Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:51:41
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
395
396
397
398
399
400
401
[
402
]
403
404
405
406
407
408
409
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14658732 alkalommal)
0 Felhasználó és 113 vendég van a témában
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20050 Dátum:
2012.09.22 szombat, 08:39:28 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.09.21 péntek, 22:07:51
Tegnapi EGR dugózásos elmélkedés után, eldöntöttem hogy csinálok egy kartelgáz olaj lecsapató cuccot. Ma délelőtt megis csináltam és délután beis raktam a kocsiba. Kiváncsi leszek mennyi idő alatt fog megtelni...de legalább nem olajos szutyok megy a motorba a turbó felől ezentúl.....EGR nincs is a kocsiba már ugye.
http://www.youtube.com/watch?v=TDoKEn04i74
az átlátszó cső a szintjelzö,hogy meddig van a tartály?
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20051 Dátum:
2012.09.22 szombat, 08:54:38 »
Idézetet írta: bogyo70 - 2012.09.22 szombat, 08:25:56
Sziasztok!
MK3 2004-es az autóm. Ha nem öregurasan autózom, hanem sportosabban 2400-2600 fordulat között
pukkan egyet, kikapcsolja turbót, villog az izzításjel. Ha leállítom a motort és újra indítok minden megy rendesen.
Alapjáraton és nyomatékon is kopog a motor 1200 fordulatig.
Viszont ezt már rendszeresen csinálja. Mi a hiba? Javaslataitokra: EGR kitisztítva, porlasztó poharazás cca egyforma,
diagnosztikára megjelenve.
Hibakód: P132B (turbófeltöltő hiba), vagy az elektronika, vagy mechanikusan ragad. Levettük átforrasztgattuk az elektronikát,
most már a turbót nem tiltja le, viszont talán jobban kopog. Más hibakód nincs.
MI LEHET A KOPOGÁS OKA! (Mellesleg most ment gallyra egy 2010.10. havi akksi is benne. Még szerencse, hogy garanciás és kicserélték)
Huh? Huh? Huh? Huh? Huh?
Ha klímát, nagy elektromos terhelést teszel rá, akkor felerősödik? Ha igen, akkor lehet át kéne nézni a generátoroldali szíjrendszert.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20052 Dátum:
2012.09.22 szombat, 09:30:24 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.09.21 péntek, 22:07:51
Tegnapi EGR dugózásos elmélkedés után, eldöntöttem hogy csinálok egy kartelgáz olaj lecsapató cuccot. Ma délelőtt megis csináltam és délután beis raktam a kocsiba. Kiváncsi leszek mennyi idő alatt fog megtelni...de legalább nem olajos szutyok megy a motorba a turbó felől ezentúl.....EGR nincs is a kocsiba már ugye.
Szia Bunyek!
Mond el légyszi' a működési elvét!
Kartergáz bemegy a kütyübe, aztán a kütyüből a turbócsőbe. Mi történik a kütyüben?
Miért jobb így? Mit remélünk ettől?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20053 Dátum:
2012.09.22 szombat, 09:45:30 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.09.22 szombat, 09:30:24
Szia Bunyek!
Mond el légyszi' a működési elvét!
Kartergáz bemegy a kütyübe, aztán a kütyüből a turbócsőbe. Mi történik a kütyüben?
Miért jobb így? Mit remélünk ettől?
Beleesik egy olyan lyukba, ahol lelassul az áramlás, ráadásul hűvösebb is van benne. Kénytelen fordulni egyet ott benn a gáz, mire megtalálja a kijáratot. A hűvösebb hely miatt kicsapódik ez-az, ami eddig pára formájában volt abban a gázban, az áramlás lassulása miatt pedig a szilárd részecskék esnek ki, amibe az is besegít, hogy ott van az előbbiekben kicsapódott valamilyen olajos ragacs.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20054 Dátum:
2012.09.22 szombat, 12:09:59 »
Idézetet írta: coboy - 2012.09.22 szombat, 08:39:28
az átlátszó cső a szintjelzö,hogy meddig van a tartály?
Igen
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20055 Dátum:
2012.09.22 szombat, 12:25:59 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.09.22 szombat, 09:30:24
Szia Bunyek!
Mond el légyszi' a működési elvét!
Kartergáz bemegy a kütyübe, aztán a kütyüből a turbócsőbe. Mi történik a kütyüben?
Miért jobb így? Mit remélünk ettől?
Szia!
Az ötlet onnan jött hogy égésjavitás,optimális égés,stb....és már többször feltünt hogy a mondeok iszonyat sok kartelel dolgozik és ez engem zavar. Bedugtam egy csövet a szivó csöbe és kihúztam ennyi olaj volt ott, ez nem tetszett...
Mert ugye az a sok olajos trutyi turbóhoz be(ami szerintem a lapátokat is koptatja minimálisan) és végig a turbó csövezésen, intercooler(ebbe is lerakódik rendesen) be a szivócsövön át az égéstérbe ami ugye rontja is az égést ugyanugy mint az EGR áltat beküldött kipufogó gáz.
A kütyü egy üres tartály amibe az olaj kiválik/lecsapódik és a tisztább levegő megy be a turbóhoz...ez az első prototipus persze, megnézem mennyi idő alatt telik meg vagy ér e valamit igy, ha nem akkor megcsinálom ugy mint egy koromcsapdát....
Néztem neten ilyen lecsapatókat 15-20.000ft , hát én annyit nem adok érte csináltam egyet pár ezer forintból.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20056 Dátum:
2012.09.22 szombat, 12:27:38 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.09.22 szombat, 12:25:59
Mert ugye az a sok olajos trutyi turbóhoz be(ami szerintem a lapátokat is koptatja minimálisan) és végig a turbó csövezésen, intercooler(ebbe is lerakódik rendesen) be a szivócsövön át az égéstérbe ami ugye rontja is az égést ugyanugy mint az EGR áltat beküldött kipufogó gáz.
A kütyü egy üres tartály amibe az olaj kiválik/lecsapódik és a tisztább levegő megy be a turbóhoz...ez az első prototipus persze, megnézem mennyi idő alatt telik meg vagy ér e valamit igy, ha nem akkor megcsinálom ugy mint egy koromcsapdát....
Néztem neten ilyen lecsapatókat 15-20.000ft , hát én annyit nem adok érte csináltam egyet pár ezer forintból.
Ügyes... és jó ötlet.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20057 Dátum:
2012.09.22 szombat, 12:28:37 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.09.22 szombat, 12:25:59
Szia!
Az ötlet onnan jött hogy égésjavitás,optimális égés,stb....és már többször feltünt hogy a mondeok iszonyat sok kartelel dolgozik és ez engem zavar. Bedugtam egy csövet a szivó csöbe és kihúztam ennyi olaj volt ott, ez nem tetszett...
Mert ugye az a sok olajos trutyi turbóhoz be(ami szerintem a lapátokat is koptatja minimálisan) és végig a turbó csövezésen, intercooler(ebbe is lerakódik rendesen) be a szivócsövön át az égéstérbe ami ugye rontja is az égést ugyanugy mint az EGR áltat beküldött kipufogó gáz.
A kütyü egy üres tartály amibe az olaj kiválik/lecsapódik és a tisztább levegő megy be a turbóhoz...ez az első prototipus persze, megnézem mennyi idő alatt telik meg vagy ér e valamit igy, ha nem akkor megcsinálom ugy mint egy koromcsapdát....
Néztem neten ilyen lecsapatókat 15-20.000ft , hát én annyit nem adok érte csináltam egyet pár ezer forintból.
Értem, és kiváncsian várom a fejleményeket.
Koromcsapdáról bővebben?!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20058 Dátum:
2012.09.22 szombat, 13:14:46 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.09.22 szombat, 12:25:59
Szia!
Az ötlet onnan jött hogy égésjavitás,optimális égés,stb....és már többször feltünt hogy a mondeok iszonyat sok kartelel dolgozik és ez engem zavar. Bedugtam egy csövet a szivó csöbe és kihúztam ennyi olaj volt ott, ez nem tetszett...
Mert ugye az a sok olajos trutyi turbóhoz be(ami szerintem a lapátokat is koptatja minimálisan) és végig a turbó csövezésen, intercooler(ebbe is lerakódik rendesen) be a szivócsövön át az égéstérbe ami ugye rontja is az égést ugyanugy mint az EGR áltat beküldött kipufogó gáz.
A kütyü egy üres tartály amibe az olaj kiválik/lecsapódik és a tisztább levegő megy be a turbóhoz...ez az első prototipus persze, megnézem mennyi idő alatt telik meg vagy ér e valamit igy, ha nem akkor megcsinálom ugy mint egy koromcsapdát....
Néztem neten ilyen lecsapatókat 15-20.000ft , hát én annyit nem adok érte csináltam egyet pár ezer forintból.
Jó ötlet, megcsinálom én is mert nyomja az enyém is rendesen.. Csupa dzsuva a hűtő is meg a turbócsövek is. Versenyautókon mindig láttam, de nem jutott volna eszembe.
Meg kipróbálom a turbócső bandázsolást is, a napokban találtam rá.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.22 szombat, 13:16:34 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20059 Dátum:
2012.09.22 szombat, 14:19:12 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.09.22 szombat, 13:14:46
Jó ötlet, megcsinálom én is mert nyomja az enyém is rendesen.. Csupa dzsuva a hűtő is meg a turbócsövek is. Versenyautókon mindig láttam, de nem jutott volna eszembe.
Meg kipróbálom a turbócső bandázsolást is, a napokban találtam rá.
Tisztelt Fórumtárs!
E hó 18-án csináltuk meg, Szili Fórumtárs 6 sebességes váltóval ellátott gépén, az izzitógyertya cserével egybekötve a teljes turbócső bandázsolást. Mondhatom nagyon jól, és esztétikusan sikerült megcsinálni. A turbócsövek kiszerelésével volt egy kis szivás de a beszerelés már gondnélkül ment. Még a sebváltó elött lévő acél gyürüvel megerősitett rezgés csillapitót is bebandázsoltuk. Tapasztalat: nem veszitett sokat a rugalmasságából, és még igy is megfelelő a csillapitása. A gépezetnél hamarabb kiépül a turbónyomás, és érezhetően dinamikusabb lett az autó. Ha hamarabb feleszmélek, akkor csak bandázsoltam volna a saját autómnál a csöveket, a teljes szilikon+fémcső kombináció helyett. Csak ajánlani tudom, nem fogod megbánni, és szerintem strapabiróbbak lesznek a csövek, az állandóan változó terhelésekkel szemben. Nekem már közel hat hónapja teszi a dolgát kifogástalanul az az egy bandázsolt cső, amit nem tudtam helyettesíteni, és legyártatni.(5 sebességes váltónál a menetirány szerinti jobb coolerre menő cső) Sok sikert a munkához
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.22 szombat, 14:22:31 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20060 Dátum:
2012.09.22 szombat, 16:08:03 »
Én már elmondtam többször, de lehet szépiteni,kibeszélni,megmagyarázni,szilikon szettet vásárolni.....de a saválló cső a legjobb a turbó rendszer csövezéshez és a legolcsóbb is...ennyi.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20061 Dátum:
2012.09.22 szombat, 16:12:15 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.09.22 szombat, 12:28:37
Értem, és kiváncsian várom a fejleményeket.
Koromcsapdáról bővebben?!
koromcsapdát EMAP-os vezérléshez szoktak használni autókon...ez gyakorlatilag ugynigy működik mint amit csináltam olaj lecsapatoót csak abban egy szivacsos szerkezetű anyag van bennt amin ugye a korom/olaj megragad és megfogja...erre a legolcsóbb megoldás a mosgatóhoz adnak ilyen fémhálós dörzsi szivacsot vagy mit...200ft talán és tuti....
Énis azt fogok belerakni majd ha extrázom...
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20062 Dátum:
2012.09.22 szombat, 16:13:54 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.09.22 szombat, 16:12:15
koromcsapdát EMAP-os vezérléshez szoktak használni autókon...ez gyakorlatilag ugynigy működik mint amit csináltam olaj lecsapatoót csak abban egy szivacsos szerkezetű anyag van bennt amin ugye a korom/olaj megragad és megfogja...erre a legolcsóbb megoldás a mosgatóhoz adnak ilyen fémhálós dörzsi szivacsot vagy mit...200ft talán és tuti....
Énis azt fogok belerakni majd ha extrázom...
Kreatív vagy!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20063 Dátum:
2012.09.22 szombat, 16:14:41 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.09.22 szombat, 16:12:15
koromcsapdát EMAP-os vezérléshez szoktak használni autókon...ez gyakorlatilag ugynigy működik mint amit csináltam olaj lecsapatoót csak abban egy szivacsos szerkezetű anyag van bennt amin ugye a korom/olaj megragad és megfogja...erre a legolcsóbb megoldás a mosgatóhoz adnak ilyen fémhálós dörzsi szivacsot vagy mit...200ft talán és tuti....
Énis azt fogok belerakni majd ha extrázom...
Tömeggyártást nem tervezel Bunyek?
Meggazdagodnál belőle,és megvehetnéd az E-s Mergát
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20064 Dátum:
2012.09.22 szombat, 16:15:00 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.09.22 szombat, 13:14:46
Meg kipróbálom a turbócső bandázsolást is, a napokban találtam rá.
Hol? link?
Kösz
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20065 Dátum:
2012.09.22 szombat, 16:17:57 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.09.22 szombat, 16:14:41
Tömeggyártást nem tervezel Bunyek?
Meggazdagodnál belőle,és megvehetnéd az E-s Mergát
Lenne rá igény?
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20066 Dátum:
2012.09.22 szombat, 16:19:26 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.09.22 szombat, 16:17:57
Lenne rá igény?
ha csak tényleg pár 1.000-es akk igen
max. 5.000-öt adok érte postaköltséggel együtt
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20067 Dátum:
2012.09.22 szombat, 16:26:17 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.09.22 szombat, 16:08:03
Én már elmondtam többször, de lehet szépiteni,kibeszélni,megmagyarázni,szilikon szettet vásárolni.....de a saválló cső a legjobb a turbó rendszer csövezéshez és a legolcsóbb is...ennyi.
Kedves Bunyek!
A turbócső átalakitásnál a saválló csövekkel való helyettesitéssel maximálisan egyetértek, ha van az ember közelében egy még igazi szakember, aki tud megrendelésre minta után méretre dolgozni. Én Budapesttől 100 Km-re lakom és nem találtam ilyen szakembert. Olyat igen, aki megmagyarázta nekem miért is nem lehet megcsinálni. Az a tapasztalatom, tisztelet a kivételnek, az emberek elfelejtettek minőségi munkát végezni, és ráadásul dolgozni se keljen. Azt az egy nyanvadt coolerre menő csövet nem birtam megcsináltatni, amit nem tudtam helyttesíteni szabvány idomokkal.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.23 vasárnap, 18:40:36 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20068 Dátum:
2012.09.22 szombat, 16:29:07 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.09.22 szombat, 16:17:57
Lenne rá igény?
Ha fatert meg tudom győzni,hogy van értelme,akkor 2-re tuti lenne igény...
Csak azt mondd meg,hogy ha megtelik a tartály,utána csak simán kiöntöm,és visszarakom?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20069 Dátum:
2012.09.22 szombat, 16:42:36 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.09.22 szombat, 16:29:07
Ha fatert meg tudom győzni,hogy van értelme,akkor 2-re tuti lenne igény...
Csak azt mondd meg,hogy ha megtelik a tartály,utána csak simán kiöntöm,és visszarakom?
van az alján egy leeresztő csavar ha jól megnézed.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20070 Dátum:
2012.09.22 szombat, 16:47:06 »
Idézetet írta: László - 2012.09.22 szombat, 16:26:17
Kedves Bunyek!
A turbócső átalakitásnál a saválló csövekkel való helyettesitéssel maximálisan egyetértek, ha van az ember közelében egy még igazi szakember, aki tud megrendelésre minta után méretre dolgozni. Én Budapesttől 100 Km-re lakom és nem találtam ilyen szakembert. Olyat igen, aki megmagyarázta nekem miért is nem lehet megcsinálni. Az a tapasztalatom, tisztelet a kivételnek, az emberek elfeleltettek minőségi munkát végezni, és ráadásul dolgozni se keljen. Azt az egy nyanvadt coolerre menő csövet nem birtam megcsináltatni, amit nem tudtam helyttesíteni szabvány idomokkal.
Tisztelettel László!
Kedves László!
Sajnos tisztában vagyok a Magyarországi szakembernek nevezett valakik nevetséges munkához való hozzáállásáról,plusz hatalmas nagy szakmai hozzáértéséről mig valamit ténylegesen meg kell valósitani és csinálni.
Szánalmas.
De elmondtam azt is hogy ha valami ad egy szettet kölcsönbe akkor szerintem max 20-ból megcsinálják akik nekem csövezték a rendszert...Hát senki nem szólt eddig...
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20071 Dátum:
2012.09.22 szombat, 17:31:59 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.09.22 szombat, 16:42:36
van az alján egy leeresztő csavar ha jól megnézed.
Jól van na,megnéztem
Naplózva
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20072 Dátum:
2012.09.22 szombat, 17:34:39 »
Sziasztok!
A mondeoban hol találhatók a vízhőfok jeladók? Ha jól tudom kettő van belőle. Csak azért mert a torque mást mutatott mint a műszerfal.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20073 Dátum:
2012.09.22 szombat, 17:46:56 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.09.22 szombat, 16:17:57
Lenne rá igény?
kettő engem is érdekelne
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20074 Dátum:
2012.09.22 szombat, 17:49:14 »
na bakker...ennyire rákaptatok...
akkor mennyi kellene kb irjátok össze...ok?
Hzsolt 2db
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20075 Dátum:
2012.09.22 szombat, 18:01:49 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.09.22 szombat, 16:15:00
Hol? link?
Kösz
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Turbo_rendszer_atalakitasa_II
.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20076 Dátum:
2012.09.22 szombat, 18:05:05 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.09.22 szombat, 16:47:06
De elmondtam azt is hogy ha valami ad egy szettet kölcsönbe akkor szerintem max 20-ból megcsinálják akik nekem csövezték a rendszert...Hát senki nem szólt eddig...
László leírása alapján sokkal olcsóbban kijön, és jó is. párezerből megvan nemsok idő alatt. De abban igazad van, h a saválló a legjobb!
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20077 Dátum:
2012.09.22 szombat, 18:07:27 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.09.22 szombat, 17:49:14
na bakker...ennyire rákaptatok...
akkor mennyi kellene kb irjátok össze...ok?
Hzsolt 2db
Hogyé fogod adni? Ha jó áron lesz, akkor nemtökölök vele, van elég dolgom. Ha a találkozóra elhozod/küldöd akkor nem kellene postázni sem.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20078 Dátum:
2012.09.22 szombat, 18:12:45 »
Idézetet írta: László - 2012.09.22 szombat, 16:26:17
Kedves Bunyek!
A turbócső átalakitásnál a saválló csövekkel való helyettesitéssel maximálisan egyetértek, ha van az ember közelében egy még igazi szakember, aki tud megrendelésre minta után méretre dolgozni. Én Budapesttől 100 Km-re lakom és nem találtam ilyen szakembert. Olyat igen, aki megmagyarázta nekem miért is nem lehet megcsinálni. Az a tapasztalatom, tisztelet a kivételnek, az emberek elfeleltettek minőségi munkát végezni, és ráadásul dolgozni se keljen. Azt az egy nyanvadt coolerre menő csövet nem birtam megcsináltatni, amit nem tudtam helyttesíteni szabvány idomokkal.
Tisztelettel László!
Ezt szerintem azért mondták mert amennyiért megcsinálták volna, annyit nem adtál volna érte. Ha meg olcsón csinálja akkor neki nem jó. Nekem is szokott ilyen lenni, csak én nem beszélek mellé, megmondom, h ennyi és kész. Mindenkinek a saját zsebe fontos. Aztán lehet meghaladta a képességeiket is.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20079 Dátum:
2012.09.22 szombat, 18:14:39 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.09.22 szombat, 16:47:06
Kedves László!
Sajnos tisztában vagyok a Magyarországi szakembernek nevezett valakik nevetséges munkához való hozzáállásáról,plusz hatalmas nagy szakmai hozzáértéséről mig valamit ténylegesen meg kell valósitani és csinálni.
Szánalmas.
De elmondtam azt is hogy ha valami ad egy szettet kölcsönbe akkor szerintem max 20-ból megcsinálják akik nekem csövezték a rendszert...Hát senki nem szólt eddig...
Kedves Bunyek!
Sajnos az általad felajánlott lehetőségről nem tudtam. Privátban kereslek a részletekről.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20080 Dátum:
2012.09.22 szombat, 18:15:11 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.09.22 szombat, 17:49:14
na bakker...ennyire rákaptatok...
akkor mennyi kellene kb irjátok össze...ok?
Hzsolt 2db
ára kb??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20081 Dátum:
2012.09.22 szombat, 18:27:38 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.09.22 szombat, 18:12:45
Ezt szerintem azért mondták mert amennyiért megcsinálták volna, annyit nem adtál volna érte. Ha meg olcsón csinálja akkor neki nem jó. Nekem is szokott ilyen lenni, csak én nem beszélek mellé, megmondom, h ennyi és kész. Mindenkinek a saját zsebe fontos. Aztán lehet meghaladta a képességeiket is.
Tisztelt Fórumtárs!
Tisztában vagyok azzal milyen árkatagoriába tartozott volna a turbócsövek legyártása. Nem itt volt a baj. El sem jutottunk az ár kérdésig, mert mikor meglátták mit kérek(vittem a mintákat) rögtön a vakarodzással kezték. Ahol képesek lettek volna profi munkát végezni, ott kerek perec megmondta a tulaj, neki ez nem kifizetődő munka. Rákérdeztem, és mi az? Azt mondta egy adott minta alapján elkészitett darabból, legalább 500db-os megrendelés. Tudni illik, ilyenkor nem kell átprogramozni a hajlitó és a lézer hegesztő gépeket. Én azért még bizom abban, léteznek olyan kimondottan jó szakemberek, akik megcsinálják az ilyen munkát is, csak egyre kevesebben vannak, mert az elmúlt 20 évben nem volt sajnos szakmunkás képzés! Kiment a divatból.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20082 Dátum:
2012.09.22 szombat, 19:11:29 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.09.22 szombat, 18:15:11
ára kb??
kb 5000ft de a két vastag cső ami megy a kocsira az nincs benne..
Naplózva
szgabi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20083 Dátum:
2012.09.22 szombat, 19:38:53 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.09.21 péntek, 22:43:48
Az elég furcsa lenne ha ledugózott EGR-től baj lenne.%Hányuknak már állna a gép.Maf szenzort pucoljátok ki.
Mivel lenne a legjobb megtisztítani mert már olvastam és hallottam sokmindent.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20084 Dátum:
2012.09.22 szombat, 19:42:22 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.09.22 szombat, 19:11:29
kb 5000ft de a két vastag cső ami megy a kocsira az nincs benne..
engem továbbra is érdekel, meg nekem kéne vele cső is, meg bilincs is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20085 Dátum:
2012.09.22 szombat, 19:47:54 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.09.22 szombat, 19:11:29
kb 5000ft de a két vastag cső ami megy a kocsira az nincs benne..
Engem is érdekelne, de ugye nekem TDDI-m van facelift előtti
de nekem is úgy kellene, hogy a felszereléséhez minden cső-bilincs+kutyus f.ca hozzá
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20086 Dátum:
2012.09.22 szombat, 19:52:36 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2012.09.22 szombat, 19:47:54
Engem is érdekelne, de ugye nekem TDDI-m van facelift előtti
de nekem is úgy kellene, hogy a felszereléséhez minden cső-bilincs+kutyus f.ca hozzá
Bunyeknak is DI-je van
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20087 Dátum:
2012.09.22 szombat, 19:58:06 »
Idézetet írta: szgabi - 2012.09.22 szombat, 19:38:53
Mivel lenne a legjobb megtisztítani mert már olvastam és hallottam sokmindent.
A MAF szenzort féktisztítóval.Van róla videó a YOU TOUBe-n.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
szgabi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20088 Dátum:
2012.09.22 szombat, 20:01:58 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.09.22 szombat, 19:58:06
A MAF szenzort féktisztítóval.Van róla videó a YOU TOUBe-n.
Ok azt láttam.Köszönöm!
Naplózva
Szili
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 450
+36309729832
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20089 Dátum:
2012.09.22 szombat, 20:10:41 »
Idézetet írta: László - 2012.09.22 szombat, 14:19:12
Tisztelt Fórumtárs!
E hó 18-án csináltuk meg, Szili Fórumtárs 6 sebességes váltóval ellátott gépén, az izzitógyertya cserével egybekötve a teljes turbócső bandázsolást. Mondhatom nagyon jól, és esztétikusan sikerült megcsinálni. A turbócsövek kiszerelésével volt egy kis szivás de a beszerelés már gondnélkül ment. Még a sebváltó elött lévő acél gyürüvel megerősitett rezgés csillapitót is bebandázsoltuk. Tapasztalat: nem veszitett sokat a rugalmasságából, és még igy is megfelelő a csillapitása. A gépezetnél hamarabb kiépül a turbónyomás, és érezhetően dinamikusabb lett az autó. Ha hamarabb feleszmélek, akkor csak bandázsoltam volna a saját autómnál a csöveket, a teljes szilikon+fémcső kombináció helyett. Csak ajánlani tudom, nem fogod megbánni, és szerintem strapabiróbbak lesznek a csövek, az állandóan változó terhelésekkel szemben. Nekem már közel hat hónapja teszi a dolgát kifogástalanul az az egy bandázsolt cső, amit nem tudtam helyettesíteni, és legyártatni.(5 sebességes váltónál a menetirány szerinti jobb coolerre menő cső) Sok sikert a munkához
Tisztelettel László!
Nagyon jó lett és érezhető a változás főleg 5 vagy 6-ba gyorsításkor.
Naplózva
2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA 5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20090 Dátum:
2012.09.22 szombat, 20:30:19 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.09.22 szombat, 16:42:36
van az alján egy leeresztő csavar ha jól megnézed.
Már csak a tapasztalat kellene. Mennyi idő alatt telik meg, stb.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20091 Dátum:
2012.09.22 szombat, 20:42:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.09.22 szombat, 19:42:22
engem továbbra is érdekel, meg nekem kéne vele cső is, meg bilincs is
Amit felraktam csövet volt a legdrágább pontja a dolognak 2400ft/m.....ez nyomás,olaj,benzin,viz,petróleum,stb álló.....de bármilyen 18-as cső jó(pl vizcső is)..meg bilincsek se olcsók normális 3-400ft darabja.
ezeket megtudná venni mindenki, de ha annyira kell akkor megoldhatjuk de akkor annyival drágább értelemszerűen.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20092 Dátum:
2012.09.22 szombat, 20:43:01 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.09.22 szombat, 20:30:19
Már csak a tapasztalat kellene. Mennyi idő alatt telik meg, stb.
hát én úgy szeretném ha 15.000-es szerviz alkalmával elég legyen kiüriteni...
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20093 Dátum:
2012.09.22 szombat, 20:44:17 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.09.22 szombat, 20:43:01
hát én úgy szeretném ha 15.000-es szerviz alkalmával elég legyen kiüriteni...
Úgy rendben is lenne. Hajrá, Ne fórumozz, vezessé!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20094 Dátum:
2012.09.22 szombat, 20:47:34 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.09.22 szombat, 20:44:17
Úgy rendben is lenne. Hajrá, Ne fórumozz, vezessé!
nyugi megyek krakkóba nemsoká megküldjük...addig bennt lessz a nagy csúcs is már remélem ha megjön a 4 porlasztó.....
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20095 Dátum:
2012.09.22 szombat, 20:55:48 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.09.22 szombat, 20:47:34
nyugi megyek krakkóba nemsoká megküldjük...
addig bennt lessz a nagy csúcs is már remélem ha megjön a 4 porlasztó
.....
Ez a válaszod újabb kérdést vet fel!
?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
akela
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20096 Dátum:
2012.09.22 szombat, 22:18:02 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.09.22 szombat, 20:42:12
Amit felraktam csövet volt a legdrágább pontja a dolognak 2400ft/m.....ez nyomás,olaj,benzin,viz,petróleum,stb álló.....de bármilyen 18-as cső jó(pl vizcső is)..meg bilincsek se olcsók normális 3-400ft darabja.
ezeket megtudná venni mindenki, de ha annyira kell akkor megoldhatjuk de akkor annyival drágább értelemszerűen.
Ez be...sz.rás.
Engem is érdekelne,sajna se időm,se lehetőségem nem lenne legyártani.
Kiváncsi leszek az eredményre.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20097 Dátum:
2012.09.22 szombat, 22:30:25 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.09.22 szombat, 20:55:48
Ez a válaszod újabb kérdést vet fel!
?
mi a kérdés?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20098 Dátum:
2012.09.22 szombat, 22:34:26 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.09.22 szombat, 22:30:25
mi a kérdés?
milyen nagy csúcs?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20099 Dátum:
2012.09.23 vasárnap, 12:27:21 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.09.22 szombat, 22:34:26
milyen nagy csúcs?
Aha..szóval nem olvasod alaposan a fórumot..
Egy tuning emberkével összeálltam és lett gyártatva nagyobb porlasztócsúcs DI-be....beis lett rakva, de valami kosz mehetett bele az összerakásnál, kapkodtunk is...és az egyik csúcs megragadt....kilessz ultrahangozva de vettem 4 másik porlasztót amibe beleakarom rakni de még nem jött meg és úgy megy a kocsiba vissza....elég durván ment meg kokszolt mikor bennt volt amugy...
ennyi röviden.
Naplózva
Oldalak:
1
...
395
396
397
398
399
400
401
[
402
]
403
404
405
406
407
408
409
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ