Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 21:08:01
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
296
297
298
299
300
301
302
[
303
]
304
305
306
307
308
309
310
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14664786 alkalommal)
0 Felhasználó és 137 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15100 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 19:46:21 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.22 vasárnap, 19:11:04
a komplett leömlővel együtt kell levenni??
Igen!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15101 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 19:53:27 »
:
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.01.22 vasárnap, 19:36:46
És kilett pucolva és tuti ahogy olvasom???
Hát mit mondjak ég és föld
:taps:Rá kell szánni az időt, pénz(nekem se kellet turbót cserélni csak megtalálni a hozzám közeleső szakembert ) és idő spórolás meg nem leszel idegbeteg hogy mi van a bringával megint.Na ezért nagyon jó ez a Forum
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.22 vasárnap, 19:57:05 írta Huszár Balázs
»
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15102 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 20:08:42 »
Idézetet írta: alf - 2012.01.22 vasárnap, 19:17:12
szerintem igen.csak a turbót az autón levenni öngyilkosság kategória.
na mesélj, mit tudsz??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15103 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 20:09:11 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.22 vasárnap, 19:46:21
Igen!
na az sem mostanában lesz levéve akkor
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15104 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 20:16:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.22 vasárnap, 20:09:11
na az sem mostanában lesz levéve akkor
Mert?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15105 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 20:20:52 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.22 vasárnap, 20:16:02
Mert?
1, hideg van
2, az akna tele van pakolva mindenféle xarral
3, legutóbb(turbocsere) is feladtam és inkább elvittem szakihoz, kínlódjon vele ő
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15106 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 20:56:50 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.22 vasárnap, 19:46:21
Igen!
Tisztítani a vákumost és az elektromost is kell ha jól olvastam. Nekem vákumos van, mozgattam a kis rudat fent és 1 ponton akad de mozog. Szét kellene ezt is szedni?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15107 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 21:14:55 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.01.22 vasárnap, 20:56:50
Tisztítani a vákumost és az elektromost is kell ha jól olvastam. Nekem vákumos van, mozgattam a kis rudat fent és 1 ponton akad de mozog. Szét kellene ezt is szedni?
Ha akad azt a vákum már nem húzza át...ha forró motornál néznéd, meg meg sem mozdulna...ki kell tisztítani, és utána újra él majd az autó!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15108 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 21:22:28 »
Húúúúú, Öregem! Hány lelkes amatőr fórumtárs fogja szétcseszni a turbóját nagy szakértelemmel a következő hétvégén hirtelen felindulásból, pusztán jóindulatból..
Én sokat nézem az autókereskedőket, meg is bütykölök rajta (a kocsin) egyszerű dolgokat, de ez túl drága alkatrész, hogy kísérletezzek vele. Ervin, egyszer ha kimozdulsz otthonról, egy (észak)kelet-magyarországi turbótisztításra beneveznék
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15109 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 21:31:09 »
Idézetet írta: GiN - 2012.01.22 vasárnap, 21:22:28
Húúúúú, Öregem! Hány lelkes amatőr fórumtárs fogja szétcseszni a turbóját nagy szakértelemmel a következő hétvégén hirtelen felindulásból, pusztán jóindulatból..
Én sokat nézem az autókereskedőket, meg is bütykölök rajta (a kocsin) egyszerű dolgokat, de ez túl drága alkatrész, hogy kísérletezzek vele. Ervin, egyszer ha kimozdulsz otthonról, egy (észak)kelet-magyarországi turbótisztításra beneveznék
Igen, azért itt irogatunk róla ezt azt, de azért azt tudni kell, hogy ha valaki nem tudja, hogy minek is áll neki valójában, akkor inkább ne...azért legtöbben azt mondják akinek csináltam, hogy sokmindent maguk is megbütykölnek, de nagyon nem bánják, hogy ennek mégsem álltak neki!! Ha elcseszed, ott nem a tízezresek repkednek, hanem a nagyobb kategória..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
nagysz.hu
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15110 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 21:38:34 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék Tőletek kérni a kedvenc autónkkal kapcsolatban (MK3, 2006, valós 120.000 km, 6 seb). Ma vettem észre, hogy az autópályán 130-as tempóban a motor nem jár egyenletesen. Olyan, mintha folyamatosan hátulról kisebb széllökések érnék és szaggatottan jár a motor. Nem durva, de azért aggaszt a dolog. Egy kicsit talán többet fogyaszt és teljesítmény visszaesést nem tapasztaltam. Eddig ez nem volt feltűnő, mert városban használtam és nem éreztem ezt a problémát. Az autó most volt 120 ezres szakszervizben, ahol minden, ami ekkor kell cseréltek. Sajnos nem nagyon értek hozzá, de talán gyertya probléma lehet... Tudnátok esetleg tippeket adni, hogy milyen irányba induljak el, vagy szakembert ajánlani Budapesten (Zugló) esetleg Győr környékén, aki ránézne a család kincsére!
Mindenki segítségét előre köszönöm!
Br, Nagysz
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15111 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 21:44:50 »
Idézetet írta: nagysz.hu - 2012.01.22 vasárnap, 21:38:34
Sziasztok!
Segítséget szeretnék Tőletek kérni a kedvenc autónkkal kapcsolatban (MK3, 2006, valós 120.000 km, 6 seb). Ma vettem észre, hogy az autópályán 130-as tempóban a motor nem jár egyenletesen. Olyan, mintha folyamatosan hátulról kisebb széllökések érnék és szaggatottan jár a motor. Nem durva, de azért aggaszt a dolog. Egy kicsit talán többet fogyaszt és teljesítmény visszaesést nem tapasztaltam. Eddig ez nem volt feltűnő, mert városban használtam és nem éreztem ezt a problémát. Az autó most volt 120 ezres szakszervizben, ahol minden, ami ekkor kell cseréltek. Sajnos nem nagyon értek hozzá, de talán gyertya probléma lehet... Tudnátok esetleg tippeket adni, hogy milyen irányba induljak el, vagy szakembert ajánlani Budapesten (Zugló) esetleg Győr környékén, aki ránézne a család kincsére!
Mindenki segítségét előre köszönöm!
Br, Nagysz
Milyen gyertyára gondolsz 130-nál nem porlasztócsúcsra gondoltál???Ha az utóbbira akkor ha annak gondja van hibát fog dobni.Üzemanyagszürő csere légszürő csere volt mostanában,???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15112 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 21:49:47 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.01.22 vasárnap, 21:44:50
Milyen gyertyára gondolsz 130-nál nem porlasztócsúcsra gondoltál???Ha az utóbbira akkor ha annak gondja van hibát fog dobni.Üzemanyagszürő csere légszürő csere volt mostanában,???
szerintem szakaszosan szökik a turbónyomása. gyertya alatt nemtom mire gondolt, de benzinesként nem a tdci topicba írt volna..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15113 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 21:54:17 »
Idézetet írta: GiN - 2012.01.22 vasárnap, 21:49:47
szerintem szakaszosan szökik a turbónyomása. gyertya alatt nemtom mire gondolt, de benzinesként nem a tdci topicba írt volna..
Ezért írtam én is ezt a kérdést!Már 2-en vagyunk akik nem értik?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
nagysz.hu
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15114 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 21:54:31 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.01.22 vasárnap, 21:44:50
Milyen gyertyára gondolsz 130-nál nem porlasztócsúcsra gondoltál???Ha az utóbbira akkor ha annak gondja van hibát fog dobni.Üzemanyagszürő csere légszürő csere volt mostanában,???
Köszönöm. Pont ez a bajom, hogy a szervizben ezeket mind kicserélték (üzemanyag, légszűrő, pollen, stb.) és azt mondták a szervizben, hogy minden rendben van, ezért furcsa a dolog.
Naplózva
nagysz.hu
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15115 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 21:58:11 »
Elnézést, a porlasztócsúcsra gondoltam és természetesen tdci motorról van szó.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15116 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 22:00:30 »
Idézetet írta: nagysz.hu - 2012.01.22 vasárnap, 21:58:11
Elnézést, a porlasztócsúcsra gondoltam és természetesen tdci motorról van szó.
mivel üzemanyagrendszer problémánál lenne hibakód és nem konstans tempónál szokott jelentkezni, így inkább egy lukas turbócsőre mernék tippelni.
mondom tippelni.. látatlanban..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15117 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 22:18:40 »
Idézetet írta: nagysz.hu - 2012.01.22 vasárnap, 21:58:11
Elnézést, a porlasztócsúcsra gondoltam és természetesen tdci motorról van szó.
Tedd ki aláírásba a kocsi adatait.Továbbá ahogy GIN mondta az összes turbó csövet nézd át.Ahiol olajpára van ott gond lehet.Tapogasd át nyomkod meg a csöveket hátha találsz repedést.Láttad is,hogy kicserélték őket vagy csak bemondták,mert láttunk már itt ötbben meg hallottunk cifra dolgokat.Hajrá.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
jozsef.kovacs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15118 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 23:26:42 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.01.22 vasárnap, 22:18:40
Tedd ki aláírásba a kocsi adatait.Továbbá ahogy GIN mondta az összes turbó csövet nézd át.Ahiol olajpára van ott gond lehet.Tapogasd át nyomkod meg a csöveket hátha találsz repedést.Láttad is,hogy kicserélték őket vagy csak bemondták,mert láttunk már itt ötbben meg hallottunk cifra dolgokat.Hajrá.
Sziasztok,
Köszönöm szépen a gyors segitsegeteket, ma sikerült megoldanom a problémat.
Szetszedtem az elektronikat a turbon es kimertem muszerrel az aramkort a vill.moci egyik bemenete nemkapta meg a vezerelt feszt, ezt mint mondtam 3 honapja felujitottak a turboval egyutt, rosszul vagy gyengen forrasztottak meg az egyik vezeteket, az aramkoron megvolt a feszultseg, de a vezeteken mar nem ment at.
Atforrasztottam es leteszteltuk jaromotorral, szepen elkezdte a kijovo kar mozgatasat, mondanom se kell az oromtol majd kiugrottam a borombol.
Összeszereltem kitoroltem a kodot es gyonyoruen mukodik azota.
A szervizben kaptam 1300 font arajanlatot az uj turbora + beszerelésere.
Az elektronikat meg 300 fontert ujitottak volna fel.
Csak azt nem ertem, hogy a Ford miert nem gyartja-arulja ezt az alkatreszt kulon? miert csak turboval egyutt ha a razkodastol az evek soran elengedheti a forrasztas vagy esetleg teljesen tonkre is mehet.
Megegyszer koszonom a segitsegeteket
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15119 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 01:28:09 »
Idézetet írta: nagysz.hu - 2012.01.22 vasárnap, 21:38:34
Sziasztok!
Segítséget szeretnék Tőletek kérni a kedvenc autónkkal kapcsolatban (MK3, 2006, valós 120.000 km, 6 seb). Ma vettem észre, hogy az autópályán 130-as tempóban a motor nem jár egyenletesen. Olyan, mintha folyamatosan hátulról kisebb széllökések érnék és szaggatottan jár a motor. Nem durva, de azért aggaszt a dolog. Egy kicsit talán többet fogyaszt és teljesítmény visszaesést nem tapasztaltam. Eddig ez nem volt feltűnő, mert városban használtam és nem éreztem ezt a problémát. Az autó most volt 120 ezres szakszervizben, ahol minden, ami ekkor kell cseréltek. Sajnos nem nagyon értek hozzá, de talán gyertya probléma lehet... Tudnátok esetleg tippeket adni, hogy milyen irányba induljak el, vagy szakembert ajánlani Budapesten (Zugló) esetleg Győr környékén, aki ránézne a család kincsére!
Mindenki segítségét előre köszönöm!
Br, Nagysz
Ez biza egy elkoszolódott EGR szelep és szívósor lesz. A konstans gáznál rángatás tipikus és a városi használat hajlamosít. Ki kell pucolni, le kell dugózni, majd fel kell készülni az EGR hibakódok törlésére.
Kormolós füstölés van-e?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15120 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 08:46:58 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.01.22 vasárnap, 22:18:40
Tedd ki aláírásba a kocsi adatait.Továbbá ahogy GIN mondta az összes turbó csövet nézd át.Ahiol olajpára van ott gond lehet.Tapogasd át nyomkod meg a csöveket hátha találsz repedést.Láttad is,hogy kicserélték őket vagy csak bemondták,mert láttunk már itt ötbben meg hallottunk cifra dolgokat.Hajrá.
Lehet, hogy Relhistnek lesz igaza, bár az is levegőrendszer, mint a csőrepedés.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15121 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 09:47:34 »
2.2 TDCi-n generátor szíjfeszítőt hogyan lehet cserélni? Az egyik csavartól kb. 3 cm-re van a kasztni, lehetetlen hozzáférni. Le kell engedni a motort (vagy felemelni)?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15122 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 10:41:20 »
Idézetet írta: nagysz.hu - 2012.01.22 vasárnap, 21:38:34
Sziasztok!
Segítséget szeretnék Tőletek kérni a kedvenc autónkkal kapcsolatban (MK3, 2006, valós 120.000 km, 6 seb). Ma vettem észre, hogy az autópályán 130-as tempóban a motor nem jár egyenletesen. Olyan, mintha folyamatosan hátulról kisebb széllökések érnék és szaggatottan jár a motor. Nem durva, de azért aggaszt a dolog. Egy kicsit talán többet fogyaszt és teljesítmény visszaesést nem tapasztaltam. Eddig ez nem volt feltűnő, mert városban használtam és nem éreztem ezt a problémát. Az autó most volt 120 ezres szakszervizben, ahol minden, ami ekkor kell cseréltek. Sajnos nem nagyon értek hozzá, de talán gyertya probléma lehet... Tudnátok esetleg tippeket adni, hogy milyen irányba induljak el, vagy szakembert ajánlani Budapesten (Zugló) esetleg Győr környékén, aki ránézne a család kincsére!
Mindenki segítségét előre köszönöm!
Br, Nagysz
Szia,
nekem ugyanez a jelenség volt, autópályán, olyan volt, mintha szél lökdösné a kocsit, szakaszosan gyorsult lassult, tempomattal is.
ki volt repedve az EGR-re menő turbócső, ezt nézd meg mindenképp
Üdv.
Gábor
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15123 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 12:23:58 »
Idézetet írta: GiN - 2012.01.23 hétfő, 08:46:58
Lehet, hogy Relhistnek lesz igaza, bár az is levegőrendszer, mint a csőrepedés.
Nézd amit mimondtunk neki az is jó meg amit RELHIST mondott az is.Egyikkel sem veszít semmit ha megnézi és ledugózza.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15124 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 12:25:29 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.01.23 hétfő, 12:23:58
Nézd amit mimondtunk neki az is jó meg amit RELHIST mondott az is.Egyikkel sem veszít semmit ha megnézi és ledugózza.
Ja, már türelmetlenül várom a végeredményt
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15125 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 12:26:15 »
Idézetet írta: GiN - 2012.01.23 hétfő, 12:25:29
Ja, már türelmetlenül várom a végeredményt
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tézé
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15126 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 12:57:47 »
Sziasztok.SOS szeretnék egy kis segitséget kérni.eljött a kuplung komplett csere ideje.Hol tudnék a legolcsóbban hozzá jutni. Előre is köszönöm üdv. Zoli.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15127 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 13:34:44 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.01.23 hétfő, 09:47:34
2.2 TDCi-n generátor szíjfeszítőt hogyan lehet cserélni? Az egyik csavartól kb. 3 cm-re van a kasztni, lehetetlen hozzáférni. Le kell engedni a motort (vagy felemelni)?
AndyA
Mi levágtunk egy azt hiszem 6-os imbusz (vagy 8-as) kulcsból 1 darabot + villás kulcs és azzal tekertük ki meg be. Nem egyszerű kicsi a hely, de nekem sikerült.
Másik megoldás Alf nyomán:
Generátor feletti motortartóbakból kiveszed a csavarokat(2db 15fejű)
Határozott mozdulattal előrehúzod a motort mindenestül kb 6-8cm-t! Így lesz helyed
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15128 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 13:50:07 »
Idézetet írta: Trekxc - 2012.01.23 hétfő, 13:34:44
Mi levágtunk egy azt hiszem 6-os imbusz (vagy 8-as) kulcsból 1 darabot + villás kulcs és azzal tekertük ki meg be. Nem egyszerű kicsi a hely, de nekem sikerült.
Másik megoldás Alf nyomán:
Generátor feletti motortartóbakból kiveszed a csavarokat(2db 15fejű)
Határozott mozdulattal előrehúzod a motort mindenestül kb 6-8cm-t! Így lesz helyed
Fasza...
Szíjfeszítőt hogyan oldottad meg, hogy fel tudd rakni az új szíjat?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15129 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 13:58:08 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.01.23 hétfő, 13:50:07
Fasza...
Szíjfeszítőt hogyan oldottad meg, hogy fel tudd rakni az új szíjat?
AndyA
Nekem nincs szíjleugrasztóm sajna. Én egyszerűen a kettőstömegű főtengely tárcsát bontottam ki. 2 csavar ki teljesen, 3. kilazít és a tárcsa így jól mozgatható és a szíj lazítható. Kézi erővel simán visszarakható mellesleg.
Ezáltal a szíjfeszítőt is tudtam cserélni, bb
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15130 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 13:59:39 »
Idézetet írta: Trekxc - 2012.01.23 hétfő, 13:58:08
Nekem nincs szíjleugrasztóm sajna. Én egyszerűen a kettőstömegű főtengely tárcsát bontottam ki. 2 csavar ki teljesen, 3. kilazít és a tárcsa így jól mozgatható és a szíj lazítható. Kézi erővel simán visszarakható mellesleg.
Ezáltal a szíjfeszítőt is tudtam cserélni, bb
Ha a főtengely tárcsa döglött, azt honnan lehet megtudni? Mit szabad vagy nem szabad neki csinálni, ha még jó ls működőképes?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15131 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 14:03:02 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.01.23 hétfő, 13:59:39
Ha a főtengely tárcsa döglött, azt honnan lehet megtudni? Mit szabad vagy nem szabad neki csinálni, ha még jó ls működőképes?
AndyA
azt a hupákoló hangot semmivel nem lehet összekeverni... túrod neki és elkezd zenélni 1500RPM-nél, főleg terhelésnél.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15132 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 14:13:42 »
Idézetet írta: GiN - 2012.01.23 hétfő, 14:03:02
azt a hupákoló hangot semmivel nem lehet összekeverni... túrod neki és elkezd zenélni 1500RPM-nél, főleg terhelésnél.
nekem pl nem hupákolt
Onnan vettem észre, hogy lejöttem az autópályáról, és a városban ahogy lelassultam, égett szakot éreztem, és kicsit füstölt a kocsi eleje. na mondom bhasszameg, kigyulladt a kocsi???!!
Motortető felnyitása után szemrevételezéssel megállapítottam, hogy a tárcsa közepébe sütött gumi elájult, és azt fröcskölte forgás közben szanaszét a forró motortérben.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15133 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 14:19:34 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.01.23 hétfő, 14:13:42
nekem pl nem hupákolt
Onnan vettem észre, hogy lejöttem az autópályáról, és a városban ahogy lelassultam, égett szakot éreztem, és kicsit füstölt a kocsi eleje. na mondom bhasszameg, kigyulladt a kocsi???!!
Motortető felnyitása után szemrevételezéssel megállapítottam, hogy a tárcsa közepébe sütött gumi elájult, és azt fröcskölte forgás közben szanaszét a forró motortérben.
hű, az meg hogy a bánatban hevült fel? csúszott a szíj rajta?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15134 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 14:25:04 »
Idézetet írta: GiN - 2012.01.23 hétfő, 14:19:34
hű, az meg hogy a bánatban hevült fel? csúszott a szíj rajta?
És már írtam ismerősömnek meg az egész szíj a rosszfeszítéstől ráolvadt mindenre.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15135 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 19:18:59 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.01.23 hétfő, 13:59:39
Ha a főtengely tárcsa döglött, azt honnan lehet megtudni? Mit szabad vagy nem szabad neki csinálni, ha még jó ls működőképes?
AndyA
zörög,és ha nem,akkor a forgás közben üt!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15136 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 19:27:13 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.01.23 hétfő, 09:47:34
2.2 TDCi-n generátor szíjfeszítőt hogyan lehet cserélni? Az egyik csavartól kb. 3 cm-re van a kasztni, lehetetlen hozzáférni. Le kell engedni a motort (vagy felemelni)?
AndyA
Mondom:
kikell venni a generátort!
A traverzében a feszítőnek van 3 db csavar,ami a generátor alatt van.Ha azokat kivetted,akkor a kezedben tartod a traverzzal együtt a feszítőt.Ekkor azt elviszed egy satuba,és kicseréled rajta amit szeretnél.Rugót,görgőt,a komplett feszítőt.Ennyi!
Visszafelé fordítva.Feszítő a traverzzal be,aztán a generátor vissza,és a szíj,oszt csókolom.
Csak ne felejtsd el,hogy a szíjat bele kell fűzni a feszítő görgőbe!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.23 hétfő, 19:32:29 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15137 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 19:31:20 »
Idézetet írta: GiN - 2012.01.22 vasárnap, 21:22:28
Húúúúú, Öregem! Hány lelkes amatőr fórumtárs fogja szétcseszni a turbóját nagy szakértelemmel a következő hétvégén hirtelen felindulásból, pusztán jóindulatból..
Én sokat nézem az autókereskedőket, meg is bütykölök rajta (a kocsin) egyszerű dolgokat, de ez túl drága alkatrész, hogy kísérletezzek vele. Ervin, egyszer ha kimozdulsz otthonról, egy (észak)kelet-magyarországi turbótisztításra beneveznék
Menj el inkább hozzá nem távvolság
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15138 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 19:33:08 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.01.23 hétfő, 19:31:20
Menj el inkább hozzá nem távvolság
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15139 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 19:50:58 »
Idézetet írta: GiN - 2012.01.23 hétfő, 19:33:08
Hát a műhelyt nehéz szállítani elvileg
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15140 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 20:04:49 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.01.23 hétfő, 19:50:58
Hát a műhelyt nehéz szállítani elvileg
Ja azt nehéz.. Bár nekem a műhelyem benne van egy szerszámos ládában
Egyelőre nem tudok odautazni. Neked könnyű, ott laksz mellette! Lehet rokonok is vagytok!? Nézzük csak Huszár Ervin, még a név is jól hangzik
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15141 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 20:07:35 »
Idézetet írta: GiN - 2012.01.23 hétfő, 20:04:49
Ja azt nehéz.. Bár nekem a műhelyem benne van egy szerszámos ládában
Egyelőre nem tudok odautazni. Neked könnyű, ott laksz mellette! Lehet rokonok is vagytok!? Nézzük csak Huszár Ervin, még a név is jól hangzik
[/quote) Max 450 km de mit kapsz érte ?Egy jó nőért nem mennél el ?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.23 hétfő, 20:11:33 írta Huszár Balázs
»
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15142 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 20:12:22 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.01.23 hétfő, 20:07:35
Idézetet írta: GiN - 2012.01.23 hétfő, 20:04:49
Ja azt nehéz.. Bár nekem a műhelyem benne van egy szerszámos ládában
Egyelőre nem tudok odautazni. Neked könnyű, ott laksz mellette! Lehet rokonok is vagytok!? Nézzük csak Huszár Ervin, még a név is jól hangzik
Max 450 km de mit kapsz érte ?
Nos. kösz az ajánlót Ervin nevében is
Mindketten tudjuk, hogy Ő segítőkész, ügyes-kezű ember, nem kell őt tovább fényezni, mert elpirul
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15143 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 20:20:57 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.01.23 hétfő, 20:07:35
Idézetet írta: GiN - 2012.01.23 hétfő, 20:04:49
Ja azt nehéz.. Bár nekem a műhelyem benne van egy szerszámos ládában
Egyelőre nem tudok odautazni. Neked könnyű, ott laksz mellette! Lehet rokonok is vagytok!? Nézzük csak Huszár Ervin, még a név is jól hangzik
Max 450 km de mit kapsz érte ?Egy jó nőért nem mennél el ?
Na azért lehet vinném a műhelyt is..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15144 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 20:22:19 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.23 hétfő, 20:20:57
Max 450 km de mit kapsz érte ?Egy jó nőért nem mennél el ?
Na azért lehet vinném a műhelyt is..
Mármint egy jó nőért?
::)Én is arra megyek pénteken Mátraházára
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.23 hétfő, 20:24:33 írta Huszár Balázs
»
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15145 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 20:24:27 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.01.23 hétfő, 20:22:19
Mármint egy jó nőért?
Csakis!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
nagysz.hu
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15146 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 21:37:04 »
Idézetet írta: polgab - 2012.01.23 hétfő, 10:41:20
Szia,
nekem ugyanez a jelenség volt, autópályán, olyan volt, mintha szél lökdösné a kocsit, szakaszosan gyorsult lassult, tempomattal is.
ki volt repedve az EGR-re menő turbócső, ezt nézd meg mindenképp
Üdv.
Gábor
Sziasztok!
Mindenkinek köszönöm a válaszát. Minden információnak megpróbálok utána járni és jelentkezni fogok az eredménnyel. Abban az esetben, ha nem járnék - tapasztalat hiányában szerencsével - tudnátok szakember javasolni Bp-en Zugló környékén? Kérdeztétek, hogy kormolós füstölést észleltem-e? Igen, elég nagy gombócokban...
Mégegyszer köszönöm!
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15147 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 21:42:41 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.01.23 hétfő, 20:22:19
Mármint egy jó nőért?
::)Én is arra megyek pénteken Mátraházára
ha már itt tartunk, iktatód van fent kat. helyett? Mert van most eladó Ervinnél
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15148 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 22:22:19 »
Ha nem boldogulsz, akkor megprobalhatod Vik-et, a XVI. keruletben lakik. Keress ra a forumon.
Idézetet írta: nagysz.hu - 2012.01.23 hétfő, 21:37:04
Abban az esetben, ha nem járnék - tapasztalat hiányában szerencsével - tudnátok szakember javasolni Bp-en Zugló környékén?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.25 szerda, 10:28:37 írta francoe
»
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15149 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 22:25:56 »
Idézetet írta: GiN - 2012.01.23 hétfő, 21:42:41
ha már itt tartunk, iktatód van fent kat. helyett? Mert van most eladó Ervinnél
ha katalizátor iktatóra gondolsz ,még nincs ,mindent szép sorjában(kicsit sokat költöttem a bringára(4 pcsucs, egy kis kaszni törés. turbó) na és az asszony
)szívósorod milyen, van egy eladó csak egy pöttyöt koszos.ha érdekel vagy tudsz valakit írj köszi
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Oldalak:
1
...
296
297
298
299
300
301
302
[
303
]
304
305
306
307
308
309
310
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ