Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 08:19:31
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
221
222
223
224
225
226
227
[
228
]
229
230
231
232
233
234
235
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14686009 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11350 Dátum:
2011.07.29 péntek, 22:52:11 »
Idézetet írta: Balázs. - 2011.07.29 péntek, 07:24:06
Gyárikat teszel bele vagy felújítás? És szivattyúból? Mennyibe kerül 1 ilyen mutatvány kb?
Mondjam vagy mutassam???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11351 Dátum:
2011.07.30 szombat, 09:15:56 »
Idézetet írta: stealt - 2011.07.29 péntek, 22:24:26
Amíg nem nem kg-ra adják a kutakon a gázolajat addig jobban megéri a gázolaj.
Ez igaz!!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11352 Dátum:
2011.07.30 szombat, 13:52:06 »
Idézetet írta: GiN - 2011.07.29 péntek, 21:31:05
Ott nem rajzfilmállatok élnek?
a rajzfimállatok csak oda vándorolnak
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Csepi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11353 Dátum:
2011.07.30 szombat, 15:15:33 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Nem régóta van MK3-as mondeom a 2.0 tdci 130 Le-s, a mai napon a használata során egy olyan jelenségre lettem figyelmes, hogy gyorsításkor kb. 2500-3000 fordulatnál megtorpan és rángatni kezd, mintha nem kapna elég anyagot. Ha üresben próbáltam ugyanezt akkor felpörög szépen a motor, de ha sebességben van akkor ezt csinálja, és nem is gyorsul. Mitől lehet ez?
Naplózva
Balázs.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11354 Dátum:
2011.07.30 szombat, 15:43:47 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.07.29 péntek, 22:52:11
Mondjam vagy mutassam???
Én ezt tegnap reggel kérdeztem! Te meg este írtad későn, h minden új lesz. De megértem ha porlasztókat látsz az idő helyett.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11355 Dátum:
2011.07.30 szombat, 15:53:01 »
Idézetet írta: Csepi - 2011.07.30 szombat, 15:15:33
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Nem régóta van MK3-as mondeom a 2.0 tdci 130 Le-s, a mai napon a használata során egy olyan jelenségre lettem figyelmes, hogy gyorsításkor kb. 2500-3000 fordulatnál megtorpan és rángatni kezd, mintha nem kapna elég anyagot. Ha üresben próbáltam ugyanezt akkor felpörög szépen a motor, de ha sebességben van akkor ezt csinálja, és nem is gyorsul. Mitől lehet ez?
Nem villog a sárga izzítójel?Mert ha igen,akkor vészüzemben van a verda.Ez lehet néhány dolog miatt,de diagnosztikával konkretizálható.
Ha nem villog az izzítójel,akkor simán kilukadt egy gumi turbócsőved.Keresd meg és cseréld ki!Olajfolt-olajpára segít megtalálni a hibás csövet.Esetleg lelazult bilincs is előfordulhat.Mikori évjárat?
Tedd be az aláírásodba a profilodba az autód adatait,akkor nem kapsz felesleges kérdéseket!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11356 Dátum:
2011.07.30 szombat, 15:53:16 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.07.30 szombat, 13:52:06
a rajzfimállatok csak oda vándorolnak
meg ott élnek... egész sokan... kicsik... azt hiszem a fákon
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11357 Dátum:
2011.07.30 szombat, 15:54:26 »
Idézetet írta: mendoza - 2011.07.30 szombat, 15:53:16
meg ott élnek... egész sokan... kicsik... azt hiszem a fákon
és riszálnak úgyis-úgyis!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11358 Dátum:
2011.07.30 szombat, 18:00:07 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.07.29 péntek, 22:49:47
Olyan nagy volt a résolajveszteség,mind a 4 csúcsnál.A szivattyú hibát minden leálláskor bedobta.A szerelőm nem meri megkockáztatni,hogy a 4 csúcs csere után x km múlva beáll a szivattyú és netán szétvágja az új csúcsokat.Minden új lesz!!!!!Nem kivánom senkinek mikor megáll minden 120-nál és váratlanul.Ez van.
Értem. Ilyen az, amikor a 'zegyszeri mondeosnak tele van a töke és sok píze van (vagy nem)
. sajnos ismerős.
Azért a 120nál leállás kissé CKP/CMP/lendkerék gyanús, üzemanyagra ritkán csinál teljes leállást, vészüzem van, ami alapjáratnál esetleg leálláshoz vezet. Inkább nem indulás jellemző a szivattyúra.
Ha minden új lesz, az jó. Mennyibe fáj mostanában egy új szivattyú?
Kissé bánom, hogy annak idején nem vettem 8 csúcsot a géphez, mert akkor még tudtam venni jóáron zsírújat.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Csepi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11359 Dátum:
2011.07.30 szombat, 18:33:45 »
Idézetet írta: alf - 2011.07.30 szombat, 15:53:01
Nem villog a sárga izzítójel?Mert ha igen,akkor vészüzemben van a verda.Ez lehet néhány dolog miatt,de diagnosztikával konkretizálható.
Ha nem villog az izzítójel,akkor simán kilukadt egy gumi turbócsőved.Keresd meg és cseréld ki!Olajfolt-olajpára segít megtalálni a hibás csövet.Esetleg lelazult bilincs is előfordulhat.Mikori évjárat?
Tedd be az aláírásodba a profilodba az autód adatait,akkor nem kapsz felesleges kérdéseket!
2003. 02. havi a gép. 3 alkalommal villogott az izzításjelző. Legelső alkalom autópálya 180-190-es tempó (persze Németországban) egyszercsak kigyulladt és villogott. teljesítmény vesztés vagy más jelenség nem volt. Félreálltam leállít, újraindít a lámpa kialudt és mentem tovább. Másodszor ugyanazan az úton kb 120-130-as tempónál ugyanez a jelenség. Akkor is leállítottam és újraindítottam ennyi.
Harmadszor éreztem valami rángatást és akadozást, mintha nem kapna anyagot vagy ilyesmi és akkor megint villogott a lámpa. Most a lámpa nem villog csak az autó rángat és nem gyorsul olyan mintha le lenne szabályozva 2500-3000 között.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11360 Dátum:
2011.07.30 szombat, 20:10:52 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.07.30 szombat, 18:00:07
Értem. Ilyen az, amikor a 'zegyszeri mondeosnak tele van a töke és sok píze van (vagy nem)
. sajnos ismerős.
Azért a 120nál leállás kissé CKP/CMP/lendkerék gyanús, üzemanyagra ritkán csinál teljes leállást, vészüzem van, ami alapjáratnál esetleg leálláshoz vezet. Inkább nem indulás jellemző a szivattyúra.
Ha minden új lesz, az jó. Mennyibe fáj mostanában egy új szivattyú?
Kissé bánom, hogy annak idején nem vettem 8 csúcsot a géphez, mert akkor még tudtam venni jóáron zsírújat.
kihagytam,hogy volt a leállás után hazáig még 2-3 vészüzem is.Aztán volt vészüzem és leállás.Csak tudod az a furcs,hogy ez mindig terheléskor és dombnak volt.Ha a városban megyek bármikor semmi.Aztán volt olyan mikor odarugtam neki 3ezres fordulat és vészüzem aztán 100 km és semmi és utána megint.De soha 100 alatt semmia szivattyú árak nagyon szórt árakat mutat.232000ft ahol nekem hozzák a szerelő intézte.A csúcs 70000ft/db.Egy kis kedvezményt sikerült kieszközölni és így munkadíjjal 512000ft lesz a vége.Soha nemvolt más hiba csak a szivattyúra írt.Hát ez van.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11361 Dátum:
2011.07.30 szombat, 20:38:46 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.07.30 szombat, 20:10:52
kihagytam,hogy volt a leállás után hazáig még 2-3 vészüzem is.Aztán volt vészüzem és leállás.Csak tudod az a furcs,hogy ez mindig terheléskor és dombnak volt.Ha a városban megyek bármikor semmi.Aztán volt olyan mikor odarugtam neki 3ezres fordulat és vészüzem aztán 100 km és semmi és utána megint.De soha 100 alatt semmia szivattyú árak nagyon szórt árakat mutat.232000ft ahol nekem hozzák a szerelő intézte.A csúcs 70000ft/db.Egy kis kedvezményt sikerült kieszközölni és így munkadíjjal 512000ft lesz a vége.Soha nemvolt más hiba csak a szivattyúra írt.Hát ez van.
szivattyút felujjitanak kb 100-ért garival...porlasztót is amugy..én tuti nem adnék ki annyit erre...főleg ha betaknolsz valami f+st megint azt kuka az egész...CR-nél nem nehéz.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11362 Dátum:
2011.07.30 szombat, 20:53:17 »
Idézetet írta: Balázs. - 2011.07.30 szombat, 15:43:47
Én ezt tegnap reggel kérdeztem! Te meg este írtad későn, h minden új lesz. De megértem ha porlasztókat látsz az idő helyett.
Bocs de próbálom kicsit poénnal elütni míg ezen túlleszek.Bocs ha nemvolt szellemes,jobb lett volna tréfa nélkül rendesen válaszolnom.Egyik írásomban megtalálod a választ.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gerencsersz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11363 Dátum:
2011.07.30 szombat, 21:15:07 »
Köszönöm a segítségeteket a szabadonfutóval kapcsolatban.
Nálunk a Ford szervizben a kollégák minden Mondeonál ilyenkor komplett szijcserét csinál feszitővel , eddig mindig a szijhang kb. 30 E. km. nél szokott erőssé válni , de aki kérte annak cseréltük , viszont a szabadonfutó átalakítást sem mi sem más Ford nem nagyon favorizál . Én is csak azért alakítottam át mert untam már a hangját , kollégám az cserélte a szijat 30.000 km ként mindent . Én pont ráfaragtam a szabadonfutó cseréjénél mert ezek szerint kellett volna akkor a feszitöt is cserélni pedig még csak 78.000 Km van az autóban.
Én mondjuk arra gondoltam , hogy a gyári ékszijtárcsa és a szabadonfutó nem esik talán abba a pozicioba a generátor tengelyén .
Nálunk minden hetes a szijcsere görgökkel meg az ékszijtárcsa csere , lehet majd javaslom a sz.futó-t is .
Fura hogy a Ford miért nem engedi rendelni , csak komplett generátor van , de legalább van már felujított is .
Remélem a köv. sz.futó már tovább birja ha mindent kicserélek .
Mindenkinek jó hétvégét
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11364 Dátum:
2011.07.30 szombat, 21:50:39 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.07.30 szombat, 20:10:52
kihagytam,hogy volt a leállás után hazáig még 2-3 vészüzem is.Aztán volt vészüzem és leállás.Csak tudod az a furcs,hogy ez mindig terheléskor és dombnak volt.Ha a városban megyek bármikor semmi.Aztán volt olyan mikor odarugtam neki 3ezres fordulat és vészüzem aztán 100 km és semmi és utána megint.De soha 100 alatt semmia szivattyú árak nagyon szórt árakat mutat.232000ft ahol nekem hozzák a szerelő intézte.A csúcs 70000ft/db.Egy kis kedvezményt sikerült kieszközölni és így munkadíjjal 512000ft lesz a vége.Soha nemvolt más hiba csak a szivattyúra írt.Hát ez van.
Mi a szivattyú specifikus kód? a P0251 nem ér.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11365 Dátum:
2011.07.30 szombat, 21:52:02 »
Idézetet írta: Csepi - 2011.07.30 szombat, 18:33:45
2003. 02. havi a gép. 3 alkalommal villogott az izzításjelző. Legelső alkalom autópálya 180-190-es tempó (persze Németországban) egyszercsak kigyulladt és villogott. teljesítmény vesztés vagy más jelenség nem volt. Félreálltam leállít, újraindít a lámpa kialudt és mentem tovább. Másodszor ugyanazan az úton kb 120-130-as tempónál ugyanez a jelenség. Akkor is leállítottam és újraindítottam ennyi.
Harmadszor éreztem valami rángatást és akadozást, mintha nem kapna anyagot vagy ilyesmi és akkor megint villogott a lámpa. Most a lámpa nem villog csak az autó rángat és nem gyorsul olyan mintha le lenne szabályozva 2500-3000 között.
Olvastass hibakódot de lehet,hogy nem lesz.Poharaztasd meg a csúcsokat.Nálam ugyan ez van csak néha le is áll.A vége 4 csúcs csere meg a szivattyú.de lehet csak valamelyik csúcsod kuka,nagy a résolajveszteséged.Egr levan dugózva meg pucold ki a szívósort biztos trutyis.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11366 Dátum:
2011.07.30 szombat, 21:54:15 »
Idézetet írta: gerencsersz - 2011.07.30 szombat, 21:15:07
Köszönöm a segítségeteket a szabadonfutóval kapcsolatban.
Nálunk a Ford szervizben a kollégák minden Mondeonál ilyenkor komplett szijcserét csinál feszitővel , eddig mindig a szijhang kb. 30 E. km. nél szokott erőssé válni , de aki kérte annak cseréltük , viszont a szabadonfutó átalakítást sem mi sem más Ford nem nagyon favorizál . Én is csak azért alakítottam át mert untam már a hangját , kollégám az cserélte a szijat 30.000 km ként mindent . Én pont ráfaragtam a szabadonfutó cseréjénél mert ezek szerint kellett volna akkor a feszitöt is cserélni pedig még csak 78.000 Km van az autóban.
Én mondjuk arra gondoltam , hogy a gyári ékszijtárcsa és a szabadonfutó nem esik talán abba a pozicioba a generátor tengelyén .
Nálunk minden hetes a szijcsere görgökkel meg az ékszijtárcsa csere , lehet majd javaslom a sz.futó-t is .
Fura hogy a Ford miért nem engedi rendelni , csak komplett generátor van , de legalább van már felujított is .
Remélem a köv. sz.futó már tovább birja ha mindent kicserélek .
Mindenkinek jó hétvégét
A fordnál is lehet rendelni,csak ST-hez vagy benyáshoz kell kérni!
CSak nem kell csodálkozni,ha mondanak egy 48ezres árat!
És pontosan ugyan abba a pozicióba esik,mint a sima szíjtárcsa.ezredre......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11367 Dátum:
2011.07.30 szombat, 21:57:41 »
Idézetet írta: Csepi - 2011.07.30 szombat, 18:33:45
2003. 02. havi a gép. 3 alkalommal villogott az izzításjelző. Legelső alkalom autópálya 180-190-es tempó (persze Németországban) egyszercsak kigyulladt és villogott. teljesítmény vesztés vagy más jelenség nem volt. Félreálltam leállít, újraindít a lámpa kialudt és mentem tovább. Másodszor ugyanazan az úton kb 120-130-as tempónál ugyanez a jelenség. Akkor is leállítottam és újraindítottam ennyi.
Harmadszor éreztem valami rángatást és akadozást, mintha nem kapna anyagot vagy ilyesmi és akkor megint villogott a lámpa. Most a lámpa nem villog csak az autó rángat és nem gyorsul olyan mintha le lenne szabályozva 2500-3000 között.
valszínűleg eu3as a géped,így a turbóelektronikát ki is lehet zárni.A vészüzem több mint valószínű,hogy üzarendszeri hiba miatt van.
Dízeloljaszűrőt mikor cseréltél?esélyes....
aztán meg méress 1 turbónyomást,és vagy keress likat-olajfoltot a turbócsöveken.Teljesítményvesztéskor jellemző!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11368 Dátum:
2011.07.30 szombat, 21:58:09 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.07.30 szombat, 21:50:39
Mi a szivattyú specifikus kód? a P0251 nem ér.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11369 Dátum:
2011.07.30 szombat, 21:58:49 »
Idézetet írta: gerencsersz - 2011.07.30 szombat, 21:15:07
Köszönöm a segítségeteket a szabadonfutóval kapcsolatban.
Nálunk a Ford szervizben a kollégák minden Mondeonál ilyenkor komplett szijcserét csinál feszitővel , eddig mindig a szijhang kb. 30 E. km. nél szokott erőssé válni , de aki kérte annak cseréltük , viszont a szabadonfutó átalakítást sem mi sem más Ford nem nagyon favorizál . Én is csak azért alakítottam át mert untam már a hangját , kollégám az cserélte a szijat 30.000 km ként mindent . Én pont ráfaragtam a szabadonfutó cseréjénél mert ezek szerint kellett volna akkor a feszitöt is cserélni pedig még csak 78.000 Km van az autóban.
Én mondjuk arra gondoltam , hogy a gyári ékszijtárcsa és a szabadonfutó nem esik talán abba a pozicioba a generátor tengelyén .
Nálunk minden hetes a szijcsere görgökkel meg az ékszijtárcsa csere , lehet majd javaslom a sz.futó-t is .
Fura hogy a Ford miért nem engedi rendelni , csak komplett generátor van , de legalább van már felujított is .
Remélem a köv. sz.futó már tovább birja ha mindent kicserélek .
Mindenkinek jó hétvégét
azért nem engedi rendelni, mert akkor nem lehetne komplett segédszíj rendszer cserét fizettetni az ügyféllel.
(a másik teóriám az, hogy a tranzit TDi blokkjából lett a a tddi majd a tdci. Mivel a Ci-nél csak a befecskendezési rendszerre költöttek, spórolásból nem változtattak a generátoron. Vajon a benzinesen minek van szabadonfutó? )
A szabadonfutó nélküli rendszer jobban bírja a 900 1/min alapjáratot, mint a 750 1/min-t, ami a tdci-k meleg alapjárata.
A tddi-knél nem annyira jellemző ez a hiba, de a kicsit is pontatlanabb alapjáratú Ci+sok városi használat öli a segédszíjat. Nekem komplett csere után 3eKm várost bírt csöndben. 1 éve van fent a szabadonfutó, főleg városi használat mellett, semmi gondja nincs eddig.
Ha rendelni akarsz, rendelj benzineshez tárcsát.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11370 Dátum:
2011.07.30 szombat, 22:19:57 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.07.30 szombat, 20:38:46
szivattyút felujjitanak kb 100-ért garival...porlasztót is amugy..én tuti nem adnék ki annyit erre...főleg ha betaknolsz valami f+st megint azt kuka az egész...CR-nél nem nehéz.
Az hagyjan, de 130-ert mar van uj is.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gerencsersz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11371 Dátum:
2011.07.30 szombat, 22:20:22 »
köszi a tanácsot , tehát mindenképp lesz hangja az uj sz.futónak is ugy kb. 5e után ?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11372 Dátum:
2011.07.30 szombat, 22:28:44 »
bazzeg nemigaz hogy nem lehet emelni mondeonál kis alapjáratot valahogy.
BMW x5 530d,320d,stb...ezekbe is fix a tárcsa és CR....
mennyi az alapjárata azoknak a mondiknak amik berregnek?
Naplózva
Csepi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11373 Dátum:
2011.07.30 szombat, 22:34:09 »
Idézetet írta: alf - 2011.07.30 szombat, 21:57:41
valszínűleg eu3as a géped,így a turbóelektronikát ki is lehet zárni.A vészüzem több mint valószínű,hogy üzarendszeri hiba miatt van.
Dízeloljaszűrőt mikor cseréltél?esélyes....
aztán meg méress 1 turbónyomást,és vagy keress likat-olajfoltot a turbócsöveken.Teljesítményvesztéskor jellemző!
Amikor az autót vettem minden szűröt lecseréltettem kb. 5000 km van benne. Ok. méretek, de esetleg nem tudsz Pécs környékén megbízható szerelőt aki ezt elvégzi nekem. Ja és ha lehet ne kelljen egy nagy vagyont otthagyni érte.
Naplózva
gerencsersz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11374 Dátum:
2011.07.30 szombat, 22:36:10 »
megnézem amit irtál a programban
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11375 Dátum:
2011.07.30 szombat, 22:36:57 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.07.30 szombat, 22:28:44
bazzeg nemigaz hogy nem lehet emelni mondeonál kis alapjáratot valahogy.
BMW x5 530d,320d,stb...ezekbe is fix a tárcsa és CR....
mennyi az alapjárata azoknak a mondiknak amik berregnek?
Sakos megcsinálta...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Csepi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11376 Dátum:
2011.07.30 szombat, 22:38:47 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.07.30 szombat, 21:52:02
Olvastass hibakódot de lehet,hogy nem lesz.Poharaztasd meg a csúcsokat.Nálam ugyan ez van csak néha le is áll.A vége 4 csúcs csere meg a szivattyú.de lehet csak valamelyik csúcsod kuka,nagy a résolajveszteséged.Egr levan dugózva meg pucold ki a szívósort biztos trutyis.
Amikor a gépet vettem kb. 5000 km. el ezelőtt a ford szervízben átnézettem. A szerelő azt mondta, hogy a résolajveszteség tökéletes. Az EGR nem tudom, hogy le van-e dugózva. A szívosort házilag is ki tudom pucolni vagy kell szaki?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11377 Dátum:
2011.07.30 szombat, 22:39:21 »
Idézetet írta: Csepi - 2011.07.30 szombat, 22:34:09
Amikor az autót vettem minden szűröt lecseréltettem kb. 5000 km van benne. Ok. méretek, de esetleg nem tudsz Pécs környékén megbízható szerelőt aki ezt elvégzi nekem. Ja és ha lehet ne kelljen egy nagy vagyont otthagyni érte.
Én tudok és vagyont akkor kell otthagyni ha a feltárt hibára megmondják az árat és te beleeggyezel.Semmi erőszak mindent tudatnak veled.Ha akarod segíthetek.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11378 Dátum:
2011.07.30 szombat, 22:41:16 »
Idézetet írta: Csepi - 2011.07.30 szombat, 22:38:47
Amikor a gépet vettem kb. 5000 km. el ezelőtt a ford szervízben átnézettem. A szerelő azt mondta, hogy a résolajveszteség tökéletes. Az EGR nem tudom, hogy le van-e dugózva. A szívosort házilag is ki tudom pucolni vagy kell szaki?
Kitudod van róla leírás.Azt mitmondtak akkor és most mivan az egy dolog.Tavaly nekem is tuti volt minden most meg minden csere ahogy írtam ezelőtt nem sokkal.Mivel előjött a hiba orvosolni kéne.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gerencsersz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11379 Dátum:
2011.07.30 szombat, 22:45:46 »
Semmilyen Mondeonál sincs szabadonfutó külön ,most néztem az E-cat-ból.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11380 Dátum:
2011.07.31 vasárnap, 01:41:14 »
Idézetet írta: gerencsersz - 2011.07.30 szombat, 22:45:46
Semmilyen Mondeonál sincs szabadonfutó külön ,most néztem az E-cat-ból.
Az lehet, de nem az fordtól kell rendelni. A visteon benzines generátorokon INA tárcsa van, annak meg tudjuk a cikkszámát.
Szerintem fesszabályzót, szénkefét, csapágyat, csúszógyűrűt sem lehet külön a generátorhoz, aztán mégis van, csak a ford bonthatatlan egységként adja a generátort.
BTW, sokáig az MMT6hoz sem volt alkatrész. Most meg ott virít a teljes belső rendszere az eCat-ban.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11381 Dátum:
2011.07.31 vasárnap, 09:10:12 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.07.30 szombat, 22:28:44
bazzeg nemigaz hogy nem lehet emelni mondeonál kis alapjáratot valahogy.
BMW x5 530d,320d,stb...ezekbe is fix a tárcsa és CR....
mennyi az alapjárata azoknak a mondiknak amik berregnek?
Van ugye téli alapjárat, ami 900 körüli, a nyári meg kb. 750. Szoftverfrissítésen átesett kocsiknál (ha jól tudom) a hátramenet kapcsolásakor felmegy az alapjárat 900-ra, nyáron is. Tehát valahogy meg kéne téveszteni az ECU-t, hogy tél van, vagy mindig rükvercben vagyunk. Akkor sose lenne az alapjárat 900 alatt.
Viszont ha közvetlenül az
E
lectronic
C
ontrol
U
nit
-ot csapjuk be, akkor minden másban is téliesen vezérel. Azt meg nem kéne.
Ötlet?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.07.31 vasárnap, 09:14:41 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Koris
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11382 Dátum:
2011.07.31 vasárnap, 09:15:00 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.07.30 szombat, 18:00:07
Azért a 120nál leállás kissé CKP/CMP/lendkerék gyanús, üzemanyagra ritkán csinál teljes leállást vészüzem van, ami alapjáratnál esetleg leálláshoz vezet. Inkább nem indulás jellemző a szivattyúra.
Szeva,
Nekem is ua. a problémám:terheléskor bevillog és leáll.90 %-ban azonnal leáll.CKP/CMP/csúcsok csere volt.Nekem is szivattyú cseréje maradt,bár már azt is cseréltem egy bontottra,de ua.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.07.31 vasárnap, 09:32:28 írta Koris
»
Naplózva
2002 TDCI Ghia Executive 130 HP ST Optika
Koris
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11383 Dátum:
2011.07.31 vasárnap, 09:18:57 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.07.30 szombat, 22:19:57
Az hagyjan, de 130-ert mar van uj is.
AndyA
Ez engem is érdekelne,ha esetleg megoszthatod az infódat.
Naplózva
2002 TDCI Ghia Executive 130 HP ST Optika
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11384 Dátum:
2011.07.31 vasárnap, 09:48:31 »
Idézetet írta: gerencsersz - 2011.07.30 szombat, 22:20:22
köszi a tanácsot , tehát mindenképp lesz hangja az uj sz.futónak is ugy kb. 5e után ?
nem,ha minden más alkatrész is jó!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11385 Dátum:
2011.07.31 vasárnap, 09:49:30 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.07.30 szombat, 22:28:44
bazzeg nemigaz hogy nem lehet emelni mondeonál kis alapjáratot valahogy.
BMW x5 530d,320d,stb...ezekbe is fix a tárcsa és CR....
mennyi az alapjárata azoknak a mondiknak amik berregnek?
az 520d ben is kéttömegű a lendkerék!azonban 900as az alapjárat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11386 Dátum:
2011.07.31 vasárnap, 09:50:01 »
Idézetet írta: Csepi - 2011.07.30 szombat, 22:34:09
Amikor az autót vettem minden szűröt lecseréltettem kb. 5000 km van benne. Ok. méretek, de esetleg nem tudsz Pécs környékén megbízható szerelőt aki ezt elvégzi nekem. Ja és ha lehet ne kelljen egy nagy vagyont otthagyni érte.
Bunyek ismer sok szakit arrafelé!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11387 Dátum:
2011.07.31 vasárnap, 09:50:53 »
Idézetet írta: gerencsersz - 2011.07.30 szombat, 22:45:46
Semmilyen Mondeonál sincs szabadonfutó külön ,most néztem az E-cat-ból.
Akkor hívd fel mondjuk a cromaxot!Az e-cat meg elég gyenguszra sikerült,még ha nem is hozza ezt az alkatrészt......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11388 Dátum:
2011.07.31 vasárnap, 09:51:35 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.07.30 szombat, 22:28:44
bazzeg nemigaz hogy nem lehet emelni mondeonál kis alapjáratot valahogy.
BMW x5 530d,320d,stb...ezekbe is fix a tárcsa és CR....
mennyi az alapjárata azoknak a mondiknak amik berregnek?
nincs itt semmi gond.a szabadonfutósak nem berregnek!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11389 Dátum:
2011.07.31 vasárnap, 11:13:28 »
Magasnyomású szivattyúból
újat
vettem 3 éve ( legalábbis azt mondták róla )és megint szaraxik 120.000 Km-nél. Fémreszelék a G.O. szűzőben! Létezik ilyen? Csak ennyit bírna?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koris
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11390 Dátum:
2011.07.31 vasárnap, 11:27:57 »
Idézetet írta: Koniman - 2011.07.31 vasárnap, 11:13:28
Magasnyomású szivattyúból
újat
vettem 3 éve ( legalábbis azt mondták róla )és megint ***axik 120.000 Km-nél. Fémreszelék a G.O. szűzőben! Létezik ilyen? Csak ennyit bírna?
Nekem 580000-nél!!!xart be a céges autómon a gyári.Főleg autópálya,ja és a csúcsok is csak akkor lettek cserélve.
Naplózva
2002 TDCI Ghia Executive 130 HP ST Optika
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11391 Dátum:
2011.07.31 vasárnap, 11:38:56 »
Idézetet írta: Koris - 2011.07.31 vasárnap, 11:27:57
Nekem 580000-nél!!!xart be a céges autómon a gyári.Főleg autópálya,ja és a csúcsok is csak akkor lettek cserélve.
Az szép! Az is 2002-es volt? 580.000-et írtál, vagy csak elírtad?
A városi használat ennyire hazavágja a szivattyút és a csúcsokat?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.07.31 vasárnap, 11:40:28 írta Koniman
»
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11392 Dátum:
2011.07.31 vasárnap, 12:12:56 »
Idézetet írta: alf - 2011.07.31 vasárnap, 09:49:30
az 520d ben is kéttömegű a lendkerék!azonban 900as az alapjárat.
generátor szabadonfutóról beszélünk...
900-as alapjárat jó...
olyan mint tddi-nél...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11393 Dátum:
2011.07.31 vasárnap, 12:16:55 »
Idézetet írta: Koniman - 2011.07.31 vasárnap, 11:13:28
Magasnyomású szivattyúból
újat
vettem 3 éve ( legalábbis azt mondták róla )és megint ***axik 120.000 Km-nél. Fémreszelék a G.O. szűzőben! Létezik ilyen? Csak ennyit bírna?
Egyfelol nix bexaren, attol, hogy spen van a GO-szuroben, meg siman elmehetsz vele akar 50-100 ezret is. Masfelol sajnos valoban ilyen ocska az anyag - mind a CR szivattyu anyaga, mind a magyar gazolaj...
Par hozzaszolassal elobb ideztem egy olyan szaki velemenyet, aki talan tudja, mirol beszel. Tegyel minden 50 liter gazolajhoz 1-2 deci 2T ketutemu kenoolajat es remenykedj. Artani biztos nem fog, bar nem bizonyitott az sem, hogy hasznalna.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koris
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11394 Dátum:
2011.07.31 vasárnap, 12:22:55 »
Idézetet írta: Koniman - 2011.07.31 vasárnap, 11:38:56
Az szép! Az is 2002-es volt? 580.000-et írtál, vagy csak elírtad?
A városi használat ennyire hazavágja a szivattyút és a csúcsokat?
Nem írtam el.Ja ,szinte csak itthon tankoltam, 70%-ban Lukoilt ami ráadásul nem is valami prémium go.
Naplózva
2002 TDCI Ghia Executive 130 HP ST Optika
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11395 Dátum:
2011.07.31 vasárnap, 12:23:05 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.07.31 vasárnap, 12:16:55
Masfelol sajnos valoban ilyen ocska az anyag - mind a CR szivattyu anyaga, mind a magyar gazolaj...
ez elég rossz megközelítése a dolgoknak, mellesleg teljesen hibás elgondolásokra épített "tapasztalat"!
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11396 Dátum:
2011.07.31 vasárnap, 12:34:56 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.07.31 vasárnap, 12:16:55
Egyfelol nix bexaren, attol, hogy spen van a GO-szuroben, meg siman elmehetsz vele akar 50-100 ezret is. Masfelol sajnos valoban ilyen ocska az anyag - mind a CR szivattyu anyaga, mind a magyar gazolaj...
Par hozzaszolassal elobb ideztem egy olyan szaki velemenyet, aki talan tudja, mirol beszel. Tegyel minden 50 liter gazolajhoz 1-2 deci 2T ketutemu kenoolajat es remenykedj. Artani biztos nem fog, bar nem bizonyitott az sem, hogy hasznalna.
AndyA
ezt hallottam én is szerelö mondta nekem is
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11397 Dátum:
2011.07.31 vasárnap, 12:40:59 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.07.31 vasárnap, 12:23:05
ez elég rossz megközelítése a dolgoknak, mellesleg teljesen hibás elgondolásokra épített "tapasztalat"!
Valahol feluton elmaradt a hozzaszolasbol a tenyanyag, ami cafolna ezeket...
Amit en irtam, az Papp Csabitol szarmazo velemeny. O napi szinten javitja ezeket a cuccokat hosszu eve, en elhiszem neki, hogy igy van, es hogy nem a levegobe beszel.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11398 Dátum:
2011.07.31 vasárnap, 13:35:51 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.07.31 vasárnap, 12:12:56
generátor szabadonfutóról beszélünk...
900-as alapjárat jó...
olyan mint tddi-nél...
az én bömbimbe szabadonfutós volt gyárilag a generátor!
De a paszuly is azzal szereli.DomeSL-nek pl az van az autójában.Mondjuk az pd.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11399 Dátum:
2011.07.31 vasárnap, 14:38:29 »
nem tudom már milyen bMW-d volt,de nem azt mondtam hogy egyikbe sincs...csak a jobbakba nem kell.
Azért szerintem függ attól is hogy van vagy nincs szabadonfutó hogy mekkora a szij hossza....
Naplózva
Oldalak:
1
...
221
222
223
224
225
226
227
[
228
]
229
230
231
232
233
234
235
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ