Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 20:05:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 207 208 209 210 211 212 213 [214] 215 216 217 218 219 220 221 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14663034 alkalommal)
0 Felhasználó és 149 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #10650 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 13:03:27 »

A gyáriban castrol van, legalább is a C3 az tuti castrol

Fordos ember mondta, amikor eppen ebbol fejtagitottak harom napig. Neki elhiszem, nem tudok vele vitatkozni. Amugy a Castrol is BP, csak "maskepp". :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10651 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 13:22:48 »

Fordos ember mondta, amikor eppen ebbol fejtagitottak harom napig. Neki elhiszem, nem tudok vele vitatkozni. Amugy a Castrol is BP, csak "maskepp". :-)

AndyA

Nagyon nagy oktatás lehetett 3 napon keresztűl mi van egy flakonban..... eljen
Szerintem meg azokban valami másoderesztésű éppen a legolcsóbb akármi takony van, ennyi... eplus2
Nem igazán érteném miért érné meg pl a Castrolnak 3/4-ed áron odaadni ugyanazt mint amit ő árul saját név alatt,nem áll össze.
Én saját véleményem az hogy 1000-1500ft-ért minőségi olajat nem lehet venni.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10652 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 13:26:16 »

Nagyon nagy oktatás lehetett 3 napon keresztűl mi van egy flakonban..... eljen
Szerintem meg azokban valami másoderesztésű éppen a legolcsóbb akármi takony van, ennyi... eplus2
Nem igazán érteném miért érné meg pl a Castrolnak 3/4-ed áron odaadni ugyanazt mint amit ő árul saját név alatt,nem áll össze.
Én saját véleményem az hogy 1000-1500ft-ért minőségi olajat nem lehet venni.

ha már itt előjött...

neked az az olaj, amit beleraktál hogy vált be??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #10653 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 13:35:19 »

Nagyon nagy oktatás lehetett 3 napon keresztűl mi van egy flakonban..... eljen
Szerintem meg azokban valami másoderesztésű éppen a legolcsóbb akármi takony van, ennyi... eplus2
Nem igazán érteném miért érné meg pl a Castrolnak 3/4-ed áron odaadni ugyanazt mint amit ő árul saját név alatt,nem áll össze.
Én saját véleményem az hogy 1000-1500ft-ért minőségi olajat nem lehet venni.


Mert nem kell fancy matrica a dobozra, nem kell reklamozni, nem kell n+1 helyre 50-100 literevel kiszallitani, csak vilagszinten 4-5-re kamionszam, es mert havi szinten tobbet rendel belole a Ford, mint pl. Magyarorszagon Castrolt evente osszesen?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
waver
Vendég
« Új hozzászólás #10654 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 13:36:56 »

Valami olyasmit olvastam, hogy át lehet programozni a "mintavételt" hosszabb időre és akkor ritkábban világít.
Tudtok erről valamit?
Ha nem lehet, akkor 200-250Kmenként ki kell törölni a hibát? Ez elég macerás lesz, mert akkor két naponta törölgetni kell nálam...


nem kell törölgetni állandoan de idönként rá kell nézni hogy nincs e mellette más hibakod is...vettem én is egy elm-327-et és azzal rátudok nézni és tudok törölgetni.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10655 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 13:45:52 »

A csúcsot újraprogramozni fölösleges időtöltés... A kocsi magának állítgatja a működési jellemzők függvényében. Sőt! A kocsi szélesebb tartományban képes újra paraméterezni a pcs vezérlést, mint amit a próbapad enged. Ha meg leakasztják az aksit és visszaáll a gyárira, akkor ha el tud indulni, kb. 1 perc alatt megint optimalizálja a működést.
Nekem pont ez történt. Megmérettem a csúcsokat, azt mondta a pad, hogy nem ad új kódot, a gépsárkány meg vidáman hasít. A múltkor kinyiffant az aksi, lecseréltem és az első indításnál zörgött morgott egy ijeszőt és onnatól megint minden a helyén van.
Ha ezt újra progizzák, max. az a pár másodpercnyi zajos működés marad el egy aksilevétel után.

Szerintem nem egyről beszéltek. A KAM-ban (Keep Alive Memory) tárolt finomhangolási infókat tényleg a motorvezérlés gyűjti úgy, hogy figyeli a kopogást és finomítja a befecskendezést.
A porlasztók kalibrációs kódja próbapadon határozódik meg, és az elméleti értéktől való eltérésből adódik.
Felújításnál újrakódolják a porlasztókat. Ha változik a porlasztó kalibrációs kódja, az ecu-be be kell programozni.
Így az lehet, hogy nem érdemes újrakódolni a porlasztókat, viszont ha az ECU valamilyen oknál fogva eldobja a kalibrációs kódokat, azokat mindenképpen újra be kell programozni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #10656 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 15:22:09 »

Nem igazán érteném miért érné meg pl a Castrolnak 3/4-ed áron odaadni ugyanazt mint amit ő árul saját név alatt,nem áll össze.

miért ne érné meg???
monnyuk van 2 vevő. az 1ik havonta vesz 1000 litert, a másik hetente 750litert ... melyik a jobb vevő???
ha az első vevő minden literén 150 Ft-ot kerestél, a második minden literén csak 100 Ft-ot ... melyik a jobb???
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10657 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 15:24:25 »

Mert nem kell fancy matrica a dobozra, nem kell reklamozni, nem kell n+1 helyre 50-100 literevel kiszallitani, csak vilagszinten 4-5-re kamionszam, es mert havi szinten tobbet rendel belole a Ford, mint pl. Magyarorszagon Castrolt evente osszesen?

AndyA


Hát ez olyan hihető ja... eplus2
Castrol matrica mitől francosabb,CASTROL-t annyira sem kell reklámozni mert elég neves cég.
Castrolt nem csak fordba raknak ám, de FORD dobozos sz+rt meg álltalában igen..na itt már megis dőlt az elméleted aszem. nemtudom
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10658 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 15:32:32 »

miért ne érné meg???
monnyuk van 2 vevő. az 1ik havonta vesz 1000 litert, a másik hetente 750litert ... melyik a jobb vevő???
ha az első vevő minden literén 150 Ft-ot kerestél, a második minden literén csak 100 Ft-ot ... melyik a jobb???

Semmi gond ezzel, de a kitermelés,előállitás,stb az ugyanannyi mondjuk.....csakhogy rendes castrol olajat nem kapsz 2000-2500 alatt sehol(kedvezmények nélkül) FORD olajat meg 1000-ért....sőt mondtam ezt itt mennyiért adja valaki azt mondták SOK....mondom mivan?
Oké hogy csinálják a nagy cégek ezt de ennyire nem megy le egyik sem szerintem.....
Mindegy számomra nem hihető a dolog és teljesen beis bizonyosodott számomra hogy az életben nem lessz ilyen a kocsimban mikor kiöntöttem belőle 8000km után.....
Örülök ha másnak bevált, használja boldogan...én nem fogom.
ennyi.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #10659 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 15:43:55 »

Semmi gond ezzel, de a kitermelés,előállitás,stb az ugyanannyi mondjuk.....csakhogy rendes castrol olajat nem kapsz 2000-2500 alatt sehol(kedvezmények nélkül) FORD olajat meg 1000-ért....sőt mondtam ezt itt mennyiért adja valaki azt mondták SOK....mondom mivan?
Oké hogy csinálják a nagy cégek ezt de ennyire nem megy le egyik sem szerintem.....
Mindegy számomra nem hihető a dolog és teljesen beis bizonyosodott számomra hogy az életben nem lessz ilyen a kocsimban mikor kiöntöttem belőle 8000km után.....
Örülök ha másnak bevált, használja boldogan...én nem fogom.
ennyi.

teljesen más kezeken megy keresztül a 2! és ez nem gyengén befolyásoló tényezője a fogyasztói árnak.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10660 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 15:46:01 »

Semmi gond ezzel, de a kitermelés,előállitás,stb az ugyanannyi mondjuk.....csakhogy rendes castrol olajat nem kapsz 2000-2500 alatt sehol(kedvezmények nélkül) FORD olajat meg 1000-ért....sőt mondtam ezt itt mennyiért adja valaki azt mondták SOK....mondom mivan?
Oké hogy csinálják a nagy cégek ezt de ennyire nem megy le egyik sem szerintem.....
Mindegy számomra nem hihető a dolog és teljesen beis bizonyosodott számomra hogy az életben nem lessz ilyen a kocsimban mikor kiöntöttem belőle 8000km után.....
Örülök ha másnak bevált, használja boldogan...én nem fogom.
ennyi.

Hány autóban használtad a gyári olajat? Hány kilóméteren keresztül?

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #10661 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 15:49:30 »

Semmi gond ezzel, de a kitermelés,előállitás,stb az ugyanannyi mondjuk.....csakhogy rendes castrol olajat nem kapsz 2000-2500 alatt sehol(kedvezmények nélkül) FORD olajat meg 1000-ért....sőt mondtam ezt itt mennyiért adja valaki azt mondták SOK....mondom mivan?
Oké hogy csinálják a nagy cégek ezt de ennyire nem megy le egyik sem szerintem.....
Mindegy számomra nem hihető a dolog és teljesen beis bizonyosodott számomra hogy az életben nem lessz ilyen a kocsimban mikor kiöntöttem belőle 8000km után.....
Örülök ha másnak bevált, használja boldogan...én nem fogom.
ennyi.

Mennyire rendes a Castrol Magnatec A1 5w30? Ebbol vettem 6 litert, hozza olajszurot, legszurot es egy Bosch GO-szurot. Az egesz volt 18 rugo, amibol nemigen jut meg 2000 sem literenkent a 6 liter olajnak. Es en csak egy atlagos, egyszeru emberke vagyok egy atlagos alkatreszboltban, koztem es a Castrol kozott jopar lancszemmel a kereskedoi lancban, es egy fel kontinensnyi tavolsagban. Nem egy Ford Motor Co., amely kozvetlenul targyal a Castrollal, es tartalyvonatonkent veszi mennyisegi kedvezmennyel az olajat...

Dolgozunk par "nagy" beszallitoval IT teren. En sem kis cegnel dolgozom jelenleg, es korabban is par nagyobbacsakanal dolgoztam. Mindenhol igen jelentos arkedvezmenyeket kaptunk, 40% korul also hangon. Ahol meg 1400 servert rendeltek be tobb lepcsoben egy nagy datacenterbe, hat ott nem 40% volt a kedvezmeny sem...

Szoval azt a literenkenti ezrest korantsem tartom lehetetlennek, ha a vegfelhasznaloi ar szines-szagos-markas dobozban pl. a tecsoban 2500 Ft.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
waver
Vendég
« Új hozzászólás #10662 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 15:55:07 »

szerintem bármelyik olaj kibir 10000et...utána ugyis csere van nem?akkor szerintem teljesen felesleges ezen vitatkozni hogy melyik olaj a job bvagy rosszabb...nem az a tét hogy 30000nél melyik  néz ki rosszabbul.szerintem mindegyikönk lecseréli 10000nél...nekem ford f olaj van benne,és teljesen jo...a castrol se tud többet.szerintem...
üdv. worship
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #10663 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 16:06:37 »

Szoval azt a literenkenti ezrest korantsem tartom lehetetlennek, ha a vegfelhasznaloi ar szines-szagos-markas dobozban pl. a tecsoban 2500 Ft.

AndyA


kicsit se lehetetlen! vegyük azt, h az 1iket eladja a Castrol 1000/liter áron, a másikat pedig 750/liter áron. mindenhol rámegy ~ +20%
ez a csilicímkés esetében így néz ki:  1000 + 20% = 1200 + 20% = 1440 + 20% = 1728 + 20% = 2073,6 + 20% = 2488
    a fordcímkés esetében így néz ki:   750 + 20% =  900  + 20% = 1080 + 20% = 1296 + 20% = 1555,2 + 20% = 1866

feltételezve (ami biztos, h nem igaz), h ugyanazokon a kezeken keresztül jut el a vevőkig!!! és nem feltételezve (amit kicsit se tartok kizártnak), h a Ford olajnak van 1 ajánlott fogyasztói ára.
5 kézen 20%-okkal azéé elég szép 622 különbség jött össze!!!
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #10664 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 16:08:39 »

szerintem bármelyik olaj kibir 10000et...utána ugyis csere van nem?akkor szerintem teljesen felesleges ezen vitatkozni hogy melyik olaj a job bvagy rosszabb...nem az a tét hogy 30000nél melyik  néz ki rosszabbul.szerintem mindegyikönk lecseréli 10000nél...nekem ford f olaj van benne,és teljesen jo...a castrol se tud többet.szerintem...
üdv. worship

Nem tudom,mi 20ezrenként cserélünk olajat aztán egyiknek sincs semmi baja...Kop-kop-kop...Cheesy
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10665 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 16:13:03 »

Hány autóban használtad a gyári olajat? Hány kilóméteren keresztül?


Mindegyikbe gyárit használok....de ha konkrétan a FORD cimkés gyári olajnak nevezett valami érdekel,sajnos csak egyszer 8000km-ig, és azért mondom hogy sajnos mert a szerelő barátom azt tett bele mert elfelejtettem mondani hogy a csomiban van a MOBIL1 és nem nézte.
De azt azért szögezzzük le hogy a mi országunkba mindig az az adott gyári olaj amelyik olajcéggel jobb bizniszt tudnak kötni,meg persze nagyobb csúszó lóvék mennek....
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #10666 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 16:17:29 »

Azért olaj és olaj között óriási különbség van szvsz, de sztm ahogy mi itt halandók használjuk teljesen jó a gyári ford olaj  eljen.
Aztán aki meg sportosabban megy, tartósan magasabb fordulaton az tegyen bele drágábbat.
üdv, T
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #10667 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 16:19:37 »

De azt azért szögezzzük le hogy a mi országunkba mindig az az adott gyári olaj amelyik olajcéggel jobb bizniszt tudnak kötni,meg persze nagyobb csúszó lóvék mennek....

ha a pistabácsi házi címkézőgépén menne a művelet akkor ez igaz is lehetne. de neki van ehhez a legkevesebb köze Smiley
nem véletlenül van kitalálva a Motorcraft sem. vagy más gyáraknál más rendszer. kint is ismerik a magyarvirtust eplus2 eplus2 eplus2
így bukott be a győri audi is taps
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #10668 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 16:21:36 »

Azért olaj és olaj között óriási különbség van szvsz, de sztm ahogy mi itt halandók használjuk teljesen jó a gyári ford olaj  eljen.
Aztán aki meg sportosabban megy, tartósan magasabb fordulaton az tegyen bele drágábbat.
üdv, T

dizlinél pont a fordulat ami a legkisebb tényező Smiley
mennyin jársz az autóval? 2E - 3E ... az elég kevés. ha sportosan használod 4E??? ... az se tétel még Wink
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10669 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 16:23:32 »

Hát ezaz ha már a tuskó-ban is 2500-ért kapsz egy sz+rt,akkor ez az olaj milyen lehet 1000-ért?
Ne mondja nekem senki hogy beszállitók közül valamelyiket is érdekli hogy ki mit tölt a kocsijába....annyira lesz+rja.
Párszor cseréltem már olajat, és látni azért mikor mi jön ki a kocsiból, fordos után elszörnyedtem faterral, TZS is nézett mikor mutattam neki....Lehet enyém valami romlott volt.. eplus2
Mindegy , úgylátom OLAJ káoszt okoztam gyakorlatilag...elnézést.
Remélem mindenki megvan/lessz elégedve vele csak én nem.
Ez majd olyan lessz mint a fix lendkerék téma....nekem jó az, másnak meg a kéttömegű....ez van.

Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10670 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 16:27:04 »

ha a pistabácsi házi címkézőgépén menne a művelet akkor ez igaz is lehetne. de neki van ehhez a legkevesebb köze Smiley
nem véletlenül van kitalálva a Motorcraft sem. vagy más gyáraknál más rendszer. kint is ismerik a magyarvirtust eplus2 eplus2 eplus2
így bukott be a győri audi is taps

Hát sajnos kellet már versenyeznem olajcéggel árban pár dolog miatt, esélyem sem volt elmondom.
Igen lassan MOTOCRAFT terméket nemis kapsz nálunk, hanem ford dobozba rakott amiépp bennevan (BOSCH,meyle,stb)
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #10671 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 16:31:02 »

kicsit se lehetetlen! vegyük azt, h az 1iket eladja a Castrol 1000/liter áron, a másikat pedig 750/liter áron. mindenhol rámegy ~ +20%
ez a csilicímkés esetében így néz ki:  1000 + 20% = 1200 + 20% = 1440 + 20% = 1728 + 20% = 2073,6 + 20% = 2488
    a fordcímkés esetében így néz ki:   750 + 20% =  900  + 20% = 1080 + 20% = 1296 + 20% = 1555,2 + 20% = 1866

feltételezve (ami biztos, h nem igaz), h ugyanazokon a kezeken keresztül jut el a vevőkig!!! és nem feltételezve (amit kicsit se tartok kizártnak), h a Ford olajnak van 1 ajánlott fogyasztói ára.
5 kézen 20%-okkal azéé elég szép 622 különbség jött össze!!!

Bocsi, de a Ford-cimkes eteben ez ugy nez ki, hogy Castrol 830 Ft/l - Ford +20% = 1000 Ft/l - vegfelhasznalo. A tecso esetben meg +20%, +20%... es a vegere lesz belole 2500 Ft/l. Vagy eppen nem is mindenhol 20% az a plusz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #10672 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 16:32:02 »

dizlinél pont a fordulat ami a legkisebb tényező Smiley
mennyin jársz az autóval? 2E - 3E ... az elég kevés. ha sportosan használod 4E??? ... az se tétel még Wink

A dizelnel a turbo a lenyeg, ott kap "nagyot" az olaj.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #10673 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 21:59:30 »

A dizelnel a turbo a lenyeg, ott kap "nagyot" az olaj.

AndyA
És a benzines turbó moci...nagy divat manapság vigyor3
A csúcsnyomás különbözik, de nagyon (dízel 150-170bar is lehet vs benzines 50 bar...ezért a dízlik marha nyomatéka Wink)
A főtengelycsapágy-csap között meddig bírja az olaj kipréselődés nélkül (félszáraz-száraz futás), de a dugattyúcsap-hajtókar csapágy kettőst is lehet nézni.  Na itt kap nagyobbat a dízelnél az olaj.
Pár százezret legurult a motorom ford olajjal, és a mai napig hibátlan, kopásnak nyoma sincs sehol, én is azt gondolom, ha nem lenne megfelelő, azt már a motor ennyi idő után megsínylette volna.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10674 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 22:15:13 »

A főtengelycsapágy-csap között meddig bírja az olaj kipréselődés nélkül (félszáraz-száraz futás), de a dugattyúcsap-hajtókar csapágy kettőst is lehet nézni.  Na itt kap nagyobbat a dízelnél az olaj.
na én ettől félek, ezért akarok valami faxa olajat
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #10675 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 22:24:04 »

na én ettől félek, ezért akarok valami faxa olajat
Miért akarsz valami hamisított nagynevű olajat venni kínából...jó drágán.. vigyor3, miért nem jó a ford (castrol) olaj az EU-ból. Roll Eyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10676 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 22:27:43 »

Miért akarsz valami hamisított nagynevű olajat venni kínából...jó drágán.. vigyor3, miért nem jó a ford (castrol) olaj az EU-ból. Roll Eyes
régen volt ilyen gyárilag dobozolt olajjal már bajunk, gm-nél, de azt is castrolnak mondták, hogy ugyan az...

ha minden jól megy majdnem 2x olyan erős lesz, mint gyárilag, ahoz meg csak valami komolyabb olaj kéne vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #10677 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 22:29:02 »

régen volt ilyen gyárilag dobozolt olajjal már bajunk, gm-nél, de azt is castrolnak mondták, hogy ugyan az...

ha minden jól megy majdnem 2x olyan erős lesz, mint gyárilag, ahoz meg csak valami komolyabb olaj kéne vigyor3
Miért, nem kell már az autó?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10678 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 22:29:46 »

Miért, nem kell már az autó?
?? ezt most nem értem... Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10679 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 22:30:34 »

na én ettől félek, ezért akarok valami faxa olajat

kérdezted a japcsi olajat....nem rossz szépen letakaritotta a rityót amit a ford ott hagyott....amugyis ez volt vele a célom csak pár ezret hagyom benne....
jó olaj kell,tessék: http://www.motul.hu/index.php?p=termekek&ps=szt&termek=71
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #10680 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 22:32:53 »

?? ezt most nem értem... Roll Eyes
Mert széthullik, nem erre vannak ezek kitalálva....PDTDI gyári 130 lovas...na az motor!!!! Ha tuningolni akarsz csak azzal kezdj, ezek nem bírják.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10681 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 22:34:39 »

kérdezted a japcsi olajat....nem rossz szépen letakaritotta a rityót amit a ford ott hagyott....amugyis ez volt vele a célom csak pár ezret hagyom benne....
jó olaj kell,tessék: http://www.motul.hu/index.php?p=termekek&ps=szt&termek=71
A sima ford motorolaj is ezt a szabványt tudja WSS-M2C913-C API SL ILSAC GF-3 ACEA A1/B1 de ha nyugodtabbak vagytok, akkor csak nektek 3.100.-/liter áron adom, mert ez nagyon jó olaj  eplus2 Az olaj nem az árától lesz jó , vagy rossz...
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10682 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 22:37:32 »

Mert széthullik, nem erre vannak ezek kitalálva....PDTDI gyári 130 lovas...na az motor!!!! Ha tuningolni akarsz csak azzal kezdj, ezek nem bírják.
hát nem tom, eddig bírja vigyor3

am van olyan motorral is tervem, de az még min 4-5 év...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10683 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 22:38:46 »

kérdezted a japcsi olajat....nem rossz szépen letakaritotta a rityót amit a ford ott hagyott....amugyis ez volt vele a célom csak pár ezret hagyom benne....
jó olaj kell,tessék: http://www.motul.hu/index.php?p=termekek&ps=szt&termek=71
az ami neked is benne volt, azt néztem ki, az hosszútávon jó bele??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #10684 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 22:40:01 »

hát nem tom, eddig bírja vigyor3

Mert eddig nem 180 pacit akartál kiszedni belőle, majd ha ennyit szeretnél, na ahhoz kell az a másik erőforrás, amit az előbb írtam... Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10685 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 22:41:17 »

Mert eddig nem 180 pacit akartál kiszedni belőle, majd ha ennyit szeretnél, na ahhoz kell az a másik erőforrás, amit az előbb írtam... Wink
180 nem lesz, szerintem kb150-160. kb annyi, mint amennyire a 115le-set lehet húzni.

abból min 250 vigyor3 az off piszkálásán is gondolkodom, csak rövid a váltója. 6-ban kb85-nél fordul 2000-et
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10686 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 23:01:16 »

A sima ford motorolaj is ezt a szabványt tudja WSS-M2C913-C API SL ILSAC GF-3 ACEA A1/B1 de ha nyugodtabbak vagytok, akkor csak nektek 3.100.-/liter áron adom, mert ez nagyon jó olaj  eplus2 Az olaj nem az árától lesz jó , vagy rossz...

nekem ingyen sem kell......köszi...amugyis olcsóban tudnék... eplus2
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10687 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 23:06:26 »

nekem ingyen sem kell......köszi...amugyis olcsóban tudnék... eplus2

Szíved joga mire költöd a pénzt  Wink Csak egy ötlet, ha ekkora terhelésnek teszitek ki a motorotokat, akkor miért nem verseny olajat használtok?
Ezt meg érdemes elolvasni, mielőt butaságot beszéltek:
http://www.mazda-auto.hu/motorolaj-1-4-viszkozitas-0w-5w-10w-kenes-lubrikacio-suruseg.html
http://www.mazda-auto.hu/motorolaj-oil-viszkozitas-mazda-0w-5w-10w.html
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10688 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 23:20:40 »

Szíved joga mire költöd a pénzt  Wink Csak egy ötlet, ha ekkora terhelésnek teszitek ki a motorotokat, akkor miért nem verseny olajat használtok?
Ezt meg érdemes elolvasni, mielőt butaságot beszéltek:
http://www.mazda-auto.hu/motorolaj-1-4-viszkozitas-0w-5w-10w-kenes-lubrikacio-suruseg.html
http://www.mazda-auto.hu/motorolaj-oil-viszkozitas-mazda-0w-5w-10w.html
én 0w-30-ason gondolkodtam, csak kb sehol sem kaptam rá választ, hogy jó lenne-e nekem bele
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10689 Dátum: 2011.06.21 kedd, 07:57:14 »

Szíved joga mire költöd a pénzt  Wink Csak egy ötlet, ha ekkora terhelésnek teszitek ki a motorotokat, akkor miért nem verseny olajat használtok?
Ezt meg érdemes elolvasni, mielőt butaságot beszéltek:
http://www.mazda-auto.hu/motorolaj-1-4-viszkozitas-0w-5w-10w-kenes-lubrikacio-suruseg.html
http://www.mazda-auto.hu/motorolaj-oil-viszkozitas-mazda-0w-5w-10w.html

Ja istenem most linkeljek 100.000 oldalt énis hogy melyik olaj a jó,meg teszteket?   hadjuk már.
De azthiszem itt fejezzük be erről az olajról a beszélgetést mert innentől már csak rossz irányba tud haladni ez a dolog.....és nincs időm,energiám,kedvem erre. Én leirtam a saját véleményem (gondoltam nem probléma) és ezt tartom is,hogy egy SZ3R szerintem, és ennyi. Ezt nem kötelező elfogadni. Semmi gondom nincs ha valaki ilyet használ. Gyakorlatilag kajak nemis érdekel ki milyen olajat használ a kocsijába, de ha már egy embert meggyőztem hogy használjon szerintem normális olajat nekem már megérte. Amugy meg az adtlapján is más adatok vannak mint a castrol Magnatec 5W-30 A1 olajnak, lobbanáspont,kinematikai viszkozitás,stb...
De befejeztem, egyedül vagyok a véleményemmel itt és már nem is akarok meggyőzni senkit...... szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.21 kedd, 08:23:57 írta Bunyek » Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10690 Dátum: 2011.06.21 kedd, 08:39:34 »

Ja istenem most linkeljek 100.000 oldalt énis hogy melyik olaj a jó,meg teszteket?   hadjuk már.
De azthiszem itt fejezzük be erről az olajról a beszélgetést mert innentől már csak rossz irányba tud haladni ez a dolog.....és nincs időm,energiám,kedvem erre. Én leirtam a saját véleményem (gondoltam nem probléma) és ezt tartom is,hogy egy SZ3R szerintem, és ennyi. Ezt nem kötelező elfogadni. Semmi gondom nincs ha valaki ilyet használ. Gyakorlatilag kajak nemis érdekel ki milyen olajat használ a kocsijába, de ha már egy embert meggyőztem hogy használjon szerintem normális olajat nekem már megérte. Amugy meg az adtlapján is más adatok vannak mint a castrol Magnatec 5W-30 A1 olajnak, lobbanáspont,kinematikai viszkozitás,stb...
De befejeztem, egyedül vagyok a véleményemmel itt és már nem is akarok meggyőzni senkit...... szomoru1
Ezzel nincsen semmi, baj, hogy szerinted nem jó, és pont. De az hogy kategórikusan kijelented, hogy ne vegye senki mert ***, én ezekre ugrok. Itt többen 300e. km elmentek ezzel az olajjal, úgy hogy 20e. km ként cseréltek olajat, akkor miért is ***? Az, hogy te 4e. fordulat alatt nem közlekedsz, és neked nem teljesít úgy az egy másik dolog.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #10691 Dátum: 2011.06.21 kedd, 10:59:27 »

Ezzel nincsen semmi, baj, hogy szerinted nem jó, és pont. De az hogy kategórikusan kijelented, hogy ne vegye senki mert ***, én ezekre ugrok. Itt többen 300e. km elmentek ezzel az olajjal, úgy hogy 20e. km ként cseréltek olajat, akkor miért is ***? Az, hogy te 4e. fordulat alatt nem közlekedsz, és neked nem teljesít úgy az egy másik dolog.

Ha már olaj, akkor merem ajánlani a következőt:

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_3852.html

Az összes Ford szabványnak megfelel és ezen felűl B5-el rendelkezik, ami a legjobb ACEA besorolás.
Az utóbbi két olajcserekor ez került bele és sokkal csendesebb járású tőle a motor. 2500Ft/l ár körül kapható,
szerintem nagyon jó ár/érték arány.

Üdv.
Gábor
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #10692 Dátum: 2011.06.21 kedd, 15:05:10 »

Ha már olaj, akkor merem ajánlani a következőt:

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_3852.html

Az összes Ford szabványnak megfelel és ezen felűl B5-el rendelkezik, ami a legjobb ACEA besorolás.
Az utóbbi két olajcserekor ez került bele és sokkal csendesebb járású tőle a motor. 2500Ft/l ár körül kapható,
szerintem nagyon jó ár/érték arány.

Üdv.
Gábor

Már szerencsétlen monitoromból is jobbnál jobb olaj csepeg  eplus2
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10693 Dátum: 2011.06.21 kedd, 16:19:48 »

Már szerencsétlen monitoromból is jobbnál jobb olaj csepeg  eplus2

Inkább abból, mint a kocsiból  hehe
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #10694 Dátum: 2011.06.21 kedd, 17:22:31 »

Én már az ötödik olajcserén vagyok túl és 20 ezrenként cserélem és csak ford és 200 ezer van a kocsiba.Nem eszi nem szolnak tőle a szelepek és jó áron van. integet2
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10695 Dátum: 2011.06.21 kedd, 18:06:28 »

Ha már olaj, akkor merem ajánlani a következőt:

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_3852.html

Az összes Ford szabványnak megfelel és ezen felűl B5-el rendelkezik, ami a legjobb ACEA besorolás.
Az utóbbi két olajcserekor ez került bele és sokkal csendesebb járású tőle a motor. 2500Ft/l ár körül kapható,
szerintem nagyon jó ár/érték arány.

Üdv.
Gábor
Ezt én is tanusíthatom, hogy csendesebb  nyes
Csak már bánom hogy nem ilyet vettem bele, cserekor hanem ezt a hányadék vastrolt...
Benne van már ebben az olajban 6eKM...szerintem még max 2ezer és liqui!!!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10696 Dátum: 2011.06.21 kedd, 18:07:46 »

Ezzel nincsen semmi, baj, hogy szerinted nem jó, és pont. De az hogy kategórikusan kijelented, hogy ne vegye senki mert ***, én ezekre ugrok. Itt többen 300e. km elmentek ezzel az olajjal, úgy hogy 20e. km ként cseréltek olajat, akkor miért is ***? Az, hogy te 4e. fordulat alatt nem közlekedsz, és neked nem teljesít úgy az egy másik dolog.

Na várjál csak...félreértés van... szomoru1
Én csak a saját nevemben beszéltem és konkrét tapasztalataimról!!!!!! SŐŐŐŐŐT kiis vastagitottam ezt ugylátom, és egyszer sem jelentettem ki hogy ne vegyen ilyet senki, csak a saját véleményem és tapasztalatomat mondtam el.
De remélem kijelenthetem valamiről hogy egy Sz3r ha nekem nem tetszik vagy rossz tapasztalataim vannak vele.
De had nyugtassalak meg én is tudok olyan tranzitról amibe 600.000km van és csak ilyen olaj volt benne, de számomra akkor is egy SZ+R és ennyi.
Aki meg ezen besértődik az elég gyenge jellem szerintem... eplus2  De ha valakinek lelki törést okoztam szóljon és esküszöm bocsánatot kérek tőle.
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #10697 Dátum: 2011.06.21 kedd, 18:11:46 »

Én már az ötödik olajcserén vagyok túl és 20 ezrenként cserélem és csak ford és 200 ezer van a kocsiba.Nem eszi nem szolnak tőle a szelepek és jó
 és a cr szivattyút leszámítva.

Na az is igaz, nincs szép színe amikor le van engedve, de ezekszerint ez az olaj hibája lenne?
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.21 kedd, 18:14:09 írta Koniman » Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10698 Dátum: 2011.06.21 kedd, 18:12:56 »

 De ha valakinek lelki törést okoztam szóljon és esküszöm bocsánatot kérek tőle.

Szóltam.  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #10699 Dátum: 2011.06.21 kedd, 18:14:07 »

Szerintem mindenkinek szíve joga,mit tesz a gépébe Smiley Bunyeknak ez nem vált be,lehet másnak igen...Szerencsére nem vagyunk egyformák   smile
Naplózva
Oldalak: 1 ... 207 208 209 210 211 212 213 [214] 215 216 217 218 219 220 221 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.07 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.