Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 16:01:05
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
382
383
384
385
386
387
388
[
389
]
390
391
392
393
394
395
396
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14687604 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19400 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 10:23:48 »
Idézetet írta: Pajesz - 2012.08.16 csütörtök, 09:23:33
Sziasztok!
Egy pár tanácsért regisztráltam be ide a fórumra,remélem tudtok segíteni,előre is köszönöm.
Ezidáig azon szerencsés emberek közé tartoztam aki céges autót hajtott és nem kellett sajátot fenntartani.Viszont nemsokára jön nálunk az utánpótlás és 3-an már nem fogunk elférni egy kétszemélyes autóban. Sok gondolkodás és autószerelői tanácsadás után a mondeo mellett döntöttem. Szerintem ár-érték arányban ez az elérhető számomra.
Szóval a kérdéseim:
-A 2.0 TDCI 131 Le motor 2005- láncos vagy szíjjas vezérlésű mert rajzot találtam ilyet is olyat is?
-A 116 vagy a 131 Le a megbízhatóbb?
-Vásárlásnál egy Würth-ös autódiagnosztikai géppel milyen hasznos infót lehet megtudni az autó állapotáról?
-A kettős tömegű lendkerék,porlasztó csúcs,nagy nyomású szivattyú km-ben kb hol adja meg magát?
Esetleg zeken kívül mit tudtok ajánlani mit kellene még megnézni rajta?
Köszönöm!
http://mondeo.hu/wiki/index.php/V%C3%A1s%C3%A1rl%C3%A1si_tan%C3%A1csok_TDCi_Mk3
Ha pályázni is fogsz rendszeresen akkor 6 sebességest vegyél. Ha nem vagy képben mit kell átnézni, vigyél szerelőt, vagy szervizben nézesd át. Ezekre ne sajnáld a pénzt, később megtérül! Csak az állapottal törődj, ne azzal, h mennyit mutat a km óra. Gázolajat csak normálisat, gázolajszűrő Bosch. Sok múlik ezeken. Az általános kérdésekbe linkeld be amit kinéztél és segítünk. Kérdezz bátran a megfelelő topicba
Nagyon ne húzd el a vásárlást, mert szept végén mondeo találkozó
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19401 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 10:24:46 »
Idézetet írta: ezsolt - 2012.08.16 csütörtök, 10:18:34
Kezelési könyv itt.
http://mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/mondeo_3_kezelesi.pdf
Hivatalos szervizkönyvnek lennie kéne az autóhoz.
Ha nincs, pótlólagost én tudok neked készíteni, amit a klubos tapasztalatok szerint lehet privátban vezetned.
Ez privát, mert magad segítségére írod, nem a szerviz írja.
Tudsz róla képet küldeni? Mennyi?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19402 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 12:12:49 »
Szia!
Még annyit tennék hozzá, hogy minden képpen 6 sebességeset vennék, mert az majd egy liter mínusz!!! Árban meg nem annyival drágább, és a 131 LE-s et venném!!! Kell egy jó szerelő, és no problem. ajánlom Ervint a fórumról..
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.08.16 csütörtök, 10:23:48
http://mondeo.hu/wiki/index.php/V%C3%A1s%C3%A1rl%C3%A1si_tan%C3%A1csok_TDCi_Mk3
Ha pályázni is fogsz rendszeresen akkor 6 sebességest vegyél. Ha nem vagy képben mit kell átnézni, vigyél szerelőt, vagy szervizben nézesd át. Ezekre ne sajnáld a pénzt, később megtérül! Csak az állapottal törődj, ne azzal, h mennyit mutat a km óra. Gázolajat csak normálisat, gázolajszűrő Bosch. Sok múlik ezeken. Az általános kérdésekbe linkeld be amit kinéztél és segítünk. Kérdezz bátran a megfelelő topicba
Nagyon ne húzd el a vásárlást, mert szept végén mondeo találkozó
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Szervo szivattyú eladó
«
Új hozzászólás #19403 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 12:15:00 »
Sziasztok!
Eladó egy gyári 800 km-t futott szervó szivattyú. Egy alátét csere volt rajta, ennyi miatt kellett kiszerelnem, de közben vettem újat, mert kellett a kocsi.
Új ára 53 ezer, 40 alku nélkül.
TDCI mondeóba való, nekem 131 LE, lehet, hogy jó a 115-öshöz is.
Tisztelettel
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19404 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 12:17:42 »
HHO:
Én voltam, aki beszereltetett HHO generátort, nos az eddigi méréseim alapján stabil 15 %-os csökkentést értem el, igaz 20-30at írt a gyártó, de én eleve pesszimistán számoltam, mert a CR motorok eleve alig esznek, és mivel sokat megyek, nekem így megtérül.
Annyi a tapasztalat még, hogy szerintem a kiegészítő elektronikát teljesen felesleges megvenni, mert igaz jobban megy az autó tőle, de jobban is eszik..Tisztelettel
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19405 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 12:55:24 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.08.16 csütörtök, 12:17:42
HHO:
Én voltam, aki beszereltetett HHO generátort, nos az eddigi méréseim alapján stabil 15 %-os csökkentést értem el, igaz 20-30at írt a gyártó, de én eleve pesszimistán számoltam, mert a CR motorok eleve alig esznek, és mivel sokat megyek, nekem így megtérül.
Annyi a tapasztalat még, hogy szerintem a kiegészítő elektronikát teljesen felesleges megvenni, mert igaz jobban megy az autó tőle, de jobban is eszik..Tisztelettel
Erről kellene valami részeletesebb doku meg info, mert a Totalcarosoknak nagyon nem ez jött ki. Ha reprodukálható a dolog, akkor érdemes lenne belenézni, hogyan is sikerült ezt.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19406 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 13:05:28 »
Szia!
Mire gondolsz? Arra, hogy az elektronikával többet eszik és jobban megy?
Idézetet írta: AndyA - 2012.08.16 csütörtök, 12:55:24
Erről kellene valami részeletesebb doku meg info, mert a Totalcarosoknak nagyon nem ez jött ki. Ha reprodukálható a dolog, akkor érdemes lenne belenézni, hogyan is sikerült ezt.
AndyA
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19407 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 13:27:37 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.08.16 csütörtök, 13:05:28
Mire gondolsz? Arra, hogy az elektronikával többet eszik és jobban megy?
Nem. A HHO-s rendszer adataira, eredményeire.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19408 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 14:11:30 »
Szia!
http://www.hidrohybrid.hu/
Nekem annyi, hogy 10 amperen üzemel, egy potival lehet állítani 8 és 25 amper között, ennek függvényében több hidrogén termelődik.
Egy elektronik a mutatja ledekkel, hogy mennyin megy a rendszer, és jelzi az elegy vezető képességét.
Nekem mondom kb 15 %-ot hoz, de járulékos a dolog, mert így tisztább az égés, és ebből következően kevesebb a korom, sőt tisztító hatása van a rendszernek, persze benzinesekről itt ne beszéljünk, mert az eleve alig kormol.
Nos ezeket mind figyelembe kell venni a döntéskor, de mondeo esetében 15%-nál jobb fogyit ne várjunk. Mondjuk én eleve a drágább dieselt tankolom, amivel eleve spórolok, mert nekem azzal is jobb a fogyasztás. Ha ezt nézzük egy csipp tuninggal kombinálva mégjobb lenne a végeredmény.
Meszi
[
quote author=AndyA link=topic=1456.msg688654#msg688654 date=1345116457]
Nem. A HHO-s rendszer adataira, eredményeire.
AndyA
[/quote]
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19409 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 14:25:14 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.08.16 csütörtök, 14:11:30
http://www.hidrohybrid.hu/
Nekem annyi, hogy 10 amperen üzemel, egy potival lehet állítani 8 és 25 amper között, ennek függvényében több hidrogén termelődik.
Egy elektronik a mutatja ledekkel, hogy mennyin megy a rendszer, és jelzi az elegy vezető képességét.
Nekem mondom kb 15 %-ot hoz, de járulékos a dolog, mert így tisztább az égés, és ebből következően kevesebb a korom, sőt tisztító hatása van a rendszernek, persze benzinesekről itt ne beszéljünk, mert az eleve alig kormol.
Nos ezeket mind figyelembe kell venni a döntéskor, de mondeo esetében 15%-nál jobb fogyit ne várjunk. Mondjuk én eleve a drágább dieselt tankolom, amivel eleve spórolok, mert nekem azzal is jobb a fogyasztás. Ha ezt nézzük egy csipp tuninggal kombinálva mégjobb lenne a végeredmény.
Mi bizonyítja azt, hogy ez a megtakarítás kétségkívül és kizárólag csak a HHO rendszer beszerelésének köszönhető?
Kellene csinálni egy olyan vaktesztet, amikor nincs kijelzésed, nem tudod, hogy éppen most működik-e a HHO rendszer, és valaki más kapcsolja ötletszerűen ki vagy be minden egyes tankolásnál (és persze a mondjuk 10 tankolásnyi teszt végéig még a tankolások eredményét sem láthatod). Ha abból is kijön a 15%, akkor én is kérek egyet!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19410 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 14:38:00 »
Tudom, hogy ezt kellene csinálni, de az én élet ritmusomba ez nem fér bele.. Most meg van fontosabb, ha nagyobbak lesznek a gyerekeim, ígérem mérhetünk egyet..
Igazad van, semmi sem bizonyítja, csak az elmúlt 5-6 tankolásom..
Meszi
Idézetet írta: AndyA - 2012.08.16 csütörtök, 14:25:14
Mi bizonyítja azt, hogy ez a megtakarítás kétségkívül és kizárólag csak a HHO rendszer beszerelésének köszönhető?
Kellene csinálni egy olyan vaktesztet, amikor nincs kijelzésed, nem tudod, hogy éppen most működik-e a HHO rendszer, és valaki más kapcsolja ötletszerűen ki vagy be minden egyes tankolásnál (és persze a mondjuk 10 tankolásnyi teszt végéig még a tankolások eredményét sem láthatod). Ha abból is kijön a 15%, akkor én is kérek egyet!
AndyA
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19411 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 15:27:46 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.08.16 csütörtök, 10:24:46
Tudsz róla képet küldeni? Mennyi?
Ment a privi!
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19412 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 15:59:35 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.08.16 csütörtök, 14:25:14
Mi bizonyítja azt, hogy ez a megtakarítás kétségkívül és kizárólag csak a HHO rendszer beszerelésének köszönhető?
A hit. Hinni kell benne - anélkül nem műxik.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19413 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 16:48:38 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.08.16 csütörtök, 13:27:37
Nem. A HHO-s rendszer adataira, eredményeire.
AndyA
Engem már az az eredménysor is kielégítene, ami alapján kijött ez a 15%.
Ha megnézem a tankolási adataimat - nyilvános, lásd az aláírásomat - és annak az ingadozását, azt hiszem legalább egy év után lehetne csak elfogadható bizonyossággal kijelenteni, hogy ilyen mértékű változás állt be. Persze én elég ritkán tankolok.
Itt azonban semmilyen konkrét adat nincs a 15%-on kívül.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19414 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 17:25:52 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.08.16 csütörtök, 16:48:38
Engem már az az eredménysor is kielégítene, ami alapján kijött ez a 15%.
Ha megnézem a tankolási adataimat - nyilvános, lásd az aláírásomat - és annak az ingadozását, azt hiszem legalább egy év után lehetne csak elfogadható bizonyossággal kijelenteni, hogy ilyen mértékű változás állt be. Persze én elég ritkán tankolok.
Kb másnak is ennyit ingadozik... akár 1 litert. Az meg 15%.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19415 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 21:18:45 »
Hülye kérdés következik.
Egy Euro-3-as, vákuumos turbós TDCi-ből lehet-e elektronikusan vezérelt turbósat faragni, azaz a turbót kicserélni villanyos szabályzásúra?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19416 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 22:34:40 »
Ház azért nem egészen, nekem 3 éve ugyan az az út visz a melo helyemre, így igazolható a 15%.
Amúgy a forgalmazót kellene kikérdezni, hogy hogyan méri, stb.
Idézetet írta: Angel - 2012.08.16 csütörtök, 17:25:52
Kb másnak is ennyit ingadozik... akár 1 litert. Az meg 15%.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19417 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 22:41:17 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.16 csütörtök, 15:59:35
A hit. Hinni kell benne - anélkül nem műxik.
Ha ez igaz, akkor még viszonylag sok "tartalék" van az üzemanyagban, hogy a fogyasztás csökken, a veszteségek ellenére (generátor és vízbontás veszteségei). Mennyit kérnek egy ilyen rendszerért?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19418 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 22:50:58 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.08.16 csütörtök, 22:34:40
Ház azért nem egészen, nekem 3 éve ugyan az az út visz a melo helyemre, így igazolható a 15%.
Amúgy a forgalmazót kellene kikérdezni, hogy hogyan méri, stb.
Írj már egy értéket számmal mert a százalékot már tudjuk de mennyi az annyi.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19419 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 22:52:29 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.08.16 csütörtök, 12:12:49
Szia!
Még annyit tennék hozzá, hogy minden képpen 6 sebességeset vennék, mert az majd egy liter mínusz!!! Árban meg nem annyival drágább, és a 131 LE-s et venném!!! Kell egy jó szerelő, és no problem. ajánlom Ervint a fórumról..
Azért mez a 6 sebességes dolog nem állja meg a helyét.Van itt olyan 6 sebességes autó ami többet eszik mint az én 5 sebességesem.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19420 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 23:04:36 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.08.16 csütörtök, 22:52:29
Azért mez a 6 sebességes dolog nem állja meg a helyét.Van itt olyan 6 sebességes autó ami többet eszik mint az én 5 sebességesem.
Én is csináltam ugyanazon a Budapest-Bécs távon 5,8-at az 5 gangos 2.0 TDCi-vel, ahol most a 6 gangos 2.2 TDCi 6,3 körül fogyaszt. Más kérdés, hogy ez pl. kombi, a régi meg 4 ajtós volt. Szóval több más dolog is közbeszólhat, nem csak az a hatodik sebesség.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19421 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 23:05:16 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.08.16 csütörtök, 22:52:29
Azért mez a 6 sebességes dolog nem állja meg a helyét.Van itt olyan 6 sebességes autó ami többet eszik mint az én 5 sebességesem.
Ezt én is így hallottam.
Például akik nagy részt városban használják az autót azoknak többet fogyaszt, mert máshogy van elvileg valamennyire az áttétel.
Az kifejezetten pályára van optimalizálva.
Bár azért nekem is jól esne néha. Mivel általában Debrecen és Nyíregyháza között járok, ahol kisebb túlzással élve átlehet látni egyik városból a másikba mert olyan csőegyenes út van. És 100-as tempónál hajítanék egy 6os gang, tempomat koktélt, rendesen termelné az üzemanyagot az autóm.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19422 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 23:16:54 »
Sziasztok!
Érdeklődve olvastam a HHO-s írásokat.
Most hétvégén szerelem be az enyémbe is. Reménykedem 15-20% csökkenésben.
Az egyéb "jótékony hatások" sem mellékesek:
Csendesebb, kulturáltabb járás. Tisztább üzem, tisztuló rendszer.
Bár vannak kétségeim: 4,3-ból (városi), mennyit lehet még "elbliccelni" ?
A fenti átlag, alapjárat közeli suhanásnál jön ki.
Viszont itt (1000fod/perc), kivenni az akksiból 15-30A-t (a generátor, aligha tölti vissza)?
Hát, elég necces. De reménykedem, nem kidobott pénz (mennyit tudnék tankolni belőle?).
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19423 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 23:38:03 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.08.16 csütörtök, 23:16:54
Sziasztok!
Érdeklődve olvastam a HHO-s írásokat.
Most hétvégén szerelem be az enyémbe is. Reménykedem 15-20% csökkenésben.
Az egyéb "jótékony hatások" sem mellékesek:
Csendesebb, kulturáltabb járás. Tisztább üzem, tisztuló rendszer.
Bár vannak kétségeim: 4,3-ból (városi), mennyit lehet még "elbliccelni" ?
A fenti átlag, alapjárat közeli suhanásnál jön ki.
Viszont itt (1000fod/perc), kivenni az akksiból 15-30A-t (a generátor, aligha tölti vissza)?
Hát, elég necces. De reménykedem, nem kidobott pénz (mennyit tudnék tankolni belőle?).
4,3as VÁROSI?
Azt hogyan csinálod?
Naplózva
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19424 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 23:41:51 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.08.16 csütörtök, 23:38:03
4,3as VÁROSI?
Azt hogyan csinálod?
Nagyon, nagyon óvatosan!
Most komolyan: valóban folyamatos odafigyelést igényel.
Ha kicsit is elbambulok (rutinszerűen vezetek), gyorsan 1 plusz deci a hála.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.08.16 csütörtök, 23:47:05 írta mcskot
»
Naplózva
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19425 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 23:45:36 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.08.16 csütörtök, 23:38:03
4,3as VÁROSI?
Azt hogyan csinálod?
Ja, és ez a valós. A műszerfalon 3,7 - 3,8 látható!!!
Eddig 3,3 a rekord. A HHO-tól, remélem tartósan láthatom: 2,....
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19426 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 23:47:28 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.08.16 csütörtök, 23:45:36
Ja, és ez a valós. A műszerfalon 3,7 - 3,8 látható!!!
Eddig 3,3 a rekord. A HHO-tól, remélem tartósan láthatom: 2,....
És hogyan használod a kocsit,hogy ennyit eszik? Mennyivel mész? Milyen hosszú utakat?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19427 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 23:51:25 »
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19428 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 23:52:55 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.16 csütörtök, 23:51:25
Miabaj Angel mester?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19429 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 23:55:56 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.08.16 csütörtök, 23:52:55
Miabaj Angel mester?
Ez a tsávó ugrat bennünket.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19430 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 23:57:52 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.16 csütörtök, 23:55:56
Ez a tsávó ugrat bennünket.
Hát eléggé gyanús...Ennyit városban lehetetlen...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19431 Dátum:
2012.08.17 péntek, 00:00:13 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.08.16 csütörtök, 23:57:52
Hát eléggé gyanús...Ennyit városban lehetetlen...
Lehet, egyszer... én is csináltam pesten 4 liter alattit... vasárnap. Na mind1, ha így van, hát így van.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19432 Dátum:
2012.08.17 péntek, 00:01:50 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.17 péntek, 00:00:13
Lehet, egyszer... én is csináltam pesten 4 liter alattit... vasárnap. Na mind1, ha így van, hát így van.
De,hogy folyamatosan...na mind1,tényleg...
Az enyém biztos azért eszik annyit városban,mert sok csajt cipelek...
Naplózva
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19433 Dátum:
2012.08.17 péntek, 00:02:55 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.08.16 csütörtök, 23:47:28
És hogyan használod a kocsit,hogy ennyit eszik? Mennyivel mész? Milyen hosszú utakat?
Mindenap munkába oda-vissza 28km.
Városban szigorúan 50, 5.-ben/1000ford. Van 3 km lakottan kívül, azt 110-120-al/6.-ban.
De az odafigyelést komolyan kell venni.
Az összes sztereotípiát betartom:
-kellő távolság, az előttem haladótól (ha ő bénáskodik, nekem ne keljen fékezgetnem)
-óvatos gyorsítás
-max 1500-nél váltás
-sűrű motorfék
-a lámpát kellő előrelátással megközelíteni
(ha láttam váltani, már engedem is el a gázt, ha már jó sokan állnak ott, várható a zöld)
-keréknyomás picit megemelve (bár az igaz, hogy most téli van fent (koptatom, a következő havazást már nem bírná ki (ez +1 dl)
-olaj + üzemanyag adalék, tiszta levegőszűrő
-légkondi nukú!!!
-LED menetfény (a xenon is sokat eszik)
-nincs 1000W tucc-tucc
Hát, ilyesmik.
Naplózva
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19434 Dátum:
2012.08.17 péntek, 00:04:06 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.16 csütörtök, 23:55:56
Ez a tsávó ugrat bennünket.
Fényképekkel tudom bizonyítani!
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19435 Dátum:
2012.08.17 péntek, 00:05:15 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.08.17 péntek, 00:02:55
Mindenap munkába oda-vissza 28km.
Városban szigorúan 50, 5.-ben/1000ford. Van 3 km lakottan kívül, azt 110-120-al/6.-ban.
De az odafigyelést komolyan kell venni.
Az összes sztereotípiát betartom:
-kellő távolság, az előttem haladótól (ha ő bénáskodik, nekem ne keljen fékezgetnem)
-óvatos gyorsítás
-max 1500-nél váltás
-sűrű motorfék
-a lámpát kellő előrelátással megközelíteni
(ha láttam váltani, már engedem is el a gázt, ha már jó sokan állnak ott, várható a zöld)
-keréknyomás picit megemelve (bár az igaz, hogy most téli van fent (koptatom, a következő havazást már nem bírná ki (ez +1 dl)
-olaj + üzemanyag adalék, tiszta levegőszűrő
-légkondi nukú!!!
-LED menetfény (a xenon is sokat eszik)
-nincs 1000W tucc-tucc
Hát, ilyesmik.
5ösben 50? ott nem erőlködik a motor?...
Naplózva
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19436 Dátum:
2012.08.17 péntek, 00:08:27 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.08.17 péntek, 00:05:15
5ösben 50? ott nem erőlködik a motor?...
Nem. De nem is ugrik.
Először, én is féltem tőle, de bejött.
Régen 1700-1800 körül tartottam. 4-be 50 (ott kisímult a hangja, szinte dorombolt).
Akkor 5 körül "zabált".
Naplózva
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19437 Dátum:
2012.08.17 péntek, 00:16:36 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.08.17 péntek, 00:05:15
5ösben 50? ott nem erőlködik a motor?...
Most nyáron, nem gond.
Télen a dúsító, viszi mint a meszes.
Valamiért, az enyém nem melegszik. Még most sem.
Du csúcsba hazafelé, át a városon, alig mozdul a mutató. Csak terhelésen (110-120 körül) indul meg felfelé.
De amint beérek a lakottra (motorfék), szemmel láthatóan hűl ki a motor.
Mire megállok a ház előtt, majdhogynem kézmeleg!!!
Az egyik szerelő haver azt mondta: ez biztos sivatagi modell, azért ilyen jó a hűtése!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.08.17 péntek, 00:18:39 írta mcskot
»
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19438 Dátum:
2012.08.17 péntek, 00:25:35 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.08.17 péntek, 00:16:36
Most nyáron, nem gond.
Télen a dúsító, viszi mint a meszes.
Valamiért, az enyém nem melegszik. Még most sem.
Du csúcsba hazafelé, át a városon, alig mozdul a mutató. Csak terhelésen (110-120 körül) indul meg felfelé.
De amint beérek a lakottra (motorfék), szemmel láthatóan hűl ki a motor.
Mire megállok a ház előtt, majdhogynem kézmeleg!!!
Az egyik szerelő haver azt mondta: ez biztos sivatagi modell, azért ilyen jó a hűtése!
Biztos így van gratula de én inkább élvezem a vezetést és ha kell odalépek neki ha kell és így is városban 6.2 volt de ne OFFoljuk a topicot mert ránk szólnak.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19439 Dátum:
2012.08.17 péntek, 07:11:06 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.08.16 csütörtök, 23:41:51
Nagyon, nagyon óvatosan!
Most komolyan: valóban folyamatos odafigyelést igényel.
Ha kicsit is elbambulok (rutinszerűen vezetek), gyorsan 1 plusz deci a hála.
Én 1x próbáltam 1 tankot, mindig 6.ba mentem városba 58-al akkor 2.7-et eszik és ez valós, mert 3.4 et mutatott! Kár, h nincs 7. mert akkor én adnám el a benzinkútnak a gázolajat
Ezeket a Fogyasztás, és HHO topicba kell írni
«
Utoljára szerkesztve: 2012.08.17 péntek, 07:26:57 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19440 Dátum:
2012.08.17 péntek, 07:28:50 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.08.17 péntek, 00:16:36
Most nyáron, nem gond.
Télen a dúsító, viszi mint a meszes.
Valamiért, az enyém nem melegszik. Még most sem.
Du csúcsba hazafelé, át a városon, alig mozdul a mutató. Csak terhelésen (110-120 körül) indul meg felfelé.
De amint beérek a lakottra (motorfék), szemmel láthatóan hűl ki a motor.
Mire megállok a ház előtt, majdhogynem kézmeleg!!!
Az egyik szerelő haver azt mondta: ez biztos sivatagi modell, azért ilyen jó a hűtése!
ha jól értem visszahűl a motorhőmérsékleted.
ne hagyd a fenébe, mert nem üzemmeleg motor kopik a legerőteljesebben. olajköri és főköri termosztátcsere az első ilyen esetben.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19441 Dátum:
2012.08.17 péntek, 08:20:38 »
Sziasztok.
A "nagy utazás" után most hétvégén gondoltam lecserélem az olajat, olajszűrőt, gázolajsz.-t.
Pesten tudnátok nekem ajánlani szombaton is nyitvatartó boltot, ahol be tudnám szerezni a kellékekeket?
Továbbá olajból mit ajánlotok? 5W-30 ?
Köszi,
Tibi
Naplózva
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19442 Dátum:
2012.08.17 péntek, 08:41:30 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.08.17 péntek, 00:02:55
-LED menetfény (a xenon is sokat eszik)
engem ez érdekel, hogy hol meg, hogy meg, milyen van elhelyezve. ha néhány képet lőnél és Izzó, Xenon, LED topicban megjelenítenéd, azt nagyra értékelném.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19443 Dátum:
2012.08.17 péntek, 08:50:17 »
Idézetet írta: mendoza - 2012.08.17 péntek, 08:20:38
Sziasztok.
A "nagy utazás" után most hétvégén gondoltam lecserélem az olajat, olajszűrőt, gázolajsz.-t.
Pesten tudnátok nekem ajánlani szombaton is nyitvatartó boltot, ahol be tudnám szerezni a kellékekeket?
Továbbá olajból mit ajánlotok? 5W-30 ?
Köszi,
Tibi
Hol laksz? Budapesten pl. bármelyik Bárdiban. Ott ismerik azt, hogy "Ford olaj", vagyis Castrol Magnatec A1 5W30.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19444 Dátum:
2012.08.17 péntek, 08:54:31 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.08.17 péntek, 08:50:17
Ott ismerik azt, hogy "Ford olaj", vagyis Castrol Magnatec A1 5W30.
AndyA
Ok, szuper. Köszi.
Ez van benne most is, bár sokan húzzák a szájukat a Castrol miatt...
Ami a ford szervízben kapható "Ford olaj", az tuladonképpen Castrol?
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19445 Dátum:
2012.08.17 péntek, 08:56:28 »
Idézetet írta: zolas - 2012.08.17 péntek, 08:41:30
engem ez érdekel, hogy hol meg, hogy meg, milyen van elhelyezve. ha néhány képet lőnél és Izzó, Xenon, LED topicban megjelenítenéd, azt nagyra értékelném.
Az nem jó, amit László készített???
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19446 Dátum:
2012.08.17 péntek, 09:28:42 »
Idézetet írta: mendoza - 2012.08.17 péntek, 08:54:31
Ok, szuper. Köszi.
Ez van benne most is, bár sokan húzzák a szájukat a Castrol miatt...
Ami a ford szervízben kapható "Ford olaj", az tuladonképpen Castrol?
Egyesek szerint igen, mások szerint nem.
De nem én fogok igazságot tenni köztük.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19447 Dátum:
2012.08.17 péntek, 10:11:22 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.08.17 péntek, 09:28:42
Egyesek szerint igen, mások szerint nem.
Ok,
Ki milyen más olajat ajánl?
Pár ismerősöm a Motulra esküszik.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19448 Dátum:
2012.08.17 péntek, 10:19:47 »
véletlenül mit találtam nektek (EGR-intercooler szilikon cső):
http://www.ebay.com/itm/FORD-MONDEO-TDCi-2-0-2-2-MK3-INTERCOOLER-EGR-SILICONE-HOSE-TURBO-BOOST-PIPE-TDDi-/290717139496?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item43b0178228
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19449 Dátum:
2012.08.17 péntek, 10:29:22 »
Idézetet írta: GiN - 2012.08.17 péntek, 10:19:47
véletlenül mit találtam nektek (EGR-intercooler szilikon cső):
http://www.ebay.com/itm/FORD-MONDEO-TDCi-2-0-2-2-MK3-INTERCOOLER-EGR-SILICONE-HOSE-TURBO-BOOST-PIPE-TDDi-/290717139496?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item43b0178228
furcsa jószág ez.
Mintha az intercooler-map szenzor fémcsöve közötti szakasz lenne, nem az EGR előtti.
Másrészt jó lenne tudni, hány rétegű, milyen a belső bevonata, stb.
A 35GPB jobb, mint a gyári ár, de számomra kérdés, hogy ha az egr előtti részt cseréled ilyenre, akkor vajon máshol eldurran-e.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Oldalak:
1
...
382
383
384
385
386
387
388
[
389
]
390
391
392
393
394
395
396
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ