Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.01 hétfő, 04:53:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 277 278 279 280 281 282 283 [284] 285 286 287 288 289 290 291 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13828110 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14150 Dátum: 2011.12.04 vasárnap, 14:00:11 »

vegyél elé egy 2.0-ás injektort meg egy 2.2-esét számold meg hány lyuk van az egyiken és hány a másikon.  Az hogy nem 5 hanem 7 furat van rajta azzal egy dolog hogy tökéletesebb lesz a befecskendezés de "mellékhatásként" némileg hasonló lesz a helyzet mint a szabályozószelepknél cavitrol betéteknél. Persze ez a csak a furatokra van hatással a csúcs idő előtt lerohadhat itt is belül ha pl nem figyel valaki oda pl  go szűröre )Ez nem csak elmélet mert nekem még nem kellet pl a III.asban még majdnem 280 ekm-nél se cserélni csúcsokat, és hallom hogy azért 360-380ekm mel még futkároznak eredeti csúcsokkal is.

Több lyuk, jobban porlasztja - a több üzemanyagot. Ha jobb lenne a porlasztás, akkor a 2,2-es előbb lett volna eu4-es, mint a 2,0. Valójában fordítva volt (más oka is van).
A pcsúcs nem a lyukaknál megy tönkre, hanem a záróképessége romlik el (nő a visszafolyás). A pcsúcs belül ugyanaz, ergo a romlásában sincs különbség.
Elmélet, ahogy az enyém is. Ha lenne egy pontos statisztikánk, akkor lehetne bármit (vagy az ellenkezőjét) állítani.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #14151 Dátum: 2011.12.04 vasárnap, 14:01:33 »

Pl a nagynyomású + porlasztó esetében hogyan tudsz vigyázni?

Nem tudom,már régen mentem dízellel,kivették a fenekem alól. De úgy néz ki nálunk eddig egyiknek sincsen semmi baja(kop-kop),mind2ben az eredeti csúcsok és nagynyomású van,holott az egyikben 220ezer a másikban meg 400ezer körül van már...Szóval valamit jól csinálunk  Wink
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14152 Dátum: 2011.12.04 vasárnap, 14:02:51 »

szerinem a reggeli urgálós, füstölős indulásba is belejátszik a sz@r üzemanyag már....nem akarom elhinni hogy egyre több autó egyszerre produkálná mind ugyanazt mindenévben...

Vagy inkább a hideg motor. Minél hidegebb van, annál kevésbé tökéletes az égés.
És persze ha az üa rossz, az is hidegben fejti ki jobban a negatív hatását.
Ha -40 fok lenne... csak azok indulnának el, akik garázsban állnak  Wink
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14153 Dátum: 2011.12.04 vasárnap, 14:03:13 »

Nem tudom,már régen mentem dízellel,kivették a fenekem alól. De úgy néz ki nálunk eddig egyiknek sincsen semmi baja(kop-kop),mind2ben az eredeti csúcsok és nagynyomású van,holott az egyikben 220ezer a másikban meg 400ezer körül van már...Szóval valamit jól csinálunk  Wink

A 400-asban is gyári a csúcs?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #14154 Dátum: 2011.12.04 vasárnap, 14:06:55 »

A 400-asban is gyári a csúcs?

Igen. Óra szerinti 101ezerrel(motorban talált 180ezres matricával) vettük,banki lefoglalt volt,exnémetországi. Most óra szerint,ha jól emlékszem(nem én járok már vele) kb. 290ezer van. A kuplung volt cserélve,de a motorhoz még nyúlni nem kellett.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14155 Dátum: 2011.12.04 vasárnap, 14:09:29 »

Igen. Óra szerinti 101ezerrel(motorban talált 180ezres matricával) vettük,banki lefoglalt volt,exnémetországi. Most óra szerint,ha jól emlékszem(nem én járok már vele) kb. 290ezer van. A kuplung volt cserélve,de a motorhoz még nyúlni nem kellett.

És a csúcsok száma megegyezik a szelepfedélen találhatókkal?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #14156 Dátum: 2011.12.04 vasárnap, 14:10:53 »

És a csúcsok száma megegyezik a szelepfedélen találhatókkal?

Nem tudom,sose szedtem szét,de azt mondták eredetiek. Mivel nincs időm és lehetőségem a kocsit átnézni,ezt nem tudom megmondani neked. Majd januárban megyek haza,akkor megnézem integet2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14157 Dátum: 2011.12.04 vasárnap, 14:14:00 »

Nem tudom,sose szedtem szét,de azt mondták eredetiek. Mivel nincs időm és lehetőségem a kocsit átnézni,ezt nem tudom megmondani neked. Majd januárban megyek haza,akkor megnézem integet2

Jó, hát ezért nem kell... azért szép ez, akárhogy is nézzük.
Én két 600e-esről tudok.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #14158 Dátum: 2011.12.04 vasárnap, 14:15:33 »

Jó, hát ezért nem kell... azért szép ez, akárhogy is nézzük.
Én két 600e-esről tudok.

Hát,ha minden jól megy,nálunk is kiszolgálja majd azt a "kort". Nagyon nem akarunk váltani,így lehet,ha majd vmelyikben sok lesz a km,nem lesznek lecserélve,hanem kapnak egy bontott motort és megy minden tovább...Aztán lehet,hogy majd a régibe is bekerül a 6. sebesség,idővel és pénzzel Smiley
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14159 Dátum: 2011.12.04 vasárnap, 22:59:12 »

Több lyuk, jobban porlasztja - a több üzemanyagot. Ha jobb lenne a porlasztás, akkor a 2,2-es előbb lett volna eu4-es, mint a 2,0. Valójában fordítva volt (más oka is van).
Attól hogy valami jobb hatásfokkal tud porlasztani tehát tökéletesebb lesz az égés az még nem jelenti automatikusan azt hogy jobb a környezetvédelmi besorolása. Ha tökéletesebb az égés akkor biztos hogy bejön pl. az NOX probléma a tökéletesebb égés miatti magasabb égéskamra hőfok miatt, ami rögtön elkaszálja a jobb környezetvédelmi besorolást. Egyébként meg szerintem neked átküldtem anno az Euro IV-es TDCi-ről a tényleges fékpadi mérést  (nem olyan tuning hülyegyerekes bohockodást amit egy két szoftverrel lehet mókolni) Azon látszik hogy milyne csúnya szőrösséget okoz mint a nyomaték és amind a teljesítmény görbén az visszaszabályzás amit pont az Euro IV elérése miatt csináltak. Ott  turbó vezérlésével játszottak elsősorban. Csak egy gyorsabb villamos szabályozó kellett a turbora és megvolt az Euro III helyett az Euro IV.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14160 Dátum: 2011.12.04 vasárnap, 23:06:09 »

Attól hogy valami jobb hatásfokkal tud porlasztani tehát tökéletesebb lesz az égés az még nem jelenti automatikusan azt hogy jobb a környezetvédelmi besorolása. Ha tökéletesebb az égés akkor biztos hogy bejön pl. az NOX probléma a tökéletesebb égés miatti magasabb égéskamra hőfok miatt, ami rögtön elkaszálja a jobb környezetvédelmi besorolást. Egyébként meg szerintem neked átküldtem anno az Euro IV-es TDCi-ről a tényleges fékpadi mérést  (nem olyan tuning hülyegyerekes bohockodást amit egy két szoftverrel lehet mókolni) Azon látszik hogy milyne csúnya szőrösséget okoz mint a nyomaték és amind a teljesítmény görbén az visszaszabályzás amit pont az Euro IV elérése miatt csináltak. Ott  turbó vezérlésével játszottak elsősorban. Csak egy gyorsabb villamos szabályozó kellett a turbora és megvolt az Euro III helyett az Euro IV.

Azt én is tudom, hogy esetenként akár tudja is a jobb normát, de csak akkor csinálják meg a minősítést, amikor vagy feltétlenül kell, vagy mittudomén.
Igen, átküldted.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14161 Dátum: 2011.12.04 vasárnap, 23:07:08 »

Az hogy hány luk van a porlasztócsúcson az 2 dolgot befolyásol a porlasztási képet és a befecskendezett mennyiséget....az élettertalmát semmennyire és itt erről volt most szó.
Amugy meg az összes MKIII dieselé 6 lukas (sose volt 5) és a 2.2-é 7 lukas...
Maga a porlasztótest meg tök ugyanaz mint a 2.0-é...tehát 1 luka a különbség.
Van egy szatyor rossz porlasztóm amiket már szétszerelgettem méregettem, köszi de unommár....a 2.2-es is ugyanúgy lerohad mint a többi.....ezek nem kiszámitható dolgok....mondtak olyat ami 6000km után beállt megint komplett rendszer csere után, na most ezt magyaráz meg a tulajnak holott minden tök ujra lett kicserélve(nem felújitott)....(persze ez totál nem jellemző ,de mindig vannak egyedi esetek).
Nem vezetek statisztikát, de én pl többet láttam átfordult 2.2-est mint 2.0-át pedig azse jellemző....biztos mindig én vagyok rossz helyen... eplus2
Az hogy te beirod ide hogy láttál porlasztót az te dolgod. Én csak arrol tudok nyilatkozni ami nekem van. Én viszont azt veszem ténynek hogy én még egy porlasztót se vettem a kezembe mert nem kellett. Akkor meg tudnád magyarázni hogy miért nem kell? Komolyan érdekelne hogy nálam (illetve már az asszonnyál miért hibátlan még mindig majdnem 280ekm után is z eredeti porlasztócsúcs?
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #14162 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 08:00:12 »

Nem tudom,már régen mentem dízellel,kivették a fenekem alól. De úgy néz ki nálunk eddig egyiknek sincsen semmi baja(kop-kop),mind2ben az eredeti csúcsok és nagynyomású van,holott az egyikben 220ezer a másikban meg 400ezer körül van már...Szóval valamit jól csinálunk  Wink
Vagy csak szerencsétek van. Azon kívül, hogy félidőben cserélem a gázolaj szűrőt és persze vizslatom a fémreszeléket és próbálok nem nevesincs kúton tankolni máshogy nem nagyon tudok vigyazni.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
akela
Vendég
« Új hozzászólás #14163 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 11:50:12 »

Szél nélküli szép napot mindenkinek!
Némi technikai nehézség után sikerült regisztrálnom közétek. Egy újdonsült Mondeo tulajdonos vagyok.
Egyenlőre nem tudok irni a kocsiról sokmindent,kicsit sérülten vettem,és talán a napokban el is készült,remélem.Ha minden jól megy hétvégén hazajutok,és birtokba is vehetem.Kis aggodalommal nézek a jövőbe,ugyanis előbb vettem meg,mint rátaláltam erre a honlapra.És azért ahogy itt olvasgattam jópár problémás eset megfordul itt.
Nagyon kiváncsi leszek,mikor használom majd én is az enyémet,hogy vajon mik lettek javitva,cserélve rajta az idők folyamán. Arra márr rögtön rájöttem,hogy valószinű nekem is be van rohadva a kézifékem.Nyilván át kell majd néznem,nézetnem,hogy ne okozzon meglepetéseket,Na, majd irok,ha már járok vele.
További szép napot. integet2
Naplózva
Tiboar24
Vendég
« Új hozzászólás #14164 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 16:44:00 »

S.O.S sürgősen vennék gyári csúcsokat 4dbot....ha valaki tud ilyet irjon! Smiley előre is köszönöm
Naplózva
hajsza666
Vendég
« Új hozzászólás #14165 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 18:15:42 »

Sziasztok fórumozók!

Új Mondeo tulajdonos vagyok, és sajnos már jelentkezett is egy probléma a géppel.Segítséget ,tippeket szeretnék kérni!A probléma a következő:Indításkor nehezen kb.8-10.-re indul be a motor! A jelenség nem állandó.Van amikor reggel,van amikor már megtettem vele néhány km-t és újra indulásnál.Gázolaj szűrőre és/vagy izzító gyertyára tippelek!Kérlek segítsetek,mert nem szeretnék rögtön szervizbe rohanni 10 ezrekért valami piti hibával!
Előre is köszönöm!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14166 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 19:08:24 »

Sziasztok fórumozók!

Új Mondeo tulajdonos vagyok, és sajnos már jelentkezett is egy probléma a géppel.Segítséget ,tippeket szeretnék kérni!A probléma a következő:Indításkor nehezen kb.8-10.-re indul be a motor! A jelenség nem állandó.Van amikor reggel,van amikor már megtettem vele néhány km-t és újra indulásnál.Gázolaj szűrőre és/vagy izzító gyertyára tippelek!Kérlek segítsetek,mert nem szeretnék rögtön szervizbe rohanni 10 ezrekért valami piti hibával!
Előre is köszönöm!
Én meg a porlasztó csúcsokra!!!!Az induláshoz nem kell az izzító gyertya mert annélkül is bekell,hogy induljon.Nézesd meg egy poharazással őket,vagy vidd el gyári diagra az megmond mindent.Néesd meg a CMP jeladót is  az is szokott hasonló dolgokat produkálni.Kezdetnek ennyi ha van esetleg hibakódod akkor gyere vissza és kivesézzük neked mit kellene tenned.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #14167 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 19:12:22 »

Én meg a porlasztó csúcsokra!!!!Az induláshoz nem kell az izzító gyertya mert annélkül is bekell,hogy induljon.Nézesd meg egy poharazással őket,vagy vidd el gyári diagra az megmond mindent.Néesd meg a CMP jeladót is  az is szokott hasonló dolgokat produkálni.Kezdetnek ennyi ha van esetleg hibakódod akkor gyere vissza és kivesézzük neked mit kellene tenned.

Ha a CMP jeladó lenne,akkor menet közben is szórakozna nem? Mert,amikor nekünk volt vele gond,akkor pl. autópályán állt meg véglegesen,de előtte is 2-3szor városban.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14168 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 19:15:35 »

Ha a CMP jeladó lenne,akkor menet közben is szórakozna nem? Mert,amikor nekünk volt vele gond,akkor pl. autópályán állt meg véglegesen,de előtte is 2-3szor városban.
A lehetőség benne van de tudod nekem ilyen jellegű problémám volt tavaly és meséltem ha emlékszel mi volt a gond.Egyiksem amit itt írtak nekem.de valahogy induljon el.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #14169 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 19:20:10 »

A lehetőség benne van de tudod nekem ilyen jellegű problémám volt tavaly és meséltem ha emlékszel mi volt a gond.Egyiksem amit itt írtak nekem.de valahogy induljon el.

Persze,emlékszem. A lényeg,el kell vinni diagra a gépet és okosabbak leszünk  integet2
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14170 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 19:22:30 »

Persze,emlékszem. A lényeg,el kell vinni diagra a gépet és okosabbak leszünk  integet2
eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Tiboar24
Vendég
« Új hozzászólás #14171 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 20:23:53 »

Szia! Tutira cmp jeladós lesz....nekem ugyanez volt az autómmal amiket leírtál kb 8-10 ezer Forint volt bontottan... Smiley

Sziasztok fórumozók!

Új Mondeo tulajdonos vagyok, és sajnos már jelentkezett is egy probléma a géppel.Segítséget ,tippeket szeretnék kérni!A probléma a következő:Indításkor nehezen kb.8-10.-re indul be a motor! A jelenség nem állandó.Van amikor reggel,van amikor már megtettem vele néhány km-t és újra indulásnál.Gázolaj szűrőre és/vagy izzító gyertyára tippelek!Kérlek segítsetek,mert nem szeretnék rögtön szervizbe rohanni 10 ezrekért valami piti hibával!
Előre is köszönöm!
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #14172 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 20:25:08 »

Szia! Tutira cmp jeladós lesz....nekem ugyanez volt az autómmal amiket leírtál kb 8-10 ezer Forint volt bontottan... Smiley


Szerintem újonnan se sokkal drágább,plusz a bontott ki tudja,mikor adja meg magát?...
Naplózva
TomyST155
Vendég
« Új hozzászólás #14173 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 20:47:09 »

Sziasztok!
Új vagyok itt, örülök hogy megtaláltalak Titeket!

Kérdésem is lenne rögtön! Smiley Rendeltem apumnak karácsonyra egy ilyet http://www.ebay.com/itm/Performance-Chip-Box-FORD-MONDEO-1-8-2-0-2-2-TDCI-/290549202643?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item43a614fed3

Kérdésem az lenne, hogy jó lesz-e 2.2 TDCI st155 -be.. ott azt írják hogy igen, de írják hogy kb az összes fordhoz jó ami létezik dieselben.. a csatlakozók stimmelnek mindnél?

2.2 114kw 155 ló 2005ös Mondeo.. mk3

Válaszotok köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.05 hétfő, 20:49:05 írta TomyST155 » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14174 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 20:51:53 »

Sziasztok!
Új vagyok itt, örülök hogy megtaláltalak Titeket!

Kérdésem is lenne rögtön! Smiley Rendeltem apumnak karácsonyra egy ilyet http://www.ebay.com/itm/Performance-Chip-Box-FORD-MONDEO-1-8-2-0-2-2-TDCI-/290549202643?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item43a614fed3

Kérdésem az lenne, hogy jó lesz-e 2.2 TDCI st155 -be.. ott azt írják hogy igen, de írják hogy kb az összes fordhoz jó ami létezik dieselben.. a csatlakozók stimmelnek mindnél?

2.2 114kw 155 ló 2005ös Mondeo.. mk3

Válaszotok köszönöm!

mi az az st155??? hehe

amúgy az ilyet az első kukába raknám nem pedig autóba....
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TomyST155
Vendég
« Új hozzászólás #14175 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 20:56:04 »

mi az az st155??? hehe

amúgy az ilyet az első kukába raknám nem pedig autóba....

mindjárt gondoltam.. köszönöm szépen az építő jellegű hozzászólást!

Az ST155 kérlekszépen a Dízel 2.2-es motorral szerelt MONDEO ST, tudod... a gyárilag tuningos! Google!
Van még ST220... az a 3.0-es motorral szerelt V6-os, 220Lóerős változtat.
Remélem segítettem.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14176 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 20:57:56 »

Sokat. Majd megnézzük a google-ben mi is, mert sose láttunk még Mondeo-t.

Azon kívül igazad van abban, hogy nem kéne ilyen durván leszólni az érdeklődőket.


mindjárt gondoltam.. köszönöm szépen az építő jellegű hozzászólást!

Az ST155 kérlekszépen a Dízel 2.2-es motorral szerelt MONDEO ST, tudod... a gyárilag tuningos! Google!
Van még ST220... az a 3.0-es motorral szerelt V6-os, 220Lóerős változtat.
Remélem segítettem.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
TomyST155
Vendég
« Új hozzászólás #14177 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 21:02:40 »

Sokat. Majd megnézzük a google-ben mi is, mert sose láttunk még Mondeo-t.

Azon kívül igazad van abban, hogy nem kéne ilyen durván leszólni az érdeklődőket.



De most komolyan... szerintem normálisan feltettem egy kérdést és kapok egy olyan választ.. aminek igazából annyi értelme van, mint hogy itt magyarázkodom.
Kérdésem tárgytalan, majd belepróbálom!
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14178 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 21:04:16 »

Komolyan gondoltam. Igazad van.
Nem lenne szabad elriasztani az érdeklődőket. Azért van a fórum.
Senki nem Mondeo szerelőnek született.

Biztos bele fog menni. A kérdés, hogy mit fog vele csinálni.

De most komolyan... szerintem normálisan feltettem egy kérdést és kapok egy olyan választ.. aminek igazából annyi értelme van, mint hogy itt magyarázkodom.
Kérdésem tárgytalan, majd belepróbálom!
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #14179 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 21:04:54 »

Sokat. Majd megnézzük a google-ben mi is, mert sose láttunk még Mondeo-t.

Azon kívül igazad van abban, hogy nem kéne ilyen durván leszólni az érdeklődőket.



Csak a véleményét mondta el Zsolti. Amúgy az nem St155 hanem ST TDCI,ha jól tudom.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14180 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 21:07:39 »

Szegeden van kb 200 db Mondeo, és kb 5 klubbtag.
Véleményt sokféleképpen lehet mondani. Nem olyan nagy baj, ha bővül a klub.
Gondolom belátod, hogy ha te kérdezted volna, neked sem esett volna jól egy ilyen válasz.
Nem az igazság tartalmát vontam kétségbe a válasznak.
Ha nekem adtak volna elsőre ilyen választ akkor számomra sem derült volna ki hogy ez egy klassz közösség, mert akkor látogattam volna ide utoljára.


Csak a véleményét mondta el Zsolti. Amúgy az nem St155 hanem ST TDCI,ha jól tudom.
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.05 hétfő, 21:09:44 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
TomyST155
Vendég
« Új hozzászólás #14181 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 21:08:43 »

Komolyan gondoltam. Igazad van.
Nem lenne szabad elriasztani az érdeklődőket. Azért van a fórum.
Senki nem Mondeo szerelőnek született.

Biztos bele fog menni. A kérdés, hogy mit fog vele csinálni.


Köszönöm!
Hát, majd kiderül Smiley
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #14182 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 21:10:57 »

Szegeden van kb 200 db Mondeo, és kb 5 klubbtag.
Véleményt sokféleképpen lehet mondani. Nem olyan nagy baj, ha bővül a klub.
Gondolom belátod, hogy ha te kérdezted volna, neked sem esett volna jól egy ilyen válasz.
Nem az igazság tartalmát vontam kétségbe a válasznak.
Ha nekem adtak volna elsőre ilyen választ akkor számomra sem derült volna ki hogy ez egy klassz közösség, mert akkor látogattam volna ide utoljára.



Persze megértelek  worship
Naplózva
TomyST155
Vendég
« Új hozzászólás #14183 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 21:12:13 »

Csak a véleményét mondta el Zsolti. Amúgy az nem St155 hanem ST TDCI,ha jól tudom.

mindegy Smiley

írd be hogy mondeo st155 google-be.. pont kihozza azt az autót amit mondtam! Smiley kezelési útmutató kezdőlapjára is st155 van írva.

Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14184 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 21:12:42 »

mindjárt gondoltam.. köszönöm szépen az építő jellegű hozzászólást!

Az ST155 kérlekszépen a Dízel 2.2-es motorral szerelt MONDEO ST, tudod... a gyárilag tuningos! Google!
Van még ST220... az a 3.0-es motorral szerelt V6-os, 220Lóerős változtat.
Remélem segítettem.
lol002

asszem ezt rossz embernek magyarázod

attól még, hogy 2.2-es dízel van benne, attól meg nem lesz ST...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TomyST155
Vendég
« Új hozzászólás #14185 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 21:13:24 »

Komolyan gondoltam. Igazad van.
Nem lenne szabad elriasztani az érdeklődőket. Azért van a fórum.
Senki nem Mondeo szerelőnek született.

Biztos bele fog menni. A kérdés, hogy mit fog vele csinálni.


Majd megírom pénteken, összerakom, kipróbálom. Ha bárkit is érdekel egyáltalán Cheesy
Naplózva
TomyST155
Vendég
« Új hozzászólás #14186 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 21:15:20 »

lol002

asszem ezt rossz embernek magyarázod

attól még, hogy 2.2-es dízel van benne, attól meg nem lesz ST...

igazad van, de ez st.. 18"as felni.. maszk, szoknya, első hátsó lökhárító stb. Most tényleg magyarázzam meg mit vettünk 2005-ben?
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #14187 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 21:19:21 »

Hát már hogyne érdekelne.Írd le nyugodtan.


Majd megírom pénteken, összerakom, kipróbálom. Ha bárkit is érdekel egyáltalán Cheesy

Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14188 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 21:21:29 »

igazad van, de ez st.. 18"as felni.. maszk, szoknya, első hátsó lökhárító stb. Most tényleg magyarázzam meg mit vettünk 2005-ben?

ettől még nem az... tit-x-ekre is pakolták egy időben csak az optikát... attól az még nem ST
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14189 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 21:22:23 »

Csak a véleményét mondta el Zsolti. Amúgy az nem St155 hanem ST TDCI,ha jól tudom.
jól tudod eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TomyST155
Vendég
« Új hozzászólás #14190 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 21:24:45 »

ettől még nem az... tit-x-ekre is pakolták egy időben csak az optikát... attól az még nem ST

rendben.  wave
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #14191 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 21:31:19 »

mindegy Smiley

írd be hogy mondeo st155 google-be.. pont kihozza azt az autót amit mondtam! Smiley kezelési útmutató kezdőlapjára is st155 van írva.


Oké. De az ST TDCI is egy elterjedt név ezekre a Mondikra. Csak ezért írtam.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14192 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 21:34:44 »

Az ST155 kérlekszépen a Dízel 2.2-es motorral szerelt MONDEO ST, tudod... a gyárilag tuningos! Google!
Van még ST220... az a 3.0-es motorral szerelt V6-os, 220Lóerős változtat.
Remélem segítettem.

Ne haragudj, de nincs gyári tuning... a 155 lovas az egy sima 2,2-es. Sőt, egyik motorhoz sincs gyári tuning.
Az ST220 meg 226 lovas...

Mind1. Inkább rakj be képeket az autódról.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14193 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 21:34:55 »

mindegy Smiley

írd be hogy mondeo st155 google-be.. pont kihozza azt az autót amit mondtam! Smiley kezelési útmutató kezdőlapjára is st155 van írva.


Nem volt hivatalos jelölése az ST155 a fordnak de volt ST TDCI 2.2TDCi motorral ST optikával. A számjelőlés az ST200 volt MKII 2.5V6 benzinesbe vagy ST220 MKIII 3,0V6-al . TDCi-knél most volt az első hivatalos számjelölés a MKIV faceliftnél a 200ps.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14194 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 21:35:43 »

Nem volt hivatalos jelölése az ST155 a fordnak de volt ST TDCI 2.2TDCi motorral ST optikával. A számjelőlés az ST200 volt MKII 2.5V6 benzinesbe vagy ST220 MKIII 3,0V6-al . TDCi-knél most volt az első hivatalos számjelölés a MKIV faceliftnél a 200ps.
és ST futóművel!!
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14195 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 21:36:24 »

és ST futóművel!!
igen
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14196 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 21:37:03 »

igen
ez az egyik leglényegesebb változtatás rajta!!
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14197 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 21:45:26 »

ez az egyik leglényegesebb változtatás rajta!!
ST spoilerek, belső kárpit ülések, és a futómű ültetve a többi ugyanaz.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14198 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 21:55:39 »

ST spoilerek, belső kárpit ülések, és a futómű ültetve a többi ugyanaz.

Meg még ezek:
Fűthető első, ESP, riasztó, xenon, sony6, stílus kézifékkar, delux szőnyeg, más ködlámpa, metálfény.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14199 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 21:57:40 »

ST spoilerek, belső kárpit ülések, és a futómű ültetve a többi ugyanaz.
meg a kormánymű is más
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 277 278 279 280 281 282 283 [284] 285 286 287 288 289 290 291 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.