Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:57:07
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
308
309
310
311
312
313
314
[
315
]
316
317
318
319
320
321
322
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14656783 alkalommal)
0 Felhasználó és 160 vendég van a témában
afga
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15700 Dátum:
2012.02.11 szombat, 11:13:55 »
Sziasztok! Lenne egy kis problémám az én kis moncsimmal! Kb. 2 hete volt benne cserélve mind a 4 izzítógyertya, azóta a következő jelenséget produkálja:
Elfordítom benne a kulcsot, izzít kialszik az izzításjelzó majd indítózás közben felvillan a kis lámpa, ahogy be indult ki is alszik egyből! Ma reggel mentem vele úgy 15km-t majd hirtelen el kellett szaladnom otthonról, miután ráadtam a gyújtást villogott az izzítás jelzőm, levettem rá adtam megint aztán ki is aludt! Most meghajtottam autópályán, semmi erő vesztés, villogás nem volt! Szerintetek mi lehet a probléma? Nem füstöl, fogyasztásával sincs gond!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15701 Dátum:
2012.02.11 szombat, 11:31:26 »
Idézetet írta: afga - 2012.02.11 szombat, 11:13:55
Sziasztok! Lenne egy kis problémám az én kis moncsimmal! Kb. 2 hete volt benne cserélve mind a 4 izzítógyertya, azóta a következő jelenséget produkálja:
Elfordítom benne a kulcsot, izzít kialszik az izzításjelzó majd indítózás közben felvillan a kis lámpa, ahogy be indult ki is alszik egyből! Ma reggel mentem vele úgy 15km-t majd hirtelen el kellett szaladnom otthonról, miután ráadtam a gyújtást villogott az izzítás jelzőm, levettem rá adtam megint aztán ki is aludt! Most meghajtottam autópályán, semmi erő vesztés, villogás nem volt! Szerintetek mi lehet a probléma? Nem füstöl, fogyasztásával sincs gond!
Ha csak most a mínuszokban van ez a problémád,akkor gázolajszűrőcsere megoldja a problémát.Ha máskor is volt már ilyen-plusszokban,akkor menj el hibakódolvasásra,mert biztosan tárolt el hibát!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15702 Dátum:
2012.02.11 szombat, 11:32:30 »
Idézetet írta: jamy - 2012.02.11 szombat, 10:47:36
Köszi az infot csak oktoberben vettem akkor lett csarélve minden szürő meg az olaj,számit az valamit?de az a baj hogy nem tudom hogy az első megállás elött volt-e fagy!
meg a hibakodok kiolvasása elött viszont volt -19 és akkor már majdnem lemerült az akisi mire elindult aztán vittem kiolvastatni a hibát ami ezek voltak:
P1664,P0335,P1562
Remélem ezzel többet tudtok kezdeni
Szóval tdci!Folytassuk akkor a tdci topicban!Átviszem oda.
P1664 Injection Pump Control Module Malfunction
P0335 Crankshaft Position Sensor A Circuit
P1562 PCM B+ Voltage Low (KAM power)
Ha ezek a kódok csak az akku lemerülése után voltak a tárolóban,akkor ez még nem biztos,hogy baj.Akkor viszont igen,ha törlés után ismét betárolja őket.
Amúgy a szűrőcsere mindenképp erősen javasolt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Puskás
Vendég
elektromosság
«
Új hozzászólás #15703 Dátum:
2012.02.11 szombat, 11:43:07 »
Sziasztok! van egy komoly gondom a 2001 es tddi mondeommal! Tegnap hoztam haza a generátorom a javításból / feszszabályzót és dióda hidat cseréltek benne/ be is építettem mindjárt de azt tapasztaltam hogy 20 mp motorjárás után ismét kigyullad a töltés lámpa! megmértem 14,2 ilyenkor a töltés. azt mondták szakadás lehet a vezetékbe na most ezt megvizsgáltam a köteg és a generátor között de ott nincs szakadás és azt feltételezem hogy a vastag kötegbe pedig nem nagyon valószínű a szakadás! tanácstalan vagyok hogy mi lehet a probléma és bízom benne hogy estleg tudtok ebben segíteni. Előre is köszönöm az ötleteket!
Naplózva
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15704 Dátum:
2012.02.11 szombat, 12:08:40 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.07 kedd, 20:04:38
Déli m0-ás dunahíd(Deák Ferenc híd
)környékén tudok én is segíteni hibakódolvasásban!
Köszi, de mostanában nem olvastam a fórumot. Sajnos odaáig jutottam, hogy tegnap reggel a vészüzemre állás mellett a szokásos traktor üzemmódba lépett az autó. Vik felprogizta az egyik csúcsot.
4 csúcs, magasnyomású szivattyú csere és üzemanyagrendszer tisztítás következik.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: elektromosság
«
Új hozzászólás #15705 Dátum:
2012.02.11 szombat, 12:21:46 »
Idézetet írta: Puskás - 2012.02.11 szombat, 11:43:07
Sziasztok! van egy komoly gondom a 2001 es tddi mondeommal! Tegnap hoztam haza a generátorom a javításból / feszszabályzót és dióda hidat cseréltek benne/ be is építettem mindjárt de azt tapasztaltam hogy 20 mp motorjárás után ismét kigyullad a töltés lámpa! megmértem 14,2 ilyenkor a töltés. azt mondták szakadás lehet a vezetékbe na most ezt megvizsgáltam a köteg és a generátor között de ott nincs szakadás és azt feltételezem hogy a vastag kötegbe pedig nem nagyon valószínű a szakadás! tanácstalan vagyok hogy mi lehet a probléma és bízom benne hogy estleg tudtok ebben segíteni. Előre is köszönöm az ötleteket!
a kis csatiban lévő vezetékeket kellene leellenőrizni,hogy ott azok közül nincs-e szakadt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15706 Dátum:
2012.02.11 szombat, 12:21:58 »
Idézetet írta: Koniman - 2012.02.11 szombat, 12:08:40
Köszi, de mostanában nem olvastam a fórumot. Sajnos odaáig jutottam, hogy tegnap reggel a vészüzemre állás mellett a szokásos traktor üzemmódba lépett az autó. Vik felprogizta az egyik csúcsot.
4 csúcs, magasnyomású szivattyú csere és üzemanyagrendszer tisztítás következik.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15707 Dátum:
2012.02.11 szombat, 12:29:20 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.11 szombat, 12:21:58
Azt már nem is mondom, hogy a generátor oldalon komplett feszító + szíj + főtengelytárcsa, szadonfutó csere szükséges már rég óta + a gázpedál jeladó is bemondta az unalmas és időnként újraindításra ösztökél.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.11 szombat, 13:18:22 írta Koniman
»
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Puskás
Vendég
Válasz: elektromosság
«
Új hozzászólás #15708 Dátum:
2012.02.11 szombat, 12:35:50 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.11 szombat, 12:21:46
a kis csatiban lévő vezetékeket kellene leellenőrizni,hogy ott azok közül nincs-e szakadt.
Szia! én szétszedtem minden csatlakozot a motortérben a a generátortól a köegig de semmi. műszerrel mértem szakadást is de az se hozott eredményt!
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15709 Dátum:
2012.02.11 szombat, 14:06:00 »
Sziasztok!
Egy kis segitséget szeretnék kérni! Leirnám, hogy mit csinálok és akkor mi a jelenség és kérem, aki tud rá segitséget, az irja meg!
Szóval minusz 10fok körüli az idöjárás, az autó egy napot állt, reggel beülök, gyujtás kapcsolok, megvárom mig kialszik az izzitó kis lámpája, majd inditózok, de csak forog a motor, nem indul! Ezután ujra gyujtást adok, megvárom mig kialszik az izziitó lámpája, leveszem a gyujtást, majd vissza, lámpa kialszik és inditozok, de csak forog! Harmadszor is gyujtás, lámpa kialszik rögtön inditózok és pöcre indul a motor! Ezután alapjárat fentröl vagyis kb 1000röl fél perc alatt lemegy alapjáratra és gyönyörüen jár a motor, nincs semmi hangja semmi alapjáratingadozás, jól megy indulás után is, huz, nem dadog nem rángat! Nincs semmilyen hibajelzés sem, akkor sem amikor nem indul be, még a chek lámpa sem világit!
A lényeg, hogy én eddig benzinessel mentem csak, ott picit vártam gyujtás után, majd inditoztam! Dieselnél talán másképpen kellene csinálni ilyen hidegben!? Segitsetek kérlek! Köszönöm!
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15710 Dátum:
2012.02.11 szombat, 14:40:35 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2012.02.11 szombat, 14:06:00
Sziasztok!
Egy kis segitséget szeretnék kérni! Leirnám, hogy mit csinálok és akkor mi a jelenség és kérem, aki tud rá segitséget, az irja meg!
Szóval minusz 10fok körüli az idöjárás, az autó egy napot állt, reggel beülök, gyujtás kapcsolok, megvárom mig kialszik az izzitó kis lámpája, majd inditózok, de csak forog a motor, nem indul! Ezután ujra gyujtást adok, megvárom mig kialszik az izziitó lámpája, leveszem a gyujtást, majd vissza, lámpa kialszik és inditozok, de csak forog! Harmadszor is gyujtás, lámpa kialszik rögtön inditózok és pöcre indul a motor! Ezután alapjárat fentröl vagyis kb 1000röl fél perc alatt lemegy alapjáratra és gyönyörüen jár a motor, nincs semmi hangja semmi alapjáratingadozás, jól megy indulás után is, huz, nem dadog nem rángat! Nincs semmilyen hibajelzés sem, akkor sem amikor nem indul be, még a chek lámpa sem világit!
A lényeg, hogy én eddig benzinessel mentem csak, ott picit vártam gyujtás után, majd inditoztam! Dieselnél talán másképpen kellene csinálni ilyen hidegben!? Segitsetek kérlek! Köszönöm!
Cseréld ki az ízzítógyertyákat.
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15711 Dátum:
2012.02.11 szombat, 14:42:06 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2012.02.11 szombat, 14:06:00
Sziasztok!
Egy kis segitséget szeretnék kérni! Leirnám, hogy mit csinálok és akkor mi a jelenség és kérem, aki tud rá segitséget, az irja meg!
Szóval minusz 10fok körüli az idöjárás, az autó egy napot állt, reggel beülök, gyujtás kapcsolok, megvárom mig kialszik az izzitó kis lámpája, majd inditózok, de csak forog a motor, nem indul! Ezután ujra gyujtást adok, megvárom mig kialszik az izziitó lámpája, leveszem a gyujtást, majd vissza, lámpa kialszik és inditozok, de csak forog! Harmadszor is gyujtás, lámpa kialszik rögtön inditózok és pöcre indul a motor! Ezután alapjárat fentröl vagyis kb 1000röl fél perc alatt lemegy alapjáratra és gyönyörüen jár a motor, nincs semmi hangja semmi alapjáratingadozás, jól megy indulás után is, huz, nem dadog nem rángat! Nincs semmilyen hibajelzés sem, akkor sem amikor nem indul be, még a chek lámpa sem világit!
A lényeg, hogy én eddig benzinessel mentem csak, ott picit vártam gyujtás után, majd inditoztam! Dieselnél talán másképpen kellene csinálni ilyen hidegben!? Segitsetek kérlek! Köszönöm!
Hozzáteszem, hogy egy honapja lett minden szürö cserélve, gázolajszürö is és olaj is! Akksit is cseréltem arra gyanakodtam, mert elsö ilyen alkalommal lemerült hamar! Illetve mostanában pár napja minusz 15 fok van éjjel, amikor indulnék! Elötte amig max minusz 5-6 volt, addig szépen beröffent egyböl! OMV-t tankolok és hát nem a prémium csak a sima dieselt!
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15712 Dátum:
2012.02.11 szombat, 14:57:57 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2012.02.11 szombat, 14:42:06
Hozzáteszem, hogy egy honapja lett minden szürö cserélve, gázolajszürö is és olaj is! Akksit is cseréltem arra gyanakodtam, mert elsö ilyen alkalommal lemerült hamar! Illetve mostanában pár napja minusz 15 fok van éjjel, amikor indulnék! Elötte amig max minusz 5-6 volt, addig szépen beröffent egyböl! OMV-t tankolok és hát nem a prémium csak a sima dieselt!
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Izz%C3%ADt%C3%B3gyerty%C3%A1k_cser%C3%A9je_TDCI_MK3
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15713 Dátum:
2012.02.11 szombat, 15:12:53 »
Idézetet írta: stealt - 2012.02.11 szombat, 14:57:57
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Izz%C3%ADt%C3%B3gyerty%C3%A1k_cser%C3%A9je_TDCI_MK3
Köszönöm, ezt olvastam is már, csak gondoltam hátha nem hiba ez a nem indulás, csak a hidegben csinálja ezt mindegyik ilyen kocsi! Vagy hogy nem kellene várnom mielött inditózok, hanem egyböl kellene ahogy elalszik az izzitó lámpája vagy még elöbb is!
Amugy ez a csere ha nincs garázs, csak parkolo, akkor megcsinálható házilag egy amugy nem éppen szakembernek!? Vagy job ha szervizbe viszem!? Milyen dijat számolnak fel egy ilyennek ott!?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15714 Dátum:
2012.02.11 szombat, 15:23:38 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2012.02.11 szombat, 15:12:53
Köszönöm, ezt olvastam is már, csak gondoltam hátha nem hiba ez a nem indulás, csak a hidegben csinálja ezt mindegyik ilyen kocsi! Vagy hogy nem kellene várnom mielött inditózok, hanem egyböl kellene ahogy elalszik az izzitó lámpája vagy még elöbb is!
Amugy ez a csere ha nincs garázs, csak parkolo, akkor megcsinálható házilag egy amugy nem éppen szakembernek!? Vagy job ha szervizbe viszem!? Milyen dijat számolnak fel egy ilyennek ott!?
Én magamnak cseréltem. Kényelmesen kb 2-3 óra munka. Garázsnékül is meg lehet csinálni de ilyen hidegben nem, mert odafagynak az ujjaid a csavarokhoz. Meg műteni szerintem azért garázsban illik.
Naplózva
norberto31
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15715 Dátum:
2012.02.11 szombat, 15:31:58 »
Idézetet írta: stealt - 2012.02.11 szombat, 15:23:38
Én magamnak cseréltem. Kényelmesen kb 2-3 óra munka. Garázsnékül is meg lehet csinálni de ilyen hidegben nem, mert odafagynak az ujjaid a csavarokhoz. Meg műteni szerintem azért garázsban illik.
Hasonló problémával küszködöm én is és gondoltam már a cserére de parázok hogy beleszakad. Valami praktika amitől könnyedén kijönnek?
Naplózva
2004-es 2.0TDCI Ghia Kombi Aut.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: elektromosság
«
Új hozzászólás #15716 Dátum:
2012.02.11 szombat, 15:36:01 »
Idézetet írta: Puskás - 2012.02.11 szombat, 12:35:50
Szia! én szétszedtem minden csatlakozot a motortérben a a generátortól a köegig de semmi. műszerrel mértem szakadást is de az se hozott eredményt!
Akkor az a kérdés,hogy hol javíttatad?Van-e garancia a javításra?Letesztelték-e próbapadon?
Amúgy a 3 szál közül a fehér és a barna a PCM-be megy.Ott max szakadást érdemes mérni.A harmadik szál a narancs/sárga ami még fontos.Ezen kapja a gerjesztőfeszültséget a generátor.Ezt csekkold le a motortéri biztitáblában,hogy nincs-e kipucsítva az F30 as bizti (7,5A)!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15717 Dátum:
2012.02.11 szombat, 15:38:26 »
Idézetet írta: norberto31 - 2012.02.11 szombat, 15:31:58
Hasonló problémával küszködöm én is és gondoltam már a cserére de parázok hogy beleszakad. Valami praktika amitől könnyedén kijönnek?
A műtét előtti nap befújsz csavarlazító sprayt az izzítók tövébe,hogy bekússzon a menet közé.Amikor meg nekiállsz,akkor érdemes kifelehajtáskor ha picit szorul,akkor visszahajtani,majd megint kifelé,majd megint vissza kicsit.Ha így teszel,jó eséllyel kijönnek sértetlenül.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15718 Dátum:
2012.02.11 szombat, 15:45:21 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2012.02.11 szombat, 14:42:06
Hozzáteszem, hogy egy honapja lett minden szürö cserélve, gázolajszürö is és olaj is! Akksit is cseréltem arra gyanakodtam, mert elsö ilyen alkalommal lemerült hamar! Illetve mostanában pár napja minusz 15 fok van éjjel, amikor indulnék! Elötte amig max minusz 5-6 volt, addig szépen beröffent egyböl! OMV-t tankolok és hát nem a prémium csak a sima dieselt!
Próbáld meg egyik reggel hajszárítóval felmelegíteni a szűrőt,és csak azután indítsd!Ezzel kiszűröd a szűrő problémát,mert semmit nem jelent,hogy 1 hónapja cserélted,ha betankoltál némi vizet,és bele van fagyva.
Aztán lehetséges hibaok,még az is,hogy fellevegősödik a rendszer.Megsérült,vagy nem zár jól valamelyik gumi ó gyűrű.Keress gázolajszivárgásra utaló jeleket a csúcsok körül-nagynyomású hollandereknél,résolaj visszavezető csövek környékén.És persze a szűrő környékén is.
Izzítók nélkül is kéne röffenjen elsőre a gép,max egy kicsit dadogna.A tdci-nek a kompresszió ami fontos hogy meglegyen induláskor-persze az izzítók is azok,főleg ha már jár a motor,mert az is segít simítani az alapjáratot.Leellenőrizni nem árt azokat sem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Csalinger
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15719 Dátum:
2012.02.11 szombat, 16:47:22 »
Sziasztok
nekem is csatlakoznom kell a -20ban nem induló diesel tulajdonosok hoz
de nekem olyan probléma van hogy baccik beindulni. kb 30-perc indítózás és bikázás után talán elindul. ha elindul akkor el kezd dadogni, és menet közben megáll a motor és villog az izzítás jelzőlámpa,kulcs 0 ra újra indít és megy tovább , kellene egy kis infó mire készüljek , a izzítógyertya és a üaszűrő már be van tervezve , vettem új aksit is , de jó volna még ötletek mire figyeljek , mi lehet a gond és ha már szétszedem a szívósor tisztítás mellett mit csináljak meg . ja mégy egy érdekes tény a fogyasztásom 6,1ről le ment 5,0 ra de mitől az lővésem nincs.
Naplózva
Puskás
Vendég
Válasz: elektromosság
«
Új hozzászólás #15720 Dátum:
2012.02.11 szombat, 17:31:30 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.11 szombat, 15:36:01
Akkor az a kérdés,hogy hol javíttatad?Van-e garancia a javításra?Letesztelték-e próbapadon?
Amúgy a 3 szál közül a fehér és a barna a PCM-be megy.Ott max szakadást érdemes mérni.A harmadik szál a narancs/sárga ami még fontos.Ezen kapja a gerjesztőfeszültséget a generátor.Ezt csekkold le a motortéri biztitáblában,hogy nincs-e kipucsítva az F30 as bizti (7,5A)!
Hello! igen arra gondoltam hogy abban a két szálban nincs szakadás ami a pcmhez megy. A gerjesztő áram is megvan. Egy helyi villamosságihoz vittem aki sok cimborámnak csinál villamosságot igaz nem mondeot de van köztük audi is. Reklámációnak sajna nem nagyon lesz lehetősége de azt kell lassan hinnem hogy vmi nem sikerült a javításban más nem lehet esteleg a pcm beszart bár annak nem tudom mi lenne a tünete egyáltalán létezhet ilyen?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: elektromosság
«
Új hozzászólás #15721 Dátum:
2012.02.11 szombat, 18:13:56 »
Idézetet írta: Puskás - 2012.02.11 szombat, 17:31:30
Hello! igen arra gondoltam hogy abban a két szálban nincs szakadás ami a pcmhez megy. A gerjesztő áram is megvan. Egy helyi villamosságihoz vittem aki sok cimborámnak csinál villamosságot igaz nem mondeot de van köztük audi is. Reklámációnak sajna nem nagyon lesz lehetősége de azt kell lassan hinnem hogy vmi nem sikerült a javításban más nem lehet esteleg a pcm beszart bár annak nem tudom mi lenne a tünete egyáltalán létezhet ilyen?
Mérdmeg terhelve a töltést úgy milyen változik-e.NEkem off autónál volt ilyen és mindig a dióda sorban lett újból a hiba.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Puskás
Vendég
Válasz: elektromosság
«
Új hozzászólás #15722 Dátum:
2012.02.11 szombat, 18:24:25 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.02.11 szombat, 18:13:56
Mérdmeg terhelve a töltést úgy milyen változik-e.NEkem off autónál volt ilyen és mindig a dióda sorban lett újból a hiba.
Mértem: akksi feszkó alapba 12,3 indítás: 11,2 ig lemegy majd indítás után lassan megy felfele 14,2 ig ott megáll és mindig ennyi bármennyi fogyasztót rányomok. Az első szélvédőfűtést csak addig engedi amíg ki nem gyullad a töltés lámpa. Ez akkor következik be amikor eléári a 14,2 majd kb 10 mp.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: elektromosság
«
Új hozzászólás #15723 Dátum:
2012.02.11 szombat, 20:18:58 »
Idézetet írta: Puskás - 2012.02.11 szombat, 17:31:30
Hello! igen arra gondoltam hogy abban a két szálban nincs szakadás ami a pcmhez megy. A gerjesztő áram is megvan. Egy helyi villamosságihoz vittem aki sok cimborámnak csinál villamosságot igaz nem mondeot de van köztük audi is. Reklámációnak sajna nem nagyon lesz lehetősége de azt kell lassan hinnem hogy vmi nem sikerült a javításban más nem lehet esteleg a pcm beszart bár annak nem tudom mi lenne a tünete egyáltalán létezhet ilyen?
szerintem mindenképpen vidd vissza hozzá,mert a generátorral lesz gond.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15724 Dátum:
2012.02.11 szombat, 20:20:57 »
Idézetet írta: Csalinger - 2012.02.11 szombat, 16:47:22
Sziasztok
nekem is csatlakoznom kell a -20ban nem induló diesel tulajdonosok hoz
de nekem olyan probléma van hogy baccik beindulni. kb 30-perc indítózás és bikázás után talán elindul. ha elindul akkor el kezd dadogni, és menet közben megáll a motor és villog az izzítás jelzőlámpa,kulcs 0 ra újra indít és megy tovább , kellene egy kis infó mire készüljek , a izzítógyertya és a üaszűrő már be van tervezve , vettem új aksit is , de jó volna még ötletek mire figyeljek , mi lehet a gond és ha már szétszedem a szívósor tisztítás mellett mit csináljak meg . ja mégy egy érdekes tény a fogyasztásom 6,1ről le ment 5,0 ra de mitől az lővésem nincs.
azért ment le a fogyi,mert már nemkapott elég anyagot a szűrőből....
Ha meglesz a szűrőcsere,vásárolj dermedésgátló adalékot autósboltban,és amíg ilyen hidegek lesznek használd.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Puskás
Vendég
Válasz: elektromosság
«
Új hozzászólás #15725 Dátum:
2012.02.11 szombat, 20:34:01 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.11 szombat, 20:18:58
szerintem mindenképpen vidd vissza hozzá,mert a generátorral lesz gond.
Szerintem is. egésznap túráztam rajta de minden mást kizártam így csak ez marad. vagy a pcm meghibásodás létezhet ilyen? De azt azért szeretném megosztani mindenkivel hogy 1 éve szintén generátor gondom volt Székesfehérváron csinálták egy komoly műhelybe és 3 zsír új feszszabályzót raktak bele mire az utrolsó rendesen működött 1évig. Te tapasztaltál már vmi hasonlót?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: elektromosság
«
Új hozzászólás #15726 Dátum:
2012.02.11 szombat, 20:41:13 »
Idézetet írta: Puskás - 2012.02.11 szombat, 20:34:01
Szerintem is. egésznap túráztam rajta de minden mást kizártam így csak ez marad. vagy a pcm meghibásodás létezhet ilyen? De azt azért szeretném megosztani mindenkivel hogy 1 éve szintén generátor gondom volt Székesfehérváron csinálták egy komoly műhelybe és 3 zsír új feszszabályzót raktak bele mire az utrolsó rendesen működött 1évig. Te tapasztaltál már vmi hasonlót?
Van valami hasonló,de ennél egyszerűbb a magyarázat!
Az autónk Smart töltőrendszerrel van ellátva,és ez nem olyan mint a hagyományos töltőrendszer.Itt a fesszabályzó teljesen más,mint a hagyományos.Azért cserélgették,mert nem hozzá való volt.
Érdemes ezt átmazsoláznod:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0
Mégvalami.Ha mindenképp megszeretnél bizonyosodni a PCM "jóságáról",akkor gurulj el egy szervízbe,ahol gyári diaggal lecsekkolják annak működését!
"A Smart Charge rendszer számára létezik egy öndiagnosztikai lehetőség, melyet a PCM tárol és a WDS-en keresztül lehet hozzáférni. Ha hiba lép fel a rendszerben, a töltésellenőrző lámpát a PCM felgyújtja. Amennyiben a feszültségszabályozásban hiba történik, a generátor egy meghatározott 13,5 volt értékű töltőfeszültséggel működik tovább."
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.11 szombat, 20:44:43 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Puskás
Vendég
Válasz: elektromosság
«
Új hozzászólás #15727 Dátum:
2012.02.11 szombat, 20:47:29 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.11 szombat, 20:41:13
Van valami hasonló,de ennél egyszerűbb a magyarázat!
Az autónk Smart töltőrendszerrel van ellátva,és ez nem olyan mint a hagyományos töltőrendszer.Itt a fesszabályzó teljesen más,mint a hagyományos.Azért cserélgették,mert nem hozzá való volt.
Érdemes ezt átmazsoláznod:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0
Tegnap este már tanulmányoztam nagyon fain kis írás igazán sokat segített a mai nap! Gratulálok hozzá! Akik csinálták ők tisztába voltak vele csak szarok voltak az új szabályzók! láttam a saját szememmel amikor berakták és nem működött! Egy másik oldalon írtad a kálciumos aksit az miért lényeg mert nekem sima ólom aksim van!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15728 Dátum:
2012.02.11 szombat, 20:51:42 »
2 hete áll a kocsi a garázsban ami nem fűtött, és olyan hideg van hogy ma dolgoztam és a szigetelőszallag törött annyira megfagyott nem tudtam letekerni belőle semmit...szal kulcs elfordit és azonnal pöccre indult....izzitók kikötve, meg a f@s kiegészitő is....igaz utánna elég csúnyán járt pár percig, mert előtöltés baja van az adagolónak, de már vettem egy másikat majd kicseréljük...nem dermed a kannás nafta se bele...
ÓÓÓÓ bakker most nézem ez a TDCI topik és rossz helyre irtam....bakker.......hehe
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: elektromosság
«
Új hozzászólás #15729 Dátum:
2012.02.11 szombat, 20:52:40 »
Idézetet írta: Puskás - 2012.02.11 szombat, 20:47:29
Tegnap este már tanulmányoztam nagyon fain kis írás igazán sokat segített a mai nap! Gratulálok hozzá! Akik csinálták ők tisztába voltak vele csak szarok voltak az új szabályzók! láttam a saját szememmel amikor berakták és nem működött! Egy másik oldalon írtad a kálciumos aksit az miért lényeg mert nekem sima ólom aksim van!
Mert ez a rendszer a kálcium akkura lett fejleszve.Gondolom,hogy teljesen tökéletesen azzal működik összhanban.Miután az akut úgy tölti,hogy a külső levegőhőmérsékletből és a vízhőmérsékletéből "számolja",hogy mennyit töltsön.
Most engem is elbizonytalanítottál,de megnéztem.Nekem kalciumos akkum van!
http://zsu.hu/?page=product&id=621552
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15730 Dátum:
2012.02.11 szombat, 20:53:56 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.02.11 szombat, 20:51:42
2 hete áll a kocsi a garázsban ami nem fűtött, és olyan hideg van hogy ma dolgoztam és a szigetelőszallag törött annyira megfagyott nem tudtam letekerni belőle semmit...szal kulcs elfordit és azonnal pöccre indult....izzitók kikötve, meg a f@s kiegészitő is....igaz utánna elég csúnyán járt pár percig, mert előtöltés baja van az adagolónak, de már vettem egy másikat majd kicseréljük...nem dermed a kannás nafta se bele...
ÓÓÓÓ bakker most nézem ez a TDCI topik és rossz helyre irtam....bakker.......hehe
hidegen az enyémnek is csúnya hangja van de ahogy melegszik úgy szépen simul.ja bocsi az enyém MK1 TD
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15731 Dátum:
2012.02.11 szombat, 20:55:31 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.02.11 szombat, 20:51:42
2 hete áll a kocsi a garázsban ami nem fűtött, és olyan hideg van hogy ma dolgoztam és a szigetelőszallag törött annyira megfagyott nem tudtam letekerni belőle semmit...szal kulcs elfordit és azonnal pöccre indult....izzitók kikötve, meg a f@s kiegészitő is....igaz utánna elég csúnyán járt pár percig, mert előtöltés baja van az adagolónak, de már vettem egy másikat majd kicseréljük...nem dermed a kannás nafta se bele...
ÓÓÓÓ bakker most nézem ez a TDCI topik és rossz helyre irtam....bakker.......hehe
Pedig ez nem tdci előjog!A te szűrőd is-pontosabban a tddi szűrő is pont ugyan olyan!
Hozzáteszem,engem 6 éve 1xsem ért utol ez a beledermed szindróma!Most sem!Pedig itt is volt -20alatt is a hőmérséklet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: elektromosság
«
Új hozzászólás #15732 Dátum:
2012.02.11 szombat, 20:56:43 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.11 szombat, 20:41:13
Van valami hasonló,de ennél egyszerűbb a magyarázat!
Az autónk Smart töltőrendszerrel van ellátva,és ez nem olyan mint a hagyományos töltőrendszer.Itt a fesszabályzó teljesen más,mint a hagyományos.Azért cserélgették,mert nem hozzá való volt.
Érdemes ezt átmazsoláznod:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0
Mégvalami.Ha mindenképp megszeretnél bizonyosodni a PCM "jóságáról",akkor gurulj el egy szervízbe,ahol gyári diaggal lecsekkolják annak működését!
"A Smart Charge rendszer számára létezik egy öndiagnosztikai lehetőség, melyet a PCM tárol és a WDS-en keresztül lehet hozzáférni. Ha hiba lép fel a rendszerben, a töltésellenőrző lámpát a PCM felgyújtja. Amennyiben a feszültségszabályozásban hiba történik, a generátor egy meghatározott 13,5 volt értékű töltőfeszültséggel működik tovább."
Ez a SMART rendszer annyira fontos amugy szerintetek? vagy beletették hogy ezis betudjon sz@rni?....e nélkül is vigan működnek autók szerintem.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15733 Dátum:
2012.02.11 szombat, 20:57:57 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.11 szombat, 20:55:31
Pedig ez nem tdci előjog!A te szűrőd is-pontosabban a tddi szűrő is pont ugyan olyan!
Hozzáteszem,engem 6 éve 1xsem ért utol ez a beledermed szindróma!Most sem!Pedig itt is volt -20alatt is a hőmérséklet.
mondjuk a gázolaj dermedés az kút függő.
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15734 Dátum:
2012.02.11 szombat, 20:58:26 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.11 szombat, 20:55:31
Pedig ez nem tdci előjog!A te szűrőd is-pontosabban a tddi szűrő is pont ugyan olyan!
Hozzáteszem,engem 6 éve 1xsem ért utol ez a beledermed szindróma!Most sem!Pedig itt is volt -20alatt is a hőmérséklet.
Nana....az enyémben pdtdi szűrők vannak....lehet ez a titok?
Naplózva
Puskás
Vendég
Válasz: elektromosság
«
Új hozzászólás #15735 Dátum:
2012.02.11 szombat, 21:02:30 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.02.11 szombat, 20:56:43
Ez a SMART rendszer annyira fontos amugy szerintetek? vagy beletették hogy ezis betudjon sz@rni?....e nélkül is vigan működnek autók szerintem.
Ez egy olyan rendszer ami súlyosan húzza az ember pénztárcáját! biztos hogy precíz dolog csak ne romoljon el! Észre vételem szerint 2x annyiba kerül a javítás mint egy sima generátoré!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: elektromosság
«
Új hozzászólás #15736 Dátum:
2012.02.11 szombat, 21:02:43 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.02.11 szombat, 20:56:43
Ez a SMART rendszer annyira fontos amugy szerintetek? vagy beletették hogy ezis betudjon sz@rni?....e nélkül is vigan működnek autók szerintem.
Azért ez nem csak a töltésről szól.Lehet,hogy bonyolultnak hangzik,és egy sima lada is tudta a feszültséget szabályozni.De azért ott vannak a fogyasztók lekapcsolása és visszakapcsolása is.És szerintem a gyári akkuk is azért bírják 6-7évig,mert sokkal pontosabban történik a töltés.
Először én nem is tudtam,hogy nekünk ilyen van.Azóta sokmindenre adott magyarázatot,hogy tudjuk hogy működik.
Mit mondjon az ember.Ezeket hozza a kor.1980ban még nem léteztek ilyenek.2080ban meg már repülni is fognak az autók.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: elektromosság
«
Új hozzászólás #15737 Dátum:
2012.02.11 szombat, 21:05:11 »
Idézetet írta: Puskás - 2012.02.11 szombat, 21:02:30
Ez egy olyan rendszer ami súlyosan húzza az ember pénztárcáját! biztos hogy precíz dolog csak ne romoljon el! Észre vételem szerint 2x annyiba kerül a javítás mint egy sima generátoré!
Nem-feltétlenül.Az autó rendszere (PCM)nem megy tönkre.A generátort meg 25-30ért kompletten felújítják.
Nekem novemberben kellett felújíttatnom.35volt.Csapágy,diódahíd,feszszab csere.Mindezt 6óra alatt.Azóta is jó.Szerintem ez nem olyan egetverő.
Hozzáteszem 20ért már kapsz bontottat is.Az drága?szerintem nem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15738 Dátum:
2012.02.11 szombat, 21:05:52 »
Igy van....az ember belegondol és ráis jön hogy kajak fölösleges ezis....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15739 Dátum:
2012.02.11 szombat, 21:07:41 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.02.11 szombat, 20:58:26
Nana....az enyémben pdtdi szűrők vannak....lehet ez a titok?
ha az is 2 mikronos,akkor bizony semmi köze hozzá.Maximum,az,hogy még nagyon újak,és tiszták!
De a gyáriban ott van még a termo szelep is,ami melegíti a go-t.Nem tudom,a vw-ben is van?Mert ha nincs,akkor hátrányban vagy!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Puskás
Vendég
Válasz: elektromosság
«
Új hozzászólás #15740 Dátum:
2012.02.11 szombat, 21:10:06 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.11 szombat, 21:02:43
Azért ez nem csak a töltésről szól.Lehet,hogy bonyolultnak hangzik,és egy sima lada is tudta a feszültséget szabályozni.De azért ott vannak a fogyasztók lekapcsolása és visszakapcsolása is.És szerintem a gyári akkuk is azért bírják 6-7évig,mert sokkal pontosabban történik a töltés.
Először én nem is tudtam,hogy nekünk ilyen van.Azóta sokmindenre adott magyarázatot,hogy tudjuk hogy működik.
Mit mondjon az ember.Ezeket hozza a kor.1980ban még nem léteztek ilyenek.2080ban meg már repülni is fognak az autók.
Az nem tűnik soknak de egy normál generátort 15 ért megcsinálnak!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15741 Dátum:
2012.02.11 szombat, 21:11:03 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.02.11 szombat, 21:05:52
Igy van....az ember belegondol és ráis jön hogy kajak fölösleges ezis....
Hát,nem ezek mentén halad a kor!
Ha így lenne,semmi szükség nem lenne 130Le-s autókra,mert 80at megy az 50le-is.És nem lenne szükség lukacsos léghűtéses tárcsára sem,mert megfogná a jóöreg dobfék is az autókat.Sőt.A szervó is ilyen.A kormány és a fék szervó is.Egyik sem kell,ha így gondolkodnánk!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Puskás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15742 Dátum:
2012.02.11 szombat, 21:18:25 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.11 szombat, 21:11:03
Hát,nem ezek mentén halad a kor!
Ha így lenne,semmi szükség nem lenne 130Le-s autókra,mert 80at megy az 50le-is.És nem lenne szükség lukacsos léghűtéses tárcsára sem,mert megfogná a jóöreg dobfék is az autókat.Sőt.A szervó is ilyen.A kormány és a fék szervó is.Egyik sem kell,ha így gondolkodnánk!
Ne érts félre én ezekkel tisztába vagyok csak kevésnek találom az 1 évet amit ment a rendszer pedig tavaly kapott új aksit a rendszer dehát ez van majd hétfőn keresek vmi komolyabb szakit! Tegnap találtam ezt a lapot és nagyon szupi sok kérdésre kap magyarázatot az ember! 8 éve gyűröm a mondit igen elégedett vagyok vele!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: elektromosság
«
Új hozzászólás #15743 Dátum:
2012.02.11 szombat, 21:19:08 »
Idézetet írta: Puskás - 2012.02.11 szombat, 21:10:06
Az nem tűnik soknak de egy normál generátort 15 ért megcsinálnak!
Most erre tényleg mit lehet mondani?
?
Ilyen az autónk!Én nem sajnálok 35öt egy generátor felújításra,ha tudom,hogy jó.Nem megy minden évben tönkre-ha jól újították fel.
Nagyon fontos elem az autóban.Sajnálom,hogy te pórul jártál.De ez megint nem a márka hibája.A hibát nem a rendszerben kell keresni.Az úgy működik,ahogy kitalálták.Hibák mindig lesznek.Itt megpróbáljuk segíteni egymást,és nem győzködjük a másikat,hogy xart vett.Ami persze lehet,hogy így van,csak általánosan nem lehet kijelenteni.
És örülhetünk,hogy nem olyan generátorunk van,amelyik a fékezés energiáját is betölti az akkuba-lásd bömbi.
Na annak nekem sem tetszene a felújítási költsége.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15744 Dátum:
2012.02.11 szombat, 21:21:41 »
Idézetet írta: Puskás - 2012.02.11 szombat, 21:18:25
Ne érts félre én ezekkel tisztába vagyok csak kevésnek találom az 1 évet amit ment a rendszer pedig tavaly kapott új aksit a rendszer dehát ez van majd hétfőn keresek vmi komolyabb szakit! Tegnap találtam ezt a lapot és nagyon szupi sok kérdésre kap magyarázatot az ember! 8 éve gyűröm a mondit igen elégedett vagyok vele!
Az lehet,hogy a szakműhely hibája,hogy 1 évet bírt a felújított generátor.
Jó ötlet felkeresni másik műhelyt!
Merre laksz?Hátha tudunk ajánlani hozzáértőt!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15745 Dátum:
2012.02.11 szombat, 21:22:10 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.11 szombat, 21:07:41
ha az is 2 mikronos,akkor bizony semmi köze hozzá.Maximum,az,hogy még nagyon újak,és tiszták!
De a gyáriban ott van még a termo szelep is,ami melegíti a go-t.Nem tudom,a vw-ben is van?Mert ha nincs,akkor hátrányban vagy!
Akkora hátrányba vagyok hogy büdös életbe nem lessz benne ford szűrő többet....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15746 Dátum:
2012.02.11 szombat, 21:23:03 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.02.11 szombat, 21:22:10
Akkora hátrányba vagyok hogy büdös életbe nem lessz benne ford szűrő többet....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Puskás
Vendég
Válasz: elektromosság
«
Új hozzászólás #15747 Dátum:
2012.02.11 szombat, 21:23:34 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.11 szombat, 21:19:08
Most erre tényleg mit lehet mondani?
?
Ilyen az autónk!Én nem sajnálok 35öt egy generátor felújításra,ha tudom,hogy jó.Nem megy minden évben tönkre-ha jól újították fel.
Nagyon fontos elem az autóban.Sajnálom,hogy te pórul jártál.De ez megint nem a márka hibája.A hibát nem a rendszerben kell keresni.Az úgy működik,ahogy kitalálták.Hibák mindig lesznek.Itt megpróbáljuk segíteni egymást,és nem győzködjük a másikat,hogy xart vett.Ami persze lehet,hogy így van,csak általánosan nem lehet kijelenteni.
És örülhetünk,hogy nem olyan generátorunk van,amelyik a fékezés energiáját is betölti az akkuba-lásd bömbi.
Na annak nekem sem tetszene a felújítási költsége.
Sokat használom a kocsit és nagyon sokat kibír! nekem ez már a második mondeom előtte 1 1.8 td volt de ha kell a következő kocsim is mondeo lesz ha módomba fog állni! Ez a töltéses dolog csak bosszantó dolog + ehhez már megkell válogatni hogy hova viszi az ember javítani!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15748 Dátum:
2012.02.11 szombat, 21:24:53 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.11 szombat, 21:11:03
Hát,nem ezek mentén halad a kor!
Ha így lenne,semmi szükség nem lenne 130Le-s autókra,mert 80at megy az 50le-is.És nem lenne szükség lukacsos léghűtéses tárcsára sem,mert megfogná a jóöreg dobfék is az autókat.Sőt.A szervó is ilyen.A kormány és a fék szervó is.Egyik sem kell,ha így gondolkodnánk!
aha..akkor pl MKIV-be ért nem rakták bele? meg fordon kivül ki használ még ilyet?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: elektromosság
«
Új hozzászólás #15749 Dátum:
2012.02.11 szombat, 21:25:40 »
Idézetet írta: Puskás - 2012.02.11 szombat, 21:23:34
Sokat használom a kocsit és nagyon sokat kibír! nekem ez már a második mondeom előtte 1 1.8 td volt de ha kell a következő kocsim is mondeo lesz ha módomba fog állni! Ez a töltéses dolog csak bosszantó dolog + ehhez már megkell válogatni hogy hova viszi az ember javítani!
Például ide:
http://mondeo.hu/index.php?topic=167.msg424087#msg424087
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=6036
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
308
309
310
311
312
313
314
[
315
]
316
317
318
319
320
321
322
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ