Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 09:58:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 341 342 343 344 345 346 347 [348] 349 350 351 352 353 354 355 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14643871 alkalommal)
0 Felhasználó és 102 vendég van a témában
hiba
Vendég
« Új hozzászólás #17350 Dátum: 2012.04.14 szombat, 17:04:37 »

Áztattad, de működik rendesen, vagy nem?
Szerintem ez a baja. Fogj egy fémlemezt és 3 perc alatt szereld be. Még ha csak átmenetileg is.

Honnan lehet látni hogy rosszul működik az EGR?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17351 Dátum: 2012.04.14 szombat, 18:25:50 »

SOS! SOS! SOS!

Kanizsán lerobbantam ha tud valaki segíteni generátor ügyben SEGÍTSEN!

70/264-18-61
szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #17352 Dátum: 2012.04.14 szombat, 21:07:49 »

A turbo változó geometriás, ez a rész kormolódott el, mikor kilyukadt a turbócsövem és elkezdett villogni az izzítás jelző.
Ki takarítottak rendesen,Nekem is ez volt a hiba második fele,az elsö pcs  Fehérváron (Filep dízel)csinálták meg, igaz kényszerböl,a turbót Ervin rakta rendbe,+egr dugó +szívósor csere,azóta semmi gondom vele,télen is indult a nagy hidegekbe gond nélkül sima üzemanyaggal
Ui keresd Ervint itt a fórumon nem lakik messze 45-50km +megcsinálja normálisan korrekt áron.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #17353 Dátum: 2012.04.14 szombat, 22:15:20 »

Sziasztok!

2000 alatti fordulatszámon ha nem gyorsítok, hanem huzamosabb ideig haladok fordulatszámtól függően
sípoló hangot hallok a motortérből (egy ideig menetszélnek véltem) az a gyanúm, hogy a turbó hangját hallom.
Nem hangos de azért hallható.
Ez rosszat jelent? Hallom, olvasom, hogyha fütyül a turbó akkor lesz  rinya
Mit gondoltok?
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17354 Dátum: 2012.04.14 szombat, 22:31:37 »

Sziasztok!

2000 alatti fordulatszámon ha nem gyorsítok, hanem huzamosabb ideig haladok fordulatszámtól függően
sípoló hangot hallok a motortérből (egy ideig menetszélnek véltem) az a gyanúm, hogy a turbó hangját hallom.
Nem hangos de azért hallható.
Ez rosszat jelent? Hallom, olvasom, hogyha fütyül a turbó akkor lesz  rinya
Mit gondoltok?
van egy eladó 130ekm-t futott turbom vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17355 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 08:46:06 »

Sziasztok!

2000 alatti fordulatszámon ha nem gyorsítok, hanem huzamosabb ideig haladok fordulatszámtól függően
sípoló hangot hallok a motortérből (egy ideig menetszélnek véltem) az a gyanúm, hogy a turbó hangját hallom.
Nem hangos de azért hallható.
Ez rosszat jelent? Hallom, olvasom, hogyha fütyül a turbó akkor lesz  rinya
Mit gondoltok?
Turbónyomást kellene mérni,mert lehet,hogy csak egy csöved lukadt ki!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #17356 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 09:53:17 »

van egy eladó 130ekm-t futott turbom vigyor3

Köszi...Sad

Azért megvizsgálnám, lehet, hogy rosszul hallottam Smiley))

szóval turbónyomás, ez gondolom szervízfeladat
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17357 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 09:58:35 »

Köszi...Sad

Azért megvizsgálnám, lehet, hogy rosszul hallottam Smiley))

szóval turbónyomás, ez gondolom szervízfeladat
igen.vagy egy sima elm327-es diagcuccal meg kell mérni.Ebben akár én is,vagy más fórumtárs is tud neked segíteni.(én délpesten-látom te vác... Roll Eyes )
vagy felkeresel egy mezei autószerelő műhelyt,aki diaggal megtudja mérni a turbónyomást.Csak ne alapjáraton,hanem terhelésnél-tehát menet közben.
Alapjáraton ugyan is nem lesz meg a maxi nyomás soha.Menet közben pedig a maximális nyomásnak megkell lennie a műszer szerint 2,5bar-nak (valós 1+1,5).Ha kevesebb ,akkor bizony rés van a pajzson.Olajos foltot kell keresni a gumicső rendszeren-valszeg ott kifúj és elmegy a nyomás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #17358 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 10:01:43 »

igen.vagy egy sima elm327-es diagcuccal meg kell mérni.Ebben akár én is,vagy más fórumtárs is tud neked segíteni.(én délpesten-látom te vác... Roll Eyes )
vagy felkeresel egy mezei autószerelő műhelyt,aki diaggal megtudja mérni a turbónyomást.Csak ne alapjáraton,hanem terhelésnél-tehát menet közben.
Alapjáraton ugyan is nem lesz meg a maxi nyomás soha.Menet közben pedig a maximális nyomásnak megkell lennie a műszer szerint 2,5bar-nak (valós 1+1,5).Ha kevesebb ,akkor bizony rés van a pajzson.Olajos foltot kell keresni a gumicső rendszeren-valszeg ott kifúj és elmegy a nyomás.
schmidi-től vettem egy klónt elvileg azzal szerintem meg tudom mérni. (?)
ha olajos csövet látok akkor meg ezek szerint mérni sem kell?
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17359 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 10:05:12 »

schmidi-től vettem egy klónt elvileg azzal szerintem meg tudom mérni. (?)
ha olajos csövet látok akkor meg ezek szerint mérni sem kell?
úgyvan-úgyvan! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #17360 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 10:20:57 »

úgyvan-úgyvan! Wink wave

az EGR után eléggé olajos (ezt már korábban is észrevettem, de valahogy nem foglalkoztam vele)falbav
de végül is sohasem kormolt, meg erőtlenedett el...
na mindegy.
Nyomkodtam a csövet, amennyire hozzá lehet férni(rálátni) de nem látok rajta repedést.
szedjem szét?
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17361 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 11:00:36 »

az EGR után eléggé olajos (ezt már korábban is észrevettem, de valahogy nem foglalkoztam vele)falbav
de végül is sohasem kormolt, meg erőtlenedett el...
na mindegy.
Nyomkodtam a csövet, amennyire hozzá lehet férni(rálátni) de nem látok rajta repedést.
szedjem szét?
Jobban kell nyomkodni mint gondolod meg forgatni is ha tudod mert lehet ha megnyomod pont akkor zárod össze a repedést.meg az is lehet pont ahogy nézed alúl van.Meg lehet a bilincsnél fúj ki.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #17362 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 11:04:36 »

az EGR után eléggé olajos (ezt már korábban is észrevettem, de valahogy nem foglalkoztam vele)falbav
de végül is sohasem kormolt, meg erőtlenedett el...
na mindegy.
Nyomkodtam a csövet, amennyire hozzá lehet férni(rálátni) de nem látok rajta repedést.
szedjem szét?

Nekem is ott volt ergya, igaz nekem tök máshol van az EGR. Még a csövet is kicseréltem, de nem találtam lyukat rajta. Aztán nyomás próbáztam  a rendszert, amihez teljesen szétszedtem meg össze, és láss csodát, azóta jó. Nekem így valószínűleg csak 1 vagy több, nem megfelelően meghúzott bilincs lehetett a ludas.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17363 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 11:18:50 »

az EGR után eléggé olajos (ezt már korábban is észrevettem, de valahogy nem foglalkoztam vele)falbav
de végül is sohasem kormolt, meg erőtlenedett el...
na mindegy.
Nyomkodtam a csövet, amennyire hozzá lehet férni(rálátni) de nem látok rajta repedést.
szedjem szét?

Alaposan pucold meg, azután nézd meg később, megjelent-e rajta újra, és ha igen, honnan jön.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #17364 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 11:20:19 »

Nekem is ott volt ergya, igaz nekem tök máshol van az EGR. Még a csövet is kicseréltem, de nem találtam lyukat rajta. Aztán nyomás próbáztam  a rendszert, amihez teljesen szétszedtem meg össze, és láss csodát, azóta jó. Nekem így valószínűleg csak 1 vagy több, nem megfelelően meghúzott bilincs lehetett a ludas.

akkor első körben veszek rá új bilincseket...mert a régiek elég ratyinak néznek ki
aztán meglátjuk,
köszi!
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17365 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 12:26:09 »

Egy off verda, az 1,9-es dízel alfa/opel motorral. Az a hibajelenség, hogy ha állt 2-3 órát (vagy eglsz este), akkor beindításnál csörög-zörög, szürkét füstöl, és büdös is.
Majd kb 10 másodperc után helyreáll a rend, teljesen jól műxik. Kiszedték a csúcsokat, lemérték, teljesen jó, sőt, raktak be újat, ugyanaz.
Kicserélgették a mafot, meg egy csomó más rézékelőt, a szitu ugyanaz. Nézték a railnyomást, kb mint a gyári. Nem változik akkor sem, amikor helyreáll a rend.
A töltófesz nem áll rögtön be, annak kell pár másodperc (ezt még majd megmérik, hogy van-e köze egymáshoz). Azt nem tudom, mennyi, mielőtt beállna.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17366 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 14:42:22 »

Egy off verda, az 1,9-es dízel alfa/opel motorral. Az a hibajelenség, hogy ha állt 2-3 órát (vagy eglsz este), akkor beindításnál csörög-zörög, szürkét füstöl, és büdös is.
Majd kb 10 másodperc után helyreáll a rend, teljesen jól műxik. Kiszedték a csúcsokat, lemérték, teljesen jó, sőt, raktak be újat, ugyanaz.
Kicserélgették a mafot, meg egy csomó más rézékelőt, a szitu ugyanaz. Nézték a railnyomást, kb mint a gyári. Nem változik akkor sem, amikor helyreáll a rend.
A töltófesz nem áll rögtön be, annak kell pár másodperc (ezt még majd megmérik, hogy van-e köze egymáshoz). Azt nem tudom, mennyi, mielőtt beállna.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg653944#msg653944
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17367 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 16:57:13 »

Egy off verda, az 1,9-es dízel alfa/opel motorral. Az a hibajelenség, hogy ha állt 2-3 órát (vagy eglsz este), akkor beindításnál csörög-zörög, szürkét füstöl, és büdös is.
Majd kb 10 másodperc után helyreáll a rend, teljesen jól műxik. Kiszedték a csúcsokat, lemérték, teljesen jó, sőt, raktak be újat, ugyanaz.
Kicserélgették a mafot, meg egy csomó más rézékelőt, a szitu ugyanaz. Nézték a railnyomást, kb mint a gyári. Nem változik akkor sem, amikor helyreáll a rend.
A töltófesz nem áll rögtön be, annak kell pár másodperc (ezt még majd megmérik, hogy van-e köze egymáshoz). Azt nem tudom, mennyi, mielőtt beállna.
kompresszióhiányos, míg fel nem húzza az olajat a hengerfalra. Hidegen kellene kompressziót mérni.
Vagy izzítók.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17368 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 18:00:09 »

kompresszióhiányos, míg fel nem húzza az olajat a hengerfalra. Hidegen kellene kompressziót mérni.
Vagy izzítók.

Köszi, majd mondom neki ezt a tippet (ettől hirtelen javulna meg? az autóban 150e km van).
Izzítók? Hogy mondjuk egyik sem jó? És vajh akkor így hirtelen megjavul pár sec után?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17369 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 18:06:51 »


Olvasom, ebből azt hoznád ki, hogy generátor? Hogy nem adja a generátor nem adja ki a töltés rendben jelet, és addig nem terheli a motort?
És próbálja ki az indítózást lehúzott generátorral?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17370 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 19:43:15 »

Olvasom, ebből azt hoznád ki, hogy generátor? Hogy nem adja a generátor nem adja ki a töltés rendben jelet, és addig nem terheli a motort?
És próbálja ki az indítózást lehúzott generátorral?
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17371 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 08:02:06 »

Sziasztok!

Ma reggel mikor beültem a kocsiba fél perc után elment a kormány szervó. Rá 5 másodpercre meg visszajött.
Ezt megcsinálta 10x mialatt beértem az 1km-re lévő munkahelyemre.
Ott belenéztem. A szíj jó, a tartály tele friss folyadékkal.
Mi lehet a probléma?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17372 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 10:31:22 »

Sziasztok!

Ma reggel mikor beültem a kocsiba fél perc után elment a kormány szervó. Rá 5 másodpercre meg visszajött.
Ezt megcsinálta 10x mialatt beértem az 1km-re lévő munkahelyemre.
Ott belenéztem. A szíj jó, a tartály tele friss folyadékkal.
Mi lehet a probléma?
A hütővíztartályodból esetleg nemhiányzik víz mert ha igen akkor a közös ricninél átmegy a víz és kezdi tönkretenni,vagy csak egyszerüen kezd a szervószivattyúd gyengülni.Ilyen útóbbi dolog miatt cserélte ki az előző tulaj az enyémen is a szivattyút.Semmi folyás olaj fogyás nem volt.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17373 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 11:28:25 »

Sziasztok!!

1500 fordulatnál hallom a szelepkopogást a mociban!!!!!
Ha bemelegszik tök csönd van minden jó........
Azóta csinálja amióta kicseréltem a bilincset a kartelcsönél és már nem jön ott ki az olaj(persze csak naon pici jött)
Mit tegyek?Huh??
Üdv
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17374 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 11:32:06 »

Megnézem. Köszi.

A hütővíztartályodból esetleg nemhiányzik víz mert ha igen akkor a közös ricninél átmegy a víz és kezdi tönkretenni,vagy csak egyszerüen kezd a szervószivattyúd gyengülni.Ilyen útóbbi dolog miatt cserélte ki az előző tulaj az enyémen is a szivattyút.Semmi folyás olaj fogyás nem volt.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17375 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 11:56:23 »

Sziasztok!!

1500 fordulatnál hallom a szelepkopogást a mociban!!!!!
Ha bemelegszik tök csönd van minden jó........
Azóta csinálja amióta kicseréltem a bilincset a kartelcsönél és már nem jön ott ki az olaj(persze csak naon pici jött)
Mit tegyek?Huh??
Üdv

Igyál egy sört, az jót tesz a felzaklatott idegeknek. worship

Hidegen kopogós a dízel, nem mondták még neked? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #17376 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 11:58:27 »

Sziasztok!!

1500 fordulatnál hallom a szelepkopogást a mociban!!!!!
Ha bemelegszik tök csönd van minden jó........
Azóta csinálja amióta kicseréltem a bilincset a kartelcsönél és már nem jön ott ki az olaj(persze csak naon pici jött)
Mit tegyek?Huh??
Üdv
Semmit szerintem, Te égészajt hallasz nem szelepeket....
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17377 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 12:18:00 »

Olyan izék vagytok, üljetek be egy passát PDTDI-be, a tdci-hez képest az traktor.
Most hogy mindenki TDCI -je ilyen halk (meg tddi), mindent meg akarunk hallani..

:-)  nyes
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17378 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 12:34:52 »

Sziasztok!!

1500 fordulatnál hallom a szelepkopogást a mociban!!!!!
Ha bemelegszik tök csönd van minden jó........
Azóta csinálja amióta kicseréltem a bilincset a kartelcsönél és már nem jön ott ki az olaj(persze csak naon pici jött)
Mit tegyek?Huh??
Üdv
feküdj vissza aludni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17379 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 12:35:31 »

Megnéztem a vizet. Semmi nem látszik benne. Szép tiszta.
A szervó olaj szép tiszta.
A szíj szépen fut, a feszítő hibátlan.
Álló autónál áttekertem kb 3x a kormányt a végállások közt simán ment. Szervózott.
Elmentem vele ebédelni, és 2x kihagyott. Amikor kihagy akkor meg sem tudom mozdítani. Pont mintha állna a motor.
Menet közben meg nem veszem észre, csak ha kis sebességnél kanyarodok.
Help!

Sziasztok!

Ma reggel mikor beültem a kocsiba fél perc után elment a kormány szervó. Rá 5 másodpercre meg visszajött.
Ezt megcsinálta 10x mialatt beértem az 1km-re lévő munkahelyemre.
Ott belenéztem. A szíj jó, a tartály tele friss folyadékkal.
Mi lehet a probléma?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17380 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 12:36:06 »

Olyan izék vagytok, üljetek be egy passát PDTDI-be, a tdci-hez képest az traktor.
Most hogy mindenki TDCI -je ilyen halk (meg tddi), mindent meg akarunk hallani..

:-)  nyes

Nekem akkor jött ilyenem, mikor felraktam a nyári gumikat. Addig mindent elfedett a gumik zúgása... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17381 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 13:58:44 »

Megnéztem a vizet. Semmi nem látszik benne. Szép tiszta.
A szervó olaj szép tiszta.
A szíj szépen fut, a feszítő hibátlan.
Álló autónál áttekertem kb 3x a kormányt a végállások közt simán ment. Szervózott.
Elmentem vele ebédelni, és 2x kihagyott. Amikor kihagy akkor meg sem tudom mozdítani. Pont mintha állna a motor.
Menet közben meg nem veszem észre, csak ha kis sebességnél kanyarodok.
Help!

Akkor egy takarítás esetleg.És mikor kihagy nem ropog a kormány mű?Kérdezd meg V.Tamást ő így kezdte és sajnos kormánymű csere lett belőle.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17382 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 14:43:30 »

Nem ropog a kormánymű.
Szerintem nem. Legalábbis nem érzem rajta. Mondjuk a meglepetés erejével hat amikor kanyar felétől egyszer csak nem tudom tovább tekerni a kormányt.
Lehet, hogy azért nem veszem észre. Amúgy 4x áttekerem a végállások közt és semmi gond. Se ropogás se semmi nehézség. Aztán egyszer csak nincs szervó egy következő tekerésnél.


Akkor egy takarítás esetleg.És mikor kihagy nem ropog a kormány mű?Kérdezd meg V.Tamást ő így kezdte és sajnos kormánymű csere lett belőle.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #17383 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 16:59:18 »

Sziasztok!!

1500 fordulatnál hallom a szelepkopogást a mociban!!!!!
Ha bemelegszik tök csönd van minden jó........
Azóta csinálja amióta kicseréltem a bilincset a kartelcsönél és már nem jön ott ki az olaj(persze csak naon pici jött)
Mit tegyek?Huh??
Üdv
Olajat mikor cseréltél utoljára?
Szvsz a pd halkabb, de legalábbis a tddi-nél halkabb általában.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #17384 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 16:59:46 »

Megnéztem a vizet. Semmi nem látszik benne. Szép tiszta.
A szervó olaj szép tiszta.
A szíj szépen fut, a feszítő hibátlan.
Álló autónál áttekertem kb 3x a kormányt a végállások közt simán ment. Szervózott.
Elmentem vele ebédelni, és 2x kihagyott. Amikor kihagy akkor meg sem tudom mozdítani. Pont mintha állna a motor.
Menet közben meg nem veszem észre, csak ha kis sebességnél kanyarodok.
Help!

Nem a kormányműved akad és a szervó amúgy rendben van?
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #17385 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 17:36:35 »

Sziasztok!

Ma reggel mikor beültem a kocsiba fél perc után elment a kormány szervó. Rá 5 másodpercre meg visszajött.
Ezt megcsinálta 10x mialatt beértem az 1km-re lévő munkahelyemre.
Ott belenéztem. A szíj jó, a tartály tele friss folyadékkal.
Mi lehet a probléma?

A másik helyen is írtam neked, szerintem a rövid szíj feszítő görgőjét ellenőrizd le, mert én akkor tapasztaltam ezt, mielőtt teljesen beállt az a görgő. Cseréld csapágyra.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szerv%C3%B3sz%C3%ADj_fesz%C3%ADt%C5%91_g%C3%B6rg%C5%91_%C3%A1talak%C3%ADt%C3%A1s_-_TDCi
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17386 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 17:53:57 »

Ezt hogy derítsem ki?

Nem a kormányműved akad és a szervó amúgy rendben van?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17387 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 17:54:28 »

Igen. Köszönöm.
Holnap reggel ha be tudok érni a melóhelyre időben akkor szétszedem.

A másik helyen is írtam neked, szerintem a rövid szíj feszítő görgőjét ellenőrizd le, mert én akkor tapasztaltam ezt, mielőtt teljesen beállt az a görgő. Cseréld csapágyra.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szerv%C3%B3sz%C3%ADj_fesz%C3%ADt%C5%91_g%C3%B6rg%C5%91_%C3%A1talak%C3%ADt%C3%A1s_-_TDCi
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17388 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 19:45:30 »

Liqui Moly, vagy mi a fene TDCi üzemanyagrendszer-tisztítót használt már valaki? Mennyivel jobb-rosszabb, mint a Protec? Leírása szerint 75 liter üzemantianyaghoz való egy flakon. Érdemes betartani, vagy lehet a Protec módján az utolsó 20-25 literhez töményen önteni?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17389 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 19:55:41 »

Liqui Moly, vagy mi a fene TDCi üzemanyagrendszer-tisztítót használt már valaki? Mennyivel jobb-rosszabb, mint a Protec? Leírása szerint 75 liter üzemantianyaghoz való egy flakon. Érdemes betartani, vagy lehet a Protec módján az utolsó 20-25 literhez töményen önteni?

AndyA
én túl vagyok rajta.Közvetlen akartam a szivattyúval megitatni,de bonyolult megoldani.Érdemes az utolsó 50km en beönteni,és elfüstölni.
Kicsit lágyabb lett a motor járása,nem olyan kopogós.Tisztító hatása van az üzarendszerben,gondolom elvégzi ezt a funkcióját rendesen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17390 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 19:56:39 »

Liqui Moly, vagy mi a fene TDCi üzemanyagrendszer-tisztítót használt már valaki? Mennyivel jobb-rosszabb, mint a Protec? Leírása szerint 75 liter üzemantianyaghoz való egy flakon. Érdemes betartani, vagy lehet a Protec módján az utolsó 20-25 literhez töményen önteni?

AndyA
Ha belegondolsz a Protech is mehet telitankhoz de én pl negyed tankhoz raktam be és az utolsó csöppig mentem vele
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17391 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 19:59:18 »

Ha belegondolsz a Protech is mehet telitankhoz de én pl negyed tankhoz raktam be és az utolsó csöppig mentem vele

A kérdés inkább az, hogy teli tankra vagy az utolsó 100 km-re az egész flakonnal? Nagyon más úgysem lehet benne, de azért jobb tisztába jönni ezekkel a dolgokkal előre. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17392 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 20:01:07 »

A kérdés inkább az, hogy teli tankra vagy az utolsó 100 km-re az egész flakonnal? Nagyon más úgysem lehet benne, de azért jobb tisztába jönni ezekkel a dolgokkal előre. Smiley

AndyA
Olajcsere előtt negyed tankhoz raktam bele és utána mentem a szerelőhöz és dobtuk ki a go szürőt meg az olajat mindenestől.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #17393 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 23:10:05 »

Vettem új awab bilincset az egr-re menő csőre, jól meghúztam.
Kiváncsi vagyok, hogy újra olajos lesz-e?

Mindenesetre a korábbi turbófütyülés továbbra is fennáll (feltéve ha azt hallom) szomoru1
egyébként csak 80km/h ig hallható és csak 2000-es fordulat alatt.

Ha leveszem a turbó szívóoldalát a turbinának fém tisztának kell lennie és kézzel szabadon kell hogy forogjon?
 
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17394 Dátum: 2012.04.17 kedd, 13:12:49 »


Ha leveszem a turbó szívóoldalát a turbinának fém tisztának kell lennie és kézzel szabadon kell hogy forogjon?
 

Fém tiszta nem lesz, de nagyon könnyen kell forognia és nem lóghat  csak tengelyiránba picit.  Világíts be lámpával, milyenek a lapátok.

Meg akaszd le az elektronikát (gondolom el. turbód van) és mozgasd meg kézzel azt a kart amit mozgat. Azt nézd, h mozog e könnyen és akad e.
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.17 kedd, 13:16:18 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17395 Dátum: 2012.04.17 kedd, 13:36:09 »

Ha már turbó.  Szombaton elmentem Ervinhez, h kitakarítsa a tubomat.  Ezt láttuk, sajnos ekkor már le volt véve.
És  jól ment még!


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #17396 Dátum: 2012.04.17 kedd, 13:37:19 »

Ha már turbó.  Szombaton elmentem Ervinhez, h kitakarítsa a tubomat.  Ezt láttuk sajnos ekkor már le volt véve.


mi okozhatta?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17397 Dátum: 2012.04.17 kedd, 13:39:14 »

mi okozhatta?

A barom előző gazdája és a koszos levegő. Elsőre olyan mintha hiányozna de nem, csak elvékonyodott és visszahajolt.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17398 Dátum: 2012.04.17 kedd, 13:44:16 »

A barom előző gazdája és a koszos levegő. Elsőre olyan mintha hiányozna de nem, csak elvékonyodott és visszahajolt.

Az előző gazdának ebben mi volt a szerepe?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17399 Dátum: 2012.04.17 kedd, 14:09:51 »

Az előző gazdának ebben mi volt a szerepe?

AndyA

Nem cserélt légszűrőt vagy sport volt benne
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Oldalak: 1 ... 341 342 343 344 345 346 347 [348] 349 350 351 352 353 354 355 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.