Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 02:05:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 161 162 163 164 165 166 167 [168] 169 170 171 172 173 174 175 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14684302 alkalommal)
0 Felhasználó és 107 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8350 Dátum: 2011.02.25 péntek, 10:45:18 »

Ma reggel meging eljátszott, de se füst se semmi különs, csak az izzító villogása indítás után kb 4-5 mp-re. Leállítás, újraindítás után meg hibátlanul meg. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
lehet álltában levegősödik. nézd me a gyorscsatikat az üa. rendszeren.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8351 Dátum: 2011.02.25 péntek, 10:57:26 »

lehet álltában levegősödik. nézd me a gyorscsatikat az üa. rendszeren.

Ez elég gyakori hiba lehet a Mondeo-nál, de még az MK4-nél is. A főnököm MK4-e is lelvegősödött, aztán el se akart indulni. Hívnia kellett az autoklubot, akik feltöltötték, és láss csodát, elindult.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #8352 Dátum: 2011.02.25 péntek, 12:09:13 »

lehet álltában levegősödik. nézd me a gyorscsatikat az üa. rendszeren.

Ezek pontosn merre vannak, hány van belőle. Go. szűrőn, porlsztókon a rávezetés, résolajcsövek, nagymásun. + gondolom az üzemanyag pumpán(ez mere van?, jobb hátsó kerék körül?)
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #8353 Dátum: 2011.02.25 péntek, 12:11:23 »

De csak akkor olvastass hiba kódot amikor villog és ha elviszed leneállítsd mert nem ér semmit.

Egy kérdés ezt egy sima mezei OBD2 olavasóval is kelet olvasni vagy Fordos diag kell?
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #8354 Dátum: 2011.02.25 péntek, 13:31:19 »

Egy kérdés ezt egy sima mezei OBD2 olavasóval is kelet olvasni vagy Fordos diag kell?

Sima olvaso pl. Formidable-lel eleg a kodolvasashoz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8355 Dátum: 2011.02.25 péntek, 13:49:25 »

Ezek pontosn merre vannak, hány van belőle. Go. szűrőn, porlsztókon a rávezetés, résolajcsövek, nagymásun. + gondolom az üzemanyag pumpán(ez mere van?, jobb hátsó kerék körül?)

Nincs tápszivattyú (üzemanyag pumpa). A gyorscsatik a GO szűrőn vannak.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8356 Dátum: 2011.02.25 péntek, 14:53:11 »

Nincs tápszivattyú (üzemanyag pumpa). A gyorscsatik a GO szűrőn vannak.
meg a szivattyún.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #8357 Dátum: 2011.02.25 péntek, 19:16:23 »

meg a szivattyún.
meg a résolajcsatiknál a zógyűrű is szivároghat...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kiralygy
Vendég
« Új hozzászólás #8358 Dátum: 2011.02.25 péntek, 23:12:23 »

Sziasztok!

 Segítséget, ajánlást, tanácsot  szeretnék kérni tőletek, turbó elektronika javításával kapcsolatban.Nem egész 1éve vagyok boldog tulajdonosa  egy 2005-ös  2,0 TDCI 130Le  kombi mondeonak.Sajnos engem is utolért a villogó izzitolámpa,és a vészüzem.Be mentem a szakszervizbe és ott az IDS -el kiolvasták hogy sajnos a turbofeltöltö csere szükséges.Mikor meghallottam az árát kicsit leültem.A mostani anyagi helyzetem ezt most nem engedné meg, de ott azt mondták, hogy 99%- ban az elektronika a hibás, viszont csak egyben lehet gyárilag cserélni.Ezért gondoltam arra,ha a hütöventilátor, a fütömotort amit szintén csak egyben lehetne gyárilag megvenni, fel lehet ujitattni akkor hátha ezt is meg lehet javítani.Ebben kérném a segítségeteket, hogy hátha tudtok olyan embert, aki megbízható, nem túl drága és jól megcsinálja.Előre is köszönöm!!
 
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #8359 Dátum: 2011.02.26 szombat, 15:00:55 »

Sziasztok!

 Segítséget, ajánlást, tanácsot  szeretnék kérni tőletek, turbó elektronika javításával kapcsolatban.Nem egész 1éve vagyok boldog tulajdonosa  egy 2005-ös  2,0 TDCI 130Le  kombi mondeonak.Sajnos engem is utolért a villogó izzitolámpa,és a vészüzem.Be mentem a szakszervizbe és ott az IDS -el kiolvasták hogy sajnos a turbofeltöltö csere szükséges.Mikor meghallottam az árát kicsit leültem.A mostani anyagi helyzetem ezt most nem engedné meg, de ott azt mondták, hogy 99%- ban az elektronika a hibás, viszont csak egyben lehet gyárilag cserélni.Ezért gondoltam arra,ha a hütöventilátor, a fütömotort amit szintén csak egyben lehetne gyárilag megvenni, fel lehet ujitattni akkor hátha ezt is meg lehet javítani.Ebben kérném a segítségeteket, hogy hátha tudtok olyan embert, aki megbízható, nem túl drága és jól megcsinálja.Előre is köszönöm!!
 
Lehet javíttatni-csak a ford akarja kicseréltetni ilyenkor a fél motorteret!

"Vállalom ford mondeo (Tdci)TURBO ELEKTRONIKA JAVÍTÁSÁT 1 NAPOS HATÁRIDŐVEL ÉS 6 HÓNAPOS GARANCIÁVAL.
HÍVJANAK BIZALOMMAL.0670-220-6267"


"A srác telefonszáma a következő 06-30/502-8382. Sajnos a nevét nem tudom mert elég halkan beszél .Amugy a címe : Veszprém Csererdő utca 8/b. !Fél év gari és 30 ropi a javítás! "

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
waver
Vendég
« Új hozzászólás #8360 Dátum: 2011.02.26 szombat, 16:38:07 »

üdv.
uj dologra lettem figyelmes ami eddig nem volt jellemzö.kicsit komolyabb gázadáskor elég fekete füstöt hagyok magam mögött.eddig nem volt ilyen.ez minek lehet az elöjele?a másik dolog.amikor aznap elöször indulok el a kocsival,elég kulturált,amilyen mindig is szokott lenni.ha megállok,leáltom és pár perc mulva ujra inditok akkor elinduláskor sokkal kopogosabb.ez mitöl lehet?ti tapasztaltatok már ilyet?
üdv.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #8361 Dátum: 2011.02.26 szombat, 16:59:36 »

üdv.
uj dologra lettem figyelmes ami eddig nem volt jellemzö.kicsit komolyabb gázadáskor elég fekete füstöt hagyok magam mögött.eddig nem volt ilyen.ez minek lehet az elöjele?a másik dolog.amikor aznap elöször indulok el a kocsival,elég kulturált,amilyen mindig is szokott lenni.ha megállok,leáltom és pár perc mulva ujra inditok akkor elinduláskor sokkal kopogosabb.ez mitöl lehet?ti tapasztaltatok már ilyet?
üdv.

EGR-d le van dugózva?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8362 Dátum: 2011.02.26 szombat, 17:00:31 »

üdv.
uj dologra lettem figyelmes ami eddig nem volt jellemzö.kicsit komolyabb gázadáskor elég fekete füstöt hagyok magam mögött.eddig nem volt ilyen.ez minek lehet az elöjele?a másik dolog.amikor aznap elöször indulok el a kocsival,elég kulturált,amilyen mindig is szokott lenni.ha megállok,leáltom és pár perc mulva ujra inditok akkor elinduláskor sokkal kopogosabb.ez mitöl lehet?ti tapasztaltatok már ilyet?
üdv.
lerakódik a korom a kipufrendszerben és az első gáznál "kiköpi"

vagy tökéletlen égés, ami sok mindentől lehet...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
waver
Vendég
« Új hozzászólás #8363 Dátum: 2011.02.26 szombat, 17:01:24 »

EGR-d le van dugózva?

üdv.nincs.ezen az auton még minden teljesen gyári.a generátort tervezem szabadonfutossá alakittatni.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #8364 Dátum: 2011.02.26 szombat, 17:10:11 »

üdv.nincs.ezen az auton még minden teljesen gyári.a generátort tervezem szabadonfutossá alakittatni.

Sokszor téma itt a fórumon, hogy a környezetvédelem miatt beszerelt EGR (kipufogógáz visszavezetés a szívósorra) szelep után teszünk be egy saválló lemezből készült vakdugót, valamint kitakarítjuk a szívósort és ezzel egy kicsit könnyebben kap majd friss levegőt a motor. Mivel neked 2006-os TDCi-d van ott már képbe jöhet, hogy a dugózás hatására dobhat hibajelet, erre keress vissza a TDCi topikban, vagy beszélj Alf-al. Akár a sok koromtól be is ragadhat ez az EGR szelep és akkor mindig beengedheti a kipufogógáz egy részét a szívósorra, ami tökéletlen égést eredményezhet - füstölhet a motor.
Füstölést kiválthatja még a kezdődő turbócső kirepedés is, de annak szokott lenni kifújó hangja és előrehaladott állapotban (nagy lyúk) teljesítmény vesztés is.
Én TDDi-s vagyok és csak ennyi ötletet tudok adni neked, de a fórumon biztosan kapsz még tanácsokat.
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #8365 Dátum: 2011.02.26 szombat, 17:16:11 »

Sokszor téma itt a fórumon, hogy a környezetvédelem miatt beszerelt EGR (kipufogógáz visszavezetés a szívósorra) szelep után teszünk be egy saválló lemezből készült vakdugót, valamint kitakarítjuk a szívósort és ezzel egy kicsit könnyebben kap majd friss levegőt a motor. Mivel neked 2006-os TDCi-d van ott már képbe jöhet, hogy a dugózás hatására dobhat hibajelet, erre keress vissza a TDCi topikban, vagy beszélj Alf-al. Akár a sok koromtól be is ragadhat ez az EGR szelep és akkor mindig beengedheti a kipufogógáz egy részét a szívósorra, ami tökéletlen égést eredményezhet - füstölhet a motor.
Füstölést kiválthatja még a kezdődő turbócső kirepedés is, de annak szokott lenni kifújó hangja és előrehaladott állapotban (nagy lyúk) teljesítmény vesztés is.
Én TDDi-s vagyok és csak ennyi ötletet tudok adni neked, de a fórumon biztosan kapsz még tanácsokat.

üdv.
köszi szépen.itt kanizsán nem tudom meg tudná e nekem csinálni valaki a dugózást meg a szivosor tisztitást...kell keresnem valakit.vagy itt a közelbe tudtok valakit nekem?hibajelem az nincs hál istenkének.kifujo hangot eddig nem tapasztaltam.akkor elméletileg ha ki lenne tisztitva a szivosor meg lelenne dugozva az egr akkor rendben lenne a gépezet... hmm... már csak a generátort kéne szabadonfutossá tenni.
üdv.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8366 Dátum: 2011.02.26 szombat, 17:38:45 »

üdv.
köszi szépen.itt kanizsán nem tudom meg tudná e nekem csinálni valaki a dugózást meg a szivosor tisztitást...kell keresnem valakit.vagy itt a közelbe tudtok valakit nekem?hibajelem az nincs hál istenkének.kifujo hangot eddig nem tapasztaltam.akkor elméletileg ha ki lenne tisztitva a szivosor meg lelenne dugozva az egr akkor rendben lenne a gépezet... hmm... már csak a generátort kéne szabadonfutossá tenni.
üdv.
Ment a PÜ.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8367 Dátum: 2011.02.26 szombat, 17:54:20 »

üdv.
köszi szépen.itt kanizsán nem tudom meg tudná e nekem csinálni valaki a dugózást meg a szivosor tisztitást...kell keresnem valakit.vagy itt a közelbe tudtok valakit nekem?hibajelem az nincs hál istenkének.kifujo hangot eddig nem tapasztaltam.akkor elméletileg ha ki lenne tisztitva a szivosor meg lelenne dugozva az egr akkor rendben lenne a gépezet... hmm... már csak a generátort kéne szabadonfutossá tenni.
üdv.
Ha lelesz dugózva az EGR akkor neked mindig hibát fog dobni és égni fog a motor jelző lámpád.Ezt a dugót vizsga előtt kikell venni mert az égő lámpával nem mehetsz a vizsgára.Az ágő lámpa mellett időnként rákell néázni diaggal nincs-e más hibád.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
« Új hozzászólás #8368 Dátum: 2011.02.26 szombat, 17:56:12 »

Ha lelesz dugózva az EGR akkor neked mindig hibát fog dobni és égni fog a motor jelző lámpád.Ezt a dugót vizsga előtt kikell venni mert az égő lámpával nem mehetsz a vizsgára.Az ágő lámpa mellett időnként rákell néázni diaggal nincs-e más hibád.

ok.akkor ez nem bizti jo ötlet.lehet megelégszem egy szivosor tisztitással meg egy légszürö cserével... Smiley
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8369 Dátum: 2011.02.26 szombat, 19:09:17 »

ok.akkor ez nem bizti jo ötlet.lehet megelégszem egy szivosor tisztitással meg egy légszürö cserével... Smiley
Másnak is így van nem gond ez.TZS-nek is így van,neki van egy hibaellenörző gép amivel időnként ránéz.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8370 Dátum: 2011.02.26 szombat, 19:11:36 »

Másnak is így van nem gond ez.TZS-nek is így van,neki van egy hibaellenörző gép amivel időnként ránéz.
Csak én is lennék már ott hogy kipucoltam a szívósort és ledugóztam az egr-t...ez az idő nem enged...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8371 Dátum: 2011.02.26 szombat, 19:14:13 »

Csak én is lennék már ott hogy kipucoltam a szívósort és ledugóztam az egr-t...ez az idő nem enged...
Ha akarod tudod minden megy,nincs garázs vagy akarat?Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
« Új hozzászólás #8372 Dátum: 2011.02.26 szombat, 19:14:59 »

Másnak is így van nem gond ez.TZS-nek is így van,neki van egy hibaellenörző gép amivel időnként ránéz.

...de nekem nincs ilyen gépem... vigyor3
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8373 Dátum: 2011.02.26 szombat, 19:15:56 »

...de nekem nincs ilyen gépem... vigyor3
venni kell és lesz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8374 Dátum: 2011.02.26 szombat, 19:16:28 »

Csak én is lennék már ott hogy kipucoltam a szívósort és ledugóztam az egr-t...ez az idő nem enged...
na én meg a turbót nem tudtam a szhar idő miatt felrakni... gun
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8375 Dátum: 2011.02.26 szombat, 19:18:49 »

...de nekem nincs ilyen gépem... vigyor3
Múltkor láttam ilyet a racingbazár.hu-n,de ezügyben kérdezd meg TZS-t ő ebben segít a másikban meg a GÁBOr.Azért hidd el jó ha levan dugózva az égő lámpát megszokod.DE tetudod.Én ha nekem ilyen évjáratú lenne a kocsim ledugóznám,megéri.Ha viszont nyitott állapotban megáll az EGR na akkor lefullad a sok koromtól a motor ez is előfordul és akkor tisztíthatod.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8376 Dátum: 2011.02.26 szombat, 19:20:34 »

na én meg a turbót nem tudtam a szhar idő miatt felrakni... gun
Viszont eljátszottam tegnap egy negyed tank gázolajat  eplus2 eplus2 kis csúszkálás falun...legjobb  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8377 Dátum: 2011.02.26 szombat, 19:20:58 »

Múltkor láttam ilyet a racingbazár.hu-n,de ezügyben kérdezd meg TZS-t ő ebben segít a másikban meg a GÁBOr.Azért hidd el jó ha levan dugózva az égő lámpát megszokod.DE tetudod.Én ha nekem ilyen évjáratú lenne a kocsim ledugóznám,megéri.Ha viszont nyitott állapotban megáll az EGR na akkor lefullad a sok koromtól a motor ez is előfordul és akkor tisztíthatod.
offon behalt a membrán benne. kiszakadt, és így a vákum nem tudja állítgatni. azóta egyáltalán nem füstöl, csak az izzó világít bent vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8378 Dátum: 2011.02.26 szombat, 19:21:43 »

Viszont eljátszottam tegnap egy negyed tank gázolajat  eplus2 eplus2 kis csúszkálás falun...legjobb  Grin
olyat én tavaly csináltam. 16L-es fogyi jött ki akkor eplus2
ilyen üanyag árak mellett már nem játszom ilyeneket
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8379 Dátum: 2011.02.26 szombat, 19:24:49 »

olyat én tavaly csináltam. 16L-es fogyi jött ki akkor eplus2
ilyen üanyag árak mellett már nem játszom ilyeneket
Itthon tavalyi áron tankolok  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8380 Dátum: 2011.02.26 szombat, 19:28:42 »

Itthon tavalyi áron tankolok  eplus2
na jó, de felénk nincs ilyen akciós kút
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8381 Dátum: 2011.02.26 szombat, 19:30:23 »

na jó, de felénk nincs ilyen akciós kút
Bezzeg a régi autóm és 10 évvel régebben mik mentek!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8382 Dátum: 2011.02.26 szombat, 19:33:38 »

na jó, de felénk nincs ilyen akciós kút
Fater tartályából engedek magamnak olykor olykor  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #8383 Dátum: 2011.02.26 szombat, 20:13:25 »

Bezzeg a régi autóm és 10 évvel régebben mik mentek!!!!
fekete fűtővel jártál? eplus2
0 fokban olyan volt mint a tejföl....persze 20% kerozinnal már itta a tipo..... nyes
régi szép idők a repülőgépgyárban...... Roll Eyes Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8384 Dátum: 2011.02.26 szombat, 20:14:22 »

fekete fűtővel jártál? eplus2
0 fokban olyan volt mint a tejföl....persze 20% kerozinnal már itta a tipo..... nyes
régi szép idők a repülőgépgyárban...... Roll Eyes Grin
kerot lehet most valahol keríteni??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #8385 Dátum: 2011.02.26 szombat, 20:15:42 »

kerot lehet most valahol keríteni??
zsákutca....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8386 Dátum: 2011.02.26 szombat, 20:16:05 »

kerot lehet most valahol keríteni??
felénk van olyan KÚTON  wow1 hogy repülőgép üzemanyag  Grin az micsodácska?? Nem engedte a kutas hogy beletankoljak a robogómba...  Undecided
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #8387 Dátum: 2011.02.26 szombat, 20:21:41 »

fekete fűtővel jártál? eplus2
0 fokban olyan volt mint a tejföl....persze 20% kerozinnal már itta a tipo..... nyes
régi szép idők a repülőgépgyárban...... Roll Eyes Grin

Mi kerozint az olajkájában lévő anyaghoz kevertünk (Taszáron voltam katona) egyszer a folyosón vártuk, hogy kiürüljön a tank a kályhából, senki nem mert a közelében maradni, mert huppogott és a füstcső is vörösen izzott.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #8388 Dátum: 2011.02.26 szombat, 20:26:10 »

Mi kerozint az olajkájában lévő anyaghoz kevertünk (Taszáron voltam katona) egyszer a folyosón vártuk, hogy kiürüljön a tank a kályhából, senki nem mert a közelében maradni, mert huppogott és a füstcső is vörösen izzott.
Na ezt kajolta a fiat tiponk..... nyes  ment is 3adikban rendesen.... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #8389 Dátum: 2011.02.26 szombat, 20:28:12 »

Na ezt kajolta a fiat tiponk..... nyes  ment is 3adikban rendesen.... hehe

Milyen volt a tipo? Nosztalgiázok, 10 évig használtam egyet én is, szerettem.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #8390 Dátum: 2011.02.26 szombat, 20:30:26 »

Milyen volt a tipo? Nosztalgiázok, 10 évig használtam egyet én is, szerettem.
1.7 d digit
mindent megevett!még a 40liter fűtő 10liter 86-os benya keveréket is szerette.én a seregben fűtős zillen és darus autón szolgáltam a tököli reptéren..... hehe
egyszer porlasztókat cseréltem benne,mert piszkosul füstölt,miután felzabált 2000liter fekete tejfölt.12 e ft volt a mutatvány..... taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #8391 Dátum: 2011.02.26 szombat, 20:44:02 »

1.7 d digit
mindent megevett!még a 40liter fűtő 10liter 86-os benya keveréket is szerette.én a seregben fűtős zillen és darus autón szolgáltam a tököli reptéren..... hehe
egyszer porlasztókat cseréltem benne,mert piszkosul füstölt,miután felzabált 2000liter fekete tejfölt.12 e ft volt a mutatvány..... taps

Én egy 1,9 Grand Turismot hajtottam fel, vagy 4 hónapig kerestem anno. Az analóg órás volt, német piacra készítettek ilyeneket. Jó autó volt, mikor eladtuk a kicsi fiam megsíratta, azt mondta bánatában, hogy ti tiszta hülyék vagytok - még nem volt 4 éves  smile . Sokáig emlegette.
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.26 szombat, 20:46:41 írta V.Tamás » Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #8392 Dátum: 2011.02.26 szombat, 21:10:42 »

Mi kerozint az olajkájában lévő anyaghoz kevertünk (Taszáron voltam katona) egyszer a folyosón vártuk, hogy kiürüljön a tank a kályhából, senki nem mert a közelében maradni, mert huppogott és a füstcső is vörösen izzott.

Szolnokon tisztán kerozinnal ment a kályha. Közel álltak a szállító repülőgépek... Volt bennük elég.  eplus2
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #8393 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 08:33:52 »

Ha a PCS kodot akarom leolvasni a csucsrol, mit kell ahhoz szetszednem? Van ott minden, elektromos csatlakozo, resolajcso, nemtudommi...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8394 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 09:20:55 »

Ha a PCS kodot akarom leolvasni a csucsrol, mit kell ahhoz szetszednem? Van ott minden, elektromos csatlakozo, resolajcso, nemtudommi...

AndyA

Ha eredeti csúcsok vannak benne, akkor azok a számok rajta vannak egy matricán, a szelepfedélen, csak le kell olvasnod. Ha gondolod, ebédszünetben ki tudok ugrani a kocsihoz, és lefényképezem.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #8395 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 09:42:33 »

Sziasztok!
Megtudná nekem valaki mondani pontosan, hogy az EGR szelep milyen körülmények között nyit?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #8396 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 10:04:21 »

Ha eredeti csúcsok vannak benne, akkor azok a számok rajta vannak egy matricán, a szelepfedélen, csak le kell olvasnod. Ha gondolod, ebédszünetben ki tudok ugrani a kocsihoz, és lefényképezem.

Elvileg azok vannak benne, de errol szeretnek meg is bizonyoodni, ezert szeretnem leolvasni a csucsokrol a tenyleges es biztos ertekket.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8397 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 10:09:26 »

Elvileg azok vannak benne, de errol szeretnek meg is bizonyoodni, ezert szeretnem leolvasni a csucsokrol a tenyleges es biztos ertekket.

AndyA

OK.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #8398 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 10:37:04 »

Sziasztok!
Megtudná nekem valaki mondani pontosan, hogy az EGR szelep milyen körülmények között nyit?


pl:
http://www.muszaki-vizsga-zoldkartya.hu/cikkek/egr-szelep-hiba.html
http://makraimotor.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=84&Itemid=42
http://www.bardiauto.hu/2-resz-az-egr-szelep/
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.28 hétfő, 10:40:01 írta V.Tamás » Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8399 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 10:56:17 »


Az EGR állandósult fordulatszámnál és alapjáraton nyitva van, gyorsításnál zár (csak friss levegő).
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Oldalak: 1 ... 161 162 163 164 165 166 167 [168] 169 170 171 172 173 174 175 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.097 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.