Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:43:14
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
346
347
348
349
350
351
352
[
353
]
354
355
356
357
358
359
360
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14636863 alkalommal)
0 Felhasználó és 59 vendég van a témában
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17600 Dátum:
2012.04.26 csütörtök, 22:04:22 »
Idézetet írta: Thoomee - 2012.04.26 csütörtök, 22:01:50
Azt már egyszer eljátszottuk szűk két éve, az 520 000 HUF-ban állt meg. Még egyszer nem szeretném.
A CMP hiba nem lehet félmilla. Az a porlasztós balhé.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17601 Dátum:
2012.04.26 csütörtök, 22:04:36 »
Idézetet írta: Thoomee - 2012.04.26 csütörtök, 22:01:50
Azt már egyszer eljátszottuk szűk két éve, az 520 000 HUF-ban állt meg. Még egyszer nem szeretném.
nem vágom...a cmp 8e ft!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17602 Dátum:
2012.04.26 csütörtök, 22:06:58 »
Idézetet írta: alf - 2012.04.26 csütörtök, 22:04:36
nem vágom...a cmp 8e ft!
Akkor nem te nem vágod, hanem én
Bocs
Én hirtelen azt hittem, hogy a cmp= nagynyomású pumpa...
Naplózva
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17603 Dátum:
2012.04.26 csütörtök, 22:10:13 »
Idézetet írta: alf - 2012.04.26 csütörtök, 22:04:36
nem vágom...a cmp 8e ft!
Tehát bármi is az a cmp, akkor az nem olyan vészes?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17604 Dátum:
2012.04.26 csütörtök, 22:11:15 »
Idézetet írta: Thoomee - 2012.04.26 csütörtök, 22:06:58
Akkor nem te nem vágod, hanem én
Bocs
Én hirtelen azt hittem, hogy a cmp= nagynyomású pumpa...
picit sejtettem.
Ez a veztengely helyzet érzékelő.és pont ilyen hibajelenség.autó azonnal megáll.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17605 Dátum:
2012.04.26 csütörtök, 22:13:38 »
Idézetet írta: alf - 2012.04.26 csütörtök, 22:11:15
picit sejtettem.
Ez a veztengely helyzet érzékelő.és pont ilyen hibajelenség.autó azonnal megáll.
Adja Isten, hogy csak ennyi baja legyen!
Köszi a hozzászólást, bízok benne, hogy holnap a szerelő is ezt mondja...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17606 Dátum:
2012.04.26 csütörtök, 22:16:30 »
Idézetet írta: Thoomee - 2012.04.26 csütörtök, 22:13:38
Adja Isten, hogy csak ennyi baja legyen!
Köszi a hozzászólást, bízok benne, hogy holnap a szerelő is ezt mondja...
mielőtt komolyabb költségbe verne a szerelőd,ezt mindenképpen cseréljék ki!
Persze a hiba kód olvasás mindent megelőz!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.04.26 csütörtök, 22:19:39 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17607 Dátum:
2012.04.26 csütörtök, 22:21:36 »
Idézetet írta: alf - 2012.04.26 csütörtök, 22:16:30
mielőtt komolyabb költségbe verne a szerelőd,ezt mindenképpen cseréljék ki!
Persze a hiba kód olvasás mindent megelőz!
Volt hibakód olvasás. Azt mondta nekem, hogy a pumpa nem nyom semmit, és hogy sok mindentől lehet, nem kell egyből a legrosszabbra gondolni, elkezdi előtte nézni, hogy nem-e valami miatt nem kap üzemanyagot.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17608 Dátum:
2012.04.26 csütörtök, 22:40:00 »
Idézetet írta: Thoomee - 2012.04.26 csütörtök, 22:21:36
Volt hibakód olvasás. Azt mondta nekem, hogy a pumpa nem nyom semmit, és hogy sok mindentől lehet, nem kell egyből a legrosszabbra gondolni, elkezdi előtte nézni, hogy nem-e valami miatt nem kap üzemanyagot.
no offence, de mi a f@szért nem kéritek el a hibakódot?
A "pumpa nem nyom semmit" nem hibakód.
A hibakód a diagnosztika kiinduló pontja.
Ennyi erővel azt is mondhatta volna, hogy kifogyott az üzemanyag.
A pumpa azért nem nyom semmit, mert a vezérlés letiltotta.
Ha nem kap gázolajat a tank felől, arra lehet teljes tiltás, de kicsi az esély a teljes eltömődésre, pláne ha hirtelen történik.
Viszont: ha nincs meg a szinkron a vezérlő jelek között (CMP, CKP szenzorok jelei) akkor arra _egyből_ teljes üzemanyag rendszeri tiltás van, mert a pontatlan befecskendezés jelentősen károsítja a motort.
Minden más esetben vészüzemmel társul a hibajel.
Van ennek a témának szakirodalma, csak keresni kell.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17609 Dátum:
2012.04.26 csütörtök, 23:10:20 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.04.26 csütörtök, 14:37:43
khm...
Auto-Fort
Mindig tudom,hogy ez a neve de amikor leírom már a másikkal írom és nem először de a cím stimmel.Azért elnézed remélem!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17610 Dátum:
2012.04.27 péntek, 06:52:58 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.04.26 csütörtök, 22:40:00
no offence, de mi a f@szért nem kéritek el a hibakódot?
A "pumpa nem nyom semmit" nem hibakód.
A hibakód a diagnosztika kiinduló pontja.
Ennyi erővel azt is mondhatta volna, hogy kifogyott az üzemanyag.
A pumpa azért nem nyom semmit, mert a vezérlés letiltotta.
Ha nem kap gázolajat a tank felől, arra lehet teljes tiltás, de kicsi az esély a teljes eltömődésre, pláne ha hirtelen történik.
Viszont: ha nincs meg a szinkron a vezérlő jelek között (CMP, CKP szenzorok jelei) akkor arra _egyből_ teljes üzemanyag rendszeri tiltás van, mert a pontatlan befecskendezés jelentősen károsítja a motort.
Minden más esetben vészüzemmel társul a hibajel.
Van ennek a témának szakirodalma, csak keresni kell.
Nyilván úgy volt vele a szerelő, hogy nekem hiába mond hibakódot, inkább azt mondta, hogy abból mit olvasott ki. Minden esetre amiket most itt leírtál, egy kicsit nekem megnyugtató, hogy nem arról beszéltek egyből, hogy a pumpa elszállt, és csere...
Köszönöm
Naplózva
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17611 Dátum:
2012.04.27 péntek, 08:19:42 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.04.26 csütörtök, 21:45:19
Pontosabban mit takar ?+pár kérdés
A DPF hiba sárga kannával jelez a műszerfalra?
DPF-nek Van saját hiba kódja?
nem vagyok expert a témában, csak olvastam róla, hogy DPF regenerációs fázisban eltolt befecskendezés történik, igy jut gázolaj a szűrőbe,
ami elégve kikormolja a szűrőt, viszont ez azzal a mellékhatással jár, hogy a motorolajba is jut gázolaj, igy megnő az olajszint, ami egy hosszabb
autópályás szakasz során "elvileg" kidolgozódik a rendszerből (erre már nem emlékszem hogyan, elégeti?), namost a visszajelző valószinűleg ezt a jelenséget jelzi,
illetve az rémlik még, mintha az olaj viszkozitását figyelné, ugyanis előfordulhat, hogy a bekerült go annyira higitja a motorolajat, hogy be kell iktatni,
egy nem tervezett olajcserét. Emiatt irtam, hogy nézz rá az olajszintre, amikor jelez. Hozzáértőbbek megerősitik a fentebb leirtakat?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17612 Dátum:
2012.04.27 péntek, 08:30:13 »
Idézetet írta: polgab - 2012.04.27 péntek, 08:19:42
nem vagyok expert a témában, csak olvastam róla, hogy DPF regenerációs fázisban eltolt befecskendezés történik, igy jut gázolaj a szűrőbe,
ami elégve kikormolja a szűrőt, viszont ez azzal a mellékhatással jár, hogy a motorolajba is jut gázolaj, igy megnő az olajszint, ami egy hosszabb
autópályás szakasz során "elvileg" kidolgozódik a rendszerből (erre már nem emlékszem hogyan, elégeti?), namost a visszajelző valószinűleg ezt a jelenséget jelzi,
illetve az rémlik még, mintha az olaj viszkozitását figyelné, ugyanis előfordulhat, hogy a bekerült go annyira higitja a motorolajat, hogy be kell iktatni,
egy nem tervezett olajcserét. Emiatt irtam, hogy nézz rá az olajszintre, amikor jelez. Hozzáértőbbek megerősitik a fentebb leirtakat?
Szerintem felmelegszik a motorolaj olyan hőmérsékletre, ahol a gázolaj egyszerűen elpárolog, és a kartergázzal távozik.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17613 Dátum:
2012.04.27 péntek, 13:54:43 »
Sziasztok.
Olajcsere van megint es multkorrol maradt 5W30 olajam, castrol.
Ma vettem hozza megint 4 litert, igy van kb 6 literem.
Most vettem eszre, hogy ugyan mindketto olaj Castrol 5W30, de a specifikacios szamok, vagy mik, egy kicsit elternek.
Ez problema? Es pontosan mennyit ker olaj+szuro cserevel egyutt?
Koszi,
Tibi
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17614 Dátum:
2012.04.27 péntek, 14:08:17 »
Idézetet írta: mendoza - 2012.04.27 péntek, 13:54:43
Sziasztok.
Olajcsere van megint es multkorrol maradt 5W30 olajam, castrol.
Ma vettem hozza megint 4 litert, igy van kb 6 literem.
Most vettem eszre, hogy ugyan mindketto olaj Castrol 5W30, de a specifikacios szamok, vagy mik, egy kicsit elternek.
Ez problema? Es pontosan mennyit ker olaj+szuro cserevel egyutt?
Koszi,
Tibi
6L
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17615 Dátum:
2012.04.27 péntek, 14:10:23 »
Idézetet írta: mendoza - 2012.04.27 péntek, 13:54:43
Most vettem eszre, hogy ugyan mindketto olaj Castrol 5W30, de a specifikacios szamok, vagy mik, egy kicsit elternek.
Ez problema? Es pontosan mennyit ker olaj+szuro cserevel egyutt?
Nem probléma, minkettő full szintetikus a gyengébb lesz a mérvadó, ha az megfelel a gépednek akkor hajrá és mehet a csere.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17616 Dátum:
2012.04.27 péntek, 14:21:11 »
Sziasztok,
van valakinek fölös, de megbizható EGR dugója, nincs időm/anyagom/szerszámom faragni egyet, fizetnék is érte.
Bp. környékén.
Üdv.
Gábor
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17617 Dátum:
2012.04.27 péntek, 14:50:04 »
Idézetet írta: Thoomee - 2012.04.27 péntek, 06:52:58
Nyilván úgy volt vele a szerelő, hogy nekem hiába mond hibakódot, inkább azt mondta, hogy abból mit olvasott ki. Minden esetre amiket most itt leírtál, egy kicsit nekem megnyugtató, hogy nem arról beszéltek egyből, hogy a pumpa elszállt, és csere...
Köszönöm
Ez világos, de itt a fórumon sajnos csak a hibakódokból tudunk kiindulni. Az érdemi részéhez annyit, hogy hibakódból nem lehet "kiolvasni" hogy nyom-e a szivattyú. Pl a p0251 kód ellenére is dolgozik a szivattyú, de a CMP jeladó hibájánál specifikus, nem a szivattyura utaló kód van, és mégsem nyom semmit a szivattyú.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17618 Dátum:
2012.04.27 péntek, 15:04:44 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.04.27 péntek, 14:50:04
Ez világos, de itt a fórumon sajnos csak a hibakódokból tudunk kiindulni. Az érdemi részéhez annyit, hogy hibakódból nem lehet "kiolvasni" hogy nyom-e a szivattyú. Pl a p0251 kód ellenére is dolgozik a szivattyú, de a CMP jeladó hibájánál specifikus, nem a szivattyura utaló kód van, és mégsem nyom semmit a szivattyú.
Akkor ezek után csak bízni tudok benne, hogy a szerelő amiket nekem mondott, azokat csak azért mondta úgy, ahogy, mert tudja, hogy laikus vagyok, és nem azért, mert neki sincs fogalma a dolgokról...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17619 Dátum:
2012.04.27 péntek, 18:48:30 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.04.26 csütörtök, 22:40:00
no offence, de mi a f@szért nem kéritek el a hibakódot?
A "pumpa nem nyom semmit" nem hibakód.
A hibakód a diagnosztika kiinduló pontja.
Ennyi erővel azt is mondhatta volna, hogy kifogyott az üzemanyag.
A pumpa azért nem nyom semmit, mert a vezérlés letiltotta.
Ha nem kap gázolajat a tank felől, arra lehet teljes tiltás, de kicsi az esély a teljes eltömődésre, pláne ha hirtelen történik.
Viszont: ha nincs meg a szinkron a vezérlő jelek között (CMP, CKP szenzorok jelei) akkor arra _egyből_ teljes üzemanyag rendszeri tiltás van, mert a pontatlan befecskendezés jelentősen károsítja a motort.
Minden más esetben vészüzemmel társul a hibajel.
Van ennek a témának szakirodalma, csak keresni kell.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17620 Dátum:
2012.04.27 péntek, 18:50:01 »
Idézetet írta: Thoomee - 2012.04.27 péntek, 15:04:44
Akkor ezek után csak bízni tudok benne, hogy a szerelő amiket nekem mondott, azokat csak azért mondta úgy, ahogy, mert tudja, hogy laikus vagyok, és nem azért, mert neki sincs fogalma a dolgokról...
ne bízz senkiben,aki a pénzedre tart igényt!
Kérj aktív hibakódokat!Közel sem biztos,hogy üzemanyagrendszeri problémád van!Ezek alapján az előző esetben sem biztos,hogy nem néztek palimadárnak!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Kovács Imre
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17621 Dátum:
2012.04.27 péntek, 19:35:56 »
2e TDci mondeóm van 2007 évjárat.Néhány napja azt kezdte el csinálni hogy nem reagál a gázadásra, a pedált nyomva tartva úgy csinál mintha kihagyna a gyújtás,szaggatva rángat, ha kipörgött megy mint a táltos.Valaki találkozott már ilyen problémával?
Naplózva
Kovács Imre
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17622 Dátum:
2012.04.27 péntek, 19:37:55 »
Idézetet írta: Kovács Imre - 2012.04.27 péntek, 19:35:56
2e TDci mondeóm van 2007 évjárat.Néhány napja azt kezdte el csinálni hogy nem reagál a gázadásra, a pedált nyomva tartva úgy csinál mintha kihagyna a gyújtás,szaggatva rángat, ha kipörgött megy mint a táltos.Valaki találkozott már ilyen problémával?
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17623 Dátum:
2012.04.27 péntek, 20:21:23 »
Idézetet írta: Kovács Imre - 2012.04.27 péntek, 19:35:56
2e TDci mondeóm van 2007 évjárat.Néhány napja azt kezdte el csinálni hogy nem reagál a gázadásra, a pedált nyomva tartva úgy csinál mintha kihagyna a gyújtás,szaggatva rángat, ha kipörgött megy mint a táltos.Valaki találkozott már ilyen problémával?
Nekem akkor csinált ilyet mikor levegős volt a rendszer.De kidolgozta magát pár perc alatt menet közben./A menetközben az,hogy alapjáraton 2-be mentem vele/
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17624 Dátum:
2012.04.27 péntek, 20:29:32 »
Sziasztok,
néha előjön egy ciripelő hang, ami idegesit, leginkább szelepcsörgésre emlékezetet de nem hiszem, hogy az.
Legkönnyebben előhozni 5ösben 1500as fordulatnál lehet, ha finoman játszol a gázzal, elveszed/ici-picit nyomod,
ha jobban benyomom a gázt elhallgat
tapasztalt valaki ilyet?
Naplózva
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17625 Dátum:
2012.04.27 péntek, 20:44:12 »
köszi a válaszokat, akkor nincs para. hétvégén szakítok időt a cserére.
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17626 Dátum:
2012.04.27 péntek, 21:25:00 »
Idézetet írta: polgab - 2012.04.27 péntek, 08:19:42
nem vagyok expert a témában, csak olvastam róla, hogy DPF regenerációs fázisban eltolt befecskendezés történik, igy jut gázolaj a szűrőbe,
ami elégve kikormolja a szűrőt, viszont ez azzal a mellékhatással jár, hogy a motorolajba is jut gázolaj, igy megnő az olajszint, ami egy hosszabb
autópályás szakasz során "elvileg" kidolgozódik a rendszerből (erre már nem emlékszem hogyan, elégeti?), namost a visszajelző valószinűleg ezt a jelenséget jelzi,
illetve az rémlik még, mintha az olaj viszkozitását figyelné, ugyanis előfordulhat, hogy a bekerült go annyira higitja a motorolajat, hogy be kell iktatni,
egy nem tervezett olajcserét. Emiatt irtam, hogy nézz rá az olajszintre, amikor jelez. Hozzáértőbbek megerősitik a fentebb leirtakat?
Erről én is olvastam ,csakhogy előtte Győr-Bp pálya 140-nel oda vissza elvileg regenerált,de azt írják teljesítménycsökkenés stb, ma is mentem vele ,megy rendesen,most sincs sárga kanna,azóta sem jött vissza csak kb 60km ig világított.valami ötlet?
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17627 Dátum:
2012.04.27 péntek, 22:46:12 »
Idézetet írta: Kovács Imre - 2012.04.27 péntek, 19:35:56
2e TDci mondeóm van 2007 évjárat.Néhány napja azt kezdte el csinálni hogy nem reagál a gázadásra, a pedált nyomva tartva úgy csinál mintha kihagyna a gyújtás,szaggatva rángat, ha kipörgött megy mint a táltos.Valaki találkozott már ilyen problémával?
Mikor nem reagál a gázpedálra? indításkor? menet közben? Egy biztos, a gyújtásod tuti nem hagy ki.
első lépésben el kellene vinni szoftver frissítésre.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17628 Dátum:
2012.04.27 péntek, 23:00:54 »
Idézetet írta: alf - 2012.04.27 péntek, 18:50:01
ne bízz senkiben,aki a pénzedre tart igényt!
Kérj aktív hibakódokat!Közel sem biztos,hogy üzemanyagrendszeri problémád van!Ezek alapján az előző esetben sem biztos,hogy nem néztek palimadárnak!
Na most jövök a szerelőtől. Minden úgy van, ahogy mondta.
Rádugtuk a számítógépet, hibaolvasás, és kiírta, hogy nincs hiba. aztán ráment arra, hogy figyelje, hogy mekkora nyomást ad le a pumpa. Alap helyzetben 0,8 MPa-t mutatott. Ráindítóztunk, és semmi nem változott, továbbra is 0,8. Letekerte az egyik porlasztó fölött az üzemanyag csatlakozást, hogy ott nyom-e ki valamit, amikor indítózunk, és nem. Utána csinált egy olyat, amire azt mondta, hogy nem szabad, de teszteljük csak: az EGR szelepet szétszedte egy picit, úgy indítóztunk, hogy odafújt valamit (azt mondta, hogy ez olyan, mint ha hidegindítóznánk), és akkor nyomott a pumpa üzemanyagot egy pillanatra, csak közben lemerült az akksi, mert miért is ne most... Tehát tovább most nem próbáltuk, mert akksit is tölteni kell, meg hát már fél 11 volt este. Itt tartunk. Erre van-e valakinek ötlete, hogy akkor mi lehet a gond?
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17629 Dátum:
2012.04.27 péntek, 23:04:56 »
Idézetet írta: polgab - 2012.04.27 péntek, 20:29:32
Sziasztok,
néha előjön egy ciripelő hang, ami idegesit, leginkább szelepcsörgésre emlékezetet de nem hiszem, hogy az.
Legkönnyebben előhozni 5ösben 1500as fordulatnál lehet, ha finoman játszol a gázzal, elveszed/ici-picit nyomod,
ha jobban benyomom a gázt elhallgat
tapasztalt valaki ilyet?
szia,
nekem is hallani ilyet! Nem vagyok expert,de az az injektortol jon/kopasukbol keletkezik.
(javitsatok ki ha tevedek..)
Peter
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17630 Dátum:
2012.04.27 péntek, 23:06:35 »
Idézetet írta: Thoomee - 2012.04.27 péntek, 23:00:54
Na most jövök a szerelőtől. Minden úgy van, ahogy mondta.
Rádugtuk a számítógépet, hibaolvasás, és kiírta, hogy nincs hiba. aztán ráment arra, hogy figyelje, hogy mekkora nyomást ad le a pumpa. Alap helyzetben 0,8 MPa-t mutatott. Ráindítóztunk, és semmi nem változott, továbbra is 0,8. Letekerte az egyik porlasztó fölött az üzemanyag csatlakozást, hogy ott nyom-e ki valamit, amikor indítózunk, és nem. Utána csinált egy olyat, amire azt mondta, hogy nem szabad, de teszteljük csak: az EGR szelepet szétszedte egy picit, úgy indítóztunk, hogy odafújt valamit (azt mondta, hogy ez olyan, mint ha hidegindítóznánk), és akkor nyomott a pumpa üzemanyagot egy pillanatra, csak közben lemerült az akksi, mert miért is ne most... Tehát tovább most nem próbáltuk, mert akksit is tölteni kell, meg hát már fél 11 volt este. Itt tartunk. Erre van-e valakinek ötlete, hogy akkor mi lehet a gond?
igen, hogy a hidegindítózást hanyagoljátok
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17631 Dátum:
2012.04.27 péntek, 23:13:03 »
Idézetet írta: polgab - 2012.04.27 péntek, 20:29:32
Sziasztok,
néha előjön egy ciripelő hang, ami idegesit, leginkább szelepcsörgésre emlékezetet de nem hiszem, hogy az.
Legkönnyebben előhozni 5ösben 1500as fordulatnál lehet, ha finoman játszol a gázzal, elveszed/ici-picit nyomod,
ha jobban benyomom a gázt elhallgat
tapasztalt valaki ilyet?
Ugyanez van nekem is pont 1500-as fordulatnál!!!!
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17632 Dátum:
2012.04.27 péntek, 23:26:23 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.04.27 péntek, 23:06:35
igen, hogy a hidegindítózást hanyagoljátok
Rendben, az tiszta, hogy ne csináljuk, csak egy próba volt. Viszont így nyomott a pumpa. Akkor mi a rossz? Vagy attól még lehet a pumpa?
Naplózva
Kovács Imre
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17633 Dátum:
2012.04.27 péntek, 23:41:02 »
Menet közben nem reagál,az alapjárat viszont megmarad.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17634 Dátum:
2012.04.27 péntek, 23:45:39 »
Idézetet írta: Kovács Imre - 2012.04.27 péntek, 23:41:02
Menet közben nem reagál,az alapjárat viszont megmarad.
Volt rá hibakód olvasás???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17635 Dátum:
2012.04.27 péntek, 23:55:39 »
Idézetet írta: Thoomee - 2012.04.27 péntek, 23:26:23
Rendben, az tiszta, hogy ne csináljuk, csak egy próba volt. Viszont így nyomott a pumpa. Akkor mi a rossz? Vagy attól még lehet a pumpa?
ha nem akarsz menni, de lögdösnek, akkor te is mész, nem??
a letiltás okát kell megtalálni, nem pedig hidegindítózni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17636 Dátum:
2012.04.28 szombat, 10:09:07 »
Idézetet írta: balko - 2012.04.27 péntek, 23:13:03
Ugyanez van nekem is pont 1500-as fordulatnál!!!!
Ez nem az a konzol, amit gumi tömítés nélkül fixre kell húzni, és elhallgat?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17637 Dátum:
2012.04.28 szombat, 10:13:54 »
Idézetet írta: Thoomee - 2012.04.27 péntek, 23:00:54
Na most jövök a szerelőtől. Minden úgy van, ahogy mondta.
Rádugtuk a számítógépet, hibaolvasás, és kiírta, hogy nincs hiba. aztán ráment arra, hogy figyelje, hogy mekkora nyomást ad le a pumpa. Alap helyzetben 0,8 MPa-t mutatott. Ráindítóztunk, és semmi nem változott, továbbra is 0,8. Letekerte az egyik porlasztó fölött az üzemanyag csatlakozást, hogy ott nyom-e ki valamit, amikor indítózunk, és nem. Utána csinált egy olyat, amire azt mondta, hogy nem szabad, de teszteljük csak: az EGR szelepet szétszedte egy picit, úgy indítóztunk, hogy odafújt valamit (azt mondta, hogy ez olyan, mint ha hidegindítóznánk), és akkor nyomott a pumpa üzemanyagot egy pillanatra, csak közben lemerült az akksi, mert miért is ne most... Tehát tovább most nem próbáltuk, mert akksit is tölteni kell, meg hát már fél 11 volt este. Itt tartunk. Erre van-e valakinek ötlete, hogy akkor mi lehet a gond?
Még mindig a gyári diagnosztikát kellene erőltetni.A szerelődnek nincs jó diagcucca.Ha nem indul,ott van hibakód!100%!
A tdci-nek kísérletből sem tesz jót a hidegindító!
Jótanács: Vidd másik szerelőhöz,mert az embered tönkre fogja tenni az autódat!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17638 Dátum:
2012.04.28 szombat, 12:40:10 »
Idézetet írta: alf - 2012.04.24 kedd, 20:52:39
Melyik szíjfeszítő?A generátor oldali vagy a szervó?
Mert a szervóra már van doksi:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szerv%C3%B3sz%C3%ADj_fesz%C3%ADt%C5%91_g%C3%B6rg%C5%91_%C3%A1talak%C3%ADt%C3%A1s_-_TDCi
Sziasztok!
Nem megkérdőjelezni akarom ezt a módszert mivel szerintem elég sokan cserélték ily modon a szervó feszítő görgőt.Én mást találtam mégpedig vásároltam egy 6203 as csapáégyat 1000Ft környékén majd kerestem egy esztergályost aki szintén egy ezresért megcsinálta müanyagból a külsőrészét zégerrel rögzítembele a csapágyat és kész.Szerintem ez is kibirja addig mint a gyári és ha hangja lesz kidobom belölle a csapágyat.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17639 Dátum:
2012.04.28 szombat, 12:53:24 »
Idézetet írta: balko - 2012.04.27 péntek, 23:13:03
Ugyanez van nekem is pont 1500-as fordulatnál!!!!
Nekem 1700-nél van de csak hidegen, minden sebességben. Melegen hibátlan és halk. Nekem pcs lesz.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17640 Dátum:
2012.04.28 szombat, 13:41:11 »
Idézetet írta: cseresznye - 2012.04.28 szombat, 12:40:10
Sziasztok!
Nem megkérdőjelezni akarom ezt a módszert mivel szerintem elég sokan cserélték ily modon a szervó feszítő görgőt.Én mást találtam mégpedig vásároltam egy 6203 as csapáégyat 1000Ft környékén majd kerestem egy esztergályost aki szintén egy ezresért megcsinálta müanyagból a külsőrészét zégerrel rögzítembele a csapágyat és kész.Szerintem ez is kibirja addig mint a gyári és ha hangja lesz kidobom belölle a csapágyat.
ezen túl voltam kb 2évvel ezelőtt.leégett a külső műanyag róla,mert elfordult a csapágyon.Nem lehet annyira illeszteni,mint a gyári fogazott csapágyra....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17641 Dátum:
2012.04.28 szombat, 14:24:00 »
Idézetet írta: alf - 2012.04.28 szombat, 13:41:11
ezen túl voltam kb 2évvel ezelőtt.leégett a külső műanyag róla,mert elfordult a csapágyon.Nem lehet annyira illeszteni,mint a gyári fogazott csapágyra....
Nem értem miért fordul meg benne a csapágy???
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17642 Dátum:
2012.04.28 szombat, 14:27:42 »
Idézetet írta: cseresznye - 2012.04.28 szombat, 14:24:00
Nem értem miért fordul meg benne a csapágy???
Gondolom a hőtől kitágul
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17643 Dátum:
2012.04.28 szombat, 16:28:51 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.04.28 szombat, 12:53:24
Nekem 1700-nél van de csak hidegen, minden sebességben. Melegen hibátlan és halk. Nekem pcs lesz.
Sorstársak vagyunk
1500 környékén csinálja nekem is minden sebességben,ha meleg akkor csönd van....
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17644 Dátum:
2012.04.28 szombat, 17:18:49 »
Idézetet írta: balko - 2012.04.28 szombat, 16:28:51
Sorstársak vagyunk
1500 környékén csinálja nekem is minden sebességben,ha meleg akkor csönd van....
Én télire veszek bele újakat. Addig meg nyomom bele a stíl olajat. Továbbra is jóval csendesebb vele hidegen-melegen egyaránt.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17645 Dátum:
2012.04.28 szombat, 17:45:25 »
Idézetet írta: cseresznye - 2012.04.28 szombat, 14:24:00
Nem értem miért fordul meg benne a csapágy???
Tisztelt Fórumtárs!
A csapágy és az esztergáltatott műanyag persely között fog a szervószivatyú hajtására forditott teljesítmény eldisszipálódni, mégpedig surlódásból adódó hő formájában. Eredmény nagy valószinűséggel megolvad a műanyag persely.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17646 Dátum:
2012.04.28 szombat, 19:21:45 »
Idézetet írta: cseresznye - 2012.04.28 szombat, 14:24:00
Nem értem miért fordul meg benne a csapágy???
mert a gyári csapágy külső átmérője fogazott!Nem véletlenül.Ezen,már a ford mérnökei is átestek.....
Nekem 2egész percig tartott a házgyári görgő,pedig nemcsak hogy szorosan volt illesztve,de be is volt ragasztva a csapágy.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17647 Dátum:
2012.04.28 szombat, 21:25:04 »
Idézetet írta: Thoomee - 2012.04.27 péntek, 23:00:54
Na most jövök a szerelőtől. Minden úgy van, ahogy mondta.
Rádugtuk a számítógépet, hibaolvasás, és kiírta, hogy nincs hiba. aztán ráment arra, hogy figyelje, hogy mekkora nyomást ad le a pumpa. Alap helyzetben 0,8 MPa-t mutatott. Ráindítóztunk, és semmi nem változott, továbbra is 0,8. Letekerte az egyik porlasztó fölött az üzemanyag csatlakozást, hogy ott nyom-e ki valamit, amikor indítózunk, és nem. Utána csinált egy olyat, amire azt mondta, hogy nem szabad, de teszteljük csak: az EGR szelepet szétszedte egy picit, úgy indítóztunk, hogy odafújt valamit (azt mondta, hogy ez olyan, mint ha hidegindítóznánk), és akkor nyomott a pumpa üzemanyagot egy pillanatra, csak közben lemerült az akksi, mert miért is ne most... Tehát tovább most nem próbáltuk, mert akksit is tölteni kell, meg hát már fél 11 volt este. Itt tartunk. Erre van-e valakinek ötlete, hogy akkor mi lehet a gond?
Azt néztétek már, hogy a szűrő felől kap-e egyáltalán üzemanyagot? Mert ha nem, akkor a szárazon futó szivattyú k.rva gyorsan tönkremegy.
Ha van gázolaj a szivattyú bemenetén, akkor a szivattyúd van tiltásban, azaz az ECU nem "akarja" vagy nem képes engedélyezni a szivattyú működését. Az előbbi immobiliser hibára utal, az utóbbi akár főrelé/főrelé biztosíték gond is lehet.
Az immobiliser hibáját komfortmodul hibakód olvasással lehet megnézni (ha "csak" kulcs kódolási gond van, a középkonzolon lévő órában lévő piros led gyors villogása jelzi), a főrelé meg a motortéri biztosíték tábla két legnagyobb reléje.
!!! ha nem akar, nem indul be !!!
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17648 Dátum:
2012.04.28 szombat, 21:31:53 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.04.28 szombat, 21:25:04
Azt néztétek már, hogy a szűrő felől kap-e egyáltalán üzemanyagot? Mert ha nem, akkor a szárazon futó szivattyú k.rva gyorsan tönkremegy.
Ha van gázolaj a szivattyú bemenetén, akkor a szivattyúd van tiltásban, azaz az ECU nem "akarja" vagy nem képes engedélyezni a szivattyú működését. Az előbbi immobiliser hibára utal, az utóbbi akár főrelé/főrelé biztosíték gond is lehet.
Az immobiliser hibáját komfortmodul hibakód olvasással lehet megnézni (ha "csak" kulcs kódolási gond van, a középkonzolon lévő órában lévő piros led gyors villogása jelzi), a főrelé meg a motortéri biztosíték tábla két legnagyobb reléje.
!!! ha nem akar, nem indul be !!!
Érdemes lenne fürgén továbbállni ettől a szerelőtől, és keresni egy hozzáértőt
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17649 Dátum:
2012.04.28 szombat, 22:01:48 »
Idézetet írta: Thoomee - 2012.04.27 péntek, 23:00:54
Na most jövök a szerelőtől. Minden úgy van, ahogy mondta.
Rádugtuk a számítógépet, hibaolvasás, és kiírta, hogy nincs hiba. aztán ráment arra, hogy figyelje, hogy mekkora nyomást ad le a pumpa. Alap helyzetben 0,8 MPa-t mutatott. Ráindítóztunk, és semmi nem változott, továbbra is 0,8. Letekerte az egyik porlasztó fölött az üzemanyag csatlakozást, hogy ott nyom-e ki valamit, amikor indítózunk, és nem. Utána csinált egy olyat, amire azt mondta, hogy nem szabad, de teszteljük csak: az EGR szelepet szétszedte egy picit, úgy indítóztunk, hogy odafújt valamit (azt mondta, hogy ez olyan, mint ha hidegindítóznánk), és akkor nyomott a pumpa üzemanyagot egy pillanatra, csak közben lemerült az akksi, mert miért is ne most... Tehát tovább most nem próbáltuk, mert akksit is tölteni kell, meg hát már fél 11 volt este. Itt tartunk. Erre van-e valakinek ötlete, hogy akkor mi lehet a gond?
Nem értek a dologhoz, csak korábbi hozzászólásokat erősítem meg "hidegindítót felejtsd el"
meg azt is aki használja.
Nekem már bekrepált egy jó kis szívódízel off autóm az ilyen "próbáljuk meg megoldásotól"
és érdekes módon ott is biztosíték hiba volt a háttérben.
(-20C aksi lemerül. új aksi de nem indul. (ekkor ment ki a biztosíték) jött a hidegindító ekkor tört el az egyik gyűrű....)
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Oldalak:
1
...
346
347
348
349
350
351
352
[
353
]
354
355
356
357
358
359
360
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ