akela
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14750 Dátum: 2012.01.06 péntek, 22:18:39 » |
|
Buék mindenkinek! Sajnos a korábbi kérdésemre esetlegesen adott válaszokat még csak most lesz módom elolvasni (erősebb gyorsitárkor füstölik a drága). aki irt rá valamit is annak utólag is köszönöm.Viszont észrevettem ma,hogy az alapjárat mintha ingadozna időnkét természetesen negativ irányba.Csak azért idegesit,mert itt olvasok már mindenféle problémáról,és szinte mindig a frász kerülget,hogy nálam mikor jön elő a p.csúcs,vagy a szivattyú hiba. Amúgy jön ,megy gond nélkül,mondjuk a viz mutatója pályán a negyedig megy fel,városban még addig sem,viszont fűt szerintem normálisan. Gondolom nem érdemes nagyon próbálgatni melyik termosztát lehet a ludas.Egyszerúbb cserélni mindkettőt.A hátsó futómű is kiált egy pár stabrúdért,szilentért.Kopog rendesen.És nálam is megvan ez a "kávédaráló" filing.De szerintem melegen csendesebb.Talán a legjobb lenne egy nálam "irástudóbb" szakival átnézetni a kocsit.Mégiscsak jobb tudni mire lehet számitani.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
soho001
|
|
« Új hozzászólás #14751 Dátum: 2012.01.06 péntek, 22:29:54 » |
|
Buék mindenkinek! Sajnos a korábbi kérdésemre esetlegesen adott válaszokat még csak most lesz módom elolvasni (erősebb gyorsitárkor füstölik a drága). aki irt rá valamit is annak utólag is köszönöm.Viszont észrevettem ma,hogy az alapjárat mintha ingadozna időnkét természetesen negativ irányba.Csak azért idegesit,mert itt olvasok már mindenféle problémáról,és szinte mindig a frász kerülget,hogy nálam mikor jön elő a p.csúcs,vagy a szivattyú hiba. Amúgy jön ,megy gond nélkül,mondjuk a viz mutatója pályán a negyedig megy fel,városban még addig sem,viszont fűt szerintem normálisan. Gondolom nem érdemes nagyon próbálgatni melyik termosztát lehet a ludas.Egyszerúbb cserélni mindkettőt.A hátsó futómű is kiált egy pár stabrúdért,szilentért.Kopog rendesen.És nálam is megvan ez a "kávédaráló" filing.De szerintem melegen csendesebb.Talán a legjobb lenne egy nálam "irástudóbb" szakival átnézetni a kocsit.Mégiscsak jobb tudni mire lehet számitani. A termosztátok cseréje nem olyan nagy cucc,érdemes kicserélni.Jót tesz a motornak és a fogyasztásnak is. A fűtést azért érzed jónak mert a 60c-fokos víz is meleg a kinti levegőhöz képest. De a 80c-fokosnál sokkal jobb a fűtés is.
[/b][/u][/color]
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.06 péntek, 22:42:42 írta soho001 »
|
Naplózva
|
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #14752 Dátum: 2012.01.06 péntek, 22:32:56 » |
|
Ford szeviz ki tudja tesztelni az EGR-t,gázpedalt ? sajnos csak hibakodolvasonk van és az nem mutat semmit,csak akkor ha van villogo izzito ,vagy motorkontroll lámpa,amugy a rossz Egr nem büntet visszajelző lámpaval?
De igen mert a tied elektromos.Igen vidd el gyári diagra.Amúgy ha nemvillog az izzitás jelző akkor is van hiba ha újra inditásnál nemtörlődik és tárolva marad.Nekem ilyen volt a szivattyúra vonatkozó hiba.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
Lochika
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14753 Dátum: 2012.01.06 péntek, 22:39:28 » |
|
rángat, füstöl, nem indul, sokat eszik.
Köszi! Akkor amíg ezek nem jelentkeznek ne nyúljak hozzá? Egy pici rángatást néha érzek amikor egy adott tempót érintőgázzal tartok. Ez lehet akár 4.ben 60-nál vagy 5.ben 90-nél. Ez normális?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #14754 Dátum: 2012.01.06 péntek, 22:39:57 » |
|
Buék mindenkinek! Sajnos a korábbi kérdésemre esetlegesen adott válaszokat még csak most lesz módom elolvasni (erősebb gyorsitárkor füstölik a drága). aki irt rá valamit is annak utólag is köszönöm.Viszont észrevettem ma,hogy az alapjárat mintha ingadozna időnkét természetesen negativ irányba.Csak azért idegesit,mert itt olvasok már mindenféle problémáról,és szinte mindig a frász kerülget,hogy nálam mikor jön elő a p.csúcs,vagy a szivattyú hiba. Amúgy jön ,megy gond nélkül,mondjuk a viz mutatója pályán a negyedig megy fel,városban még addig sem,viszont fűt szerintem normálisan. Gondolom nem érdemes nagyon próbálgatni melyik termosztát lehet a ludas.Egyszerúbb cserélni mindkettőt.A hátsó futómű is kiált egy pár stabrúdért,szilentért.Kopog rendesen.És nálam is megvan ez a "kávédaráló" filing.De szerintem melegen csendesebb.Talán a legjobb lenne egy nálam "irástudóbb" szakival átnézetni a kocsit.Mégiscsak jobb tudni mire lehet számitani. Az aéapjárati ingadozáshoz pucold ki a MAP szenzort/LÉGTÖMEGTMÉRŐ/ meg tisztitsd ki a szívócsövet.Az még tud trutyis lenni.EGR esetleg dugózás ha még nincs meg.HA a pályán nem megy fel a mutató az gond.Városban nekem sem megy fel csak negyedig,de ha kimegyek vele városon kivül és megkergetem már áll is be a mutató.Gyári diagra vidd el és nézesd át megéri.Ha a csúcsok és a szivattyú hiba előjön nemtudsz mit csinálni.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.07 szombat, 17:26:37 írta TISLER19 »
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
akela
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14755 Dátum: 2012.01.06 péntek, 23:11:49 » |
|
Igen ezeket megcsinálom,(tatom).Amúgyis kell neki a szokásos olaj,és szúrők cseréje,mivel fogalmam sincs mikor volt utoljára. Egyépként meg találtam vagy öt-hat számlát a kocsihoz,egy győri illetőé volt.Ő cserélt min 2x két csúcsot is,meg ha jól emlékszem főtengely szijtárcsát is,márha az a gumirozott.Sajna a kéttömegűről nincs számla.Pedig megnyugtató lett volna.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #14756 Dátum: 2012.01.06 péntek, 23:40:39 » |
|
a kommentekben az szerepel, hogy a talkford közönsége szerint ez a hang a befecskendezés ütemváltását (ütemenként 1 helyett 2) kíséri és ecu sw frissítéssel javítható a helyzet. A turbó sokkal szélesebb spektrumban dolgozik, ill. nagyobb a tehetetlensége, ezért szerintem nem lehetne ennyire szűken 2000 körül előidézni a hangot.
Szerintem az nem ütemváltás hanem ott nyilik a második rugó a porlasztóban mivel 2 rugós ugye és azt korrigálja ki, de ez nem hiba szerintem mind ilyen. De ezt csak TDDI-nél lehet és ha nagyon lassan nyomod növeled a fordulatszámot és e pont közelében tartod...teljes gyorsitásnál ezt nem lehet észrevenni....de lehet hogy kajak baromságot beszélek... De a turbóhoz semmi köze ,ez tuti...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #14757 Dátum: 2012.01.07 szombat, 10:26:10 » |
|
Az EGR szelepre van ráépítve nekem azt mondták szívócső érzékelő bosch gyári szám 0 261 230 172 ja és néha ujra villog izzitó
jo. az egr előtt van a map szenzor. Az egr szelepen az egr szelep potija és érzékelője van.Ha az ratyi(vagy maga a szelep),akkor a motorkontroll világít! Az izzítójel üzemanyagrendszeri probléma, vagy turbóelektronika hiba miatt villog. Hibakódolvasás szükséges,mert az egr nek is van saját hibakódja,és a turbóelektronikának is! Rossz topicban vagyunk,folytassuk a tdci-ben!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #14758 Dátum: 2012.01.07 szombat, 10:28:17 » |
|
Szerintem az nem ütemváltás hanem ott nyilik a második rugó a porlasztóban mivel 2 rugós ugye és azt korrigálja ki, de ez nem hiba szerintem mind ilyen. De ezt csak TDDI-nél lehet és ha nagyon lassan nyomod növeled a fordulatszámot és e pont közelében tartod...teljes gyorsitásnál ezt nem lehet észrevenni....de lehet hogy kajak baromságot beszélek... De a turbóhoz semmi köze ,ez tuti... tdci-nél nincs ilyen észrevehető eltérés 2000nél.Nálam biztos nem. mégha semmi köze sincs a turbóhoz,1másodperc alatt meglehet mérni a turbónyomást......
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #14759 Dátum: 2012.01.07 szombat, 10:33:33 » |
|
tdci-nél nincs ilyen észrevehető eltérés 2000nél.Nálam biztos nem. mégha semmi köze sincs a turbóhoz,1másodperc alatt meglehet mérni a turbónyomást...... persze, ha már ki van építve neki a mérő
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #14760 Dátum: 2012.01.07 szombat, 10:34:54 » |
|
persze, ha már ki van építve neki a mérő nem.diagcucc-1 másodperc!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #14761 Dátum: 2012.01.07 szombat, 10:37:21 » |
|
nem.diagcucc-1 másodperc! persze, facelift után, ha viszi egyáltalán eplus2:
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #14762 Dátum: 2012.01.07 szombat, 10:40:07 » |
|
persze, facelift után, ha viszi egyáltalán eplus2:
2006os mk3....miért ne vinné?
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #14763 Dátum: 2012.01.07 szombat, 10:41:53 » |
|
2006os mk3....miért ne vinné?
általánosságban írtam, nem pont erre facelift előtt sajnos nem nagyon van más. nálam pl a komplett mérő rendszer megállt 3eft-ból hitelesített Festo mérőórával nagyon kötözködős kedvedben vagy ma
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #14764 Dátum: 2012.01.07 szombat, 10:45:54 » |
|
általánosságban írtam, nem pont erre facelift előtt sajnos nem nagyon van más. nálam pl a komplett mérő rendszer megállt 3eft-ból hitelesített Festo mérőórával nagyon kötözködős kedvedben vagy ma dehogy.jól ébredtem 7órakor a hajnali fekvésből.... Amúgy én meg arra írtam,amiről szó van lentebb.A srác autója 2006 tdci.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
H. Balázs
|
|
« Új hozzászólás #14765 Dátum: 2012.01.07 szombat, 11:02:46 » |
|
jo. az egr előtt van a map szenzor. Az egr szelepen az egr szelep potija és érzékelője van.Ha az ratyi(vagy maga a szelep),akkor a motorkontroll világít! Az izzítójel üzemanyagrendszeri probléma, vagy turbóelektronika hiba miatt villog. Hibakódolvasás szükséges,mert az egr nek is van saját hibakódja,és a turbóelektronikának is!
Rossz topicban vagyunk,folytassuk a tdci-ben!
Jövőhetén megy úgyis a Győri Fordba mert legyalázták a bal oldalát kérek rá egy komplett diagót . az nem lehet hogy nem látja a kicserélt szenzort a motorvezérlő? olvastam már róla hogy előfordulhat mert tele a memória vagy törölni vagy le az akku saru Kb 1 orára?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.07 szombat, 11:04:45 írta Huszár Balázs »
|
Naplózva
|
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló 2010 Ducato 2.3 120 ló EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #14766 Dátum: 2012.01.07 szombat, 11:11:42 » |
|
Jövőhetén megy úgyis a Győri Fordba mert legyalázták a bal oldalát kérek rá egy komplett diagót . az nem lehet hogy nem látja a kicserélt szenzort a motorvezérlő? olvastam már róla hogy előfordulhat mert tele a memória vagy törölni vagy le az akku saru Kb 1 orára?
nem.ilyen nincs.de az egr jele miatt nem villog az izzíójel.A kicserélt szenzor nem a MAP?
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
H. Balázs
|
|
« Új hozzászólás #14767 Dátum: 2012.01.07 szombat, 11:17:27 » |
|
nem.ilyen nincs.de az egr jele miatt nem villog az izzíójel.A kicserélt szenzor nem a MAP?
Igen Map
|
|
|
Naplózva
|
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló 2010 Ducato 2.3 120 ló EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #14768 Dátum: 2012.01.07 szombat, 11:23:14 » |
|
Igen Map
az nem szokott tönkre menni......szerintem neked a turbó elektronikád halt be.kellene a hibakód,mert abból 1értelműen kiderül.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
H. Balázs
|
|
« Új hozzászólás #14769 Dátum: 2012.01.07 szombat, 11:25:40 » |
|
az nem szokott tönkre menni......szerintem neked a turbó elektronikád halt be.kellene a hibakód,mert abból 1értelműen kiderül. azt csak ford tudja kiolvasni?
|
|
|
Naplózva
|
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló 2010 Ducato 2.3 120 ló EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #14770 Dátum: 2012.01.07 szombat, 15:38:33 » |
|
általánosságban írtam, nem pont erre facelift előtt sajnos nem nagyon van más. nálam pl a komplett mérő rendszer megállt 3eft-ból hitelesített Festo mérőórával nagyon kötözködős kedvedben vagy ma Honnan van neked hitelesitett mérőórád 3000ft-ból? Nekem nyomásmérő óra hitelesitése kb 12+fa OMH-nál(már nem ez a neve)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #14771 Dátum: 2012.01.07 szombat, 15:40:25 » |
|
Honnan van neked hitelesitett mérőórád 3000ft-ból? Nekem nyomásmérő óra hitelesitése kb 12+fa OMH-nál(már nem ez a neve)
kaptam. meg vele a papírt is.
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #14772 Dátum: 2012.01.07 szombat, 18:20:31 » |
|
Honnan van neked hitelesitett mérőórád 3000ft-ból? Nekem nyomásmérő óra hitelesitése kb 12+fa OMH-nál(már nem ez a neve)
nekem van hitelesített digitális nyomásmérőm.Az 75+áfa volt.Az jó?
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #14773 Dátum: 2012.01.07 szombat, 18:24:59 » |
|
azt csak ford tudja kiolvasni?
nem.A te autódat egy sima elm327-el kilehet olvasni.ebay 4-5 e ft,de itthon 7-8e ért már lehet venni,akár programmal.de az már részletkérdés,mert le is lehet tölteni sw-ket. Merre laksz?hátha van a közeledben olyan klubtárs,akinek van elm cucca..... de a gyári az 100%-os!csak azért a diagért 6e ft-ot kérnek..... vannak autó villamosságisok,akik olcsóbban is kiolvasság a hibatárolót.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
H. Balázs
|
|
« Új hozzászólás #14774 Dátum: 2012.01.07 szombat, 18:29:13 » |
|
nem.A te autódat egy sima elm327-el kilehet olvasni.ebay 4-5 e ft,de itthon 7-8e ért már lehet venni,akár programmal.de az már részletkérdés,mert le is lehet tölteni sw-ket. Merre laksz?hátha van a közeledben olyan klubtárs,akinek van elm cucca.....
de a gyári az 100%-os!csak azért a diagért 6e ft-ot kérnek..... vannak autó villamosságisok,akik olcsóbban is kiolvasság a hibatárolót.
Győr
|
|
|
Naplózva
|
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló 2010 Ducato 2.3 120 ló EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #14775 Dátum: 2012.01.07 szombat, 18:35:54 » |
|
Győr
hátha van arra felé valaki.....,ha meg nem jelentkezik senki,akkor próbálj elmenni egy maszek autóvillamosságishoz,az szerintem 2e-nél nem kér többet.Vagy ha pesten jársz,szívesen segítek itt az m0-ás déli dunahídjánál karitatív keretek közt.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
H. Balázs
|
|
« Új hozzászólás #14776 Dátum: 2012.01.07 szombat, 18:39:16 » |
|
hátha van arra felé valaki.....,ha meg nem jelentkezik senki,akkor próbálj elmenni egy maszek autóvillamosságishoz,az szerintem 2e-nél nem kér többet.Vagy ha pesten jársz,szívesen segítek itt az m0-ás déli dunahídjánál karitatív keretek közt. Köszönöm,
|
|
|
Naplózva
|
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló 2010 Ducato 2.3 120 ló EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
|
|
|
akela
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14777 Dátum: 2012.01.07 szombat, 20:14:50 » |
|
egy külföldi oldalon láttam,hogy az egr szelep vákuumcsövébe belenyomtak egy csapágygolyót,blokkolás cimen. Ez miben külömbözik az itt széles körben alkalmazott un.ledugózástól?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
netcore
|
|
« Új hozzászólás #14778 Dátum: 2012.01.07 szombat, 20:42:55 » |
|
üdv újra a sok szenvedés és porlasztó mizéria után vettem 4db bevizsgált csúcsot viszont az autó az istenért nem indul be ezekkel sem , mindenféle hibaüzenetekkel (3-4cylinder open, meg a p0251-et hozza állandóan ami ugye egy ált üzemenyag rendszeri hiba ) reggelig most az akksi töltőn mert a sok indítózástól lemerült:( mikor indítózok mekkora üzemanyagnyomásnak kell lennie? mert most 350-415bar között ingadozik ötletek?
|
|
|
Naplózva
|
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69! Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18" R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
|
|
|
GiN
|
|
« Új hozzászólás #14779 Dátum: 2012.01.07 szombat, 21:39:45 » |
|
GIN! Mesélnél erről a surrogásmentesített alapjáratról!? Nagyon erotikus hangja van. (ba...a a fülem) http://mondeo.hu/index.php?topic=3745.0
|
|
|
Naplózva
|
Ranger XLT 2.2 TDCi. 2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses, Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #14780 Dátum: 2012.01.07 szombat, 22:06:10 » |
|
üdv újra a sok szenvedés és porlasztó mizéria után vettem 4db bevizsgált csúcsot viszont az autó az istenért nem indul be ezekkel sem , mindenféle hibaüzenetekkel (3-4cylinder open, meg a p0251-et hozza állandóan ami ugye egy ált üzemenyag rendszeri hiba ) reggelig most az akksi töltőn mert a sok indítózástól lemerült:( mikor indítózok mekkora üzemanyagnyomásnak kell lennie? mert most 350-415bar között ingadozik ötletek? És a szivattyú milyen az jó?.Továbbá énnekem ez érdekes.Én megvettem és berakták felprogramozták és azóta jó.Neked is mindent jólcsináltak?A csúcsok belevalók???A szivattyút azért kérdezem mert ha 4 csúcsot egyszerre cserélsz akkor illik nagyon megnézni azt is.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.07 szombat, 22:08:03 írta TISLER19 »
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
netcore
|
|
« Új hozzászólás #14781 Dátum: 2012.01.07 szombat, 22:17:12 » |
|
eddig a porlasztók miatt volt rossz az autó , állt majd 3hónapot ha rossz lenne a szivattyú akk nem lenne üzemanyag nyomás ?mert az indítózáskor van néha még 415bar is
|
|
|
Naplózva
|
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69! Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18" R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #14782 Dátum: 2012.01.07 szombat, 22:54:06 » |
|
eddig a porlasztók miatt volt rossz az autó , állt majd 3hónapot ha rossz lenne a szivattyú akk nem lenne üzemanyag nyomás ?mert az indítózáskor van néha még 415bar is
Mivel a kocsid olyn mint az enyém nézzétek meg az IDM vezérli-e a csúcsokat?Ezt az bal első kerékdobban a műanyagvédő mögött találod.Megkell nézni nincs-e kontakt hiba rossz vezeték?Attól még a szivattyút nézesd meg veszteni nem vesztesz.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
netcore
|
|
« Új hozzászólás #14783 Dátum: 2012.01.07 szombat, 22:55:17 » |
|
mit néznek meg a szivattyún?meg hogy?
|
|
|
Naplózva
|
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69! Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18" R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #14784 Dátum: 2012.01.07 szombat, 22:57:13 » |
|
mit néznek meg a szivattyún?meg hogy?
Gyáridiaggal meglehet nézni milyen állapotban,milyenek adott fordulaton a nyomási görbéi??? van meg nincs-e fémreszelék a go szürőben.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
Mad-V
|
|
« Új hozzászólás #14785 Dátum: 2012.01.07 szombat, 22:59:00 » |
|
Gyáridiaggal meglehet nézni milyen állapotban,milyenek adott fordulaton a nyomási görbéi??? van meg nincs-e fémreszelék a go szürőben.
a csúcsok megfelelően lettek felprogramozva?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
netcore
|
|
« Új hozzászólás #14786 Dátum: 2012.01.07 szombat, 23:02:20 » |
|
diag van , de be se indul...
|
|
|
Naplózva
|
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69! Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18" R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #14787 Dátum: 2012.01.07 szombat, 23:04:42 » |
|
diag van , de be se indul...
Akkor ha forgat az önindító mérjétek meg a porlasztócsúcsok kapnak e áramot,hogy nyissanak!!!!Meg az IDM vezérlőt amit mondtam.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
czyla
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 43
|
|
« Új hozzászólás #14788 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 00:11:15 » |
|
a kommentekben az szerepel, hogy a talkford közönsége szerint ez a hang a befecskendezés ütemváltását (ütemenként 1 helyett 2) kíséri és ecu sw frissítéssel javítható a helyzet. A turbó sokkal szélesebb spektrumban dolgozik, ill. nagyobb a tehetetlensége, ezért szerintem nem lehetne ennyire szűken 2000 körül előidézni a hangot.
A turbo utáni gumicsöveket végignéztem egyiken sincs repedés sehol. A turbo légbeömlőjét is leszedtem, és megforgattam kézzel a lapátokat: hangot nem adott. Valószínű tehát, hogy nem turbo problémám van. Az ecu szoftverfrissítést ki tudja megcsinálni, és ez mit jelent pontosan? Ugyanis a "kávédaráló hang" problémával már voltam a veszprémi Fordnál. Ott a szervizes srác azt mondta, hogy kiadtak az elektromos vezérlésű változógeometriás turbóval rendelkezőkhöz egy frissebb szoftvert, és rá is tette a kocsira. Akkor most ő az ecu-t frissítette vagy nem? Jobb nem lett az autó tőle, legalábbis ez a hang nem múlt el. Nem tudom mi tévő legyek???
|
|
|
Naplózva
|
2006. MK3 2.0 TDCI TREND 130 LE KOMBI ZEN EGR OFF
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #14789 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 00:33:55 » |
|
480Nm/204le biger injectors/big IC/hybrid turbo gt2056s http://www.youtube.com/watch?v=zC4RBudshUI&feature=relatedahoz képest elég szharul húz 50-ben 2000-ről. pedig turbonyomása van
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #14790 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 00:52:55 » |
|
hát erről én nemtudok dönteni...fura de ennek milyen király a hangja http://www.youtube.com/watch?v=N-Le9U7EepU&feature=related
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
Mad-V
|
|
« Új hozzászólás #14791 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 00:56:59 » |
|
egyenes cso dobok nelkul. annak van ilyen hangja.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #14792 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 00:59:40 » |
|
egyenes cso dobok nelkul. annak van ilyen hangja.
Hát ez nagyon király csak nemtudom el lehetne-e viselni a hangját hosszabb távon is
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #14793 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 01:00:10 » |
|
egyenes cso dobok nelkul. annak van ilyen hangja.
hátul van rajta 2 is
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #14794 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 01:02:44 » |
|
hátul van rajta 2 is az azért csillapíthat valamit mondjuk ránézésre nem nagy dobok vagy csak nagy a kémény??
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #14795 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 01:05:40 » |
|
az azért csillapíthat valamit mondjuk ránézésre nem nagy dobok vagy csak nagy a kémény?? http://www.youtube.com/watch?v=vSOT1aesxd8&feature=relatedST220-nak is volt itthoniak közül hasonló. neki kat, és dobok helyett is egyenes cső volt.
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #14796 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 01:08:43 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #14797 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 01:18:54 » |
|
Láttam többször a videóit Ez a hang nekem nagyon tetszene mondjuk pimpelni a városban de felkocsikázni pestre lehet már nem lenne annyira nyerő, nem? amúgy a műszakin ezzel tuti esélytelen ??
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #14798 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 01:28:18 » |
|
Láttam többször a videóit Ez a hang nekem nagyon tetszene mondjuk pimpelni a városban de felkocsikázni pestre lehet már nem lenne annyira nyerő, nem? amúgy a műszakin ezzel tuti esélytelen ?? ki kell próbálni, hogy ha a leömlőnél megbontod a rendszert, akkor is van-e ilyen hangja. ha igen, akkor csak aegy távirányítású szelep kell és meg van oldva műszakin az megy át, amit odavisznek
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #14799 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 01:30:27 » |
|
ki kell próbálni, hogy ha a leömlőnél megbontod a rendszert, akkor is van-e ilyen hangja. ha igen, akkor csak aegy távirányítású szelep kell és meg van oldva műszakin az megy át, amit odavisznek a távirányítású szeleppel arra gondolsz, ami beiktat egy dobot hogy ne zörögjön annyira amikor nem akarod?
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
|