Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 20:41:15
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
288
289
290
291
292
293
294
[
295
]
296
297
298
299
300
301
302
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14566932 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14700 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 18:11:27 »
Idézetet írta: dumbola - 2012.01.05 csütörtök, 17:16:04
Sziasztok!
2002-es évjáratú 2.0 TDCI Mondeo-nál a következő a probléma.
Menet közben váratlanul, minden előjel nélkül leáll a kocsi.
(Az izzításjelző közben villog.)
Majd sokszori indítózás vagy kis várakozás után újra beindul, majd egy darabig minden OK.
Tipikus CMP jeladó tünetek...de azt kicseréltük és a hiba ugyan az.
A kocsin 7 hónappal ez előtt mind a 4 injektort szakműhelyben felújítottra cseréltettem.
Amire 6 hónap garancia volt, ami természetesen már lejárt.
Most elvittem egy másik szerelőhöz, aki azt mondja, hogy a 4-ből 2 injektornál az elektromos rész felmelegedéskor zárlatos lesz és az a baj.
Szerintetek ez lehetséges? Hallottatok már ilyenről?
Azt mondja, hogy maga a fúvóka rész az jó, a befecskendezés tökéletes, csak a felső, ház részben lévő dolgoknál
van zárlat.
Tehát szereznem kellene 2 darab DELPHI 301Z injektort, aminek az alsó, fúvóka része (amit felújításkor cserélni szoktak) lehet kopott is, az át lesz rakva a mostani felújítottból.
Csak a felső résznek kellene jónak lenni.
Ezek szerint nekem 2 szarrá kopott 301Z-re van szükségem??
Ha valakinek van ilyen eladó, mert lecserélte komplett újra, vagy felújítottra akkor kérem jelezze, vevő lennék rá!
És kíváncsi vagyok a véleményetekre is!
Köszi!
üdv,
dumbola
Na azért egy gyári diagra elvinném.Van-e hibakód.Én kiváncsi lennék.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tibi82
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14701 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 19:19:25 »
Sziasztok. Mostanában olyat csinál a kocsi hogy hidegen tökéletesen indul melegen viszont nehezen. Nincs izzítás jelző villogás,nem füstöl,tökéletesen megy.Tudnátok valamit mondani mi lehet a baja? 4izzítógyertya cserélve.2004 tdci 115le az autó.
Naplózva
zenész
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14702 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 20:01:35 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.01.04 szerda, 22:17:06
Az agya a kocsinak.Az kesztyütartó alatt van összerakva a GEM modullal.A csatlakozó ami rámrgy az meg a go szürő mögött van és csatlakozik hozzá.Na nekem ezt kellett kicserélni,hogy ez az indulás-nemindulás megszünjön.
Kösz a választ, de nálad ez hogy derült ki ? Hibakód vagy csak úgy megnéztétek azt is ?Egyébként ez a csatlakozó a jobb oldali torony mögött lévő fekete műa. tok amibe sok vezeték megy?
Tisztelettel
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.05 csütörtök, 20:16:26 írta zenész
»
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2.0 Fl.titánium 140 HP (2010.11.)
zenész
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14703 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 20:03:12 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.01.05 csütörtök, 00:17:48
de ne csak a csatlakozót nézd, mert az minden gépen szürke. a jeladó burolatának színe a kérdés, az meg eléggé nehezen látszik a csatlakozótól. Leginkább a rögzítő csavar körül látható.
Megnéztem az is szürke. Köszönöm
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.05 csütörtök, 20:17:14 írta zenész
»
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2.0 Fl.titánium 140 HP (2010.11.)
zenész
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14704 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 20:05:42 »
Azt szeretém még a hozzáértőktől megkérdezni, hogy az injektorokat visszarakáskor nyomaték kulccsal kell meghúzni, vagy csak egyszerűen rendes kulccsal, továbbá ha esetleg nyomaték kulccsal, akkor mennyi a nyomaték ?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Tisztelettel
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2.0 Fl.titánium 140 HP (2010.11.)
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14705 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 20:24:39 »
Idézetet írta: zenész - 2012.01.05 csütörtök, 20:05:42
Azt szeretém még a hozzáértőktől megkérdezni, hogy az injektorokat visszarakáskor nyomaték kulccsal kell meghúzni, vagy csak egyszerűen rendes kulccsal, továbbá ha esetleg nyomaték kulccsal, akkor mennyi a nyomaték ?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Tisztelettel
A csúcsokat a hozzáértő érzi,hogy kell meghúzni.Aki nem annál előfordul,hogy visszalazul vegy túlhuzza.A PCM hibára úgy jöttünk rá,hogy mikor minden lelett vizsgálva gyári diaggal megnézve sőt a csúcsok padon bevizsgálva már cvsak az maradt.Jobb lett volna itt kezdeni mert nem ment volna rá sok idő meg a szabadság sem ér mivel nyár volt.Kilett szerelve és a chiptuningoshoz elvittük.Meg hoztunk egy donort pont ugyanolyan kell mert csak abba ment át a szoftver a kocsiról.Próbáltuk másikba is de abba nemfért bele nem volt elég a memória.És mikor beletettük egyből indult vele.és azóta semmi gond vele.És ezt még az előző tukajnál sem vették észre a Ford szervizben.Azért javasoltam neked is hátha.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14706 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 20:45:12 »
Idézetet írta: zenész - 2012.01.05 csütörtök, 20:05:42
Azt szeretém még a hozzáértőktől megkérdezni, hogy az injektorokat visszarakáskor nyomaték kulccsal kell meghúzni, vagy csak egyszerűen rendes kulccsal, továbbá ha esetleg nyomaték kulccsal, akkor mennyi a nyomaték ?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Tisztelettel
56NM-re emlékszem...de én ma 70-el húztam meg az enyémeket és még egy picit....legyen jól meghúzva azt annyi.
Naplózva
zenész
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14707 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 20:46:34 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.01.05 csütörtök, 20:24:39
A csúcsokat a hozzáértő érzi,hogy kell meghúzni.Aki nem annál előfordul,hogy visszalazul vegy túlhuzza.A PCM hibára úgy jöttünk rá,hogy mikor minden lelett vizsgálva gyári diaggal megnézve sőt a csúcsok padon bevizsgálva már cvsak az maradt.Jobb lett volna itt kezdeni mert nem ment volna rá sok idő meg a szabadság sem ér mivel nyár volt.Kilett szerelve és a chiptuningoshoz elvittük.Meg hoztunk egy donort pont ugyanolyan kell mert csak abba ment át a szoftver a kocsiról.Próbáltuk másikba is de abba nemfért bele nem volt elég a memória.És mikor beletettük egyből indult vele.és azóta semmi gond vele.És ezt még az előző tukajnál sem vették észre a Ford szervizben.Azért javasoltam neked is hátha.
Köszi . Lehet, hogy már irtad, de neked alapból nehezen indult az autó, vagy neked is csak akkor mikor villogott az izz.jelző.
Mert nálam csak ekkor nem indul. Az elmúlt irásokra hagyatkozva pedig arra jutottam, hogy a kocsi problémája itt van valahol eltemetve. Merthogy hiába ad be kódot mondjuk injektorhibára vonatkozóan, attól még be kellene indulnia. Csakhogy miután kihűlt ez már nem indul. Tehát ezt kellene megállapítani, hogy ez miért történik, hiszen ha vészüzemre áll akkor is indulnia kellene hidegen is, gondolom én!!!
Tisztelettel
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2.0 Fl.titánium 140 HP (2010.11.)
zenész
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14708 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 20:47:39 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.01.05 csütörtök, 20:45:12
56NM-re emlékszem...de én ma 70-el húztam meg az enyémeket és még egy picit....legyen jól meghúzva azt annyi.
Köszönöm
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2.0 Fl.titánium 140 HP (2010.11.)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14709 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 20:49:38 »
Idézetet írta: dumbola - 2012.01.05 csütörtök, 17:16:04
Sziasztok!
2002-es évjáratú 2.0 TDCI Mondeo-nál a következő a probléma.
Menet közben váratlanul, minden előjel nélkül leáll a kocsi.
(Az izzításjelző közben villog.)
Majd sokszori indítózás vagy kis várakozás után újra beindul, majd egy darabig minden OK.
Tipikus CMP jeladó tünetek...de azt kicseréltük és a hiba ugyan az.
A kocsin 7 hónappal ez előtt mind a 4 injektort szakműhelyben felújítottra cseréltettem.
Amire 6 hónap garancia volt, ami természetesen már lejárt.
Most elvittem egy másik szerelőhöz, aki azt mondja, hogy a 4-ből 2 injektornál az elektromos rész felmelegedéskor zárlatos lesz és az a baj.
Szerintetek ez lehetséges? Hallottatok már ilyenről?
Azt mondja, hogy maga a fúvóka rész az jó, a befecskendezés tökéletes, csak a felső, ház részben lévő dolgoknál
van zárlat.
Tehát szereznem kellene 2 darab DELPHI 301Z injektort, aminek az alsó, fúvóka része (amit felújításkor cserélni szoktak) lehet kopott is, az át lesz rakva a mostani felújítottból.
Csak a felső résznek kellene jónak lenni.
Ezek szerint nekem 2 szarrá kopott 301Z-re van szükségem??
Ha valakinek van ilyen eladó, mert lecserélte komplett újra, vagy felújítottra akkor kérem jelezze, vevő lennék rá!
És kíváncsi vagyok a véleményetekre is!
Köszi!
üdv,
dumbola
A tekercset 80V-al vezérli és kb 3-4 ohm az ellenálása....ebből adódik hogy ha szakad/zárlatos a tekercs akkor nem megy,másik az az hogy müködik.
ilyen nincs hogy ha felmelegszik(ami ugye álltalában az autó üzemi hőmérséklete kb 80-90fok) akkor zárlatos lessz...
Vidd el olyan helyre ahol normálisan bevizsgálják.
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14710 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 21:11:41 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.01.05 csütörtök, 20:49:38
A tekercset 80V-al vezérli és kb 3-4 ohm az ellenálása....ebből adódik hogy ha szakad/zárlatos a tekercs akkor nem megy,másik az az hogy müködik.
ilyen nincs hogy ha felmelegszik(ami ugye álltalában az autó üzemi hőmérséklete kb 80-90fok) akkor zárlatos lessz...
Vidd el olyan helyre ahol normálisan bevizsgálják.
Ezt úgy kell érteni, hogy tekercsenként 20A szaladgál? A 80V-ot mi állítja elő?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14711 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 21:44:09 »
Idézetet írta: dumbola - 2012.01.05 csütörtök, 17:16:04
Sziasztok!
2002-es évjáratú 2.0 TDCI Mondeo-nál a következő a probléma.
Menet közben váratlanul, minden előjel nélkül leáll a kocsi.
(Az izzításjelző közben villog.)
Majd sokszori indítózás vagy kis várakozás után újra beindul, majd egy darabig minden OK.
Tipikus CMP jeladó tünetek...de azt kicseréltük és a hiba ugyan az.
A kocsin 7 hónappal ez előtt mind a 4 injektort szakműhelyben felújítottra cseréltettem.
Amire 6 hónap garancia volt, ami természetesen már lejárt.
Most elvittem egy másik szerelőhöz, aki azt mondja, hogy a 4-ből 2 injektornál az elektromos rész felmelegedéskor zárlatos lesz és az a baj.
Szerintetek ez lehetséges? Hallottatok már ilyenről?
Azt mondja, hogy maga a fúvóka rész az jó, a befecskendezés tökéletes, csak a felső, ház részben lévő dolgoknál
van zárlat.
Tehát szereznem kellene 2 darab DELPHI 301Z injektort, aminek az alsó, fúvóka része (amit felújításkor cserélni szoktak) lehet kopott is, az át lesz rakva a mostani felújítottból.
Csak a felső résznek kellene jónak lenni.
Ezek szerint nekem 2 szarrá kopott 301Z-re van szükségem??
Ha valakinek van ilyen eladó, mert lecserélte komplett újra, vagy felújítottra akkor kérem jelezze, vevő lennék rá!
És kíváncsi vagyok a véleményetekre is!
Köszi!
üdv,
dumbola
Bunyek írja, hogy ilyen nincs. És tényleg.
Ez már megint egy facelift előtti, IDM-es tdci. Tehát tessék szépen átnézni az üa rendszer vezérlés vezetékelését. A kontakthiba okozhat olyat, hogy a porlasztó elektromos hiba miatt nem nyit.
Nem kell mindjárt a porlasztókat szétberhelni... Azért sem, mert ha kicseréled az elektromos részt, akkor is újra kell kalibráltatni a porlasztót, hogy pöpec legyen.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14712 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 21:50:41 »
Idézetet írta: zenész - 2012.01.04 szerda, 19:52:50
Remélem midketten ugyanarról beszélünk . Tehát a motor csak akkor indul be nehezen, ill. egyáltalán nem indul mikor valami a hibakód lesz, és az izzitásjelző villog. Ha ilyen nincs akkor minden OK rendben indul. Bocsi de nekem a "töltést csinálni:" után már angoool
akkor vizsgáltasd be a magasnyomás pumpát is. Pl. Filepnél. Kiveszik, megnézik tudja-e a 3bar szívó oldali nyomást.
A dízel azért nem indul, mert nem kap üzemanyagot.
Üzemanyagot azért nem kap, mert a szivattyú nem nyom, vagy mert a porlasztók nem nyitnak.
A szivattyú azért nem nyom, mert neki sincs vagy mert rossz.
Ha nincs elég üa. a megfelelő nyomáshoz, akkor a tank és a szivattyú közötti rész a ludas.
Ha nem nyit a porlasztó, akkor vagy rossz, vagy nem kap vezérlést.
Ha nem kap vezérlést, az lehet vezeték probléma, vezérlőegység hiba, CMP-CKP szinkronitási hiba.
Ezeken kell végigmenni, és meg lesz a hiba oka.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14713 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 21:58:12 »
Idézetet írta: teo - 2012.01.05 csütörtök, 21:11:41
Ezt úgy kell érteni, hogy tekercsenként 20A szaladgál? A 80V-ot mi állítja elő?
a pcm!Az ecu feszültsége is asszem 47v......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14714 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 22:00:08 »
Idézetet írta: tibi82 - 2012.01.05 csütörtök, 19:19:25
Sziasztok. Mostanában olyat csinál a kocsi hogy hidegen tökéletesen indul melegen viszont nehezen. Nincs izzítás jelző villogás,nem füstöl,tökéletesen megy.Tudnátok valamit mondani mi lehet a baja? 4izzítógyertya cserélve.2004 tdci 115le az autó.
levegős üzemanyadrendszer.esetleg nyitva maradt egr szelep,stb.Lehet,hogy volna ott hibakód is!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zenész
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14715 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 22:11:40 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.01.05 csütörtök, 21:50:41
akkor vizsgáltasd be a magasnyomás pumpát is. Pl. Filepnél. Kiveszik, megnézik tudja-e a 3bar szívó oldali nyomást.
A dízel azért nem indul, mert nem kap üzemanyagot.
Üzemanyagot azért nem kap, mert a szivattyú nem nyom, vagy mert a porlasztók nem nyitnak.
A szivattyú azért nem nyom, mert neki sincs vagy mert rossz.
Ha nincs elég üa. a megfelelő nyomáshoz, akkor a tank és a szivattyú közötti rész a ludas.
Ha nem nyit a porlasztó, akkor vagy rossz, vagy nem kap vezérlést.
Ha nem kap vezérlést, az lehet vezeték probléma, vezérlőegység hiba, CMP-CKP szinkronitási hiba.
Ezeken kell végigmenni, és meg lesz a hiba oka.
Rendicsek. Ezeket összeírom és hétfőn a szervizben ezeket fogom kérni. A nagynyomású egyébként különbséget tud tenni hibakód nélküli és hibakódos indításkor, mivel alapesetben rendben indul.
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2.0 Fl.titánium 140 HP (2010.11.)
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14716 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 22:33:21 »
Idézetet írta: zenész - 2012.01.05 csütörtök, 20:46:34
Köszi . Lehet, hogy már irtad, de neked alapból nehezen indult az autó, vagy neked is csak akkor mikor villogott az izz.jelző.
Mert nálam csak ekkor nem indul. Az elmúlt irásokra hagyatkozva pedig arra jutottam, hogy a kocsi problémája itt van valahol eltemetve. Merthogy hiába ad be kódot mondjuk injektorhibára vonatkozóan, attól még be kellene indulnia. Csakhogy miután kihűlt ez már nem indul. Tehát ezt kellene megállapítani, hogy ez miért történik, hiszen ha vészüzemre áll akkor is indulnia kellene hidegen is, gondolom én!!!
Tisztelettel
Na nekem 2 verzió volt.Ha indult gond nélkül és mindegy hideg-meleg állapot volt.Ha nem indult elkezdett egyből villogni az izzításjelző és csak forgatott az önindító és semmi.Ez szintén mindegy volt hideg-meleg állapot.Ennyi
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
czyla
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 43
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14717 Dátum:
2012.01.06 péntek, 01:24:37 »
Idézetet írta: gabe - 2012.01.02 hétfő, 23:39:46
Sziasztok,
egy ideje érlelődik bennem ez a kérdés, van ugyanis, hogyha nagyon odalépek neki (padló), akkor ahogy megy fel a fordulat hirtelen megjelenik egy kávédaráló szerű hang, amint visszaengedem a gázt megszűnik. Van ilyen tapasztalás? Lánc? Turbó?
BUÉK.
Gábor
Ha 2200 1/min-nél jelenik meg, akkor ott változtat valamit a motorelektronika az előtöltésen, attól van egy pillanatra kávédaráló hangja. Ennek a hangnak meg is kell szűnnie úgy 2400 1/min-nél. Ha így van, akkor aggodalomra semmi ok, ez normális.
Sziasztok!
Nekem is jelentkezik ez a "kávédaráló szerű hang" probléma, már korábban írtam is róla.
Először csak hideg időben 2000-es fordulattól kezdődően volt hallható dinamikusabb gázadásra, majd lassan 1,5 év elteltével szinte állandósult a hang, csak motorféknél nem hallatszik. Meleg motornál kicsit tompábban ugyan, de jelen van. A fogyasztásom azóta magasabb.
Voltam vele Fordéknál, de nem találtak hibakódot, a porlasztókat diag alapján rendben találták.
Valami biztos nem jó, mert mikor vettem használtan, semmi ilyen hangot nem produkált.
Ha valaki tudna segíteni ötlettel vagy egyébbel, megköszönném!
Czyla
Naplózva
2006. MK3 2.0 TDCI TREND 130 LE KOMBI ZEN EGR OFF
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14718 Dátum:
2012.01.06 péntek, 02:09:04 »
Idézetet írta: czyla - 2012.01.06 péntek, 01:24:37
Sziasztok!
Nekem is jelentkezik ez a "kávédaráló szerű hang" probléma, már korábban írtam is róla.
Először csak hideg időben 2000-es fordulattól kezdődően volt hallható dinamikusabb gázadásra, majd lassan 1,5 év elteltével szinte állandósult a hang, csak motorféknél nem hallatszik. Meleg motornál kicsit tompábban ugyan, de jelen van. A fogyasztásom azóta magasabb.
Voltam vele Fordéknál, de nem találtak hibakódot, a porlasztókat diag alapján rendben találták.
Valami biztos nem jó, mert mikor vettem használtan, semmi ilyen hangot nem produkált.
Ha valaki tudna segíteni ötlettel vagy egyébbel, megköszönném!
Czyla
2000-es fordulatnál van a tdci-nél valami nyomatékcsúcs vagy mi az szhar változás
jórég TZS írta le ezt onnan vannak homályos emlékeim! de gőzöm nincs igazából mi lehet, csak azt tudom, hogy mindenkinek van és tök normális!!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14719 Dátum:
2012.01.06 péntek, 07:18:42 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.01.06 péntek, 02:09:04
2000-es fordulatnál van a tdci-nél valami nyomatékcsúcs vagy mi az szhar változás
jórég TZS írta le ezt onnan vannak homályos emlékeim! de gőzöm nincs igazából mi lehet, csak azt tudom, hogy mindenkinek van és tök normális!!
nekem valami előtöltés mizéria rémlik..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
dumbola
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14720 Dátum:
2012.01.06 péntek, 09:29:39 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.01.05 csütörtök, 21:44:09
Bunyek írja, hogy ilyen nincs. És tényleg.
Ez már megint egy facelift előtti, IDM-es tdci. Tehát tessék szépen átnézni az üa rendszer vezérlés vezetékelését. A kontakthiba okozhat olyat, hogy a porlasztó elektromos hiba miatt nem nyit.
Nem kell mindjárt a porlasztókat szétberhelni... Azért sem, mert ha kicseréled az elektromos részt, akkor is újra kell kalibráltatni a porlasztót, hogy pöpec legyen.
Hali!
Köszi a választ!
Esetleg részletesebben el tudnátok mondani, hogy mit kell megnézni?
Nekem is gyanús volt ez a duma, azért kértem a véleményeteket!
Esetleg tudna valaki szeged környékén tudna valaki ajánlani egy szakembert, aki vágja ezt a témát és nyugodt szívvel rábízhatom a verdát?
Köszi!
Üdv,
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14721 Dátum:
2012.01.06 péntek, 10:00:42 »
Idézetet írta: dumbola - 2012.01.06 péntek, 09:29:39
Hali!
Köszi a választ!
Esetleg részletesebben el tudnátok mondani, hogy mit kell megnézni?
Nekem is gyanús volt ez a duma, azért kértem a véleményeteket!
Esetleg tudna valaki szeged környékén tudna valaki ajánlani egy szakembert, aki vágja ezt a témát és nyugodt szívvel rábízhatom a verdát?
Köszi!
Üdv,
Ez az IDM modul neked a bal első keréknél a műanyag doblemez mögött van egy zárt házban.Na ezt kell kinyitni és ott van.A rámenő vezetékeket kell kimérni esetleg melyik a rossz.Aki jó szaki és van türelme az kiméri neked.Innen kapja a vezérlést a pcsúcs.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14722 Dátum:
2012.01.06 péntek, 11:01:47 »
Idézetet írta: czyla - 2012.01.06 péntek, 01:24:37
Sziasztok!
Nekem is jelentkezik ez a "kávédaráló szerű hang" probléma, már korábban írtam is róla.
Először csak hideg időben 2000-es fordulattól kezdődően volt hallható dinamikusabb gázadásra, majd lassan 1,5 év elteltével szinte állandósult a hang, csak motorféknél nem hallatszik. Meleg motornál kicsit tompábban ugyan, de jelen van. A fogyasztásom azóta magasabb.
Voltam vele Fordéknál, de nem találtak hibakódot, a porlasztókat diag alapján rendben találták.
Valami biztos nem jó, mert mikor vettem használtan, semmi ilyen hangot nem produkált.
Ha valaki tudna segíteni ötlettel vagy egyébbel, megköszönném!
Czyla
vegyétek le a turboról a levegőcsövet és nézzétek meg, hogy mennyit mozog a lapát. nezzétek meg, lehet, hogy beleér a házába
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14723 Dátum:
2012.01.06 péntek, 11:18:36 »
Idézetet írta: zenész - 2012.01.05 csütörtök, 22:11:40
Rendicsek. Ezeket összeírom és hétfőn a szervizben ezeket fogom kérni. A nagynyomású egyébként különbséget tud tenni hibakód nélküli és hibakódos indításkor, mivel alapesetben rendben indul.
A magasnyomásút a vezérlés a nyomásértékeken keresztül ellenőrzi. Leegyszerűsítve: ha megvan a pillanatnyi motorállapothoz rendelt elvárt nyomás, megy a verda. Ha bármilyen kondíció miatt a kívánt nyomást nem tudja előállítani a szivattyú, a vezérlés letiltja az üzemanyag rendszert.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14724 Dátum:
2012.01.06 péntek, 11:21:13 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.06 péntek, 11:01:47
vegyétek le a turboról a levegőcsövet és nézzétek meg, hogy mennyit mozog a lapát. nezzétek meg, lehet, hogy beleér a házába
ez jó ötlet, de az nem kávédaráló szerű hang, hanem olyan, mintha flexelnének a motortérben....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14725 Dátum:
2012.01.06 péntek, 11:34:04 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.01.06 péntek, 11:21:13
ez jó ötlet, de az nem kávédaráló szerű hang, hanem olyan, mintha flexelnének a motortérben....
igazad lehet, mert régen a "népboltban" a kávédaráló olyan hangon muzsikált, mint a flex, mielőtt nekifeszíted a munkadarabnak.
ha már nekinyomtad, egész más hangja lesz
gondolom olyan a turbólapátnak lehet...
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14726 Dátum:
2012.01.06 péntek, 12:03:31 »
Idézetet írta: czyla - 2012.01.06 péntek, 01:24:37
Sziasztok!
Nekem is jelentkezik ez a "kávédaráló szerű hang" probléma, már korábban írtam is róla.
Először csak hideg időben 2000-es fordulattól kezdődően volt hallható dinamikusabb gázadásra, majd lassan 1,5 év elteltével szinte állandósult a hang, csak motorféknél nem hallatszik. Meleg motornál kicsit tompábban ugyan, de jelen van. A fogyasztásom azóta magasabb.
Voltam vele Fordéknál, de nem találtak hibakódot, a porlasztókat diag alapján rendben találták.
Valami biztos nem jó, mert mikor vettem használtan, semmi ilyen hangot nem produkált.
Ha valaki tudna segíteni ötlettel vagy egyébbel, megköszönném!
Czyla
Nekem csak dinamikus gyorsitásnál jelentkezik, olyan 2500-ös fordulattól,
elég nehéz leirni a hangját, inkább az jellemzőbb, hogy hirtelen jelenik meg,
nem úgy hangosodik ahogy megy fel a fordulat, mert akkor lehet el is fogadnám, hogy
ez diesel ez van.
Naplózva
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14727 Dátum:
2012.01.06 péntek, 12:09:25 »
Idézetet írta: polgab - 2012.01.06 péntek, 12:03:31
Nekem csak dinamikus gyorsitásnál jelentkezik, olyan 2500-ös fordulattól,
elég nehéz leirni a hangját, inkább az jellemzőbb, hogy hirtelen jelenik meg,
nem úgy hangosodik ahogy megy fel a fordulat, mert akkor lehet el is fogadnám, hogy
ez diesel ez van.
A turbónyomás, hogy épül fel, milyen fordulattól van maxon?
Gázpedálállástól függ, vagy csak fordulattól?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14728 Dátum:
2012.01.06 péntek, 12:25:33 »
Idézetet írta: polgab - 2012.01.06 péntek, 12:09:25
A turbónyomás, hogy épül fel, milyen fordulattól van maxon?
Gázpedálállástól függ, vagy csak fordulattól?
mind2től függ.
padlózva kb 2000körül már mek kell lennie az 1,5 bar-nak
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
czyla
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 43
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14729 Dátum:
2012.01.06 péntek, 12:30:27 »
Idézetet írta: polgab - 2012.01.06 péntek, 12:03:31
Nekem csak dinamikus gyorsitásnál jelentkezik, olyan 2500-ös fordulattól,
elég nehéz leirni a hangját, inkább az jellemzőbb, hogy hirtelen jelenik meg,
nem úgy hangosodik ahogy megy fel a fordulat, mert akkor lehet el is fogadnám, hogy
ez diesel ez van.
Szerintem ez a hang jelentkezik mindkettőnknél, legalábbis nálam biztos.
http://www.youtube.com/watch?v=d4qE-qUIcUA
Nem gondolom, hogy turbó lenne, ugyanis a hang frekvenciájából ítélve inkább a befecskendezésekhez közeli ritmikussággal jellemezhető. Nálam korábban 2000 fordulattól jelentkezett és felette, most már alatta is hallom. Terheletlenül kevésbé jelentkezik, viszont terhelve egyértelművé válik a "kávédarálás".
Czyla
Naplózva
2006. MK3 2.0 TDCI TREND 130 LE KOMBI ZEN EGR OFF
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14730 Dátum:
2012.01.06 péntek, 12:47:45 »
Idézetet írta: czyla - 2012.01.06 péntek, 12:30:27
Szerintem ez a hang jelentkezik mindkettőnknél, legalábbis nálam biztos.
http://www.youtube.com/watch?v=d4qE-qUIcUA
Nem gondolom, hogy turbó lenne, ugyanis a hang frekvenciájából ítélve inkább a befecskendezésekhez közeli ritmikussággal jellemezhető. Nálam korábban 2000 fordulattól jelentkezett és felette, most már alatta is hallom. Terheletlenül kevésbé jelentkezik, viszont terhelve egyértelművé válik a "kávédarálás".
Czyla
hát ennek elég *** a hangja
az enyém ilyet üresben nem csinál!!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14731 Dátum:
2012.01.06 péntek, 13:04:44 »
Idézetet írta: czyla - 2012.01.06 péntek, 12:30:27
Szerintem ez a hang jelentkezik mindkettőnknél, legalábbis nálam biztos.
http://www.youtube.com/watch?v=d4qE-qUIcUA
Nem gondolom, hogy turbó lenne, ugyanis a hang frekvenciájából ítélve inkább a befecskendezésekhez közeli ritmikussággal jellemezhető. Nálam korábban 2000 fordulattól jelentkezett és felette, most már alatta is hallom. Terheletlenül kevésbé jelentkezik, viszont terhelve egyértelművé válik a "kávédarálás".
Czyla
Lehet mégis a szij az, neked mikor volt cserélve?
Naplózva
czyla
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 43
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14732 Dátum:
2012.01.06 péntek, 13:13:57 »
Idézetet írta: polgab - 2012.01.06 péntek, 13:04:44
Lehet mégis a szij az, neked mikor volt cserélve?
Melyik szíjra gondolsz? A TDCI az tudtommal láncos vezérlésű. A szervo- és generátorszíjakat még nem cseréltem, de az nem ad ilyen hangot. Valahonnan a motorból jön, sajnos.
Naplózva
2006. MK3 2.0 TDCI TREND 130 LE KOMBI ZEN EGR OFF
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14733 Dátum:
2012.01.06 péntek, 13:20:32 »
Idézetet írta: czyla - 2012.01.06 péntek, 13:13:57
Melyik szíjra gondolsz? A TDCI az tudtommal láncos vezérlésű. A szervo- és generátorszíjakat még nem cseréltem, de az nem ad ilyen hangot. Valahonnan a motorból jön, sajnos.
igen a generátor v. szervó szijra gondoltam, nem tudom akkor, passz, mindenesetre nincs más panaszom (kopp-kopp),
indul rendesen, nincs hibajel, fogyim is jó.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14734 Dátum:
2012.01.06 péntek, 13:28:21 »
Idézetet írta: czyla - 2012.01.06 péntek, 12:30:27
Szerintem ez a hang jelentkezik mindkettőnknél, legalábbis nálam biztos.
http://www.youtube.com/watch?v=d4qE-qUIcUA
Nem gondolom, hogy turbó lenne, ugyanis a hang frekvenciájából ítélve inkább a befecskendezésekhez közeli ritmikussággal jellemezhető. Nálam korábban 2000 fordulattól jelentkezett és felette, most már alatta is hallom. Terheletlenül kevésbé jelentkezik, viszont terhelve egyértelművé válik a "kávédarálás".
Ne a fülkéből hallgasd... hanem nyisd fel a motorháztetőt - ot található a motor
- és próbáld meg megtalálni, honnan jön.
Lehet akár valami elszabadult alkatrész is.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14735 Dátum:
2012.01.06 péntek, 13:29:57 »
vettem ilyen olajat a szervóba:
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
czyla
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 43
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14736 Dátum:
2012.01.06 péntek, 13:46:24 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.06 péntek, 13:28:21
Ne a fülkéből hallgasd... hanem nyisd fel a motorháztetőt - ot található a motor
- és próbáld meg megtalálni, honnan jön.
Lehet akár valami elszabadult alkatrész is.
Sokat hallgatóztam már nyitott motortérrel, mindig a szelepfedélnél kötöttem ki végül. Menet közben sajnos nem tudom meghallgatni. Szelepnek lehet ilyen hangja?
Naplózva
2006. MK3 2.0 TDCI TREND 130 LE KOMBI ZEN EGR OFF
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14737 Dátum:
2012.01.06 péntek, 14:51:39 »
Idézetet írta: czyla - 2012.01.06 péntek, 13:46:24
Sokat hallgatóztam már nyitott motortérrel, mindig a szelepfedélnél kötöttem ki végül. Menet közben sajnos nem tudom meghallgatni. Szelepnek lehet ilyen hangja?
Inkább a porlasztócsúcs lenne esélyes.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14738 Dátum:
2012.01.06 péntek, 15:31:04 »
Idézetet írta: GiN - 2012.01.06 péntek, 13:29:57
vettem ilyen olajat a szervóba:
[img width=800 height=546]http://kepfeltoltes.hu/120106/szervoolaj_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
Tisztelt Fórumtárs!
Az olaj tökéletesen megfelel a szervóba.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.07 szombat, 10:51:45 írta AndyA
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14739 Dátum:
2012.01.06 péntek, 15:35:11 »
Idézetet írta: László - 2012.01.06 péntek, 15:31:04
Tisztelt Fórumtárs!
Az olaj tökéletesen megfelel a szervóba.
Tisztelettel László!
Kedves László!
Köszönöm javaslatát.
Üdvözlettel:
G
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14740 Dátum:
2012.01.06 péntek, 18:18:51 »
Idézetet írta: czyla - 2012.01.06 péntek, 13:13:57
Melyik szíjra gondolsz? A TDCI az tudtommal láncos vezérlésű. A szervo- és generátorszíjakat még nem cseréltem, de az nem ad ilyen hangot. Valahonnan a motorból jön, sajnos.
ez a turbónak a hangja szerintem is.Méress turbónyomást,mert lehet egy lik van a csövön.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14741 Dátum:
2012.01.06 péntek, 19:25:35 »
Sziasztok
lenne egy nagy gondom
A történet egyszerű német mondeo 2 literes 130lo eur4 98000 km2006/12hó németforgami szerint ellenőriztem a győri Fordba ugynézki hogy a km oké van szkönyv is
de párnap után elkezdett rángatni; irány a szerviz, 2-es pcsucs hiba,a csúcsokat Fehérváron Filep bemérte, mind 4-gyel gond van,nem jó rés olaj stb.hát akkor csináljuk meg .Hiba megoldva gondoltam én, izzító lámpa villog motorkontroll lámpa égett tovább,újból irány Ford most meg turbo csere hibakod p2263,p123b .na mondom ez egy kicsit sok így beszeljünk turbóssal Langex, Turbo-tec na ott már jobb helyzet lett az mondták mivel tök száraz a környéke nincs olajfolyás és néha megy néha nem nagy gond nem lehet(elektromos a turbó vezérlése)töbszöri diag szivocsö érzékelő csere(az egr szelepere van ráépítve bosch gyári szám 0 261 230 172) na itt volt egy nagy érdekesség más volt az autóba mint amit a motorszám(N7BB) alapján a ford adna hozzá. Csere ,kicsit jobb lett 1000-2000 fordulaton megtorpan meg ingadozik az alapjárat.és néha meg le is fullad de ez nem jellemző.izzító lámpa kialudt, motor kontroll se ég, ja meg poccre indul, nem mutat semmit a diag tanács kellene köszönöm.S
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.06 péntek, 21:27:05 írta Huszár Balázs
»
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14742 Dátum:
2012.01.06 péntek, 20:34:53 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.01.06 péntek, 19:25:35
Sziasztok
lenne egy nagy gondom
A történet egyszerű német mondeo 2 literes 130lo eur4 98000 km2006/12hó németforgami szerint ellenőriztem a győri Fordba ugynézki hogy a km oké van szkönyv is
de párnap után elkezdett rángatni; irány a szerviz, 2-es pcsucs hiba,a csúcsokat Fehérváron Filep bemérte, mind 4-gyel gond van,nem jó rés olaj stb.hát akkor csináljuk meg .Hiba megoldva gondoltam én, izzító lámpa villog motorkontroll lámpa égett tovább,újból irány Ford most meg turbo csere hibakod p2263,p123b .na mondom ez egy kicsit sok így beszeljünk turbóssal Langex, Turbo-tec na ott már jobb helyzet lett az mondták mivel tök száraz a környéke nincs olajfolyás és néha megy néha nem nagy gond nem lehet(elektromos a turbó vezérlése)töbszöri diag szivocsö érzékelő csere(az egr szelepere van ráépítve bosch gyári szám 0 261 230 172) na itt volt egy nagy érdekesség más volt az autóba mint amit a motorszám(F7BB) alapján a ford adna hozzá. Csere ,kicsit jobb lett 1000-2000 fordulaton megtorpan meg ingadozik az alapjárat.és néha meg le is fullad de ez nem jellemző.izzító lámpa kialudt, motor kontroll se ég, ja meg poccre indul, nem mutat semmit a diag tanács kellene köszönöm.S
Azért a másik topicban válaszoltunk rá de köszi,hogy átjöttél.A másik kódod az elektronikus gázpedál áramkörére vonatkozik/P123b/.A diag szerint mi a kódja ennek amiről beszélsz?Szerintem még neked az EGR szelep sem jó.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14743 Dátum:
2012.01.06 péntek, 21:06:19 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.01.06 péntek, 20:34:53
Azért a másik topicban válaszoltunk rá de köszi,hogy átjöttél.A másik kódod az elektronikus gázpedál áramkörére vonatkozik/P123b/.A diag szerint mi a kódja ennek amiről beszélsz?Szerintem még neked az EGR szelep sem jó.
Ford szeviz ki tudja tesztelni az EGR-t,gázpedalt ? sajnos csak hibakodolvasonk van és az nem mutat semmit,csak akkor ha van villogo izzito ,vagy motorkontroll lámpa,amugy a rossz Egr nem büntet visszajelző lámpaval?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.06 péntek, 22:27:22 írta Huszár Balázs
»
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Lochika
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14744 Dátum:
2012.01.06 péntek, 21:07:41 »
Üdv!
Az EGR szelep hibájának milyen észlelhető tünetei vannak?
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14745 Dátum:
2012.01.06 péntek, 21:08:42 »
Idézetet írta: GiN - 2012.01.06 péntek, 13:29:57
vettem ilyen olajat a szervóba:
[img width=800 height=546]http://kepfeltoltes.hu/120106/szervoolaj_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
Ez a zöld vagy a piros?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.07 szombat, 10:52:09 írta AndyA
»
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14746 Dátum:
2012.01.06 péntek, 21:13:27 »
Idézetet írta: NemTom - 2012.01.06 péntek, 21:08:42
Ez a zöld vagy a piros?
A Zöld.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Lochika
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14747 Dátum:
2012.01.06 péntek, 21:24:09 »
GIN! Mesélnél erről a surrogásmentesített alapjáratról!? Nagyon erotikus hangja van. (ba...a a fülem)
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14748 Dátum:
2012.01.06 péntek, 22:14:45 »
Idézetet írta: czyla - 2012.01.06 péntek, 12:30:27
Szerintem ez a hang jelentkezik mindkettőnknél, legalábbis nálam biztos.
http://www.youtube.com/watch?v=d4qE-qUIcUA
Nem gondolom, hogy turbó lenne, ugyanis a hang frekvenciájából ítélve inkább a befecskendezésekhez közeli ritmikussággal jellemezhető. Nálam korábban 2000 fordulattól jelentkezett és felette, most már alatta is hallom. Terheletlenül kevésbé jelentkezik, viszont terhelve egyértelművé válik a "kávédarálás".
Czyla
a kommentekben az szerepel, hogy a talkford közönsége szerint ez a hang a befecskendezés ütemváltását (ütemenként 1 helyett 2) kíséri és ecu sw frissítéssel javítható a helyzet.
A turbó sokkal szélesebb spektrumban dolgozik, ill. nagyobb a tehetetlensége, ezért szerintem nem lehetne ennyire szűken 2000 körül előidézni a hangot.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14749 Dátum:
2012.01.06 péntek, 22:15:30 »
Idézetet írta: Lochika - 2012.01.06 péntek, 21:07:41
Üdv!
Az EGR szelep hibájának milyen észlelhető tünetei vannak?
rángat, füstöl, nem indul, sokat eszik.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Oldalak:
1
...
288
289
290
291
292
293
294
[
295
]
296
297
298
299
300
301
302
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ