Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:45:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 347 348 349 350 351 352 353 [354] 355 356 357 358 359 360 361 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14636908 alkalommal)
0 Felhasználó és 53 vendég van a témában
Adamkoo
Vendég
« Új hozzászólás #17650 Dátum: 2012.04.28 szombat, 22:46:37 »

Üdv!
Az mitől lehet, hogy alapjáraton csak 500 körüli a fordulat, ha megy a szélvédő fűtés akkor még inkább ingadozik és még ijesztő hangokat is ad ki, ha meg még a klíma is megy....
Köszönet
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17651 Dátum: 2012.04.28 szombat, 22:54:53 »

Üdv!
Az mitől lehet, hogy alapjáraton csak 500 körüli a fordulat, ha megy a szélvédő fűtés akkor még inkább ingadozik és még ijesztő hangokat is ad ki, ha meg még a klíma is megy....
Köszönet

Az eddig tanultak alapján azt mondanám,h generátor vagy akksi.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17652 Dátum: 2012.04.28 szombat, 23:21:13 »

Üdv!
Az mitől lehet, hogy alapjáraton csak 500 körüli a fordulat, ha megy a szélvédő fűtés akkor még inkább ingadozik és még ijesztő hangokat is ad ki, ha meg még a klíma is megy....
Köszönet
Pucold ki a MAF szenzord és méress töltést .Mert ahogy elmondod terheléskor változás van és az nem jó.Generátort megkell nézetni kefét kell cserélni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Adamkoo
Vendég
« Új hozzászólás #17653 Dátum: 2012.04.28 szombat, 23:27:12 »

Pucold ki a MAF szenzord és méress töltést .Mert ahogy elmondod terheléskor változás van és az nem jó.Generátort megkell nézetni kefét kell cserélni.


És ha nincs MAF szenzor?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17654 Dátum: 2012.04.28 szombat, 23:28:30 »


És ha nincs MAF szenzor?

Akkor ne pucold ki smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Adamkoo
Vendég
« Új hozzászólás #17655 Dátum: 2012.04.28 szombat, 23:31:10 »

Akkor ne pucold ki smile


Amúgy az hogy lehet, hogy nincs? Nagy baj? Smiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17656 Dátum: 2012.04.28 szombat, 23:33:18 »


Amúgy az hogy lehet, hogy nincs? Nagy baj? Smiley
ha nincs, akkor fix geometriás turbod van. gyárilag ilyen, nincs baj Wink vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Adamkoo
Vendég
« Új hozzászólás #17657 Dátum: 2012.04.28 szombat, 23:36:29 »

ha nincs, akkor fix geometriás turbod van. gyárilag ilyen, nincs baj Wink vigyor3

Na annak utána olvasok... Thanks  worship
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17658 Dátum: 2012.04.28 szombat, 23:56:51 »

Na annak utána olvasok... Thanks  worship
Amúgy a légszürő házon van rajta megy rá  vezeték észre veszed.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #17659 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 07:54:28 »

Üdv!
Az mitől lehet, hogy alapjáraton csak 500 körüli a fordulat, ha megy a szélvédő fűtés akkor még inkább ingadozik és még ijesztő hangokat is ad ki, ha meg még a klíma is megy....
Köszönet
Tisztelet Fórumtárs!
Csatlakozva az előttem szólókhoz ,minden bizonnyal akkumulátor töltés vagy generátor probléma. A motor fordulat a nagyon alacsony akku feszültség miatt ingadozik a terhelés függvényében. Azt javaslom ne járasd igy a motort, mert a központi vezérlő és a PCM modul nem szereti a 10.5 V vagy annál alacsonyabb feszültéget, és még károsodhat is a vezérlő rendszer ami drága mulatság.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #17660 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 10:45:24 »

Tisztelet Fórumtárs!
Csatlakozva az előttem szólókhoz ,minden bizonnyal akkumulátor töltés vagy generátor probléma. A motor fordulat a nagyon alacsony akku feszültség miatt ingadozik a terhelés függvényében. Azt javaslom ne járasd igy a motort, mert a központi vezérlő és a PCM modul nem szereti a 10.5 V vagy annál alacsonyabb feszültéget, és még károsodhat is a vezérlő rendszer ami drága mulatság.
Tisztelettel László!

kezd azzal hogy feszultseget mersz!
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17661 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 13:09:54 »

Én télire veszek bele újakat. Addig meg nyomom bele a stíl olajat. Továbbra is jóval csendesebb vele hidegen-melegen egyaránt.
Stíl olaj?Huh?
Tankba??mennyit??nem bántja a mocit???hol veszed???
Üdv
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17662 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 14:13:45 »

Stíl olaj?Huh?
Tankba??mennyit??nem bántja a mocit???hol veszed???
Üdv

Igen. Igen. 1-2 deci tankolás előtt. Sokkal finomabban, csendesebben jár , hidegen-melegen, ebből gondolom, h jó neki de nincs hosszútávú tapasztalatom. 1 kúton vettem, de barkácsáruházakba, stíl boltba is van. Jó a makita is, literest vegyél olcsóbb. wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #17663 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 14:20:35 »

Sziasztok!
A turbót házilag ki lehet takarítani,vagy mindeképp olyanra kell bízni aki ezzel foglalkozik?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17664 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 14:50:35 »

Sziasztok!
A turbót házilag ki lehet takarítani,vagy mindeképp olyanra kell bízni aki ezzel foglalkozik?

Szerintem jobban jársz, ha megcsináltatod, nem kis meló! Ervin a turbótakarító.  Mi a gond? Írd ki aláírásba a kocsid adatait évjárat, motor, le.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #17665 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 15:04:05 »

Szerintem jobban jársz, ha megcsináltatod, nem kis meló! Ervin a turbótakarító.  Mi a gond? Írd ki aláírásba a kocsid adatait évjárat, motor, le.
Nincs gond csak szeretnék minél több jót tenni az autónak:
Amúgy 2002-es májusi és 2000-es motor 130le+chipp
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17666 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 15:08:38 »

Nincs gond csak szeretnék minél több jót tenni az autónak:
Amúgy 2002-es májusi és 2000-es motor 130le+chipp

Profil>fórum profil információ>aláírás.  Ide írd be az adatokat és az minden hsz nél látszik. Ha kérdezel könnyebb segíteni. Ervint keresd privátban, korrekt, jól megcsinálja, jó áron!
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #17667 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 15:17:58 »

Profil>fórum profil információ>aláírás.  Ide írd be az adatokat és az minden hsz nél látszik. Ha kérdezel könnyebb segíteni. Ervint keresd privátban, korrekt, jól megcsinálja, jó áron!
Köszi de ez nem olyan egyszerű mert a németeknél vagyok,és pont azért kérdeztem ezt a házilag dolgot.
van a kocsiba egy jó pár 100000km és szerintem még nem volt hozzányúlva?és egy kicsit félek tőle!
Kb: mennyit mehetnek el,vagy ez relatív?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17668 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 15:27:17 »

Köszi de ez nem olyan egyszerű mert a németeknél vagyok,és pont azért kérdeztem ezt a házilag dolgot.
van a kocsiba egy jó pár 100000km és szerintem még nem volt hozzányúlva?és egy kicsit félek tőle!
Kb: mennyit mehetnek el,vagy ez relatív?

Takarításhoz akna kell vagy csápos emelő. Jó pár százezer után be lesz égve, rohadva minden csavar=szívás, sok idő.

 Van 1 gömbszerű cucc a turbó tetején megy rá 1 vákumcső. Kettő 8-as fejű csavar fogja a turbóra bal oldalon. Azokat tekerd ki és ha előre-hátra tudod mozgatni akadás nélkül, könnyen akkor az a része jó.  Utána vedd le a légszűrőről a turbóra menő csövet, nézz bele lámpával milyenek a lapátok, van e élük rendesen, és nem "csipkések" e. Meg próbáld mozgatni le-fel és ki-be ha csak picit mozog vagy semmit akkor örülhetsz. Megy rendesen, füst?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #17669 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 16:05:03 »

sziasztok

szeretnek egy kis diag cuccot magamnak....
ez lenne az elkepzeles egyenlore: http://www.ebay.co.uk/itm/150803641652?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649#ht_1144wt_1109
                                       ezzel:http://www.ebay.co.uk/itm/180847258986?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2648#ht_2935wt_1343
talaltam olyan diagot ami 2004 utani dieselhez jo csak. nekem 2003-as szoval az kilove!
elony ha injektort tudok programozni vele.

koszonom elore is

Peter
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #17670 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 18:48:06 »

Van 1 gömbszerű cucc a turbó tetején megy rá 1 vákumcső. Kettő 8-as fejű csavar fogja a turbóra bal oldalon. Azokat tekerd ki és ha előre-hátra tudod mozgatni akadás nélkül, könnyen akkor az a része jó. 
Már, ha VGT
Naplózva
Tofipapa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #17671 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 19:20:43 »

sziasztok

szeretnek egy kis diag cuccot magamnak....
ez lenne az elkepzeles egyenlore: http://www.ebay.co.uk/itm/150803641652?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649#ht_1144wt_1109
                                       ezzel:http://www.ebay.co.uk/itm/180847258986?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2648#ht_2935wt_1343
talaltam olyan diagot ami 2004 utani dieselhez jo csak. nekem 2003-as szoval az kilove!
elony ha injektort tudok programozni vele.

koszonom elore is

Peter

http://bolthely.hu/obddiag/lista/4f64957e88339_KODOLVASOK
Naplózva

FORD MONDEO 2.2 TDCi Ghia Executive 2005 155LE 4 ajtós, szedán EGR Off  INA/+36 20 98 19 535/
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #17672 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 21:35:15 »

sziasztok. olajcsere kesz.
ez foteng szimering lehet?
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.29 vasárnap, 21:56:18 írta mendoza » Naplózva
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #17673 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 21:46:50 »


nekem nem nyit meg semmit ha ra kattintok...
kepfeltoltesen kuld a kepet
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #17674 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 21:55:43 »

kepfeltoltesen kuld a kepet

rossz linket adtam meg. most jo
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #17675 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 22:02:41 »

rossz linket adtam meg. most jo
[img]https://lh4.googleusercontent.com/-LkBzJnW-qHA/T52XoOoeADI/AAAAAAAAAJc/CDccATZGSic/s640/mondeo.jpg[/img

en 3 hete csereltem fotengely szimeringet,de attol nem igy nezett ki,-bar nekem mar vagy egy eve eresztett.
Ahogy a szij szethordta az olajat a motorterben attol a  csoveim,generator , feltengely csupa olajos, olajsaras volt minden!
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.30 hétfő, 07:35:53 írta AndyA » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17676 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 22:05:04 »

sziasztok. olajcsere kesz.
ez foteng szimering lehet?

igen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
barist
Vendég
« Új hozzászólás #17677 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 23:32:27 »

Sziasztok!
Új vagyok a fórumon. Abban kérném a segítségeteket, hogy gázadásra a gép (2002-es 2.0 TDCI 130LE, óra szerint 146.000 km van benne  nyes, szerintem inkább a 200e-hez közelít) alig akar megindulni és olyan fekete füstöt nyom, mint egy 30 éves Ikarus Sad
Valakinek valami ötlete lenne?  help

Segítségeteket, javaslataitokat előre is köszönöm.

István
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17678 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 23:34:09 »

Már, ha VGT

130 lósba van nem olyan?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17679 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 23:36:05 »

Sziasztok!
Új vagyok a fórumon. Abban kérném a segítségeteket, hogy gázadásra a gép (2002-es 2.0 TDCI 130LE, óra szerint 146.000 km van benne  nyes, szerintem inkább a 200e-hez közelít) alig akar megindulni és olyan fekete füstöt nyom, mint egy 30 éves Ikarus Sad
Valakinek valami ötlete lenne?  help

Segítségeteket, javaslataitokat előre is köszönöm.

István
Egr szelep dugózása ha még nincs továbbá szívósör tisztítás.Ezekről találsz leírást a FAQ topicban.Azért egy diag més nem árt de gyári!!!Lehet valamelyik csúcs nem jól porlaszt.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17680 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 23:41:49 »

Lehet valamelyik csúcs nem jól porlaszt.

Ne ijesztegesd, lehet csak lyukas a turbócső vigyor3
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
barist
Vendég
« Új hozzászólás #17681 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 23:42:16 »

Egr szelep dugózása ha még nincs továbbá szívósör tisztítás.Ezekről találsz leírást a FAQ topicban.Azért egy diag més nem árt de gyári!!!Lehet valamelyik csúcs nem jól porlaszt.

Szia!

Köszi a tippet. A porlasztócsúcsokra nemrég mértek és mindegyik tökéletesen működik smile

Esetleg lehet a turbócső repedése?

István
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17682 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 23:45:57 »

130 lósba van nem olyan?
130le és 155le csak olyannak került ki a gyártósorról
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17683 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 23:47:30 »

Ne ijesztegesd, lehet csak lyukas a turbócső vigyor3
sőt, valszeg az lesz nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17684 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 00:04:15 »

Szia!

Köszi a tippet. A porlasztócsúcsokra nemrég mértek és mindegyik tökéletesen működik smile

Esetleg lehet a turbócső repedése?

István
Lehet.Az összeset alapossan nézd át,ahol olajpára van ott keresd a lukat de a bilincseknél is lehet.A csöveket nyomkodd meg és nézd át rendesen.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17685 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 00:06:04 »

Ne ijesztegesd, lehet csak lyukas a turbócső vigyor3
Velem sem voltak anno kíméletessek.Ezt nem azért mondtam,hogy vissza adjam csak próbálok segíteni de a csúcsok látod ahogy mondta jól.Ezek szerint más is bedobta a mély vízbe már,
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
barist
Vendég
« Új hozzászólás #17686 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 00:22:00 »

Velem sem voltak anno kíméletessek.Ezt nem azért mondtam,hogy vissza adjam csak próbálok segíteni de a csúcsok látod ahogy mondta jól.Ezek szerint más is bedobta a mély vízbe már,

Köszi a tippeket. Megnézem.
Hát igen, már túl vagyok az első leizzadáson...  Wink
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17687 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 07:01:01 »

Velem sem voltak anno kíméletessek.Ezt nem azért mondtam,hogy vissza adjam csak próbálok segíteni de a csúcsok látod ahogy mondta jól.Ezek szerint más is bedobta a mély vízbe már,

Gondolom a ford szerviz. De itt pont az a lényeg, h ne költsön potyára.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17688 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 07:35:04 »

Igen. Igen. 1-2 deci tankolás előtt. Sokkal finomabban, csendesebben jár , hidegen-melegen, ebből gondolom, h jó neki de nincs hosszútávú tapasztalatom. 1 kúton vettem, de barkácsáruházakba, stíl boltba is van. Jó a makita is, literest vegyél olcsóbb. wave

Jó a sima kétütemű olaj is, abból 1300 Ft egy liter, olyan 5-6-7 tankoláshoz elég.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #17689 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 08:57:02 »

igen

koszi.
munkaoraban mit jelent egy ilyen melo? nem bantanam meg amugy, mert a kocsi alatt egy csepp sincs.

A masik pedig, hogy tegnap en mentem a kocsival(amugy a felesegem hasznalja gyerekkel a fedelzeten napi 20-30km) nyugis tempoban.
2-esbe odaleptem neki, olyan 1700-2000-tol megindult rendesen, de kinyomott egy adag fekete fustot.
meg ahogy huzattam 3-ban, ott is latszott, hogy van mogottem fust.
Lehet csak el van kormosodva a noi hasznalattol?
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #17690 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 08:59:38 »

en 3 hete csereltem fotengely szimeringet,de attol nem igy nezett ki,-bar nekem mar vagy egy eve eresztett.
Ahogy a szij szethordta az olajat a motorterben attol a  csoveim,generator , feltengely csupa olajos, olajsaras volt minden!

Neked akkor gyanitom elso foteng szimmeringet csereltek  Wink
Ami nekem latszik, az a valtoval valo talalkozas, igy az hatso foteng szimmering.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17691 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 09:18:36 »

Ami nekem latszik, az a valtoval valo talalkozas, igy az hatso foteng szimmering.
Es azt, hogy kell cserelni?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #17692 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 09:45:52 »

Es azt, hogy kell cserelni?

Valto oldali feltengely ki, valto le, kuplung le, lendkerek le.
ez a minimum azt hiszem.
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.30 hétfő, 09:52:18 írta mendoza » Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #17693 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 10:35:27 »

130le és 155le csak olyannak került ki a gyártósorról

És mi a helyzet az elektronyossal?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17694 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 10:37:12 »

Valto oldali feltengely ki, valto le, kuplung le, lendkerek le.
ez a minimum azt hiszem.
Aham.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17695 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 10:45:27 »

És mi a helyzet az elektronyossal?
az is vgt nyes csak a vezérlése más
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17696 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 13:38:39 »

Gondolom a ford szerviz. De itt pont az a lényeg, h ne költsön potyára.
Én a válasz adókra gondoltam.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17697 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 18:30:18 »

koszi.
munkaoraban mit jelent egy ilyen melo? nem bantanam meg amugy, mert a kocsi alatt egy csepp sincs.

A masik pedig, hogy tegnap en mentem a kocsival(amugy a felesegem hasznalja gyerekkel a fedelzeten napi 20-30km) nyugis tempoban.
2-esbe odaleptem neki, olyan 1700-2000-tol megindult rendesen, de kinyomott egy adag fekete fustot.
meg ahogy huzattam 3-ban, ott is latszott, hogy van mogottem fust.
Lehet csak el van kormosodva a noi hasznalattol?
1 nap.Váltó le,és egyéb nyalánkságok.Kb 35-40 e ft mezei szerelőnél.de lehet,hogy akad olcsóbb is.+ a szimering,ami kb 15e ft....
időzítsd  következő lendkerékcseréhez!És ez nem vicc! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #17698 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 19:05:43 »

Neked akkor gyanitom elso foteng szimmeringet csereltek  Wink
Ami nekem latszik, az a valtoval valo talalkozas, igy az hatso foteng szimmering.

ja!  eljen
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17699 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 19:28:41 »

Én a válasz adókra gondoltam.

A válaszokra nincs adó...  Wink
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 347 348 349 350 351 352 353 [354] 355 356 357 358 359 360 361 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.116 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.