Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:42:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 107 108 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 120 121 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14621353 alkalommal)
0 Felhasználó és 110 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5650 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 11:53:10 »

és annak mi köze van hozzá?
neked oldalról jön rá a töltőlevegő ci-nél meg alulról...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5651 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 11:53:55 »

Sziasztok,

Alf, köszi, nekem is ez lenne a reális magyarázat...megpróbálom ezt, aztán kiderül...

Bunyek, ..mostanában erőtlenebb lett a verda amióta ez a nyűgöm megvan, és bizti valami levegő probléma, mert néha megindul, néha meg lomha...hiába lépi át a 2000 Rpm-et nem jön a hátba vágás...egyébként jó lenne, bár már megszoktam... kéne valami upgrade  eplus2 eplus2, de szerintem jövő év közepe vége tájékán ha minden jól megy akkor lecserélem egy frissebb 2.2-es-re, vagy egy ST TDCI-re  nyes
turbócsövek bilincseinél nem tud kifújni??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5652 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 13:20:59 »

neked oldalról jön rá a töltőlevegő ci-nél meg alulról...

Ennek mi köze a rezonátor cső-höz?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5653 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 13:58:06 »

Ennek mi köze a rezonátor cső-höz?

Neked így néz ki a rezonátor csöved?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5654 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 14:05:02 »

Ennek mi köze a rezonátor cső-höz?

én ebből arra gondoltam, hogy más az egész rendszered, de lehet hogy nem...
nekem asszem nincs is ilyen rezonátor csövem...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5655 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 14:08:19 »

Akkor én kivétel vagyok,mert nekem van...
pontosabban az mtx75-ös tdci-knek nincs ilyenjük. DI-re nem tudok nyilatkozni. De ugye ez TDCi topic Smiley
Ettől még neked lehet olyan töltőlevegő konfigod a Di-n, amiben van.
A lényeg, hogy a szett egyelőre mmt6-os tdci-re jó.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #5656 Dátum: 2010.11.02 kedd, 10:19:38 »

Nálam egyenként újra beírták a kódokat és elmentették.Megvan határozva a sorrend ,hogy melyikkel kell kezdeni és így tovább.Arra kell vigyázni,hogy ne üsd el mert a végén derül ki,hogy valami nem jó és lehet kezdeni előröl.Nem egy bonyolult dolog.A sorrendre nem emlékszem,pedig nem egyszer láttam ,hogy csinálják.Még a kódokat én diktáltam.
Tudomásom szerint befecskendezési sorrendben kell megadni az egyes injektorok kódját:
 
1.     1. henger (kuplung felőli)
2.     3. henger
3.     4. henger
4.     2. henger

Valaki erősítsen meg, vagy cáfoljon, nehogy pontatlan információt terjesszek!

Arrabonus
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5657 Dátum: 2010.11.02 kedd, 11:17:43 »

Tudomásom szerint befecskendezési sorrendben kell megadni az egyes injektorok kódját:
 
1.     1. henger (kuplung felőli)
2.     3. henger
3.     4. henger
4.     2. henger

Valaki erősítsen meg, vagy cáfoljon, nehogy pontatlan információt terjesszek!

Arrabonus
ja.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5658 Dátum: 2010.11.02 kedd, 11:20:02 »

ja.
az 1es mindig a vezérlés felől van.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5659 Dátum: 2010.11.02 kedd, 11:25:04 »

az 1es mindig a vezérlés felől van.....
ehune:
<a href="http://www.autodiagnos.com/fileadmin/assets/en/downloads/pdf/technical_bulletins/ford/ford_injector_programming_tdci_ad.pdf" target="_blank">http://www.autodiagnos.com/fileadmin/assets/en/downloads/pdf/technical_bulletins/ford/ford_injector_programming_tdci_ad.pdf</a>
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5660 Dátum: 2010.11.02 kedd, 11:38:09 »

ehune:
[pdf]http://www.autodiagnos.com/fileadmin/assets/en/downloads/pdf/technical_bulletins/ford/ford_injector_programming_tdci_ad.pdf
én az 1es hengert mondom,hogy az a lánc felöli oldalon van, de látom a ford ezt is fordítva csinálja..... hehe
« Utoljára szerkesztve: 2010.11.02 kedd, 11:39:56 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #5661 Dátum: 2010.11.02 kedd, 11:46:32 »

én az 1es hengert mondom,hogy az a lánc felöli oldalon van, de látom a ford ezt is fordítva csinálja..... hehe
Porlasztócsúcs csere után én diktáltam a kódokat, amit a szerelő beírt. Kezdtem a kuplung felől, a hengerek fizikai sorrendjében. Indítás után elég csúnya hangja volt. Újraírtuk a lánc felőli végétől számítva, így szebb lett. Egy ideig így közlekedtem vele, amikor megtaláltam a Relhist által idézett PDF-et. A doksi szerint újraprogramozva dízelesebb, morgósabb hangja lett és érezhetően nyomatékosabb lett.
Naplózva
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #5662 Dátum: 2010.11.02 kedd, 14:10:37 »

Sziasztok!
Kérdezném én a véleményetek mégpedig gázolaj szűrő csere alkalmával itt azt olvastam hogy csak is a gyári szűrőt tegyem bele kérdezném én a bosch szűrőről mi a véleményetek?
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5663 Dátum: 2010.11.02 kedd, 14:12:06 »

Sziasztok!
Kérdezném én a véleményetek mégpedig gázolaj szűrő csere alkalmával itt azt olvastam hogy csak is a gyári szűrőt tegyem bele kérdezném én a bosch szűrőről mi a véleményetek?
a 2mikronos szűrés a lényeg. ha ezt tudja, jó.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
garou
Vendég
« Új hozzászólás #5664 Dátum: 2010.11.02 kedd, 15:52:39 »

Üdv


Tud valaki olcsón porlasztócsúcsot 2.0tdci-be?? vagy érdemes felújjíttatni??

köszi!
Naplózva
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #5665 Dátum: 2010.11.02 kedd, 18:22:29 »

A tolatólámpa kapcsoló mellett van egy gumisapkával takart csonk a váltón. Az mire szolgál?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5666 Dátum: 2010.11.02 kedd, 20:27:39 »

Sziasztok!
Kérdezném én a véleményetek mégpedig gázolaj szűrő csere alkalmával itt azt olvastam hogy csak is a gyári szűrőt tegyem bele kérdezném én a bosch szűrőről mi a véleményetek?
A bosch szűréstechnikában is messze a delphi előtt jár...bosch és mann filter minimum tudja a gyári előírást de inkább többet.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
elefant
Vendég
« Új hozzászólás #5667 Dátum: 2010.11.03 szerda, 08:01:34 »

Sziasztok!

2002 decemberi TDCI Mondeom kb. 2500-as fordulatig szépen működik, de mikor eléri a 2400-2500-as fordulatot azonnal megáll. Utána újra be rendben be tudom indítani, de 2500-nál mindig letilt. Mi lehet a probléma?
Naplózva
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #5668 Dátum: 2010.11.03 szerda, 09:02:20 »

Sziasztok!

2002 decemberi TDCI Mondeom kb. 2500-as fordulatig szépen működik, de mikor eléri a 2400-2500-as fordulatot azonnal megáll. Utána újra be rendben be tudom indítani, de 2500-nál mindig letilt. Mi lehet a probléma?
Túráztatás, vagy gyorsítás közben? Le is áll a motor, vagy csak elgyengül? Villog közben az izzításjelző?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5669 Dátum: 2010.11.03 szerda, 09:08:48 »

Sziasztok!

2002 decemberi TDCI Mondeom kb. 2500-as fordulatig szépen működik, de mikor eléri a 2400-2500-as fordulatot azonnal megáll. Utána újra be rendben be tudom indítani, de 2500-nál mindig letilt. Mi lehet a probléma?
bármi ami üzemanyagrendszerrel kapcsolatos. A leállás a nem megfelelő nyomás miatt vagy vezérlési hiba miatt lehet.
Nem megfelelő nyomás lehet hibás porlasztó(k), levegősödő nagynyomású üa. rendszer, hibás szivattyú vagy eltömődött szűrő/alacsony nyomású szakasz miatt.
Vezérlési gond lehet cmp/ckp jeladók hibája miatt.

Első lépésben hibakód olvasás és üzemanyag szűrő csere (2mikronosra) javasolt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
elefant
Vendég
« Új hozzászólás #5670 Dátum: 2010.11.03 szerda, 09:19:38 »

Túráztatás, vagy gyorsítás közben? Le is áll a motor, vagy csak elgyengül? Villog közben az izzításjelző?

Ahogy eléri a 2500-at, azonnal leáll, mindegy hogy gyorsítás vagy túráztatás miatt. Utána beindul, és az izzításjelző nem villog.
Naplózva
elefant
Vendég
« Új hozzászólás #5671 Dátum: 2010.11.03 szerda, 09:20:33 »

bármi ami üzemanyagrendszerrel kapcsolatos. A leállás a nem megfelelő nyomás miatt vagy vezérlési hiba miatt lehet.
Nem megfelelő nyomás lehet hibás porlasztó(k), levegősödő nagynyomású üa. rendszer, hibás szivattyú vagy eltömődött szűrő/alacsony nyomású szakasz miatt.
Vezérlési gond lehet cmp/ckp jeladók hibája miatt.

Első lépésben hibakód olvasás és üzemanyag szűrő csere (2mikronosra) javasolt.

Köszi, megnézetem. Remélem a szűrőcsere elég lesz.
Naplózva
garou
Vendég
« Új hozzászólás #5672 Dátum: 2010.11.03 szerda, 09:21:36 »

Túráztatás, vagy gyorsítás közben? Le is áll a motor, vagy csak elgyengül? Villog közben az izzításjelző?


nekem volt ilyenem, hogy 2500-3000 körül leszabájzott és elkezdett villogni az izzításjelző. ez tartott 1-2 napig, mire eljutottam volna szervízbe abbamaradt..... ez mitől lehetett??
Naplózva
elefant
Vendég
« Új hozzászólás #5673 Dátum: 2010.11.03 szerda, 09:56:27 »

nekem volt ilyenem, hogy 2500-3000 körül leszabájzott és elkezdett villogni az izzításjelző. ez tartott 1-2 napig, mire eljutottam volna szervízbe abbamaradt..... ez mitől lehetett??

Nekem nem csak leszabályoz, hanem le is áll a motor azonnal. Egyébként néha van úgy - kb havonta 1-2 alkalommal -, hogy indítózás után villog az izzításjelző, ezután azonnal leállítom a motort, és ha újra indítózok, akkor a hibát már nem jelzi, és a motor is minden probléma nélkül működik. Ezt megelőzően mindig elvittem hibakód törlésre, de mikor erre rájöttem - kb két éve - azóta a motorral minden rendben.
Naplózva
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #5674 Dátum: 2010.11.03 szerda, 10:13:12 »

nekem volt ilyenem, hogy 2500-3000 körül leszabájzott és elkezdett villogni az izzításjelző. ez tartott 1-2 napig, mire eljutottam volna szervízbe abbamaradt..... ez mitől lehetett??
Abbamaradt, de ne bízz benne, hogy meg is szűnt. Én kb. másfél éve szenvedek vele. Tavaly nyár elején kezdődött, pár hét alatt kétszer fordult elő. Nehezen tudtam időpontot egyeztetni a hibakód olvasásra, mire sikerült volna, addigra beállt az egyik porlasztócsúcs. Kicseréltettem gyári újra mind a négyet. Két hónap múlva újra letiltott néhányszor, de ahogy hűlni kezdett az idő elmúlt. Egész télen nem jelentkezett, idén tavasszal újra kezdte. Két hibakód volt P0251 és P1211, mindkettő befecskendezési nyomás eltérésre utalt. Próbáltam Pro-tec adalékkal és  STP-vel kezelni, jobban ment tőlük az autó, de a letiltások maradtak. Kitisztíttattam a teljes üzemanyagrendszert, semmi hatása... Kicseréltettem a CR szivattyú nyomásszabályzó szelepét, eredménye semmi... Az ősz beköszöntével megint megszűntek a tiltások. Múlt szerdán aztán újrakezdte, egy 150 km-es úton legalább 10-szer letiltott. CR szivattyúra gyanakodtam. Tegnap voltam a Filep dieselnél, ahol kiszerelték a csúcsokat és próbapadon bevizsgálták. Mindegyik tökéletes állapotban van. Visszaszerelés után nehezen indult, kicsit dadogott, nem ment egy henger. Újra kivették a csúcsokat, csináltak egy újabb, rövidebb diagnosztikát egy másik gépen. Visszarakták, azóta tökéletesnek tűnik a kocsi, bár félek elhinni, hogy tényleg elmúlt. Most az tűnik valószínűnek, hogy az egyik csúcsban volt valami szennyezés, amit a második vizsgálat során sikerült kimosni belőle. A próbapadokon nem diesel olajat, hanem valamilyen vizsgálóolajat használnak, lehet, hogy ez oldotta fel, amit a diesel nem tudott.
Naplózva
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #5675 Dátum: 2010.11.03 szerda, 10:14:21 »

Nekem nem csak leszabályoz, hanem le is áll a motor azonnal. Egyébként néha van úgy - kb havonta 1-2 alkalommal -, hogy indítózás után villog az izzításjelző, ezután azonnal leállítom a motort, és ha újra indítózok, akkor a hibát már nem jelzi, és a motor is minden probléma nélkül működik. Ezt megelőzően mindig elvittem hibakód törlésre, de mikor erre rájöttem - kb két éve - azóta a motorral minden rendben.

CMP jeladónak tűnik, de ki kellene olvasni a hibakódot.
Naplózva
garou
Vendég
« Új hozzászólás #5676 Dátum: 2010.11.03 szerda, 10:26:56 »

Abbamaradt, de ne bízz benne, hogy meg is szűnt. Én kb. másfél éve szenvedek vele. Tavaly nyár elején kezdődött, pár hét alatt kétszer fordult elő. Nehezen tudtam időpontot egyeztetni a hibakód olvasásra, mire sikerült volna, addigra beállt az egyik porlasztócsúcs. Kicseréltettem gyári újra mind a négyet. Két hónap múlva újra letiltott néhányszor, de ahogy hűlni kezdett az idő elmúlt. Egész télen nem jelentkezett, idén tavasszal újra kezdte. Két hibakód volt P0251 és P1211, mindkettő befecskendezési nyomás eltérésre utalt. Próbáltam Pro-tec adalékkal és  STP-vel kezelni, jobban ment tőlük az autó, de a letiltások maradtak. Kitisztíttattam a teljes üzemanyagrendszert, semmi hatása... Kicseréltettem a CR szivattyú nyomásszabályzó szelepét, eredménye semmi... Az ősz beköszöntével megint megszűntek a tiltások. Múlt szerdán aztán újrakezdte, egy 150 km-es úton legalább 10-szer letiltott. CR szivattyúra gyanakodtam. Tegnap voltam a Filep dieselnél, ahol kiszerelték a csúcsokat és próbapadon bevizsgálták. Mindegyik tökéletes állapotban van. Visszaszerelés után nehezen indult, kicsit dadogott, nem ment egy henger. Újra kivették a csúcsokat, csináltak egy újabb, rövidebb diagnosztikát egy másik gépen. Vis***akták, azóta tökéletesnek tűnik a kocsi, bár félek elhinni, hogy tényleg elmúlt. Most az tűnik valószínűnek, hogy az egyik csúcsban volt valami szennyezés, amit a második vizsgálat során sikerült kimosni belőle. A próbapadokon nem diesel olajat, hanem valamilyen vizsgálóolajat használnak, lehet, hogy ez oldotta fel, amit a diesel nem tudott.




én is porlasztócsúcsokra gyanakom, ezért is kérdeztem feljebb, hogy tud e valaki occón Smiley
amúgy thx a kimerítő választ, asszem nálam is ezek várhatók Sad
Naplózva
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #5677 Dátum: 2010.11.03 szerda, 10:42:35 »



én is porlasztócsúcsokra gyanakom, ezért is kérdeztem feljebb, hogy tud e valaki occón Smiley
amúgy thx a kimerítő választ, asszem nálam is ezek várhatók Sad

Ha nem találsz olcsón újat, akkor Filepéknél felújíttathatod. Minden mozgó, kopó alkatrészt kicserélnek és kalibrálják az összeszerelt injektorokat. Gyakorlatilag gyári új minőségben kapod vissza. 42~45.000 Ft.
Naplózva
garou
Vendég
« Új hozzászólás #5678 Dátum: 2010.11.03 szerda, 10:58:24 »

Ha nem találsz olcsón újat, akkor Filepéknél felújíttathatod. Minden mozgó, kopó alkatrészt kicserélnek és kalibrálják az összeszerelt injektorokat. Gyakorlatilag gyári új minőségben kapod vissza. 42~45.000 Ft.

Filepékről már hallottam, meg egy keceli céget is nagyon dícsérnek, csak nem tudtam érdemes e felújjíttatni, de ezek szerint azt mondod, nem rossz az...
thx
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5679 Dátum: 2010.11.03 szerda, 12:10:05 »

Filepékről már hallottam, meg egy keceli céget is nagyon dícsérnek, csak nem tudtam érdemes e felújjíttatni, de ezek szerint azt mondod, nem rossz az...
thx
hát jónak nem jó, de ha nincs jobb, akkor ez van.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
elefant
Vendég
« Új hozzászólás #5680 Dátum: 2010.11.03 szerda, 19:35:01 »

bármi ami üzemanyagrendszerrel kapcsolatos. A leállás a nem megfelelő nyomás miatt vagy vezérlési hiba miatt lehet.
Nem megfelelő nyomás lehet hibás porlasztó(k), levegősödő nagynyomású üa. rendszer, hibás szivattyú vagy eltömődött szűrő/alacsony nyomású szakasz miatt.
Vezérlési gond lehet cmp/ckp jeladók hibája miatt.

Első lépésben hibakód olvasás és üzemanyag szűrő csere (2mikronosra) javasolt.

Voltam szervízben, hibaolvasás eredménye: főtengely jeladó hibája. Remélem, a csere eredményes lesz. Amig az alkatrész megérkezik, addig is öregurasan vezetek...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5681 Dátum: 2010.11.03 szerda, 19:41:38 »

Voltam szervízben, hibaolvasás eredménye: főtengely jeladó hibája. Remélem, a csere eredményes lesz. Amig az alkatrész megérkezik, addig is öregurasan vezetek...
ckp.lehetséges.így még olcsón meg is úszod.Hibakódot nem kérted el?reméljük tényleg az lesz....
Bár az utalhat arra is ,hogy már lóg a 2tömegű lendkereked..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5682 Dátum: 2010.11.03 szerda, 21:21:58 »

Abbamaradt, de ne bízz benne, hogy meg is szűnt. Én kb. másfél éve szenvedek vele. Tavaly nyár elején kezdődött, pár hét alatt kétszer fordult elő. Nehezen tudtam időpontot egyeztetni a hibakód olvasásra, mire sikerült volna, addigra beállt az egyik porlasztócsúcs. Kicseréltettem gyári újra mind a négyet. Két hónap múlva újra letiltott néhányszor, de ahogy hűlni kezdett az idő elmúlt. Egész télen nem jelentkezett, idén tavasszal újra kezdte. Két hibakód volt P0251 és P1211, mindkettő befecskendezési nyomás eltérésre utalt. Próbáltam Pro-tec adalékkal és  STP-vel kezelni, jobban ment tőlük az autó, de a letiltások maradtak. Kitisztíttattam a teljes üzemanyagrendszert, semmi hatása... Kicseréltettem a CR szivattyú nyomásszabályzó szelepét, eredménye semmi... Az ősz beköszöntével megint megszűntek a tiltások. Múlt szerdán aztán újrakezdte, egy 150 km-es úton legalább 10-szer letiltott. CR szivattyúra gyanakodtam. Tegnap voltam a Filep dieselnél, ahol kiszerelték a csúcsokat és próbapadon bevizsgálták. Mindegyik tökéletes állapotban van. Visszaszerelés után nehezen indult, kicsit dadogott, nem ment egy henger. Újra kivették a csúcsokat, csináltak egy újabb, rövidebb diagnosztikát egy másik gépen. Vis***akták, azóta tökéletesnek tűnik a kocsi, bár félek elhinni, hogy tényleg elmúlt. Most az tűnik valószínűnek, hogy az egyik csúcsban volt valami szennyezés, amit a második vizsgálat során sikerült kimosni belőle. A próbapadokon nem diesel olajat, hanem valamilyen vizsgálóolajat használnak, lehet, hogy ez oldotta fel, amit a diesel nem tudott.

Nagyon remélem nem átmeneti.Nekem ezek a jelek ellenére egyiksem volt hiba,hanem PCM modul csere lett a vége.Letiltás helyett nem indult.A modulnak mechanikus hibája okozta.A szoftvernek nemvolt hibája.Mióta kilett cserélve tuti.Próbáld meg ha szw-t frissitetted hátha soha többet nemtapasztalod.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5683 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 11:23:22 »

Sokat olvasok itt már erről az izzításjelző dologról... , de valójában hogyan is néz ki az amikor villog??
Mert én szerintem még sohasem láttam...3lámpa világít indítás előtt: a töltésjelző, az olajnyomás és a kézifék. a többi meg hát ugye mind elalszik ahogy kell. Ez most akkor baj? Volt kb. 2 hete hogy reggel 6-kor akartam indítani és elsőre meg se mukkant még csak nem is tekert, aztán rájöttem hogy hoppá diesel és vártam kicsit Cheesy  Utána minden tökéletesen működött és indított ahogyan szokott.
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #5684 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 11:49:44 »

Sokat olvasok itt már erről az izzításjelző dologról... , de valójában hogyan is néz ki az amikor villog??
Mert én szerintem még sohasem láttam...3lámpa világít indítás előtt: a töltésjelző, az olajnyomás és a kézifék. a többi meg hát ugye mind elalszik ahogy kell. Ez most akkor baj? Volt kb. 2 hete hogy reggel 6-kor akartam indítani és elsőre meg se mukkant még csak nem is tekert, aztán rájöttem hogy hoppá diesel és vártam kicsit Cheesy  Utána minden tökéletesen működött és indított ahogyan szokott.
Addig örülj, amíg nem látod villogni! A nem indulás miatt viszont kezdhetsz aggódni.   hehe

Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5685 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 12:30:47 »

Hát az bizony nem jó, mert azért hozzá kell tenni, hogy azonnal is kel indulnia!!!
Nekem nem egyszer volt, hogy átültem a benzines kocsimból a mondiba (TDCI), azonnal indítottam izzítás nélkül, és gond nélkül indult!!
Tisztelettel

Sokat olvasok itt már erről az izzításjelző dologról... , de valójában hogyan is néz ki az amikor villog??
Mert én szerintem még sohasem láttam...3lámpa világít indítás előtt: a töltésjelző, az olajnyomás és a kézifék. a többi meg hát ugye mind elalszik ahogy kell. Ez most akkor baj? Volt kb. 2 hete hogy reggel 6-kor akartam indítani és elsőre meg se mukkant még csak nem is tekert, aztán rájöttem hogy hoppá diesel és vártam kicsit Cheesy  Utána minden tökéletesen működött és indított ahogyan szokott.

Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #5686 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 12:48:42 »

Sokat olvasok itt már erről az izzításjelző dologról... , de valójában hogyan is néz ki az amikor villog??
Mert én szerintem még sohasem láttam...3lámpa világít indítás előtt: a töltésjelző, az olajnyomás és a kézifék. a többi meg hát ugye mind elalszik ahogy kell. Ez most akkor baj? Volt kb. 2 hete hogy reggel 6-kor akartam indítani és elsőre meg se mukkant még csak nem is tekert, aztán rájöttem hogy hoppá diesel és vártam kicsit Cheesy  Utána minden tökéletesen működött és indított ahogyan szokott.

De gyujtas utan felvillan?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5687 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 15:57:35 »

Sokat olvasok itt már erről az izzításjelző dologról... , de valójában hogyan is néz ki az amikor villog??
Mert én szerintem még sohasem láttam...3lámpa világít indítás előtt: a töltésjelző, az olajnyomás és a kézifék. a többi meg hát ugye mind elalszik ahogy kell. Ez most akkor baj? Volt kb. 2 hete hogy reggel 6-kor akartam indítani és elsőre meg se mukkant még csak nem is tekert, aztán rájöttem hogy hoppá diesel és vártam kicsit Cheesy  Utána minden tökéletesen működött és indított ahogyan szokott.
a kompresszió és az üa. nyomás miatt nem kell neki izzítás. Ha nem teker, az bendix vagy akku hiba. Vagy főrelé.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5688 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 22:06:47 »

ide is beteszem:
http://mondeo.hu/index.php?topic=3745.msg523846#msg523846
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5689 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 23:22:21 »

Sokat olvasok itt már erről az izzításjelző dologról... , de valójában hogyan is néz ki az amikor villog??
Mert én szerintem még sohasem láttam...3lámpa világít indítás előtt: a töltésjelző, az olajnyomás és a kézifék. a többi meg hát ugye mind elalszik ahogy kell. Ez most akkor baj? Volt kb. 2 hete hogy reggel 6-kor akartam indítani és elsőre meg se mukkant még csak nem is tekert, aztán rájöttem hogy hoppá diesel és vártam kicsit Cheesy  Utána minden tökéletesen működött és indított ahogyan szokott.
Első olvasásra így kezd az akksi meghalni.Én már tapasztaltam.Ahogy mondták míg nem látod addig jó,ha villog és míg nem tudják orvosolni addig az maga a rém álom.Én ebből is a legrosszabbat éltem át.De ez a nem indulás lehet gyújtás kapcsoló is.Ha többször előfordul nézz utána.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5690 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 23:30:22 »

Első olvasásra így kezd az akksi meghalni.Én már tapasztaltam.Ahogy mondták míg nem látod addig jó,ha villog és míg nem tudják orvosolni addig az maga a rém álom.Én ebből is a legrosszabbat éltem át.De ez a nem indulás lehet gyújtás kapcsoló is.Ha többször előfordul nézz utána.
nekem is hűvösebb időkben a haldokló időben nem lehett elsőre indítani, most az új aksival ez megszűnt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5691 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 23:50:00 »

nekem is hűvösebb időkben a haldokló időben nem lehett elsőre indítani, most az új aksival ez megszűnt
eljen eljen eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
szucs
Vendég
« Új hozzászólás #5692 Dátum: 2010.11.05 péntek, 10:26:11 »

Előfordul. hogy nagyobb teljesítményigény esetén az izzításjelző el kezd villogni és a turbónyomást elveszi a vezérlés. Újraindítás után minden megy rendben. Most jövök a Ford szervizből a hibakód 0251. 4 db porlasztócsúcs csere a javaslat. Előtte nem kellene egyéb gyógymódokat kipróbálni? Van javaslatotok?

A milyen gázolajszűrő jó felvetésre: az általam vett gyári szűrőn mind a FORD, mind a BOSCH logó rajta van!
Naplózva
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #5693 Dátum: 2010.11.05 péntek, 10:46:28 »

Előfordul. hogy nagyobb teljesítményigény esetén az izzításjelző el kezd villogni és a turbónyomást elveszi a vezérlés. Újraindítás után minden megy rendben. Most jövök a Ford szervizből a hibakód 0251. 4 db porlasztócsúcs csere a javaslat. Előtte nem kellene egyéb gyógymódokat kipróbálni? Van javaslatotok?

A milyen gázolajszűrő jó felvetésre: az általam vett gyári szűrőn mind a FORD, mind a BOSCH logó rajta van!

Üdv a kubban!  szomoru1

Egyáltalán nem biztos, hogy az injektorok rosszak: http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg523624#msg523624
Tegnap reggel megint letiltott...

Hány km van bennük?
És a CR szivattyúban?


« Utoljára szerkesztve: 2010.11.05 péntek, 10:57:55 írta arrabonus » Naplózva
szucs
Vendég
« Új hozzászólás #5694 Dátum: 2010.11.05 péntek, 11:00:21 »

Üdv a kubban!  szomoru1

Egyáltalán nem biztos, hogy az injektorok rosszak: http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg523624#msg523624
Hány km van bennük?
És a CR szivattyúban?



Üdvözöllek én is!

285e van az autóban. Használtan vettem és én tettem bele 210e-t! Azóta a nem volt javítva a CR egyetlen része sem. A szervizben (Autonett Szszmiklós) olyan határozottan mondták a cserét.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5695 Dátum: 2010.11.05 péntek, 11:03:48 »

Előfordul. hogy nagyobb teljesítményigény esetén az izzításjelző el kezd villogni és a turbónyomást elveszi a vezérlés. Újraindítás után minden megy rendben. Most jövök a Ford szervizből a hibakód 0251. 4 db porlasztócsúcs csere a javaslat. Előtte nem kellene egyéb gyógymódokat kipróbálni? Van javaslatotok?

A milyen gázolajszűrő jó felvetésre: az általam vett gyári szűrőn mind a FORD, mind a BOSCH logó rajta van!
Ha p0251, akkor nem a turbónyomást hanem az üzemanyag nyomást veszi el a vészüzem miatt a vezérlés. Turbó is lehet, de annak 132A a kódja asszem.
Még jó, hogy nem rögtön 4 porlasztó+cr szivattyú+csövek+tank+turbó cserét javasoltak, biztos ami biztos alapon.

Szerintem menj vissza és csináltasd végig velük a p0251es hibára vonatkozó hibakeresési leírást (ford bulletin: 1180715777), íme:
ttp://www.fordmondeo.org/threadattach/1180715777-ford_tdci_faults.pdf
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5696 Dátum: 2010.11.05 péntek, 11:05:50 »



285e van az autóban. Használtan vettem és én tettem bele 210e-t! Azóta a nem volt javítva a CR egyetlen része sem. A szervizben (Autonett Szszmiklós) olyan határozottan mondták a cserét.
Persze, mert mi baja lenne más.  gun Az enyém is ezt írogatta, de ott a résolajcső folyott, így megúsztam annak cseréjével. Ezrét postoltam be a hibakeresési eljárást, mert abból látszik, hogy a P0251-es hibának elég sok oka lehet.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5697 Dátum: 2010.11.05 péntek, 13:17:38 »

Szia!

Már a csúcsokat is szét tudják szedni, nem kell cserélni mindent, mert csak a hegyet is elég, ami 13 ezer / db!!!
Korábban az egészet kellett!

Előfordul. hogy nagyobb teljesítményigény esetén az izzításjelző el kezd villogni és a turbónyomást elveszi a vezérlés. Újraindítás után minden megy rendben. Most jövök a Ford szervizből a hibakód 0251. 4 db porlasztócsúcs csere a javaslat. Előtte nem kellene egyéb gyógymódokat kipróbálni? Van javaslatotok?

A milyen gázolajszűrő jó felvetésre: az általam vett gyári szűrőn mind a FORD, mind a BOSCH logó rajta van!
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5698 Dátum: 2010.11.05 péntek, 13:47:02 »

Szia!

Már a csúcsokat is szét tudják szedni, nem kell cserélni mindent, mert csak a hegyet is elég, ami 13 ezer / db!!!
Korábban az egészet kellett!

ez így van, de ha pl. tekerecshiba miatt nem nyit, akkor b@szhatod, ha a persely van megsérülve szennyeződés miatt, akkor megint más a képlet, stb stb. + kalibráció
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5699 Dátum: 2010.11.05 péntek, 22:58:21 »

ez így van, de ha pl. tekerecshiba miatt nem nyit, akkor b@szhatod, ha a persely van megsérülve szennyeződés miatt, akkor megint más a képlet, stb stb. + kalibráció
Mindenki próbál spórolni ott ahol tud.De mindenki tudja a p csúcs akkor lesz jó ha kivan cseréélve és sokan azt tanácsolják ami igaz is mind a 4 egyszerre.De előtte próbáld meg a go szürő cserélyével múltkor valakinek Alf is ezt írta.Továbbá poharaztasd meg a csúcsokat.A legjobb ha padon bevizsgáltatod.Aztán tovább menni a szivattyú átvizsgálására.Ezt lehet gyári diaggal tesztelni.Az eredményekből csak kiderül mi a gond.De ezeknélkül nemenj mindjárt bele a dolgok cserélyébe.Sok szerencsét!!!!!! wave wave wave
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 107 108 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 120 121 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.1 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.