Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 20:41:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 288 289 290 291 292 293 294 [295] 296 297 298 299 300 301 302 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14566932 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14700 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 18:11:27 »

Sziasztok!
2002-es évjáratú 2.0 TDCI Mondeo-nál a következő a probléma.
Menet közben váratlanul, minden előjel nélkül leáll a kocsi.
(Az izzításjelző közben villog.)
Majd sokszori indítózás vagy kis várakozás után újra beindul, majd egy darabig minden OK.
Tipikus CMP jeladó tünetek...de azt kicseréltük és a hiba ugyan az. Cry
A kocsin 7 hónappal ez előtt mind a 4 injektort szakműhelyben felújítottra cseréltettem.
Amire 6 hónap garancia volt, ami természetesen már lejárt.
Most elvittem egy másik szerelőhöz, aki azt mondja, hogy a 4-ből 2 injektornál az elektromos rész felmelegedéskor zárlatos lesz és az a baj.
Szerintetek ez lehetséges? Hallottatok már ilyenről?
Azt mondja, hogy maga a fúvóka rész az jó, a befecskendezés tökéletes, csak a felső, ház részben lévő dolgoknál
van zárlat.
Tehát szereznem kellene 2 darab DELPHI 301Z injektort, aminek az alsó, fúvóka része (amit felújításkor cserélni szoktak) lehet kopott is, az át lesz rakva a mostani felújítottból.
Csak a felső résznek kellene jónak lenni.
Ezek szerint nekem 2 szarrá kopott 301Z-re van  szükségem??
Ha valakinek van ilyen eladó, mert lecserélte komplett újra, vagy felújítottra akkor kérem jelezze, vevő lennék rá!
És kíváncsi vagyok a véleményetekre is!
Köszi!
üdv,
dumbola


Na azért egy gyári diagra elvinném.Van-e hibakód.Én kiváncsi lennék.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tibi82
Vendég
« Új hozzászólás #14701 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 19:19:25 »

Sziasztok. Mostanában olyat csinál a kocsi hogy hidegen tökéletesen indul melegen viszont nehezen. Nincs izzítás jelző villogás,nem füstöl,tökéletesen megy.Tudnátok valamit mondani mi lehet a baja? 4izzítógyertya cserélve.2004 tdci 115le az autó.
Naplózva
zenész
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #14702 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 20:01:35 »

Az agya a kocsinak.Az kesztyütartó alatt van összerakva a GEM modullal.A csatlakozó ami rámrgy az meg a go szürő mögött van és csatlakozik hozzá.Na nekem ezt kellett kicserélni,hogy ez az indulás-nemindulás megszünjön.

Kösz a választ, de nálad ez hogy derült ki ? Hibakód vagy csak úgy megnéztétek azt is ?Egyébként ez a csatlakozó a jobb oldali torony mögött lévő fekete műa. tok amibe sok vezeték megy?
Tisztelettel
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.05 csütörtök, 20:16:26 írta zenész » Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 Fl.titánium 140 HP (2010.11.)
zenész
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #14703 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 20:03:12 »

de ne csak a csatlakozót nézd, mert az minden gépen szürke. a jeladó burolatának színe a kérdés, az meg eléggé nehezen látszik a csatlakozótól. Leginkább a rögzítő csavar körül látható.

Megnéztem az is szürke. Köszönöm
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.05 csütörtök, 20:17:14 írta zenész » Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 Fl.titánium 140 HP (2010.11.)
zenész
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #14704 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 20:05:42 »

Azt szeretém még a hozzáértőktől megkérdezni, hogy az injektorokat visszarakáskor nyomaték kulccsal kell meghúzni, vagy csak egyszerűen rendes kulccsal, továbbá ha esetleg nyomaték kulccsal, akkor mennyi a nyomaték ?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Tisztelettel
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 Fl.titánium 140 HP (2010.11.)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14705 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 20:24:39 »

Azt szeretém még a hozzáértőktől megkérdezni, hogy az injektorokat visszarakáskor nyomaték kulccsal kell meghúzni, vagy csak egyszerűen rendes kulccsal, továbbá ha esetleg nyomaték kulccsal, akkor mennyi a nyomaték ?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Tisztelettel
A csúcsokat a hozzáértő érzi,hogy kell meghúzni.Aki nem annál előfordul,hogy visszalazul vegy túlhuzza.A PCM hibára úgy jöttünk rá,hogy mikor minden lelett vizsgálva gyári diaggal megnézve sőt a csúcsok padon bevizsgálva már cvsak az maradt.Jobb lett volna itt kezdeni mert nem ment volna rá sok idő meg a szabadság sem ér mivel nyár volt.Kilett szerelve és a chiptuningoshoz elvittük.Meg hoztunk egy donort pont ugyanolyan kell mert csak abba ment át a szoftver a kocsiról.Próbáltuk másikba is de abba nemfért bele nem volt elég a memória.És mikor beletettük egyből indult vele.és azóta semmi gond vele.És ezt még az előző tukajnál sem vették észre a Ford szervizben.Azért javasoltam neked is hátha.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #14706 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 20:45:12 »

Azt szeretém még a hozzáértőktől megkérdezni, hogy az injektorokat visszarakáskor nyomaték kulccsal kell meghúzni, vagy csak egyszerűen rendes kulccsal, továbbá ha esetleg nyomaték kulccsal, akkor mennyi a nyomaték ?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Tisztelettel

56NM-re emlékszem...de én ma 70-el húztam meg az enyémeket és még egy picit....legyen jól meghúzva azt annyi.
Naplózva
zenész
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #14707 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 20:46:34 »

A csúcsokat a hozzáértő érzi,hogy kell meghúzni.Aki nem annál előfordul,hogy visszalazul vegy túlhuzza.A PCM hibára úgy jöttünk rá,hogy mikor minden lelett vizsgálva gyári diaggal megnézve sőt a csúcsok padon bevizsgálva már cvsak az maradt.Jobb lett volna itt kezdeni mert nem ment volna rá sok idő meg a szabadság sem ér mivel nyár volt.Kilett szerelve és a chiptuningoshoz elvittük.Meg hoztunk egy donort pont ugyanolyan kell mert csak abba ment át a szoftver a kocsiról.Próbáltuk másikba is de abba nemfért bele nem volt elég a memória.És mikor beletettük egyből indult vele.és azóta semmi gond vele.És ezt még az előző tukajnál sem vették észre a Ford szervizben.Azért javasoltam neked is hátha.

Köszi . Lehet, hogy már irtad, de neked alapból nehezen indult az autó, vagy neked is csak akkor mikor villogott az izz.jelző.
Mert nálam csak ekkor nem indul. Az elmúlt irásokra hagyatkozva pedig arra jutottam, hogy a kocsi problémája itt van valahol eltemetve. Merthogy hiába ad be kódot  mondjuk injektorhibára vonatkozóan, attól még be kellene indulnia. Csakhogy miután kihűlt ez már nem indul. Tehát ezt kellene megállapítani, hogy  ez miért történik, hiszen ha vészüzemre áll akkor is indulnia kellene hidegen is, gondolom én!!!
Tisztelettel
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 Fl.titánium 140 HP (2010.11.)
zenész
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #14708 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 20:47:39 »

56NM-re emlékszem...de én ma 70-el húztam meg az enyémeket és még egy picit....legyen jól meghúzva azt annyi.

Köszönöm 
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 Fl.titánium 140 HP (2010.11.)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #14709 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 20:49:38 »

Sziasztok!
2002-es évjáratú 2.0 TDCI Mondeo-nál a következő a probléma.
Menet közben váratlanul, minden előjel nélkül leáll a kocsi.
(Az izzításjelző közben villog.)
Majd sokszori indítózás vagy kis várakozás után újra beindul, majd egy darabig minden OK.
Tipikus CMP jeladó tünetek...de azt kicseréltük és a hiba ugyan az. Cry
A kocsin 7 hónappal ez előtt mind a 4 injektort szakműhelyben felújítottra cseréltettem.
Amire 6 hónap garancia volt, ami természetesen már lejárt.
Most elvittem egy másik szerelőhöz, aki azt mondja, hogy a 4-ből 2 injektornál az elektromos rész felmelegedéskor zárlatos lesz és az a baj.
Szerintetek ez lehetséges? Hallottatok már ilyenről?
Azt mondja, hogy maga a fúvóka rész az jó, a befecskendezés tökéletes, csak a felső, ház részben lévő dolgoknál
van zárlat.
Tehát szereznem kellene 2 darab DELPHI 301Z injektort, aminek az alsó, fúvóka része (amit felújításkor cserélni szoktak) lehet kopott is, az át lesz rakva a mostani felújítottból.
Csak a felső résznek kellene jónak lenni.
Ezek szerint nekem 2 szarrá kopott 301Z-re van  szükségem??
Ha valakinek van ilyen eladó, mert lecserélte komplett újra, vagy felújítottra akkor kérem jelezze, vevő lennék rá!
És kíváncsi vagyok a véleményetekre is!
Köszi!
üdv,
dumbola



A tekercset 80V-al vezérli és kb 3-4 ohm az ellenálása....ebből adódik hogy ha szakad/zárlatos a tekercs akkor nem megy,másik az az hogy müködik.
ilyen nincs hogy ha felmelegszik(ami ugye álltalában az autó üzemi hőmérséklete kb 80-90fok) akkor zárlatos lessz...
Vidd el olyan helyre ahol normálisan bevizsgálják.
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #14710 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 21:11:41 »

A tekercset 80V-al vezérli és kb 3-4 ohm az ellenálása....ebből adódik hogy ha szakad/zárlatos a tekercs akkor nem megy,másik az az hogy müködik.
ilyen nincs hogy ha felmelegszik(ami ugye álltalában az autó üzemi hőmérséklete kb 80-90fok) akkor zárlatos lessz...
Vidd el olyan helyre ahol normálisan bevizsgálják.

Ezt úgy kell érteni, hogy tekercsenként 20A szaladgál? A 80V-ot mi állítja elő?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14711 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 21:44:09 »

Sziasztok!
2002-es évjáratú 2.0 TDCI Mondeo-nál a következő a probléma.
Menet közben váratlanul, minden előjel nélkül leáll a kocsi.
(Az izzításjelző közben villog.)
Majd sokszori indítózás vagy kis várakozás után újra beindul, majd egy darabig minden OK.
Tipikus CMP jeladó tünetek...de azt kicseréltük és a hiba ugyan az. Cry
A kocsin 7 hónappal ez előtt mind a 4 injektort szakműhelyben felújítottra cseréltettem.
Amire 6 hónap garancia volt, ami természetesen már lejárt.
Most elvittem egy másik szerelőhöz, aki azt mondja, hogy a 4-ből 2 injektornál az elektromos rész felmelegedéskor zárlatos lesz és az a baj.
Szerintetek ez lehetséges? Hallottatok már ilyenről?
Azt mondja, hogy maga a fúvóka rész az jó, a befecskendezés tökéletes, csak a felső, ház részben lévő dolgoknál
van zárlat.
Tehát szereznem kellene 2 darab DELPHI 301Z injektort, aminek az alsó, fúvóka része (amit felújításkor cserélni szoktak) lehet kopott is, az át lesz rakva a mostani felújítottból.
Csak a felső résznek kellene jónak lenni.
Ezek szerint nekem 2 szarrá kopott 301Z-re van  szükségem??
Ha valakinek van ilyen eladó, mert lecserélte komplett újra, vagy felújítottra akkor kérem jelezze, vevő lennék rá!
És kíváncsi vagyok a véleményetekre is!
Köszi!
üdv,
dumbola


Bunyek írja, hogy ilyen nincs. És tényleg.
Ez már megint egy facelift előtti, IDM-es tdci. Tehát tessék szépen átnézni az üa rendszer vezérlés vezetékelését. A kontakthiba okozhat olyat, hogy a porlasztó elektromos hiba miatt nem nyit.
Nem kell mindjárt a porlasztókat szétberhelni... Azért sem, mert ha kicseréled az elektromos részt, akkor is újra kell kalibráltatni a porlasztót, hogy pöpec legyen.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14712 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 21:50:41 »

Remélem midketten ugyanarról beszélünk . Tehát a motor csak akkor indul be nehezen, ill. egyáltalán nem indul mikor valami a hibakód lesz, és az izzitásjelző villog. Ha ilyen nincs akkor minden OK rendben indul. Bocsi de nekem a "töltést csinálni:" után már angoool
akkor vizsgáltasd be a magasnyomás pumpát is. Pl. Filepnél. Kiveszik, megnézik tudja-e a 3bar szívó oldali nyomást.

A dízel azért nem indul, mert nem kap üzemanyagot.
Üzemanyagot azért nem kap, mert a szivattyú nem nyom, vagy mert a porlasztók nem nyitnak.
A szivattyú azért nem nyom, mert neki sincs vagy mert rossz.
Ha nincs elég üa. a megfelelő nyomáshoz, akkor a tank és a szivattyú közötti rész a ludas.

Ha nem nyit a porlasztó, akkor vagy rossz, vagy nem kap vezérlést.
Ha nem kap vezérlést, az lehet vezeték probléma, vezérlőegység hiba, CMP-CKP szinkronitási hiba.

Ezeken kell végigmenni, és meg lesz a hiba oka.  vigyor3
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14713 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 21:58:12 »

Ezt úgy kell érteni, hogy tekercsenként 20A szaladgál? A 80V-ot mi állítja elő?
a pcm!Az ecu feszültsége is asszem 47v......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14714 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 22:00:08 »

Sziasztok. Mostanában olyat csinál a kocsi hogy hidegen tökéletesen indul melegen viszont nehezen. Nincs izzítás jelző villogás,nem füstöl,tökéletesen megy.Tudnátok valamit mondani mi lehet a baja? 4izzítógyertya cserélve.2004 tdci 115le az autó.
levegős üzemanyadrendszer.esetleg nyitva maradt egr szelep,stb.Lehet,hogy volna ott hibakód is!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zenész
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #14715 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 22:11:40 »

akkor vizsgáltasd be a magasnyomás pumpát is. Pl. Filepnél. Kiveszik, megnézik tudja-e a 3bar szívó oldali nyomást.

A dízel azért nem indul, mert nem kap üzemanyagot.
Üzemanyagot azért nem kap, mert a szivattyú nem nyom, vagy mert a porlasztók nem nyitnak.
A szivattyú azért nem nyom, mert neki sincs vagy mert rossz.
Ha nincs elég üa. a megfelelő nyomáshoz, akkor a tank és a szivattyú közötti rész a ludas.

Ha nem nyit a porlasztó, akkor vagy rossz, vagy nem kap vezérlést.
Ha nem kap vezérlést, az lehet vezeték probléma, vezérlőegység hiba, CMP-CKP szinkronitási hiba.

Ezeken kell végigmenni, és meg lesz a hiba oka.  vigyor3

Rendicsek. Ezeket összeírom és hétfőn a szervizben ezeket fogom kérni.  A nagynyomású egyébként különbséget tud tenni hibakód nélküli és hibakódos indításkor, mivel alapesetben rendben indul.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 Fl.titánium 140 HP (2010.11.)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14716 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 22:33:21 »

Köszi . Lehet, hogy már irtad, de neked alapból nehezen indult az autó, vagy neked is csak akkor mikor villogott az izz.jelző.
Mert nálam csak ekkor nem indul. Az elmúlt irásokra hagyatkozva pedig arra jutottam, hogy a kocsi problémája itt van valahol eltemetve. Merthogy hiába ad be kódot  mondjuk injektorhibára vonatkozóan, attól még be kellene indulnia. Csakhogy miután kihűlt ez már nem indul. Tehát ezt kellene megállapítani, hogy  ez miért történik, hiszen ha vészüzemre áll akkor is indulnia kellene hidegen is, gondolom én!!!
Tisztelettel
Na nekem 2 verzió volt.Ha indult gond nélkül és mindegy hideg-meleg állapot volt.Ha nem indult elkezdett egyből villogni az izzításjelző és csak forgatott az önindító és semmi.Ez szintén mindegy volt hideg-meleg állapot.Ennyi
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
czyla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


E-mail
« Új hozzászólás #14717 Dátum: 2012.01.06 péntek, 01:24:37 »

Sziasztok,

egy ideje érlelődik bennem ez a kérdés, van ugyanis, hogyha nagyon odalépek neki (padló), akkor ahogy megy fel a fordulat hirtelen megjelenik egy kávédaráló szerű hang, amint visszaengedem a gázt megszűnik. Van ilyen tapasztalás? Lánc? Turbó?

BUÉK.
Gábor


Ha 2200 1/min-nél jelenik meg, akkor ott változtat valamit a motorelektronika az előtöltésen, attól van egy pillanatra kávédaráló hangja. Ennek a hangnak meg is kell szűnnie úgy 2400 1/min-nél. Ha így van, akkor aggodalomra semmi ok, ez normális.

Sziasztok!

Nekem is jelentkezik ez a "kávédaráló szerű hang" probléma, már korábban írtam is róla.
Először csak hideg időben 2000-es fordulattól kezdődően volt hallható dinamikusabb gázadásra, majd lassan 1,5 év elteltével szinte állandósult a hang, csak motorféknél nem hallatszik. Meleg motornál kicsit tompábban ugyan, de jelen van. A fogyasztásom azóta magasabb.
Voltam vele Fordéknál, de nem találtak hibakódot, a porlasztókat diag alapján rendben találták.
Valami biztos nem jó, mert mikor vettem használtan, semmi ilyen hangot nem produkált.

Ha valaki tudna segíteni ötlettel vagy egyébbel, megköszönném!

Czyla
Naplózva

2006. MK3 2.0 TDCI TREND 130 LE KOMBI  ZEN  EGR OFF
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #14718 Dátum: 2012.01.06 péntek, 02:09:04 »

Sziasztok!

Nekem is jelentkezik ez a "kávédaráló szerű hang" probléma, már korábban írtam is róla.
Először csak hideg időben 2000-es fordulattól kezdődően volt hallható dinamikusabb gázadásra, majd lassan 1,5 év elteltével szinte állandósult a hang, csak motorféknél nem hallatszik. Meleg motornál kicsit tompábban ugyan, de jelen van. A fogyasztásom azóta magasabb.
Voltam vele Fordéknál, de nem találtak hibakódot, a porlasztókat diag alapján rendben találták.
Valami biztos nem jó, mert mikor vettem használtan, semmi ilyen hangot nem produkált.

Ha valaki tudna segíteni ötlettel vagy egyébbel, megköszönném!

Czyla
2000-es fordulatnál van a tdci-nél valami nyomatékcsúcs vagy mi az szhar változás  nyes jórég TZS írta le ezt onnan vannak homályos emlékeim! de gőzöm nincs igazából mi lehet, csak azt tudom, hogy mindenkinek van és tök normális!! hehe
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #14719 Dátum: 2012.01.06 péntek, 07:18:42 »

2000-es fordulatnál van a tdci-nél valami nyomatékcsúcs vagy mi az szhar változás  nyes jórég TZS írta le ezt onnan vannak homályos emlékeim! de gőzöm nincs igazából mi lehet, csak azt tudom, hogy mindenkinek van és tök normális!! hehe
nekem valami előtöltés mizéria rémlik..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
dumbola
Vendég
« Új hozzászólás #14720 Dátum: 2012.01.06 péntek, 09:29:39 »

Bunyek írja, hogy ilyen nincs. És tényleg.
Ez már megint egy facelift előtti, IDM-es tdci. Tehát tessék szépen átnézni az üa rendszer vezérlés vezetékelését. A kontakthiba okozhat olyat, hogy a porlasztó elektromos hiba miatt nem nyit.
Nem kell mindjárt a porlasztókat szétberhelni... Azért sem, mert ha kicseréled az elektromos részt, akkor is újra kell kalibráltatni a porlasztót, hogy pöpec legyen.

Hali!
Köszi a választ!
Esetleg részletesebben el tudnátok mondani, hogy mit kell megnézni?
Nekem is gyanús volt ez a duma, azért kértem a véleményeteket!
Esetleg tudna valaki szeged környékén tudna valaki ajánlani egy szakembert, aki vágja ezt a témát és nyugodt szívvel rábízhatom a verdát?
Köszi!
Üdv,

Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14721 Dátum: 2012.01.06 péntek, 10:00:42 »

Hali!
Köszi a választ!
Esetleg részletesebben el tudnátok mondani, hogy mit kell megnézni?
Nekem is gyanús volt ez a duma, azért kértem a véleményeteket!
Esetleg tudna valaki szeged környékén tudna valaki ajánlani egy szakembert, aki vágja ezt a témát és nyugodt szívvel rábízhatom a verdát?
Köszi!
Üdv,


Ez az IDM modul neked a bal első keréknél a műanyag doblemez mögött van egy zárt házban.Na ezt kell kinyitni és ott van.A rámenő vezetékeket kell kimérni esetleg melyik a rossz.Aki jó szaki és van türelme az kiméri neked.Innen kapja a vezérlést a pcsúcs.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14722 Dátum: 2012.01.06 péntek, 11:01:47 »

Sziasztok!

Nekem is jelentkezik ez a "kávédaráló szerű hang" probléma, már korábban írtam is róla.
Először csak hideg időben 2000-es fordulattól kezdődően volt hallható dinamikusabb gázadásra, majd lassan 1,5 év elteltével szinte állandósult a hang, csak motorféknél nem hallatszik. Meleg motornál kicsit tompábban ugyan, de jelen van. A fogyasztásom azóta magasabb.
Voltam vele Fordéknál, de nem találtak hibakódot, a porlasztókat diag alapján rendben találták.
Valami biztos nem jó, mert mikor vettem használtan, semmi ilyen hangot nem produkált.

Ha valaki tudna segíteni ötlettel vagy egyébbel, megköszönném!

Czyla
vegyétek le a turboról a levegőcsövet és nézzétek meg, hogy mennyit mozog a lapát. nezzétek meg, lehet, hogy beleér a házába szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14723 Dátum: 2012.01.06 péntek, 11:18:36 »

Rendicsek. Ezeket összeírom és hétfőn a szervizben ezeket fogom kérni.  A nagynyomású egyébként különbséget tud tenni hibakód nélküli és hibakódos indításkor, mivel alapesetben rendben indul.
A magasnyomásút a vezérlés a nyomásértékeken keresztül ellenőrzi. Leegyszerűsítve: ha megvan a pillanatnyi motorállapothoz rendelt elvárt nyomás, megy a verda. Ha bármilyen kondíció miatt a kívánt nyomást nem tudja előállítani a szivattyú, a vezérlés letiltja az üzemanyag rendszert.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14724 Dátum: 2012.01.06 péntek, 11:21:13 »

vegyétek le a turboról a levegőcsövet és nézzétek meg, hogy mennyit mozog a lapát. nezzétek meg, lehet, hogy beleér a házába szomoru1
ez jó ötlet, de az nem kávédaráló szerű hang, hanem olyan, mintha flexelnének a motortérben....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #14725 Dátum: 2012.01.06 péntek, 11:34:04 »

ez jó ötlet, de az nem kávédaráló szerű hang, hanem olyan, mintha flexelnének a motortérben....
igazad lehet, mert régen a "népboltban" a kávédaráló olyan hangon muzsikált, mint a flex, mielőtt nekifeszíted a munkadarabnak.  vigyor3 ha már nekinyomtad, egész más hangja lesz Smiley gondolom olyan a turbólapátnak lehet...
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #14726 Dátum: 2012.01.06 péntek, 12:03:31 »

Sziasztok!

Nekem is jelentkezik ez a "kávédaráló szerű hang" probléma, már korábban írtam is róla.
Először csak hideg időben 2000-es fordulattól kezdődően volt hallható dinamikusabb gázadásra, majd lassan 1,5 év elteltével szinte állandósult a hang, csak motorféknél nem hallatszik. Meleg motornál kicsit tompábban ugyan, de jelen van. A fogyasztásom azóta magasabb.
Voltam vele Fordéknál, de nem találtak hibakódot, a porlasztókat diag alapján rendben találták.
Valami biztos nem jó, mert mikor vettem használtan, semmi ilyen hangot nem produkált.

Ha valaki tudna segíteni ötlettel vagy egyébbel, megköszönném!

Czyla
Nekem csak dinamikus gyorsitásnál jelentkezik, olyan 2500-ös fordulattól,
elég nehéz leirni a hangját, inkább az jellemzőbb, hogy hirtelen jelenik meg,
nem úgy hangosodik ahogy megy fel a fordulat, mert akkor lehet el is fogadnám, hogy
ez diesel ez van.
Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #14727 Dátum: 2012.01.06 péntek, 12:09:25 »

Nekem csak dinamikus gyorsitásnál jelentkezik, olyan 2500-ös fordulattól,
elég nehéz leirni a hangját, inkább az jellemzőbb, hogy hirtelen jelenik meg,
nem úgy hangosodik ahogy megy fel a fordulat, mert akkor lehet el is fogadnám, hogy
ez diesel ez van.
A turbónyomás, hogy épül fel, milyen fordulattól van maxon?
Gázpedálállástól függ, vagy csak fordulattól?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14728 Dátum: 2012.01.06 péntek, 12:25:33 »

A turbónyomás, hogy épül fel, milyen fordulattól van maxon?
Gázpedálállástól függ, vagy csak fordulattól?
mind2től függ.

padlózva kb 2000körül már mek kell lennie az 1,5 bar-nak
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
czyla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


E-mail
« Új hozzászólás #14729 Dátum: 2012.01.06 péntek, 12:30:27 »

Nekem csak dinamikus gyorsitásnál jelentkezik, olyan 2500-ös fordulattól,
elég nehéz leirni a hangját, inkább az jellemzőbb, hogy hirtelen jelenik meg,
nem úgy hangosodik ahogy megy fel a fordulat, mert akkor lehet el is fogadnám, hogy
ez diesel ez van.

Szerintem ez a hang jelentkezik mindkettőnknél, legalábbis nálam biztos.
http://www.youtube.com/watch?v=d4qE-qUIcUA

Nem gondolom, hogy turbó lenne, ugyanis a hang frekvenciájából ítélve inkább a befecskendezésekhez közeli ritmikussággal jellemezhető. Nálam korábban 2000 fordulattól jelentkezett és felette, most már alatta is hallom. Terheletlenül kevésbé jelentkezik, viszont terhelve egyértelművé válik a "kávédarálás".


Czyla
Naplózva

2006. MK3 2.0 TDCI TREND 130 LE KOMBI  ZEN  EGR OFF
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #14730 Dátum: 2012.01.06 péntek, 12:47:45 »

Szerintem ez a hang jelentkezik mindkettőnknél, legalábbis nálam biztos.
http://www.youtube.com/watch?v=d4qE-qUIcUA

Nem gondolom, hogy turbó lenne, ugyanis a hang frekvenciájából ítélve inkább a befecskendezésekhez közeli ritmikussággal jellemezhető. Nálam korábban 2000 fordulattól jelentkezett és felette, most már alatta is hallom. Terheletlenül kevésbé jelentkezik, viszont terhelve egyértelművé válik a "kávédarálás".


Czyla
hát ennek elég *** a hangja  szomoru1 az enyém ilyet üresben nem csinál!!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


polgab
Vendég
« Új hozzászólás #14731 Dátum: 2012.01.06 péntek, 13:04:44 »

Szerintem ez a hang jelentkezik mindkettőnknél, legalábbis nálam biztos.
http://www.youtube.com/watch?v=d4qE-qUIcUA

Nem gondolom, hogy turbó lenne, ugyanis a hang frekvenciájából ítélve inkább a befecskendezésekhez közeli ritmikussággal jellemezhető. Nálam korábban 2000 fordulattól jelentkezett és felette, most már alatta is hallom. Terheletlenül kevésbé jelentkezik, viszont terhelve egyértelművé válik a "kávédarálás".


Czyla
Lehet mégis a szij az, neked mikor volt cserélve?
Naplózva
czyla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


E-mail
« Új hozzászólás #14732 Dátum: 2012.01.06 péntek, 13:13:57 »

Lehet mégis a szij az, neked mikor volt cserélve?

Melyik szíjra gondolsz? A TDCI az tudtommal láncos vezérlésű. A szervo- és generátorszíjakat még nem cseréltem, de az nem ad ilyen hangot. Valahonnan a motorból jön, sajnos. szomoru1
Naplózva

2006. MK3 2.0 TDCI TREND 130 LE KOMBI  ZEN  EGR OFF
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #14733 Dátum: 2012.01.06 péntek, 13:20:32 »

Melyik szíjra gondolsz? A TDCI az tudtommal láncos vezérlésű. A szervo- és generátorszíjakat még nem cseréltem, de az nem ad ilyen hangot. Valahonnan a motorból jön, sajnos. szomoru1
igen a generátor v. szervó szijra gondoltam, nem tudom akkor, passz, mindenesetre nincs más panaszom (kopp-kopp),
indul rendesen, nincs hibajel, fogyim is jó.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14734 Dátum: 2012.01.06 péntek, 13:28:21 »

Szerintem ez a hang jelentkezik mindkettőnknél, legalábbis nálam biztos.
http://www.youtube.com/watch?v=d4qE-qUIcUA

Nem gondolom, hogy turbó lenne, ugyanis a hang frekvenciájából ítélve inkább a befecskendezésekhez közeli ritmikussággal jellemezhető. Nálam korábban 2000 fordulattól jelentkezett és felette, most már alatta is hallom. Terheletlenül kevésbé jelentkezik, viszont terhelve egyértelművé válik a "kávédarálás".

Ne a fülkéből hallgasd... hanem nyisd fel a motorháztetőt - ot található a motor  Wink - és próbáld meg megtalálni, honnan jön.
Lehet akár valami elszabadult alkatrész is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #14735 Dátum: 2012.01.06 péntek, 13:29:57 »

vettem ilyen olajat a szervóba:
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
czyla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


E-mail
« Új hozzászólás #14736 Dátum: 2012.01.06 péntek, 13:46:24 »

Ne a fülkéből hallgasd... hanem nyisd fel a motorháztetőt - ot található a motor  Wink - és próbáld meg megtalálni, honnan jön.
Lehet akár valami elszabadult alkatrész is.

Sokat hallgatóztam már nyitott motortérrel, mindig a szelepfedélnél kötöttem ki végül. Menet közben sajnos nem tudom meghallgatni. Szelepnek lehet ilyen hangja?
Naplózva

2006. MK3 2.0 TDCI TREND 130 LE KOMBI  ZEN  EGR OFF
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14737 Dátum: 2012.01.06 péntek, 14:51:39 »

Sokat hallgatóztam már nyitott motortérrel, mindig a szelepfedélnél kötöttem ki végül. Menet közben sajnos nem tudom meghallgatni. Szelepnek lehet ilyen hangja?

Inkább a porlasztócsúcs lenne esélyes.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #14738 Dátum: 2012.01.06 péntek, 15:31:04 »

vettem ilyen olajat a szervóba:
[img width=800 height=546]http://kepfeltoltes.hu/120106/szervoolaj_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
Tisztelt Fórumtárs!
Az olaj tökéletesen megfelel a szervóba.
Tisztelettel László!
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.07 szombat, 10:51:45 írta AndyA » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #14739 Dátum: 2012.01.06 péntek, 15:35:11 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az olaj tökéletesen megfelel a szervóba.
Tisztelettel László!
Kedves László!
Köszönöm javaslatát.
Üdvözlettel:
G
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14740 Dátum: 2012.01.06 péntek, 18:18:51 »

Melyik szíjra gondolsz? A TDCI az tudtommal láncos vezérlésű. A szervo- és generátorszíjakat még nem cseréltem, de az nem ad ilyen hangot. Valahonnan a motorból jön, sajnos. szomoru1
ez a turbónak a hangja szerintem is.Méress turbónyomást,mert lehet egy lik van a csövön.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #14741 Dátum: 2012.01.06 péntek, 19:25:35 »

Sziasztok
lenne egy nagy gondom
A történet egyszerű német mondeo 2 literes 130lo eur4  98000 km2006/12hó németforgami szerint ellenőriztem a győri Fordba ugynézki hogy a km oké van szkönyv is
de párnap után elkezdett rángatni; irány a szerviz, 2-es pcsucs hiba,a csúcsokat Fehérváron Filep bemérte, mind 4-gyel gond van,nem jó rés olaj stb.hát akkor csináljuk meg .Hiba megoldva gondoltam én, izzító lámpa villog motorkontroll lámpa égett tovább,újból irány Ford most meg turbo csere hibakod p2263,p123b .na mondom ez egy kicsit sok így beszeljünk turbóssal Langex, Turbo-tec na ott már jobb helyzet lett az mondták mivel tök száraz a környéke nincs olajfolyás és néha megy néha nem nagy gond nem lehet(elektromos a turbó vezérlése)töbszöri diag szivocsö érzékelő csere(az egr szelepere van ráépítve bosch gyári szám 0 261 230 172) na itt volt egy nagy érdekesség más volt az autóba mint amit a motorszám(N7BB) alapján a ford adna hozzá. Csere ,kicsit jobb lett  1000-2000 fordulaton megtorpan meg ingadozik az alapjárat.és néha meg le is fullad de ez nem jellemző.izzító lámpa kialudt, motor kontroll se ég, ja meg poccre indul, nem mutat semmit a diag tanács kellene köszönöm.S  
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.06 péntek, 21:27:05 írta Huszár Balázs » Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14742 Dátum: 2012.01.06 péntek, 20:34:53 »

Sziasztok
lenne egy nagy gondom
A történet egyszerű német mondeo 2 literes 130lo eur4  98000 km2006/12hó németforgami szerint ellenőriztem a győri Fordba ugynézki hogy a km oké van szkönyv is
de párnap után elkezdett rángatni; irány a szerviz, 2-es pcsucs hiba,a csúcsokat Fehérváron Filep bemérte, mind 4-gyel gond van,nem jó rés olaj stb.hát akkor csináljuk meg .Hiba megoldva gondoltam én, izzító lámpa villog motorkontroll lámpa égett tovább,újból irány Ford most meg turbo csere hibakod p2263,p123b .na mondom ez egy kicsit sok így beszeljünk turbóssal Langex, Turbo-tec na ott már jobb helyzet lett az mondták mivel tök száraz a környéke nincs olajfolyás és néha megy néha nem nagy gond nem lehet(elektromos a turbó vezérlése)töbszöri diag szivocsö érzékelő csere(az egr szelepere van ráépítve bosch gyári szám 0 261 230 172) na itt volt egy nagy érdekesség más volt az autóba mint amit a motorszám(F7BB) alapján a ford adna hozzá. Csere ,kicsit jobb lett  1000-2000 fordulaton megtorpan meg ingadozik az alapjárat.és néha meg le is fullad de ez nem jellemző.izzító lámpa kialudt, motor kontroll se ég, ja meg poccre indul, nem mutat semmit a diag tanács kellene köszönöm.S 
Azért a másik topicban válaszoltunk rá de köszi,hogy átjöttél.A másik kódod az elektronikus gázpedál áramkörére vonatkozik/P123b/.A diag szerint mi a kódja ennek amiről beszélsz?Szerintem még neked az EGR szelep sem jó.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #14743 Dátum: 2012.01.06 péntek, 21:06:19 »

Azért a másik topicban válaszoltunk rá de köszi,hogy átjöttél.A másik kódod az elektronikus gázpedál áramkörére vonatkozik/P123b/.A diag szerint mi a kódja ennek amiről beszélsz?Szerintem még neked az EGR szelep sem jó.
Ford szeviz ki tudja tesztelni az EGR-t,gázpedalt ? sajnos csak hibakodolvasonk van és az nem mutat semmit,csak akkor ha van villogo izzito ,vagy motorkontroll lámpa,amugy a rossz Egr nem büntet visszajelző lámpaval?
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.06 péntek, 22:27:22 írta Huszár Balázs » Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Lochika
Vendég
« Új hozzászólás #14744 Dátum: 2012.01.06 péntek, 21:07:41 »

Üdv!
Az EGR szelep hibájának milyen észlelhető tünetei vannak?
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #14745 Dátum: 2012.01.06 péntek, 21:08:42 »

vettem ilyen olajat a szervóba:
[img width=800 height=546]http://kepfeltoltes.hu/120106/szervoolaj_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img

Ez a zöld vagy a piros?
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.07 szombat, 10:52:09 írta AndyA » Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #14746 Dátum: 2012.01.06 péntek, 21:13:27 »

Ez a zöld vagy a piros?
A Zöld.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Lochika
Vendég
« Új hozzászólás #14747 Dátum: 2012.01.06 péntek, 21:24:09 »

GIN! Mesélnél erről a surrogásmentesített alapjáratról!? Nagyon erotikus hangja van. (ba...a a fülem) Smiley
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14748 Dátum: 2012.01.06 péntek, 22:14:45 »

Szerintem ez a hang jelentkezik mindkettőnknél, legalábbis nálam biztos.
http://www.youtube.com/watch?v=d4qE-qUIcUA

Nem gondolom, hogy turbó lenne, ugyanis a hang frekvenciájából ítélve inkább a befecskendezésekhez közeli ritmikussággal jellemezhető. Nálam korábban 2000 fordulattól jelentkezett és felette, most már alatta is hallom. Terheletlenül kevésbé jelentkezik, viszont terhelve egyértelművé válik a "kávédarálás".


Czyla
a kommentekben az szerepel, hogy a talkford közönsége szerint ez a hang a befecskendezés ütemváltását (ütemenként 1 helyett 2) kíséri és ecu sw frissítéssel javítható a helyzet.
A turbó sokkal szélesebb spektrumban dolgozik, ill. nagyobb a tehetetlensége, ezért szerintem nem lehetne ennyire szűken 2000 körül előidézni a hangot.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14749 Dátum: 2012.01.06 péntek, 22:15:30 »

Üdv!
Az EGR szelep hibájának milyen észlelhető tünetei vannak?
rángat, füstöl, nem indul, sokat eszik.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 288 289 290 291 292 293 294 [295] 296 297 298 299 300 301 302 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.11 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.