Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 20:42:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 296 297 298 299 300 301 302 [303] 304 305 306 307 308 309 310 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14664116 alkalommal)
0 Felhasználó és 139 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #15100 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 19:46:21 »

a komplett leömlővel együtt kell levenni??
Igen!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15101 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 19:53:27 »

:
És kilett pucolva és tuti ahogy olvasom???
Hát mit mondjak ég és föld  taps :taps:Rá kell szánni az időt, pénz(nekem se kellet turbót cserélni csak megtalálni a hozzám közeleső szakembert )  és idő spórolás meg nem leszel idegbeteg hogy mi van a bringával megint.Na ezért nagyon jó ez a Forum eljen eljen eljen
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.22 vasárnap, 19:57:05 írta Huszár Balázs » Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15102 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 20:08:42 »

szerintem igen.csak a turbót az autón levenni öngyilkosság kategória.
na mesélj, mit tudsz?? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15103 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 20:09:11 »

Igen!
Undecided na az sem mostanában lesz levéve akkor
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #15104 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 20:16:02 »

Undecided na az sem mostanában lesz levéve akkor
Mert?  vigyor3  eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15105 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 20:20:52 »

Mert?  vigyor3  eplus2
1, hideg van
2, az akna tele van pakolva mindenféle xarral vigyor3
3, legutóbb(turbocsere) is feladtam és inkább elvittem szakihoz, kínlódjon vele ő vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15106 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 20:56:50 »

Igen!

Tisztítani a vákumost és az elektromost is kell ha jól olvastam. Nekem vákumos van, mozgattam a kis rudat fent és 1 ponton akad de mozog. Szét kellene ezt is szedni?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #15107 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 21:14:55 »

Tisztítani a vákumost és az elektromost is kell ha jól olvastam. Nekem vákumos van, mozgattam a kis rudat fent és 1 ponton akad de mozog. Szét kellene ezt is szedni?
Ha akad azt a vákum már nem húzza át...ha forró motornál néznéd, meg meg sem mozdulna...ki kell tisztítani, és utána újra él majd az autó!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15108 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 21:22:28 »

Húúúúú, Öregem! Hány lelkes amatőr fórumtárs fogja szétcseszni a turbóját nagy szakértelemmel a következő hétvégén hirtelen felindulásból, pusztán jóindulatból..  eplus2
Én sokat nézem az autókereskedőket, meg is bütykölök rajta (a kocsin) egyszerű dolgokat, de ez túl drága alkatrész, hogy kísérletezzek vele. Ervin, egyszer ha kimozdulsz otthonról, egy (észak)kelet-magyarországi turbótisztításra beneveznék  taps
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #15109 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 21:31:09 »

Húúúúú, Öregem! Hány lelkes amatőr fórumtárs fogja szétcseszni a turbóját nagy szakértelemmel a következő hétvégén hirtelen felindulásból, pusztán jóindulatból..  eplus2
Én sokat nézem az autókereskedőket, meg is bütykölök rajta (a kocsin) egyszerű dolgokat, de ez túl drága alkatrész, hogy kísérletezzek vele. Ervin, egyszer ha kimozdulsz otthonról, egy (észak)kelet-magyarországi turbótisztításra beneveznék  taps
Igen, azért itt irogatunk róla ezt azt, de azért azt tudni kell, hogy ha valaki nem tudja, hogy minek is áll neki valójában, akkor inkább ne...azért legtöbben azt mondják akinek csináltam, hogy sokmindent maguk is megbütykölnek, de nagyon nem bánják, hogy ennek mégsem álltak neki!! Ha elcseszed, ott nem a tízezresek repkednek, hanem a nagyobb kategória..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
nagysz.hu
Vendég
« Új hozzászólás #15110 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 21:38:34 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék Tőletek kérni a kedvenc autónkkal kapcsolatban (MK3, 2006, valós 120.000 km, 6 seb). Ma vettem észre, hogy az autópályán 130-as tempóban a motor nem jár egyenletesen. Olyan, mintha folyamatosan hátulról kisebb széllökések érnék és szaggatottan jár a motor. Nem durva, de azért aggaszt a dolog. Egy kicsit talán többet fogyaszt és teljesítmény visszaesést nem tapasztaltam. Eddig ez nem volt feltűnő, mert városban használtam és nem éreztem ezt a problémát.  Az autó most volt 120 ezres szakszervizben, ahol minden, ami ekkor kell cseréltek. Sajnos nem nagyon értek hozzá, de talán gyertya probléma lehet... Tudnátok esetleg tippeket adni, hogy milyen irányba induljak el, vagy szakembert ajánlani Budapesten (Zugló) esetleg Győr környékén, aki ránézne a család kincsére!
Mindenki segítségét előre köszönöm!
Br, Nagysz
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15111 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 21:44:50 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék Tőletek kérni a kedvenc autónkkal kapcsolatban (MK3, 2006, valós 120.000 km, 6 seb). Ma vettem észre, hogy az autópályán 130-as tempóban a motor nem jár egyenletesen. Olyan, mintha folyamatosan hátulról kisebb széllökések érnék és szaggatottan jár a motor. Nem durva, de azért aggaszt a dolog. Egy kicsit talán többet fogyaszt és teljesítmény visszaesést nem tapasztaltam. Eddig ez nem volt feltűnő, mert városban használtam és nem éreztem ezt a problémát.  Az autó most volt 120 ezres szakszervizben, ahol minden, ami ekkor kell cseréltek. Sajnos nem nagyon értek hozzá, de talán gyertya probléma lehet... Tudnátok esetleg tippeket adni, hogy milyen irányba induljak el, vagy szakembert ajánlani Budapesten (Zugló) esetleg Győr környékén, aki ránézne a család kincsére!
Mindenki segítségét előre köszönöm!
Br, Nagysz
Milyen gyertyára gondolsz 130-nál nem porlasztócsúcsra gondoltál???Ha az utóbbira akkor ha annak gondja van hibát fog dobni.Üzemanyagszürő csere légszürő csere volt mostanában,???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15112 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 21:49:47 »

Milyen gyertyára gondolsz 130-nál nem porlasztócsúcsra gondoltál???Ha az utóbbira akkor ha annak gondja van hibát fog dobni.Üzemanyagszürő csere légszürő csere volt mostanában,???
szerintem szakaszosan szökik a turbónyomása. gyertya alatt nemtom mire gondolt, de benzinesként nem a tdci topicba írt volna..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15113 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 21:54:17 »

szerintem szakaszosan szökik a turbónyomása. gyertya alatt nemtom mire gondolt, de benzinesként nem a tdci topicba írt volna..
Ezért írtam én is ezt a kérdést!Már 2-en vagyunk akik nem értik?Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
nagysz.hu
Vendég
« Új hozzászólás #15114 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 21:54:31 »

Milyen gyertyára gondolsz 130-nál nem porlasztócsúcsra gondoltál???Ha az utóbbira akkor ha annak gondja van hibát fog dobni.Üzemanyagszürő csere légszürő csere volt mostanában,???

Köszönöm. Pont ez a bajom, hogy a szervizben ezeket mind kicserélték (üzemanyag, légszűrő, pollen, stb.) és azt mondták a szervizben, hogy minden rendben van, ezért furcsa a dolog.
Naplózva
nagysz.hu
Vendég
« Új hozzászólás #15115 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 21:58:11 »

Elnézést, a porlasztócsúcsra gondoltam és természetesen tdci motorról van szó.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15116 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 22:00:30 »

Elnézést, a porlasztócsúcsra gondoltam és természetesen tdci motorról van szó.
mivel üzemanyagrendszer problémánál lenne hibakód és nem konstans tempónál szokott jelentkezni, így inkább egy lukas turbócsőre mernék tippelni.
mondom tippelni.. látatlanban..  wave
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15117 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 22:18:40 »

Elnézést, a porlasztócsúcsra gondoltam és természetesen tdci motorról van szó.
Tedd ki aláírásba a kocsi adatait.Továbbá ahogy GIN mondta az összes turbó csövet nézd át.Ahiol olajpára van ott gond lehet.Tapogasd át nyomkod meg a csöveket hátha találsz repedést.Láttad is,hogy kicserélték őket vagy csak bemondták,mert láttunk már itt ötbben meg hallottunk cifra dolgokat.Hajrá.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
jozsef.kovacs
Vendég
« Új hozzászólás #15118 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 23:26:42 »

Tedd ki aláírásba a kocsi adatait.Továbbá ahogy GIN mondta az összes turbó csövet nézd át.Ahiol olajpára van ott gond lehet.Tapogasd át nyomkod meg a csöveket hátha találsz repedést.Láttad is,hogy kicserélték őket vagy csak bemondták,mert láttunk már itt ötbben meg hallottunk cifra dolgokat.Hajrá.
Sziasztok,

Köszönöm szépen a gyors segitsegeteket, ma sikerült megoldanom a problémat.
Szetszedtem az elektronikat a turbon es kimertem muszerrel az aramkort a vill.moci egyik bemenete nemkapta meg a vezerelt feszt, ezt mint mondtam 3 honapja felujitottak a turboval egyutt, rosszul vagy gyengen forrasztottak meg az egyik vezeteket, az aramkoron megvolt a feszultseg, de a vezeteken mar nem ment at.
Atforrasztottam es leteszteltuk jaromotorral, szepen elkezdte a kijovo kar mozgatasat, mondanom se kell az oromtol majd kiugrottam a borombol.
Összeszereltem kitoroltem a kodot es gyonyoruen mukodik azota.
A szervizben kaptam 1300 font arajanlatot az uj turbora + beszerelésere.
Az elektronikat meg 300 fontert ujitottak volna fel.
Csak azt nem ertem, hogy a Ford miert nem gyartja-arulja ezt az alkatreszt kulon? miert csak turboval egyutt ha a razkodastol az evek soran elengedheti a forrasztas vagy esetleg teljesen tonkre is mehet.
Megegyszer koszonom a segitsegeteket wave
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #15119 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 01:28:09 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék Tőletek kérni a kedvenc autónkkal kapcsolatban (MK3, 2006, valós 120.000 km, 6 seb). Ma vettem észre, hogy az autópályán 130-as tempóban a motor nem jár egyenletesen. Olyan, mintha folyamatosan hátulról kisebb széllökések érnék és szaggatottan jár a motor. Nem durva, de azért aggaszt a dolog. Egy kicsit talán többet fogyaszt és teljesítmény visszaesést nem tapasztaltam. Eddig ez nem volt feltűnő, mert városban használtam és nem éreztem ezt a problémát.  Az autó most volt 120 ezres szakszervizben, ahol minden, ami ekkor kell cseréltek. Sajnos nem nagyon értek hozzá, de talán gyertya probléma lehet... Tudnátok esetleg tippeket adni, hogy milyen irányba induljak el, vagy szakembert ajánlani Budapesten (Zugló) esetleg Győr környékén, aki ránézne a család kincsére!
Mindenki segítségét előre köszönöm!
Br, Nagysz
Ez biza egy elkoszolódott EGR szelep és szívósor lesz. A konstans gáznál rángatás tipikus és a városi használat hajlamosít. Ki kell pucolni, le kell dugózni, majd fel kell készülni az EGR hibakódok törlésére.
Kormolós füstölés van-e?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15120 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 08:46:58 »

Tedd ki aláírásba a kocsi adatait.Továbbá ahogy GIN mondta az összes turbó csövet nézd át.Ahiol olajpára van ott gond lehet.Tapogasd át nyomkod meg a csöveket hátha találsz repedést.Láttad is,hogy kicserélték őket vagy csak bemondták,mert láttunk már itt ötbben meg hallottunk cifra dolgokat.Hajrá.
Lehet, hogy Relhistnek lesz igaza, bár az is levegőrendszer, mint a csőrepedés.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #15121 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 09:47:34 »

2.2 TDCi-n generátor szíjfeszítőt hogyan lehet cserélni? Az egyik csavartól kb. 3 cm-re van a kasztni, lehetetlen hozzáférni. Le kell engedni a motort (vagy felemelni)?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #15122 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 10:41:20 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék Tőletek kérni a kedvenc autónkkal kapcsolatban (MK3, 2006, valós 120.000 km, 6 seb). Ma vettem észre, hogy az autópályán 130-as tempóban a motor nem jár egyenletesen. Olyan, mintha folyamatosan hátulról kisebb széllökések érnék és szaggatottan jár a motor. Nem durva, de azért aggaszt a dolog. Egy kicsit talán többet fogyaszt és teljesítmény visszaesést nem tapasztaltam. Eddig ez nem volt feltűnő, mert városban használtam és nem éreztem ezt a problémát.  Az autó most volt 120 ezres szakszervizben, ahol minden, ami ekkor kell cseréltek. Sajnos nem nagyon értek hozzá, de talán gyertya probléma lehet... Tudnátok esetleg tippeket adni, hogy milyen irányba induljak el, vagy szakembert ajánlani Budapesten (Zugló) esetleg Győr környékén, aki ránézne a család kincsére!
Mindenki segítségét előre köszönöm!
Br, Nagysz
Szia,

nekem ugyanez a jelenség volt, autópályán, olyan volt, mintha szél lökdösné a kocsit, szakaszosan gyorsult lassult, tempomattal is.
ki volt repedve az EGR-re menő turbócső, ezt nézd meg mindenképp

Üdv.
Gábor
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15123 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 12:23:58 »

Lehet, hogy Relhistnek lesz igaza, bár az is levegőrendszer, mint a csőrepedés.
Nézd amit mimondtunk neki az is jó meg amit RELHIST mondott az is.Egyikkel sem veszít semmit ha megnézi és ledugózza.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15124 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 12:25:29 »

Nézd amit mimondtunk neki az is jó meg amit RELHIST mondott az is.Egyikkel sem veszít semmit ha megnézi és ledugózza.
Ja, már türelmetlenül várom a végeredményt  Wink
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15125 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 12:26:15 »

Ja, már türelmetlenül várom a végeredményt  Wink
eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tézé
Vendég
« Új hozzászólás #15126 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 12:57:47 »

Sziasztok.SOS szeretnék egy kis segitséget kérni.eljött a kuplung komplett csere ideje.Hol tudnék a legolcsóbban hozzá jutni. Előre is köszönöm üdv. Zoli.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #15127 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 13:34:44 »

2.2 TDCi-n generátor szíjfeszítőt hogyan lehet cserélni? Az egyik csavartól kb. 3 cm-re van a kasztni, lehetetlen hozzáférni. Le kell engedni a motort (vagy felemelni)?

AndyA
Mi levágtunk egy azt hiszem 6-os imbusz (vagy 8-as) kulcsból 1 darabot + villás kulcs és azzal tekertük ki meg be. Nem egyszerű kicsi a hely, de nekem sikerült.
Másik megoldás Alf nyomán:
Generátor feletti motortartóbakból kiveszed a csavarokat(2db 15fejű)
Határozott mozdulattal előrehúzod a motort mindenestül kb 6-8cm-t! Így lesz helyed  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #15128 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 13:50:07 »

Mi levágtunk egy azt hiszem 6-os imbusz (vagy 8-as) kulcsból 1 darabot + villás kulcs és azzal tekertük ki meg be. Nem egyszerű kicsi a hely, de nekem sikerült.
Másik megoldás Alf nyomán:
Generátor feletti motortartóbakból kiveszed a csavarokat(2db 15fejű)
Határozott mozdulattal előrehúzod a motort mindenestül kb 6-8cm-t! Így lesz helyed  eljen

Fasza... Smiley

Szíjfeszítőt hogyan oldottad meg, hogy fel tudd rakni az új szíjat?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #15129 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 13:58:08 »

Fasza... Smiley

Szíjfeszítőt hogyan oldottad meg, hogy fel tudd rakni az új szíjat?

AndyA
Nekem nincs szíjleugrasztóm sajna. Én egyszerűen a kettőstömegű főtengely tárcsát bontottam ki. 2 csavar ki teljesen, 3. kilazít és a tárcsa így jól mozgatható és a szíj lazítható. Kézi erővel simán visszarakható mellesleg.
Ezáltal a szíjfeszítőt is tudtam cserélni, bb
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #15130 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 13:59:39 »

Nekem nincs szíjleugrasztóm sajna. Én egyszerűen a kettőstömegű főtengely tárcsát bontottam ki. 2 csavar ki teljesen, 3. kilazít és a tárcsa így jól mozgatható és a szíj lazítható. Kézi erővel simán visszarakható mellesleg.
Ezáltal a szíjfeszítőt is tudtam cserélni, bb

Ha a főtengely tárcsa döglött, azt honnan lehet megtudni? Mit szabad vagy nem szabad neki csinálni, ha még jó ls működőképes?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15131 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 14:03:02 »

Ha a főtengely tárcsa döglött, azt honnan lehet megtudni? Mit szabad vagy nem szabad neki csinálni, ha még jó ls működőképes?

AndyA
azt a hupákoló hangot semmivel nem lehet összekeverni... túrod neki és elkezd zenélni 1500RPM-nél, főleg terhelésnél.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #15132 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 14:13:42 »

azt a hupákoló hangot semmivel nem lehet összekeverni... túrod neki és elkezd zenélni 1500RPM-nél, főleg terhelésnél.

nekem pl nem hupákolt  szomoru1
Onnan vettem észre, hogy lejöttem az autópályáról, és a városban ahogy lelassultam, égett szakot éreztem, és kicsit füstölt  a kocsi eleje. na mondom bhasszameg, kigyulladt a kocsi???!!  falbav

Motortető felnyitása után szemrevételezéssel megállapítottam, hogy a tárcsa közepébe sütött gumi elájult, és azt fröcskölte forgás közben szanaszét a forró motortérben.  beka3
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15133 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 14:19:34 »

nekem pl nem hupákolt  szomoru1
Onnan vettem észre, hogy lejöttem az autópályáról, és a városban ahogy lelassultam, égett szakot éreztem, és kicsit füstölt  a kocsi eleje. na mondom bhasszameg, kigyulladt a kocsi???!!  falbav

Motortető felnyitása után szemrevételezéssel megállapítottam, hogy a tárcsa közepébe sütött gumi elájult, és azt fröcskölte forgás közben szanaszét a forró motortérben.  beka3
hű, az meg hogy a bánatban hevült fel? csúszott a szíj rajta?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15134 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 14:25:04 »

hű, az meg hogy a bánatban hevült fel? csúszott a szíj rajta?
És már írtam ismerősömnek meg az egész szíj  a rosszfeszítéstől ráolvadt mindenre.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15135 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 19:18:59 »

Ha a főtengely tárcsa döglött, azt honnan lehet megtudni? Mit szabad vagy nem szabad neki csinálni, ha még jó ls működőképes?

AndyA
zörög,és ha nem,akkor a forgás közben üt!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15136 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 19:27:13 »

2.2 TDCi-n generátor szíjfeszítőt hogyan lehet cserélni? Az egyik csavartól kb. 3 cm-re van a kasztni, lehetetlen hozzáférni. Le kell engedni a motort (vagy felemelni)?

AndyA
Mondom:
kikell venni a generátort!
A traverzében a feszítőnek van 3 db csavar,ami a generátor alatt van.Ha azokat kivetted,akkor a kezedben tartod a traverzzal együtt a feszítőt.Ekkor azt elviszed egy satuba,és kicseréled rajta amit szeretnél.Rugót,görgőt,a komplett feszítőt.Ennyi!
Visszafelé fordítva.Feszítő a traverzzal be,aztán a generátor vissza,és a szíj,oszt csókolom.
Csak ne felejtsd el,hogy a szíjat bele kell fűzni a feszítő görgőbe!
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.23 hétfő, 19:32:29 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15137 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 19:31:20 »

Húúúúú, Öregem! Hány lelkes amatőr fórumtárs fogja szétcseszni a turbóját nagy szakértelemmel a következő hétvégén hirtelen felindulásból, pusztán jóindulatból..  eplus2
Én sokat nézem az autókereskedőket, meg is bütykölök rajta (a kocsin) egyszerű dolgokat, de ez túl drága alkatrész, hogy kísérletezzek vele. Ervin, egyszer ha kimozdulsz otthonról, egy (észak)kelet-magyarországi turbótisztításra beneveznék  taps
Menj el inkább hozzá nem távvolság Roll Eyes
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15138 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 19:33:08 »

Menj el inkább hozzá nem távvolság Roll Eyes
Wink
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15139 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 19:50:58 »

Wink
Hát a műhelyt nehéz szállítani elvileg  wave
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15140 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 20:04:49 »

Hát a műhelyt nehéz szállítani elvileg  wave
Ja azt nehéz.. Bár nekem a műhelyem benne van egy szerszámos ládában  vigyor3
Egyelőre nem tudok odautazni. Neked könnyű, ott laksz mellette! Lehet rokonok is vagytok!? Nézzük csak Huszár Ervin, még a név is jól hangzik  eplus2
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15141 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 20:07:35 »

Ja azt nehéz.. Bár nekem a műhelyem benne van egy szerszámos ládában  vigyor3
Egyelőre nem tudok odautazni. Neked könnyű, ott laksz mellette! Lehet rokonok is vagytok!? Nézzük csak Huszár Ervin, még a név is jól hangzik  eplus2
[/quote)      Max 450 km de mit kapsz érte ?Egy jó nőért nem mennél el ?
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.23 hétfő, 20:11:33 írta Huszár Balázs » Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15142 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 20:12:22 »

Ja azt nehéz.. Bár nekem a műhelyem benne van egy szerszámos ládában  vigyor3
Egyelőre nem tudok odautazni. Neked könnyű, ott laksz mellette! Lehet rokonok is vagytok!? Nézzük csak Huszár Ervin, még a név is jól hangzik  eplus2
Max 450 km de mit kapsz érte ?
Nos. kösz az ajánlót Ervin nevében is  vigyor3 Mindketten tudjuk, hogy Ő segítőkész, ügyes-kezű ember, nem kell őt tovább fényezni, mert elpirul taps
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #15143 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 20:20:57 »

Ja azt nehéz.. Bár nekem a műhelyem benne van egy szerszámos ládában  vigyor3
Egyelőre nem tudok odautazni. Neked könnyű, ott laksz mellette! Lehet rokonok is vagytok!? Nézzük csak Huszár Ervin, még a név is jól hangzik  eplus2
 
 Max 450 km de mit kapsz érte ?Egy jó nőért nem mennél el ?
Na azért lehet vinném a műhelyt is.. eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15144 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 20:22:19 »

 
 Max 450 km de mit kapsz érte ?Egy jó nőért nem mennél el ?

Na azért lehet vinném a műhelyt is.. eplus2
Mármint egy jó nőért?Huh? Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes ::)Én is arra megyek pénteken Mátraházára
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.23 hétfő, 20:24:33 írta Huszár Balázs » Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #15145 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 20:24:27 »

Mármint egy jó nőért?Huh? Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes
Csakis!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
nagysz.hu
Vendég
« Új hozzászólás #15146 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 21:37:04 »

Szia,

nekem ugyanez a jelenség volt, autópályán, olyan volt, mintha szél lökdösné a kocsit, szakaszosan gyorsult lassult, tempomattal is.
ki volt repedve az EGR-re menő turbócső, ezt nézd meg mindenképp

Üdv.
Gábor

Sziasztok!

Mindenkinek köszönöm a válaszát. Minden információnak megpróbálok utána járni és jelentkezni fogok az eredménnyel. Abban az esetben, ha nem járnék - tapasztalat hiányában szerencsével - tudnátok szakember javasolni Bp-en Zugló környékén? Kérdeztétek, hogy kormolós füstölést észleltem-e? Igen, elég nagy gombócokban...
Mégegyszer köszönöm!
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15147 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 21:42:41 »

Mármint egy jó nőért?Huh? Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes ::)Én is arra megyek pénteken Mátraházára
ha már itt tartunk, iktatód van fent kat. helyett? Mert van most eladó Ervinnél  Wink
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #15148 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 22:22:19 »

 Ha nem boldogulsz, akkor megprobalhatod Vik-et, a XVI. keruletben lakik. Keress ra a forumon.

Abban az esetben, ha nem járnék - tapasztalat hiányában szerencsével - tudnátok szakember javasolni Bp-en Zugló környékén?
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.25 szerda, 10:28:37 írta francoe » Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15149 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 22:25:56 »

ha már itt tartunk, iktatód van fent kat. helyett? Mert van most eladó Ervinnél  Wink
ha katalizátor iktatóra gondolsz ,még nincs ,mindent szép sorjában(kicsit sokat költöttem a bringára(4 pcsucs, egy kis kaszni törés. turbó) na és az asszony eplus2)szívósorod milyen, van egy eladó csak egy pöttyöt koszos.ha érdekel vagy tudsz valakit írj köszi
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Oldalak: 1 ... 296 297 298 299 300 301 302 [303] 304 305 306 307 308 309 310 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.114 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.