Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 19:35:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 395 396 397 398 399 400 401 [402] 403 404 405 406 407 408 409 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14388572 alkalommal)
panses és 62 vendég van a témában
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #20050 Dátum: 2012.09.22 szombat, 08:39:28 »

Tegnapi EGR dugózásos elmélkedés után, eldöntöttem hogy csinálok egy kartelgáz olaj lecsapató cuccot. Ma délelőtt megis csináltam és délután beis raktam a kocsiba. Kiváncsi leszek mennyi idő alatt fog megtelni...de legalább nem olajos szutyok megy a motorba a turbó felől ezentúl.....EGR nincs is a kocsiba már ugye. eplus2

http://www.youtube.com/watch?v=TDoKEn04i74


az átlátszó cső a szintjelzö,hogy meddig van a tartály?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #20051 Dátum: 2012.09.22 szombat, 08:54:38 »

Sziasztok!
MK3 2004-es az autóm. Ha nem öregurasan autózom, hanem sportosabban  2400-2600  fordulat között
pukkan egyet, kikapcsolja turbót, villog az izzításjel. Ha leállítom a motort és újra indítok minden megy rendesen.
Alapjáraton és nyomatékon is kopog a motor 1200 fordulatig.
Viszont ezt már rendszeresen csinálja. Mi a hiba? Javaslataitokra: EGR kitisztítva, porlasztó poharazás cca egyforma,
diagnosztikára megjelenve.
Hibakód: P132B (turbófeltöltő hiba), vagy az elektronika, vagy mechanikusan ragad. Levettük átforrasztgattuk az elektronikát,
most már a turbót nem tiltja le, viszont talán jobban kopog. Más hibakód nincs.
MI LEHET A KOPOGÁS OKA! (Mellesleg most ment gallyra egy 2010.10. havi akksi is benne. Még szerencse, hogy garanciás és kicserélték)
 Huh? Huh? Huh? Huh? Huh?

Ha klímát, nagy elektromos terhelést teszel rá, akkor felerősödik? Ha igen, akkor lehet át kéne nézni a generátoroldali szíjrendszert.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20052 Dátum: 2012.09.22 szombat, 09:30:24 »

Tegnapi EGR dugózásos elmélkedés után, eldöntöttem hogy csinálok egy kartelgáz olaj lecsapató cuccot. Ma délelőtt megis csináltam és délután beis raktam a kocsiba. Kiváncsi leszek mennyi idő alatt fog megtelni...de legalább nem olajos szutyok megy a motorba a turbó felől ezentúl.....EGR nincs is a kocsiba már ugye. eplus2


Szia Bunyek!

Mond el légyszi' a működési elvét!
Kartergáz bemegy a kütyübe, aztán a kütyüből a turbócsőbe. Mi történik a kütyüben?
Miért jobb így? Mit remélünk ettől?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #20053 Dátum: 2012.09.22 szombat, 09:45:30 »

Szia Bunyek!

Mond el légyszi' a működési elvét!
Kartergáz bemegy a kütyübe, aztán a kütyüből a turbócsőbe. Mi történik a kütyüben?
Miért jobb így? Mit remélünk ettől?


Beleesik egy olyan lyukba, ahol lelassul az áramlás, ráadásul hűvösebb is van benne. Kénytelen fordulni egyet ott benn a gáz, mire megtalálja a kijáratot. A hűvösebb hely miatt kicsapódik ez-az, ami eddig pára formájában volt abban a gázban, az áramlás lassulása miatt pedig a szilárd részecskék esnek ki, amibe az is besegít, hogy ott van az előbbiekben kicsapódott valamilyen olajos ragacs.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #20054 Dátum: 2012.09.22 szombat, 12:09:59 »

az átlátszó cső a szintjelzö,hogy meddig van a tartály?

Igen
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #20055 Dátum: 2012.09.22 szombat, 12:25:59 »

Szia Bunyek!

Mond el légyszi' a működési elvét!
Kartergáz bemegy a kütyübe, aztán a kütyüből a turbócsőbe. Mi történik a kütyüben?
Miért jobb így? Mit remélünk ettől?


Szia!

Az ötlet onnan jött hogy égésjavitás,optimális égés,stb....és már többször feltünt hogy a mondeok iszonyat sok kartelel dolgozik és ez engem zavar. Bedugtam egy csövet a szivó csöbe és kihúztam ennyi olaj volt ott, ez nem tetszett...


Mert ugye az a sok olajos trutyi turbóhoz be(ami szerintem a lapátokat is koptatja minimálisan) és végig a turbó csövezésen, intercooler(ebbe is lerakódik rendesen) be a szivócsövön át az égéstérbe ami ugye rontja is az égést ugyanugy mint az EGR áltat beküldött kipufogó gáz.
A kütyü egy üres tartály amibe az olaj kiválik/lecsapódik és a tisztább levegő megy be a turbóhoz...ez az első prototipus persze, megnézem mennyi idő alatt telik meg vagy ér e valamit igy, ha nem akkor megcsinálom ugy mint egy koromcsapdát....
Néztem neten ilyen lecsapatókat 15-20.000ft , hát én annyit nem adok érte csináltam egyet pár ezer forintból.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20056 Dátum: 2012.09.22 szombat, 12:27:38 »

Mert ugye az a sok olajos trutyi turbóhoz be(ami szerintem a lapátokat is koptatja minimálisan) és végig a turbó csövezésen, intercooler(ebbe is lerakódik rendesen) be a szivócsövön át az égéstérbe ami ugye rontja is az égést ugyanugy mint az EGR áltat beküldött kipufogó gáz.
A kütyü egy üres tartály amibe az olaj kiválik/lecsapódik és a tisztább levegő megy be a turbóhoz...ez az első prototipus persze, megnézem mennyi idő alatt telik meg vagy ér e valamit igy, ha nem akkor megcsinálom ugy mint egy koromcsapdát....
Néztem neten ilyen lecsapatókat 15-20.000ft , hát én annyit nem adok érte csináltam egyet pár ezer forintból.

Ügyes... és jó ötlet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20057 Dátum: 2012.09.22 szombat, 12:28:37 »

Szia!

Az ötlet onnan jött hogy égésjavitás,optimális égés,stb....és már többször feltünt hogy a mondeok iszonyat sok kartelel dolgozik és ez engem zavar. Bedugtam egy csövet a szivó csöbe és kihúztam ennyi olaj volt ott, ez nem tetszett...


Mert ugye az a sok olajos trutyi turbóhoz be(ami szerintem a lapátokat is koptatja minimálisan) és végig a turbó csövezésen, intercooler(ebbe is lerakódik rendesen) be a szivócsövön át az égéstérbe ami ugye rontja is az égést ugyanugy mint az EGR áltat beküldött kipufogó gáz.
A kütyü egy üres tartály amibe az olaj kiválik/lecsapódik és a tisztább levegő megy be a turbóhoz...ez az első prototipus persze, megnézem mennyi idő alatt telik meg vagy ér e valamit igy, ha nem akkor megcsinálom ugy mint egy koromcsapdát....
Néztem neten ilyen lecsapatókat 15-20.000ft , hát én annyit nem adok érte csináltam egyet pár ezer forintból.


Értem, és kiváncsian várom a fejleményeket.
Koromcsapdáról bővebben?!  worship wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20058 Dátum: 2012.09.22 szombat, 13:14:46 »

Szia!

Az ötlet onnan jött hogy égésjavitás,optimális égés,stb....és már többször feltünt hogy a mondeok iszonyat sok kartelel dolgozik és ez engem zavar. Bedugtam egy csövet a szivó csöbe és kihúztam ennyi olaj volt ott, ez nem tetszett...
Mert ugye az a sok olajos trutyi turbóhoz be(ami szerintem a lapátokat is koptatja minimálisan) és végig a turbó csövezésen, intercooler(ebbe is lerakódik rendesen) be a szivócsövön át az égéstérbe ami ugye rontja is az égést ugyanugy mint az EGR áltat beküldött kipufogó gáz.
A kütyü egy üres tartály amibe az olaj kiválik/lecsapódik és a tisztább levegő megy be a turbóhoz...ez az első prototipus persze, megnézem mennyi idő alatt telik meg vagy ér e valamit igy, ha nem akkor megcsinálom ugy mint egy koromcsapdát....
Néztem neten ilyen lecsapatókat 15-20.000ft , hát én annyit nem adok érte csináltam egyet pár ezer forintból.
Jó ötlet, megcsinálom én is mert nyomja az enyém is rendesen.. Csupa dzsuva a hűtő is meg a turbócsövek is. Versenyautókon mindig láttam, de nem jutott volna eszembe.

Meg kipróbálom a turbócső bandázsolást is, a napokban találtam rá.
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.22 szombat, 13:16:34 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #20059 Dátum: 2012.09.22 szombat, 14:19:12 »

Jó ötlet, megcsinálom én is mert nyomja az enyém is rendesen.. Csupa dzsuva a hűtő is meg a turbócsövek is. Versenyautókon mindig láttam, de nem jutott volna eszembe.

Meg kipróbálom a turbócső bandázsolást is, a napokban találtam rá.
Tisztelt Fórumtárs!
E hó 18-án csináltuk meg, Szili Fórumtárs 6 sebességes váltóval ellátott gépén, az izzitógyertya cserével egybekötve a teljes turbócső bandázsolást. Mondhatom nagyon jól, és esztétikusan sikerült megcsinálni. A turbócsövek kiszerelésével volt egy kis szivás de a beszerelés már gondnélkül ment. Még a sebváltó elött lévő acél gyürüvel megerősitett rezgés csillapitót is bebandázsoltuk. Tapasztalat: nem veszitett sokat a rugalmasságából, és még igy is megfelelő a csillapitása. A gépezetnél hamarabb kiépül a turbónyomás, és érezhetően dinamikusabb lett az autó. Ha hamarabb feleszmélek, akkor csak bandázsoltam volna a saját autómnál a csöveket, a teljes szilikon+fémcső kombináció helyett. Csak ajánlani tudom, nem fogod megbánni, és szerintem strapabiróbbak lesznek a csövek, az állandóan változó terhelésekkel szemben. Nekem már közel hat hónapja teszi a dolgát kifogástalanul az az egy bandázsolt cső, amit nem tudtam helyettesíteni, és legyártatni.(5 sebességes váltónál a menetirány szerinti jobb coolerre menő cső) Sok sikert a munkához wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.22 szombat, 14:22:31 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #20060 Dátum: 2012.09.22 szombat, 16:08:03 »

Én már elmondtam többször, de lehet szépiteni,kibeszélni,megmagyarázni,szilikon szettet vásárolni.....de a saválló cső a legjobb a turbó rendszer csövezéshez és a legolcsóbb is...ennyi.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #20061 Dátum: 2012.09.22 szombat, 16:12:15 »

Értem, és kiváncsian várom a fejleményeket.
Koromcsapdáról bővebben?!  worship wave

koromcsapdát EMAP-os vezérléshez szoktak használni autókon...ez gyakorlatilag ugynigy működik mint amit csináltam olaj lecsapatoót csak abban egy szivacsos szerkezetű anyag van bennt amin ugye a korom/olaj megragad és megfogja...erre a legolcsóbb megoldás a mosgatóhoz adnak ilyen fémhálós dörzsi szivacsot vagy mit...200ft talán és tuti.... eplus2 eljen
Énis azt fogok belerakni majd ha extrázom... eplus2
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20062 Dátum: 2012.09.22 szombat, 16:13:54 »

koromcsapdát EMAP-os vezérléshez szoktak használni autókon...ez gyakorlatilag ugynigy működik mint amit csináltam olaj lecsapatoót csak abban egy szivacsos szerkezetű anyag van bennt amin ugye a korom/olaj megragad és megfogja...erre a legolcsóbb megoldás a mosgatóhoz adnak ilyen fémhálós dörzsi szivacsot vagy mit...200ft talán és tuti.... eplus2 eljen
Énis azt fogok belerakni majd ha extrázom... eplus2

Kreatív vagy!  vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #20063 Dátum: 2012.09.22 szombat, 16:14:41 »

koromcsapdát EMAP-os vezérléshez szoktak használni autókon...ez gyakorlatilag ugynigy működik mint amit csináltam olaj lecsapatoót csak abban egy szivacsos szerkezetű anyag van bennt amin ugye a korom/olaj megragad és megfogja...erre a legolcsóbb megoldás a mosgatóhoz adnak ilyen fémhálós dörzsi szivacsot vagy mit...200ft talán és tuti.... eplus2 eljen
Énis azt fogok belerakni majd ha extrázom... eplus2

Tömeggyártást nem tervezel Bunyek?  eplus2 Meggazdagodnál belőle,és megvehetnéd az E-s Mergát  taps
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20064 Dátum: 2012.09.22 szombat, 16:15:00 »

Meg kipróbálom a turbócső bandázsolást is, a napokban találtam rá.

Hol? link?
Kösz  worship integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #20065 Dátum: 2012.09.22 szombat, 16:17:57 »

Tömeggyártást nem tervezel Bunyek?  eplus2 Meggazdagodnál belőle,és megvehetnéd az E-s Mergát  taps

Lenne rá igény?  eplus2
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #20066 Dátum: 2012.09.22 szombat, 16:19:26 »

Lenne rá igény?  eplus2
ha csak tényleg pár 1.000-es akk igen Cheesy max. 5.000-öt adok érte postaköltséggel együtt Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #20067 Dátum: 2012.09.22 szombat, 16:26:17 »

Én már elmondtam többször, de lehet szépiteni,kibeszélni,megmagyarázni,szilikon szettet vásárolni.....de a saválló cső a legjobb a turbó rendszer csövezéshez és a legolcsóbb is...ennyi.
Kedves Bunyek!
A turbócső átalakitásnál a saválló csövekkel való helyettesitéssel maximálisan egyetértek, ha van az ember közelében egy még igazi szakember, aki tud megrendelésre minta után méretre dolgozni. Én Budapesttől 100 Km-re lakom és nem találtam ilyen szakembert. Olyat igen, aki megmagyarázta nekem miért is nem lehet megcsinálni. Az a tapasztalatom, tisztelet a kivételnek, az emberek elfelejtettek minőségi munkát végezni, és ráadásul dolgozni se keljen. Azt az egy nyanvadt coolerre menő csövet nem birtam megcsináltatni, amit nem tudtam helyttesíteni szabvány idomokkal. falbav
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.23 vasárnap, 18:40:36 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #20068 Dátum: 2012.09.22 szombat, 16:29:07 »

Lenne rá igény?  eplus2

Ha fatert meg tudom győzni,hogy van értelme,akkor 2-re tuti lenne igény...Cheesy
Csak azt mondd meg,hogy ha megtelik a tartály,utána csak simán kiöntöm,és visszarakom? Smiley
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #20069 Dátum: 2012.09.22 szombat, 16:42:36 »

Ha fatert meg tudom győzni,hogy van értelme,akkor 2-re tuti lenne igény...Cheesy
Csak azt mondd meg,hogy ha megtelik a tartály,utána csak simán kiöntöm,és visszarakom? Smiley

van az alján egy leeresztő csavar ha jól megnézed.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #20070 Dátum: 2012.09.22 szombat, 16:47:06 »

Kedves Bunyek!
A turbócső átalakitásnál a saválló csövekkel való helyettesitéssel maximálisan egyetértek, ha van az ember közelében egy még igazi szakember, aki tud megrendelésre minta után méretre dolgozni. Én Budapesttől 100 Km-re lakom és nem találtam ilyen szakembert. Olyat igen, aki megmagyarázta nekem miért is nem lehet megcsinálni. Az a tapasztalatom, tisztelet a kivételnek, az emberek elfeleltettek minőségi munkát végezni, és ráadásul dolgozni se keljen. Azt az egy nyanvadt coolerre menő csövet nem birtam megcsináltatni, amit nem tudtam helyttesíteni szabvány idomokkal. falbav
Tisztelettel László! worship

Kedves László!

Sajnos tisztában vagyok a Magyarországi szakembernek nevezett valakik nevetséges munkához való hozzáállásáról,plusz hatalmas nagy szakmai hozzáértéséről mig valamit ténylegesen meg kell valósitani és csinálni.
Szánalmas.
De elmondtam azt is hogy ha valami ad egy szettet kölcsönbe akkor szerintem max 20-ból megcsinálják akik nekem csövezték a rendszert...Hát senki nem szólt eddig...
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #20071 Dátum: 2012.09.22 szombat, 17:31:59 »

van az alján egy leeresztő csavar ha jól megnézed.

Jól van na,megnéztem Smiley
Naplózva
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #20072 Dátum: 2012.09.22 szombat, 17:34:39 »

Sziasztok!

A mondeoban hol találhatók  a vízhőfok jeladók? Ha jól tudom kettő van belőle. Csak azért mert a torque mást mutatott mint a műszerfal.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #20073 Dátum: 2012.09.22 szombat, 17:46:56 »

Lenne rá igény?  eplus2
kettő engem is érdekelne
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #20074 Dátum: 2012.09.22 szombat, 17:49:14 »

na bakker...ennyire rákaptatok... eplus2

akkor mennyi kellene kb irjátok össze...ok?

Hzsolt 2db
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20075 Dátum: 2012.09.22 szombat, 18:01:49 »

Hol? link?
Kösz  worship integet2
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Turbo_rendszer_atalakitasa_II.   wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20076 Dátum: 2012.09.22 szombat, 18:05:05 »

De elmondtam azt is hogy ha valami ad egy szettet kölcsönbe akkor szerintem max 20-ból megcsinálják akik nekem csövezték a rendszert...Hát senki nem szólt eddig...
László leírása alapján sokkal olcsóbban kijön, és jó is. párezerből megvan nemsok idő alatt.  De abban igazad van, h a saválló a legjobb!
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20077 Dátum: 2012.09.22 szombat, 18:07:27 »

na bakker...ennyire rákaptatok... eplus2

akkor mennyi kellene kb irjátok össze...ok?

Hzsolt 2db
Hogyé fogod adni? Ha jó áron lesz, akkor nemtökölök vele, van elég dolgom. Ha a találkozóra elhozod/küldöd akkor nem kellene postázni sem.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20078 Dátum: 2012.09.22 szombat, 18:12:45 »

Kedves Bunyek!
A turbócső átalakitásnál a saválló csövekkel való helyettesitéssel maximálisan egyetértek, ha van az ember közelében egy még igazi szakember, aki tud megrendelésre minta után méretre dolgozni. Én Budapesttől 100 Km-re lakom és nem találtam ilyen szakembert. Olyat igen, aki megmagyarázta nekem miért is nem lehet megcsinálni. Az a tapasztalatom, tisztelet a kivételnek, az emberek elfeleltettek minőségi munkát végezni, és ráadásul dolgozni se keljen. Azt az egy nyanvadt coolerre menő csövet nem birtam megcsináltatni, amit nem tudtam helyttesíteni szabvány idomokkal. falbav
Tisztelettel László! worship
Ezt szerintem azért mondták mert amennyiért megcsinálták volna, annyit nem adtál volna érte. Ha meg olcsón csinálja akkor neki nem jó. Nekem is szokott ilyen lenni, csak én nem beszélek mellé, megmondom, h ennyi és kész. Mindenkinek a saját zsebe fontos. Aztán lehet meghaladta a képességeiket is.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #20079 Dátum: 2012.09.22 szombat, 18:14:39 »

Kedves László!

Sajnos tisztában vagyok a Magyarországi szakembernek nevezett valakik nevetséges munkához való hozzáállásáról,plusz hatalmas nagy szakmai hozzáértéséről mig valamit ténylegesen meg kell valósitani és csinálni.
Szánalmas.
De elmondtam azt is hogy ha valami ad egy szettet kölcsönbe akkor szerintem max 20-ból megcsinálják akik nekem csövezték a rendszert...Hát senki nem szólt eddig...
Kedves Bunyek!
Sajnos az általad felajánlott lehetőségről nem tudtam. Privátban kereslek a részletekről.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #20080 Dátum: 2012.09.22 szombat, 18:15:11 »

na bakker...ennyire rákaptatok... eplus2

akkor mennyi kellene kb irjátok össze...ok?

Hzsolt 2db
ára kb??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #20081 Dátum: 2012.09.22 szombat, 18:27:38 »

Ezt szerintem azért mondták mert amennyiért megcsinálták volna, annyit nem adtál volna érte. Ha meg olcsón csinálja akkor neki nem jó. Nekem is szokott ilyen lenni, csak én nem beszélek mellé, megmondom, h ennyi és kész. Mindenkinek a saját zsebe fontos. Aztán lehet meghaladta a képességeiket is.
Tisztelt Fórumtárs!
Tisztában vagyok azzal milyen árkatagoriába tartozott volna a turbócsövek legyártása. Nem itt volt a baj. El sem jutottunk az ár kérdésig, mert mikor meglátták mit kérek(vittem a mintákat) rögtön a vakarodzással kezték. Ahol képesek lettek volna profi munkát végezni, ott kerek perec megmondta a tulaj, neki ez nem kifizetődő munka. Rákérdeztem, és mi az? Azt mondta egy adott minta alapján elkészitett darabból, legalább 500db-os megrendelés. Tudni illik, ilyenkor nem kell átprogramozni a hajlitó és a lézer hegesztő gépeket. Én azért még bizom abban, léteznek olyan kimondottan jó szakemberek, akik megcsinálják az ilyen munkát is, csak egyre kevesebben vannak, mert az elmúlt 20 évben nem volt sajnos szakmunkás képzés! Kiment a divatból.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #20082 Dátum: 2012.09.22 szombat, 19:11:29 »

ára kb??

kb 5000ft de a két vastag cső ami megy a kocsira az nincs benne..
Naplózva
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #20083 Dátum: 2012.09.22 szombat, 19:38:53 »

Az elég furcsa lenne ha ledugózott EGR-től baj lenne.%Hányuknak már állna a gép.Maf szenzort pucoljátok ki.
Mivel lenne a legjobb megtisztítani mert már olvastam és hallottam sokmindent.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #20084 Dátum: 2012.09.22 szombat, 19:42:22 »

kb 5000ft de a két vastag cső ami megy a kocsira az nincs benne..

engem továbbra is érdekel, meg nekem kéne vele cső is, meg bilincs is vigyor3 vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #20085 Dátum: 2012.09.22 szombat, 19:47:54 »

kb 5000ft de a két vastag cső ami megy a kocsira az nincs benne..

Engem is érdekelne, de ugye nekem TDDI-m van facelift előtti Cheesy de nekem is úgy kellene, hogy a felszereléséhez minden cső-bilincs+kutyus f.ca hozzá  eplus2  nyes
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #20086 Dátum: 2012.09.22 szombat, 19:52:36 »

Engem is érdekelne, de ugye nekem TDDI-m van facelift előtti Cheesy de nekem is úgy kellene, hogy a felszereléséhez minden cső-bilincs+kutyus f.ca hozzá  eplus2  nyes

Bunyeknak is DI-je van  integet2
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20087 Dátum: 2012.09.22 szombat, 19:58:06 »

Mivel lenne a legjobb megtisztítani mert már olvastam és hallottam sokmindent.
A MAF szenzort féktisztítóval.Van róla videó a YOU TOUBe-n.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #20088 Dátum: 2012.09.22 szombat, 20:01:58 »

A MAF szenzort féktisztítóval.Van róla videó a YOU TOUBe-n.
Ok azt láttam.Köszönöm!
Naplózva
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #20089 Dátum: 2012.09.22 szombat, 20:10:41 »

Tisztelt Fórumtárs!
E hó 18-án csináltuk meg, Szili Fórumtárs 6 sebességes váltóval ellátott gépén, az izzitógyertya cserével egybekötve a teljes turbócső bandázsolást. Mondhatom nagyon jól, és esztétikusan sikerült megcsinálni. A turbócsövek kiszerelésével volt egy kis szivás de a beszerelés már gondnélkül ment. Még a sebváltó elött lévő acél gyürüvel megerősitett rezgés csillapitót is bebandázsoltuk. Tapasztalat: nem veszitett sokat a rugalmasságából, és még igy is megfelelő a csillapitása. A gépezetnél hamarabb kiépül a turbónyomás, és érezhetően dinamikusabb lett az autó. Ha hamarabb feleszmélek, akkor csak bandázsoltam volna a saját autómnál a csöveket, a teljes szilikon+fémcső kombináció helyett. Csak ajánlani tudom, nem fogod megbánni, és szerintem strapabiróbbak lesznek a csövek, az állandóan változó terhelésekkel szemben. Nekem már közel hat hónapja teszi a dolgát kifogástalanul az az egy bandázsolt cső, amit nem tudtam helyettesíteni, és legyártatni.(5 sebességes váltónál a menetirány szerinti jobb coolerre menő cső) Sok sikert a munkához wave
Tisztelettel László! worship
worship worship thumbup poigneemain Nagyon jó lett és érezhető a változás főleg 5 vagy 6-ba gyorsításkor.
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20090 Dátum: 2012.09.22 szombat, 20:30:19 »

van az alján egy leeresztő csavar ha jól megnézed.
Már csak a tapasztalat kellene. Mennyi idő alatt telik meg, stb.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #20091 Dátum: 2012.09.22 szombat, 20:42:12 »

engem továbbra is érdekel, meg nekem kéne vele cső is, meg bilincs is vigyor3 vigyor3

Amit felraktam csövet volt a legdrágább pontja a dolognak 2400ft/m.....ez nyomás,olaj,benzin,viz,petróleum,stb álló.....de bármilyen 18-as cső jó(pl vizcső is)..meg bilincsek se olcsók normális 3-400ft darabja.
ezeket megtudná venni mindenki, de ha annyira kell akkor megoldhatjuk de akkor annyival drágább értelemszerűen.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #20092 Dátum: 2012.09.22 szombat, 20:43:01 »

Már csak a tapasztalat kellene. Mennyi idő alatt telik meg, stb.  Wink

hát én úgy szeretném ha 15.000-es szerviz alkalmával elég legyen kiüriteni... eplus2
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20093 Dátum: 2012.09.22 szombat, 20:44:17 »

hát én úgy szeretném ha 15.000-es szerviz alkalmával elég legyen kiüriteni... eplus2
Úgy rendben is lenne. Hajrá, Ne fórumozz, vezessé!  nyes integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #20094 Dátum: 2012.09.22 szombat, 20:47:34 »

Úgy rendben is lenne. Hajrá, Ne fórumozz, vezessé!  nyes integet2

nyugi megyek krakkóba nemsoká megküldjük...addig bennt lessz a nagy csúcs is már remélem ha megjön a 4 porlasztó.....
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20095 Dátum: 2012.09.22 szombat, 20:55:48 »

nyugi megyek krakkóba nemsoká megküldjük...addig bennt lessz a nagy csúcs is már remélem ha megjön a 4 porlasztó.....
Ez a válaszod újabb kérdést vet fel!  eplus2

?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
akela
Vendég
« Új hozzászólás #20096 Dátum: 2012.09.22 szombat, 22:18:02 »

Amit felraktam csövet volt a legdrágább pontja a dolognak 2400ft/m.....ez nyomás,olaj,benzin,viz,petróleum,stb álló.....de bármilyen 18-as cső jó(pl vizcső is)..meg bilincsek se olcsók normális 3-400ft darabja.
ezeket megtudná venni mindenki, de ha annyira kell akkor megoldhatjuk de akkor annyival drágább értelemszerűen.
Ez be...sz.rás.
Engem is érdekelne,sajna se időm,se lehetőségem nem lenne legyártani.
Kiváncsi leszek az eredményre. integet2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #20097 Dátum: 2012.09.22 szombat, 22:30:25 »

Ez a válaszod újabb kérdést vet fel!  eplus2

?

mi a kérdés?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20098 Dátum: 2012.09.22 szombat, 22:34:26 »

mi a kérdés?
milyen nagy csúcs?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #20099 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 12:27:21 »

milyen nagy csúcs?

Aha..szóval nem olvasod alaposan a fórumot.. eplus2
Egy tuning emberkével összeálltam és lett gyártatva nagyobb porlasztócsúcs DI-be....beis lett rakva, de valami kosz mehetett bele az összerakásnál, kapkodtunk is...és az egyik csúcs megragadt....kilessz ultrahangozva de vettem 4 másik porlasztót amibe beleakarom rakni de még nem jött meg és úgy megy a kocsiba vissza....elég durván ment meg kokszolt mikor bennt volt amugy... eplus2
ennyi röviden.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 395 396 397 398 399 400 401 [402] 403 404 405 406 407 408 409 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.272 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.