Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.16 vasárnap, 13:46:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 274 275 276 277 278 279 280 [281] 282 283 284 285 286 287 288 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13693178 alkalommal)
0 Felhasználó és 31 vendég van a témában
Göndör
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


E-mail
« Új hozzászólás #14000 Dátum: 2011.11.23 szerda, 11:22:14 »

Igen valszeg utólagos.

Képet töltsd fel ide és a kapott linket utána szúrd be a hozzászólásodhoz  eljen
http://www.kepfeltoltes.hu/

Hivatalosan gyári, lekértem a ford-tól, a felszereltségi listát.Valszeg az eleje sérült volt (erről hallgatott az eladó) és cserélték a spoilert, s vagy ezt lehetett csak kapni, vagy olcsóbb volt.
De még akkor is gyanús a dolog, hogy mást cseréltek-e nála. Az egyik lámpa kéken a másik kicsit vösösen ég.Az egyiket cserélhették már a másik meg kiégőben van?Huh?
MIlyet érdemes bele venni olyan 20k körül vannak azt hiszem a xenonok.A másik. A zafiban bekapcsoláskor mozgatta valami motor(bár az kanyarkövetős is volt), de ennél semmi jelét nem látom.Hogy állít automatikusan magasságot?Huh?
ÜDV mindekinek...  worship
Naplózva

Ford Mondeo Turnier  2.2 TDCI Titanium X 155Le 6,2l/100km
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #14001 Dátum: 2011.11.23 szerda, 13:52:28 »

Hivatalosan gyári, lekértem a ford-tól, a felszereltségi listát.Valszeg az eleje sérült volt (erről hallgatott az eladó) és cserélték a spoilert, s vagy ezt lehetett csak kapni, vagy olcsóbb volt.
De még akkor is gyanús a dolog, hogy mást cseréltek-e nála. Az egyik lámpa kéken a másik kicsit vösösen ég.Az egyiket cserélhették már a másik meg kiégőben van?Huh?
MIlyet érdemes bele venni olyan 20k körül vannak azt hiszem a xenonok.A másik. A zafiban bekapcsoláskor mozgatta valami motor(bár az kanyarkövetős is volt), de ennél semmi jelét nem látom.Hogy állít automatikusan magasságot?Huh?
ÜDV mindekinek...  worship

lámpázni légyszi' menjetek a xenon topicba!  worship

8000+posta ktsg. GE xenonizzókat tud szerezni MitoGabi forumtárs.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Black
Vendég
« Új hozzászólás #14002 Dátum: 2011.11.23 szerda, 13:57:38 »



 GE xenonizzókat tud szerezni MitoGabi forumtárs.  wave

Már ha néhanapján előkerül.
Naplózva
zsolt07
Vendég
« Új hozzászólás #14003 Dátum: 2011.11.23 szerda, 16:23:47 »

1hete vettem egy ford mondeot 2.2TDCI  2005  es a müszerfalon van egy viszajelzö lámpa ami ojan mint egy hópehei es egyszer zöld egyszer piros es nem tudom hogy mit jelent. Bocs a hejtelen irásért nem vagyok magyarorszàgrol.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14004 Dátum: 2011.11.23 szerda, 16:27:18 »

1hete vettem egy ford mondeot 2.2TDCI  2005  es a müszerfalon van egy viszajelzö lámpa ami ojan mint egy hópehei es egyszer zöld egyszer piros es nem tudom hogy mit jelent. Bocs a hejtelen irásért nem vagyok magyarorszàgrol.
4 fok alatt sárga 0 foktól pirös.Ez a külső hőmérsékletet mutatja úgy mond dermedési állapot és ha piros akkor fagyás állapotot jelent.Neked mitől zöld egyszer???
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.23 szerda, 16:31:43 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
fischerrobert
Vendég
« Új hozzászólás #14005 Dátum: 2011.11.23 szerda, 16:27:52 »

1hete vettem egy ford mondeot 2.2TDCI  2005  es a müszerfalon van egy viszajelzö lámpa ami ojan mint egy hópehei es egyszer zöld egyszer piros es nem tudom hogy mit jelent. Bocs a hejtelen irásért nem vagyok magyarorszàgrol.

Fagyás jelző
piros akkor ha 0 celsius vagy alatta van a kinti hőmérséklet
sárga akkor ha 0 - 5 celsius a kinti hőmérséklet
 5 felett nem világít  Wink
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14006 Dátum: 2011.11.23 szerda, 17:00:00 »

Fagyás jelző
piros akkor ha 0 celsius vagy alatta van a kinti hőmérséklet
sárga akkor ha 0 - 5 celsius a kinti hőmérséklet
 5 felett nem világít  Wink

Lenn írják helyesen... 4 fok a határ.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14007 Dátum: 2011.11.23 szerda, 22:35:08 »

Ne tudd meg milyen vastag az 1.8baros turbocso Undecided

+ kell csinyázni aszt is vazsbul Cheesy
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #14008 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 05:14:36 »

Amikor a csúcsokat azért kell cserélni, mert a nagynyomasú szivattyú fémreszelékkel szórja tele a rendszert, akkor ugye ezek cseréje v. felújítása mellett az egész üzemanyagrendszert is ki kell dzsuvázni.. Ez hazilag megoldható vagy külön technika kell hozzá?

4 nap szabadban állás után tegnap este marha nehezen indult illetve beindulni pöccre indult csak épp mintha csak 2-3 henger menne. Még a töltésjelző is világított annyira nem volt meg az alapjárat.
Már régen tudom, hogy a csúcsok ismét a végét járják és Vik megállapította az üzemanyagszűrőben a fémreszeléket.  gun
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.24 csütörtök, 05:23:00 írta Koniman » Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #14009 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 07:30:37 »

Amikor a csúcsokat azért kell cserélni, mert a nagynyomasú szivattyú fémreszelékkel szórja tele a rendszert, akkor ugye ezek cseréje v. felújítása mellett az egész üzemanyagrendszert is ki kell dzsuvázni.. Ez hazilag megoldható vagy külön technika kell hozzá?

4 nap szabadban állás után tegnap este marha nehezen indult illetve beindulni pöccre indult csak épp mintha csak 2-3 henger menne. Még a töltésjelző is világított annyira nem volt meg az alapjárat.
Már régen tudom, hogy a csúcsok ismét a végét járják és Vik megállapította az üzemanyagszűrőben a fémreszeléket.  gun


Szerintem akkor a nagynyomasu szivattyu cserejet/felujitasat sem art megfontolni, kulonben az uj csucsok is hamar elesnek...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14010 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 09:14:10 »

Szerintem akkor a nagynyomasu szivattyu cserejet/felujitasat sem art megfontolni, kulonben az uj csucsok is hamar elesnek...

AndyA
Ilyenkor nincs mit gondolkodni!!!Nálam ment minden és kész.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #14011 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 11:40:34 »

Szerintem akkor a nagynyomasu szivattyu cserejet/felujitasat sem art megfontolni, kulonben az uj csucsok is hamar elesnek...

AndyA
Azt tudom és irtam is és. csak a üzemanyagrendszer tisztítására vonatkozott a kérdés. wave
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #14012 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 15:38:28 »

Azt tudom és irtam is és. csak a üzemanyagrendszer tisztítására vonatkozott a kérdés. wave

Az meg ezekutan elegge nyilvanvalo.  integet2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #14013 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 18:22:08 »

Az meg ezekutan elegge nyilvanvalo.  integet2

AndyA
Jaj! A konkrét kérdés is elolvastad?  smile
"ez hazilag megoldható vagy külön technika kell hozzá?"
Ejnye-ejnye! Hát nem figyelsz?  Huh?      integet2 nyes
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14014 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 19:06:51 »

Jaj! A konkrét kérdés is elolvastad?  smile
"ez hazilag megoldható vagy külön technika kell hozzá?"
Ejnye-ejnye! Hát nem figyelsz?  Huh?      integet2 nyes
Magoldható.Kell olyan hely aholalátudsz menni,tank le és türelmesen kitartással tisztítsd ki.Az előző tulaj az enyémen megcsinálta és azt mondta nem leány álom.De nema csúcsok cserélyénél lett kipucolva.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #14015 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 20:46:23 »

Magoldható.Kell olyan hely aholalátudsz menni,tank le és türelmesen kitartással tisztítsd ki.Az előző tulaj az enyémen megcsinálta és azt mondta nem leány álom.De nema csúcsok cserélyénél lett kipucolva.
Gondolom nem csak a tankot kell kipuccantani, hanem az egész rendszert ugye?
Az összes üzemanyag csövet le kell szedni és kimosni? Nagynyomású mosóval?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14016 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 22:22:28 »

Gondolom nem csak a tankot kell kipuccantani, hanem az egész rendszert ugye?
Az összes üzemanyag csövet le kell szedni és kimosni? Nagynyomású mosóval?
Azt pontosan nemtudom mivel mosta pucolta ki de a szürőig mindent.És ami kijött belőle az öröm és boldogság volt.MAjd ha legközelebb beszélek vele és még aktuális elmesélem részletesebben.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Varga Elemér
Vendég
« Új hozzászólás #14017 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 22:25:16 »

Sziasztok!
Lehet, hogy naív a kérdés, de hátha valaki tudja a választ.
Az MK IV 2.0 TDCI motorján alkalmazott szíjfeszítő nem szerelhető fel az MK III-ra?
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #14018 Dátum: 2011.11.25 péntek, 05:36:01 »

Azt pontosan nemtudom mivel mosta pucolta ki de a szürőig mindent.És ami kijött belőle az öröm és boldogság volt.MAjd ha legközelebb beszélek vele és még aktuális elmesélem részletesebben.
Ok azt megköszönöm!
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
czyla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


E-mail
« Új hozzászólás #14019 Dátum: 2011.11.25 péntek, 12:33:28 »

Sziasztok!

A "Bunyek féle" injektortisztítást szeretném végrehajtani. A kérdésem, hogy TDCI-hez szerintetek melyiket használjam a lenti linken láthatók közül. Bunyek a TDDI-hez
az alsót használta, viszont van belőle CR-rendszerhez való is.
Lehet, hogy belinkelem a TDDI topicba is a kérdést.

Köszi a véleményeket.

http://www.kephost.com/view3.php?filename=00kq3pnzdbcea6n7s7zp.jpg
Naplózva

2006. MK3 2.0 TDCI TREND 130 LE KOMBI  ZEN  EGR OFF
Franky
Vendég
« Új hozzászólás #14020 Dátum: 2011.11.25 péntek, 19:54:13 »

Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Ingadozik az alapjárat a Mondeomon, valamint alapjáraton a lámpák is villognak kicsit. A feszültségszabályozó már ki lett cserélve, de nem oldotta meg a problémát. Az alapjárat néha felugrik 1100-1200 környékére is, majd hirtelen vissza. Valamint ha nem nyomom a gázpedált, akkor is gyorsul az autó. Hibakódot nem dob. Van esetleg ötletetek, hogy mi okozhatja ezt?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14021 Dátum: 2011.11.25 péntek, 20:02:32 »

Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Ingadozik az alapjárat a Mondeomon, valamint alapjáraton a lámpák is villognak kicsit. A feszültségszabályozó már ki lett cserélve, de nem oldotta meg a problémát. Az alapjárat néha felugrik 1100-1200 környékére is, majd hirtelen vissza. Valamint ha nem nyomom a gázpedált, akkor is gyorsul az autó. Hibakódot nem dob. Van esetleg ötletetek, hogy mi okozhatja ezt?
Maf szenzort pucold ki kezdésnekUtána szívósort is pucold ki.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Franky
Vendég
« Új hozzászólás #14022 Dátum: 2011.11.25 péntek, 20:14:46 »

Maf szenzort pucold ki kezdésnekUtána szívósort is pucold ki.
OK. Megpróbálom.
Naplózva
zsolt07
Vendég
« Új hozzászólás #14023 Dátum: 2011.11.25 péntek, 21:41:42 »

Sziasztok. Ha jol tudom a 2.2 TDCI 155Le ghia változatban nem szijas hanem láncos a vezérlés csak aszt nem tudom hogy ez menyivel job vagy roszab. Most 100ezer km van, mikor kell vezérlést cserélni,vagy ez hogy van.
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #14024 Dátum: 2011.11.25 péntek, 21:57:51 »

Sziasztok. Ha jol tudom a 2.2 TDCI 155Le ghia változatban nem szijas hanem láncos a vezérlés csak aszt nem tudom hogy ez menyivel job vagy roszab. Most 100ezer km van, mikor kell vezérlést cserélni,vagy ez hogy van.

majd kb 400-500 E km-nel
Naplózva
zsolt07
Vendég
« Új hozzászólás #14025 Dátum: 2011.11.25 péntek, 22:32:12 »

Kösz hát az nem az idèn lesz
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #14026 Dátum: 2011.11.25 péntek, 22:35:32 »

Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Ingadozik az alapjárat a Mondeomon, valamint alapjáraton a lámpák is villognak kicsit. A feszültségszabályozó már ki lett cserélve, de nem oldotta meg a problémát. Az alapjárat néha felugrik 1100-1200 környékére is, majd hirtelen vissza. Valamint ha nem nyomom a gázpedált, akkor is gyorsul az autó. Hibakódot nem dob. Van esetleg ötletetek, hogy mi okozhatja ezt?
A bronzkeféket kellett volna cserélni a generátorban.és attól van a fordulatszám változás is.Ilyenkor bekapcsol a kiegfűtés,ami rendesen leterheli a generátort,Az ecu meg emelgeti ez miatt a fordszámot.ezért gyorsul az autó magától.javíttasd meg a generátort!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14027 Dátum: 2011.11.25 péntek, 22:59:20 »

Sziasztok. Ha jol tudom a 2.2 TDCI 155Le ghia változatban nem szijas hanem láncos a vezérlés csak aszt nem tudom hogy ez menyivel job vagy roszab. Most 100ezer km van, mikor kell vezérlést cserélni,vagy ez hogy van.
Az MKIII láncos ami tartósabb 400-500ekm az élettartama. Az MKIV szíjas amit viszont 200ekm-ként cserélni kell. A te verziód láncos.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14028 Dátum: 2011.11.25 péntek, 23:00:30 »

Az MKIII láncos ami tartósabb 400-500ekm az élettartama. Az MKIV szíjas amit viszont 200ekm-ként cserélni kell. A te verziód láncos.

Azért a 200e kilométer sem egy borzasztó dolog.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #14029 Dátum: 2011.11.26 szombat, 07:40:05 »

Azért a 200e kilométer sem egy borzasztó dolog.

De ha egyszer filleres kulonbseg lenne egy olyan megoldas, ami r=1 (ertsd: egysegsugaru) felhasznalo eseteben az orok elet, es meg egy nap, akkor mi a faxomert nem tudjak azt belerakni?!?!

Masik kerdes: alapjarat kozeleben, minimalis gazpedalallasnal neha dadogosan jar a motor. Az alapjarat olyan, mint az oramu, es ha mondjuk kuplunggal megguritom, garazsfeljaron alapjaraton hagyom felmaszni egyesben vagy barmi hasonlo, hogy az elektronika emeli a fordulatot, semmi gond nincs. Csak akkor csinalja, ha ugyanezt en probalom a gazpedallal, alig lenyomva. A masik, hogy nemigen tudok finoman gazt adagolni, eleinte nem tortenik semmi, majd egyszercsak felroffen, mintha beleugrottam volna a pedalba. TPS lehet? Hogyan lehet ezt kimerni?

A reggeli hideginditaskor a 2 masodperc szurke poffenes elmult, miota az auto kapott 4 uj izzitogyertyat. Smiley Egy tutti halott volt, masik harom pedig olyan hatareset kategoria.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #14030 Dátum: 2011.11.26 szombat, 07:53:45 »

A bronzkeféket kellett volna cserélni a generátorban.és attól van a fordulatszám változás is.Ilyenkor bekapcsol a kiegfűtés,ami rendesen leterheli a generátort,Az ecu meg emelgeti ez miatt a fordszámot.ezért gyorsul az autó magától.javíttasd meg a generátort!
Alfnak teljesen igaza van! Nálam is ezek voltak a tünetek, a generátor felújítása után megszűntek. Sokáig ne halogasd a dolgot! Nekem kellett az autó folyamatosan, ezért így használtam. Végül a töltésjelző lámpa is kigyulladt-kialudt sokszor egymás után, akkor már el kellett vinnem javíttatni. A szervízben töltést mértek: 15,3V, nem egészséges  falbav .
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #14031 Dátum: 2011.11.26 szombat, 10:57:25 »

Van harom darab izzitom 2.2 TDCi-bol kiszedve. 2 db biztosan mukodik, egy harmadik ellenallasmerovel nezve nem szakadt ugyan, de a hegye nincs egeszen szepen leegve, ahogyan kellene neki.

Akinek kell cseredarabnak, viheti.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14032 Dátum: 2011.11.26 szombat, 11:53:45 »

Van harom darab izzitom 2.2 TDCi-bol kiszedve. 2 db biztosan mukodik, egy harmadik ellenallasmerovel nezve nem szakadt ugyan, de a hegye nincs egeszen szepen leegve, ahogyan kellene neki.

Akinek kell cseredarabnak, viheti.

AndyA
a jó szándékod dicsérendö de használt izzitokat inkabb nem érdemes berakni. Ezek tényleg elhasználódnak 140-160ekm-ként. Minden izzitó cserében benne van hogy beletörik. Annyira azért nem drága egy izzitó hogy ezt kockáztatva sporoljon pár ezer km izzitó gyertya használatot valaki.
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #14033 Dátum: 2011.11.26 szombat, 12:10:27 »

Végül kiderült, hogy hidegen vagy melegen kell kiszedni az izzítókat?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #14034 Dátum: 2011.11.26 szombat, 12:26:36 »

Van harom darab izzitom 2.2 TDCi-bol kiszedve. 2 db biztosan mukodik, egy harmadik ellenallasmerovel nezve nem szakadt ugyan, de a hegye nincs egeszen szepen leegve, ahogyan kellene neki.

Akinek kell cseredarabnak, viheti.

AndyA
Ha egyszer eljössz egy minire(mondjuk a dec.-re),akkor hozd magaddal pls.tudod,nekem ez fűti a vizet is...... vigyor3 worship
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Black
Vendég
« Új hozzászólás #14035 Dátum: 2011.11.26 szombat, 14:59:42 »

Ha egyszer eljössz egy minire(mondjuk a dec.-re),akkor hozd magaddal pls.tudod,nekem ez fűti a vizet is...... vigyor3 worship
Van jakuzzi a verdádban? wow1 Viszek fürdőgatyót. Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #14036 Dátum: 2011.11.26 szombat, 15:16:39 »

Van jakuzzi a verdádban? wow1 Viszek fürdőgatyót. Wink
ez legalább annyira egyértelmű,mint ami neked a 2esben volt-kávéfőző...... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Black
Vendég
« Új hozzászólás #14037 Dátum: 2011.11.26 szombat, 15:27:27 »

ez legalább annyira egyértelmű,mint ami neked a 2esben volt-kávéfőző...... eplus2
Sok kávét le is főztem vele a csapatnak, de a Te kádadban még senki nem ült.  eplus2(off)
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #14038 Dátum: 2011.11.26 szombat, 15:40:16 »

Végül kiderült, hogy hidegen vagy melegen kell kiszedni az izzítókat?

Csavarkulccsal. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #14039 Dátum: 2011.11.26 szombat, 15:40:51 »

Ha egyszer eljössz egy minire(mondjuk a dec.-re),akkor hozd magaddal pls.tudod,nekem ez fűti a vizet is...... vigyor3 worship

A gyari potfutesbe nem jo, oda tul hosszu szerintem, de amugy szivesen.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #14040 Dátum: 2011.11.26 szombat, 15:51:02 »

Csavarkulccsal. Smiley

AndyA
Hát ez nem igaz! Mit nem értesz? Hideg vagy meleg csavarkulccsal?  eplus2
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #14041 Dátum: 2011.11.26 szombat, 17:59:45 »

A gyari potfutesbe nem jo, oda tul hosszu szerintem, de amugy szivesen.

AndyA
de nekem nem gyári-házgyári..... vigyor3

http://mondeo.hu/index.php?topic=5057.msg548012#msg548012
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #14042 Dátum: 2011.11.26 szombat, 19:08:04 »

Sziasztok!
Valaki árulja el nekem mitől lehet ,hogy hidegen füstöl az autó de nem kicsit és büdös fehér színű!

Előre is köszi!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #14043 Dátum: 2011.11.26 szombat, 19:34:23 »

Sziasztok!
Valaki árulja el nekem mitől lehet ,hogy hidegen füstöl az autó de nem kicsit és büdös fehér színű!

Előre is köszi!
konkrét választ erre adni nem lehet.Ha nincs semmi hiba,akkor is füstölhet hidegen fehéret,míg hideg a kipuff rendszer-a motor.A büdös sem különleges,nekem 6odik szezonban használva is van büdös szaga.ez ilyen.én nem kerestem ezekben a bajt sosem.Ha valami hiba miatt lenne,akkor jönnének olyanok,hogy sokat zabál,nehezen indul,dadogva jár a moci,elfogy a hűtővized ,stb.Ha semmi ilyesmi mellékhatás,akkor no para.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #14044 Dátum: 2011.11.26 szombat, 20:43:40 »

Hát ez nem igaz! Mit nem értesz? Hideg vagy meleg csavarkulccsal?  eplus2

Tokmindegy. Szerelo srac azt mondta, nem azzal szokott a baj lenni, hogy a menetes reszet nem tudod kitekerni, hanem azzal, hogy a keramia vege beletorik a blokkba. Olyankor volt mar, hogy le kellett venni a hengerfejet, es belulrol kiutni a beletorott darabot.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #14045 Dátum: 2011.11.26 szombat, 20:46:18 »

Tokmindegy. Szerelo srac azt mondta, nem azzal szokott a baj lenni, hogy a menetes reszet nem tudod kitekerni, hanem azzal, hogy a keramia vege beletorik a blokkba. Olyankor volt mar, hogy le kellett venni a hengerfejet, es belulrol kiutni a beletorott darabot.

AndyA
Ezt sajnos tapasztaltam Én is 4 évvel ezelőtt. Hengerfejesnél kötött ki a gép... boxer
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14046 Dátum: 2011.11.26 szombat, 21:07:08 »

Tokmindegy. Szerelo srac azt mondta, nem azzal szokott a baj lenni, hogy a menetes reszet nem tudod kitekerni, hanem azzal, hogy a keramia vege beletorik a blokkba. Olyankor volt mar, hogy le kellett venni a hengerfejet, es belulrol kiutni a beletorott darabot.

AndyA
Akkor nem te magadnak cserélted ki a gyertyákat?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #14047 Dátum: 2011.11.26 szombat, 22:13:43 »

Akkor nem te magadnak cserélted ki a gyertyákat?

Nem. 160-as szerviz volt ugyis, szoltam, hogy csinaljak meg.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14048 Dátum: 2011.11.26 szombat, 22:55:57 »

Nem. 160-as szerviz volt ugyis, szoltam, hogy csinaljak meg.

AndyA
Aha, akkor ezért merted ilyen könnyen felajánlani másnak beszerelésre.  vigyor3 Én magamnak cseréltem ki, végig paráztam, hogy nehogy beletörjön, pedig az enyém akkor 3 éves se volt még, így ideje se volt még belerohadni. Most látom hogy akkor 120ekm-nál cseréltem. Lassan cserélhetem megint mert reklamálni fog az asszony télen.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Izz%C3%ADt%C3%B3gyerty%C3%A1k_cser%C3%A9je_TDCI_MK3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #14049 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 09:52:39 »

Aha, akkor ezért merted ilyen könnyen felajánlani másnak beszerelésre.  vigyor3 Én magamnak cseréltem ki, végig paráztam, hogy nehogy beletörjön, pedig az enyém akkor 3 éves se volt még, így ideje se volt még belerohadni. Most látom hogy akkor 120ekm-nál cseréltem. Lassan cserélhetem megint mert reklamálni fog az asszony télen.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Izz%C3%ADt%C3%B3gyerty%C3%A1k_cser%C3%A9je_TDCI_MK3
Amúgy valóban nem lehet mit csinálni,ha egy gyertya nem jön ki-ezért nem is érdemes parázni.A jól berakott gyertya tutira kijön.Az szorul be,aminek a menetei közé tud menni a korom.Ezt úgysem látod,csak kiszedéskor lepődik meg az ember.Viszont amelyiket tudod,hogy úgy van beszerelve ,ahogy kell,az 100%-hogy szépen ki is fog jönni,amikor cserélni kell.Neked a következő cserekor is biztosan szépen kijön majd az összes.
Én 7ik éves korában cseréltem őket,és patentül kijött mind.De miután én is úgy szereltem be,ahogy kell,én is biztos vagyok benne,hogy nem lesz velük gond a következő kiszereléskor-csak akkor már nem én leszek a gazdája..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 274 275 276 277 278 279 280 [281] 282 283 284 285 286 287 288 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.102 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.