Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:23:55
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
327
328
329
330
331
332
333
[
334
]
335
336
337
338
339
340
341
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14655514 alkalommal)
0 Felhasználó és 131 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16650 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 16:01:21 »
Idézetet írta: mope86 - 2012.03.15 csütörtök, 14:15:33
Hello a vízbe is van kenőanyag csak az nem olaj hanem fagyálló ha kicsit utána jársz minden autónak megvan egy optimális keverési aránya ami pont ahoz kel hogy megfelelő kenése legyen a vízpumpának, probáld ki hogy csak tiszta vizet raksz a kocsiba és majd kiderül meddig birja a vízpumpa.
Tudom... csak ironizáltam. Nemcsak a kenéz, meg a fagyállóság miatt kell, hanem hogy hatástalanítsa a vízkövet.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tibike71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16651 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 18:05:38 »
Helló mindenki!
Ma megpoharaztuk a csúcsokat. Sikeresen le is törtük az 1ik porlasztóról a résolajcső kis műanyag csőcsonkját
Ha tud vki ilyen műanyag vackot jelezze megvásárolnám sos! Alényeg: lendkerék felől 1, és 3, henger 7-7ml, 2, henger 9ml 4, henger14ml! Szerintem 4.csúcs kuka a többi még elmegy
Naplózva
2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16652 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 19:27:49 »
Idézetet írta: skyjezus - 2012.03.15 csütörtök, 14:01:08
mennyibe került kb?? úgy össz. egészében??
A 4 db csúcs teljes felújítása 203 ezer valahányzáz ft (mind kapott új kódokat is).
De az sem tanult egy percet sem, beírták az új kódokat és utána azonnal tökéletesen halk és egyenletes lett a járása.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16653 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 19:33:22 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.03.15 csütörtök, 14:21:30
Én amit eddig láttam mondeo TDCI-t(volt pár)...Franconero és a tied volt a legszebb hangu és járású motor....
Amugy szerintem Franco 90LE kocsijából lehetett kihozni érzetre is a chippes kocsik közül amik itt lettek csinálva.
Francoéval mentem még csippelés előtt, az már akkor is ment úgy mint egy 130-as 3000-es fordulatig, utána lehetett érezni, hogy kicsit gyengébb, de nem sokkal. Így csippelve biztosan sokkal erősebb.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16654 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 21:09:21 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.03.15 csütörtök, 14:21:30
Én amit eddig láttam mondeo TDCI-t(volt pár)...Franconero és a tied volt a legszebb hangu és járású motor....
Amugy szerintem Franco 90LE kocsijából lehetett kihozni a legtöbbet érzetre is a chippes kocsik közül amik itt lettek csinálva.
madarason full egymás mellett ment mindkettőnké, kb ugyan úgy mentek
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16655 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 21:11:52 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.03.15 csütörtök, 19:33:22
Francoéval mentem még csippelés előtt, az már akkor is ment úgy mint egy 130-as 3000-es fordulatig, utána lehetett érezni, hogy kicsit gyengébb, de nem sokkal. Így csippelve biztosan sokkal erősebb.
nekem a 90le chip nélkül nagyon gyenge volt, chip után lett faxa
állítgatta is a szaki rendesen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
malacka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16656 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 21:16:20 »
Idézetet írta: korponisz - 2012.03.14 szerda, 19:18:17
Sziasztok!
Pár nappal ezelőtt írtam, hogy injektor csere volt az autómban, mind a 4 db! autó már 2x is felprogramozva hidegen be-be csörömpöl még mindig, valamint amit azóta észrevettem, 6.5L fogyasztást ír az autó amilyen értéket még soha nem láttam az 5 év alatt mióta megvan az autó! szerintetek mi lehet?? jah és a rángatást is csinálja- ,(maf+egr kitisztitva ,egr dugózva mint kiderült már az előző tulaj meghcsinálta) szívósor még hátravan) de azt figyeltem meg, -hogy csak reggel hidegen..többen hozzászóltak itt már a termosztát cserékhez is, én a 3. cserén vagyok túl, természetesen mindkettőt cseréltem és akkor is a hideg állásban az első csiknál áll a mutató, csak tartós terhelésnél és legalább 130 -as tempónál áll csak be! írogat mindenki de ahogy látom még igazán senki nem tudta leírni mit kellene cserélni még, hogy jó legyen, mert régen hibátlan volt..már kezdem én is unni, 2 éve igy használom , de nagyon idegesít!!(természetesen szervízben kimértük a motor meleg és eléri az üzemi hőfokot a mutató állásától függetlenül)
valamint ez a stihl olajas téma engem is érdekelne,(jómagam sosem tettem semmit bele pluszban) van értelme/nincs értelme???(tdci)
üdv. és köszönöm előre is a szíves tanácsokat!
Üdv a magas fogyasztásúak klubjában nekem is a pcs csere óta eszi le a gatyám de hogy miért az x akta .
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16657 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 21:36:13 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.03.15 csütörtök, 21:11:52
nekem a 90le chip nélkül nagyon gyenge volt, chip után lett faxa
állítgatta is a szaki rendesen
Neki már elektromos változós turbós a gépe gyárilag, azért az ha jól működik, az oda teszi magát..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16658 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 21:45:07 »
Idézetet írta: malacka - 2012.03.15 csütörtök, 21:16:20
Üdv a magas fogyasztásúak klubjában nekem is a pcs csere óta eszi le a gatyám de hogy miért az x akta .
És mennyi az annyi és hol mennyit eszik neked???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16659 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 22:01:37 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.03.15 csütörtök, 14:40:55
3, Elkezdett ereszteni a dízel gépünk turbórendszere az EGR és a szívósor között. Ennek a tömítésnek a cseréjénél oda kell figyelni
valamire? Vagy csak régi gumigyűrű ki, új be? Előre is köszi!
arra, hogy egyenletesen húzd vissza a két csavart, mert könnyen megszakad az alumíniumban és lehet faragni bele anyát.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
mope86
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16660 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 22:37:07 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.03.15 csütörtök, 14:40:55
3, Elkezdett ereszteni a dízel gépünk turbórendszere az EGR és a szívósor között. Ennek a tömítésnek a cseréjénél oda kell figyelni
valamire? Vagy csak régi gumigyűrű ki, új be? Előre is köszi!
Hello nekem is szivárgott épp ma korrigáltam kicsit szép vékonyan bekentem DP300-al (tömitő ragasztó paszta) bizom benne hogy megoldott a gondot.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16661 Dátum:
2012.03.16 péntek, 07:11:49 »
Ami viszont örök életre kitart.
Idézetet írta: GiN - 2012.03.15 csütörtök, 22:01:37
arra, hogy egyenletesen húzd vissza a két csavart, mert könnyen megszakad az alumíniumban és lehet faragni bele anyát.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16662 Dátum:
2012.03.16 péntek, 12:53:21 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.03.16 péntek, 07:11:49
Ami viszont örök életre kitart.
mióta nem sziszeg ott ki nálam, kaptam a javítással +10LE-t.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16663 Dátum:
2012.03.16 péntek, 13:19:40 »
Idézetet írta: GiN - 2012.03.16 péntek, 12:53:21
mióta nem sziszeg ott ki nálam, kaptam a javítással +10LE-t.
Akkor a tiéd ezért 125 LE most?
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16664 Dátum:
2012.03.16 péntek, 13:21:59 »
Idézetet írta: ezsolt - 2012.03.16 péntek, 13:19:40
Akkor a tiéd ezért 125 LE most?
azt nem t'om hány lovas most, de papíron 130LE, tudod ez már volt téma itt. e-tisben 125 LE (pcs-k is ilyenek benne).
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16665 Dátum:
2012.03.16 péntek, 13:43:46 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.03.15 csütörtök, 12:53:18
Nem csak 2en vagyunk a véleményünkel. De Te egyedül vagy az oxidhamuval meg a kinematikai viszkozitással, meg hasonlókkal.
Meg azzal is, h jó a magyar gázolaj.
De az a lényeg, h Te is hiszel valamiben
És tudom,h a tiéd közel 300 nál jár és gyári. Csak azt nem, h 2006osba is olyan e a porlasztó mint pl 1 2003asba.
Két pontosítás : a.) Az asszony gépében van 282e (korábban én használtam) az enyémben 18e van. b.) Nem illik keverni a hitet a tudással de látom te ebből nem csinálsz gondot.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16666 Dátum:
2012.03.16 péntek, 15:46:42 »
Köszönöm a válaszokat, esetleg nyomatékértéket tud valaki mondani?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16667 Dátum:
2012.03.16 péntek, 16:19:42 »
Az mi a fene, hogy reggel, hidegen inditva (-6 korul) poccre indul, majd elkezd dadogni, mintha egy hengerben nem lenne gyujtas, es fustol hozza kekesen? Izzitok ujak. Kis gazra gondolkodoba esik, majd egyszercsak felporog, es 1500 korul kisimul, huz, mint a lo. Utana bemelegszik 2 perc alatt, es tobbe semmi baja. Lehet, hogy Becsben mar nem fagymentes a gazolaj, eb meg eljottem vele a -11-es ejszakakba?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
skyjezus
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 321
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16668 Dátum:
2012.03.16 péntek, 17:10:10 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.03.16 péntek, 16:19:42
Az mi a fene, hogy reggel, hidegen inditva (-6 korul) poccre indul, majd elkezd dadogni, mintha egy hengerben nem lenne gyujtas, es fustol hozza kekesen? Izzitok ujak. Kis gazra gondolkodoba esik, majd egyszercsak felporog, es 1500 korul kisimul, huz, mint a lo. Utana bemelegszik 2 perc alatt, es tobbe semmi baja. Lehet, hogy Becsben mar nem fagymentes a gazolaj, eb meg eljottem vele a -11-es ejszakakba?
AndyA
Erre kerestem a választ én is 1 hónapon keresztül!
Szeged Ford szerviz : Semmi baja TDCI betegség
hát ebbe nem törődtem bele múlt héten irány kecskemét
Ford szervíz:
1, 2. henger befecskendezője szükséges
2, Féltengely és belső csukló cseréje szükséges
szóval nekem a porlasztó okozza!
nehezen indul, mostmár csak szinte ha nem pumpálom le a gázpedált akkor csak 500 ig pörög föl és dadog és dadog és csak dadog ----> vagy felpörög 1400-ra kb és felveszi a rendes alapjárati fordulatot vagy lefullad!
de ha kicsit enyhébb az idő már nem is kell nagyon gázt adnom 1-2 dadogás felpörög és beáll!
nekem még hidegben aljáratingadozásom is van
ja igen és nekem is ezzel a kék füstivel idult meg olyan volt mintha 1 henger nem indulna egyből
«
Utoljára szerkesztve: 2012.03.16 péntek, 17:12:07 írta skyjezus
»
Naplózva
2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16669 Dátum:
2012.03.16 péntek, 18:50:43 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.03.16 péntek, 16:19:42
Az mi a fene, hogy reggel, hidegen inditva (-6 korul) poccre indul, majd elkezd dadogni, mintha egy hengerben nem lenne gyujtas, es fustol hozza kekesen? Izzitok ujak. Kis gazra gondolkodoba esik, majd egyszercsak felporog, es 1500 korul kisimul, huz, mint a lo. Utana bemelegszik 2 perc alatt, es tobbe semmi baja. Lehet, hogy Becsben mar nem fagymentes a gazolaj, eb meg eljottem vele a -11-es ejszakakba?
És ha levegősödik?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16670 Dátum:
2012.03.16 péntek, 20:09:00 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.03.16 péntek, 16:19:42
Az mi a fene, hogy reggel, hidegen inditva (-6 korul) poccre indul, majd elkezd dadogni, mintha egy hengerben nem lenne gyujtas, es fustol hozza kekesen? Izzitok ujak. Kis gazra gondolkodoba esik, majd egyszercsak felporog, es 1500 korul kisimul, huz, mint a lo. Utana bemelegszik 2 perc alatt, es tobbe semmi baja. Lehet, hogy Becsben mar nem fagymentes a gazolaj, eb meg eljottem vele a -11-es ejszakakba?
AndyA
Az egyik porlasztó már nem jól porlaszt ezért nem gyullad meg a tömítetlen hideg hengerben, miután melegszik és elég olaj van a hengerfalon a jobb tömítéshez, már a gyengébb minőségű porlasztást is meggyújtja, ezért kisimul.
Azért o gyűrűket visszafolyónál és szűrőnél nézd meg az pár forintos tétel...de inkább porlasztó lesz...de most jön a meleg télig kihúzhatod vele..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16671 Dátum:
2012.03.16 péntek, 21:28:08 »
Idézetet írta: skyjezus - 2012.03.16 péntek, 17:10:10
Erre kerestem a választ én is 1 hónapon keresztül!
Szeged Ford szerviz : Semmi baja TDCI betegség
hát ebbe nem törődtem bele múlt héten irány kecskemét
Ford szervíz:
1, 2. henger befecskendezője szükséges
2, Féltengely és belső csukló cseréje szükséges
szóval nekem a porlasztó okozza!
nehezen indul, mostmár csak szinte ha nem pumpálom le a gázpedált akkor csak 500 ig pörög föl és dadog és dadog és csak dadog ----> vagy felpörög 1400-ra kb és felveszi a rendes alapjárati fordulatot vagy lefullad!
de ha kicsit enyhébb az idő már nem is kell nagyon gázt adnom 1-2 dadogás felpörög és beáll!
nekem még hidegben aljáratingadozásom is van
ja igen és nekem is ezzel a kék füstivel idult meg olyan volt mintha 1 henger nem indulna egyből
A szegediek kapják be azt mondom.Futcsa lenne ha ez TDCI betegség lenne.Nekem -12 fokban mikor kint állt Úgy indult gond nélkül.Ha nem így lett volna akkor szerelő.Unalmas,hogy nem a hibát keresik hanem fals duma paraszt vakítás.Fogadd meg ERVIN tanácsát és járj utána.Poharaztasd meg a csúcsokat de ott ahol értenek hozzá.Induláskor ha jó nemkell a gázpedált pumpálni hane,m hozzá sem kell érni .Izzító gyertyák milyenek???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16672 Dátum:
2012.03.16 péntek, 21:34:31 »
jaja, porlasztó lassú halála lesz, elkínlódhattok vele még egy darabig, de aztán ha kezd kopogóssá válni a hangja, jobb lesz cserélni. feltételezem őszig kihúzzátok.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16673 Dátum:
2012.03.16 péntek, 21:38:05 »
még valami.. ha megpoharazzák, nem garantált a várt hatás, mivel melegen fogják elvégezni a mérést. az kéne neki, hogy az autó hidegen legyen beindítva és ne melegedjen be. ez persze lehetetlen körülmény.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16674 Dátum:
2012.03.16 péntek, 21:39:37 »
Idézetet írta: GiN - 2012.03.16 péntek, 21:38:05
még valami.. ha megpoharazzák, nem garantált a várt hatás, mivel melegen fogják elvégezni a mérést. az kéne neki, hogy az autó hidegen legyen beindítva és ne melegedjen be. ez persze lehetetlen körülmény.
Kínlódás nehogy fájdalommá menjen át ha a csúcs amelyik rossz elkezdjen hugyozni és átvágja a dugattyút akkor angol donor kell majd meg sok pénz.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16675 Dátum:
2012.03.16 péntek, 21:44:36 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.03.16 péntek, 21:39:37
Kínlódás nehogy fájdalommá menjen át ha a csúcs amelyik rossz elkezdjen hugyozni és átvágja a dugattyút akkor angol donor kell majd meg sok pénz.
ja, volt már fórumozónál erre példa. persze ha valakinek jó füle van az autójához, meg fogja hallani a kopogást. füstölni is jobban fog. csak azért nem írom, hogy tiltani is fog nála izzítóvillogással, mert azért ahhoz keményen kell terhelni és a nyugodt stílusú vezetésnél nem olyan egyszerű kihozni azt az autóból.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16676 Dátum:
2012.03.16 péntek, 22:14:11 »
Idézetet írta: GiN - 2012.03.16 péntek, 21:44:36
ja, volt már fórumozónál erre példa. persze ha valakinek jó füle van az autójához, meg fogja hallani a kopogást. füstölni is jobban fog. csak azért nem írom, hogy tiltani is fog nála izzítóvillogással, mert azért ahhoz keményen kell terhelni és a nyugodt stílusú vezetésnél nem olyan egyszerű kihozni azt az autóból.
Ez így van de ezek a csúcsok tudnak különböző módon viselkedni.Nálam nem volt füstölés semilyen színben alapjárat dadogás indulási probléma,de volt egyből vészüzem és teljes leállás terheléskor.De Én nem vártam pont ez miatt amit írtam egyből szerelő és a többi már leírt dolog.Azóta hibátlanul teszi a dolgát.A jó fül csak annak müködik aki mindig figyeli a kocsit de sokan addig mennek amíg a kerék kinem esik mert csak akkor állnak meg,hogy valami hiba van.Sajnos vannak ilyenek.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16677 Dátum:
2012.03.16 péntek, 22:41:38 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.03.16 péntek, 16:19:42
Az mi a fene, hogy reggel, hidegen inditva (-6 korul) poccre indul, majd elkezd dadogni, mintha egy hengerben nem lenne gyujtas, es fustol hozza kekesen? Izzitok ujak. Kis gazra gondolkodoba esik, majd egyszercsak felporog, es 1500 korul kisimul, huz, mint a lo. Utana bemelegszik 2 perc alatt, es tobbe semmi baja. Lehet, hogy Becsben mar nem fagymentes a gazolaj, eb meg eljottem vele a -11-es ejszakakba?
AndyA
hát pont az, hogy 1 hengerben nem tökéletes az égés. Porlasztási gond, kompresszió probléma. A porlasztási gond lehet porlasztási kép porbléma is, ami meg extrém esetben dugólyukadást is okozhat. Adj neki protec-et, hátha nem lesz rosszabb.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16678 Dátum:
2012.03.16 péntek, 22:46:45 »
Idézetet írta: Angel - 2012.03.16 péntek, 18:50:43
És ha levegősödik?
A levegősödésére reagál az üzemanyag vezérlés. A porlasztási problémákra nem, csak ha nem megfelelő a nyomás.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16679 Dátum:
2012.03.17 szombat, 02:34:45 »
Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, üzemanyagszűrő csere után nem megy az autóm.
Szépen megindul ahogy kell, aztán hirtelen elfogy belőle a szusz. Nem teljesen csak úgy mintha hiányozna 30 LE.
Mit csesztem el?
Gyanúm, hogy szétcsúszhatott a MAP csatlakozója.
De várom az ötleteket.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16680 Dátum:
2012.03.17 szombat, 08:00:52 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.03.17 szombat, 02:34:45
Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, üzemanyagszűrő csere után nem megy az autóm.
Szépen megindul ahogy kell, aztán hirtelen elfogy belőle a szusz. Nem teljesen csak úgy mintha hiányozna 30 LE.
Mit csesztem el?
Gyanúm, hogy szétcsúszhatott a MAP csatlakozója.
De várom az ötleteket.
Levegősödés a go szűrőnél? Csatikat jól rányomtad?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16681 Dátum:
2012.03.17 szombat, 08:25:14 »
Igen. Ránézésre igen.
Hogy lehet rájönni, ha ott levegősödik?
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.03.17 szombat, 08:00:52
Levegősödés a go szűrőnél? Csatikat jól rányomtad?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
skyjezus
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 321
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16682 Dátum:
2012.03.17 szombat, 08:40:19 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.03.16 péntek, 21:28:08
.........................Izzító gyertyák milyenek???
2 hete cseréltem
Naplózva
2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16683 Dátum:
2012.03.17 szombat, 11:29:45 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.03.16 péntek, 22:46:45
A levegősödésére reagál az üzemanyag vezérlés. A porlasztási problémákra nem, csak ha nem megfelelő a nyomás.
Értem. Csak azon a szálon indultam el, hogy - ha jól értettem - az eddigi, téli gázolajjal jól ment, bezzeg most meg nem.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
nyuszko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16684 Dátum:
2012.03.17 szombat, 12:07:46 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.03.16 péntek, 21:39:37
Kínlódás nehogy fájdalommá menjen át ha a csúcs amelyik rossz elkezdjen hugyozni és átvágja a dugattyút akkor angol donor kell majd meg sok pénz.
Nekem pl.,a *** csúcstól kiütötte a hajtókar a motor oldalát,ezt a szerelőm mondta
de lehet,hogy csak úgy csúfolják,hogy szerelő.
Most benne van egy angol motor,zsír új csúcsokkal mentem vele pár ezret és megint kuka belőle 2.
Remélem nem járok vele megint úgy.Amúgy most alapjáraton nagyon rángat,de nem tilt le illetve nem füstöl.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16685 Dátum:
2012.03.17 szombat, 12:08:22 »
A MAP nem csúszott szét.
A motor szépen jár, füst nincs.
A fogyasztásmérő szerint a fogyasztás 1 literrel nőtt.
Gyorsításkor elkezd gyorsulni mint az atom, de 2-3 sec múlva meggondolja magát és a gyorsulás egy 1.3-as benzines szintjére esik.
Gyorsításkor sincs füst.
Olajszint rendben, szivárgást sehol nem látok, a turbócsövek látszólag rendben, az üzemanyagszűrő látszólag rendben.
A szűrők és az olaj cseréje előtt hibátlan volt. Máshoz pedig nem nyúltam.
Ötlet? Help please!
Idézetet írta: DomeSL - 2012.03.17 szombat, 02:34:45
Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, üzemanyagszűrő csere után nem megy az autóm.
Szépen megindul ahogy kell, aztán hirtelen elfogy belőle a szusz. Nem teljesen csak úgy mintha hiányozna 30 LE.
Mit csesztem el?
Gyanúm, hogy szétcsúszhatott a MAP csatlakozója.
De várom az ötleteket.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16686 Dátum:
2012.03.17 szombat, 12:22:20 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.03.16 péntek, 21:39:37
Kínlódás nehogy fájdalommá menjen át ha a csúcs amelyik rossz elkezdjen hugyozni és átvágja a dugattyút akkor angol donor kell majd meg sok pénz.
Azért annak a motornak amibe 1-2csúcs nagyon oda gondolom csúnya erősen kopogós hangja van hidegen-melegen is?! Nem csak átvágja mint a plazmavágó
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16687 Dátum:
2012.03.17 szombat, 12:39:04 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.03.17 szombat, 12:08:22
A MAP nem csúszott szét.
A motor szépen jár, füst nincs.
A fogyasztásmérő szerint a fogyasztás 1 literrel nőtt.
Gyorsításkor elkezd gyorsulni mint az atom, de 2-3 sec múlva meggondolja magát és a gyorsulás egy 1.3-as benzines szintjére esik.
Gyorsításkor sincs füst.
Olajszint rendben, szivárgást sehol nem látok, a turbócsövek látszólag rendben, az üzemanyagszűrő látszólag rendben.
A szűrők és az olaj cseréje előtt hibátlan volt. Máshoz pedig nem nyúltam.
Ötlet? Help please!
Az üa szűrőnél lesz a gond. Feltöltötted rendesen? Nem cserélted össze a csöveket? Nem szív valahol levegőt?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16688 Dátum:
2012.03.17 szombat, 12:45:26 »
Szerintem is ott lesz.
Feltöltöttem. De ha nem is így lenne, már feltöltődött volna magától is.
A csöveket szerintem nem lehet felcserélni. (Hmmm. Vagy igen? Ennyire nem lehetek hülye.)
Levegőt esetleg az üzemanyag szűrőnél szívhat, mert csak ott bontottam. De ha ott szív levegőt akkor arra hogyan lehet rájönni?
Ha meg tényleg ott szív akkor mit lehet vele csinálni?
Idézetet írta: Angel - 2012.03.17 szombat, 12:39:04
Az üa szűrőnél lesz a gond. Feltöltötted rendesen? Nem cserélted össze a csöveket? Nem szív valahol levegőt?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16689 Dátum:
2012.03.17 szombat, 13:10:29 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.03.17 szombat, 12:45:26
Szerintem is ott lesz.
Feltöltöttem. De ha nem is így lenne, már feltöltődött volna magától is.
A csöveket szerintem nem lehet felcserélni. (Hmmm. Vagy igen? Ennyire nem lehetek hülye.)
Levegőt esetleg az üzemanyag szűrőnél szívhat, mert csak ott bontottam. De ha ott szív levegőt akkor arra hogyan lehet rájönni?
Ha meg tényleg ott szív akkor mit lehet vele csinálni?
Ha nem töltöd fel, mindenféle vicces dolog történhet. Mivel szívja a gázolajat, nem fújja, nehezebben kapja fel. És hidegben a kis termosztát lezár, visszanyomja a visszatérő ágat a szűrőbe. Ha ott szív levegőt, biz újra fel fog levegősödni. Ha pár másodpercig megy, majd szétszaladnak a lovak, az lehet a kiürülő szűrő miatt, vagy a szgép észreveszi, hogy nem tud rendesen nyomást csinálni, és ő veszi vissza a lovakat, bár Realhist azt mondja, ekkor lenne hibakód. Nem villog/világít vmelyik lámpás?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16690 Dátum:
2012.03.17 szombat, 13:11:42 »
Nem. Nincs hiba lámpa.
Idézetet írta: Angel - 2012.03.17 szombat, 13:10:29
Ha nem töltöd fel, mindenféle vicces dolog történhet. Mivel szívja a gázolajat, nem fújja, nehezebben kapja fel. És hidegben a kis termosztát lezár, visszanyomja a visszatérő ágat a szűrőbe. Ha ott szív levegőt, biz újra fel fog levegősödni. Ha pár másodpercig megy, majd szétszaladnak a lovak, az lehet a kiürülő szűrő miatt, vagy a szgép észreveszi, hogy nem tud rendesen nyomást csinálni, és ő veszi vissza a lovakat, bár Realhist azt mondja, ekkor lenne hibakód. Nem villog/világít vmelyik lámpás?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16691 Dátum:
2012.03.17 szombat, 13:17:21 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.03.17 szombat, 12:45:26
Szerintem is ott lesz.
Feltöltöttem. De ha nem is így lenne, már feltöltődött volna magától is.
A csöveket szerintem nem lehet felcserélni. (Hmmm. Vagy igen? Ennyire nem lehetek hülye.)
Levegőt esetleg az üzemanyag szűrőnél szívhat, mert csak ott bontottam. De ha ott szív levegőt akkor arra hogyan lehet rájönni?
Ha meg tényleg ott szív akkor mit lehet vele csinálni?
vedd le a helyén a bemenő csövet, és óvatosan addig töltsd fel, ameddig ki nem jön belőle. utána egy erős megkergetés, hogy lelégtelenítse magát.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16692 Dátum:
2012.03.17 szombat, 13:18:41 »
Este megpróbálom. Bár mondom, fel lett töltve.
Bemenő cső alatt a szűrőbe bemenőt gondolod ugye?
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.03.17 szombat, 13:17:21
vedd le a helyén a bemenő csövet, és óvatosan addig töltsd fel, ameddig ki nem jön belőle. utána egy erős megkergetés, hogy lelégtelenítse magát.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16693 Dátum:
2012.03.17 szombat, 15:22:10 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.03.17 szombat, 13:18:41
Este megpróbálom. Bár mondom, fel lett töltve.
Bemenő cső alatt a szűrőbe bemenőt gondolod ugye?
igen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16694 Dátum:
2012.03.17 szombat, 16:26:01 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.03.17 szombat, 13:11:42
Nem. Nincs hiba lámpa.
Nem ment be valami kis kosz mikor cserélted a légszürőt a MAF szenzorba és az okoz gondot?Csak azért kérdem mert ha tutira veszed a go szürőt,hogy jó akkor nézd meg ezt.Veszteni nem vesztesz vele.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16695 Dátum:
2012.03.17 szombat, 17:06:32 »
Megvan a probléma.
Le sem merem írni.
Mivel a légszűrő cserénél a légszűrőház nagyon koszos volt, és porszívóm nem volt csak kompresszorom, ezért a kifújásnál beledugtam a turbó szívócsőbe egy papírtörlő galacsint, hogy ne fújjam bele a turbóba a koszt.
Na azt szépen benne hagytam.
Hát ez van. Ekkora barom vagyok.
Remélem hazavágtam a turbót azon a 30 km-en amin így mentem vele.
Nyilván ment át azért levegő, de turbó hűtés az nem sok lehetett.
Most próbáltam meghallgatni, és a kb 30 ezer km óta fennálló sípolásom is a turbóból jön, és leállításkor hallani ahogy a turbó még leáll, de annak is elég fémes hangja van.
Valószínűleg előbb utóbb turbó felújítás vagy csere lesz belőle.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16696 Dátum:
2012.03.17 szombat, 17:55:53 »
Na? Sehol egy "Te mekkora barom vagy" mondás?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Tofipapa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16697 Dátum:
2012.03.17 szombat, 18:01:59 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.03.17 szombat, 17:55:53
Na? Sehol egy "Te mekkora barom vagy" mondás?
Nincs senki, akinek tanulni ne kellene, és senki, akitől tanulni ne lehetne.
Naplózva
FORD MONDEO 2.2 TDCi Ghia Executive 2005 155LE 4 ajtós, szedán EGR Off INA/+36 20 98 19 535/
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16698 Dátum:
2012.03.17 szombat, 18:09:57 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.03.17 szombat, 17:06:32
Megvan a probléma.
Az ember hibázik. Te megtaláltad a hibát, ettől kezdve nincs gond. A turbót valószínűleg nem vágtad haza.
De az a fémes hang... hát az nem hangzik túl jól. Én biz megmutatnám egy turbójavítósnak.
Meg, ha jól értem, elég sok bontott turbó van errefelé. Ha jó állapotú, akár a bontott is jó lehet.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16699 Dátum:
2012.03.17 szombat, 18:22:47 »
Érdekes a fémes hang.
Mert a tengelynek nincsen lógása, semennyi.
Idézetet írta: Angel - 2012.03.17 szombat, 18:09:57
Az ember hibázik. Te megtaláltad a hibát, ettől kezdve nincs gond. A turbót valószínűleg nem vágtad haza.
De az a fémes hang... hát az nem hangzik túl jól. Én biz megmutatnám egy turbójavítósnak.
Meg, ha jól értem, elég sok bontott turbó van errefelé. Ha jó állapotú, akár a bontott is jó lehet.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Oldalak:
1
...
327
328
329
330
331
332
333
[
334
]
335
336
337
338
339
340
341
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ