Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.29 szombat, 08:35:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 101 102 103 104 105 106 107 [108] 109 110 111 112 113 114 115 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13811157 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5350 Dátum: 2010.10.12 kedd, 20:49:46 »

Aham, bizti Smiley Csak nekem ez teljesen kínai. Sose volt még Fordom, se Diesel autóm, volt két Fiatom (Uno, Brava), aztán meg két Hondám, mindkettő Civic. Az egyik az a 160Le-s fajtából  nyes Meg aztán szerelő se volnék, bár egy-két dolgot elsajátítottam az idők során, persze csak elméletben az előző autóim kapcsán  angel
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/egr_dugozas.pdf
viszont eu4-esnél hibakódot fog dobni. először azt kell kideríteni, hogy eu3 vagy eu4-es a motorod
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #5351 Dátum: 2010.10.12 kedd, 20:50:57 »

a jelenség normál,legalábbis egy határig....a km alapján nem lehet gond.... hehe
de anélkül,hogy megbántanálak:
6évesen sajnos nem ennyi km-t fut egy dizil mondi.biztos nyugdíjas bácsi használta bevásárolni,meg horgászni.akkor talán igen....talán.
Minden más esetben évi 30-50e km futnak szinte általánosan ezek.Ha elfogadod,hogy kb ennyi km lehet az autódban,akkor nagy meglepetések nem érnek majd,amikor ezt azt kikell majd rajta cserélni.


Ha ezt megnézed,megérted miért csattan a lendkerék,amikor terhelésváltást kap(úgy ahogy a te esetedben):
http://auto.indavideo.hu/video/Kettostomegu_lendkerek
Tulajdonképpen a rugó felütközése a csattanó hang! Wink wave

Köszönöm a tájékoztatást. Remélem ezzel a hibával még el tudok járni sokat. Próbálom kímélni és kerülni, ezt a helyzetet.
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #5352 Dátum: 2010.10.12 kedd, 20:55:00 »

debrecen mellől honnan?? kereskedés vagy magánszemély?? ha kereskedés, akkor egy link jöhetne róla....(mármint a kereskedésről)

Ha jól tudom Vámospércsről jött az autó, egy debreceni kereskedéshez került, aztán hozzám. Meg nem mondom már a nevét, de 1-2 hetet fenn volt használatauto.hu-n is az autó. Amúgy Törökbálinti szalonból származik

Ő az:
http://kepfeltoltes.hu/101012/4134564_4_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A hátsó lámpája az ki lett cserélve, mert ez még 2004.10. havi.
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #5353 Dátum: 2010.10.12 kedd, 20:57:43 »

http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/egr_dugozas.pdf
viszont eu4-esnél hibakódot fog dobni. először azt kell kideríteni, hogy eu3 vagy eu4-es a motorod

Úgy gondolom, erre még nincs szüksége az autómnak Wink Nem tapasztaltam se alapjárati hibát, se erőtlenséget, bár összehasonlítási alapon nincsen. A turbo néha alszik 1-2 másodpercet, mire munkára tudom fogni, de semmi több  Smiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5354 Dátum: 2010.10.12 kedd, 21:05:45 »

Ha jól tudom Vámospércsről jött az autó, egy debreceni kereskedéshez került, aztán hozzám. Meg nem mondom már a nevét, de 1-2 hetet fenn volt használatauto.hu-n is az autó. Amúgy Törökbálinti szalonból származik

Ő az:
http://kepfeltoltes.hu/101012/4134564_4_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A hátsó lámpája az ki lett cserélve, mert ez még 2004.10. havi.
debrecen melyik részéről?? szerződésen sincs rajta a neve??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5355 Dátum: 2010.10.12 kedd, 23:38:15 »

Úgy gondolom, erre még nincs szüksége az autómnak Wink Nem tapasztaltam se alapjárati hibát, se erőtlenséget, bár összehasonlítási alapon nincsen. A turbo néha alszik 1-2 másodpercet, mire munkára tudom fogni, de semmi több  Smiley
Bocsi,de én meg úgy gondolom szükség lesz rá.Ha leveszed a szívósort tisztításra és nincs még ledugózva az EGR akkor látsz majd cifra dolgokat.A szabadon futó felszerelés az is jó hidd el.!!!!! taps taps eljen eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #5356 Dátum: 2010.10.13 szerda, 07:39:19 »

nekem 152 e km van most a kocsiban, pedig 2002.06. havi. Hihető???
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5357 Dátum: 2010.10.13 szerda, 08:05:05 »

nekem 152 e km van most a kocsiban, pedig 2002.06. havi. Hihető???

Ha te vagy az első tulaj, akkor igen.
Ha nem te vagy, akkor nem.
Ráadásul ha külföldről behozott, akkor meg nem csak, hogy nem hihető, hanem nem is igaz.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #5358 Dátum: 2010.10.13 szerda, 10:59:23 »

Bocsi,de én meg úgy gondolom szükség lesz rá.Ha leveszed a szívósort tisztításra és nincs még ledugózva az EGR akkor látsz majd cifra dolgokat.A szabadon futó felszerelés az is jó hidd el.!!!!! taps taps eljen eljen

Lehet, hogy lesz, de szerintem ráérek erre tavasszal is. Utálok lefagyott kézzel csavarozni  Grin Mit értesz szabad futó felszerelés alatt? Azt jelenti, hogy le van dugózva az EGR?
Naplózva
Tamás77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



E-mail
« Új hozzászólás #5359 Dátum: 2010.10.13 szerda, 11:08:47 »

Lehet, hogy lesz, de szerintem ráérek erre tavasszal is. Utálok lefagyott kézzel csavarozni  Grin Mit értesz szabad futó felszerelés alatt? Azt jelenti, hogy le van dugózva az EGR?

Nem, szabadonfutó a generátorra kell, én is a hétvégén szerelem fel, az egr-dugó az más.
Naplózva

2011 2.0 TDCI Galaxy Titanium Powershift
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #5360 Dátum: 2010.10.13 szerda, 11:11:06 »

Nem, szabadonfutó a generátorra kell, én is a hétvégén szerelem fel, az egr-dugó az más.

Annak mi az előnye? Miért kell?
Naplózva
Tamás77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



E-mail
« Új hozzászólás #5361 Dátum: 2010.10.13 szerda, 11:56:15 »

Annak mi az előnye? Miért kell?

Ha megnézed az ékszíjat össze vissza lebeg mikor elindul klíma, és olyan hangja van mint a tanknak, meg egy idő után szétveri a feszítőt, ami 32000 ft. Ez a szabadon futó megelőzi ezeket.
Naplózva

2011 2.0 TDCI Galaxy Titanium Powershift
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5362 Dátum: 2010.10.13 szerda, 12:16:29 »

nem a felrakás a szívás,hanem a régit leszedni..... vigyor3

Ja, a leszedéshez biza izom kell, meg egy kis ügyesség, hogy ne b@szd el a tengely belső kulcsnyílását.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #5363 Dátum: 2010.10.13 szerda, 12:23:25 »

Ha megnézed az ékszíjat össze vissza lebeg mikor elindul klíma, és olyan hangja van mint a tanknak, meg egy idő után szétveri a feszítőt, ami 32000 ft. Ez a szabadon futó megelőzi ezeket.

Akkor azt hiszem hamarosan felveszem valami itteni szakival a kapcsolatot, aki megcsinálná ezeket nekem Smiley

Egy EGR dugózásnak és ennek a szabadon futó akárminek mi az ára ha elviszem egy szervízbe? (nem márka). Tudják egyáltalán, amit kérnék? Grin
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5364 Dátum: 2010.10.13 szerda, 12:30:13 »

Annak mi az előnye? Miért kell?

Az EGR-dugónak? Az, hogy a motor csak friss levegőt kap, nincs benne visszavezetett füstgáz. Az EGR asszem az "exhaust gas recirculation"-ből jön.
Egy idő után nem zár rendesen, és a motor jó sok égésterméket kap, így gyorsításnál füstöl az autó, ráadásul így az egész szívóoldal telemegy korommal, ami további problémákat okoz. Ha ledugózod, az csak jó.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5365 Dátum: 2010.10.13 szerda, 12:31:30 »

Akkor azt hiszem hamarosan felveszem valami itteni szakival a kapcsolatot, aki megcsinálná ezeket nekem Smiley

Egy EGR dugózásnak és ennek a szabadon futó akárminek mi az ára ha elviszem egy szervízbe? (nem márka). Tudják egyáltalán, amit kérnék? Grin

Az EGR-dugóért ne vidd sehova, mert csak lehúznak vele. Filléres munka, amit te is meg tudsz csinálni.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #5366 Dátum: 2010.10.13 szerda, 13:06:29 »

Az EGR-dugóért ne vidd sehova, mert csak lehúznak vele. Filléres munka, amit te is meg tudsz csinálni.


Azt szerintem meg tudom majd oldani, a másik már szerintem problémásabb, ha nincs úgy leírva itt, mint az EGR dugózás.
Naplózva
Tamás77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



E-mail
« Új hozzászólás #5367 Dátum: 2010.10.13 szerda, 13:09:35 »

Azt szerintem meg tudom majd oldani, a másik már szerintem problémásabb, ha nincs úgy leírva itt, mint az EGR dugózás.

A szabadonfutóért keresd Relhist-et, lehet, hogy van is neki még szabad példánya, mert most szerzett be nekünk is, nekem ma adta postára. Az egr dugózást meg megtalálod a főoldalon, nem nehéz, csak ki kell vágni lemezből és berakni.
Naplózva

2011 2.0 TDCI Galaxy Titanium Powershift
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5368 Dátum: 2010.10.13 szerda, 13:15:32 »

Azt szerintem meg tudom majd oldani, a másik már szerintem problémásabb, ha nincs úgy leírva itt, mint az EGR dugózás.

Ja, az nem annyira egyszerű, mint az EGR. Ki kell szerelni a generátort hozzá.
Rhelist folyamatosan szervezi a csoportos szabadonfutó-beszerzést (ZEN).
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #5369 Dátum: 2010.10.13 szerda, 16:49:25 »

Ja, a leszedéshez biza izom kell, meg egy kis ügyesség, hogy ne b@szd el a tengely belső kulcsnyílását.
Ha nem akarod a tengely belső imbusz nyillását el k.ni megfogod a régi tárcsát egy nagy csöfogóval mert ha egyszer felrakod a szabadon futot többet azt a sz@rt soha nem rakod vissza. integet2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5370 Dátum: 2010.10.13 szerda, 16:59:46 »

Ha nem akarod a tengely belső imbusz nyillását el k.ni megfogod a régi tárcsát egy nagy csöfogóval mert ha egyszer felrakod a szabadon futot többet azt a sz@rt soha nem rakod vissza. integet2

 eplus2
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #5371 Dátum: 2010.10.13 szerda, 18:25:53 »

Bocs, csak azt nem írtam le, amit akartam. Alf azt írta, hogy a kettőstömegű lendkerék a ludas, és én hiszek neki... A kettőstömegűt meg úgy tudod csekkolni, hogy leállítás előtt sebességbe rakod a gépet, óvatosan engeded fel a kuplungot,épp csak addig, hogy fogjon egy picit, és leállítod az autót. Ha csörren, akkor lassan ideje lesz lendkereket cserélni.

Megcsináltam ezt a tesztet, de azon kívül, hogy egy picit jobban rázkódott az autó a leállításkor (gondolom mert sebességben volt és fogott a kuplung), nem tapasztaltam semmi csörrenést
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5372 Dátum: 2010.10.13 szerda, 20:39:50 »

Megcsináltam ezt a tesztet, de azon kívül, hogy egy picit jobban rázkódott az autó a leállításkor (gondolom mert sebességben volt és fogott a kuplung), nem tapasztaltam semmi csörrenést

Akkor gratula, mert nincs semmi baj azzal a kettőstömegűvel.  eljen
Nincs más hátra, használni kell az autót....  vigyor3
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5373 Dátum: 2010.10.13 szerda, 23:19:57 »

Nem, szabadonfutó a generátorra kell, én is a hétvégén szerelem fel, az egr-dugó az más.
eljen eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5374 Dátum: 2010.10.14 csütörtök, 08:04:15 »

Még gyári az akksim, de olyan érzésem van, hogy elég lassan teker az önindítóm indításnál. Meg fog télen nyúvadni? Huh?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5375 Dátum: 2010.10.14 csütörtök, 09:36:44 »

Még gyári az akksim, de olyan érzésem van, hogy elég lassan teker az önindítóm indításnál. Meg fog télen nyúvadni? Huh?

Ha most is kinn áll, akkor ezekben a reggeli hidegekben már megmakkant volna szerintem...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5376 Dátum: 2010.10.14 csütörtök, 10:31:30 »

Még gyári az akksim, de olyan érzésem van, hogy elég lassan teker az önindítóm indításnál. Meg fog télen nyúvadni? Huh?
nekem nyáron egyik napról a másikra adta meg magát. este beálltam a garázsba, reggel már csak bikázni lehetett.
ha vannak rajta kopakok, tekerd ki őket. a celláknak nem szabad kilátszódniuk
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5377 Dátum: 2010.10.14 csütörtök, 10:50:07 »

nekem nyáron egyik napról a másikra adta meg magát. este beálltam a garázsba, reggel már csak bikázni lehetett.
ha vannak rajta kopakok, tekerd ki őket. a celláknak nem szabad kilátszódniuk
Nyáron az egyikből hiányzott. pótoltam a vizecskét.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5378 Dátum: 2010.10.14 csütörtök, 10:55:19 »

Ha most is kinn áll, akkor ezekben a reggeli hidegekben már megmakkant volna szerintem...
Kint bizony. hajlok erre
Nem pontos a méret, de a műanyag doboz elhagyható róla. Mit gondoltok?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5379 Dátum: 2010.10.14 csütörtök, 11:07:05 »

Kint bizony. hajlok erre
Nem pontos a méret, de a műanyag doboz elhagyható róla. Mit gondoltok?
én bárdiban vettem:
bosch silver s4 72ah 680a, asszem 29e volt ráírva, de ez nem biztos

http://www.budapestakku.hu/Bosch-auto-akku/Bosch-auto-akku-12V-72Ah-jobbplusz-Bosch-Silver-S4.html
http://www.budapestakku.hu/Bosch-auto-akku/Bosch-auto-akku-12V-74Ah-balplusz-Bosch-Silver-S4.html?pop=0
(nem emlékszem, hogy bal vagy jobb plusszos kell-e, ezt már te is meg tudod nézni)
írnak méretet is, hozzá tudod mérni a mostanidhoz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5380 Dátum: 2010.10.14 csütörtök, 11:19:42 »

én bárdiban vettem:
bosch silver s4 72ah 680a, asszem 29e volt ráírva, de ez nem biztos

http://www.budapestakku.hu/Bosch-auto-akku/Bosch-auto-akku-12V-72Ah-jobbplusz-Bosch-Silver-S4.html
http://www.budapestakku.hu/Bosch-auto-akku/Bosch-auto-akku-12V-74Ah-balplusz-Bosch-Silver-S4.html?pop=0
(nem emlékszem, hogy bal vagy jobb plusszos kell-e, ezt már te is meg tudod nézni)
írnak méretet is, hozzá tudod mérni a mostanidhoz
Nem vészes az ár, főleg ha ingyenes a házhoz szállítás. Ezek elve drágábbak, mert speckó méretűek (főleg fordhoz van gyártva)
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
nyulas01
Vendég
« Új hozzászólás #5381 Dátum: 2010.10.14 csütörtök, 21:58:01 »

TDCI turbó elektronika javítást vállalok! (bontott,gyári,felújított) Érdeklődj telefonon! 06 70 389-6888
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5382 Dátum: 2010.10.14 csütörtök, 23:36:36 »

Kint bizony. hajlok erre
Nem pontos a méret, de a műanyag doboz elhagyható róla. Mit gondoltok?
Ha olyat veszel amire rámegy nem.Én olyat vettem VARTA SYLVER 85AH 800A Méret:315X175X175.Pontossan bemegy a helyére és a tető is rámegy.A motor felől van a pozítiv saru.Pécsen vettem 25000ft volt az ára,de olcsóbban vettem ennél mert ismernek ott.Vettem már tőlük nem egyszer akksit.Ez teker nefélj könnyen.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5383 Dátum: 2010.10.14 csütörtök, 23:38:36 »

Bocsi mikor volt 77?
A kocsid,megy már összerakták?Huh??? integet2
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5384 Dátum: 2010.10.15 péntek, 08:23:52 »

Ezt kérdezték tőlem, de nem tudok rá választ:
Re:Could you tell me whether there is the Can-bus in your Ford's Car ?  Huh? Huh? Huh?

A hibakód olvasóm NEM can-bus-os asszem.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5385 Dátum: 2010.10.15 péntek, 10:08:39 »

Ezt kérdezték tőlem, de nem tudok rá választ:
Re:Could you tell me whether there is the Can-bus in your Ford's Car ?  Huh? Huh? Huh?

A hibakód olvasóm NEM can-bus-os asszem.
Az MK3 kifelé nem CAN buson kommunikál, legalábbis nem az ELM327-tel. Asszem 1850PWM protokollal.
CAN bus van benne, pl. az ecu és a CR pumpa azzal beszélget a TIS szerint.
Javítsatok ki ha tévednék.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5386 Dátum: 2010.10.15 péntek, 10:11:27 »

Az MK3 kifelé nem CAN buson kommunikál, legalábbis nem az ELM327-tel. Asszem 1850PWM protokollal.
CAN bus van benne, pl. az ecu és a CR pumpa azzal beszélget a TIS szerint.
Javítsatok ki ha tévednék.
Konkrétan a kormányvezérlésről szólt a diskurzus és emiatt kérdezte a can-bust.
Egy fejegység rákötése a téma ez ügyben.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #5387 Dátum: 2010.10.15 péntek, 16:43:17 »

Sziasztok!

Gyors kérdésem lenne. Ledugozott EGR szelep oldalon eltörött a csövem. Kérdésem, hogy azt a a lezáró lapot amit az EGR oldalra tettem azt a kipufogó gáz ki oldalra teszem. ill. lezárom az jó e? És kell e lezáró így az EGR hez???
Köszönöm
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #5388 Dátum: 2010.10.15 péntek, 17:12:38 »

Sziasztok!

Gyors kérdésem lenne. Ledugozott EGR szelep oldalon eltörött a csövem. Kérdésem, hogy azt a a lezáró lapot amit az EGR oldalra tettem azt a kipufogó gáz ki oldalra teszem. ill. lezárom az jó e? És kell e lezáró így az EGR hez???
Köszönöm


a fém csőről beszélünk?
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5389 Dátum: 2010.10.15 péntek, 18:10:30 »

Sziasztok!

Gyors kérdésem lenne. Ledugozott EGR szelep oldalon eltörött a csövem. Kérdésem, hogy azt a a lezáró lapot amit az EGR oldalra tettem azt a kipufogó gáz ki oldalra teszem. ill. lezárom az jó e? És kell e lezáró így az EGR hez???
Köszönöm


NEM!!!
Szükséged van még egy darab lemezre. Le kell dugóznod a kipufogó oldalát, kiszerelni azt a sz@ros csövet, bennhagyva az eredeti EGR dugót.
Mindkét esetben vastagabb lemezre van szükséged, hogy a belőlük elkészített dugó alaktartó legyen.
Ha a kipufogónál fúj ki, a turbó nem kap eleget a kipuff oldalon, ha pedig a motor szívóoldalán, akkor nem lesz elég levegő.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #5390 Dátum: 2010.10.15 péntek, 18:16:40 »

Az akuusaru levételét követő "újratanítás" leírását hol találom?
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5391 Dátum: 2010.10.15 péntek, 18:26:47 »

Az akuusaru levételét követő "újratanítás" leírását hol találom?

Ablakok?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5392 Dátum: 2010.10.15 péntek, 18:40:28 »

Az akuusaru levételét követő "újratanítás" leírását hol találom?

Az ablakok újratanítása egyszerű, valahol benne van a kezelésiben, de egyszerűbb leírni.

Gyújtást rá
Ablak felhúz
Nyomva tartod a "fel" gombot kb. 5 másodpercig

Ezt megismételed mindegyik ablakra.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5393 Dátum: 2010.10.15 péntek, 19:18:19 »

Ha valami hibakódom van, de a hiba nem jelentkezik X indításnál, akkor egy idő után törlődik, vagy kéjszülék kell a törléshez?
A fordosok azt mondják hogy ebben az esetben törlődik...
 Huh?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #5394 Dátum: 2010.10.15 péntek, 19:29:01 »

A kocsid,megy már összerakták?Huh??? integet2
Sajna még brutálisan szanaszét héver a motor egy csápos emelő alatt.Most az a problema lépett fel,hogy a vezérlés alkatrészei csak gyáriba létezik,na ha gyorsan és drágán akarom akkor a fordtol veszem vagy megvárom amig olcsobban beszerzik valahonnét remélem a jövőhét elején/közepén kész lesz.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #5395 Dátum: 2010.10.15 péntek, 19:30:43 »

a fém csőről beszélünk?

igen
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #5396 Dátum: 2010.10.15 péntek, 19:31:59 »

a fém csőről beszélünk?

igen
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #5397 Dátum: 2010.10.15 péntek, 19:33:21 »

NEM!!!
Szükséged van még egy darab lemezre. Le kell dugóznod a kipufogó oldalát, kiszerelni azt a sz@ros csövet, bennhagyva az eredeti EGR dugót.
Mindkét esetben vastagabb lemezre van szükséged, hogy a belőlük elkészített dugó alaktartó legyen.
Ha a kipufogónál fúj ki, a turbó nem kap eleget a kipuff oldalon, ha pedig a motor szívóoldalán, akkor nem lesz elég levegő.
oké értem köszönöm
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #5398 Dátum: 2010.10.15 péntek, 19:33:51 »

Ha valami hibakódom van, de a hiba nem jelentkezik X indításnál, akkor egy idő után törlődik, vagy kéjszülék kell a törléshez?
A fordosok azt mondják hogy ebben az esetben törlődik...
 Huh?
nem.van olyan hibatároló,amiből csak törölni lehet-nem törlődik magától!Illetve a hiba is számít,hogy micsoda!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #5399 Dátum: 2010.10.15 péntek, 19:36:16 »

Az ablakok újratanítása egyszerű, valahol benne van a kezelésiben, de egyszerűbb leírni.

Gyújtást rá
Ablak felhúz
Nyomva tartod a "fel" gombot kb. 5 másodpercig

Ezt megismételed mindegyik ablakra.

Köszi ez megvan:-)
A motor alapjáraton járatása, ilyesmire gondolok!
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.15 péntek, 19:38:25 írta Wah » Naplózva
Oldalak: 1 ... 101 102 103 104 105 106 107 [108] 109 110 111 112 113 114 115 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.