és biztonságban le tudod tenni az autót nálam, nem kell utcán hagyni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5536 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 10:01:31 »


Igazából semmit,a magasnyomású szivattyút mondták cseréljük ki,de még azsem biztos,hogy az a rossz.Csak Tippeltek.Köszi a tanácsot,ma végig nézzük a lehetőségeket.
A magasnyomásút csak akkor kell cserélni, ha nincs meg a kívánt nyomás a rendszerben vagy ha fémreszelék található az üzemanyagszűrőben.
A P0190-re egyértelműen az üzemanyag nyomás érzékelő elektromos hibáját írja a Ford, így én ezzel kezdenék. Költséghatékonyabb megoldás, mivel a szivattyú 200eFt körül van, a nyomásérzékelő meg kb 40eFt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mtibi
Vendég
« Új hozzászólás #5537 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 10:07:59 »

A magasnyomásút csak akkor kell cserélni, ha nincs meg a kívánt nyomás a rendszerben vagy ha fémreszelék található az üzemanyagszűrőben.
A P0190-re egyértelműen az üzemanyag nyomás érzékelő elektromos hibáját írja a Ford, így én ezzel kezdenék. Költséghatékonyabb megoldás, mivel a szivattyú 200eFt körül van, a nyomásérzékelő meg kb 40eFt.
Köszi!Ha leszedjük a nyomásérzékelőt miből látjuk hogy az a rossz?Lehet hülye a kérdés?!
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #5538 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 10:33:44 »


Igazából semmit,a magasnyomású szivattyút mondták cseréljük ki,de még azsem biztos,hogy az a rossz.Csak Tippeltek.

TIPIKUS....  duhos2
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5539 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 10:47:52 »

Köszi!Ha leszedjük a nyomásérzékelőt miből látjuk hogy az a rossz?Lehet hülye a kérdés?!
nem kell leszedni.
Ha rossz a nyomásérzékelő, a fecomp gyújtásnál, álló motornál 2000bar-os értéket ad az üzemanyag nyomásra  a 4-6bar helyett. ld. posztolt angol nyelvű rész:
1. Read off the fuel pressure with the ignition ON and the engine OFF.
2. If a default value of 2000 bar is displayed, repair the wiring harness connector.

Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Zettlerzs
Vendég
« Új hozzászólás #5540 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 11:53:56 »

Sziasztok!

Megosztanék Veletek egy hibát és egy lehetséges megoldást is ,mert tudom, hogy nem csak engem érinthet...

2005 2.2 TDCI autóról van szó, ami kizárólag hideg indításnál fehér füstöt produkál és erezhetően nem megy minden henger. Nagy gázadásnál megtalálja magát, de míg nem melegszik meg hajlamos a rángatásra. Füst megszűnik, fogyasztás 6,5 körül átlagban...

Miután a Fordnál azt a választ kaptam, hogy vagy porlasztócsúcs csere javasolt vagy a hajtókarok vannak elgörbülve elszaladtam onnan.

Elvittem az autót a porlasztócsúcsokat bevizsgáltatni és azt a választ kaptam, hogy teljesen tökéletesen a gyári értékeket produkálják. (sajnos...). Magyarul nincs meg a hiba. Miután a Fordnál már találkoztak hasonló hibával és ott valóban a hajtókarok voltak a bűnösök, kénytelen vagyok ebbe az irányba elindulni.

Hátha valakin segít ez az info hogy megtalálja a hibát a saját autóján...

Ha esetleg tud valaki olyan autószerelőt, akiben annyira megbízik, hogy megengedné a motor szétszedését és elfogadható áron dolgozik akkor ezt a segítséget elfogadnám.

ui. izzítók cserélve, hibakód nincs...

Zsolt
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5541 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 12:36:37 »

Sziasztok!

Megosztanék Veletek egy hibát és egy lehetséges megoldást is ,mert tudom, hogy nem csak engem érinthet...

2005 2.2 TDCI autóról van szó, ami kizárólag hideg indításnál fehér füstöt produkál és erezhetően nem megy minden henger. Nagy gázadásnál megtalálja magát, de míg nem melegszik meg hajlamos a rángatásra. Füst megszűnik, fogyasztás 6,5 körül átlagban...

Miután a Fordnál azt a választ kaptam, hogy vagy porlasztócsúcs csere javasolt vagy a hajtókarok vannak elgörbülve elszaladtam onnan.

Elvittem az autót a porlasztócsúcsokat bevizsgáltatni és azt a választ kaptam, hogy teljesen tökéletesen a gyári értékeket produkálják. (sajnos...). Magyarul nincs meg a hiba. Miután a Fordnál már találkoztak hasonló hibával és ott valóban a hajtókarok voltak a bűnösök, kénytelen vagyok ebbe az irányba elindulni.

Hátha valakin segít ez az info hogy megtalálja a hibát a saját autóján...

Ha esetleg tud valaki olyan autószerelőt, akiben annyira megbízik, hogy megengedné a motor szétszedését és elfogadható áron dolgozik akkor ezt a segítséget elfogadnám.

ui. izzítók cserélve, hibakód nincs...

Zsolt
Egy hasonlót olvastam a talkford.com -on (ex fordmondeo.org). A srác mindent kipróbált már, de ott is a hajtókargörbület az esélyes. Indításkor füst, nincs erő a gépben, melegedésre valamit javul.
Kompressziót kellene méretni, az elárulja, hogy van-e ilyen hibád.
Sajnos izzítókra nem érzékeny a mondeo, a kompresszió miatt megy az öngyulladás
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Zettlerzs
Vendég
« Új hozzászólás #5542 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 13:14:35 »

Egy hasonlót olvastam a talkford.com -on (ex fordmondeo.org). A srác mindent kipróbált már, de ott is a hajtókargörbület az esélyes. Indításkor füst, nincs erő a gépben, melegedésre valamit javul.
Kompressziót kellene méretni, az elárulja, hogy van-e ilyen hibád.
Sajnos izzítókra nem érzékeny a mondeo, a kompresszió miatt megy az öngyulladás


Jó ötlet megnézetem a kompressziót, de egy kétségem azért van a hajtókarral kapcsolatban. Egyáltalán nem erőtlen az autó se hidegen se melegen. Olyan mintha minden rendben van vele...csak ne füstölne hidegen indításkor...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5543 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 14:06:36 »


Jó ötlet megnézetem a kompressziót, de egy kétségem azért van a hajtókarral kapcsolatban. Egyáltalán nem erőtlen az autó se hidegen se melegen. Olyan mintha minden rendben van vele...csak ne füstölne hidegen indításkor...
attól még lehet kompresszió probléma. A hajtókar nem biztos, lehet akár gyűrűgond is, ami ilyenkor azt eredményezi, hogy hidegen, míg nincs meg a megfelelő olajfilm a henger falán, a tömítetlenség miatt kevés a kompresszió.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Zettlerzs
Vendég
« Új hozzászólás #5544 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 14:08:38 »

attól még lehet kompresszió probléma. A hajtókar nem biztos, lehet akár gyűrűgond is, ami ilyenkor azt eredményezi, hogy hidegen, míg nincs meg a megfelelő olajfilm a henger falán, a tömítetlenség miatt kevés a kompresszió.

Van ebben logika...már csak szerelő kell akire rá merném bízni...Dunakeszi környékén valakit nem tud valaki? Vagy Bp ezen az oldalán?

Dánke!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5545 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 14:20:30 »

Van ebben logika...már csak szerelő kell akire rá merném bízni...Dunakeszi környékén valakit nem tud valaki? Vagy Bp ezen az oldalán?

Dánke!

Vik a könyves kálmán krt-i auto fortban dolgozik. Ők megcsináljánk neked.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mtibi
Vendég
« Új hozzászólás #5546 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 14:34:54 »

nem kell leszedni.
Ha rossz a nyomásérzékelő, a fecomp gyújtásnál, álló motornál 2000bar-os értéket ad az üzemanyag nyomásra  a 4-6bar helyett. ld. posztolt angol nyelvű rész:
1. Read off the fuel pressure with the ignition ON and the engine OFF.
2. If a default value of 2000 bar is displayed, repair the wiring harness connector.



Köszi a segítséget.Most van átnézés alatt reméljük ez lesz csak a baja.
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #5547 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 16:06:12 »

Sziasztok!Ma összelett szerelve az autó beindul,csak az a baj egyenetlenül jár a motor de hibakod,izzitás jelző,mil lámpa nincs de a töltés 15,5 ami nem gyengén sok kb 5perc járás után leáll.Mi a bubánat lehet még vele? falbav falbav
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5548 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 17:19:27 »

Sziasztok!Ma összelett szerelve az autó beindul,csak az a baj egyenetlenül jár a motor de hibakod,izzitás jelző,mil lámpa nincs de a töltés 15,5 ami nem gyengén sok kb 5perc járás után leáll.Mi a bubánat lehet még vele? falbav falbav
fesszabályzó.
lehet, a vezérlés nem jól van összerakva. Ha elqrták, veheted a következő hengerfejet.
Dugattyúkat, gyűrűket nézték?
Méress kompressziót rajta.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #5549 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 19:17:10 »

Sziasztok!

Megosztanék Veletek egy hibát és egy lehetséges megoldást is ,mert tudom, hogy nem csak engem érinthet...

2005 2.2 TDCI autóról van szó, ami kizárólag hideg indításnál fehér füstöt produkál és erezhetően nem megy minden henger. Nagy gázadásnál megtalálja magát, de míg nem melegszik meg hajlamos a rángatásra. Füst megszűnik, fogyasztás 6,5 körül átlagban...

Miután a Fordnál azt a választ kaptam, hogy vagy porlasztócsúcs csere javasolt vagy a hajtókarok vannak elgörbülve elszaladtam onnan.

Elvittem az autót a porlasztócsúcsokat bevizsgáltatni és azt a választ kaptam, hogy teljesen tökéletesen a gyári értékeket produkálják. (sajnos...). Magyarul nincs meg a hiba. Miután a Fordnál már találkoztak hasonló hibával és ott valóban a hajtókarok voltak a bűnösök, kénytelen vagyok ebbe az irányba elindulni.

Hátha valakin segít ez az info hogy megtalálja a hibát a saját autóján...

Ha esetleg tud valaki olyan autószerelőt, akiben annyira megbízik, hogy megengedné a motor szétszedését és elfogadható áron dolgozik akkor ezt a segítséget elfogadnám.

ui. izzítók cserélve, hibakód nincs...

Zsolt
kiszedték a csúcsokat vagy csak az autóban beszerelve mérték?
Mert a 2között óriási külömbség van!

Egy tesztet megérne újraprogiztatni a csúcsokat,az csak 1 tizes.Ha megjavul,mégis xarok a csúcsok-vagy valamelyik.Ez sem lesz hosszútávú,mert a progizás dílerszokás,hogy menjen az autó a xar csúcsokkal eladáskor.tehát lehet abban az esetben gyűjtögetni.

A hajtókar mizériát jegelném,a legvalószínűtlenebb.
Hamarabb van benne nem belevaló csúcs,mint Relhistnek volt......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 104 105 106 107 108 109 110 [111] 112 113 114 115 116 117 118 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.