Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:43:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 346 347 348 349 350 351 352 [353] 354 355 356 357 358 359 360 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14636863 alkalommal)
0 Felhasználó és 59 vendég van a témában
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #17600 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 22:04:22 »

Azt már egyszer eljátszottuk szűk két éve, az 520 000 HUF-ban állt meg. Még egyszer nem szeretném.

A CMP hiba nem lehet félmilla. Az a porlasztós balhé.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17601 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 22:04:36 »

Azt már egyszer eljátszottuk szűk két éve, az 520 000 HUF-ban állt meg. Még egyszer nem szeretném.
nem vágom...a cmp 8e ft! nemtudom
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #17602 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 22:06:58 »

nem vágom...a cmp 8e ft! nemtudom
Akkor nem te nem vágod, hanem én
Bocs
Én hirtelen azt hittem, hogy a cmp= nagynyomású pumpa...
Naplózva
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #17603 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 22:10:13 »

nem vágom...a cmp 8e ft! nemtudom
Tehát bármi is az a cmp, akkor az nem olyan vészes?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17604 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 22:11:15 »

Akkor nem te nem vágod, hanem én
Bocs
Én hirtelen azt hittem, hogy a cmp= nagynyomású pumpa...
picit sejtettem.
Ez a veztengely helyzet érzékelő.és pont ilyen hibajelenség.autó azonnal megáll.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #17605 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 22:13:38 »

picit sejtettem.
Ez a veztengely helyzet érzékelő.és pont ilyen hibajelenség.autó azonnal megáll.

Adja Isten, hogy csak ennyi baja legyen!
Köszi a hozzászólást, bízok benne, hogy holnap a szerelő is ezt mondja...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17606 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 22:16:30 »

Adja Isten, hogy csak ennyi baja legyen!
Köszi a hozzászólást, bízok benne, hogy holnap a szerelő is ezt mondja...
mielőtt komolyabb költségbe verne a szerelőd,ezt mindenképpen cseréljék ki!
Persze a hiba kód olvasás mindent megelőz!
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.26 csütörtök, 22:19:39 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #17607 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 22:21:36 »

mielőtt komolyabb költségbe verne a szerelőd,ezt mindenképpen cseréljék ki!
Persze a hiba kód olvasás mindent megelőz!
Volt hibakód olvasás. Azt mondta nekem, hogy a pumpa nem nyom semmit, és hogy sok mindentől lehet, nem kell egyből a legrosszabbra gondolni, elkezdi előtte nézni, hogy nem-e valami miatt nem kap üzemanyagot.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17608 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 22:40:00 »

Volt hibakód olvasás. Azt mondta nekem, hogy a pumpa nem nyom semmit, és hogy sok mindentől lehet, nem kell egyből a legrosszabbra gondolni, elkezdi előtte nézni, hogy nem-e valami miatt nem kap üzemanyagot.
no offence, de mi a f@szért nem kéritek el a hibakódot?
A "pumpa nem nyom semmit" nem hibakód.
A hibakód a diagnosztika kiinduló pontja.
Ennyi erővel azt is mondhatta volna, hogy kifogyott az üzemanyag.
A pumpa azért nem nyom semmit, mert a vezérlés letiltotta.
Ha nem kap gázolajat a tank felől, arra lehet teljes tiltás, de kicsi az esély a teljes eltömődésre, pláne ha hirtelen történik.
Viszont: ha nincs meg a szinkron a vezérlő jelek között (CMP, CKP szenzorok jelei) akkor arra _egyből_ teljes üzemanyag rendszeri tiltás van, mert a pontatlan befecskendezés jelentősen károsítja a motort.
Minden más esetben vészüzemmel társul a hibajel.

Van ennek  a témának szakirodalma, csak keresni kell. Cheesy
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17609 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 23:10:20 »

khm...
Auto-Fort
Smiley
Mindig tudom,hogy ez a neve de amikor leírom már a másikkal írom és nem először de a cím stimmel.Azért elnézed remélem!!!! eljen eljen eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #17610 Dátum: 2012.04.27 péntek, 06:52:58 »

no offence, de mi a f@szért nem kéritek el a hibakódot?
A "pumpa nem nyom semmit" nem hibakód.
A hibakód a diagnosztika kiinduló pontja.
Ennyi erővel azt is mondhatta volna, hogy kifogyott az üzemanyag.
A pumpa azért nem nyom semmit, mert a vezérlés letiltotta.
Ha nem kap gázolajat a tank felől, arra lehet teljes tiltás, de kicsi az esély a teljes eltömődésre, pláne ha hirtelen történik.
Viszont: ha nincs meg a szinkron a vezérlő jelek között (CMP, CKP szenzorok jelei) akkor arra _egyből_ teljes üzemanyag rendszeri tiltás van, mert a pontatlan befecskendezés jelentősen károsítja a motort.
Minden más esetben vészüzemmel társul a hibajel.

Van ennek  a témának szakirodalma, csak keresni kell. Cheesy
Nyilván úgy volt vele a szerelő, hogy nekem hiába mond hibakódot, inkább azt mondta, hogy abból mit olvasott ki. Minden esetre amiket most itt leírtál, egy kicsit nekem megnyugtató, hogy nem arról beszéltek egyből, hogy a pumpa elszállt, és csere...
Köszönöm
Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #17611 Dátum: 2012.04.27 péntek, 08:19:42 »

Pontosabban mit takar ?+pár kérdés
A DPF hiba sárga kannával jelez a műszerfalra?
DPF-nek Van saját hiba kódja?
nem vagyok expert a témában, csak olvastam róla, hogy DPF regenerációs fázisban eltolt befecskendezés történik, igy jut gázolaj a szűrőbe,
ami elégve kikormolja a szűrőt, viszont ez azzal a mellékhatással jár, hogy a motorolajba is jut gázolaj, igy megnő az olajszint, ami egy hosszabb
autópályás szakasz során "elvileg" kidolgozódik a rendszerből (erre már nem emlékszem hogyan, elégeti?), namost a visszajelző valószinűleg ezt a jelenséget jelzi,
illetve az rémlik még, mintha az olaj viszkozitását figyelné, ugyanis előfordulhat, hogy a bekerült go annyira higitja a motorolajat, hogy be kell iktatni,
egy nem tervezett olajcserét. Emiatt irtam, hogy nézz rá az olajszintre, amikor jelez. Hozzáértőbbek megerősitik a fentebb leirtakat?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17612 Dátum: 2012.04.27 péntek, 08:30:13 »

nem vagyok expert a témában, csak olvastam róla, hogy DPF regenerációs fázisban eltolt befecskendezés történik, igy jut gázolaj a szűrőbe,
ami elégve kikormolja a szűrőt, viszont ez azzal a mellékhatással jár, hogy a motorolajba is jut gázolaj, igy megnő az olajszint, ami egy hosszabb
autópályás szakasz során "elvileg" kidolgozódik a rendszerből (erre már nem emlékszem hogyan, elégeti?), namost a visszajelző valószinűleg ezt a jelenséget jelzi,
illetve az rémlik még, mintha az olaj viszkozitását figyelné, ugyanis előfordulhat, hogy a bekerült go annyira higitja a motorolajat, hogy be kell iktatni,
egy nem tervezett olajcserét. Emiatt irtam, hogy nézz rá az olajszintre, amikor jelez. Hozzáértőbbek megerősitik a fentebb leirtakat?

Szerintem felmelegszik a motorolaj olyan hőmérsékletre, ahol a gázolaj egyszerűen elpárolog, és a kartergázzal távozik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #17613 Dátum: 2012.04.27 péntek, 13:54:43 »

Sziasztok.
Olajcsere van megint es multkorrol maradt 5W30 olajam, castrol.
Ma vettem hozza megint 4 litert, igy van kb 6 literem.
Most vettem eszre, hogy ugyan mindketto olaj Castrol 5W30, de a specifikacios szamok, vagy mik, egy kicsit elternek.
Ez problema? Es pontosan mennyit ker olaj+szuro cserevel egyutt? 
Koszi,
Tibi
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17614 Dátum: 2012.04.27 péntek, 14:08:17 »

Sziasztok.
Olajcsere van megint es multkorrol maradt 5W30 olajam, castrol.
Ma vettem hozza megint 4 litert, igy van kb 6 literem.
Most vettem eszre, hogy ugyan mindketto olaj Castrol 5W30, de a specifikacios szamok, vagy mik, egy kicsit elternek.
Ez problema? Es pontosan mennyit ker olaj+szuro cserevel egyutt? 
Koszi,
Tibi

6L
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #17615 Dátum: 2012.04.27 péntek, 14:10:23 »

Most vettem eszre, hogy ugyan mindketto olaj Castrol 5W30, de a specifikacios szamok, vagy mik, egy kicsit elternek.
Ez problema? Es pontosan mennyit ker olaj+szuro cserevel egyutt? 
Nem probléma, minkettő full szintetikus a gyengébb lesz a mérvadó, ha az megfelel a gépednek akkor hajrá és mehet a csere.  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #17616 Dátum: 2012.04.27 péntek, 14:21:11 »

Sziasztok,
van valakinek fölös, de megbizható EGR dugója, nincs időm/anyagom/szerszámom faragni egyet, fizetnék is érte.
Bp. környékén.
Üdv.
Gábor
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17617 Dátum: 2012.04.27 péntek, 14:50:04 »

Nyilván úgy volt vele a szerelő, hogy nekem hiába mond hibakódot, inkább azt mondta, hogy abból mit olvasott ki. Minden esetre amiket most itt leírtál, egy kicsit nekem megnyugtató, hogy nem arról beszéltek egyből, hogy a pumpa elszállt, és csere...
Köszönöm
Ez világos, de itt a fórumon sajnos csak a hibakódokból tudunk kiindulni. Az érdemi részéhez annyit, hogy hibakódból nem lehet "kiolvasni" hogy nyom-e a szivattyú. Pl a p0251 kód ellenére is dolgozik a szivattyú, de a CMP jeladó hibájánál specifikus, nem a szivattyura utaló kód van, és mégsem nyom semmit a szivattyú.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #17618 Dátum: 2012.04.27 péntek, 15:04:44 »

Ez világos, de itt a fórumon sajnos csak a hibakódokból tudunk kiindulni. Az érdemi részéhez annyit, hogy hibakódból nem lehet "kiolvasni" hogy nyom-e a szivattyú. Pl a p0251 kód ellenére is dolgozik a szivattyú, de a CMP jeladó hibájánál specifikus, nem a szivattyura utaló kód van, és mégsem nyom semmit a szivattyú.
Akkor ezek után csak bízni tudok benne, hogy a szerelő amiket nekem mondott, azokat csak azért mondta úgy, ahogy, mert tudja, hogy laikus vagyok, és nem azért, mert neki sincs fogalma a dolgokról...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17619 Dátum: 2012.04.27 péntek, 18:48:30 »

no offence, de mi a f@szért nem kéritek el a hibakódot?
A "pumpa nem nyom semmit" nem hibakód.
A hibakód a diagnosztika kiinduló pontja.
Ennyi erővel azt is mondhatta volna, hogy kifogyott az üzemanyag.
A pumpa azért nem nyom semmit, mert a vezérlés letiltotta.
Ha nem kap gázolajat a tank felől, arra lehet teljes tiltás, de kicsi az esély a teljes eltömődésre, pláne ha hirtelen történik.
Viszont: ha nincs meg a szinkron a vezérlő jelek között (CMP, CKP szenzorok jelei) akkor arra _egyből_ teljes üzemanyag rendszeri tiltás van, mert a pontatlan befecskendezés jelentősen károsítja a motort.
Minden más esetben vészüzemmel társul a hibajel.

Van ennek  a témának szakirodalma, csak keresni kell. Cheesy
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17620 Dátum: 2012.04.27 péntek, 18:50:01 »

Akkor ezek után csak bízni tudok benne, hogy a szerelő amiket nekem mondott, azokat csak azért mondta úgy, ahogy, mert tudja, hogy laikus vagyok, és nem azért, mert neki sincs fogalma a dolgokról...
ne bízz senkiben,aki a pénzedre tart igényt!
Kérj aktív hibakódokat!Közel sem biztos,hogy üzemanyagrendszeri problémád van!Ezek alapján az előző esetben sem biztos,hogy nem néztek palimadárnak!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Kovács Imre
Vendég
« Új hozzászólás #17621 Dátum: 2012.04.27 péntek, 19:35:56 »

 2e TDci mondeóm van 2007 évjárat.Néhány napja azt kezdte el csinálni hogy nem reagál a gázadásra, a pedált nyomva tartva úgy csinál mintha kihagyna a gyújtás,szaggatva rángat, ha kipörgött megy mint a táltos.Valaki találkozott már ilyen problémával?
Naplózva
Kovács Imre
Vendég
« Új hozzászólás #17622 Dátum: 2012.04.27 péntek, 19:37:55 »

2e TDci mondeóm van 2007 évjárat.Néhány napja azt kezdte el csinálni hogy nem reagál a gázadásra, a pedált nyomva tartva úgy csinál mintha kihagyna a gyújtás,szaggatva rángat, ha kipörgött megy mint a táltos.Valaki találkozott már ilyen problémával?
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #17623 Dátum: 2012.04.27 péntek, 20:21:23 »

2e TDci mondeóm van 2007 évjárat.Néhány napja azt kezdte el csinálni hogy nem reagál a gázadásra, a pedált nyomva tartva úgy csinál mintha kihagyna a gyújtás,szaggatva rángat, ha kipörgött megy mint a táltos.Valaki találkozott már ilyen problémával?

Nekem akkor csinált ilyet mikor levegős volt a rendszer.De kidolgozta magát pár perc alatt menet közben./A menetközben az,hogy alapjáraton 2-be mentem vele/
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #17624 Dátum: 2012.04.27 péntek, 20:29:32 »

Sziasztok,
néha előjön egy ciripelő hang, ami idegesit, leginkább szelepcsörgésre emlékezetet de nem hiszem, hogy az.
Legkönnyebben előhozni 5ösben 1500as fordulatnál lehet, ha finoman játszol a gázzal, elveszed/ici-picit nyomod,
ha jobban benyomom a gázt elhallgat  Huh?
tapasztalt valaki ilyet?
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #17625 Dátum: 2012.04.27 péntek, 20:44:12 »

köszi a válaszokat, akkor nincs para. hétvégén szakítok időt a cserére.
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #17626 Dátum: 2012.04.27 péntek, 21:25:00 »

nem vagyok expert a témában, csak olvastam róla, hogy DPF regenerációs fázisban eltolt befecskendezés történik, igy jut gázolaj a szűrőbe,
ami elégve kikormolja a szűrőt, viszont ez azzal a mellékhatással jár, hogy a motorolajba is jut gázolaj, igy megnő az olajszint, ami egy hosszabb
autópályás szakasz során "elvileg" kidolgozódik a rendszerből (erre már nem emlékszem hogyan, elégeti?), namost a visszajelző valószinűleg ezt a jelenséget jelzi,
illetve az rémlik még, mintha az olaj viszkozitását figyelné, ugyanis előfordulhat, hogy a bekerült go annyira higitja a motorolajat, hogy be kell iktatni,
egy nem tervezett olajcserét. Emiatt irtam, hogy nézz rá az olajszintre, amikor jelez. Hozzáértőbbek megerősitik a fentebb leirtakat?
Erről én is olvastam ,csakhogy előtte  Győr-Bp pálya 140-nel oda vissza elvileg regenerált,de azt írják teljesítménycsökkenés stb, ma is mentem vele ,megy rendesen,most sincs sárga kanna,azóta sem jött vissza csak kb 60km ig világított.valami ötlet?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17627 Dátum: 2012.04.27 péntek, 22:46:12 »

2e TDci mondeóm van 2007 évjárat.Néhány napja azt kezdte el csinálni hogy nem reagál a gázadásra, a pedált nyomva tartva úgy csinál mintha kihagyna a gyújtás,szaggatva rángat, ha kipörgött megy mint a táltos.Valaki találkozott már ilyen problémával?
Mikor nem reagál a gázpedálra? indításkor? menet közben? Egy biztos, a gyújtásod tuti nem hagy ki. Smiley
első lépésben el kellene vinni szoftver frissítésre.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #17628 Dátum: 2012.04.27 péntek, 23:00:54 »

ne bízz senkiben,aki a pénzedre tart igényt!
Kérj aktív hibakódokat!Közel sem biztos,hogy üzemanyagrendszeri problémád van!Ezek alapján az előző esetben sem biztos,hogy nem néztek palimadárnak!
Na most jövök a szerelőtől. Minden úgy van, ahogy mondta.
Rádugtuk a számítógépet, hibaolvasás, és kiírta, hogy nincs hiba. aztán ráment arra, hogy figyelje, hogy mekkora nyomást ad le a pumpa. Alap helyzetben 0,8 MPa-t mutatott. Ráindítóztunk, és semmi nem változott, továbbra is 0,8. Letekerte az egyik porlasztó fölött az üzemanyag csatlakozást, hogy ott nyom-e ki valamit, amikor indítózunk, és nem. Utána csinált egy olyat, amire azt mondta, hogy nem szabad, de teszteljük csak: az EGR szelepet szétszedte egy picit, úgy indítóztunk, hogy odafújt valamit (azt mondta, hogy ez olyan, mint ha hidegindítóznánk), és akkor nyomott a pumpa üzemanyagot egy pillanatra, csak közben lemerült az akksi, mert miért is ne most... Tehát tovább most nem próbáltuk, mert akksit is tölteni kell, meg hát már fél 11 volt este. Itt tartunk. Erre van-e valakinek ötlete, hogy akkor mi lehet a gond?
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #17629 Dátum: 2012.04.27 péntek, 23:04:56 »

Sziasztok,
néha előjön egy ciripelő hang, ami idegesit, leginkább szelepcsörgésre emlékezetet de nem hiszem, hogy az.
Legkönnyebben előhozni 5ösben 1500as fordulatnál lehet, ha finoman játszol a gázzal, elveszed/ici-picit nyomod,
ha jobban benyomom a gázt elhallgat  Huh?
tapasztalt valaki ilyet?

szia,
nekem is hallani ilyet! Nem vagyok expert,de az az injektortol jon/kopasukbol keletkezik.
(javitsatok ki ha tevedek..)

Peter
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17630 Dátum: 2012.04.27 péntek, 23:06:35 »

Na most jövök a szerelőtől. Minden úgy van, ahogy mondta.
Rádugtuk a számítógépet, hibaolvasás, és kiírta, hogy nincs hiba. aztán ráment arra, hogy figyelje, hogy mekkora nyomást ad le a pumpa. Alap helyzetben 0,8 MPa-t mutatott. Ráindítóztunk, és semmi nem változott, továbbra is 0,8. Letekerte az egyik porlasztó fölött az üzemanyag csatlakozást, hogy ott nyom-e ki valamit, amikor indítózunk, és nem. Utána csinált egy olyat, amire azt mondta, hogy nem szabad, de teszteljük csak: az EGR szelepet szétszedte egy picit, úgy indítóztunk, hogy odafújt valamit (azt mondta, hogy ez olyan, mint ha hidegindítóznánk), és akkor nyomott a pumpa üzemanyagot egy pillanatra, csak közben lemerült az akksi, mert miért is ne most... Tehát tovább most nem próbáltuk, mert akksit is tölteni kell, meg hát már fél 11 volt este. Itt tartunk. Erre van-e valakinek ötlete, hogy akkor mi lehet a gond?
igen, hogy a hidegindítózást hanyagoljátok
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17631 Dátum: 2012.04.27 péntek, 23:13:03 »

Sziasztok,
néha előjön egy ciripelő hang, ami idegesit, leginkább szelepcsörgésre emlékezetet de nem hiszem, hogy az.
Legkönnyebben előhozni 5ösben 1500as fordulatnál lehet, ha finoman játszol a gázzal, elveszed/ici-picit nyomod,
ha jobban benyomom a gázt elhallgat  Huh?
tapasztalt valaki ilyet?
Ugyanez van nekem is pont 1500-as fordulatnál!!!!
Huh?Huh?Huh?
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #17632 Dátum: 2012.04.27 péntek, 23:26:23 »

igen, hogy a hidegindítózást hanyagoljátok
Rendben, az tiszta, hogy ne csináljuk, csak egy próba volt. Viszont így nyomott a pumpa. Akkor mi a rossz? Vagy attól még lehet a pumpa?
Naplózva
Kovács Imre
Vendég
« Új hozzászólás #17633 Dátum: 2012.04.27 péntek, 23:41:02 »

Menet közben nem reagál,az alapjárat viszont megmarad.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17634 Dátum: 2012.04.27 péntek, 23:45:39 »

Menet közben nem reagál,az alapjárat viszont megmarad.
Volt rá hibakód olvasás???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17635 Dátum: 2012.04.27 péntek, 23:55:39 »

Rendben, az tiszta, hogy ne csináljuk, csak egy próba volt. Viszont így nyomott a pumpa. Akkor mi a rossz? Vagy attól még lehet a pumpa?
ha nem akarsz menni, de lögdösnek, akkor te is mész, nem?? vigyor3

a letiltás okát kell megtalálni, nem pedig hidegindítózni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #17636 Dátum: 2012.04.28 szombat, 10:09:07 »

Ugyanez van nekem is pont 1500-as fordulatnál!!!!
Huh?Huh?Huh?


Ez nem az a konzol, amit gumi tömítés nélkül fixre kell húzni, és elhallgat?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17637 Dátum: 2012.04.28 szombat, 10:13:54 »

Na most jövök a szerelőtől. Minden úgy van, ahogy mondta.
Rádugtuk a számítógépet, hibaolvasás, és kiírta, hogy nincs hiba. aztán ráment arra, hogy figyelje, hogy mekkora nyomást ad le a pumpa. Alap helyzetben 0,8 MPa-t mutatott. Ráindítóztunk, és semmi nem változott, továbbra is 0,8. Letekerte az egyik porlasztó fölött az üzemanyag csatlakozást, hogy ott nyom-e ki valamit, amikor indítózunk, és nem. Utána csinált egy olyat, amire azt mondta, hogy nem szabad, de teszteljük csak: az EGR szelepet szétszedte egy picit, úgy indítóztunk, hogy odafújt valamit (azt mondta, hogy ez olyan, mint ha hidegindítóznánk), és akkor nyomott a pumpa üzemanyagot egy pillanatra, csak közben lemerült az akksi, mert miért is ne most... Tehát tovább most nem próbáltuk, mert akksit is tölteni kell, meg hát már fél 11 volt este. Itt tartunk. Erre van-e valakinek ötlete, hogy akkor mi lehet a gond?
Még mindig a gyári diagnosztikát kellene erőltetni.A szerelődnek nincs jó diagcucca.Ha nem indul,ott van hibakód!100%!
A tdci-nek kísérletből sem tesz jót a hidegindító!
Jótanács: Vidd másik szerelőhöz,mert az embered tönkre fogja tenni az autódat! Lips Sealed
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #17638 Dátum: 2012.04.28 szombat, 12:40:10 »

Melyik szíjfeszítő?A generátor oldali vagy a szervó?
Mert a szervóra már van doksi: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szerv%C3%B3sz%C3%ADj_fesz%C3%ADt%C5%91_g%C3%B6rg%C5%91_%C3%A1talak%C3%ADt%C3%A1s_-_TDCi
Sziasztok!
Nem megkérdőjelezni akarom ezt a módszert mivel szerintem elég sokan cserélték ily modon a szervó feszítő görgőt.Én mást találtam mégpedig vásároltam egy 6203 as csapáégyat  1000Ft környékén majd kerestem egy esztergályost aki szintén egy ezresért megcsinálta müanyagból a külsőrészét zégerrel rögzítembele a csapágyat és kész.Szerintem ez is kibirja addig mint a gyári és ha hangja lesz kidobom belölle a csapágyat.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17639 Dátum: 2012.04.28 szombat, 12:53:24 »

Ugyanez van nekem is pont 1500-as fordulatnál!!!!
Huh?Huh?Huh?


Nekem 1700-nél van de csak hidegen, minden sebességben. Melegen hibátlan és halk. Nekem pcs lesz.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17640 Dátum: 2012.04.28 szombat, 13:41:11 »

Sziasztok!
Nem megkérdőjelezni akarom ezt a módszert mivel szerintem elég sokan cserélték ily modon a szervó feszítő görgőt.Én mást találtam mégpedig vásároltam egy 6203 as csapáégyat  1000Ft környékén majd kerestem egy esztergályost aki szintén egy ezresért megcsinálta müanyagból a külsőrészét zégerrel rögzítembele a csapágyat és kész.Szerintem ez is kibirja addig mint a gyári és ha hangja lesz kidobom belölle a csapágyat.
ezen túl voltam kb 2évvel ezelőtt.leégett a külső műanyag róla,mert elfordult a csapágyon.Nem lehet annyira illeszteni,mint a gyári fogazott csapágyra....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #17641 Dátum: 2012.04.28 szombat, 14:24:00 »

ezen túl voltam kb 2évvel ezelőtt.leégett a külső műanyag róla,mert elfordult a csapágyon.Nem lehet annyira illeszteni,mint a gyári fogazott csapágyra....
Nem értem miért fordul meg benne a csapágy???
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17642 Dátum: 2012.04.28 szombat, 14:27:42 »

Nem értem miért fordul meg benne a csapágy???

Gondolom a hőtől kitágul
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17643 Dátum: 2012.04.28 szombat, 16:28:51 »

Nekem 1700-nél van de csak hidegen, minden sebességben. Melegen hibátlan és halk. Nekem pcs lesz.
Sorstársak vagyunk rinya
1500 környékén csinálja nekem is minden sebességben,ha meleg akkor csönd van....
 falbav
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17644 Dátum: 2012.04.28 szombat, 17:18:49 »

Sorstársak vagyunk rinya
1500 környékén csinálja nekem is minden sebességben,ha meleg akkor csönd van....
 falbav

Én télire veszek bele újakat. Addig meg nyomom bele a stíl olajat. Továbbra is jóval csendesebb vele hidegen-melegen egyaránt.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #17645 Dátum: 2012.04.28 szombat, 17:45:25 »

Nem értem miért fordul meg benne a csapágy???
Tisztelt Fórumtárs!
A csapágy és az esztergáltatott műanyag persely között fog a szervószivatyú hajtására forditott teljesítmény eldisszipálódni, mégpedig surlódásból adódó hő formájában. Eredmény nagy valószinűséggel megolvad a műanyag persely.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17646 Dátum: 2012.04.28 szombat, 19:21:45 »

Nem értem miért fordul meg benne a csapágy???
mert a gyári csapágy külső átmérője fogazott!Nem véletlenül.Ezen,már a ford mérnökei is átestek..... vigyor3
Nekem 2egész percig tartott a házgyári görgő,pedig nemcsak hogy szorosan volt illesztve,de be is volt ragasztva a csapágy.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17647 Dátum: 2012.04.28 szombat, 21:25:04 »

Na most jövök a szerelőtől. Minden úgy van, ahogy mondta.
Rádugtuk a számítógépet, hibaolvasás, és kiírta, hogy nincs hiba. aztán ráment arra, hogy figyelje, hogy mekkora nyomást ad le a pumpa. Alap helyzetben 0,8 MPa-t mutatott. Ráindítóztunk, és semmi nem változott, továbbra is 0,8. Letekerte az egyik porlasztó fölött az üzemanyag csatlakozást, hogy ott nyom-e ki valamit, amikor indítózunk, és nem. Utána csinált egy olyat, amire azt mondta, hogy nem szabad, de teszteljük csak: az EGR szelepet szétszedte egy picit, úgy indítóztunk, hogy odafújt valamit (azt mondta, hogy ez olyan, mint ha hidegindítóznánk), és akkor nyomott a pumpa üzemanyagot egy pillanatra, csak közben lemerült az akksi, mert miért is ne most... Tehát tovább most nem próbáltuk, mert akksit is tölteni kell, meg hát már fél 11 volt este. Itt tartunk. Erre van-e valakinek ötlete, hogy akkor mi lehet a gond?
Azt néztétek már, hogy a szűrő felől kap-e egyáltalán üzemanyagot? Mert ha nem, akkor a szárazon futó szivattyú k.rva gyorsan tönkremegy.
Ha van gázolaj a szivattyú bemenetén, akkor a szivattyúd van tiltásban, azaz az ECU nem "akarja" vagy nem képes engedélyezni a szivattyú működését. Az előbbi immobiliser hibára utal, az utóbbi akár főrelé/főrelé biztosíték gond is lehet.
Az immobiliser hibáját komfortmodul hibakód olvasással lehet megnézni (ha "csak" kulcs kódolási gond van, a középkonzolon lévő órában lévő piros led gyors villogása jelzi), a főrelé meg a motortéri biztosíték tábla két legnagyobb reléje.

!!! ha nem akar, nem indul be !!!
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17648 Dátum: 2012.04.28 szombat, 21:31:53 »

Azt néztétek már, hogy a szűrő felől kap-e egyáltalán üzemanyagot? Mert ha nem, akkor a szárazon futó szivattyú k.rva gyorsan tönkremegy.
Ha van gázolaj a szivattyú bemenetén, akkor a szivattyúd van tiltásban, azaz az ECU nem "akarja" vagy nem képes engedélyezni a szivattyú működését. Az előbbi immobiliser hibára utal, az utóbbi akár főrelé/főrelé biztosíték gond is lehet.
Az immobiliser hibáját komfortmodul hibakód olvasással lehet megnézni (ha "csak" kulcs kódolási gond van, a középkonzolon lévő órában lévő piros led gyors villogása jelzi), a főrelé meg a motortéri biztosíték tábla két legnagyobb reléje.

!!! ha nem akar, nem indul be !!!

Érdemes lenne fürgén továbbállni ettől a szerelőtől, és keresni egy hozzáértőt  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #17649 Dátum: 2012.04.28 szombat, 22:01:48 »

Na most jövök a szerelőtől. Minden úgy van, ahogy mondta.
Rádugtuk a számítógépet, hibaolvasás, és kiírta, hogy nincs hiba. aztán ráment arra, hogy figyelje, hogy mekkora nyomást ad le a pumpa. Alap helyzetben 0,8 MPa-t mutatott. Ráindítóztunk, és semmi nem változott, továbbra is 0,8. Letekerte az egyik porlasztó fölött az üzemanyag csatlakozást, hogy ott nyom-e ki valamit, amikor indítózunk, és nem. Utána csinált egy olyat, amire azt mondta, hogy nem szabad, de teszteljük csak: az EGR szelepet szétszedte egy picit, úgy indítóztunk, hogy odafújt valamit (azt mondta, hogy ez olyan, mint ha hidegindítóznánk), és akkor nyomott a pumpa üzemanyagot egy pillanatra, csak közben lemerült az akksi, mert miért is ne most... Tehát tovább most nem próbáltuk, mert akksit is tölteni kell, meg hát már fél 11 volt este. Itt tartunk. Erre van-e valakinek ötlete, hogy akkor mi lehet a gond?

Nem értek a dologhoz, csak korábbi hozzászólásokat erősítem meg "hidegindítót felejtsd el"
meg azt is aki használja.
Nekem már bekrepált egy jó kis szívódízel off autóm az ilyen "próbáljuk meg megoldásotól"
és érdekes módon ott is biztosíték hiba volt a háttérben.
(-20C aksi lemerül. új aksi de nem indul. (ekkor ment ki a biztosíték) jött a hidegindító ekkor tört el az egyik gyűrű....)
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Oldalak: 1 ... 346 347 348 349 350 351 352 [353] 354 355 356 357 358 359 360 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.