Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:32:53
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
292
293
294
295
296
297
298
[
299
]
300
301
302
303
304
305
306
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14661910 alkalommal)
0 Felhasználó és 130 vendég van a témában
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14900 Dátum:
2012.01.11 szerda, 21:33:12 »
Hát nem nagyon van más szerintem.Mondjuk én kicseréltem már a vezérmű láncot is a hozzá tartozó feszítővel és csúszkákkal.
Idézetet írta: Koniman - 2012.01.11 szerda, 05:50:50
Köszi!
Szerintem is jó árak le is nyúlok egyet keszletet tőlük.
Mást érdemes még megnézni a motor ezen
oldalán ami el szokott szállni?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14901 Dátum:
2012.01.11 szerda, 21:57:33 »
Idézetet írta: tuza35 - 2012.01.11 szerda, 21:33:12
Hát nem nagyon van más szerintem.Mondjuk én kicseréltem már a vezérmű láncot is a hozzá tartozó feszítővel és csúszkákkal.
Láncot mért kellett csarélni?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14902 Dátum:
2012.01.12 csütörtök, 11:50:15 »
http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/01/12/na_de_hogyan_nyelt_el_650_ezer_forintot_egy_uj_dizel_c_eed/#
http://totalcar.hu/magazin/technika/2011/10/04/mit_teszel_ha_illan_a_turbonyomas/
Ajánlom minden, döglődő tdci-vel bajlódó tulajdonos figyelmébe. Sok hasznos infó van benne.
A két cikk nagyban megerősíti a fórumon fellelhető infókat és ajánlásokat.
EGR pucolás (dugózás), odafigyelés az üzemanyagra, szűrőcsere, negatív szerviztapasztalatok, stb.
(persze az is megnyugtató valahol, hogy nem csak az übersz@rnak kikiáltott ford TDCi motorokra lehet áldozni sok pénzt).
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14903 Dátum:
2012.01.12 csütörtök, 12:56:40 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.01.12 csütörtök, 11:50:15
http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/01/12/na_de_hogyan_nyelt_el_650_ezer_forintot_egy_uj_dizel_c_eed/#
http://totalcar.hu/magazin/technika/2011/10/04/mit_teszel_ha_illan_a_turbonyomas/
Ajánlom minden, döglődő tdci-vel bajlódó tulajdonos figyelmébe. Sok hasznos infó van benne.
A két cikk nagyban megerősíti a fórumon fellelhető infókat és ajánlásokat.
EGR pucolás (dugózás), odafigyelés az üzemanyagra, szűrőcsere, negatív szerviztapasztalatok, stb.
(persze az is megnyugtató valahol, hogy nem csak az übersz@rnak kikiáltott ford TDCi motorokra lehet áldozni sok pénzt).
Pont ezt a cikket akartam én is posztolni. Sok tévhitet eloszlat, és értelmesen, viszonylag konyhanyelven írja le.
Naplózva
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14904 Dátum:
2012.01.12 csütörtök, 13:23:58 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.01.12 csütörtök, 11:50:15
http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/01/12/na_de_hogyan_nyelt_el_650_ezer_forintot_egy_uj_dizel_c_eed/#
http://totalcar.hu/magazin/technika/2011/10/04/mit_teszel_ha_illan_a_turbonyomas/
Ajánlom minden, döglődő tdci-vel bajlódó tulajdonos figyelmébe. Sok hasznos infó van benne.
A két cikk nagyban megerősíti a fórumon fellelhető infókat és ajánlásokat.
EGR pucolás (dugózás), odafigyelés az üzemanyagra, szűrőcsere, negatív szerviztapasztalatok, stb.
(persze az is megnyugtató valahol, hogy nem csak az übersz@rnak kikiáltott ford TDCi motorokra lehet áldozni sok pénzt).
Korrekt anyag érthetően elmagyarázva!
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14905 Dátum:
2012.01.12 csütörtök, 14:24:57 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.01.12 csütörtök, 11:50:15
http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/01/12/na_de_hogyan_nyelt_el_650_ezer_forintot_egy_uj_dizel_c_eed/#
http://totalcar.hu/magazin/technika/2011/10/04/mit_teszel_ha_illan_a_turbonyomas/
Ajánlom minden, döglődő tdci-vel bajlódó tulajdonos figyelmébe. Sok hasznos infó van benne.
A két cikk nagyban megerősíti a fórumon fellelhető infókat és ajánlásokat.
EGR pucolás (dugózás), odafigyelés az üzemanyagra, szűrőcsere, negatív szerviztapasztalatok, stb.
(persze az is megnyugtató valahol, hogy nem csak az übersz@rnak kikiáltott ford TDCi motorokra lehet áldozni sok pénzt).
Fémreszelék az üzemanyagban: a szippancs megy tönkre. Azt is fel kellett volna újítani, v cserélni. Ismét elő fog jönni a hiba.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14906 Dátum:
2012.01.12 csütörtök, 15:15:16 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.12 csütörtök, 14:24:57
Fémreszelék az üzemanyagban: a szippancs megy tönkre. Azt is fel kellett volna újítani, v cserélni. Ismét elő fog jönni a hiba.
nem ír fémreszeléket. de attól még lehet
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14907 Dátum:
2012.01.12 csütörtök, 15:17:01 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.01.12 csütörtök, 15:15:16
nem ír fémreszeléket. de attól még lehet
Csak a fényképen van jócskán.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14908 Dátum:
2012.01.12 csütörtök, 16:34:01 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.01.12 csütörtök, 15:17:01
Csak a fényképen van jócskán.
AndyA
az lehet sima kosz is, de benne van a pakliban
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14909 Dátum:
2012.01.12 csütörtök, 16:45:53 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.01.12 csütörtök, 16:34:01
az lehet sima kosz is, de benne van a pakliban
Fémesen csillog...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Kapcsi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14910 Dátum:
2012.01.12 csütörtök, 18:00:25 »
Sziasztok!
Először is ott kezdeném,hogy új vagyok a Fordosok között. Szeptemberben vettem egy 2005ös Mondit tdci-t.
A problémám az lenne,hogy a vízhőfokjelzőm nem áll be függőlegesbe,100km/h-tempónál. Ha 120km/h tempót tartom,vagy fölötte akkor már majdnem függőlegesbe van a vízhőfok jelző. Cseréltem termosztátot a jelenség ugyan az. Ez a jelenség természetes,vagy cseréljem ki ezt is.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14911 Dátum:
2012.01.12 csütörtök, 18:02:35 »
Idézetet írta: Kapcsi - 2012.01.12 csütörtök, 18:00:25
Sziasztok!
Először is ott kezdeném,hogy új vagyok a Fordosok között. Szeptemberben vettem egy 2005ös Mondit tdci-t.
A problémám az lenne,hogy a vízhőfokjelzőm nem áll be függőlegesbe,100km/h-tempónál. Ha 120km/h tempót tartom,vagy fölötte akkor már majdnem függőlegesbe van a vízhőfok jelző. Cseréltem termosztátot a jelenség ugyan az. Ez a jelenség természetes,vagy cseréljem ki ezt is.
mind a kettőt cseréltétek??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
malacka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14912 Dátum:
2012.01.12 csütörtök, 18:04:48 »
Idézetet írta: Kapcsi - 2012.01.12 csütörtök, 18:00:25
Sziasztok!
Először is ott kezdeném,hogy új vagyok a Fordosok között. Szeptemberben vettem egy 2005ös Mondit tdci-t.
A problémám az lenne,hogy a vízhőfokjelzőm nem áll be függőlegesbe,100km/h-tempónál. Ha 120km/h tempót tartom,vagy fölötte akkor már majdnem függőlegesbe van a vízhőfok jelző. Cseréltem termosztátot a jelenség ugyan az. Ez a jelenség természetes,vagy cseréljem ki ezt is.
Az olajköri termosztátot cseréld ki a vízpumpában található .
Naplózva
Kapcsi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14913 Dátum:
2012.01.12 csütörtök, 18:12:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.12 csütörtök, 18:02:35
mind a kettőt cseréltétek??
Na most megfogtál! Csak a vízkört cseréltük.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14914 Dátum:
2012.01.12 csütörtök, 18:16:43 »
Idézetet írta: Kapcsi - 2012.01.12 csütörtök, 18:12:48
Na most megfogtál! Csak a vízkört cseréltük.
akkor cseréljétek ki a másikat is, már le is írták, hogy merre találjátok
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kapcsi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14915 Dátum:
2012.01.12 csütörtök, 18:20:55 »
Idézetet írta: malacka - 2012.01.12 csütörtök, 18:04:48
Az olajköri termosztátot cseréld ki a vízpumpában található .
Idézetet írta: Kapcsi - 2012.01.12 csütörtök, 18:12:48
Na most megfogtál! Csak a vízkört cseréltük.
Pontosítok. Azt cseréltük ami a blokk oldalán van. Abból megy a felső hűtőcsonkra a víz.
Köszönöm a segítséget. Arról nem is tudtam,hogy ott is van
.
Naplózva
haccsek
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14916 Dátum:
2012.01.12 csütörtök, 20:27:47 »
Sziasztok! A barátomnak van egy 2001-es tdci 130-le mondija. Azt mondta ,hogy nagyobb gázadásnál megtorpant az autója izzító villog. leállít vár pár másodpercet újraindul és jó megy tovább. ma kiolvastatta a hibakódot és a P0251-es kódot kapta megnéztem a kódtáblázatot és a nagynyomású szivattyú hibára utal,de pontosan nem tudom ,hogy már kopott és nem tud megfelelő nyomást előállítani? Mi lehet a ti véleményetek?
Csak megosztom veletek,hogy tegnap az én mondimat is utolérte a vég: villogó izzítás vészüzemmód tönkrementek az innyektorok amik még az eredetiek voltak (szerintem) mert az innyektoron lévő kód passzolt a szelepfedélen lévő kódokkal 180000 -km volt bennük A szerelő javasolta vigyem a nagyny.szivattyút is. elvittem azt is. Remélem hamarosan kész lesz és nem kell egy darabig izgulni mikor jön a ,,VÉG".
Naplózva
Mk3 2,0 2005 Tdci 130le sedán, Laser Interceptor 4
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14917 Dátum:
2012.01.12 csütörtök, 22:17:32 »
Nem a láncal van baj hanem a feszítővev meg a csúszkákkal.Szerinted miétr szoktak át fordúni a motorok.Nekem a TDDI-ben csörgött már és ki lett cserélve.
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.01.11 szerda, 21:57:33
Láncot mért kellett csarélni?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14918 Dátum:
2012.01.12 csütörtök, 22:29:45 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.12 csütörtök, 14:24:57
Fémreszelék az üzemanyagban: a szippancs megy tönkre. Azt is fel kellett volna újítani, v cserélni. Ismét elő fog jönni a hiba.
Nem biztos, hogy fémforgács volt, a képeken a tankban lévő durva szűrő látható, koszosan.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14919 Dátum:
2012.01.12 csütörtök, 22:43:07 »
Idézetet írta: haccsek - 2012.01.12 csütörtök, 20:27:47
Sziasztok! A barátomnak van egy 2001-es tdci 130-le mondija. Azt mondta ,hogy nagyobb gázadásnál megtorpant az autója izzító villog. leállít vár pár másodpercet újraindul és jó megy tovább. ma kiolvastatta a hibakódot és a P0251-es kódot kapta megnéztem a kódtáblázatot és a nagynyomású szivattyú hibára utal,de pontosan nem tudom ,hogy már kopott és nem tud megfelelő nyomást előállítani? Mi lehet a ti véleményetek?
Csak megosztom veletek,hogy tegnap az én mondimat is utolérte a vég: villogó izzítás vészüzemmód tönkrementek az innyektorok amik még az eredetiek voltak (szerintem) mert az innyektoron lévő kód passzolt a szelepfedélen lévő kódokkal 180000 -km volt bennük A szerelő javasolta vigyem a nagyny.szivattyút is. elvittem azt is. Remélem hamarosan kész lesz és nem kell egy darabig izgulni mikor jön a ,,VÉG".
pár oldallal korábban posztoltam be a p0251-es kód hibakeresési eljárást. Egyáltalán NEM biztos, hogy szivattyú hiba. A kód jelentése az, hogy az adott állapothoz tartozó üzemanyag nyomás nem érhető el a szivattyún lévő szabályozó szelep (IMV) adott nyomásértékhez rendelt állapota mellett. Ez a helyzet a leírás szerint 6 féle ok miatt lehet, összefoglalva:
- alacsony nyomású szakasz probléma (szűkület/levegősödés)
- hibás szivattyú (feltöltési probléma, nyomásállítási probléma, IVM hiba, magas nyomású oldal hiba)
- porlasztók hibája
- magas nyomású szakasz tömítetlenség
Tehát aki P0251-es kód mellett, további vizsgálat nélkül bármit cserél, felújít, annak minimum sok felesleges pénze van.
(az én gépemen résolajcső hiba miatt volt p0251-es kód, 15eFt-ból orvosolni lehetett szakszervizben)
akkor tehát ismét a link:
http://www.fordmondeo.org/threadattach/1180715777-ford_tdci_faults.pdf
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14920 Dátum:
2012.01.12 csütörtök, 22:43:51 »
Idézetet írta: tuza35 - 2012.01.12 csütörtök, 22:17:32
Nem a láncal van baj hanem a feszítővev meg a csúszkákkal.Szerinted miétr szoktak át fordúni a motorok.Nekem a TDDI-ben csörgött már és ki lett cserélve.
Szerintem nem volt megfelelő olajnyomás és mivel a feszítő az olajnyomásra müködik így járt régebben CSERESZNYE főrumtárs is.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14921 Dátum:
2012.01.12 csütörtök, 22:46:29 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.01.12 csütörtök, 22:43:07
pár oldallal korábban posztoltam be a p0251-es kód hibakeresési eljárást. Egyáltalán NEM biztos, hogy szivattyú hiba. A kód jelentése az, hogy az adott állapothoz tartozó üzemanyag nyomás nem érhető el a szivattyún lévő szabályozó szelep (IMV) adott nyomásértékhez rendelt állapota mellett. Ez a helyzet a leírás szerint 6 féle ok miatt lehet, összefoglalva:
- alacsony nyomású szakasz probléma (szűkület/levegősödés)
- hibás szivattyú (feltöltési probléma, nyomásállítási probléma, IVM hiba, magas nyomású oldal hiba)
- porlasztók hibája
- magas nyomású szakasz tömítetlenség
Tehát aki P0251-es kód mellett, további vizsgálat nélkül bármit cserél, felújít, annak minimum sok felesleges pénze van.
(az én gépemen résolajcső hiba miatt volt p0251-es kód, 15eFt-ból orvosolni lehetett szakszervizben)
akkor tehát ismét a link:
http://www.fordmondeo.org/threadattach/1180715777-ford_tdci_faults.pdf
Ln még hozzá tenném saját átélt tapasztalat mikor a szivattyúmnak volt baja akkor egyszer teljesen leállt terheléskor menetközben a motor másodszor a hibát egyértelmüen a szivattyúra dobta!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14922 Dátum:
2012.01.13 péntek, 12:17:22 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.01.12 csütörtök, 22:29:45
Nem biztos, hogy fémforgács volt, a képeken a tankban lévő durva szűrő látható, koszosan.
Amit még nem értek, (a cikk nagyon jól elmagyarázta a működést, stb.) : ha fémreszelék van a go szűrőben az honnan származik? mitől keletkezik fém reszelék?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
haccsek
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14923 Dátum:
2012.01.13 péntek, 12:34:28 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.01.12 csütörtök, 22:43:07
pár oldallal korábban posztoltam be a p0251-es kód hibakeresési eljárást. Egyáltalán NEM biztos, hogy szivattyú hiba. A kód jelentése az, hogy az adott állapothoz tartozó üzemanyag nyomás nem érhető el a szivattyún lévő szabályozó szelep (IMV) adott nyomásértékhez rendelt állapota mellett. Ez a helyzet a leírás szerint 6 féle ok miatt lehet, összefoglalva:
- alacsony nyomású szakasz probléma (szűkület/levegősödés)
- hibás szivattyú (feltöltési probléma, nyomásállítási probléma, IVM hiba, magas nyomású oldal hiba)
- porlasztók hibája
- magas nyomású szakasz tömítetlenség
Tehát aki P0251-es kód mellett, további vizsgálat nélkül bármit cserél, felújít, annak minimum sok felesleges pénze van.
(az én gépemen résolajcső hiba miatt volt p0251-es kód, 15eFt-ból orvosolni lehetett szakszervizben)
akkor tehát ismét a link:
http://www.fordmondeo.org/threadattach/1180715777-ford_tdci_faults.pdf
Szia! Köszönöm a válaszod! Most ahogy visszaolvastam én is megtaláltam. mégegyszer köszönöm sokat segítettél
Naplózva
Mk3 2,0 2005 Tdci 130le sedán, Laser Interceptor 4
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14924 Dátum:
2012.01.13 péntek, 13:57:06 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.01.12 csütörtök, 22:29:45
Nem biztos, hogy fémforgács volt, a képeken a tankban lévő durva szűrő látható, koszosan.
Mind a porlasztócsúcsok, mind a vezérlő golyósreteszek oly mértékben sérültek a szilárd szennyeződés miatt, ami lehetetlenné tette a korrekt működésüket.
Na, fussunk neki. Milyen szilárd szennyeződés lehet ez? Bár fémesen csillog, legyen homok. Mondjuk, hogy a kútról származik, az tanker aljáról származó sarat szippantotta fel (ugyan kizárt, de legyen). Az teljesen biztos, hogy van rendes szűrő a kúton, legalább azért, hogy védje a szivattyút. Szóval én nem hiszem. De legyen, mondjuk kannáztak.
Bejutott a tankba a homok, v egy ledarált csavar/anya. Arra lennék kívácsi, hogy jut át ez a durva szűrőn... na de ok, átjut valahogy. Elmegy a finomszűrőhöz. Ugye az mi sem gondoljuk komolyan, hogy a 2 (5) mikronos szűrőn átjut... ha át is jut, szerintem ezt simán be tudja fecskendezni. Szóval ez a gondolatmenet nem tűnik túl életszerűnek.
De, ha ekkora akármilyen szilárd reszelék átment a szippancson, abból jól le is fog reszelni egy réteget.
A másik, hogy a nagynyomású szippancs kezdi felfalni magát, sokkal valószínűbbnek tűnik. A visszatérő ág szépen visszahordja a tankba, a visszatérő ág is valószínűleg átmegy a durva szűrőn, és már meg is van. Jöhet még pl az AC-ből, ha van, mert az sem szereti a szárazon futást.
Kattints rá a képre, szerintem fém az.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14925 Dátum:
2012.01.13 péntek, 14:16:20 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.01.13 péntek, 12:17:22
Amit még nem értek, (a cikk nagyon jól elmagyarázta a működést, stb.) : ha fémreszelék van a go szűrőben az honnan származik? mitől keletkezik fém reszelék?
lehet a szivattyú kenetlen járásától és volt olyan magasnyomású fémcső (rail öntvénytől a porlasztóig) széria, ami belülről vedlett.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14926 Dátum:
2012.01.13 péntek, 14:20:14 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.13 péntek, 13:57:06
Mind a porlasztócsúcsok, mind a vezérlő golyósreteszek oly mértékben sérültek a szilárd szennyeződés miatt, ami lehetetlenné tette a korrekt működésüket.
Na, fussunk neki. Milyen szilárd szennyeződés lehet ez? Bár fémesen csillog, legyen homok. Mondjuk, hogy a kútról származik, az tanker aljáról származó sarat szippantotta fel (ugyan kizárt, de legyen). Az teljesen biztos, hogy van rendes szűrő a kúton, legalább azért, hogy védje a szivattyút. Szóval én nem hiszem. De legyen, mondjuk kannáztak.
Bejutott a tankba a homok, v egy ledarált csavar/anya. Arra lennék kívácsi, hogy jut át ez a durva szűrőn... na de ok, átjut valahogy. Elmegy a finomszűrőhöz. Ugye az mi sem gondoljuk komolyan, hogy a 2 (5) mikronos szűrőn átjut... ha át is jut, szerintem ezt simán be tudja fecskendezni. Szóval ez a gondolatmenet nem tűnik túl életszerűnek.
De, ha ekkora akármilyen szilárd reszelék átment a szippancson, abból jól le is fog reszelni egy réteget.
A másik, hogy a nagynyomású szippancs kezdi felfalni magát, sokkal valószínűbbnek tűnik. A visszatérő ág szépen visszahordja a tankba, a visszatérő ág is valószínűleg átmegy a durva szűrőn, és már meg is van. Jöhet még pl az AC-ből, ha van, mert az sem szereti a szárazon futást.
Kattints rá a képre, szerintem fém az.
én csak annyit mondtam, hogy nem volt róla szó, hogy a cr szivattyúból jött. Másrészt meg nem ismerjük a szenvedő fél tankolási szokásait, így akár még darált döglött patkány is lehetne benne. A tankban lévő durva szűrőn szerintem átjut a pumpából, porlasztóból, stb. származó fémszenneződés.
Továbbá a tdci-nél is volt olyan, hogy a porlasztóhoz menő fémcső belső felületéről vált le fémszennyezés....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14927 Dátum:
2012.01.13 péntek, 14:36:24 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.01.13 péntek, 14:20:14
én csak annyit mondtam, hogy nem volt róla szó, hogy a cr szivattyúból jött. Másrészt meg nem ismerjük a szenvedő fél tankolási szokásait, így akár még darált döglött patkány is lehetne benne. A tankban lévő durva szűrőn szerintem átjut a pumpából, porlasztóból, stb. származó fémszenneződés.
Továbbá a tdci-nél is volt olyan, hogy a porlasztóhoz menő fémcső belső felületéről vált le fémszennyezés....
Az az érdekes, hogy mindenféle dzsuvákról meséltek ami a szívatyúban és mindenfele tanyáznak. 1 hónapja volt, hogy elpusztult 10 évi üzem után az AC pumpa. szétszedtem, hogy mi volt a baj azt le is írtam ide a fórumra. Volt benne egy kis szűrő is mindjárt a bejáratánál ebbe alig volt egy kevés hordalék pár fémszilánk homok szemek de 10 év után ez szinte semmi. Hány l olaj ment már át azon a szűrőn ennyi év alatt. Vagy ezelőtt mindenki szűrt olajat rakott bele?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14928 Dátum:
2012.01.13 péntek, 18:38:15 »
És ami óta ki van cserélve a lánc és csúszka és feszítő az óta jóóóó az olaj nyomásom.HURRÁÁÁÁÁ
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.01.12 csütörtök, 22:43:51
Szerintem nem volt megfelelő olajnyomás és mivel a feszítő az olajnyomásra müködik így járt régebben CSERESZNYE főrumtárs is.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
tézé
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14929 Dátum:
2012.01.14 szombat, 17:26:35 »
Sziasztok.Nagyon tetszik a fórum,már majdnem minden hozzászólást elolvastam.Két hete vagyok Mondeó tulajdonos eddig úgy néz ki,hogy minden ok.De majd az idő meg a kilométerek eldöntik hogy jó vétel volt e. Üdv Zoli.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14930 Dátum:
2012.01.14 szombat, 20:10:05 »
Idézetet írta: tézé - 2012.01.14 szombat, 17:26:35
Sziasztok.Nagyon tetszik a fórum,már majdnem minden hozzászólást elolvastam.Két hete vagyok Mondeó tulajdonos eddig úgy néz ki,hogy minden ok.De majd az idő meg a kilométerek eldöntik hogy jó vétel volt e. Üdv Zoli.
Üdv a klubban!Az áláírást bővitsd ki lőerővel és felszereltséggel.CSak javaslat.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tézé
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14931 Dátum:
2012.01.15 vasárnap, 08:17:04 »
Köszi a javaslatot,meg a választ.
Naplózva
Göndör
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14932 Dátum:
2012.01.15 vasárnap, 08:30:24 »
Sziasztok!
Segítséget kérnék, találkozott már valaki ilyesmivel?
http://www.ebay.com/itm/FORD-MONDEO-2-2-TDCI-JAGUAR-EGR-BYPASS-VALVE-BRAND-NEW-/150706483660?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2316ce71cc
Vagy ez egy felesleges pénzkidobás, mert ugyanúgy hozza a hibát a számítógép mint a ledugózásnál?
Köszi
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.2 TDCI Titanium X 155Le 6,2l/100km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14933 Dátum:
2012.01.15 vasárnap, 09:13:45 »
Idézetet írta: Göndör - 2012.01.15 vasárnap, 08:30:24
Sziasztok!
Segítséget kérnék, találkozott már valaki ilyesmivel?
http://www.ebay.com/itm/FORD-MONDEO-2-2-TDCI-JAGUAR-EGR-BYPASS-VALVE-BRAND-NEW-/150706483660?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2316ce71cc
Vagy ez egy felesleges pénzkidobás, mert ugyanúgy hozza a hibát a számítógép mint a ledugózásnál?
Köszi
Ha megoldotta, hogy ne dobjon hibát a gép, még akár meg is érheti. Ha ugyanúgy hibát hajigál, akkor pénzkidobás. Írtam neki, meglátjuk, mit válaszol.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14934 Dátum:
2012.01.15 vasárnap, 09:47:43 »
Gondoltam meg egyet. Hogyan is működik az EGR, ill. mi az, amitől nem dob hibát? Hol és milyen nyomást mér, és oda lehetne-e ezt adni neki úgy, hogy közben blokkolt a kipufogógáz visszaáramlása? Alkalmasint lehetne egy olyan helyettesítő darabot csinálni - megfelelő számú érdeklődő esetén -, ami egy az egyben becsavarozható a gyári cucc helyére, fixen zárja a visszavezetést, de meghamisítja az EGR nyomás jelét, esetleg az elektronikus cuccról az elektronikát leműtve és mellétéve az is "működik" az autó nézőpontjából.
Csodálkoznék, ha nem lenne senki a Clubban, aki ilyen enyhébb fokú gépmunkára képes lenne...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14935 Dátum:
2012.01.15 vasárnap, 09:52:19 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.01.15 vasárnap, 09:13:45
Ha megoldotta, hogy ne dobjon hibát a gép, még akár meg is érheti. Ha ugyanúgy hibát hajigál, akkor pénzkidobás. Írtam neki, meglátjuk, mit válaszol.
AndyA
eddig még sehol nem láttam, hogy az elektromos egr-t sikerült volna kiírni a vezérlésből...
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14936 Dátum:
2012.01.15 vasárnap, 10:16:34 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.01.15 vasárnap, 09:52:19
eddig még sehol nem láttam, hogy az elektromos egr-t sikerült volna kiírni a vezérlésből...
Ez egy kicsit OFF,de az Opel CDTI-knél(legalábbis a COmbonál) van olyan gyári program,ami nem veszi figyelembe az EGR-t,Bunyek puttyonosára is az van rárakva. Ha jól rémlik Törökországban van ez a gyári szoftver,és Bunyek a sásdi chiptuningossal megpróbálja megoldani a Mondeo programjából kiütni az EGR-t,az Opel példáján elindulva...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14937 Dátum:
2012.01.15 vasárnap, 12:48:58 »
Igy van Török szoftvereknél gyárilag nincs benne az egr működtetés ezért az lett rátolva opelre...
Jaaajjj...elfelejtettem mondani hogy elvileg megvan megoldva EGR szoftveres kiiktatása?
Még tetszelve lessz egy-két autón....majd szólok.
Kellene hogy hány km után dobja a hibát?
Részecskeszűrő az annyival problémásabb hogy egyiken lehet másikon meg nem lehet kiirni, de ez ott helyben dől csak el sajna...
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14938 Dátum:
2012.01.15 vasárnap, 12:53:43 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.01.15 vasárnap, 12:48:58
Igy van Török szoftvereknél gyárilag nincs benne az egr működtetés ezért az lett rátolva opelre...
Jaaajjj...elfelejtettem mondani hogy elvileg megvan megoldva EGR szoftveres kiiktatása?
Még tetszelve lessz egy-két autón....majd szólok.
Kellene hogy hány km után dobja a hibát?
Részecskeszűrő az annyival problémásabb hogy egyiken lehet másikon meg nem lehet kiirni, de ez ott helyben dől csak el sajna...
Na ez tök jó,majd szólj,ha a tesztek sikeresek
Mennyi km után dobja a hibát,ha levan dugózva? Szerintem 150-200 km körül lehet,de nem biztos
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14939 Dátum:
2012.01.15 vasárnap, 13:18:05 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.01.15 vasárnap, 12:53:43
Na ez tök jó,majd szólj,ha a tesztek sikeresek
Mennyi km után dobja a hibát,ha levan dugózva? Szerintem 150-200 km körül lehet,de nem biztos
nekem simán elment 1-2ezer km-t hibakód nélkül, azóta várom hogy kiégjen!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14940 Dátum:
2012.01.15 vasárnap, 14:44:30 »
Sziasztok!
Most lettem büszke tulajdonosa egy 2004-es Mondeo Ghia 2.0 TDCI autónak! Ez a 6sebességes, 130Le-ős kiadás!
Most lesz benne kéttömegű lendkerék és kuplung cserélve mert a kéttömegű már kezdi megadni magát, kopog erösen a kuplung benyomásakor!
A kérdésem nem is ehhez kapcsolodik, inkább egy másik jelenséghez! Eddig benzinessel jártam, szóval lehet csak én gondolom, hogy baj, de minden sebességnél, hidegen, melegen is, kb 1700-1900es fordulat között egy halk bugó hangot hallok a motor felöl, aztán elhalkul szépen! Ez normális? Lehet hogy a turbó az, ahogy beindul rendesen? Tudom nagyon amatőr vagyok, de mint irtam nekem nagyon uj még ez!
Aki esetleg tudja mi ez, mi okozhatja, az segitsen kérem!
Köszönöm elöre is! Üdv
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14941 Dátum:
2012.01.15 vasárnap, 15:20:53 »
Illetve a másik efféle jelenség, hogy elinduláskor éles balra kanyarodásnál a kerék felöl roppanó hangot hallani! Kb olyan, mintha a kerék odébbpattanna oladirányba egy-kétszer! Aztán semmi, menet közben semmi hasonló! Ezt mi okozhatja!?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14942 Dátum:
2012.01.15 vasárnap, 15:35:36 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2012.01.15 vasárnap, 14:44:30
kb 1700-1900es fordulat között egy halk bugó hangot hallok a motor felöl, aztán elhalkul szépen!
A generátor szíj beleng. Az oka a szíjfeszítő nem dolgozik megfelelően, cserélni kell.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14943 Dátum:
2012.01.15 vasárnap, 15:45:51 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2012.01.15 vasárnap, 15:20:53
Illetve a másik efféle jelenség, hogy elinduláskor éles balra kanyarodásnál a kerék felöl roppanó hangot hallani! Kb olyan, mintha a kerék odébbpattanna oladirányba egy-kétszer! Aztán semmi, menet közben semmi hasonló! Ezt mi okozhatja!?
nekem meg erős jobbra kanyarodásnál
és csak 2. sebességben! aztán állítólag valami féltengely
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14944 Dátum:
2012.01.15 vasárnap, 15:47:38 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.01.15 vasárnap, 09:52:19
eddig még sehol nem láttam, hogy az elektromos egr-t sikerült volna kiírni a vezérlésből...
Nem is akarom kiszedni onnan, csak meghamisítani a jelet, amit kap, hogy azt higgye, rendesen működik. Szóval hogyan is működik...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14945 Dátum:
2012.01.15 vasárnap, 16:12:45 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.15 vasárnap, 15:35:36
A generátor szíj beleng. Az oka a szíjfeszítő nem dolgozik megfelelően, cserélni kell.
Értem, és ez a szij a hosszbordás szij és annak a csapágyai!? Illetve néztem a unixnál és horro áron adja a feszitöcsapágyakat, amik állithatok, viszont töredéke a fix! Nekem melyik kell a kocsimba? Vagy célszerübb szett venni, amiben benne van a szij és 3 db csapágy!?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14946 Dátum:
2012.01.15 vasárnap, 16:29:16 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.01.15 vasárnap, 09:13:45
Ha megoldotta, hogy ne dobjon hibát a gép, még akár meg is érheti. Ha ugyanúgy hibát hajigál, akkor pénzkidobás. Írtam neki, meglátjuk, mit válaszol.
AndyA
ilyesmi vam nekem is
próbáljétok ki, hogy lehúzzátok az egr-ről a csatit, ledugózzátok a vákumcsövet (ha van).
ha 1000km-en belül nem jelenik meg a hiba lámpa akkor valszeg nem is fog
nekem sem világít a hiba lámpa
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14947 Dátum:
2012.01.15 vasárnap, 16:34:01 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2012.01.15 vasárnap, 16:12:45
Értem, és ez a szij a hosszbordás szij és annak a csapágyai!? Illetve néztem a unixnál és horro áron adja a feszitöcsapágyakat, amik állithatok, viszont töredéke a fix! Nekem melyik kell a kocsimba? Vagy célszerübb szett venni, amiben benne van a szij és 3 db csapágy!?
Ez nem lesz olcsó mutatvány sajnos. Van benne állítós feszítő meg 2 vezető ha jól emlékszem. A szett nem biztos, h olcsóbb. Minőségtől függően változnak az árak is. Meg kell még főtengely szíjtárcsa is. Mindent cserélj le amit a szíj hajt és sokáig jó lesz. Valaki árult itt régebben komplet cuccot jó áron, meg külföldről is szoktak tudni rendelni. Hátha előkerül. Meg páran raktak a generátorra szabadon futós tárcsát (ZEN) és így még tovább bírja szíj, feszítő.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.15 vasárnap, 16:37:05 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14948 Dátum:
2012.01.15 vasárnap, 16:38:47 »
Szívósor tömítésből hány darabot kell rendelnem? Az egyiknél elég jól folyik a olaj. Meg gondolom szökik a levegő is.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Csalinger
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14949 Dátum:
2012.01.15 vasárnap, 16:40:08 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.01.15 vasárnap, 09:47:43
Gondoltam meg egyet. Hogyan is működik az EGR, ill. mi az, amitől nem dob hibát? Hol és milyen nyomást mér, és oda lehetne-e ezt adni neki úgy, hogy közben blokkolt a kipufogógáz visszaáramlása? Alkalmasint lehetne egy olyan helyettesítő darabot csinálni - megfelelő számú érdeklődő esetén -, ami egy az egyben becsavarozható a gyári cucc helyére, fixen zárja a visszavezetést, de meghamisítja az EGR nyomás jelét, esetleg az elektronikus cuccról az elektronikát leműtve és mellétéve az is "működik" az autó nézőpontjából.
Csodálkoznék, ha nem lenne senki a Clubban, aki ilyen enyhébb fokú gépmunkára képes lenne...
AndyA
Én már régóta tervezgetem hogy kiváltom és el is kezdtem már inventor11 -be tervezni de mielőtt megvalósításig eljutnék előtte jó lenne egy két adat a karakterisztikájáról hogy mit is kell neki produkálni milyen fordulatszámon stb.mert gyártás előtt van lehetőség egy virtuális tesztre ami megmutatja ,hogy érdemes vagy nem és azt fogja nyújtani vagy nem amire kivan találva. ha valaki ilyen jelegű adatok birtokában van megköszönném a segítséget.
Naplózva
Oldalak:
1
...
292
293
294
295
296
297
298
[
299
]
300
301
302
303
304
305
306
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ