TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #19350 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 22:33:22 » |
|
Tropára volt menve a főtengely tárcsa, Jani látta is, külön életet élt ott a helyén Most csak ha bekapcsolom a klímát akkor érezni hogy kattan! Egyébként ugyanúgy jár a motor! De láttam ám sőt mikor levették akkor is össze vissza lehet mozgatni és állva letették a földre majd ellökték akkorát szólt mikor eldőlt.Tényleg tropa volt.A szíjjon meg szabad szemmel is lehetett látni milyen az állapota.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
polgab
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #19351 Dátum: 2012.08.10 péntek, 10:36:02 » |
|
A klíma nekem is rázza kicsit az autót, az neked mitől volt? Szíj új, azt most cserélték.
AndyA
valószinűleg a venti rázza, nálam is csinálja
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tuza35
|
|
« Új hozzászólás #19352 Dátum: 2012.08.11 szombat, 09:54:36 » |
|
Helló. A kérdésem az lenne,hogy hogy lehet e a klíma kompresszorban csapágyat cserélni?A TDCI-ben meg adta magát.
|
|
|
Naplózva
|
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #19353 Dátum: 2012.08.11 szombat, 10:21:59 » |
|
Helló. A kérdésem az lenne,hogy hogy lehet e a klíma kompresszorban csapágyat cserélni?A TDCI-ben meg adta magát.
nem a kuplungjában? Amúgy csak klímás szakműhely tudja megcsinálni.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
virag
|
|
« Új hozzászólás #19354 Dátum: 2012.08.11 szombat, 10:51:14 » |
|
Sziasztok Lenne egy olyan kérdésem hogy mi csöröghet inditozáskor és utánne egy picit de nem minden indításnál csinálja és a kuplungfelől jön a hang?
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
|
|
|
tuza35
|
|
« Új hozzászólás #19355 Dátum: 2012.08.11 szombat, 11:53:56 » |
|
Akkor is hallani amikor a klíma nincs be kapcsolva. nem a kuplungjában? Amúgy csak klímás szakműhely tudja megcsinálni.
|
|
|
Naplózva
|
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #19356 Dátum: 2012.08.11 szombat, 14:19:32 » |
|
Akkor is hallani amikor a klíma nincs be kapcsolva.
Szíjat levéve megpörgetted és akkor is az szól?
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
tuza35
|
|
« Új hozzászólás #19357 Dátum: 2012.08.11 szombat, 16:29:16 » |
|
Elég nehezen lehet forgatni. Szíjat levéve megpörgetted és akkor is az szól?
|
|
|
Naplózva
|
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #19358 Dátum: 2012.08.11 szombat, 22:52:19 » |
|
Egyre jobban kerepel a kocsim! Most 4.-ben 60al jöttem felfele egy kisebb emelkedőn amikor ugye dolgozik és nem csak "szinte gurulunk" és úgy zakatolt mint egy gőzmozdony Nem lett úgy hangosabb csak nem folyamatos volt a dízelhang hanem olyan zakatolós erősen! Mostmár hidegen is tovább csinálja a csattogást! Meg ha múltkor találtak résolajra utaló hibakódot akkor valószínű lassan a porlasztókkal lesz gond! Az lenne a kérdésem hogy kicsit ki lehet tolni hogy teljesen tönkremenjen? Tudok most tenni valamit? Szűrőt cserélni vagy egyebek? Mert ha javítani kell akkor nem marad!
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #19359 Dátum: 2012.08.11 szombat, 22:58:26 » |
|
Egyre jobban kerepel a kocsim! Most 4.-ben 60al jöttem felfele egy kisebb emelkedőn amikor ugye dolgozik és nem csak "szinte gurulunk" és úgy zakatolt mint egy gőzmozdony Nem lett úgy hangosabb csak nem folyamatos volt a dízelhang hanem olyan zakatolós erősen! Mostmár hidegen is tovább csinálja a csattogást! Meg ha múltkor találtak résolajra utaló hibakódot akkor valószínű lassan a porlasztókkal lesz gond! Az lenne a kérdésem hogy kicsit ki lehet tolni hogy teljesen tönkremenjen? Tudok most tenni valamit? Szűrőt cserélni vagy egyebek? Mert ha javítani kell akkor nem marad! Ilyenkor szokták a nepperek újra programozni és gyorsan eladni.Addig ok,hogy ha javítani kell nem marad de mit veszel helyette????A programozás kicsit kitolja a cserét de hosszútávon nem jó ugye.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #19360 Dátum: 2012.08.11 szombat, 23:06:00 » |
|
Ilyenkor szokták a nepperek újra programozni és gyorsan eladni.Addig ok,hogy ha javítani kell nem marad de mit veszel helyette????A programozás kicsit kitolja a cserét de hosszútávon nem jó ugye.
Öntök most majd bele valami tisztító anyagot meg szűrőt cserélek ami épp esedékes is! Még nincs gondja csak a hangja rossz! Hát a következőn még nem kell gondolkozzak, fateron is múlik meg sok mindenen Ennek még ki kellene bírni egy keveset azért...alig van benne km. Azon gondolkozok hogy lehet kéne venni egy angol kocsit amiben nincs sok km. és motort cserélni...gondolkozok és nemtudok mondani jobb autót eskü...! Tudnék, de azt majd akkor amikor saját magam keresetéből felnőttként vennék!
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #19361 Dátum: 2012.08.11 szombat, 23:10:44 » |
|
Öntök most majd bele valami tisztító anyagot meg szűrőt cserélek ami épp esedékes is! Még nincs gondja csak a hangja rossz! Hát a következőn még nem kell gondolkozzak, fateron is múlik meg sok mindenen Ennek még ki kellene bírni egy keveset azért...alig van benne km. Azon gondolkozok hogy lehet kéne venni egy angol kocsit amiben nincs sok km. és motort cserélni...gondolkozok és nemtudok mondani jobb autót eskü...! Tudnék, de azt majd akkor amikor saját magam keresetéből felnőttként vennék! Ha szürőt cserélsz akkor a tetejét peremet hajtogasd fel és utána húzd ki a közepét.Majd tegyél az aljára mágnest vagy a fényben nézd meg nincs-e az alján fém reszelék.Sokat segít a döntésedben a javítás terén!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #19362 Dátum: 2012.08.11 szombat, 23:14:58 » |
|
Ha szürőt cserélsz akkor a tetejét peremet hajtogasd fel és utána húzd ki a közepét.Majd tegyél az aljára mágnest vagy a fényben nézd meg nincs-e az alján fém reszelék.Sokat segít a döntésedben a javítás terén!!!!!!!!!!!!!!
hát szerintem inkább veszek 1 motort évente mint annyit rákölteni
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #19363 Dátum: 2012.08.11 szombat, 23:16:38 » |
|
hát szerintem inkább veszek 1 motort évente mint annyit rákölteni Te tudod.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #19364 Dátum: 2012.08.11 szombat, 23:22:49 » |
|
Te tudod.
Na inkább még nem festem az ördögöt a falra Egyelőre még csak a hangja a rossz, egyébként minden rendben!
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #19365 Dátum: 2012.08.12 vasárnap, 00:10:19 » |
|
hát szerintem inkább veszek 1 motort évente mint annyit rákölteni Motorcraftnál kevesebbért kapsz 4 csúcsot mint amennyiért átiratnád a köv. kocsit! Motort minek cserélnél, felesleges
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
Nika91127
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #19366 Dátum: 2012.08.12 vasárnap, 01:00:11 » |
|
Na inkább még nem festem az ördögöt a falra Egyelőre még csak a hangja a rossz, egyébként minden rendben! Nekünk is csúnyán kerepel,főleg alapjárat-1300 között. Mint egy régi transit. Múltkor telefonált fater a gép mellet,és ismerős megkérdezte,hogy milyen régi kamion mellett állt... Szóval lassan beadja a kulcsot,de nem adhatná,most jön egy Protec-kúra,és meglátjuk megdöglik-e...De mióta a chipet offoltuk,legalább nem füstöl(annyira)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #19367 Dátum: 2012.08.12 vasárnap, 10:57:29 » |
|
Nekünk is csúnyán kerepel,főleg alapjárat-1300 között. Mint egy régi transit. Múltkor telefonált fater a gép mellet,és ismerős megkérdezte,hogy milyen régi kamion mellett állt... Szóval lassan beadja a kulcsot,de nem adhatná,most jön egy Protec-kúra,és meglátjuk megdöglik-e...De mióta a chipet offoltuk,legalább nem füstöl(annyira) Hát lehet ez is csak egy fokozat Ma majd veszek valami cuccokat aztán teleöntözöm a tankot mindenféle nyállal és majd lesz valami változás...
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
Nika91127
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #19368 Dátum: 2012.08.12 vasárnap, 11:49:14 » |
|
Hát lehet ez is csak egy fokozat Ma majd veszek valami cuccokat aztán teleöntözöm a tankot mindenféle nyállal és majd lesz valami változás... nekünk se mehet most tönkre,mert akkor harakiri lesz
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #19369 Dátum: 2012.08.12 vasárnap, 11:51:47 » |
|
nekünk se mehet most tönkre,mert akkor harakiri lesz ugyanez a szindróma...lehet hogy trabanttal kellene gödöllőre járni az meg nem olyan "fajin" Mert ugye ha én használom akkor én tettem tönkre...ez már csak így megy apa-fia közt
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
Szili
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 450
+36309729832
|
|
« Új hozzászólás #19370 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 10:44:19 » |
|
Sziasztok Lenne egy olyan kérdésem hogy mi csöröghet inditozáskor és utánne egy picit de nem minden indításnál csinálja és a kuplungfelől jön a hang?
Kinyomott kuplungal inditozz,ha akkor is csörög akkor nagyvaloszinüséggel lendkerék ha nem akkor vmi más.
|
|
|
Naplózva
|
2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA 5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb. R 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6
|
|
|
tuza35
|
|
« Új hozzászólás #19371 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 17:35:45 » |
|
Szia.Sokan nem hiszik el lehet,hogy te sem de az a hang a vezérmű lánctól jön.Egy feszítő egy lánc és a csúszkák cseréje meg oldja a problémádat. Sziasztok Lenne egy olyan kérdésem hogy mi csöröghet inditozáskor és utánne egy picit de nem minden indításnál csinálja és a kuplungfelől jön a hang?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.13 hétfő, 17:44:17 írta tuza35 »
|
Naplózva
|
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #19372 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 17:51:51 » |
|
Szia.Sokan nem hiszik el lehet,hogy te sem de az a hang a vezérmű lánctól jön.Egy feszítő egy lánc és a csúszkák cseréje meg oldja a problémádat.
Akkor én nem várnék mert ha átugrik a vezérlés utána lesz nagy nézés.Ha így van akkor szerviz de gyorsan.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #19373 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 17:57:33 » |
|
Kinyomott kuplungal inditozz,ha akkor is csörög akkor nagyvaloszinüséggel lendkerék ha nem akkor vmi más.
ez alap. ki az aki nem igy indit egy dizelt
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #19374 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 18:00:25 » |
|
ez alap. ki az aki nem igy indit egy dizelt Sőt én így is állítom le kinyomott kuplunggal.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #19375 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 18:05:02 » |
|
Sőt én így is állítom le kinyomott kuplunggal.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #19376 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 18:07:19 » |
|
ez alap. ki az aki nem igy indit egy dizelt Tisztelt Fórumtárs! Maximálisan egyettértek. Tisztelettel László!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
zolas
|
|
« Új hozzászólás #19377 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 20:21:33 » |
|
Sőt én így is állítom le kinyomott kuplunggal.
én valamikor csak üresbe teszem és úgy. de az esetek 60-70%ában kuplungozok. tud az kárt csinálni, ha nem így cselekszek?
|
|
|
Naplózva
|
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső |Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #19378 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 20:58:23 » |
|
ez alap. ki az aki nem igy indit egy dizelt pl én...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
virag
|
|
« Új hozzászólás #19379 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 21:36:34 » |
|
Szia.Sokan nem hiszik el lehet,hogy te sem de az a hang a vezérmű lánctól jön.Egy feszítő egy lánc és a csúszkák cseréje meg oldja a problémádat.
Szia Köszi a választ de ha a vezérmű lánc csörög az minden indításnál csinálná szerintem és mindig benyomott kuplunggal állítom és indítom az autot
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #19380 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 21:38:52 » |
|
pl én...
tevagy az egyetlen. tudod csak egy maradhat
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #19381 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 21:40:33 » |
|
én valamikor csak üresbe teszem és úgy. de az esetek 60-70%ában kuplungozok. tud az kárt csinálni, ha nem így cselekszek?
próbáld ki ezerszer finomabban áll le kinyomott kuplungal,inditásnál könnyebben teker az öninditó.
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #19382 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 21:40:39 » |
|
tevagy az egyetlen. tudod csak egy maradhat Az nem baj szeretek kilógni a sorból.....de miért jó benyomott kuplungal inditani és leállitani?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #19383 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 21:42:58 » |
|
Az nem baj szeretek kilógni a sorból.....de miért jó benyomott kuplungal inditani és leállitani?
épp most irtam, feletted a válaszom
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #19384 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 21:45:15 » |
|
Az nem baj szeretek kilógni a sorból.....de miért jó benyomott kuplungal inditani és leállitani?
Indítani azért, ha nem vetted ki sebességből akkor nem ugratsz neki annak ami előtted van Leállítás rád nem vonatkozik mert neked nincs kettős t. lendkereked. (Meg amúgy is a tdci 1 xar )
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #19385 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 21:48:12 » |
|
Indítani azért, ha nem vetted ki sebességből akkor nem ugratsz neki annak ami előtted van Leállítás rád nem vonatkozik mert neked nincs kettős t. lendkereked. (Meg amúgy is a tdci 1 xar ) ja ezeket a xarokat pedig jobb igy használni
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
zolas
|
|
« Új hozzászólás #19386 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 23:55:37 » |
|
Indítani azért, ha nem vetted ki sebességből akkor nem ugratsz neki annak ami előtted van Leállítás rád nem vonatkozik mert neked nincs kettős t. lendkereked. (Meg amúgy is a tdci 1 xar ) azaz, ha kuplunggal indítok és állítok le, akkor teszem azt nem 1 év múlva kell cserélni a lendkereket, hanem 2-3 év múlva. azaz ezzel kímélem?
|
|
|
Naplózva
|
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső |Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #19387 Dátum: 2012.08.14 kedd, 00:50:13 » |
|
azaz, ha kuplunggal indítok és állítok le, akkor teszem azt nem 1 év múlva kell cserélni a lendkereket, hanem 2-3 év múlva. azaz ezzel kímélem?
Igen és ehez jön még ha pályázol vagy egy kicsit jobban meghajtod a gépet akkor ha meg állsz vele 1 percig alapon járatod,hogy a turbó vissza hüljön.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #19388 Dátum: 2012.08.14 kedd, 06:27:13 » |
|
Az nem baj szeretek kilógni a sorból.....de miért jó benyomott kuplungal inditani és leállitani?
Kedves Bunyek! Szerintem te ugratod a társaságot. Nem hiszem, hogy ne tudnád miért szoktuk benyomni a kuplungot inditáskor. Pl azért, mert ezzel kiméljük az akkumulátort(nem kell megtörni a sebváltó olajat különösen télen) és az inditó motort, valamint az igen kényes kettős tömegü lendkereket. De ha kilógsz a sorból az sem baj, mert lessz aki beszámol a tapasztalatairól. Tisztelettel László!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.14 kedd, 15:09:01 írta László »
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
|
|
« Új hozzászólás #19389 Dátum: 2012.08.14 kedd, 08:05:50 » |
|
azaz, ha kuplunggal indítok és állítok le, akkor teszem azt nem 1 év múlva kell cserélni a lendkereket, hanem 2-3 év múlva. azaz ezzel kímélem?
Nem kötekedésképpen, de a kinyomott kuplung esetén is forog a lendkerekék nem? (egyébként én is kinyomva indítózok) szóval nem értem, hogy kinyomva mitől lesz kímélve a lendkerék?
|
|
|
Naplózva
|
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #19390 Dátum: 2012.08.14 kedd, 08:19:23 » |
|
Nem kötekedésképpen, de a kinyomott kuplung esetén is forog a lendkerekék nem? (egyébként én is kinyomva indítózok) szóval nem értem, hogy kinyomva mitől lesz kímélve a lendkerék?
De a sebváltó belseje (aminek akad némi tehetetlensége), meg az abban lévő olaj a lendkeréken keresztül jön mozgásba. Ehhez hozzájön, hogy az önindító sem egyenletesen teker, és az eredmény az, hogy indításnál jól megrángatod a lendkereket ha nem nyomod ki a kuplungot. Ha kinyomod, akkor csak a saját tehetetlensége rángatja meg.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.14 kedd, 12:18:02 írta tpmportal »
|
Naplózva
|
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #19391 Dátum: 2012.08.14 kedd, 11:29:00 » |
|
De a sebváltó belseje (aminek akad némi tehetetlensége), meg az abban lévő olaj a lendkeréken keresztül jön mozgásba. Ehhez hozzájön, hogy az önindító sem egyenletesen teker, és az eredmény az, hogy indításnál jól megrángatod a lendkereket ha nem nyomod ki a kuplungot. Ha kinyomod, akkor csak a saját tehetetlensége rángatja meg.
Gratula Tisztelettel László!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
|
|
« Új hozzászólás #19392 Dátum: 2012.08.14 kedd, 16:33:02 » |
|
De a sebváltó belseje (aminek akad némi tehetetlensége), meg az abban lévő olaj a lendkeréken keresztül jön mozgásba. Ehhez hozzájön, hogy az önindító sem egyenletesen teker, és az eredmény az, hogy indításnál jól megrángatod a lendkereket ha nem nyomod ki a kuplungot. Ha kinyomod, akkor csak a saját tehetetlensége rángatja meg.
most már értem
|
|
|
Naplózva
|
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
|
|
|
gosanyi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #19393 Dátum: 2012.08.15 szerda, 10:10:40 » |
|
Valaki el tudná nekem küldeni VIK telefonszámát privátban? Megvolt csak a telefonom megadta magát. Köszi előre is!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gosanyi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #19394 Dátum: 2012.08.15 szerda, 11:14:11 » |
|
Valaki el tudná nekem küldeni VIK telefonszámát privátban? Megvolt csak a telefonom megadta magát. Köszi előre is!
Megkaptam már több helyről is. Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #19395 Dátum: 2012.08.15 szerda, 11:16:32 » |
|
Megkaptam már több helyről is. Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
tuza35
|
|
« Új hozzászólás #19396 Dátum: 2012.08.15 szerda, 13:44:51 » |
|
Tudom hihetetlen de nem minden indításnál csörög.Nekem hideg motornál nem csörgött és üzem melegnél sem de ha egy kicsit vissza hűlt és úgy indítottam akkor be csörrent először egy pillanatra de később már menet közben sem akarta abba hagyni. De ez az én problémám volt lehet,hogy neked nem ez a baj. Szia Köszi a választ de ha a vezérmű lánc csörög az minden indításnál csinálná szerintem és mindig benyomott kuplunggal állítom és indítom az autot
|
|
|
Naplózva
|
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
|
|
|
Pajesz
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #19397 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 09:23:33 » |
|
Sziasztok!
Egy pár tanácsért regisztráltam be ide a fórumra,remélem tudtok segíteni,előre is köszönöm. Ezidáig azon szerencsés emberek közé tartoztam aki céges autót hajtott és nem kellett sajátot fenntartani.Viszont nemsokára jön nálunk az utánpótlás és 3-an már nem fogunk elférni egy kétszemélyes autóban. Sok gondolkodás és autószerelői tanácsadás után a mondeo mellett döntöttem. Szerintem ár-érték arányban ez az elérhető számomra. Szóval a kérdéseim: -A 2.0 TDCI 131 Le motor 2005- láncos vagy szíjjas vezérlésű mert rajzot találtam ilyet is olyat is? -A 116 vagy a 131 Le a megbízhatóbb? -Vásárlásnál egy Würth-ös autódiagnosztikai géppel milyen hasznos infót lehet megtudni az autó állapotáról? -A kettős tömegű lendkerék,porlasztó csúcs,nagy nyomású szivattyú km-ben kb hol adja meg magát?
Esetleg zeken kívül mit tudtok ajánlani mit kellene még megnézni rajta?
Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #19398 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 09:51:58 » |
|
Sziasztok!
Egy pár tanácsért regisztráltam be ide a fórumra,remélem tudtok segíteni,előre is köszönöm. Ezidáig azon szerencsés emberek közé tartoztam aki céges autót hajtott és nem kellett sajátot fenntartani.Viszont nemsokára jön nálunk az utánpótlás és 3-an már nem fogunk elférni egy kétszemélyes autóban. Sok gondolkodás és autószerelői tanácsadás után a mondeo mellett döntöttem. Szerintem ár-érték arányban ez az elérhető számomra. Szóval a kérdéseim: -A 2.0 TDCI 131 Le motor 2005- láncos vagy szíjjas vezérlésű mert rajzot találtam ilyet is olyat is? -A 116 vagy a 131 Le a megbízhatóbb? -Vásárlásnál egy Würth-ös autódiagnosztikai géppel milyen hasznos infót lehet megtudni az autó állapotáról? -A kettős tömegű lendkerék,porlasztó csúcs,nagy nyomású szivattyú km-ben kb hol adja meg magát?
Esetleg zeken kívül mit tudtok ajánlani mit kellene még megnézni rajta?
Szia. A 130 és a 115 lovas úgymond ugyanaz a motor, láncos, ebből a motorból nincs szíjas. A pcsúcs, szippancs, kettős tömegű lóerőtől nagyjából függetlenül megy tönkre. Erősen függ a használattól. A kettőstömegűt kuplungcsere alkalmával szokás kicserélni. Ez lehet 150 és 400e között bárhol. A pcsúcs is kb ekkora szórást mutat. A magasnyomású szippancs kb 2 csúcsot bír ki. Ezt előre nem lehet kitalálni. Diaggal sok mindent nem lehet várni az autó állapotáról. Ha nincs hibakód, attól még lehet akármilyen mechanikus gond.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Bi-Ge
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #19399 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 10:11:30 » |
|
Űdv. Mindenkinek! 2004-es Mondeo Turnier 2.0 TDCi Ambiente-hez keresek Kezelési és Szervízkönyvet. Előre is köszönet! Bi-Ge 2012.08.16.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|