Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:57:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 275 276 277 278 279 280 281 [282] 283 284 285 286 287 288 289 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14656786 alkalommal)
0 Felhasználó és 161 vendég van a témában
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #14050 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 15:02:21 »

Amúgy valóban nem lehet mit csinálni,ha egy gyertya nem jön ki-ezért nem is érdemes parázni.A jól berakott gyertya tutira kijön.Az szorul be,aminek a menetei közé tud menni a korom.Ezt úgysem látod,csak kiszedéskor lepődik meg az ember.Viszont amelyiket tudod,hogy úgy van beszerelve ,ahogy kell,az 100%-hogy szépen ki is fog jönni,amikor cserélni kell.Neked a következő cserekor is biztosan szépen kijön majd az összes.
Én 7ik éves korában cseréltem őket,és patentül kijött mind.De miután én is úgy szereltem be,ahogy kell,én is biztos vagyok benne,hogy nem lesz velük gond a következő kiszereléskor-csak akkor már nem én leszek a gazdája..... vigyor3
Hogy lehet rosszul belerakni a gyergyát?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #14051 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 17:02:01 »

Sziasztok.A múltkor írtam,hogy gáz adásnál füstöl a TDCI.Na most vettem észre,hogy az egr szelepről le volt húzva a vákum cső.Azt hiszem két hete volt műszakin és valamiért akkor levették.
Remélem ,hogy most már nemfog füstölni.De majd holnap kiderül.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14052 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 17:41:16 »

Sziasztok.A múltkor írtam,hogy gáz adásnál füstöl a TDCI.Na most vettem észre,hogy az egr szelepről le volt húzva a vákum cső.Azt hiszem két hete volt műszakin és valamiért akkor levették.
Remélem ,hogy most már nemfog füstölni.De majd holnap kiderül.
Érdekes műszaki bázis lehet, de legalább ennyi erővel nem hagytak egy csákányt  a motorblokkban   Undecided
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #14053 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 17:44:18 »

 gun gun gun gun gun
Érdekes műszaki bázis lehet, de legalább ennyi erővel nem hagytak egy csákányt  a motorblokkban   Undecided
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14054 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 17:46:31 »

Hogy lehet rosszul belerakni a gyergyát?
meg lehet tépni a menetet
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14055 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 18:09:02 »

Hogy lehet rosszul belerakni a gyergyát?
etis szerint gyárilag előírt Nm-el kell meghúzni,és be kell kenni ilyen hőálló zsír maszlaggal-László pontosan elmeséli a történetét..általában nem nyomatékkulccsal húzzák meg,és be sem kenik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
hobi
Vendég
« Új hozzászólás #14056 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 20:04:12 »

Sziasztok klubtársak.

A válság ide, vagy oda 2012. áprilisában számomra új autót kívánok venni és ez csak Mondeo lehet. Érdekelne 2003-tól gyártott 2000 tdci motoros, KOMBI Mondeo, ami persze karban volt tartva.
Lehet a régebbi változat vagy faceliftes. Ár max 1.500.000 Ft.

Aki esetleg el akarná adni az autóját az írjon már és megegyezünk. Előre írom, hogy azért itt keresek autót, mert bízom a klubtársakban, hogy nem visszatekert, összegányolt autót próbálnak kipofozva eladni.

Megbízható családi autó érdekel.

Előre is köszönöm a válaszokat, leveleket.

Tamás
Naplózva
Franky
Vendég
« Új hozzászólás #14057 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 20:44:53 »

A bronzkeféket kellett volna cserélni a generátorban.és attól van a fordulatszám változás is.Ilyenkor bekapcsol a kiegfűtés,ami rendesen leterheli a generátort,Az ecu meg emelgeti ez miatt a fordszámot.ezért gyorsul az autó magától.javíttasd meg a generátort!
Köszi a tippet! Megnézetem újból a generátort. Remélem tényleg csak ez lesz a baja. A MAF tisztítás egyébként nem segített.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14058 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 20:45:29 »

5 ajtós?

Sziasztok klubtársak.

A válság ide, vagy oda 2012. áprilisában számomra új autót kívánok venni és ez csak Mondeo lehet. Érdekelne 2003-tól gyártott 2000 tdci motoros, KOMBI Mondeo, ami persze karban volt tartva.
Lehet a régebbi változat vagy faceliftes. Ár max 1.500.000 Ft.

Aki esetleg el akarná adni az autóját az írjon már és megegyezünk. Előre írom, hogy azért itt keresek autót, mert bízom a klubtársakban, hogy nem visszatekert, összegányolt autót próbálnak kipofozva eladni.

Megbízható családi autó érdekel.

Előre is köszönöm a válaszokat, leveleket.

Tamás
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #14059 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 20:56:20 »

5 ajtós?

Szerintem a kombi szót nem véletlenül írta csupa nagy betűvel.  wow1 wave integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14060 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 20:56:30 »

Aha, akkor ezért merted ilyen könnyen felajánlani másnak beszerelésre.  vigyor3 Én magamnak cseréltem ki, végig paráztam, hogy nehogy beletörjön, pedig az enyém akkor 3 éves se volt még, így ideje se volt még belerohadni. Most látom hogy akkor 120ekm-nál cseréltem. Lassan cserélhetem megint mert reklamálni fog az asszony télen.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Izz%C3%ADt%C3%B3gyerty%C3%A1k_cser%C3%A9je_TDCI_MK3

csak a zasszony miatt ne ess neki. ha gyengélkedik az izzítód azt elég hamar +10°C alatt észre lehet venni.
ha majd cseréled adok okosságot ... és esélye sincs beragadni Wink kijön mintha cukorkával csalogatnád hehe hehe hehe
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #14061 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 21:23:47 »

Hogy lehet rosszul belerakni a gyergyát?

Be kell kenni a menetet valami olyasmival, ami nem hagyja odakozmalni, es utana rendesen meg kell huzni, eloirt nyomatekra. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tofipapa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #14062 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 08:36:32 »

Mi a cserénél Motip réz spray alkalmazásával kívántuk megakadályozni a legközelebbi izzító cserénél a beszakadást . vigyor3 vigyor3 vigyor3
Naplózva

FORD MONDEO 2.2 TDCi Ghia Executive 2005 155LE 4 ajtós, szedán EGR Off  INA/+36 20 98 19 535/
Franky
Vendég
« Új hozzászólás #14063 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 10:32:51 »

A bronzkeféket kellett volna cserélni a generátorban.és attól van a fordulatszám változás is.Ilyenkor bekapcsol a kiegfűtés,ami rendesen leterheli a generátort,Az ecu meg emelgeti ez miatt a fordszámot.ezért gyorsul az autó magától.javíttasd meg a generátort!
Most hívtam a szerelőt. Azt mondta, hogy múlt héten cserélték a bronzkeféket is a feszültség szabályzóval együtt. Esetleg rossz porlasztócsúcs okozhat ilyen hibát?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14064 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 11:42:59 »

Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Ingadozik az alapjárat a Mondeomon, valamint alapjáraton a lámpák is villognak kicsit. A feszültségszabályozó már ki lett cserélve, de nem oldotta meg a problémát. Az alapjárat néha felugrik 1100-1200 környékére is, majd hirtelen vissza. Valamint ha nem nyomom a gázpedált, akkor is gyorsul az autó. Hibakódot nem dob. Van esetleg ötletetek, hogy mi okozhatja ezt?

Ha a generátorod jó, ott biz nem villoghatnak a lámpák. Valamit rosszul csináltak... Vagy rosszak a kefék, nem érnek oda rendesen, az egyik tekercs megszakadt, vagy a kommutátor elkopott...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #14065 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 14:32:02 »

A gond az a formidable-vel, hogy nem igazán fejlesztik (valószínűleg a sok kínai f-supre klón miatt), így az illesztőben rejlő lehetőségeket nincs mivel kihasználni. Pedig érdemes lenne, mert olvas olyan infót is a TDCi-ről, ami nem OBD paraméter, ami azt mutatja, hogy a benne lévő chip segítségével majdnem FORD VCM szintű diagnosztikát lehetne csinálni....

Az illesztő eredeti verziója, a mOByDic 3210 150-200EUR között van, eredetileg a formidable ahhoz való progiként indult.
hétvégén kalibrációs kódot olvastam vele ki az enyémből, de a furcsaság csatlakozás után, hogy elsőre ugyanaz jött ki kétszer is, majd minden további kiolvasásnál szinte random számokat produkál. olvastam itt, hogy fészlift előttiből ki se lehet olvasni, de nálam (2006-os) erről szó sem lehet. véleményetek?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #14066 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 15:16:01 »

Hi all!

Tapasztalt már valaki olyantot, hogy közepesen hideg motornál, ha kidobom üresbe és gurulok, akkor olyat csinál a motor, hogy néha néha fel fel pörgeti a motort, viszont ha kinyomom a kuplungot akkor pedig nem.
És minél lassabban gurulok annál jobban felpörgeti egyszer kétszer a motort.
Lehet ez kettős tömegű vagy kinyomó probléma mert az már hallatja a hangját rendesen ( kinyomó).
Máskor nem vettem észre csak olyan félig még hideg motornál.
Füstölni nem füstöl csak fehéren az elején még be nem melegszik a kicsike.
Előre is köszi!
Üdv.:
Nino
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #14067 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 15:48:17 »

Mi a cserénél Motip réz spray alkalmazásával kívántuk megakadályozni a legközelebbi izzító cserénél a beszakadást . vigyor3 vigyor3 vigyor3
Tisztelt Fórumtárs!
Én nem kentem volna be az izzitógyertya menetét réz sray-val. Ha jól emlékszem elektro kémiából, akkor az aluminium elektrokémiai potenciálja -1.66 volt, az acélé -0.44 volt, és a rézé +0.52 volt. Ebből az látszik hogy nagyon kemény helyielmet hoztatok létre, ahol a feszültség külömbség 2.18 volt. Ebből adódoan az aluminium blokkban lévő menetek sokkal hamarabb tönkre mennek mint ha semmit nem alkalmaztatok volna.
Ide egy különleges speciális elekrokémiai szempontból, semleges potenciálú, elektromosan vezető, "anti seize" spray-t kell használni. Sajnos arany áron kapható, igy általában a szervizekben is kispórolják a gyertyacsere alkalmával. Ne kérdezd a pontos nevét mert én sem tudom de kifogom deriteni. Ha megtalálom közzé teszem az infót.
Tisztelettel lászló!
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.28 hétfő, 18:24:29 írta AndyA » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
berke4
Vendég
« Új hozzászólás #14068 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 18:46:49 »

Hello! 2006os 2tdci motorral, a problémám hogy 15 km dombos szakaszon sem megy fel a víz üzemi hőfokra, termosztátot cseréltünk semmivel sem lett jobb! Most olvastam hogy van az olajrendszernél is egy termosztát, ha kicserélném azt is azzal megoldódna a problémám? Vagy milyen termosztát érdemes belevenni? kössz
Naplózva
berke4
Vendég
« Új hozzászólás #14069 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 18:49:03 »

Azt még elfelejtettem mondani hogy meleg vagy félmeleg állapotban 10 indításonként dadog a moci nem akar felpörögni, az porlasztó? Izzitógyertyára azért nem gondolok mert -15be is gond nélkül indul! ha valaki tud valami okosat megköszönném!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14070 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 19:22:12 »

Hello! 2006os 2tdci motorral, a problémám hogy 15 km dombos szakaszon sem megy fel a víz üzemi hőfokra, termosztátot cseréltünk semmivel sem lett jobb! Most olvastam hogy van az olajrendszernél is egy termosztát, ha kicserélném azt is azzal megoldódna a problémám? Vagy milyen termosztát érdemes belevenni? kössz


Igen, lehet, hogy az olajköri a rossz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14071 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 20:11:06 »

Azt még elfelejtettem mondani hogy meleg vagy félmeleg állapotban 10 indításonként dadog a moci nem akar felpörögni, az porlasztó? Izzitógyertyára azért nem gondolok mert -15be is gond nélkül indul! ha valaki tud valami okosat megköszönném!
Azért én megnézném mivel nem az induláshoz kell az ízzitó gyertya.Ha lekötöd őket akkor is elindul de utána ha rossz valamelyik akkor dadogni fog.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14072 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 21:57:18 »

Most hívtam a szerelőt. Azt mondta, hogy múlt héten cserélték a bronzkeféket is a feszültség szabályzóval együtt. Esetleg rossz porlasztócsúcs okozhat ilyen hibát?
még mindig az a baj,hogy a villogás, a generátor hibája,és a többit is okozhatja az.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
czyla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


E-mail
« Új hozzászólás #14073 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 22:24:26 »

Hi all!

Tapasztalt már valaki olyantot, hogy közepesen hideg motornál, ha kidobom üresbe és gurulok, akkor olyat csinál a motor, hogy néha néha fel fel pörgeti a motort, viszont ha kinyomom a kuplungot akkor pedig nem.
És minél lassabban gurulok annál jobban felpörgeti egyszer kétszer a motort.
Lehet ez kettős tömegű vagy kinyomó probléma mert az már hallatja a hangját rendesen ( kinyomó).
Máskor nem vettem észre csak olyan félig még hideg motornál.
Füstölni nem füstöl csak fehéren az elején még be nem melegszik a kicsike.
Előre is köszi!
Üdv.:
Nino

Én tapasztaltam hasonlót azzal a különbséggel, hogy üresbe kidobva (motor hőmérsékletet nem figyeltem) gázfröccsöt ha adok, lassan megy vissza a fordulat alapjáratra. Kuplung hatására egyből alapjáraton van. Magától nem pörgött sosem fel a motor. Esetleg még valakinek ilyen tapasztalat, okok???
Naplózva

2006. MK3 2.0 TDCI TREND 130 LE KOMBI  ZEN  EGR OFF
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14074 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 23:05:02 »

hétvégén kalibrációs kódot olvastam vele ki az enyémből, de a furcsaság csatlakozás után, hogy elsőre ugyanaz jött ki kétszer is, majd minden további kiolvasásnál szinte random számokat produkál. olvastam itt, hogy fészlift előttiből ki se lehet olvasni, de nálam (2006-os) erről szó sem lehet. véleményetek?
van köze a tényleges kódokhoz?

Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
czyla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


E-mail
« Új hozzászólás #14075 Dátum: 2011.11.29 kedd, 00:49:21 »

Kérdésem lenne:

2.0 TDCI-ben van gázolaj szivattyú a tankban vagy máshol, ami a szűrőhöz nyomja az üzemanyagot? Biztosítéktáblákban nem találtam a helyén sem relét sem biztit.
Ha nincs, akkor a szippancs szívóereje képes a gázolajat a szűrőn átszívni?

Köszi a választ.
Naplózva

2006. MK3 2.0 TDCI TREND 130 LE KOMBI  ZEN  EGR OFF
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14076 Dátum: 2011.11.29 kedd, 07:03:22 »

Kérdésem lenne:

2.0 TDCI-ben van gázolaj szivattyú a tankban vagy máshol, ami a szűrőhöz nyomja az üzemanyagot? Biztosítéktáblákban nem találtam a helyén sem relét sem biztit.
Ha nincs, akkor a szippancs szívóereje képes a gázolajat a szűrőn átszívni?

Köszi a választ.
Nincs a tanknál mert itt csak magasnyomásu szivattyú van TDCI-nél.Az elől van a motoron balkéz felől ha szemben állsz vele.Ő szivja fel az üzemanyagot a tankból.Ha tönkre megy drága nagyon.A TDDI motoroknál van a tankon mert azok adagolós motorok.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #14077 Dátum: 2011.11.29 kedd, 07:57:17 »

Nincs a tanknál mert itt csak magasnyomásu szivattyú van TDCI-nél.Az elől van a motoron balkéz felől ha szemben állsz vele.Ő szivja fel az üzemanyagot a tankból.Ha tönkre megy drága nagyon.A TDDI motoroknál van a tankon mert azok adagolós motorok.
Tisztelt Fórumtárs!
Ebből következik, hogy az üzemanyag szűrőt, csere előtt mindig felkell tölteni üzemanyaggal,mert ellenkező esetben szárazon fut és károsodhat, ami igen drága mulatság. Arról nem is beszélve hogy a meghibásodott szivattyú, magával viszi a porlasztó csúcsokat is.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #14078 Dátum: 2011.11.29 kedd, 08:29:38 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ebből következik, hogy az üzemanyag szűrőt csere előtt mindig fel kell tölteni üzemanyaggal, mert ellenkező esetben szárazon fut és károsodhat, ami igen drága mulatság. Arról nem is beszélve, hogy a meghibásodott szivattyú magával viszi a porlasztócsúcsokat is.
Tisztelettel László!

Ha a szuresiranyt is figyelembe vesszuk, a GO-szuro ket szelso, kisebb atmeroju csoven kell betolni a gazolajat, mig a kozepso nagyon elo nem jon. Alternativ megoldas a kozepso nagyot valami egyszeru kis szivattyufelere kotni. Szervizben egy Lada AC pumpaja volt a nyero egy gumicsovel. Smiley Srac berakta a helyere, ket szelso cso bekot, utana addig pumpalta a kozepsot az AC-vel, mig meg nem jott a gazolaj rajta. Ennyi...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #14079 Dátum: 2011.11.29 kedd, 09:29:13 »

Újabb hangok a kocsiból. Sad
Indítás után olyan halk sívító hangot ad valami  és ezt kiséri víz bugyogás szerű hang is.
Ezt is egy ideig lehet hallani hideg motornál, utánna mintha abba hagyná.
Bár lehet csak a magas fordulat miatt nem hallani. A sivító hang alapjáraton is van.Az alapjárati fordulat az hidegen 900 körül van. Szépen föntről ál be lefelé.
Esetleg a kisebb szíj( nem tudom mi a pontos neve:() minősége eredményezhet ilyen hibát.
Bár a víz "bugyogása nem tudom mennyire term. hidegen. Vagy ez is az olajköri számlájára írható.
Üdv.:
Nino
Rem jövőre már hang mentes lesz a kocsi Cheesy. Persze nem úgy, hogy nem indítom be Cheesy

Naplózva
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #14080 Dátum: 2011.11.29 kedd, 10:49:55 »

Lyukas, kifujo turbocso is lehet. Mennyire fustol, ha kicsit odalepsz neki?

AndyA

Szia !

Sikerült hétvégén kipróbálgatni, amiket itt írtatok. Öcsémmel próbáltam egy hosszabb útszakaszon. Felváltogatott 3-ig, majd mikor odaért, ahol álltam 4-es és (közel) padlógáz. Semmi füst ... nem hogy kormos nem volt, SEMMIt nem láttam, se fehér, se fekete ... ez így ebben a formában normális ?  vigyor3

Egyébként a motor nem rángat / dadog, szerintem megy is rendesen (bár nincs viszonyítási alapom más Mondeo-khoz), csak eszi a gázolajat, más jelenséget, mint felhasználó nem észlelek. El fogom vinni mindenképpen szervízbe majd, csak most egyéb javítgatások történnek még rajta.
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.29 kedd, 10:59:06 írta wyzard » Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #14081 Dátum: 2011.11.29 kedd, 14:17:30 »

Fórumtársak!  worship

Motorcraft kolléga ( worship worship) megdobott egy kiegészítőfűtéssel (KF), a hozzá tartozó csövekkel együtt. Nekem úgy tűnik, hogy a KF-nek van egy bypass vezetéke, benne egy termosztáttal. Tudja valaki, hogy ez a termosz milyen hőmérsékleten nyit vagy zár?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14082 Dátum: 2011.11.29 kedd, 15:31:09 »

Ha a szuresiranyt is figyelembe vesszuk, a GO-szuro ket szelso, kisebb atmeroju csoven kell betolni a gazolajat, mig a kozepso nagyon elo nem jon. Alternativ megoldas a kozepso nagyot valami egyszeru kis szivattyufelere kotni. Szervizben egy Lada AC pumpaja volt a nyero egy gumicsovel. Smiley Srac berakta a helyere, ket szelso cso bekot, utana addig pumpalta a kozepsot az AC-vel, mig meg nem jott a gazolaj rajta. Ennyi...

AndyA
Nekem a szerelőm még most is ezzel csinálja a feltöltést és ok minden.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #14083 Dátum: 2011.11.29 kedd, 15:36:36 »

Kollegak!

Meg mindig kerdes, hogy vajon a generator szijfeszito gumival boritott rugoja az valoban csak egy gumival boritott rugo, vagy van benne egy kis lengescsillapito olajpatron?

Ha szorosodik a generatorszij (a generator mar szabadonfutositott), akkor minek lehet baja? Feszito csere, biztosan? Olyankor ezt a rugos alkatreszt eleg cserelni, vagy a teljes cuccot erdemes gorgostul?

Az ultimate megoldas, ha valaki szejjelkapja a kiszedett regit, mint Floki a labtorlot.

Nos?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #14084 Dátum: 2011.11.29 kedd, 15:55:32 »

Kollegak!

Meg mindig kerdes, hogy vajon a generator szijfeszito gumival boritott rugoja az valoban csak egy gumival boritott rugo, vagy van benne egy kis lengescsillapito olajpatron?

Ha szorosodik a generatorszij (a generator mar szabadonfutositott), akkor minek lehet baja? Feszito csere, biztosan? Olyankor ezt a rugos alkatreszt eleg cserelni, vagy a teljes cuccot erdemes gorgostul?

Az ultimate megoldas, ha valaki szejjelkapja a kiszedett regit, mint Floki a labtorlot.

Nos?

AndyA

Van benne egy olajjal töltött csillapító.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14085 Dátum: 2011.11.29 kedd, 16:09:18 »

Van benne egy olajjal töltött csillapító.
Ezért van rajta a gumi védő?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14086 Dátum: 2011.11.29 kedd, 16:18:30 »

Ezért van rajta a gumi védő?
igen.és ha megsérül,elfolyik a hidraulika olaj,oszt jónapot....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14087 Dátum: 2011.11.29 kedd, 16:19:44 »

Kollegak!

Meg mindig kerdes, hogy vajon a generator szijfeszito gumival boritott rugoja az valoban csak egy gumival boritott rugo, vagy van benne egy kis lengescsillapito olajpatron?

Ha szorosodik a generatorszij (a generator mar szabadonfutositott), akkor minek lehet baja? Feszito csere, biztosan? Olyankor ezt a rugos alkatreszt eleg cserelni, vagy a teljes cuccot erdemes gorgostul?

Az ultimate megoldas, ha valaki szejjelkapja a kiszedett regit, mint Floki a labtorlot.

Nos?

AndyA
megvolt a szétszedés,és van benne olajos csillapító.
Amúgy a keres kínálban hónapok óta hirdet valaki "CSak" rugót! asszem 10körül....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #14088 Dátum: 2011.11.29 kedd, 16:30:45 »

Ezért van rajta a gumi védő?

Gondolom... Szoval akkor olyant kell nezni, amiben szinten van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
nadotex
Vendég
« Új hozzászólás #14089 Dátum: 2011.11.29 kedd, 23:00:43 »

Fórumtársak!  worship

Motorcraft kolléga ( worship worship) megdobott egy kiegészítőfűtéssel (KF), a hozzá tartozó csövekkel együtt. Nekem úgy tűnik, hogy a KF-nek van egy bypass vezetéke, benne egy termosztáttal. Tudja valaki, hogy ez a termosz milyen hőmérsékleten nyit vagy zár?

Hol található ez a termosztát, képekkel tudnád illusztrálni?
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #14090 Dátum: 2011.11.30 szerda, 07:26:27 »

Fórumtársak!  worship

Motorcraft kolléga ( worship worship) megdobott egy kiegészítőfűtéssel (KF), a hozzá tartozó csövekkel együtt. Nekem úgy tűnik, hogy a KF-nek van egy bypass vezetéke, benne egy termosztáttal. Tudja valaki, hogy ez a termosz milyen hőmérsékleten nyit vagy zár?
Tisztelt Fórumtárs!
Nemtartom valószinünek, hogy ez az álitólagos termosztát a rendszerhez tartozna. A rendszer vezérlése mindkét fűtés tipusnál, elektrónikus vezérlésü. Mért alkalmaznának + egy mechanikus elemet ami sokkal hamarabb meghibásodik? Ha valóban benne van a körben ez a termosztát, akkor mit kapcsol? A téma tisztázása érdekében légyszives egy jól látható közeli képet feltenni, lássuk mirőr is van szó.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #14091 Dátum: 2011.11.30 szerda, 09:26:14 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nemtartom valószinünek, hogy ez az álitólagos termosztát a rendszerhez tartozna. A rendszer vezérlése mindkét fűtés tipusnál, elektrónikus vezérlésü. Mért alkalmaznának + egy mechanikus elemet ami sokkal hamarabb meghibásodik? Ha valóban benne van a körben ez a termosztát, akkor mit kapcsol? A téma tisztázása érdekében légyszives egy jól látható közeli képet feltenni, lássuk mirőr is van szó.
Tisztelettel László!

Sajnos várnotok kell hétvégéig, csak akkor leszek otthon. Akkor viszont küldöm a fotókat!  worship
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #14092 Dátum: 2011.11.30 szerda, 09:46:36 »

van köze a tényleges kódokhoz?


ezt szeretném megtudni. Ki kell szedni a pcs-t hozzá, hogy látszódjon a csúcson?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #14093 Dátum: 2011.11.30 szerda, 09:59:17 »

ezt szeretném megtudni. Ki kell szedni a pcs-t hozzá, hogy látszódjon a csúcson?

Látsszon.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #14094 Dátum: 2011.11.30 szerda, 10:05:28 »

Látsszon.

AndyA
Mi?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14095 Dátum: 2011.11.30 szerda, 10:47:24 »

ezt szeretném megtudni. Ki kell szedni a pcs-t hozzá, hogy látszódjon a csúcson?
Nem kell. A nyakán látszik, ha a szélvédő felől nézed. Odabújsz vagy tükörrel nézed, vagy egyéb. Ha szerencséd van, és gyáriak a csúcsok, a szelepfedél deklin lesz matrica a kódokkal. Ha nem gyáriak, lehet beírták a gépkönyvbe/szervizkönyvbe, stb. (nekem pl. Vik felírta a kódokat egy papírra)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #14096 Dátum: 2011.11.30 szerda, 11:14:39 »

Mi?


A "látszódjon" helyesen, magyarul.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #14097 Dátum: 2011.11.30 szerda, 11:36:42 »

Nem kell. A nyakán látszik, ha a szélvédő felől nézed. Odabújsz vagy tükörrel nézed, vagy egyéb. Ha szerencséd van, és gyáriak a csúcsok, a szelepfedél deklin lesz matrica a kódokkal. Ha nem gyáriak, lehet beírták a gépkönyvbe/szervizkönyvbe, stb. (nekem pl. Vik felírta a kódokat egy papírra)
Ok, köszi! Nekem cserélve voltak már. Nem írták azt sehova.. Tudod, nekem volt az egyik 502z 504z helyett.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14098 Dátum: 2011.11.30 szerda, 14:11:40 »

Ok, köszi! Nekem cserélve voltak már. Nem írták azt sehova.. Tudod, nekem volt az egyik 502z 504z helyett.
ha gyári felújítottak, akkor a nyakukon van a kód. Van rajtuk alkatrészkód, ami a felújítottaknál RM kombinációval kezdődik. És van a sok darabból álló kalibrációs kód. Ha nem gyári felújított, de van kódja, akkor azt valahol fel kellene tüntetni (nincs ezzel tapasztalatom)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #14099 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 11:48:37 »

Udv az uraknak,
Reggeli hideginditast kovetoen az alapjarat nem til magas es kicsit remeg a bode...
Amig nem  eri el a Kb. 60 fokot, addig igy ismarad. Pl piroslampanal.
Mire gondoljak?
Koszi
Naplózva
Oldalak: 1 ... 275 276 277 278 279 280 281 [282] 283 284 285 286 287 288 289 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.114 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.