Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 12:12:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 289 290 291 292 293 294 295 [296] 297 298 299 300 301 302 303 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14686956 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
akela
Vendég
« Új hozzászólás #14750 Dátum: 2012.01.06 péntek, 22:18:39 »

Buék mindenkinek!  integet2
Sajnos a korábbi kérdésemre esetlegesen adott válaszokat még csak most lesz módom elolvasni (erősebb gyorsitárkor füstölik a drága).
aki irt rá valamit is annak utólag is köszönöm.Viszont észrevettem ma,hogy az alapjárat mintha ingadozna időnkét természetesen negativ irányba.Csak azért idegesit,mert itt olvasok már mindenféle problémáról,és szinte mindig a frász kerülget,hogy nálam mikor jön elő a p.csúcs,vagy a szivattyú hiba.
Amúgy jön ,megy gond nélkül,mondjuk a viz mutatója pályán a negyedig megy fel,városban még addig sem,viszont fűt szerintem normálisan.
Gondolom nem érdemes nagyon próbálgatni melyik termosztát lehet a ludas.Egyszerúbb cserélni mindkettőt.A hátsó futómű is kiált egy pár stabrúdért,szilentért.Kopog rendesen.És nálam is megvan ez a "kávédaráló" filing.De szerintem melegen csendesebb.Talán a legjobb lenne egy nálam "irástudóbb" szakival átnézetni a kocsit.Mégiscsak jobb tudni mire lehet számitani.
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14751 Dátum: 2012.01.06 péntek, 22:29:54 »

Buék mindenkinek!  integet2
Sajnos a korábbi kérdésemre esetlegesen adott válaszokat még csak most lesz módom elolvasni (erősebb gyorsitárkor füstölik a drága).
aki irt rá valamit is annak utólag is köszönöm.Viszont észrevettem ma,hogy az alapjárat mintha ingadozna időnkét természetesen negativ irányba.Csak azért idegesit,mert itt olvasok már mindenféle problémáról,és szinte mindig a frász kerülget,hogy nálam mikor jön elő a p.csúcs,vagy a szivattyú hiba.
Amúgy jön ,megy gond nélkül,mondjuk a viz mutatója pályán a negyedig megy fel,városban még addig sem,viszont fűt szerintem normálisan.
Gondolom nem érdemes nagyon próbálgatni melyik termosztát lehet a ludas.Egyszerúbb cserélni mindkettőt.A hátsó futómű is kiált egy pár stabrúdért,szilentért.Kopog rendesen.És nálam is megvan ez a "kávédaráló" filing.De szerintem melegen csendesebb.Talán a legjobb lenne egy nálam "irástudóbb" szakival átnézetni a kocsit.Mégiscsak jobb tudni mire lehet számitani.


A termosztátok cseréje nem olyan nagy cucc,érdemes kicserélni.Jót tesz a motornak és a fogyasztásnak is.
A fűtést azért érzed jónak mert a 60c-fokos víz is meleg a kinti levegőhöz képest.
De a 80c-fokosnál sokkal jobb a fűtés is.
[/b][/u][/color]
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.06 péntek, 22:42:42 írta soho001 » Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14752 Dátum: 2012.01.06 péntek, 22:32:56 »

Ford szeviz ki tudja tesztelni az EGR-t,gázpedalt ? sajnos csak hibakodolvasonk van és az nem mutat semmit,csak akkor ha van villogo izzito ,vagy motorkontroll lámpa,amugy a rossz Egr nem büntet visszajelző lámpaval?
De igen mert a tied elektromos.Igen vidd el gyári diagra.Amúgy ha nemvillog az izzitás jelző akkor is van hiba ha újra inditásnál nemtörlődik és tárolva marad.Nekem ilyen volt a szivattyúra vonatkozó hiba.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lochika
Vendég
« Új hozzászólás #14753 Dátum: 2012.01.06 péntek, 22:39:28 »

rángat, füstöl, nem indul, sokat eszik.

Köszi!
Akkor amíg ezek nem jelentkeznek ne nyúljak hozzá? Egy pici rángatást néha érzek amikor egy adott tempót érintőgázzal tartok. Ez lehet akár 4.ben 60-nál vagy 5.ben 90-nél. Ez normális?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14754 Dátum: 2012.01.06 péntek, 22:39:57 »

Buék mindenkinek!  integet2
Sajnos a korábbi kérdésemre esetlegesen adott válaszokat még csak most lesz módom elolvasni (erősebb gyorsitárkor füstölik a drága).
aki irt rá valamit is annak utólag is köszönöm.Viszont észrevettem ma,hogy az alapjárat mintha ingadozna időnkét természetesen negativ irányba.Csak azért idegesit,mert itt olvasok már mindenféle problémáról,és szinte mindig a frász kerülget,hogy nálam mikor jön elő a p.csúcs,vagy a szivattyú hiba.
Amúgy jön ,megy gond nélkül,mondjuk a viz mutatója pályán a negyedig megy fel,városban még addig sem,viszont fűt szerintem normálisan.
Gondolom nem érdemes nagyon próbálgatni melyik termosztát lehet a ludas.Egyszerúbb cserélni mindkettőt.A hátsó futómű is kiált egy pár stabrúdért,szilentért.Kopog rendesen.És nálam is megvan ez a "kávédaráló" filing.De szerintem melegen csendesebb.Talán a legjobb lenne egy nálam "irástudóbb" szakival átnézetni a kocsit.Mégiscsak jobb tudni mire lehet számitani.
Az aéapjárati ingadozáshoz pucold ki a MAP szenzort/LÉGTÖMEGTMÉRŐ/ meg tisztitsd ki a szívócsövet.Az még tud trutyis lenni.EGR esetleg dugózás ha még nincs meg.HA a pályán nem megy fel a mutató az gond.Városban nekem sem megy fel csak negyedig,de ha kimegyek vele városon kivül és megkergetem már áll is be a mutató.Gyári diagra vidd el és nézesd át megéri.Ha a csúcsok és a szivattyú hiba előjön nemtudsz mit csinálni.
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.07 szombat, 17:26:37 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
akela
Vendég
« Új hozzászólás #14755 Dátum: 2012.01.06 péntek, 23:11:49 »

Igen ezeket megcsinálom,(tatom).Amúgyis kell neki a szokásos olaj,és szúrők cseréje,mivel fogalmam sincs mikor volt utoljára.
Egyépként meg találtam vagy öt-hat számlát a kocsihoz,egy győri illetőé volt.Ő cserélt min 2x két csúcsot is,meg ha jól emlékszem főtengely szijtárcsát is,márha az a gumirozott.Sajna a kéttömegűről nincs számla.Pedig megnyugtató lett volna.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #14756 Dátum: 2012.01.06 péntek, 23:40:39 »

a kommentekben az szerepel, hogy a talkford közönsége szerint ez a hang a befecskendezés ütemváltását (ütemenként 1 helyett 2) kíséri és ecu sw frissítéssel javítható a helyzet.
A turbó sokkal szélesebb spektrumban dolgozik, ill. nagyobb a tehetetlensége, ezért szerintem nem lehetne ennyire szűken 2000 körül előidézni a hangot.

Szerintem az nem ütemváltás hanem ott nyilik a második rugó a porlasztóban mivel 2 rugós ugye és azt korrigálja ki, de ez nem hiba szerintem mind ilyen.
De ezt csak TDDI-nél lehet és ha nagyon lassan nyomod növeled a fordulatszámot és e pont közelében tartod...teljes gyorsitásnál ezt nem lehet észrevenni....de lehet hogy kajak baromságot beszélek... eplus2
De a turbóhoz semmi köze ,ez tuti...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #14757 Dátum: 2012.01.07 szombat, 10:26:10 »

Az EGR szelepre van ráépítve nekem azt mondták szívócső érzékelő bosch gyári szám 0 261 230 172 ja és néha ujra villog izzitó   
jo.
az egr előtt van a map szenzor.
Az egr szelepen az egr szelep potija és érzékelője van.Ha az ratyi(vagy maga a szelep),akkor a motorkontroll világít!
Az izzítójel üzemanyagrendszeri probléma, vagy turbóelektronika hiba miatt villog.
Hibakódolvasás szükséges,mert az egr nek is van saját hibakódja,és a turbóelektronikának is!

Rossz topicban vagyunk,folytassuk a tdci-ben!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #14758 Dátum: 2012.01.07 szombat, 10:28:17 »

Szerintem az nem ütemváltás hanem ott nyilik a második rugó a porlasztóban mivel 2 rugós ugye és azt korrigálja ki, de ez nem hiba szerintem mind ilyen.
De ezt csak TDDI-nél lehet és ha nagyon lassan nyomod növeled a fordulatszámot és e pont közelében tartod...teljes gyorsitásnál ezt nem lehet észrevenni....de lehet hogy kajak baromságot beszélek... eplus2
De a turbóhoz semmi köze ,ez tuti...
tdci-nél nincs ilyen észrevehető eltérés 2000nél.Nálam biztos nem.
mégha semmi köze sincs a turbóhoz,1másodperc alatt meglehet mérni a turbónyomást...... smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14759 Dátum: 2012.01.07 szombat, 10:33:33 »

tdci-nél nincs ilyen észrevehető eltérés 2000nél.Nálam biztos nem.
mégha semmi köze sincs a turbóhoz,1másodperc alatt meglehet mérni a turbónyomást...... smile
persze, ha már ki van építve neki a mérő hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #14760 Dátum: 2012.01.07 szombat, 10:34:54 »

persze, ha már ki van építve neki a mérő hehe
nem.diagcucc-1 másodperc! beka3 Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14761 Dátum: 2012.01.07 szombat, 10:37:21 »

nem.diagcucc-1 másodperc! beka3 Grin
persze, facelift után, ha viszi egyáltalán eplus2:
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #14762 Dátum: 2012.01.07 szombat, 10:40:07 »

persze, facelift után, ha viszi egyáltalán eplus2:
2006os mk3....miért ne vinné?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14763 Dátum: 2012.01.07 szombat, 10:41:53 »

2006os mk3....miért ne vinné?
általánosságban írtam, nem pont erre Wink

facelift előtt sajnos nem nagyon van más. nálam pl a komplett mérő rendszer megállt 3eft-ból hitelesített Festo mérőórával vigyor3

nagyon kötözködős kedvedben vagy ma eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #14764 Dátum: 2012.01.07 szombat, 10:45:54 »

általánosságban írtam, nem pont erre Wink

facelift előtt sajnos nem nagyon van más. nálam pl a komplett mérő rendszer megállt 3eft-ból hitelesített Festo mérőórával vigyor3

nagyon kötözködős kedvedben vagy ma eplus2
dehogy.jól ébredtem 7órakor a hajnali fekvésből.... eplus2
Amúgy én meg arra írtam,amiről szó van lentebb.A srác autója 2006 tdci. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #14765 Dátum: 2012.01.07 szombat, 11:02:46 »

jo.
az egr előtt van a map szenzor.
Az egr szelepen az egr szelep potija és érzékelője van.Ha az ratyi(vagy maga a szelep),akkor a motorkontroll világít!
Az izzítójel üzemanyagrendszeri probléma, vagy turbóelektronika hiba miatt villog.
Hibakódolvasás szükséges,mert az egr nek is van saját hibakódja,és a turbóelektronikának is!

Rossz topicban vagyunk,folytassuk a tdci-ben!
Jövőhetén megy úgyis a Győri Fordba mert legyalázták a bal oldalát kérek rá egy komplett diagót . az nem lehet hogy nem látja a kicserélt szenzort a motorvezérlő? olvastam már róla hogy előfordulhat mert tele  a memória vagy törölni vagy le az akku saru Kb 1 orára?
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.07 szombat, 11:04:45 írta Huszár Balázs » Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #14766 Dátum: 2012.01.07 szombat, 11:11:42 »

Jövőhetén megy úgyis a Győri Fordba mert legyalázták a bal oldalát kérek rá egy komplett diagót . az nem lehet hogy nem látja a kicserélt szenzort a motorvezérlő? olvastam már róla hogy előfordulhat mert tele  a memória vagy törölni vagy le az akku saru Kb 1 orára?
nem.ilyen nincs.de az egr jele miatt nem villog az izzíójel.A kicserélt szenzor nem a MAP?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #14767 Dátum: 2012.01.07 szombat, 11:17:27 »

nem.ilyen nincs.de az egr jele miatt nem villog az izzíójel.A kicserélt szenzor nem a MAP?
Igen Map
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #14768 Dátum: 2012.01.07 szombat, 11:23:14 »

Igen Map
szomoru1
az nem szokott tönkre menni......szerintem neked a turbó elektronikád halt be.kellene a hibakód,mert abból 1értelműen kiderül.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #14769 Dátum: 2012.01.07 szombat, 11:25:40 »

szomoru1
az nem szokott tönkre menni......szerintem neked a turbó elektronikád halt be.kellene a hibakód,mert abból 1értelműen kiderül.
azt csak ford tudja kiolvasni?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #14770 Dátum: 2012.01.07 szombat, 15:38:33 »

általánosságban írtam, nem pont erre Wink

facelift előtt sajnos nem nagyon van más. nálam pl a komplett mérő rendszer megállt 3eft-ból hitelesített Festo mérőórával vigyor3

nagyon kötözködős kedvedben vagy ma eplus2

Honnan van neked hitelesitett mérőórád 3000ft-ból?
Nekem nyomásmérő óra hitelesitése kb 12+fa OMH-nál(már nem ez a neve)
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14771 Dátum: 2012.01.07 szombat, 15:40:25 »

Honnan van neked hitelesitett mérőórád 3000ft-ból?
Nekem nyomásmérő óra hitelesitése kb 12+fa OMH-nál(már nem ez a neve)
eplus2

kaptam. meg vele a papírt is.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #14772 Dátum: 2012.01.07 szombat, 18:20:31 »

Honnan van neked hitelesitett mérőórád 3000ft-ból?
Nekem nyomásmérő óra hitelesitése kb 12+fa OMH-nál(már nem ez a neve)
nekem van hitelesített digitális nyomásmérőm.Az 75+áfa volt.Az jó? hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #14773 Dátum: 2012.01.07 szombat, 18:24:59 »

azt csak ford tudja kiolvasni?
nem.A te autódat egy sima elm327-el kilehet olvasni.ebay 4-5 e ft,de itthon 7-8e ért már lehet venni,akár programmal.de az már részletkérdés,mert le is lehet tölteni sw-ket.
Merre laksz?hátha van a közeledben olyan klubtárs,akinek van elm cucca.....

de a gyári az 100%-os!csak azért a diagért 6e ft-ot kérnek.....
vannak autó villamosságisok,akik olcsóbban is kiolvasság a hibatárolót.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #14774 Dátum: 2012.01.07 szombat, 18:29:13 »

nem.A te autódat egy sima elm327-el kilehet olvasni.ebay 4-5 e ft,de itthon 7-8e ért már lehet venni,akár programmal.de az már részletkérdés,mert le is lehet tölteni sw-ket.
Merre laksz?hátha van a közeledben olyan klubtárs,akinek van elm cucca.....

de a gyári az 100%-os!csak azért a diagért 6e ft-ot kérnek.....
vannak autó villamosságisok,akik olcsóbban is kiolvasság a hibatárolót.
Győr
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #14775 Dátum: 2012.01.07 szombat, 18:35:54 »

Győr
hátha van arra felé valaki.....,ha meg nem jelentkezik senki,akkor próbálj elmenni egy maszek autóvillamosságishoz,az szerintem 2e-nél nem kér többet.Vagy ha pesten jársz,szívesen segítek itt az m0-ás déli dunahídjánál karitatív keretek közt. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #14776 Dátum: 2012.01.07 szombat, 18:39:16 »

hátha van arra felé valaki.....,ha meg nem jelentkezik senki,akkor próbálj elmenni egy maszek autóvillamosságishoz,az szerintem 2e-nél nem kér többet.Vagy ha pesten jársz,szívesen segítek itt az m0-ás déli dunahídjánál karitatív keretek közt. Wink wave
Köszönöm,
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
akela
Vendég
« Új hozzászólás #14777 Dátum: 2012.01.07 szombat, 20:14:50 »

egy külföldi oldalon láttam,hogy az egr szelep vákuumcsövébe belenyomtak egy csapágygolyót,blokkolás cimen.
Ez miben külömbözik az itt széles körben alkalmazott un.ledugózástól?
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #14778 Dátum: 2012.01.07 szombat, 20:42:55 »

üdv újra Smiley
a sok szenvedés és porlasztó mizéria után vettem 4db bevizsgált csúcsot
viszont az autó az istenért nem  indul be ezekkel sem , mindenféle hibaüzenetekkel (3-4cylinder open, meg a p0251-et hozza állandóan ami ugye egy ált üzemenyag rendszeri hiba )
reggelig most az akksi töltőn mert a sok indítózástól lemerült:(
mikor indítózok mekkora üzemanyagnyomásnak kell lennie? mert most 350-415bar között ingadozik
ötletek?
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #14779 Dátum: 2012.01.07 szombat, 21:39:45 »

GIN! Mesélnél erről a surrogásmentesített alapjáratról!? Nagyon erotikus hangja van. (ba...a a fülem) Smiley
http://mondeo.hu/index.php?topic=3745.0
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14780 Dátum: 2012.01.07 szombat, 22:06:10 »

üdv újra Smiley
a sok szenvedés és porlasztó mizéria után vettem 4db bevizsgált csúcsot
viszont az autó az istenért nem  indul be ezekkel sem , mindenféle hibaüzenetekkel (3-4cylinder open, meg a p0251-et hozza állandóan ami ugye egy ált üzemenyag rendszeri hiba )
reggelig most az akksi töltőn mert a sok indítózástól lemerült:(
mikor indítózok mekkora üzemanyagnyomásnak kell lennie? mert most 350-415bar között ingadozik
ötletek?
És a szivattyú milyen az jó?.Továbbá énnekem ez érdekes.Én megvettem  és berakták felprogramozták és azóta jó.Neked is mindent jólcsináltak?A csúcsok belevalók???A szivattyút azért kérdezem mert ha 4 csúcsot egyszerre cserélsz akkor illik nagyon megnézni azt is.
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.07 szombat, 22:08:03 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #14781 Dátum: 2012.01.07 szombat, 22:17:12 »

eddig a porlasztók miatt volt rossz az autó , állt majd 3hónapot
ha rossz lenne a szivattyú akk nem lenne üzemanyag nyomás ?mert az indítózáskor van néha még 415bar is
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14782 Dátum: 2012.01.07 szombat, 22:54:06 »

eddig a porlasztók miatt volt rossz az autó , állt majd 3hónapot
ha rossz lenne a szivattyú akk nem lenne üzemanyag nyomás ?mert az indítózáskor van néha még 415bar is

Mivel a kocsid olyn mint az enyém nézzétek meg az IDM vezérli-e a csúcsokat?Ezt az bal első kerékdobban a műanyagvédő mögött találod.Megkell nézni nincs-e kontakt hiba rossz vezeték?Attól még a szivattyút nézesd meg veszteni nem vesztesz.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #14783 Dátum: 2012.01.07 szombat, 22:55:17 »

mit néznek meg a szivattyún?meg hogy?
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14784 Dátum: 2012.01.07 szombat, 22:57:13 »

mit néznek meg a szivattyún?meg hogy?
Gyáridiaggal meglehet nézni milyen állapotban,milyenek adott fordulaton a nyomási görbéi??? van meg nincs-e fémreszelék a go szürőben.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #14785 Dátum: 2012.01.07 szombat, 22:59:00 »

Gyáridiaggal meglehet nézni milyen állapotban,milyenek adott fordulaton a nyomási görbéi??? van meg nincs-e fémreszelék a go szürőben.
a csúcsok megfelelően lettek felprogramozva?
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #14786 Dátum: 2012.01.07 szombat, 23:02:20 »

diag van , de be se indul...
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14787 Dátum: 2012.01.07 szombat, 23:04:42 »

diag van , de be se indul...
Akkor ha forgat az önindító mérjétek meg a porlasztócsúcsok kapnak e áramot,hogy nyissanak!!!!Meg az IDM vezérlőt amit mondtam.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
czyla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


E-mail
« Új hozzászólás #14788 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 00:11:15 »

a kommentekben az szerepel, hogy a talkford közönsége szerint ez a hang a befecskendezés ütemváltását (ütemenként 1 helyett 2) kíséri és ecu sw frissítéssel javítható a helyzet.
A turbó sokkal szélesebb spektrumban dolgozik, ill. nagyobb a tehetetlensége, ezért szerintem nem lehetne ennyire szűken 2000 körül előidézni a hangot.

A turbo utáni gumicsöveket végignéztem egyiken sincs repedés sehol. A turbo légbeömlőjét is leszedtem, és megforgattam kézzel a lapátokat: hangot nem adott. Valószínű tehát, hogy nem turbo problémám van.
Az ecu szoftverfrissítést ki tudja megcsinálni, és ez mit jelent pontosan? Ugyanis a "kávédaráló hang" problémával már voltam a veszprémi Fordnál. Ott a szervizes srác azt mondta, hogy kiadtak az elektromos vezérlésű változógeometriás turbóval rendelkezőkhöz egy frissebb szoftvert, és rá is tette a kocsira. Akkor most ő az ecu-t frissítette vagy nem?
Jobb nem lett az autó tőle, legalábbis ez a hang nem múlt el.
Nem tudom mi tévő legyek???
Naplózva

2006. MK3 2.0 TDCI TREND 130 LE KOMBI  ZEN  EGR OFF
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14789 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 00:33:55 »

480Nm/204le

biger injectors/big IC/hybrid turbo gt2056s
http://www.youtube.com/watch?v=zC4RBudshUI&feature=related

ahoz képest elég szharul húz vigyor3 50-ben 2000-ről. pedig turbonyomása van vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #14790 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 00:52:55 »

480Nm/204le

biger injectors/big IC/hybrid turbo gt2056s
http://www.youtube.com/watch?v=zC4RBudshUI&feature=related

ahoz képest elég szharul húz vigyor3 50-ben 2000-ről. pedig turbonyomása van vigyor3
hát erről én nemtudok dönteni...fura  vigyor3

de ennek milyen király a hangja
http://www.youtube.com/watch?v=N-Le9U7EepU&feature=related
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #14791 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 00:56:59 »

hát erről én nemtudok dönteni...fura  vigyor3

de ennek milyen király a hangja
http://www.youtube.com/watch?v=N-Le9U7EepU&feature=related

egyenes cso dobok nelkul. annak van ilyen hangja.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #14792 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 00:59:40 »

egyenes cso dobok nelkul. annak van ilyen hangja.
Hát ez nagyon király  wow1 eplus2 csak nemtudom el lehetne-e viselni a hangját hosszabb távon is Roll Eyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14793 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 01:00:10 »

egyenes cso dobok nelkul. annak van ilyen hangja.
hátul van rajta 2 is vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #14794 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 01:02:44 »

hátul van rajta 2 is vigyor3
az azért csillapíthat valamit  Roll Eyes mondjuk ránézésre nem nagy dobok  vigyor3 vagy csak nagy a kémény??  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14795 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 01:05:40 »

az azért csillapíthat valamit  Roll Eyes mondjuk ránézésre nem nagy dobok  vigyor3 vagy csak nagy a kémény??  eplus2
http://www.youtube.com/watch?v=vSOT1aesxd8&feature=related

ST220-nak is volt itthoniak közül hasonló. neki kat, és dobok helyett is egyenes cső volt.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14796 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 01:08:43 »

http://www.youtube.com/watch?v=vSOT1aesxd8&feature=related

ST220-nak is volt itthoniak közül hasonló. neki kat, és dobok helyett is egyenes cső volt.
meg is van

http://www.youtube.com/watch?v=iJXMvexl03s&feature=mfu_in_order&list=UL
http://www.youtube.com/watch?v=gMm9x4vjzOc&feature=mfu_in_order&list=UL
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #14797 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 01:18:54 »

Láttam többször a videóit  nyes Ez a hang nekem nagyon tetszene mondjuk pimpelni a városban  Grin de felkocsikázni pestre lehet már nem lenne annyira nyerő, nem?

amúgy a műszakin ezzel tuti esélytelen  hehe ??
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14798 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 01:28:18 »

Láttam többször a videóit  nyes Ez a hang nekem nagyon tetszene mondjuk pimpelni a városban  Grin de felkocsikázni pestre lehet már nem lenne annyira nyerő, nem?

amúgy a műszakin ezzel tuti esélytelen  hehe ??
ki kell próbálni, hogy ha a leömlőnél megbontod a rendszert, akkor is van-e ilyen hangja.

ha igen, akkor csak aegy távirányítású szelep kell és meg van oldva Wink

műszakin az megy át, amit odavisznek wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #14799 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 01:30:27 »

ki kell próbálni, hogy ha a leömlőnél megbontod a rendszert, akkor is van-e ilyen hangja.

ha igen, akkor csak aegy távirányítású szelep kell és meg van oldva Wink

műszakin az megy át, amit odavisznek wave
a távirányítású szeleppel arra gondolsz, ami beiktat egy dobot hogy ne zörögjön annyira amikor nem akarod?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Oldalak: 1 ... 289 290 291 292 293 294 295 [296] 297 298 299 300 301 302 303 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.