Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 09:44:02
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
341
342
343
344
345
346
347
[
348
]
349
350
351
352
353
354
355
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14643305 alkalommal)
0 Felhasználó és 92 vendég van a témában
hiba
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17350 Dátum:
2012.04.14 szombat, 17:04:37 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.04.14 szombat, 06:38:32
Áztattad, de működik rendesen, vagy nem?
Szerintem ez a baja. Fogj egy fémlemezt és 3 perc alatt szereld be. Még ha csak átmenetileg is.
Honnan lehet látni hogy rosszul működik az EGR?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17351 Dátum:
2012.04.14 szombat, 18:25:50 »
Idézetet írta: virag - 2012.04.14 szombat, 17:42:04
SOS! SOS! SOS!
Kanizsán lerobbantam ha tud valaki segíteni generátor ügyben SEGÍTSEN!
70/264-18-61
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17352 Dátum:
2012.04.14 szombat, 21:07:49 »
Idézetet írta: hiba - 2012.04.13 péntek, 22:33:30
A turbo változó geometriás, ez a rész kormolódott el, mikor kilyukadt a turbócsövem és elkezdett villogni az izzítás jelző.
Ki takarítottak rendesen,Nekem is ez volt a hiba második fele,az elsö pcs Fehérváron (Filep dízel)csinálták meg, igaz kényszerböl,a turbót Ervin rakta rendbe,+egr dugó +szívósor csere,azóta semmi gondom vele,télen is indult a nagy hidegekbe gond nélkül sima üzemanyaggal
Ui keresd Ervint itt a fórumon nem lakik messze 45-50km +megcsinálja normálisan korrekt áron.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17353 Dátum:
2012.04.14 szombat, 22:15:20 »
Sziasztok!
2000 alatti fordulatszámon ha nem gyorsítok, hanem huzamosabb ideig haladok fordulatszámtól függően
sípoló hangot hallok a motortérből (egy ideig menetszélnek véltem) az a gyanúm, hogy a turbó hangját hallom.
Nem hangos de azért hallható.
Ez rosszat jelent? Hallom, olvasom, hogyha fütyül a turbó akkor lesz
Mit gondoltok?
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17354 Dátum:
2012.04.14 szombat, 22:31:37 »
Idézetet írta: dfeco - 2012.04.14 szombat, 22:15:20
Sziasztok!
2000 alatti fordulatszámon ha nem gyorsítok, hanem huzamosabb ideig haladok fordulatszámtól függően
sípoló hangot hallok a motortérből (egy ideig menetszélnek véltem) az a gyanúm, hogy a turbó hangját hallom.
Nem hangos de azért hallható.
Ez rosszat jelent? Hallom, olvasom, hogyha fütyül a turbó akkor lesz
Mit gondoltok?
van egy eladó 130ekm-t futott turbom
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17355 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 08:46:06 »
Idézetet írta: dfeco - 2012.04.14 szombat, 22:15:20
Sziasztok!
2000 alatti fordulatszámon ha nem gyorsítok, hanem huzamosabb ideig haladok fordulatszámtól függően
sípoló hangot hallok a motortérből (egy ideig menetszélnek véltem) az a gyanúm, hogy a turbó hangját hallom.
Nem hangos de azért hallható.
Ez rosszat jelent? Hallom, olvasom, hogyha fütyül a turbó akkor lesz
Mit gondoltok?
Turbónyomást kellene mérni,mert lehet,hogy csak egy csöved lukadt ki!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17356 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 09:53:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.04.14 szombat, 22:31:37
van egy eladó 130ekm-t futott turbom
Köszi...
Azért megvizsgálnám, lehet, hogy rosszul hallottam
))
szóval turbónyomás, ez gondolom szervízfeladat
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17357 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 09:58:35 »
Idézetet írta: dfeco - 2012.04.15 vasárnap, 09:53:17
Köszi...
Azért megvizsgálnám, lehet, hogy rosszul hallottam
))
szóval turbónyomás, ez gondolom szervízfeladat
igen.vagy egy sima elm327-es diagcuccal meg kell mérni.Ebben akár én is,vagy más fórumtárs is tud neked segíteni.(én délpesten-látom te vác...
)
vagy felkeresel egy mezei autószerelő műhelyt,aki diaggal megtudja mérni a turbónyomást.Csak ne alapjáraton,hanem terhelésnél-tehát menet közben.
Alapjáraton ugyan is nem lesz meg a maxi nyomás soha.Menet közben pedig a maximális nyomásnak megkell lennie a műszer szerint 2,5bar-nak (valós 1+1,5).Ha kevesebb ,akkor bizony rés van a pajzson.Olajos foltot kell keresni a gumicső rendszeren-valszeg ott kifúj és elmegy a nyomás.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17358 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 10:01:43 »
Idézetet írta: alf - 2012.04.15 vasárnap, 09:58:35
igen.vagy egy sima elm327-es diagcuccal meg kell mérni.Ebben akár én is,vagy más fórumtárs is tud neked segíteni.(én délpesten-látom te vác...
)
vagy felkeresel egy mezei autószerelő műhelyt,aki diaggal megtudja mérni a turbónyomást.Csak ne alapjáraton,hanem terhelésnél-tehát menet közben.
Alapjáraton ugyan is nem lesz meg a maxi nyomás soha.Menet közben pedig a maximális nyomásnak megkell lennie a műszer szerint 2,5bar-nak (valós 1+1,5).Ha kevesebb ,akkor bizony rés van a pajzson.Olajos foltot kell keresni a gumicső rendszeren-valszeg ott kifúj és elmegy a nyomás.
schmidi-től vettem egy klónt elvileg azzal szerintem meg tudom mérni. (?)
ha olajos csövet látok akkor meg ezek szerint mérni sem kell?
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17359 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 10:05:12 »
Idézetet írta: dfeco - 2012.04.15 vasárnap, 10:01:43
schmidi-től vettem egy klónt elvileg azzal szerintem meg tudom mérni. (?)
ha olajos csövet látok akkor meg ezek szerint mérni sem kell?
úgyvan-úgyvan!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17360 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 10:20:57 »
Idézetet írta: alf - 2012.04.15 vasárnap, 10:05:12
úgyvan-úgyvan!
az EGR után eléggé olajos (ezt már korábban is észrevettem, de valahogy nem foglalkoztam vele)
de végül is sohasem kormolt, meg erőtlenedett el...
na mindegy.
Nyomkodtam a csövet, amennyire hozzá lehet férni(rálátni) de nem látok rajta repedést.
szedjem szét?
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17361 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 11:00:36 »
Idézetet írta: dfeco - 2012.04.15 vasárnap, 10:20:57
az EGR után eléggé olajos (ezt már korábban is észrevettem, de valahogy nem foglalkoztam vele)
de végül is sohasem kormolt, meg erőtlenedett el...
na mindegy.
Nyomkodtam a csövet, amennyire hozzá lehet férni(rálátni) de nem látok rajta repedést.
szedjem szét?
Jobban kell nyomkodni mint gondolod meg forgatni is ha tudod mert lehet ha megnyomod pont akkor zárod össze a repedést.meg az is lehet pont ahogy nézed alúl van.Meg lehet a bilincsnél fúj ki.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17362 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 11:04:36 »
Idézetet írta: dfeco - 2012.04.15 vasárnap, 10:20:57
az EGR után eléggé olajos (ezt már korábban is észrevettem, de valahogy nem foglalkoztam vele)
de végül is sohasem kormolt, meg erőtlenedett el...
na mindegy.
Nyomkodtam a csövet, amennyire hozzá lehet férni(rálátni) de nem látok rajta repedést.
szedjem szét?
Nekem is ott volt ergya, igaz nekem tök máshol van az EGR. Még a csövet is kicseréltem, de nem találtam lyukat rajta. Aztán nyomás próbáztam a rendszert, amihez teljesen szétszedtem meg össze, és láss csodát, azóta jó. Nekem így valószínűleg csak 1 vagy több, nem megfelelően meghúzott bilincs lehetett a ludas.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17363 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 11:18:50 »
Idézetet írta: dfeco - 2012.04.15 vasárnap, 10:20:57
az EGR után eléggé olajos (ezt már korábban is észrevettem, de valahogy nem foglalkoztam vele)
de végül is sohasem kormolt, meg erőtlenedett el...
na mindegy.
Nyomkodtam a csövet, amennyire hozzá lehet férni(rálátni) de nem látok rajta repedést.
szedjem szét?
Alaposan pucold meg, azután nézd meg később, megjelent-e rajta újra, és ha igen, honnan jön.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17364 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 11:20:19 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.04.15 vasárnap, 11:04:36
Nekem is ott volt ergya, igaz nekem tök máshol van az EGR. Még a csövet is kicseréltem, de nem találtam lyukat rajta. Aztán nyomás próbáztam a rendszert, amihez teljesen szétszedtem meg össze, és láss csodát, azóta jó. Nekem így valószínűleg csak 1 vagy több, nem megfelelően meghúzott bilincs lehetett a ludas.
akkor első körben veszek rá új bilincseket...mert a régiek elég ratyinak néznek ki
aztán meglátjuk,
köszi!
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17365 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 12:26:09 »
Egy off verda, az 1,9-es dízel alfa/opel motorral. Az a hibajelenség, hogy ha állt 2-3 órát (vagy eglsz este), akkor beindításnál csörög-zörög, szürkét füstöl, és büdös is.
Majd kb 10 másodperc után helyreáll a rend, teljesen jól műxik. Kiszedték a csúcsokat, lemérték, teljesen jó, sőt, raktak be újat, ugyanaz.
Kicserélgették a mafot, meg egy csomó más rézékelőt, a szitu ugyanaz. Nézték a railnyomást, kb mint a gyári. Nem változik akkor sem, amikor helyreáll a rend.
A töltófesz nem áll rögtön be, annak kell pár másodperc (ezt még majd megmérik, hogy van-e köze egymáshoz). Azt nem tudom, mennyi, mielőtt beállna.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17366 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 14:42:22 »
Idézetet írta: Angel - 2012.04.15 vasárnap, 12:26:09
Egy off verda, az 1,9-es dízel alfa/opel motorral. Az a hibajelenség, hogy ha állt 2-3 órát (vagy eglsz este), akkor beindításnál csörög-zörög, szürkét füstöl, és büdös is.
Majd kb 10 másodperc után helyreáll a rend, teljesen jól műxik. Kiszedték a csúcsokat, lemérték, teljesen jó, sőt, raktak be újat, ugyanaz.
Kicserélgették a mafot, meg egy csomó más rézékelőt, a szitu ugyanaz. Nézték a railnyomást, kb mint a gyári. Nem változik akkor sem, amikor helyreáll a rend.
A töltófesz nem áll rögtön be, annak kell pár másodperc (ezt még majd megmérik, hogy van-e köze egymáshoz). Azt nem tudom, mennyi, mielőtt beállna.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg653944#msg653944
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17367 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 16:57:13 »
Idézetet írta: Angel - 2012.04.15 vasárnap, 12:26:09
Egy off verda, az 1,9-es dízel alfa/opel motorral. Az a hibajelenség, hogy ha állt 2-3 órát (vagy eglsz este), akkor beindításnál csörög-zörög, szürkét füstöl, és büdös is.
Majd kb 10 másodperc után helyreáll a rend, teljesen jól műxik. Kiszedték a csúcsokat, lemérték, teljesen jó, sőt, raktak be újat, ugyanaz.
Kicserélgették a mafot, meg egy csomó más rézékelőt, a szitu ugyanaz. Nézték a railnyomást, kb mint a gyári. Nem változik akkor sem, amikor helyreáll a rend.
A töltófesz nem áll rögtön be, annak kell pár másodperc (ezt még majd megmérik, hogy van-e köze egymáshoz). Azt nem tudom, mennyi, mielőtt beállna.
kompresszióhiányos, míg fel nem húzza az olajat a hengerfalra. Hidegen kellene kompressziót mérni.
Vagy izzítók.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17368 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 18:00:09 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.04.15 vasárnap, 16:57:13
kompresszióhiányos, míg fel nem húzza az olajat a hengerfalra. Hidegen kellene kompressziót mérni.
Vagy izzítók.
Köszi, majd mondom neki ezt a tippet (ettől hirtelen javulna meg? az autóban 150e km van).
Izzítók? Hogy mondjuk egyik sem jó? És vajh akkor így hirtelen megjavul pár sec után?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17369 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 18:06:51 »
Idézetet írta: alf - 2012.04.15 vasárnap, 14:42:22
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg653944#msg653944
Olvasom, ebből azt hoznád ki, hogy generátor? Hogy nem adja a generátor nem adja ki a töltés rendben jelet, és addig nem terheli a motort?
És próbálja ki az indítózást lehúzott generátorral?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17370 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 19:43:15 »
Idézetet írta: Angel - 2012.04.15 vasárnap, 18:06:51
Olvasom, ebből azt hoznád ki, hogy generátor? Hogy nem adja a generátor nem adja ki a töltés rendben jelet, és addig nem terheli a motort?
És próbálja ki az indítózást lehúzott generátorral?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17371 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 08:02:06 »
Sziasztok!
Ma reggel mikor beültem a kocsiba fél perc után elment a kormány szervó. Rá 5 másodpercre meg visszajött.
Ezt megcsinálta 10x mialatt beértem az 1km-re lévő munkahelyemre.
Ott belenéztem. A szíj jó, a tartály tele friss folyadékkal.
Mi lehet a probléma?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17372 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 10:31:22 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.04.16 hétfő, 08:02:06
Sziasztok!
Ma reggel mikor beültem a kocsiba fél perc után elment a kormány szervó. Rá 5 másodpercre meg visszajött.
Ezt megcsinálta 10x mialatt beértem az 1km-re lévő munkahelyemre.
Ott belenéztem. A szíj jó, a tartály tele friss folyadékkal.
Mi lehet a probléma?
A hütővíztartályodból esetleg nemhiányzik víz mert ha igen akkor a közös ricninél átmegy a víz és kezdi tönkretenni,vagy csak egyszerüen kezd a szervószivattyúd gyengülni.Ilyen útóbbi dolog miatt cserélte ki az előző tulaj az enyémen is a szivattyút.Semmi folyás olaj fogyás nem volt.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17373 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 11:28:25 »
Sziasztok!!
1500 fordulatnál hallom a szelepkopogást a mociban!!!!!
Ha bemelegszik tök csönd van minden jó........
Azóta csinálja amióta kicseréltem a bilincset a kartelcsönél és már nem jön ott ki az olaj(persze csak naon pici jött)
Mit tegyek?
?
Üdv
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17374 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 11:32:06 »
Megnézem. Köszi.
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.04.16 hétfő, 10:31:22
A hütővíztartályodból esetleg nemhiányzik víz mert ha igen akkor a közös ricninél átmegy a víz és kezdi tönkretenni,vagy csak egyszerüen kezd a szervószivattyúd gyengülni.Ilyen útóbbi dolog miatt cserélte ki az előző tulaj az enyémen is a szivattyút.Semmi folyás olaj fogyás nem volt.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17375 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 11:56:23 »
Idézetet írta: balko - 2012.04.16 hétfő, 11:28:25
Sziasztok!!
1500 fordulatnál hallom a szelepkopogást a mociban!!!!!
Ha bemelegszik tök csönd van minden jó........
Azóta csinálja amióta kicseréltem a bilincset a kartelcsönél és már nem jön ott ki az olaj(persze csak naon pici jött)
Mit tegyek?
?
Üdv
Igyál egy sört, az jót tesz a felzaklatott idegeknek.
Hidegen kopogós a dízel, nem mondták még neked?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17376 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 11:58:27 »
Idézetet írta: balko - 2012.04.16 hétfő, 11:28:25
Sziasztok!!
1500 fordulatnál hallom a szelepkopogást a mociban!!!!!
Ha bemelegszik tök csönd van minden jó........
Azóta csinálja amióta kicseréltem a bilincset a kartelcsönél és már nem jön ott ki az olaj(persze csak naon pici jött)
Mit tegyek?
?
Üdv
Semmit szerintem, Te égészajt hallasz nem szelepeket....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17377 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 12:18:00 »
Olyan izék vagytok, üljetek be egy passát PDTDI-be, a tdci-hez képest az traktor.
Most hogy mindenki TDCI -je ilyen halk (meg tddi), mindent meg akarunk hallani..
:-)
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17378 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 12:34:52 »
Idézetet írta: balko - 2012.04.16 hétfő, 11:28:25
Sziasztok!!
1500 fordulatnál hallom a szelepkopogást a mociban!!!!!
Ha bemelegszik tök csönd van minden jó........
Azóta csinálja amióta kicseréltem a bilincset a kartelcsönél és már nem jön ott ki az olaj(persze csak naon pici jött)
Mit tegyek?
?
Üdv
feküdj vissza aludni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17379 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 12:35:31 »
Megnéztem a vizet. Semmi nem látszik benne. Szép tiszta.
A szervó olaj szép tiszta.
A szíj szépen fut, a feszítő hibátlan.
Álló autónál áttekertem kb 3x a kormányt a végállások közt simán ment. Szervózott.
Elmentem vele ebédelni, és 2x kihagyott. Amikor kihagy akkor meg sem tudom mozdítani. Pont mintha állna a motor.
Menet közben meg nem veszem észre, csak ha kis sebességnél kanyarodok.
Help!
Idézetet írta: DomeSL - 2012.04.16 hétfő, 08:02:06
Sziasztok!
Ma reggel mikor beültem a kocsiba fél perc után elment a kormány szervó. Rá 5 másodpercre meg visszajött.
Ezt megcsinálta 10x mialatt beértem az 1km-re lévő munkahelyemre.
Ott belenéztem. A szíj jó, a tartály tele friss folyadékkal.
Mi lehet a probléma?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17380 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 12:36:06 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.04.16 hétfő, 12:18:00
Olyan izék vagytok, üljetek be egy passát PDTDI-be, a tdci-hez képest az traktor.
Most hogy mindenki TDCI -je ilyen halk (meg tddi), mindent meg akarunk hallani..
:-)
Nekem akkor jött ilyenem, mikor felraktam a nyári gumikat. Addig mindent elfedett a gumik zúgása...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17381 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 13:58:44 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.04.16 hétfő, 12:35:31
Megnéztem a vizet. Semmi nem látszik benne. Szép tiszta.
A szervó olaj szép tiszta.
A szíj szépen fut, a feszítő hibátlan.
Álló autónál áttekertem kb 3x a kormányt a végállások közt simán ment. Szervózott.
Elmentem vele ebédelni, és 2x kihagyott. Amikor kihagy akkor meg sem tudom mozdítani. Pont mintha állna a motor.
Menet közben meg nem veszem észre, csak ha kis sebességnél kanyarodok.
Help!
Akkor egy takarítás esetleg.És mikor kihagy nem ropog a kormány mű?Kérdezd meg V.Tamást ő így kezdte és sajnos kormánymű csere lett belőle.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17382 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 14:43:30 »
Nem ropog a kormánymű.
Szerintem nem. Legalábbis nem érzem rajta. Mondjuk a meglepetés erejével hat amikor kanyar felétől egyszer csak nem tudom tovább tekerni a kormányt.
Lehet, hogy azért nem veszem észre. Amúgy 4x áttekerem a végállások közt és semmi gond. Se ropogás se semmi nehézség. Aztán egyszer csak nincs szervó egy következő tekerésnél.
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.04.16 hétfő, 13:58:44
Akkor egy takarítás esetleg.És mikor kihagy nem ropog a kormány mű?Kérdezd meg V.Tamást ő így kezdte és sajnos kormánymű csere lett belőle.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17383 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 16:59:18 »
Idézetet írta: balko - 2012.04.16 hétfő, 11:28:25
Sziasztok!!
1500 fordulatnál hallom a szelepkopogást a mociban!!!!!
Ha bemelegszik tök csönd van minden jó........
Azóta csinálja amióta kicseréltem a bilincset a kartelcsönél és már nem jön ott ki az olaj(persze csak naon pici jött)
Mit tegyek?
?
Üdv
Olajat mikor cseréltél utoljára?
Szvsz a pd halkabb, de legalábbis a tddi-nél halkabb általában.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17384 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 16:59:46 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.04.16 hétfő, 12:35:31
Megnéztem a vizet. Semmi nem látszik benne. Szép tiszta.
A szervó olaj szép tiszta.
A szíj szépen fut, a feszítő hibátlan.
Álló autónál áttekertem kb 3x a kormányt a végállások közt simán ment. Szervózott.
Elmentem vele ebédelni, és 2x kihagyott. Amikor kihagy akkor meg sem tudom mozdítani. Pont mintha állna a motor.
Menet közben meg nem veszem észre, csak ha kis sebességnél kanyarodok.
Help!
Nem a kormányműved akad és a szervó amúgy rendben van?
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17385 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 17:36:35 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.04.16 hétfő, 08:02:06
Sziasztok!
Ma reggel mikor beültem a kocsiba fél perc után elment a kormány szervó. Rá 5 másodpercre meg visszajött.
Ezt megcsinálta 10x mialatt beértem az 1km-re lévő munkahelyemre.
Ott belenéztem. A szíj jó, a tartály tele friss folyadékkal.
Mi lehet a probléma?
A másik helyen is írtam neked, szerintem a rövid szíj feszítő görgőjét ellenőrizd le, mert én akkor tapasztaltam ezt, mielőtt teljesen beállt az a görgő. Cseréld csapágyra.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szerv%C3%B3sz%C3%ADj_fesz%C3%ADt%C5%91_g%C3%B6rg%C5%91_%C3%A1talak%C3%ADt%C3%A1s_-_TDCi
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17386 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 17:53:57 »
Ezt hogy derítsem ki?
Idézetet írta: Mad-V - 2012.04.16 hétfő, 16:59:46
Nem a kormányműved akad és a szervó amúgy rendben van?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17387 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 17:54:28 »
Igen. Köszönöm.
Holnap reggel ha be tudok érni a melóhelyre időben akkor szétszedem.
Idézetet írta: V.Tamás - 2012.04.16 hétfő, 17:36:35
A másik helyen is írtam neked, szerintem a rövid szíj feszítő görgőjét ellenőrizd le, mert én akkor tapasztaltam ezt, mielőtt teljesen beállt az a görgő. Cseréld csapágyra.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szerv%C3%B3sz%C3%ADj_fesz%C3%ADt%C5%91_g%C3%B6rg%C5%91_%C3%A1talak%C3%ADt%C3%A1s_-_TDCi
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17388 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 19:45:30 »
Liqui Moly, vagy mi a fene TDCi üzemanyagrendszer-tisztítót használt már valaki? Mennyivel jobb-rosszabb, mint a Protec? Leírása szerint 75 liter üzemantianyaghoz való egy flakon. Érdemes betartani, vagy lehet a Protec módján az utolsó 20-25 literhez töményen önteni?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17389 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 19:55:41 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.04.16 hétfő, 19:45:30
Liqui Moly, vagy mi a fene TDCi üzemanyagrendszer-tisztítót használt már valaki? Mennyivel jobb-rosszabb, mint a Protec? Leírása szerint 75 liter üzemantianyaghoz való egy flakon. Érdemes betartani, vagy lehet a Protec módján az utolsó 20-25 literhez töményen önteni?
AndyA
én túl vagyok rajta.Közvetlen akartam a szivattyúval megitatni,de bonyolult megoldani.Érdemes az utolsó 50km en beönteni,és elfüstölni.
Kicsit lágyabb lett a motor járása,nem olyan kopogós.Tisztító hatása van az üzarendszerben,gondolom elvégzi ezt a funkcióját rendesen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17390 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 19:56:39 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.04.16 hétfő, 19:45:30
Liqui Moly, vagy mi a fene TDCi üzemanyagrendszer-tisztítót használt már valaki? Mennyivel jobb-rosszabb, mint a Protec? Leírása szerint 75 liter üzemantianyaghoz való egy flakon. Érdemes betartani, vagy lehet a Protec módján az utolsó 20-25 literhez töményen önteni?
AndyA
Ha belegondolsz a Protech is mehet telitankhoz de én pl negyed tankhoz raktam be és az utolsó csöppig mentem vele
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17391 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 19:59:18 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.04.16 hétfő, 19:56:39
Ha belegondolsz a Protech is mehet telitankhoz de én pl negyed tankhoz raktam be és az utolsó csöppig mentem vele
A kérdés inkább az, hogy teli tankra vagy az utolsó 100 km-re az egész flakonnal? Nagyon más úgysem lehet benne, de azért jobb tisztába jönni ezekkel a dolgokkal előre.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17392 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 20:01:07 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.04.16 hétfő, 19:59:18
A kérdés inkább az, hogy teli tankra vagy az utolsó 100 km-re az egész flakonnal? Nagyon más úgysem lehet benne, de azért jobb tisztába jönni ezekkel a dolgokkal előre.
AndyA
Olajcsere előtt negyed tankhoz raktam bele és utána mentem a szerelőhöz és dobtuk ki a go szürőt meg az olajat mindenestől.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17393 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 23:10:05 »
Vettem új awab bilincset az egr-re menő csőre, jól meghúztam.
Kiváncsi vagyok, hogy újra olajos lesz-e?
Mindenesetre a korábbi turbófütyülés továbbra is fennáll (feltéve ha azt hallom)
egyébként csak 80km/h ig hallható és csak 2000-es fordulat alatt.
Ha leveszem a turbó szívóoldalát a turbinának fém tisztának kell lennie és kézzel szabadon kell hogy forogjon?
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17394 Dátum:
2012.04.17 kedd, 13:12:49 »
Idézetet írta: dfeco - 2012.04.16 hétfő, 23:10:05
Ha leveszem a turbó szívóoldalát a turbinának fém tisztának kell lennie és kézzel szabadon kell hogy forogjon?
Fém tiszta nem lesz, de nagyon könnyen kell forognia és nem lóghat csak tengelyiránba picit. Világíts be lámpával, milyenek a lapátok.
Meg akaszd le az elektronikát (gondolom el. turbód van) és mozgasd meg kézzel azt a kart amit mozgat. Azt nézd, h mozog e könnyen és akad e.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.04.17 kedd, 13:16:18 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17395 Dátum:
2012.04.17 kedd, 13:36:09 »
Ha már turbó. Szombaton elmentem Ervinhez, h kitakarítsa a tubomat. Ezt láttuk, sajnos ekkor már le volt véve.
És jól ment még!
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17396 Dátum:
2012.04.17 kedd, 13:37:19 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.04.17 kedd, 13:36:09
Ha már turbó. Szombaton elmentem Ervinhez, h kitakarítsa a tubomat. Ezt láttuk sajnos ekkor már le volt véve.
mi okozhatta?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17397 Dátum:
2012.04.17 kedd, 13:39:14 »
Idézetet írta: GiN - 2012.04.17 kedd, 13:37:19
mi okozhatta?
A barom előző gazdája és a koszos levegő. Elsőre olyan mintha hiányozna de nem, csak elvékonyodott és visszahajolt.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17398 Dátum:
2012.04.17 kedd, 13:44:16 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.04.17 kedd, 13:39:14
A barom előző gazdája és a koszos levegő. Elsőre olyan mintha hiányozna de nem, csak elvékonyodott és visszahajolt.
Az előző gazdának ebben mi volt a szerepe?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17399 Dátum:
2012.04.17 kedd, 14:09:51 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.04.17 kedd, 13:44:16
Az előző gazdának ebben mi volt a szerepe?
AndyA
Nem cserélt légszűrőt vagy sport volt benne
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Oldalak:
1
...
341
342
343
344
345
346
347
[
348
]
349
350
351
352
353
354
355
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ