Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:26:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 327 328 329 330 331 332 333 [334] 335 336 337 338 339 340 341 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14655621 alkalommal)
0 Felhasználó és 141 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16650 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 16:01:21 »

Hello a vízbe is van kenőanyag csak az nem olaj hanem fagyálló ha kicsit utána jársz minden autónak megvan egy optimális keverési aránya ami pont ahoz kel hogy megfelelő kenése legyen a vízpumpának, probáld ki hogy csak tiszta vizet raksz a kocsiba és majd kiderül meddig birja a vízpumpa.

Tudom... csak ironizáltam. Nemcsak a kenéz, meg a fagyállóság miatt kell, hanem hogy hatástalanítsa a vízkövet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #16651 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 18:05:38 »

Helló mindenki!
 Ma megpoharaztuk a csúcsokat. Sikeresen le is törtük az 1ik porlasztóról a résolajcső kis műanyag csőcsonkját Cry Ha tud vki ilyen műanyag vackot jelezze megvásárolnám sos! Alényeg: lendkerék felől 1, és 3, henger 7-7ml, 2, henger 9ml 4, henger14ml! Szerintem 4.csúcs kuka a többi még elmegy
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #16652 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 19:27:49 »

mennyibe került kb?? úgy össz. egészében??
A 4 db csúcs teljes felújítása 203  ezer valahányzáz ft (mind kapott új kódokat is).
De az sem tanult egy percet sem, beírták az új kódokat és utána azonnal tökéletesen halk és egyenletes lett a járása.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #16653 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 19:33:22 »

Én amit eddig láttam mondeo TDCI-t(volt pár)...Franconero és a tied volt a legszebb hangu és járású motor.... eljen
Amugy szerintem Franco 90LE kocsijából lehetett kihozni érzetre is a chippes kocsik közül amik itt lettek csinálva.
Francoéval mentem még csippelés előtt, az már akkor is ment úgy mint egy 130-as 3000-es fordulatig, utána lehetett érezni, hogy kicsit gyengébb, de nem sokkal. Így csippelve biztosan sokkal erősebb.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16654 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 21:09:21 »

Én amit eddig láttam mondeo TDCI-t(volt pár)...Franconero és a tied volt a legszebb hangu és járású motor.... eljen
Amugy szerintem Franco 90LE kocsijából lehetett kihozni a legtöbbet érzetre is a chippes kocsik közül amik itt lettek csinálva.
madarason full egymás mellett ment mindkettőnké, kb ugyan úgy mentek Wink worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16655 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 21:11:52 »

Francoéval mentem még csippelés előtt, az már akkor is ment úgy mint egy 130-as 3000-es fordulatig, utána lehetett érezni, hogy kicsit gyengébb, de nem sokkal. Így csippelve biztosan sokkal erősebb.
nekem a 90le chip nélkül nagyon gyenge volt, chip után lett faxa eljen állítgatta is a szaki rendesen nyes vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
malacka
Vendég
« Új hozzászólás #16656 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 21:16:20 »

Sziasztok!

Pár nappal ezelőtt írtam, hogy injektor csere volt az autómban, mind a 4 db! autó már 2x is felprogramozva hidegen be-be csörömpöl még mindig, valamint amit azóta észrevettem, 6.5L fogyasztást ír az autó amilyen értéket még soha nem láttam az 5 év alatt mióta megvan az autó! szerintetek mi lehet?? jah és a rángatást is csinálja- ,(maf+egr kitisztitva ,egr dugózva mint kiderült már az előző tulaj meghcsinálta) szívósor még hátravan) de azt figyeltem meg, -hogy csak reggel hidegen..többen hozzászóltak itt már a termosztát cserékhez is, én a 3. cserén vagyok túl, természetesen mindkettőt cseréltem és akkor is a hideg állásban az első csiknál áll a mutató, csak tartós terhelésnél és legalább 130 -as tempónál áll csak be! írogat mindenki de ahogy látom még igazán senki nem tudta leírni mit kellene cserélni még, hogy jó legyen, mert régen hibátlan volt..már kezdem én is unni, 2 éve igy használom , de nagyon idegesít!!(természetesen szervízben kimértük a motor meleg és eléri az üzemi hőfokot a mutató állásától függetlenül)
valamint ez a stihl olajas téma engem is érdekelne,(jómagam sosem tettem semmit bele pluszban) van értelme/nincs értelme???(tdci)
üdv. és köszönöm előre is a szíves tanácsokat!
Üdv a magas fogyasztásúak klubjában nekem is a pcs  csere óta eszi le a gatyám de hogy miért az x akta . wave
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #16657 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 21:36:13 »

nekem a 90le chip nélkül nagyon gyenge volt, chip után lett faxa eljen állítgatta is a szaki rendesen nyes vigyor3
Neki már elektromos változós turbós a gépe gyárilag, azért az ha jól működik, az oda teszi magát.. eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16658 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 21:45:07 »

Üdv a magas fogyasztásúak klubjában nekem is a pcs  csere óta eszi le a gatyám de hogy miért az x akta . wave
És mennyi az annyi és hol mennyit eszik neked???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #16659 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 22:01:37 »


3, Elkezdett ereszteni a dízel gépünk turbórendszere az EGR és a szívósor között. Ennek a tömítésnek a cseréjénél oda kell figyelni
valamire? Vagy csak régi gumigyűrű ki, új be? Előre is köszi!
arra, hogy egyenletesen húzd vissza a két csavart, mert könnyen megszakad az alumíniumban és lehet faragni bele anyát.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
mope86
Vendég
« Új hozzászólás #16660 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 22:37:07 »

3, Elkezdett ereszteni a dízel gépünk turbórendszere az EGR és a szívósor között. Ennek a tömítésnek a cseréjénél oda kell figyelni
valamire? Vagy csak régi gumigyűrű ki, új be? Előre is köszi!

Hello nekem is szivárgott épp ma korrigáltam kicsit szép vékonyan bekentem DP300-al (tömitő ragasztó paszta) bizom benne hogy megoldott a gondot.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16661 Dátum: 2012.03.16 péntek, 07:11:49 »

Ami viszont örök életre kitart.

arra, hogy egyenletesen húzd vissza a két csavart, mert könnyen megszakad az alumíniumban és lehet faragni bele anyát.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #16662 Dátum: 2012.03.16 péntek, 12:53:21 »

Ami viszont örök életre kitart.

eljen
mióta nem sziszeg ott ki nálam, kaptam a javítással +10LE-t.  taps
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #16663 Dátum: 2012.03.16 péntek, 13:19:40 »

eljen
mióta nem sziszeg ott ki nálam, kaptam a javítással +10LE-t.  taps
Akkor a tiéd ezért 125 LE most?
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #16664 Dátum: 2012.03.16 péntek, 13:21:59 »

Akkor a tiéd ezért 125 LE most?
azt nem t'om hány lovas most, de papíron 130LE, tudod ez már volt téma itt. e-tisben 125 LE (pcs-k is ilyenek benne).
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #16665 Dátum: 2012.03.16 péntek, 13:43:46 »

Nem csak 2en vagyunk a véleményünkel. De Te egyedül vagy az oxidhamuval meg a kinematikai viszkozitással, meg hasonlókkal. smile

Meg azzal is, h jó a magyar gázolaj.

De az a lényeg, h Te is hiszel valamiben wave

És tudom,h a tiéd közel 300 nál jár és gyári.  Csak azt nem, h 2006osba is olyan e a porlasztó mint pl 1  2003asba.
Két pontosítás : a.) Az asszony gépében van 282e (korábban én használtam) az enyémben 18e van.  b.) Nem illik keverni a hitet a tudással de látom te ebből nem csinálsz gondot.  wave
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #16666 Dátum: 2012.03.16 péntek, 15:46:42 »

 worship
Köszönöm a válaszokat, esetleg nyomatékértéket tud valaki mondani?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #16667 Dátum: 2012.03.16 péntek, 16:19:42 »

Az mi a fene, hogy reggel, hidegen inditva (-6 korul) poccre indul, majd elkezd dadogni, mintha egy hengerben nem lenne gyujtas, es fustol hozza kekesen? Izzitok ujak. Kis gazra gondolkodoba esik, majd egyszercsak felporog, es 1500 korul kisimul, huz, mint a lo. Utana bemelegszik 2 perc alatt, es tobbe semmi baja. Lehet, hogy Becsben mar nem fagymentes a gazolaj, eb meg eljottem vele a -11-es ejszakakba?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #16668 Dátum: 2012.03.16 péntek, 17:10:10 »

Az mi a fene, hogy reggel, hidegen inditva (-6 korul) poccre indul, majd elkezd dadogni, mintha egy hengerben nem lenne gyujtas, es fustol hozza kekesen? Izzitok ujak. Kis gazra gondolkodoba esik, majd egyszercsak felporog, es 1500 korul kisimul, huz, mint a lo. Utana bemelegszik 2 perc alatt, es tobbe semmi baja. Lehet, hogy Becsben mar nem fagymentes a gazolaj, eb meg eljottem vele a -11-es ejszakakba?

AndyA

Erre kerestem a választ én is 1 hónapon keresztül!
Szeged Ford szerviz : Semmi baja TDCI betegség
hát ebbe nem törődtem bele múlt héten irány kecskemét
Ford szervíz:
 1,    2. henger befecskendezője szükséges
 2,    Féltengely és belső csukló cseréje szükséges

szóval nekem a porlasztó okozza!

nehezen indul, mostmár csak szinte ha nem pumpálom le a gázpedált akkor csak 500 ig pörög föl és dadog és dadog és csak dadog ----> vagy felpörög 1400-ra kb és felveszi a rendes alapjárati fordulatot vagy lefullad!
de ha kicsit enyhébb az idő már nem is kell nagyon gázt adnom 1-2 dadogás felpörög és beáll!
nekem még hidegben aljáratingadozásom is van  rinya rinya rinya

ja igen és nekem is ezzel a kék füstivel idult meg olyan volt mintha 1 henger nem indulna egyből Sad
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.16 péntek, 17:12:07 írta skyjezus » Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16669 Dátum: 2012.03.16 péntek, 18:50:43 »

Az mi a fene, hogy reggel, hidegen inditva (-6 korul) poccre indul, majd elkezd dadogni, mintha egy hengerben nem lenne gyujtas, es fustol hozza kekesen? Izzitok ujak. Kis gazra gondolkodoba esik, majd egyszercsak felporog, es 1500 korul kisimul, huz, mint a lo. Utana bemelegszik 2 perc alatt, es tobbe semmi baja. Lehet, hogy Becsben mar nem fagymentes a gazolaj, eb meg eljottem vele a -11-es ejszakakba?

És ha levegősödik?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #16670 Dátum: 2012.03.16 péntek, 20:09:00 »

Az mi a fene, hogy reggel, hidegen inditva (-6 korul) poccre indul, majd elkezd dadogni, mintha egy hengerben nem lenne gyujtas, es fustol hozza kekesen? Izzitok ujak. Kis gazra gondolkodoba esik, majd egyszercsak felporog, es 1500 korul kisimul, huz, mint a lo. Utana bemelegszik 2 perc alatt, es tobbe semmi baja. Lehet, hogy Becsben mar nem fagymentes a gazolaj, eb meg eljottem vele a -11-es ejszakakba?

AndyA
Az egyik porlasztó már nem jól porlaszt ezért nem gyullad meg a tömítetlen hideg hengerben, miután melegszik és elég olaj van a hengerfalon a jobb tömítéshez, már a gyengébb minőségű porlasztást is meggyújtja, ezért kisimul.
Azért o gyűrűket visszafolyónál és szűrőnél nézd meg az pár forintos tétel...de inkább porlasztó lesz...de most jön a meleg télig kihúzhatod vele..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16671 Dátum: 2012.03.16 péntek, 21:28:08 »

Erre kerestem a választ én is 1 hónapon keresztül!
Szeged Ford szerviz : Semmi baja TDCI betegség
hát ebbe nem törődtem bele múlt héten irány kecskemét
Ford szervíz:
 1,    2. henger befecskendezője szükséges
 2,    Féltengely és belső csukló cseréje szükséges

szóval nekem a porlasztó okozza!

nehezen indul, mostmár csak szinte ha nem pumpálom le a gázpedált akkor csak 500 ig pörög föl és dadog és dadog és csak dadog ----> vagy felpörög 1400-ra kb és felveszi a rendes alapjárati fordulatot vagy lefullad!
de ha kicsit enyhébb az idő már nem is kell nagyon gázt adnom 1-2 dadogás felpörög és beáll!
nekem még hidegben aljáratingadozásom is van  rinya rinya rinya

ja igen és nekem is ezzel a kék füstivel idult meg olyan volt mintha 1 henger nem indulna egyből Sad
A szegediek kapják be azt mondom.Futcsa lenne ha ez TDCI betegség lenne.Nekem -12 fokban mikor kint állt Úgy indult  gond nélkül.Ha nem így lett volna akkor szerelő.Unalmas,hogy nem a hibát keresik hanem fals duma paraszt vakítás.Fogadd meg ERVIN tanácsát és járj utána.Poharaztasd meg a csúcsokat de ott ahol értenek hozzá.Induláskor ha jó nemkell a gázpedált pumpálni hane,m hozzá sem kell érni .Izzító gyertyák milyenek???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #16672 Dátum: 2012.03.16 péntek, 21:34:31 »

jaja, porlasztó lassú halála lesz, elkínlódhattok vele még egy darabig, de aztán ha kezd kopogóssá válni a hangja, jobb lesz cserélni. feltételezem őszig kihúzzátok.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #16673 Dátum: 2012.03.16 péntek, 21:38:05 »

még valami.. ha megpoharazzák, nem garantált a várt hatás, mivel melegen fogják elvégezni a mérést. az kéne neki, hogy az autó hidegen legyen beindítva és ne melegedjen be. ez persze lehetetlen körülmény.  hehe
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16674 Dátum: 2012.03.16 péntek, 21:39:37 »

még valami.. ha megpoharazzák, nem garantált a várt hatás, mivel melegen fogják elvégezni a mérést. az kéne neki, hogy az autó hidegen legyen beindítva és ne melegedjen be. ez persze lehetetlen körülmény.  hehe
Kínlódás nehogy fájdalommá menjen át ha a csúcs amelyik rossz elkezdjen hugyozni és átvágja a dugattyút akkor angol donor kell majd meg sok pénz.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #16675 Dátum: 2012.03.16 péntek, 21:44:36 »

Kínlódás nehogy fájdalommá menjen át ha a csúcs amelyik rossz elkezdjen hugyozni és átvágja a dugattyút akkor angol donor kell majd meg sok pénz.
ja, volt már fórumozónál erre példa. persze ha valakinek jó füle van az autójához, meg fogja hallani a kopogást. füstölni is jobban fog. csak azért nem írom, hogy tiltani is fog nála izzítóvillogással, mert azért ahhoz keményen kell terhelni és a nyugodt stílusú vezetésnél nem olyan egyszerű kihozni azt az autóból.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16676 Dátum: 2012.03.16 péntek, 22:14:11 »

ja, volt már fórumozónál erre példa. persze ha valakinek jó füle van az autójához, meg fogja hallani a kopogást. füstölni is jobban fog. csak azért nem írom, hogy tiltani is fog nála izzítóvillogással, mert azért ahhoz keményen kell terhelni és a nyugodt stílusú vezetésnél nem olyan egyszerű kihozni azt az autóból.
Ez így van de ezek a csúcsok tudnak különböző módon viselkedni.Nálam nem volt füstölés semilyen színben alapjárat dadogás indulási probléma,de volt egyből vészüzem és teljes leállás terheléskor.De Én nem vártam pont ez miatt amit írtam egyből szerelő és a többi már leírt dolog.Azóta hibátlanul teszi a dolgát.A jó fül csak annak müködik aki mindig figyeli a kocsit de sokan addig mennek amíg a kerék kinem esik mert csak akkor állnak meg,hogy valami hiba van.Sajnos vannak ilyenek.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #16677 Dátum: 2012.03.16 péntek, 22:41:38 »

Az mi a fene, hogy reggel, hidegen inditva (-6 korul) poccre indul, majd elkezd dadogni, mintha egy hengerben nem lenne gyujtas, es fustol hozza kekesen? Izzitok ujak. Kis gazra gondolkodoba esik, majd egyszercsak felporog, es 1500 korul kisimul, huz, mint a lo. Utana bemelegszik 2 perc alatt, es tobbe semmi baja. Lehet, hogy Becsben mar nem fagymentes a gazolaj, eb meg eljottem vele a -11-es ejszakakba?

AndyA
hát pont az, hogy 1 hengerben nem tökéletes az égés. Porlasztási gond, kompresszió probléma. A porlasztási gond lehet porlasztási kép porbléma is, ami meg extrém esetben dugólyukadást is okozhat. Adj neki protec-et, hátha nem lesz rosszabb.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #16678 Dátum: 2012.03.16 péntek, 22:46:45 »

És ha levegősödik?
A levegősödésére reagál az üzemanyag vezérlés. A porlasztási problémákra nem, csak ha nem megfelelő a nyomás.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16679 Dátum: 2012.03.17 szombat, 02:34:45 »

Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, üzemanyagszűrő csere után nem megy az autóm.
Szépen megindul ahogy kell, aztán hirtelen elfogy belőle a szusz. Nem teljesen csak úgy mintha hiányozna 30 LE.
Mit csesztem el?
Gyanúm, hogy szétcsúszhatott a MAP csatlakozója.
De várom az ötleteket.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16680 Dátum: 2012.03.17 szombat, 08:00:52 »

Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, üzemanyagszűrő csere után nem megy az autóm.
Szépen megindul ahogy kell, aztán hirtelen elfogy belőle a szusz. Nem teljesen csak úgy mintha hiányozna 30 LE.
Mit csesztem el?
Gyanúm, hogy szétcsúszhatott a MAP csatlakozója.
De várom az ötleteket.


Levegősödés a go szűrőnél? Csatikat jól rányomtad?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16681 Dátum: 2012.03.17 szombat, 08:25:14 »

Igen. Ránézésre igen.
Hogy lehet rájönni, ha ott levegősödik?

Levegősödés a go szűrőnél? Csatikat jól rányomtad?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #16682 Dátum: 2012.03.17 szombat, 08:40:19 »

.........................Izzító gyertyák milyenek???

2 hete cseréltem
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16683 Dátum: 2012.03.17 szombat, 11:29:45 »

A levegősödésére reagál az üzemanyag vezérlés. A porlasztási problémákra nem, csak ha nem megfelelő a nyomás.

Értem. Csak azon a szálon indultam el, hogy - ha jól értettem - az eddigi, téli gázolajjal jól ment, bezzeg most meg nem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #16684 Dátum: 2012.03.17 szombat, 12:07:46 »

Kínlódás nehogy fájdalommá menjen át ha a csúcs amelyik rossz elkezdjen hugyozni és átvágja a dugattyút akkor angol donor kell majd meg sok pénz.

Nekem pl.,a *** csúcstól kiütötte a hajtókar a motor oldalát,ezt a szerelőm mondta
de lehet,hogy csak úgy csúfolják,hogy szerelő.
Most benne van egy angol motor,zsír új csúcsokkal mentem vele pár ezret és megint kuka belőle 2.
Remélem nem járok vele megint úgy.Amúgy most alapjáraton nagyon rángat,de nem tilt le illetve nem füstöl.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16685 Dátum: 2012.03.17 szombat, 12:08:22 »

A MAP nem csúszott szét.
A motor szépen jár, füst nincs.
A fogyasztásmérő szerint a fogyasztás 1 literrel nőtt.
Gyorsításkor elkezd gyorsulni mint az atom, de 2-3 sec múlva meggondolja magát és a gyorsulás egy 1.3-as benzines szintjére esik.
Gyorsításkor sincs füst.
Olajszint rendben, szivárgást sehol nem látok, a turbócsövek látszólag rendben, az üzemanyagszűrő látszólag rendben.
A szűrők és az olaj cseréje előtt hibátlan volt. Máshoz pedig nem nyúltam.
Ötlet? Help please!

Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, üzemanyagszűrő csere után nem megy az autóm.
Szépen megindul ahogy kell, aztán hirtelen elfogy belőle a szusz. Nem teljesen csak úgy mintha hiányozna 30 LE.
Mit csesztem el?
Gyanúm, hogy szétcsúszhatott a MAP csatlakozója.
De várom az ötleteket.

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16686 Dátum: 2012.03.17 szombat, 12:22:20 »

Kínlódás nehogy fájdalommá menjen át ha a csúcs amelyik rossz elkezdjen hugyozni és átvágja a dugattyút akkor angol donor kell majd meg sok pénz.

Azért annak a motornak amibe 1-2csúcs nagyon oda gondolom csúnya erősen kopogós hangja van hidegen-melegen is?! Nem csak átvágja mint a plazmavágó
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16687 Dátum: 2012.03.17 szombat, 12:39:04 »

A MAP nem csúszott szét.
A motor szépen jár, füst nincs.
A fogyasztásmérő szerint a fogyasztás 1 literrel nőtt.
Gyorsításkor elkezd gyorsulni mint az atom, de 2-3 sec múlva meggondolja magát és a gyorsulás egy 1.3-as benzines szintjére esik.
Gyorsításkor sincs füst.
Olajszint rendben, szivárgást sehol nem látok, a turbócsövek látszólag rendben, az üzemanyagszűrő látszólag rendben.
A szűrők és az olaj cseréje előtt hibátlan volt. Máshoz pedig nem nyúltam.
Ötlet? Help please!

Az üa szűrőnél lesz a gond. Feltöltötted rendesen? Nem cserélted össze a csöveket? Nem szív valahol levegőt?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16688 Dátum: 2012.03.17 szombat, 12:45:26 »

Szerintem is ott lesz.
Feltöltöttem. De ha nem is így lenne, már feltöltődött volna magától is.
A csöveket szerintem nem lehet felcserélni. (Hmmm. Vagy igen? Ennyire nem lehetek hülye.)
Levegőt esetleg az üzemanyag szűrőnél szívhat, mert csak ott bontottam. De ha ott szív levegőt akkor arra hogyan lehet rájönni?
Ha meg tényleg ott szív akkor mit lehet vele csinálni?

Az üa szűrőnél lesz a gond. Feltöltötted rendesen? Nem cserélted össze a csöveket? Nem szív valahol levegőt?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16689 Dátum: 2012.03.17 szombat, 13:10:29 »

Szerintem is ott lesz.
Feltöltöttem. De ha nem is így lenne, már feltöltődött volna magától is.
A csöveket szerintem nem lehet felcserélni. (Hmmm. Vagy igen? Ennyire nem lehetek hülye.)
Levegőt esetleg az üzemanyag szűrőnél szívhat, mert csak ott bontottam. De ha ott szív levegőt akkor arra hogyan lehet rájönni?
Ha meg tényleg ott szív akkor mit lehet vele csinálni?

Ha nem töltöd fel, mindenféle vicces dolog történhet. Mivel szívja a gázolajat, nem fújja, nehezebben kapja fel. És hidegben a kis termosztát lezár, visszanyomja a visszatérő ágat a szűrőbe. Ha ott szív levegőt, biz újra fel fog levegősödni. Ha pár másodpercig megy, majd szétszaladnak a lovak, az lehet a kiürülő szűrő miatt, vagy a szgép észreveszi, hogy nem tud rendesen nyomást csinálni, és ő veszi vissza a lovakat, bár Realhist azt mondja, ekkor lenne hibakód. Nem villog/világít vmelyik lámpás?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16690 Dátum: 2012.03.17 szombat, 13:11:42 »

Nem. Nincs hiba lámpa.

Ha nem töltöd fel, mindenféle vicces dolog történhet. Mivel szívja a gázolajat, nem fújja, nehezebben kapja fel. És hidegben a kis termosztát lezár, visszanyomja a visszatérő ágat a szűrőbe. Ha ott szív levegőt, biz újra fel fog levegősödni. Ha pár másodpercig megy, majd szétszaladnak a lovak, az lehet a kiürülő szűrő miatt, vagy a szgép észreveszi, hogy nem tud rendesen nyomást csinálni, és ő veszi vissza a lovakat, bár Realhist azt mondja, ekkor lenne hibakód. Nem villog/világít vmelyik lámpás?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16691 Dátum: 2012.03.17 szombat, 13:17:21 »

Szerintem is ott lesz.
Feltöltöttem. De ha nem is így lenne, már feltöltődött volna magától is.
A csöveket szerintem nem lehet felcserélni. (Hmmm. Vagy igen? Ennyire nem lehetek hülye.)
Levegőt esetleg az üzemanyag szűrőnél szívhat, mert csak ott bontottam. De ha ott szív levegőt akkor arra hogyan lehet rájönni?
Ha meg tényleg ott szív akkor mit lehet vele csinálni?

vedd le a helyén a bemenő csövet, és óvatosan addig töltsd fel, ameddig ki nem jön belőle. utána egy erős megkergetés, hogy lelégtelenítse magát.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16692 Dátum: 2012.03.17 szombat, 13:18:41 »

Este megpróbálom. Bár mondom, fel lett töltve.
Bemenő cső alatt a szűrőbe bemenőt gondolod ugye?
vedd le a helyén a bemenő csövet, és óvatosan addig töltsd fel, ameddig ki nem jön belőle. utána egy erős megkergetés, hogy lelégtelenítse magát.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16693 Dátum: 2012.03.17 szombat, 15:22:10 »

Este megpróbálom. Bár mondom, fel lett töltve.
Bemenő cső alatt a szűrőbe bemenőt gondolod ugye?
igen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16694 Dátum: 2012.03.17 szombat, 16:26:01 »

Nem. Nincs hiba lámpa.

Nem ment be valami kis kosz mikor cserélted a légszürőt a MAF szenzorba és az okoz gondot?Csak azért kérdem mert ha tutira veszed a go szürőt,hogy jó akkor nézd meg ezt.Veszteni nem vesztesz vele.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16695 Dátum: 2012.03.17 szombat, 17:06:32 »

Megvan a probléma.
Le sem merem írni.
Mivel a légszűrő cserénél a légszűrőház nagyon koszos volt, és porszívóm nem volt csak kompresszorom, ezért a kifújásnál beledugtam a turbó szívócsőbe egy papírtörlő galacsint, hogy ne fújjam bele a turbóba a koszt.
Na azt szépen benne hagytam.
Hát ez van. Ekkora barom vagyok.
Remélem hazavágtam a turbót azon a 30 km-en amin így mentem vele.
Nyilván ment át azért levegő, de  turbó hűtés az nem sok lehetett.

Most próbáltam meghallgatni, és a kb 30 ezer km óta fennálló sípolásom is a turbóból jön, és leállításkor hallani ahogy a turbó még leáll, de annak is elég fémes hangja van.
Valószínűleg előbb utóbb turbó felújítás vagy csere lesz belőle.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16696 Dátum: 2012.03.17 szombat, 17:55:53 »

Na? Sehol egy "Te mekkora barom vagy" mondás?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Tofipapa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #16697 Dátum: 2012.03.17 szombat, 18:01:59 »

Na? Sehol egy "Te mekkora barom vagy" mondás?
Nincs senki, akinek tanulni ne kellene, és senki, akitől tanulni ne lehetne.

 rinya
Naplózva

FORD MONDEO 2.2 TDCi Ghia Executive 2005 155LE 4 ajtós, szedán EGR Off  INA/+36 20 98 19 535/
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16698 Dátum: 2012.03.17 szombat, 18:09:57 »

Megvan a probléma.

Az ember hibázik. Te megtaláltad a hibát, ettől kezdve nincs gond. A turbót valószínűleg nem vágtad haza.
De az a fémes hang... hát az nem hangzik túl jól. Én biz megmutatnám egy turbójavítósnak.
Meg, ha jól értem, elég sok bontott turbó van errefelé. Ha jó állapotú, akár a bontott is jó lehet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16699 Dátum: 2012.03.17 szombat, 18:22:47 »

Érdekes a fémes hang.
Mert a tengelynek nincsen lógása, semennyi.

Az ember hibázik. Te megtaláltad a hibát, ettől kezdve nincs gond. A turbót valószínűleg nem vágtad haza.
De az a fémes hang... hát az nem hangzik túl jól. Én biz megmutatnám egy turbójavítósnak.
Meg, ha jól értem, elég sok bontott turbó van errefelé. Ha jó állapotú, akár a bontott is jó lehet.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Oldalak: 1 ... 327 328 329 330 331 332 333 [334] 335 336 337 338 339 340 341 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.119 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.