Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 09:34:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 338 339 340 341 342 343 344 [345] 346 347 348 349 350 351 352 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14642949 alkalommal)
0 Felhasználó és 91 vendég van a témában
raven
Vendég
« Új hozzászólás #17200 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 16:55:42 »

fókád van?Vagy smax-galaxi.....?
Eltaláltad...fóka1.
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17201 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 17:01:52 »

Akarod cserélni vagy csak érdekel az ára?
Igazából cserélni szeretném hátha más lesz a hangja......mert most 1 kicsit csörög....tudom porlasztó de hátha....
Tudsz segiteni????talán van 1 olcsón???
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17202 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 17:18:27 »

A szenzor vagy jó vagy nem.
Miért gondolod, hogy változni fog a hangja?

Igazából cserélni szeretném hátha más lesz a hangja......mert most 1 kicsit csörög....tudom porlasztó de hátha....
Tudsz segiteni????talán van 1 olcsón???
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
raven
Vendég
« Új hozzászólás #17203 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 17:24:44 »

Igazából cserélni szeretném hátha más lesz a hangja......mert most 1 kicsit csörög....tudom porlasztó de hátha....
Tudsz segiteni????talán van 1 olcsón???
Van 1 olcsón...mégpedig ingyen...ott van a blokkod oldalában. Tongue
Szóval, vicc ide v oda, tedd félre azt a 21ezer forintot a porlasztókra, csere nem fog segíteni, nem igazán szokott gond lenni vele.
Remélem segítettem.
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17204 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 17:33:22 »

A szenzor vagy jó vagy nem.
Miért gondolod, hogy változni fog a hangja?

Nem értek hozzá,azért kédeztem,hátha.....
Szóval felesleges cserélni???
Ha nem jó a szenzor azt tudni fogom....miböl is???
Üdv
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #17205 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 18:03:11 »

Kedves mondeosok!
Szeretnék venni egy 2003-2004 facelift utáni gépet!
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17206 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 18:05:11 »

Kedves mondeosok!
Szeretnék venni egy 2003-2004 facelift utáni gépet!
Forum fül és az alatt az eladó autók!!!!!
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #17207 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 18:05:32 »

Kedves mondeosok!
Szeretnék venni egy 2003-2004 facelift utáni gépet!
Szerintem itt senki nem fogja megakadályozni.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #17208 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 18:06:42 »

Régi swiftemet cserélném le.Ha.hhttp://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_digit_klima-5679028u-n találok elég olcsón.Mire figyeljek megvételkor?
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17209 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 18:08:28 »

Régi swiftemet cserélném le.Ha.hhttp://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_digit_klima-5679028u-n találok elég olcsón.Mire figyeljek megvételkor?
Van a föoldalon vételi tanácsadó,érdemes elolvasnod!!!!!!!
Üdv
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #17210 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 18:09:10 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend-5682068
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17211 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 18:09:51 »

Nézesd meg valakivel akinek ilyen van.
Ez felülmúlhatatlan előny.
Olyat vegyél aminek jó a motorja. Minden más bagóért beszerezhető a fórumon keresztül. Tempomat, meg csomó extra berakható utólag.

Én a facelift előttiekről hallottam, hogy több km-et mennek. A TDDI-kről főleg, bár olyat már én sem vennék.

Régi swiftemet cserélném le.Ha.hhttp://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_digit_klima-5679028u-n találok elég olcsón.Mire figyeljek megvételkor?
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.09 hétfő, 18:12:36 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #17212 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 18:12:25 »

Minden érdeklődés ha TDCI befcskendezés mikor mivel volt javítva ha volt, 2. kérdés kettőstömegű lendkerék. Ezt a kettő nagy tétel ha nálad kell rögtön cserélni utálni fogod.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17213 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 18:14:49 »

Minden érdeklődés ha TDCI befcskendezés mikor mivel volt javítva ha volt, 2. kérdés kettőstömegű lendkerék. Ezt a kettő nagy tétel ha nálad kell rögtön cserélni utálni fogod.
Mivel nincs általában róla számla azt mondanak amit akarnak.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17214 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 18:16:13 »

Ha ez neked tetszik akkor kérj róla belső képet.Sosem értem az eladót,hogy belső képet mért nem csinál.Volt már olyan amikor más volt a km adva és más volt a képen.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17215 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 18:17:31 »

Na igen. Én pl 5 sebességeset sem vennék, és csak 130 LE-st.
Különben a Keres-kínálban vannak eladó autók. Forumosak, amiknek visszakereshető az előélete.

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #17216 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 18:18:12 »

Mivel nincs általában róla számla azt mondanak amit akarnak.
Ja! Nekem szerencsém volt becsületes tulajtól vettem és teljes mértékben stimmelt az adás vételen elmondott dolok a tapasztalattal. Még itt a fórumon is találtam infót előéletéről csak ráment néhány nap a régi leírások tanulmányozása és az ismerős elmondott dolgok összeálltak.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17217 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 18:18:57 »

A hibakódból amit dob.

Nem értek hozzá,azért kédeztem,hátha.....
Szóval felesleges cserélni???
Ha nem jó a szenzor azt tudni fogom....miböl is???
Üdv
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17218 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 18:24:22 »

Van a föoldalon vételi tanácsadó,érdemes elolvasnod!!!!!!!
Üdv

Azért azt jól sikerült eldugni.  Nem is találom
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17219 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 18:25:23 »

Ja! Nekem szerencsém volt becsületes tulajtól vettem és teljes mértékben stimmelt az adás vételen elmondott dolok a tapasztalattal. Még itt a fórumon is találtam infót előéletéről csak ráment néhány nap a régi leírások tanulmányozása és az ismerős elmondott dolgok összeálltak.
Nálam is így volt és akitől vettem én fórumtárs volt.Azóta mit cseréltem számla van róla pecsét a szervizlönyvben.Azért vigyen olyat magával aki segít neki sokmindenben.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #17220 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 18:27:21 »

Azért azt jól sikerült eldugni.  Nem is találom
http://mondeo.hu/wiki/index.php/V%C3%A1s%C3%A1rl%C3%A1si_tan%C3%A1csok_TDCi_Mk3
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17221 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 18:28:14 »

Azért azt jól sikerült eldugni.  Nem is találom
Ford Mondeo vételi tanácsadó (2000-2007)
Írta drhf Dátum 2010.01.30 szombat, 09:02:00
Vásárlás elött állóknak:

http://www.hahu.hu/veteli-tanacsado/kozepkategoria/461/ford-mondeo
http://nepitelet.hu/autok/ford/mondeo_2000/
http://totalcar.hu/tesztek/mondeo3x/
 
 
Amúgy főoldal/4 oldal
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17222 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 18:46:15 »


Ez egész jó.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17223 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 18:51:08 »

Régi swiftemet cserélném le.Ha.hhttp://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_digit_klima-5679028u-n találok elég olcsón.Mire figyeljek megvételkor?

Csak úgy menj el, h viszel magaddal valakit aki ért is hozzá!!!  A swifthez képest fényévnyi a különbség, az autóban, és a számokban is!
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17224 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 18:54:27 »

Inkább az 1+2, de ebben se vagyok teljesen biztos.
Meg egyébként is, ha szkóppal mérnéd párhuzamosan mind a 3 értéket, akkor talán pontosabb lenne, hisz a Formidable szekvenciálisan kérdezi a PID-ket a PCM-től, és ha utána számolunk .... mondjuk a Formidable 1 másodperc alatt frissíti újra mind a 20 PID értékét, akkor két egymásutáni PID lekérdezés között kb. 50 ms telik el, tehát az APP1, APP2 és APP3 mintavételezése nem egyidőben történik, hanem kb 50ms időbeli különbség van, ebből adódhat azért némi pontatlanság, amikor a gázpedál mozog.

Nyilván nem mozgás közben néztem, hanem kitartottam egy helyen, és vártam, hogyan változik, kb. mire áll be.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17225 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 18:55:51 »


Menj át ezzel inkább a kezdő Mondeosok fórumába, esetéeg az MK3 általános kérdésekbe. Nemigen TDCi téma...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17226 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 19:10:12 »

Csak úgy menj el, h viszel magaddal valakit aki ért is hozzá!!!  A swifthez képest fényévnyi a különbség, az autóban, és a számokban is!

Mért menjen oda tudatlanul.Huh??
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17227 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 20:16:00 »

Mért menjen oda tudatlanul.Huh??

Huh?  Pont azt mondtam, h ne úgy menjen nem?!
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17228 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 20:41:39 »

Huh?  Pont azt mondtam, h ne úgy menjen nem?!
Bocs akkor félre értettem!!!!Neharagudj, worship
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
NIS
Vendég
« Új hozzászólás #17229 Dátum: 2012.04.10 kedd, 07:28:50 »

Sziasztok
Tudja valaki, hogy miért nem lehet kitörölni a p2336 kódot ford scannerrerl???  Minden mást ki lehet csak ezt nem  Cry  (2001 TDCI)
Nagynyomású, 1-2 csúcs fel vannak újítva...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17230 Dátum: 2012.04.10 kedd, 08:55:51 »

Sziasztok
Tudja valaki, hogy miért nem lehet kitörölni a p2336 kódot ford scannerrerl???  Minden mást ki lehet csak ezt nem  Cry  (2001 TDCI)
Nagynyomású, 1-2 csúcs fel vannak újítva...
mert IDS kell hozzá. A 2001-es gépeknél az IDM (injector drive module) vezérli az üzemanyagrendszert, az pedig egy makacs jószág. Smiley
mivel próbálod törölni?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
NIS
Vendég
« Új hozzászólás #17231 Dátum: 2012.04.10 kedd, 09:38:42 »

fordscannel. van hozzá 2 progi  fordusb scanner v2.02 és a formidable v2.03.
ezekkel nem megy. mitől jön elő ez a hiba??? már lassan saját tréleresem van... Sad
Naplózva
NIS
Vendég
« Új hozzászólás #17232 Dátum: 2012.04.10 kedd, 09:46:59 »

http://www.imexbb.com/ford-scanner-10733489.htm
ezzel próbálom....
de ezek szerint ezt akár el is dobhatom.  Angry
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17233 Dátum: 2012.04.10 kedd, 09:59:50 »

Sziasztok!

A szkeptikusoknak üzenem, hogy:
190 km-t mentem a rendszerrel, tankoltam, így tudok adatokkal szolgálni.
Megjegyzem, hogy még most veszek csak lakatfogót, és még nem 100 %-on üzemel a rendszer, mivel elvileg 8-15 ampert kell ráküldenem a cellára, hogy rendesen üzemeljen, de most csak 7.9 amperrel megy, mert még kell vennem KOH-t. Szóval ettől még jobb lesz:

De íme az eredmény:
Használat: Gárdony-Székesfehérvár eddig 7.4 L / 100 KM.
Most pedig 6.4 L / 100 km.

Később, szolgálok majd még adatokkal, pl hét végén megyek Balcsira, így lesz infóm hosszú távú fogyira is.
Tisztelettel:
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
raven
Vendég
« Új hozzászólás #17234 Dátum: 2012.04.10 kedd, 10:00:59 »

Sziasztok
Tudja valaki, hogy miért nem lehet kitörölni a p2336 kódot ford scannerrerl???  Minden mást ki lehet csak ezt nem  Cry  (2001 TDCI)
Nagynyomású, 1-2 csúcs fel vannak újítva...
Ahhoz, hogy a törlés után ne jöjjön újra elő a hibakód, újra be kell programoznod a megfelelő porlasztó kódját az IDM-be(Formidable ICU-nak nevezi), ami nálad jelen esetben az 1. henger porlasztója. Ez sajnos csak ideiglenes megoldás, mert pár km megtétele után újra be fogja dobni a hibakódot, végleges megoldás pedig porlasztócsere.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #17235 Dátum: 2012.04.10 kedd, 10:06:42 »

A szkeptikusoknak üzenem, hogy:
190 km-t mentem a rendszerrel, tankoltam, így tudok adatokkal szolgálni.

Ne haragudj, de ezek egyáltalán nem releváns számok. A fogyasztás nagy mértékben függ a külső hőmérséklettől, páratartalomtól, forgalomtól, stb.
Ezzel nem zárom ki, hogy a HHO-d okozná a fogyasztáscsökkentést, csupán arra szeretném rámutatni, hogy ezzel más SEM zárható ki. Nagy bátorság kimondani azt, hogy csak a HHO-tól lett jobb a fogyasztás.

Az egyetlen, mindenki által elfogadható mérési eredmény a próbapadon, mért üa. felhasználás mellett, kontrollált körülmények között jön létre.

Egyelőre a placebo hatást látom ebben bizonyítottnak.
Naplózva
nandi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123


E-mail
« Új hozzászólás #17236 Dátum: 2012.04.10 kedd, 10:14:18 »

sziasztok
a gyári és a Bosch gázolajszűrő az nem ugyanaz? Smiley
Mert 3500 ft különbség van az árban és mintha azt olvastam volna régebben hogy Bosch gyártja a gyárit...

http://cromax.hu/index.php?katid=51301877&termek_al_id=12523&katnev=%2090Le%20%2867kW%29,%20125Le%20%2894kW%29,%20130Le%20%2897kW%29

köszi
Naplózva

MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17237 Dátum: 2012.04.10 kedd, 10:17:33 »

Nos:

Irigylem, aki ráér arra, hogy próbapadon méregesse az autóját, nekem is kell egy ilyen munkahely, sajnos erre nekem sem erőm , sem energiám nincs, mindenki döntse el, hogy ebből mit szűr le, úgy látom, hogy mindenki szkeptikus ezzel, csak én nem, mindegy én magamnak spórolok, a többiek meg nem érdekelnek, csak gondoltam megosztom Veletek, de hiba volt..

Akit érdekel a továbbiakban, keressen PÜ-ben.


Ne haragudj, de ezek egyáltalán nem releváns számok. A fogyasztás nagy mértékben függ a külső hőmérséklettől, páratartalomtól, forgalomtól, stb.
Ezzel nem zárom ki, hogy a HHO-d okozná a fogyasztáscsökkentést, csupán arra szeretném rámutatni, hogy ezzel más SEM zárható ki. Nagy bátorság kimondani azt, hogy csak a HHO-tól lett jobb a fogyasztás.

Az egyetlen, mindenki által elfogadható mérési eredmény a próbapadon, mért üa. felhasználás mellett, kontrollált körülmények között jön létre.

Egyelőre a placebo hatást látom ebben bizonyítottnak.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #17238 Dátum: 2012.04.10 kedd, 10:26:11 »

Irigylem, aki ráér arra, hogy próbapadon méregesse az autóját, nekem is kell egy ilyen munkahely, sajnos erre nekem sem erőm , sem energiám nincs, mindenki döntse el, hogy ebből mit szűr le, úgy látom, hogy mindenki szkeptikus ezzel, csak én nem, mindegy én magamnak spórolok, a többiek meg nem érdekelnek, csak gondoltam megosztom Veletek, de hiba volt..

Nem volt hiba. Sok embert érdekel ez, de Te vállaltad a kísérleti nyúl szerepét Smiley Elméleti síkon a dolog az energiamegmaradás törvénye miatt nem működhetne. Nagyon minimális esély a működésére, ha a konvertáláson elszenvedett veszteséget a hatásfok növekedés ellensúlyozza. A kérdés az, hogy ez a nagyon minimális esély az esetedben fennáll-e. Bemondott számok alapján nem lehet egyértelműen dönteni, ezért kellene egy mérőpad. (ad abszurdum gyűjtést szervezek, hogy mérőpadra kerülhessen a kocsid és ott kiderülhessenek a dolgok, ha csak azon múlik)

Ha most felhúzott orral elhúzod a csíkot, az annyit jelent, hogy beismered, hogy feleslegesen tapsoltál el 130+ EFt-t és csak bízol benne - mert biztos sohasem lehetsz - hogy a HHO-d működik. A próbapados méréssel Te is és mindenki, akit érdekel a dolog egyértelmű bizonyosságot nyer arra vonatkozóan, hogy ez a cucc működik-e vagy sem. Sajnos amíg bedobott számokkal játszunk, addig az elméletet kell figyelembe venni, ami alapján ez az egész bullshit.
Naplózva
NIS
Vendég
« Új hozzászólás #17239 Dátum: 2012.04.10 kedd, 10:36:58 »

Ahhoz, hogy a törlés után ne jöjjön újra elő a hibakód, újra be kell programoznod a megfelelő porlasztó kódját az IDM-be(Formidable ICU-nak nevezi), ami nálad jelen esetben az 1. henger porlasztója. Ez sajnos csak ideiglenes megoldás, mert pár km megtétele után újra be fogja dobni a hibakódot, végleges megoldás pedig porlasztócsere.

probáltam én a porlaszto kodját is bevinni, de nem engedte. 2 csucsnak 16db 0 számot dob ki, és nem engedi átirni.
csucsot én kicseréltetném, csak saját lábon akartam elmenni a szervizbe.
de szerinted ha ki vannak cserélve a csucsok akkor nem jön többet ez a hiba???
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17240 Dátum: 2012.04.10 kedd, 10:37:50 »

Nem húzom fel az orromat, csak épp nem tudom lemérni, mert sem padom, sem időm nincs erre, csak a tapasztalatból tudok erre következtetni, ennyi.
Egyenlőre csak megyek, próbálgatom, mérek, ennyi.

Nem volt hiba. Sok embert érdekel ez, de Te vállaltad a kísérleti nyúl szerepét Smiley Elméleti síkon a dolog az energiamegmaradás törvénye miatt nem működhetne. Nagyon minimális esély a működésére, ha a konvertáláson elszenvedett veszteséget a hatásfok növekedés ellensúlyozza. A kérdés az, hogy ez a nagyon minimális esély az esetedben fennáll-e. Bemondott számok alapján nem lehet egyértelműen dönteni, ezért kellene egy mérőpad. (ad abszurdum gyűjtést szervezek, hogy mérőpadra kerülhessen a kocsid és ott kiderülhessenek a dolgok, ha csak azon múlik)

Ha most felhúzott orral elhúzod a csíkot, az annyit jelent, hogy beismered, hogy feleslegesen tapsoltál el 130+ EFt-t és csak bízol benne - mert biztos sohasem lehetsz - hogy a HHO-d működik. A próbapados méréssel Te is és mindenki, akit érdekel a dolog egyértelmű bizonyosságot nyer arra vonatkozóan, hogy ez a cucc működik-e vagy sem. Sajnos amíg bedobott számokkal játszunk, addig az elméletet kell figyelembe venni, ami alapján ez az egész bullshit.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17241 Dátum: 2012.04.10 kedd, 10:40:24 »

Máskülönben:

Én nem mennék bele ebbe az energia megmaradásba, ha Hidrogén gáz megy az égés térbe az bőven elég. Ausztriában meg Probán gázt töltenek bele, meg itthon is, ott is működik.

Jobb a hatásfok, égés, ergo minden.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #17242 Dátum: 2012.04.10 kedd, 10:43:44 »

Nem húzom fel az orromat, csak épp nem tudom lemérni, mert sem padom, sem időm nincs erre, csak a tapasztalatból tudok erre következtetni, ennyi.
Egyenlőre csak megyek, próbálgatom, mérek, ennyi.

Hmm .. időközben találtam egy jobb megoldást, ami szerintem használható:

Rakj egy kapcsolót a HHO vezérlőbe. Indítsd be a kocsit, vidd üzemmeleg állapotba, nullázd ki az átlag/pill fogyasztást.
Utána járasd 15 percig HHO-val, majd megint 15 percig HHO nélkül, alapjáraton. (Értelemszerűen minden mért időszak elején nullázd ki az átlagfogyasztást, s tetszés szerint ismételd) Azt is figyeld meg, hogy az alapjárat hogyan mozdul el bekapcsolt, illetve kikapcsolt állapotban.

Ha van hatása a rendszernek a fogyasztásra, akkor annak alapjáraton is meg kell jelennie. Ezzel nagyjából kizártuk az egyéb tényezőket.



Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #17243 Dátum: 2012.04.10 kedd, 10:51:03 »

Én nem mennék bele ebbe az energia megmaradásba, ha Hidrogén gáz megy az égés térbe az bőven elég. Ausztriában meg Probán gázt töltenek bele, meg itthon is, ott is működik.

Ahogyan arról korábban már beszéltünk, a legtöbbünk előtt ismertek a plusz hozzáadott gáz/víz jótékony hatásai. Viszont azt ne veszítsd szem elől, hogy Ausztriában a propán egy külön gáztartályból jön, nem menet közben állítódik elő. Emellett a berakott tartály nagyobb térfogatú gázt tartalmaz, ergo minden egyes ütemre érzékelhető mennyiségű gáz adódik hozzá a keverékhez. Ez a tartály gáz felfogható, mint független energiaforrás a kocsin belül.

Az esetedben azonban a hidrogén előállítása abból az energiából történik, amit a motor már eleve veszteségesen termel meg. Ergo ez nem külső, független energia, hanem a motorod mozgási energiája. Ennyivel fogja vissza a generátor a motort. Erre hivatkoztak többen is a "parasztvakítás" címszó alatt.

Válaszd szét: hidrogén/gáz/víz - ezek ok, senki sem vitatja.   HHO generátor - a motor teljesítményének egy részével vizet bontani, hogy aztán kevesebb üa. fogyjon - nos ez az, ami nagyon erősen kérdéses.

Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17244 Dátum: 2012.04.10 kedd, 11:08:06 »

Ez jó ötlet, és jobban is kivitelezhető.ú
DE egy baj van, nekem nincs pillanatnyi fogyasztás mérőm.

Hmm .. időközben találtam egy jobb megoldást, ami szerintem használható:

Rakj egy kapcsolót a HHO vezérlőbe. Indítsd be a kocsit, vidd üzemmeleg állapotba, nullázd ki az átlag/pill fogyasztást.
Utána járasd 15 percig HHO-val, majd megint 15 percig HHO nélkül, alapjáraton. (Értelemszerűen minden mért időszak elején nullázd ki az átlagfogyasztást, s tetszés szerint ismételd) Azt is figyeld meg, hogy az alapjárat hogyan mozdul el bekapcsolt, illetve kikapcsolt állapotban.

Ha van hatása a rendszernek a fogyasztásra, akkor annak alapjáraton is meg kell jelennie. Ezzel nagyjából kizártuk az egyéb tényezőket.




Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #17245 Dátum: 2012.04.10 kedd, 11:12:06 »

Ez jó ötlet, és jobban is kivitelezhető.ú
DE egy baj van, nekem nincs pillanatnyi fogyasztás mérőm.

Akkor a kinullázott átlagfogyasztás-mérő fog valami adatot adni.
Ha jobb a fogyasztás, akkor a 15 perces intervallumban is elő kell jönnie.
Lássuk az adatokat és utána majd meglátjuk, hogy elfogadható-e vagy mérési probléma van.
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17246 Dátum: 2012.04.10 kedd, 11:21:38 »

Olyanom sincs, mert nekem csak napi számlálóm van, max azzal lehet játszani.

Akkor a kinullázott átlagfogyasztás-mérő fog valami adatot adni.
Ha jobb a fogyasztás, akkor a 15 perces intervallumban is elő kell jönnie.
Lássuk az adatokat és utána majd meglátjuk, hogy elfogadható-e vagy mérési probléma van.

Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #17247 Dátum: 2012.04.10 kedd, 11:24:08 »

Olyanom sincs, mert nekem csak napi számlálóm van, max azzal lehet játszani.

Nem teszed ezt egyszerűvé Smiley
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17248 Dátum: 2012.04.10 kedd, 11:42:14 »

Hát nem volt több pénzem akkor hogy ghia felszereltségű kocsit vegyek. Egyet viszont meg lehet csinálni, a káros anyag kibocsátást mérni mikor a zöld kártyát csinálom.

Nem teszed ezt egyszerűvé Smiley
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
raven
Vendég
« Új hozzászólás #17249 Dátum: 2012.04.10 kedd, 13:01:51 »

probáltam én a porlaszto kodját is bevinni, de nem engedte. 2 csucsnak 16db 0 számot dob ki, és nem engedi átirni.
csucsot én kicseréltetném, csak saját lábon akartam elmenni a szervizbe.
de szerinted ha ki vannak cserélve a csucsok akkor nem jön többet ez a hiba???
A bevitt porlasztókódokat a külön IDM-el rendelkező tdci-kből nem lehet kiolvasni, még gyári diaggal se, ezért dob ki neked 16db 0-át egyes porlasztók kódjának. Megprobálhatod csak az 1-es henger porlasztókódját beprogramozni, ha sikerült, akkor a hibakód kéne törlődjön.
Végleges megoldás mint már írtam, porlasztó cseréje, viszont nem elég csak a csúcsot cserélni, próbapadon új C2I korrekciós kódot kell generáltatni a porlasztónak, majd ezt kell beprogramozni.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 338 339 340 341 342 343 344 [345] 346 347 348 349 350 351 352 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.