Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 22:23:23
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
383
384
385
386
387
388
389
[
390
]
391
392
393
394
395
396
397
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14666401 alkalommal)
0 Felhasználó és 130 vendég van a témában
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19450 Dátum:
2012.08.17 péntek, 10:41:37 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.08.17 péntek, 10:29:22
furcsa jószág ez.
Mintha az intercooler-map szenzor fémcsöve közötti szakasz lenne, nem az EGR előtti.
Másrészt jó lenne tudni, hány rétegű, milyen a belső bevonata, stb.
A 35GPB jobb, mint a gyári ár, de számomra kérdés, hogy ha az egr előtti részt cseréled ilyenre, akkor vajon máshol eldurran-e.
volt szemre szebb is, pár dolcsival drágábban, az már tutira egr-intercooler kinézetű
http://www.ebay.com/itm/FORD-MONDEO-TDCi-2-0-2-2-MK3-INTERCOOLER-EGR-SILICONE-HOSE-TURBO-BOOST-PIPE-TDDi-/290738065885?_trksid=p5197.m1997&_trkparms=aid%3D222002%26algo%3DSIC.FIT%26ao%3D1%26asc%3D16%26meid%3D1385949673950543085%26pid%3D100016%26prg%3D1017%26rk%3D1%26
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19451 Dátum:
2012.08.17 péntek, 10:44:03 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.08.17 péntek, 09:28:42
Egyesek szerint igen, mások szerint nem.
De nem én fogok igazságot tenni köztük.
AndyA
Hát rá van írva, hogy a Castrol gyártja, és a két olaj (formula f 5w30 és a1 5w30) minden adata megegyezik, kivéve a lobbanáspontot, ami között pár fok van, ami simán elmegy mérési hibának.
Idézetet írta: GiN - 2012.08.17 péntek, 10:19:47
véletlenül mit találtam nektek (EGR-intercooler szilikon cső):
http://www.ebay.com/itm/FORD-MONDEO-TDCi-2-0-2-2-MK3-INTERCOOLER-EGR-SILICONE-HOSE-TURBO-BOOST-PIPE-TDDi-/290717139496?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item43b0178228
Ez valami valami más cső, de van EGR alatti is ettől a gyártótól.
Idézetet írta: Relhist - 2012.08.17 péntek, 10:29:22
furcsa jószág ez.
Mintha az intercooler-map szenzor fémcsöve közötti szakasz lenne, nem az EGR előtti.
Másrészt jó lenne tudni, hány rétegű, milyen a belső bevonata, stb.
A 35GPB jobb, mint a gyári ár, de számomra kérdés, hogy ha az egr előtti részt cseréled ilyenre, akkor vajon máshol eldurran-e.
Available Colors Blue, black and red
Temp Range -50°C [-58°F] to 260°C [338° F]
Working Pressure 7 bar 102 psi
Construction 3 ply Reinforced Polyester Silicone
Wall Thickness 4.5mm
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19452 Dátum:
2012.08.17 péntek, 10:49:29 »
a képet ne nézd, direkt a legolcsóbbat linkeltem be. itt a lényeg az, hogy nem szettben van, mert egyeseknek felesleges a szett - érthető módon.
Idézetet írta: tpmportal - 2012.08.17 péntek, 10:44:03
Ez valami valami más cső, de van EGR alatti is ettől a gyártótól.
Available Colors Blue, black and red
Temp Range -50°C [-58°F] to 260°C [338° F]
Working Pressure 7 bar 102 psi
Construction 3 ply Reinforced Polyester Silicone
Wall Thickness 4.5mm
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19453 Dátum:
2012.08.17 péntek, 10:52:32 »
Idézetet írta: GiN - 2012.08.17 péntek, 10:49:29
a képet ne nézd, direkt a legolcsóbbat linkeltem be. itt a lényeg az, hogy nem szettben van, mert egyeseknek felesleges a szett - érthető módon.
Ja, én is ezeket ajánlottam az általános kérdések-ben tegnap az ott kérdezőnek. Ha legközelebb eldurran én is ilyet veszek szerintem.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19454 Dátum:
2012.08.17 péntek, 11:12:50 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.08.17 péntek, 00:04:06
Fényképekkel tudom bizonyítani!
Jó, hát elhisszük... ha tényleg ilyen lassan mész, simán elképzelhető.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19455 Dátum:
2012.08.17 péntek, 11:31:35 »
Idézetet írta: GiN - 2012.08.17 péntek, 08:56:28
Az nem jó, amit László készített???
de jó persze. csak, hogy őszinte legyen, nekem a V.Tamás féle megoldás sokkal jobban tetszik, amikor lent van a ködlámpák között. Csak ott meg annyi a baj, hogy minimálisan összeállnak. Ezért fürkészem a lehetőséget, hogy ki miként oldja meg.
Idézetet írta: tpmportal - 2012.08.17 péntek, 10:52:32
Ja, én is ezeket ajánlottam az általános kérdések-ben tegnap az ott kérdezőnek. Ha legközelebb eldurran én is ilyet veszek szerintem.
Jelen.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19456 Dátum:
2012.08.17 péntek, 12:39:06 »
Akkor azt mondom, hogy kényelmesebb az érzet, valamint jobb a kocsi értéke, de mindenki maga választ, ennyi..
Idézetet írta: AndyA - 2012.08.16 csütörtök, 23:04:36
Én is csináltam ugyanazon a Budapest-Bécs távon 5,8-at az 5 gangos 2.0 TDCi-vel, ahol most a 6 gangos 2.2 TDCi 6,3 körül fogyaszt. Más kérdés, hogy ez pl. kombi, a régi meg 4 ajtós volt. Szóval több más dolog is közbeszólhat, nem csak az a hatodik sebesség.
AndyA
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19457 Dátum:
2012.08.17 péntek, 12:40:57 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.08.17 péntek, 12:39:06
Akkor azt mondom, hogy kényelmesebb az érzet, valamint jobb a kocsi értéke, de mindenki maga választ, ennyi..
Nekem hatos mind a kettő...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19458 Dátum:
2012.08.17 péntek, 12:47:03 »
Szia!
Én beszereltem, egyet értek veled, a 4.3-ból igen nehéz keveset csinálni, meg aztán ezt a cpomputered mutatja, vagy te méred?
15%-nál ne számolj többet, de motor járásában jobb lesz.
Amúgy meg mi a fenét csinálsz hogy ennyit eszik? Egyes ötven, aztán ötödik..?
Idézetet írta: mcskot - 2012.08.16 csütörtök, 23:16:54
Sziasztok!
Érdeklődve olvastam a HHO-s írásokat.
Most hétvégén szerelem be az enyémbe is. Reménykedem 15-20% csökkenésben.
Az egyéb "jótékony hatások" sem mellékesek:
Csendesebb, kulturáltabb járás. Tisztább üzem, tisztuló rendszer.
Bár vannak kétségeim: 4,3-ból (városi), mennyit lehet még "elbliccelni" ?
A fenti átlag, alapjárat közeli suhanásnál jön ki.
Viszont itt (1000fod/perc), kivenni az akksiból 15-30A-t (a generátor, aligha tölti vissza)?
Hát, elég necces. De reménykedem, nem kidobott pénz (mennyit tudnék tankolni belőle?).
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19459 Dátum:
2012.08.17 péntek, 12:50:19 »
Hát nekem egy autóra volt pénzem, az hatos, de ki van fizetve az nagy kincs....
Idézetet írta: AndyA - 2012.08.17 péntek, 12:40:57
Nekem hatos mind a kettő...
AndyA
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19460 Dátum:
2012.08.17 péntek, 12:53:17 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.08.17 péntek, 12:50:19
Hát nekem egy autóra volt pénzem, az hatos, de ki van fizetve az nagy kincs....
oszt rákiában kéne neked is dolgozni, akkor lenne kettő
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19461 Dátum:
2012.08.17 péntek, 13:02:15 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.17 péntek, 11:12:50
Jó, hát elhisszük... ha tényleg ilyen lassan mész, simán elképzelhető.
Nem attól városi a fogyasztás, hogy 50-nel megyünk, hanem attól, hogy folyamatosan megállunk-elindulunk. 1500 kiló 50km/h-ra való felgyorsításához pedig ugyanakkora energia kell, akármilyen óvatosan nyomjuk is a gázt. Valós városi körülmények között egy hibrid/elektromos tud igazán spórolni, ami lassításkor nem elfűti, hanem eltárolja az energiát.
Nem tudom egyébként mi élvezet van ilyen extrém fogyasztás hajszolásában, illetve minek hozzá egy 2 literes dízel. Én 50-nél még nem kapcsolok 4-est sem, mert 1500 alatt nem érzi jól magát a motor.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19462 Dátum:
2012.08.17 péntek, 13:05:40 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.08.17 péntek, 13:02:15
Nem attól városi a fogyasztás, hogy 50-nel megyünk, hanem attól, hogy folyamatosan megállunk-elindulunk. 1500 kiló 50km/h-ra való felgyorsításához pedig ugyanakkora energia kell, akármilyen óvatosan nyomjuk is a gázt. Valós városi körülmények között egy hibrid/elektromos tud igazán spórolni, ami lassításkor nem elfűti, hanem eltárolja az energiát.
Nem tudom egyébként mi élvezet van ilyen extrém fogyasztás hajszolásában, illetve minek hozzá egy 2 literes dízel. Én 50-nél még nem kapcsolok 4-est sem, mert 1500 alatt nem érzi jól magát a motor.
Nem is jó sokat ott hajtani, mert az olajszivattyú sem áll olyankor a helyzet magaslatán. Meg ha gyorsítani kell, akkor a nyomaték sem tesz jót a motornak ilyen alacsony fordulatról. Ha nincs meg az 50 sem, én hármasban szoktam hagyni, négyest akkor kapcsolok, ha stabilan elértük az 50-es városi tempót (azaz óra szerint 55 körül járunk). Ötöst meg ilyenkor végleg nem...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19463 Dátum:
2012.08.17 péntek, 13:16:51 »
Tudom én, háromszor ennyit keresnék, csak épp itt van minden ami miatt élek / dolgozok..
Idézetet írta: GiN - 2012.08.17 péntek, 12:53:17
oszt rákiában kéne neked is dolgozni, akkor lenne kettő
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19464 Dátum:
2012.08.17 péntek, 13:18:23 »
Ja, azt viszont kevesen tudják, hogy a hibrid rendszereknek van még egy nagy hátulütője az árán kívül. Ha az akksi cserés, márpedig az lesz, akkor az is 3M...
Idézetet írta: Sakos - 2012.08.17 péntek, 13:02:15
Nem attól városi a fogyasztás, hogy 50-nel megyünk, hanem attól, hogy folyamatosan megállunk-elindulunk. 1500 kiló 50km/h-ra való felgyorsításához pedig ugyanakkora energia kell, akármilyen óvatosan nyomjuk is a gázt. Valós városi körülmények között egy hibrid/elektromos tud igazán spórolni, ami lassításkor nem elfűti, hanem eltárolja az energiát.
Nem tudom egyébként mi élvezet van ilyen extrém fogyasztás hajszolásában, illetve minek hozzá egy 2 literes dízel. Én 50-nél még nem kapcsolok 4-est sem, mert 1500 alatt nem érzi jól magát a motor.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19465 Dátum:
2012.08.17 péntek, 13:21:54 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.08.17 péntek, 13:02:15
Nem attól városi a fogyasztás, hogy 50-nel megyünk, hanem attól, hogy folyamatosan megállunk-elindulunk. 1500 kiló 50km/h-ra való felgyorsításához pedig ugyanakkora energia kell, akármilyen óvatosan nyomjuk is a gázt. Valós városi körülmények között egy hibrid/elektromos tud igazán spórolni, ami lassításkor nem elfűti, hanem eltárolja az energiát.
Nem tudom egyébként mi élvezet van ilyen extrém fogyasztás hajszolásában, illetve minek hozzá egy 2 literes dízel. Én 50-nél még nem kapcsolok 4-est sem, mert 1500 alatt nem érzi jól magát a motor.
Az a helyzet, hogy a srác egy vidéki települést jelölt meg lakhelyként. Érdekelne, hol megy ott városban... azt írja, 14 kilométert megy le (28 o-v).
Hát, ez minden, csak nem város. Nekem normális tempóval is megvan az 5 literes város (pest). Város? Egy fenét, van, amikor 50-100 kilométert is legurulok.
Szóval, amit ő ír, az valójában az országút. Csak nem akartam megsérteni, az adatait szétcincálni. Anno Zoli79 is csinált valami 4,18-as fogyit. Városról városra járt...
Az óvatos gázzal viszont lehet spórolni, hogy nem fékezel, hanem elveszed a gázt.
Mi értelme az extrém fogyinak? Neked és nekem semmi. Vennék egy 1,4-s fifit, oszt azzal mennék. Vagy robogóval, esetleg bringával.
De hát nem lehet mindenki olyan okos, mint te meg én (csak vicc), van aki másképp látja
Így kerek a világ.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19466 Dátum:
2012.08.17 péntek, 13:22:32 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.08.17 péntek, 13:18:23
Ja, azt viszont kevesen tudják, hogy a hibrid rendszereknek van még egy nagy hátulütője az árán kívül. Ha az akksi cserés, márpedig az lesz, akkor az is 3M...
Ezt nem győzik elhallgatni, cáfolni. Pl egy balesetben is előfordulhat... hamar totálkáros az autó.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19467 Dátum:
2012.08.17 péntek, 13:25:05 »
Nekem a rekordom a következő, hozzáteszem, hogy valahogy minden esetben külföldi gázolajjal mentem. Szóval MO-Mariazell, 4-en, síbox, konvojban mentünk, szóval én az utolsó voltam, volt hogy 150-160-al mentem, és 5.3-as folt a fogyi..
A max rekordom 7.4 volt, na az tömény város.
Idézetet írta: Angel - 2012.08.17 péntek, 13:21:54
Az a helyzet, hogy a srác egy vidéki települést jelölt meg lakhelyként. Érdekelne, hol megy ott városban... azt írja, 14 kilométert megy le (28 o-v).
Hát, ez minden, csak nem város. Nekem normális tempóval is megvan az 5 literes város (pest). Város? Egy fenét, van, amikor 50-100 kilométert is legurulok.
Szóval, amit ő ír, az valójában az országút. Csak nem akartam megsérteni, az adatait szétcincálni. Anno Zoli79 is csinált valami 4,18-as fogyit. Városról városra járt...
Az óvatos gázzal viszont lehet spórolni, hogy nem fékezel, hanem elveszed a gázt.
Mi értelme az extrém fogyinak? Neked és nekem semmi. Vennék egy 1,4-s fifit, oszt azzal mennék. Vagy robogóval, esetleg bringával.
De hát nem lehet mindenki olyan okos, mint te meg én (csak vicc), van aki másképp látja
Így kerek a világ.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19468 Dátum:
2012.08.17 péntek, 13:27:16 »
Ide el kell mondanom, a sztorit, néztem a TOTALCART és a faszi mondta, hogy mindenki saccoljon, hogy mennyibe kerül a kocsi. Na a lényeg, hogy egy full elektromos Toyota Yarist teszteltek, szuper volt minden, ment mint a barom, csak épp 12M volt az ára. Ezt az adás végén mondta el.
Nos sajnos itt nincs keletje a hibrid és elektromos autóknak..
A CNC-nek még csakcsak, de amíg itthon összesen 4 kút van, b..hatjuk..
Idézetet írta: Angel - 2012.08.17 péntek, 13:22:32
Ezt nem győzik elhallgatni, cáfolni. Pl egy balesetben is előfordulhat... hamar totálkáros az autó.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19469 Dátum:
2012.08.17 péntek, 13:34:49 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.08.17 péntek, 13:27:16
Ide el kell mondanom, a sztorit, néztem a TOTALCART és a faszi mondta, hogy mindenki saccoljon, hogy mennyibe kerül a kocsi. Na a lényeg, hogy egy full elektromos Toyota Yarist teszteltek, szuper volt minden, ment mint a barom, csak épp 12M volt az ára. Ezt az adás végén mondta el.
Nos sajnos itt nincs keletje a hibrid és elektromos autóknak..
A CNC-nek még csakcsak, de amíg itthon összesen 4 kút van, b..hatjuk..
Mármint CNG, azaz földgáz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19470 Dátum:
2012.08.17 péntek, 13:39:16 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.08.17 péntek, 13:27:16
Nos sajnos itt nincs keletje a hibrid és elektromos autóknak..
A CNC-nek még csakcsak, de amíg itthon összesen 4 kút van, b..hatjuk..
idő kell még azoknak. inkább cng. otthon is lehet
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19471 Dátum:
2012.08.17 péntek, 13:44:15 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.08.17 péntek, 13:18:23
Ja, azt viszont kevesen tudják, hogy a hibrid rendszereknek van még egy nagy hátulütője az árán kívül. Ha az akksi cserés, márpedig az lesz, akkor az is 3M...
úgytudom a Lexus-nál jó sok év gari van rá. meg van bontott is belőle, pl RX 400-ba 200-
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
fubu88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19472 Dátum:
2012.08.17 péntek, 14:51:43 »
helló mindenki !
mobil3000 5w-40 olaj van az autóban meg 199000 km
kb 9000 km mentem olaj csere óta és a nívópálca max-min jelzés felénél kicsit lejjebb van az olaj szintem
a kérdés ez normális
??
és hogy a max és min jelzés kb mekkora jelzést jelent
a max az 6 liter és mennyi a min? hogy kb mennyi olajat evett meg .
köszi
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19473 Dátum:
2012.08.17 péntek, 15:19:37 »
Idézetet írta: fubu88 - 2012.08.17 péntek, 14:51:43
helló mindenki !
mobil3000 5w-40 olaj van az autóban meg 199000 km
kb 9000 km mentem olaj csere óta és a nívópálca max-min jelzés felénél kicsit lejjebb van az olaj szintem
a kérdés ez normális
??
és hogy a max és min jelzés kb mekkora jelzést jelent
a max az 6 liter és mennyi a min? hogy kb mennyi olajat evett meg .
köszi
Tisztelt Fórumtárs!
A Mondeokra egyáltalán nem jellemző az olaj fogyasztás. Én egy teljes olaj csere periodus Ford F Formula 5W30 olajjal 10-15 ezer Km után se látok olajszint csökkenést. Szerintem az a mobil3000 5W40 olaj luxus a Mondeoba.(pénztárca kérdése) Ez nem azt jelenti, hogy véleményem szerint nem jó olaj a mobil, sőt tul jó és drága. Tökéletesen megfelel a gyári előirt olaj a fent emlitett csere periódussal. A minimum és maximum szint jelzés között 1liter a különbség.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
fubu88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19474 Dátum:
2012.08.17 péntek, 16:44:20 »
Idézetet írta: László - 2012.08.17 péntek, 15:19:37
Tisztelt Fórumtárs!
A Mondeokra egyáltalán nem jellemző az olaj fogyasztás. Én egy teljes olaj csere periodus Ford F Formula 5W30 olajjal 10-15 ezer Km után se látok olajszint csökkenést. Szerintem az a mobil3000 5W40 olaj luxus a Mondeoba.(pénztárca kérdése) Ez nem azt jelenti, hogy véleményem szerint nem jó olaj a mobil, sőt tul jó és drága. Tökéletesen megfelel a gyári előirt olaj a fent emlitett csere periódussal. A minimum és maximum szint jelzés között 1liter a különbség.
Tisztelettel László!
köszönöm a választ!
tehát ezekszerint 1 liter a különbség !
akkor remélem ez valami kisebb gond nak tudható be ha kb fél litert evett meg a csereperiódus több mint felénél
legközelebb csak októberben tudom szerelőhöz vinni de akkor ez is felkerül a listára , a többi dolog mellé!!!
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19475 Dátum:
2012.08.17 péntek, 19:06:18 »
Idézetet írta: fubu88 - 2012.08.17 péntek, 16:44:20
köszönöm a választ!
tehát ezekszerint 1 liter a különbség !
akkor remélem ez valami kisebb gond nak tudható be ha kb fél litert evett meg a csereperiódus több mint felénél
legközelebb csak októberben tudom szerelőhöz vinni de akkor ez is felkerül a listára , a többi dolog mellé!!!
Tisztelt Fórumtárs!
Én a helyedben pontosabban ráfigyelnék erre az olajfogyasztásra. Nem azért mert tragikus és komoly a probléma, hanem, hogy ténylegesen több csere periódus alatt valójában mennyi az olaj fogyasztás. A szerelőnek egyenlőre nem szolnék, mert csak növeled vele a lehúzás esélyét, és ráadásul semmit nem csinálnának vele. Az Opeleknél gyárilag normális az 1000Km re az 1liter olajfogyasztás. Ha 10-15 ezer Km nél kell után tölteni 1 liter olajat az ezer km-ként 0.7-1 dcl ami nem egy jelentős fogyasztás. Ennek ellenére fentartom, hogy a Mondeo nem fogyasztja az olajat, és csere perioduson belül nagyon ritkán kell után tölteni. A másik tapasztalat az, hogy a Mondeo a gyárilag előirt olajat kedveli a legjobban, ami árban és minőségben is közép kategóriát képvisel, és ezzel az olajjal is igen jól teljesit.
Én mindezen elgondolkodnék a döntésem előtt.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19476 Dátum:
2012.08.17 péntek, 19:39:31 »
Idézetet írta: fubu88 - 2012.08.17 péntek, 16:44:20
köszönöm a választ!
tehát ezekszerint 1 liter a különbség !
akkor remélem ez valami kisebb gond nak tudható be ha kb fél litert evett meg a csereperiódus több mint felénél
legközelebb csak októberben tudom szerelőhöz vinni de akkor ez is felkerül a listára , a többi dolog mellé!!!
Én is 5w30-ast raknék bele. De... hogy nézték az olajat? Amikor lecsorgott az összes, vagy közvetlen motorleállítás után?
Az legalább fél liter különbség...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19477 Dátum:
2012.08.17 péntek, 19:42:51 »
Idézetet írta: fubu88 - 2012.08.17 péntek, 16:44:20
köszönöm a választ!
tehát ezekszerint 1 liter a különbség !
akkor remélem ez valami kisebb gond nak tudható be ha kb fél litert evett meg a csereperiódus több mint felénél
legközelebb csak októberben tudom szerelőhöz vinni de akkor ez is felkerül a listára , a többi dolog mellé!!!
5w30 kell bele.. a másik észrevételem az, hogy nem mindegy, hideg vagy meleg motornál volt a szintbeállítás és később az ellenőrzés. ja és még valami, enyhe lejtő is megtéveszthet.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19478 Dátum:
2012.08.17 péntek, 20:16:10 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.08.16 csütörtök, 21:18:45
Hülye kérdés következik.
Egy Euro-3-as, vákuumos turbós TDCi-ből lehet-e elektronikusan vezérelt turbósat faragni, azaz a turbót kicserélni villanyos szabályzásúra?
AndyA
minek akarod szopatni magad??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19479 Dátum:
2012.08.17 péntek, 21:07:45 »
Idézetet írta: fubu88 - 2012.08.17 péntek, 14:51:43
helló mindenki !
mobil3000 5w-40 olaj van az autóban meg 199000 km
kb 9000 km mentem olaj csere óta és a nívópálca max-min jelzés felénél kicsit lejjebb van az olaj szintem
a kérdés ez normális
??
és hogy a max és min jelzés kb mekkora jelzést jelent
a max az 6 liter és mennyi a min? hogy kb mennyi olajat evett meg .
köszi
Szia!
Térj át 5W-30-ra, ezt a motort ilyen olajhoz tervezték, az 5W-40-el előbb megnyúlik a veérműlánc is, mert nehezebb a vastagabb olajtól vonszolni a vezérlést, és az illesztések is 5-30-hoz lettek tervezve...nagy a viszkozitási eltérés 100 fokon az 5-30 és 5-40 között..kb 1,5 szöröse a 40 a 30-nak, ez jelentős.
A fogyid is jobb lesz az 5-30-al.
Lehet a turbód csipegeti kicsit az olajat, de ez a mennyiség nem jelentős.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19480 Dátum:
2012.08.17 péntek, 21:53:36 »
Most énis 5W40-et tettem bele előtte "átmostam" a motor tisztitónyállal...semmi baja nem lessz tőle 10.000 alatt.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19481 Dátum:
2012.08.18 szombat, 00:20:49 »
Idézetet írta: GiN - 2012.08.17 péntek, 19:42:51
5w30 kell bele.. a másik észrevételem az, hogy nem mindegy, hideg vagy meleg motornál volt a szintbeállítás és később az ellenőrzés. ja és még valami, enyhe lejtő is megtéveszthet.
Ha pont 6 litert öntesz bele az pont maximumig lesz és nincs gond a szinttel.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19482 Dátum:
2012.08.18 szombat, 00:32:52 »
Hallgatom ezt a traktort...akkora a hangja mar hogy szegyellem!!!! Eddig se volt egy halk jarasu motor de ezt a csattogast mar nehez elviselni!!
Azon gondolkoztam hogy nem lehet veletlen a lendkerek baja?? Kuplungot kinyomva neha kicsit erzem a csattogast a pedalon es a hangja is csak alapjaraton van meg es alacsony fordulatokon hallatszik!
Az se egy olcso muvelet de megiscsak jobb a helyzet mint porlaszto cserenel netan...:/
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19483 Dátum:
2012.08.18 szombat, 01:02:32 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.08.18 szombat, 00:32:52
Hallgatom ezt a traktort...akkora a hangja mar hogy szegyellem!!!! Eddig se volt egy halk jarasu motor de ezt a csattogast mar nehez elviselni!!
Azon gondolkoztam hogy nem lehet veletlen a lendkerek baja?? Kuplungot kinyomva neha kicsit erzem a csattogast a pedalon es a hangja is csak alapjaraton van meg es alacsony fordulatokon hallatszik!
Az se egy olcso muvelet de megiscsak jobb a helyzet mint porlaszto cserenel netan...:/
150-200 e ft-os művelet mert minden csere mert lent van a váltó ugyis.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
malay
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19484 Dátum:
2012.08.18 szombat, 08:38:19 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.08.18 szombat, 00:20:49
Ha pont 6 litert öntesz bele az pont maximumig lesz és nincs gond a szinttel.
.
Én sose merek ennyit beletölteni. OFF autónál beletettem, de kicsit sok volt, azt sok volt a simeringcsere is.
Az igaz, hogy közel 6 lityó fér el benne.
Naplózva
2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19485 Dátum:
2012.08.18 szombat, 10:37:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.08.17 péntek, 20:16:10
minek akarod szopatni magad??
Elvan a gyerek, ha játszik!
Szóval lehet vagy nem lehet, mekkora copás stb.?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19486 Dátum:
2012.08.18 szombat, 11:24:49 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.08.17 péntek, 21:53:36
Most énis 5W40-et tettem bele előtte "átmostam" a motor tisztitónyállal...semmi baja nem lessz tőle 10.000 alatt.
Nem egy nagy ötlet... tehetsz bele 10W40-est is. De az se való bele.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19487 Dátum:
2012.08.18 szombat, 11:25:14 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.08.18 szombat, 10:37:47
Szóval lehet vagy nem lehet, mekkora copás stb.?
Mi fogja vezérelni?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19488 Dátum:
2012.08.18 szombat, 11:52:40 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.18 szombat, 11:24:49
Nem egy nagy ötlet... tehetsz bele 10W40-est is. De az se való bele.
Mivel semmi baja nem lessz tőle, és 5000ft volt a 6L igy leis sz@rom mi a jó ötelet vagy mi nem...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19489 Dátum:
2012.08.18 szombat, 11:58:58 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.08.18 szombat, 11:52:40
Mivel semmi baja nem lessz tőle, és 5000ft volt a 6L igy leis sz@rom mi a jó ötelet vagy mi nem...
Azért ezt így nem jelenteném ki. A másik, hogy a gyári olaj is kb ennyi, és nem kell 10e után cserélni.
Tehát, valójában drágább és rosszabb megoldás... de persze te tudod.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19490 Dátum:
2012.08.18 szombat, 11:59:40 »
Üdv!
akkor azt mondjátok, hogy ez tuti jó lesz az EGR-re menő turbócső helyettesítésére?
http://www.ebay.com/itm/FORD-MONDEO-TDCi-2-0-2-2-MK3-INTERCOOLER-EGR-SILICONE-HOSE-TURBO-BOOST-PIPE-TDDi-/290738065885?_trksid=p5197.m1997&_trkparms=aid%3D222002%26algo%3DSIC.FIT%26ao%3D1%26asc%3D16%26meid%3D1385949673950543085%26pid%3D100016%26prg%3D1017%26rk%3D1%26#ht_1260wt_1037
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19491 Dátum:
2012.08.18 szombat, 12:01:13 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.18 szombat, 11:24:49
Nem egy nagy ötlet... tehetsz bele 10W40-est is. De az se való bele.
Na a 10w40 es valami versenyolajtol csorgott a tdci
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
fubu88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19492 Dátum:
2012.08.18 szombat, 12:30:21 »
Idézetet írta: GiN - 2012.08.17 péntek, 19:42:51
5w30 kell bele.. a másik észrevételem az, hogy nem mindegy, hideg vagy meleg motornál volt a szintbeállítás és később az ellenőrzés. ja és még valami, enyhe lejtő is megtéveszthet.
helló
én is ugy mentem olajat venni hogy 5w-30 at veszek bele csak az autósboltban mondták hogy közel 200 ezer kilométerhez rakjak inkább 5w-40 est mert a 30 ast megfogja enni
hideg motornál néztem a szintet.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19493 Dátum:
2012.08.18 szombat, 12:35:44 »
Idézetet írta: fubu88 - 2012.08.18 szombat, 12:30:21
helló
én is ugy mentem olajat venni hogy 5w-30 at veszek bele csak az autósboltban mondták hogy közel 200 ezer kilométerhez rakjak inkább 5w-40 est mert a 30 ast megfogja enni
hideg motornál néztem a szintet.
és én közel 300-hoz mit tegyek a kékbe?? váltóolajat?? hülyék ezek
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19494 Dátum:
2012.08.18 szombat, 12:36:24 »
Idézetet írta: zolas - 2012.08.18 szombat, 11:59:40
Üdv!
akkor azt mondjátok, hogy ez tuti jó lesz az EGR-re menő turbócső helyettesítésére?
http://www.ebay.com/itm/FORD-MONDEO-TDCi-2-0-2-2-MK3-INTERCOOLER-EGR-SILICONE-HOSE-TURBO-BOOST-PIPE-TDDi-/290738065885?_trksid=p5197.m1997&_trkparms=aid%3D222002%26algo%3DSIC.FIT%26ao%3D1%26asc%3D16%26meid%3D1385949673950543085%26pid%3D100016%26prg%3D1017%26rk%3D1%26#ht_1260wt_1037
nem, de ha megrendeled, akkor kiderül, hogy jó-e
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19495 Dátum:
2012.08.18 szombat, 12:36:54 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.08.18 szombat, 10:37:47
Elvan a gyerek, ha játszik!
Szóval lehet vagy nem lehet, mekkora copás stb.?
AndyA
nem kell hozzá sok minden, csak eu4 kábelköteg, meg eu4 ecu.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19496 Dátum:
2012.08.18 szombat, 12:39:05 »
Idézetet írta: fubu88 - 2012.08.18 szombat, 12:30:21
helló
én is ugy mentem olajat venni hogy 5w-30 at veszek bele csak az autósboltban mondták hogy közel 200 ezer kilométerhez rakjak inkább 5w-40 est mert a 30 ast megfogja enni
hideg motornál néztem a szintet.
Nem mondtad nekik, hogy nem ladához kéred az olajat?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19497 Dátum:
2012.08.18 szombat, 12:40:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.08.18 szombat, 12:35:44
és én közel 300-hoz mit tegyek a kékbe?? váltóolajat?? hülyék ezek
Ha nagyon eszi az olajat, talán akkor...
Az egyik ismerősöm vett olajat a kúton (MKII, 1,8i). 15W-t adtak neki... kb motoros kapába való.
Bele is öntötte, és fura hangja van...
Ne feledjük, hogy a hidrotőkék olajjal műxenek... meg más apró furatnál is lehet gond.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19498 Dátum:
2012.08.18 szombat, 12:40:27 »
Idézetet írta: stealt - 2012.08.18 szombat, 12:39:05
Nem mondtad nekik, hogy nem ladához kéred az olajat?
Oppelbe 10W40 kell...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19499 Dátum:
2012.08.18 szombat, 12:42:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.08.18 szombat, 12:35:44
és én közel 300-hoz mit tegyek a kékbe?? váltóolajat?? hülyék ezek
Az asszony MKIII-asában 283ekm van. Mindig 20ekm-ként volt cserélve többnyire Ford 5w30-ra. 0 azaz nulla az olajfogyása.
Naplózva
Oldalak:
1
...
383
384
385
386
387
388
389
[
390
]
391
392
393
394
395
396
397
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ