Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:59:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 397 398 399 400 401 402 403 [404] 405 406 407 408 409 410 411 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14658972 alkalommal)
0 Felhasználó és 126 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20150 Dátum: 2012.09.26 szerda, 19:31:16 »

Ha jól vagyok értesülve az N7BB az a PUG motor,az N7BA meg még Ford motor Smiley De ha tévedek,majd az okosak kijavítanak Smiley Mind a kettő amúgy 2.0 tdci és 130 lovas.
MK3-ban nincs pug motor.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #20151 Dátum: 2012.09.26 szerda, 19:34:23 »

MK3-ban nincs pug motor.

Tudom Smiley De amikor beírtam a netkeresőbe az N7BA-t akkor az MK4est adta ki,az meg már csak PUG-gal volt,nem?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20152 Dátum: 2012.09.26 szerda, 19:36:52 »

Tudom Smiley De amikor beírtam a netkeresőbe az N7BA-t akkor az MK4est adta ki,az meg már csak PUG-gal volt,nem?
Nem...1,8 TDCi ford a legjavából.. eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #20153 Dátum: 2012.09.26 szerda, 19:38:08 »

Nem...1,8 TDCi ford a legjavából.. eplus2

Ami még 1.8 szívóként kezdte pályafutását talán a Sierrában?  eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #20154 Dátum: 2012.09.26 szerda, 19:39:11 »

Nos kicseréltük az üzemanyagszűrőt jól megjárattam a motort párszor indítoztam beindult,aztán kezdte megint a hülyeséget,nem indult... tekertettem lámpa kigyulladt... falbav ugyan azok a tünetek továbbra is.Tegnap megnézettem diaggal...de mint már írtam az azt jelezte h 4 porlasztó + nagynyomású szivattyú baj van. Nem tudom,h ford márkaszervizbe mennyivel mondanak pontosabb diagot.
Lehet még attól is,hogy valahol fel levegősödik az üzarendszer.Nincs szivárgás a csúcsok körül-résolajcsöveknél,üza cső csatiknál?

Amúgy a cmp csere az ilyen esetben rutin!Megveszed-cseréled-örülsz.Ha nem az a baj,sajnos akkor nagyságrendekkel többe is kerülhet a javítás.

Megnézetted diaggal....hol?Autóvillamosságissal?Azért mert a korai tdci-k kommunikációjával zűrök vannak,és sajnos vagy semmit nem tudnak kiolvasni belőle,vagy csak falsot!
Na pont ennyivel tud többet a gyári diagnosztika!Az 100%-os eredményt ad a kiolvasásnál!Pont ezért javasoltam.

Hozzáteszem hallottam olyan szerelőről is,aki azt mondta hogy az ő cucca kitudja olvasni a korai tdci-ket is,és kiderült,hogy mindig csak bekamuzta a hibakódot.Ha csak 10ből 1 palimadarat megfogott egy levegősödő rendszerrel,arról bizony legombolt 2-3kilót üza rendszer javítás címszó alatt.

Nem jársz pesten? Be kéne vinned Vikhez,ő megbízható,és szakszervízben dolgozik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20155 Dátum: 2012.09.26 szerda, 19:41:53 »

Tudom Smiley De amikor beírtam a netkeresőbe az N7BA-t akkor az MK4est adta ki,az meg már csak PUG-gal volt,nem?
Mármint az N7BB-t írta MK4-re nem?
Olyat találtam én is, de aztán ahol alkatrészeket kerestem, ott még MK4-re sem dobott N7BB-t.
Amúgy 2006-os az autóm...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #20156 Dátum: 2012.09.26 szerda, 19:59:43 »

Ami még 1.8 szívóként kezdte pályafutását talán a Sierrában?  eplus2

Sierrában 1.8 csak tádé volt, szívó meg 2.3-as. Fiestában, Escortban volt 1.8 szívó.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
.macika.
Vendég
« Új hozzászólás #20157 Dátum: 2012.09.26 szerda, 20:03:20 »

Lehet még attól is,hogy valahol fel levegősödik az üzarendszer.Nincs szivárgás a csúcsok körül-résolajcsöveknél,üza cső csatiknál?

Amúgy a cmp csere az ilyen esetben rutin!Megveszed-cseréled-örülsz.Ha nem az a baj,sajnos akkor nagyságrendekkel többe is kerülhet a javítás.

Megnézetted diaggal....hol?Autóvillamosságissal?Azért mert a korai tdci-k kommunikációjával zűrök vannak,és sajnos vagy semmit nem tudnak kiolvasni belőle,vagy csak falsot!
Na pont ennyivel tud többet a gyári diagnosztika!Az 100%-os eredményt ad a kiolvasásnál!Pont ezért javasoltam.

Hozzáteszem hallottam olyan szerelőről is,aki azt mondta hogy az ő cucca kitudja olvasni a korai tdci-ket is,és kiderült,hogy mindig csak bekamuzta a hibakódot.Ha csak 10ből 1 palimadarat megfogott egy levegősödő rendszerrel,arról bizony legombolt 2-3kilót üza rendszer javítás címszó alatt.

Nem jársz pesten? Be kéne vinned Vikhez,ő megbízható,és szakszervízben dolgozik.
Nem kifejezett ford szakszervizben olvastattam hanem egy márkafüggetlen szervizben...Legközelebb kecskeméten van ford mákaszerviz,asszem elviszem oda,csak nem tudom ott 100% bizti lesz a diag...?!Kezdem unni,az ide 3000 oda 14000 amoda 8000 és a kocsi még mindig rossz..
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #20158 Dátum: 2012.09.26 szerda, 20:08:47 »

Nem kifejezett ford szakszervizben olvastattam hanem egy márkafüggetlen szervizben...Legközelebb kecskeméten van ford mákaszerviz,asszem elviszem oda,csak nem tudom ott 100% bizti lesz a diag...?!Kezdem unni,az ide 3000 oda 14000 amoda 8000 és a kocsi még mindig rossz..
elhiszem,és maximálisan átérzem a helyzeted.
Általában 6e ft körüli összeget kérnek el a gyári diagnosztikáért,de ezt előre le is tudod fixálni.
Kellenek a hibakódok.Sajnos a te évjáratú autódat szinte csak a gyári diagnosztikával lehet teljesen megbízhatóan kiolvasni.Ehhez azonban nem ártana,ha éppen akkor villogna az izzítás jelző is.Akkor tuti lesz hibakód.Ha megkapod a hibakódokat (pl:p0251),azokkal gyere ide vissza,és meglátjuk,hogy miről is van szó.Előfordulhat,hogy simán odabökik neked a hiba leírását,amit a diagcucc kiír,de te kérd el a P-vel kezdődő hibakódot!!!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #20159 Dátum: 2012.09.26 szerda, 20:30:07 »

Nem kifejezett ford szakszervizben olvastattam hanem egy márkafüggetlen szervizben...Legközelebb kecskeméten van ford mákaszerviz,asszem elviszem oda,csak nem tudom ott 100% bizti lesz a diag...?!Kezdem unni,az ide 3000 oda 14000 amoda 8000 és a kocsi még mindig rossz..
Szia! Ford szervizes hibakód nélkül itt sem tudnak neked segíteni.Én a múlt héten jártam végig ezt a tortúrát.A szervizben kérd el a kódokat kinyomtatva mert a megrázó hírek miatt valószínű hogy elfelejted.Az igazság az, hogy én kapásból el sem hittem amit mondtak.Végig próbáltam a fórumtársak által javasolt dolgokat.
Naplózva
.macika.
Vendég
« Új hozzászólás #20160 Dátum: 2012.09.26 szerda, 22:01:07 »

Klassz ez a fórum,köszönöm  a segítségeteket,ötleteiteket,mindenképp megfogadom a tanácsaitokat és amint tehetem beviszem a fordhoz.Addig parkolópályára teszem a gépet.  rinya Mert félő h tényleg helyzetszenzor baja van és ha 1x csak úgy ál le alattam h többet nem indul el akk bajban leszek,u h marad a pihi 1-2 hetet.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20161 Dátum: 2012.09.26 szerda, 22:38:50 »

Klassz ez a fórum,köszönöm  a segítségeteket,ötleteiteket,mindenképp megfogadom a tanácsaitokat és amint tehetem beviszem a fordhoz.Addig parkolópályára teszem a gépet.  rinya Mert félő h tényleg helyzetszenzor baja van és ha 1x csak úgy ál le alattam h többet nem indul el akk bajban leszek,u h marad a pihi 1-2 hetet.
Én az olajcserédre reagálnék:Az,hogy kicsit túl mentél 10e km-en nem zavar mert 15e-ig is elmehetsz vele bőven.Gyárilag 20e km-t írnak de a 15e km a reális.Az olajszürő csere elmaradása súlyos hiba.Minden olaj cserekor cserélem én.Abból még nem lett baj.Nézd meg milyen szinü a CMP jeladód mert ha még fekete akkor gyorsan csere szürkére!!!.A hibakód azért lett a csúcsokra mert mikor leállt meg nem indult nem kapott üzemanyagot.A gyári diagnak kell a jeladóra hiba kódot adni.Aztán ha ezen túl vagy és netán nem jött be akkor megnézetném a balelső sárvédőben lévő diesel vezérlő modult nincs-e valami hiba vele.Erről azt kell tudni,hogy a te kocsidban akár az enyémben is vagyis az első face liftig ez a vezérlő modul külön van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
bogyo70
Vendég
« Új hozzászólás #20162 Dátum: 2012.09.27 csütörtök, 08:10:10 »

Bocs elírtam.

Azt Fordéktól szokás az újat.
Vagy fel is újíttathatod.
136 LE? Azt hogy?  Shocked
Naplózva
.macika.
Vendég
« Új hozzászólás #20163 Dátum: 2012.09.27 csütörtök, 09:43:51 »

Én az olajcserédre reagálnék:Az,hogy kicsit túl mentél 10e km-en nem zavar mert 15e-ig is elmehetsz vele bőven.Gyárilag 20e km-t írnak de a 15e km a reális.Az olajszürő csere elmaradása súlyos hiba.Minden olaj cserekor cserélem én.Abból még nem lett baj.Nézd meg milyen szinü a CMP jeladód mert ha még fekete akkor gyorsan csere szürkére!!!.A hibakód azért lett a csúcsokra mert mikor leállt meg nem indult nem kapott üzemanyagot.A gyári diagnak kell a jeladóra hiba kódot adni.Aztán ha ezen túl vagy és netán nem jött be akkor megnézetném a balelső sárvédőben lévő diesel vezérlő modult nincs-e valami hiba vele.Erről azt kell tudni,hogy a te kocsidban akár az enyémben is vagyis az első face liftig ez a vezérlő modul külön van.
Olajcserekor mindig van olajszűrő is cserélve benne,üzemanyagszűrő nem volt, egészen tegnapig.Köszi az ötleteket Smiley
Naplózva
.macika.
Vendég
« Új hozzászólás #20164 Dátum: 2012.09.27 csütörtök, 10:04:32 »

Tud valaki CMP jeladót újat gyárit barátságos áron?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #20165 Dátum: 2012.09.27 csütörtök, 13:59:02 »

Tud valaki CMP jeladót újat gyárit barátságos áron?
Én próba céllal tudok kolcsonadni egyet Bp-en, kideritendo az a gond-e.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #20166 Dátum: 2012.09.27 csütörtök, 15:37:26 »

Én próba céllal tudok kolcsonadni egyet Bp-en, kideritendo az a gond-e.
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko86
Vendég
« Új hozzászólás #20167 Dátum: 2012.09.28 péntek, 13:42:23 »

Sziasztok!

Évente cserélgetjük a kipufogógáz visszavezető szelepeket és a méltányossági elbírálási kérelmünkre a negyedik!!! napon méltóztattak választ adni a soproni márkaszervizben, amely így szólt: "vigyem be a számlát, amit az előző cserekor az Auto Fort-ban kaptunk, mert anélkül nem tudják kérni a vezérképviseletet a méltányosság elbírálására". Botrány, hogy ezt nem tudták rögtön az első nap, még az autó betrélezésekor közölni. Az autónak közben folyamatosan menni kellene, mert munkaeszköz, de most már ötödik napja áll.

Abban sem vagyok biztos, hogy a hibát képesek diagnosztizálni, mert ezek után kicsit elbizonytalanodtam, már ami a szakértelmüket illeti. (korábban is voltak kellemetlen tapasztalataink a fent említett helyszínen)

Az autót a múlt hét egyik reggelén nem lehetett indítani. Elkezdett nagyon büdös fehéres-kékes füstöt nyomni és 3mp után le is állt. (Valós 170e km, 2005-ös évjáratú EU4-es 2.2TDCI, szinte kizárólag országúti, autópályás használat)

Tehát: érdeklődnék, hogy dugózás után esetleg ki lehet-e írni az EGR szelepet a vezérlőprogramból?
Plusz keresnék egy olyan szerelőt a környéken, aki ért hozzá és nem akar minden áron átverni.

Ezer köszönet!
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #20168 Dátum: 2012.09.28 péntek, 13:43:54 »

Sziasztok!

Évente cserélgetjük a kipufogógáz visszavezető szelepeket és a méltányossági elbírálási kérelmünkre a negyedik!!! napon méltóztattak választ adni a soproni márkaszervizben, amely így szólt: "vigyem be a számlát, amit az előző cserekor az Auto Fort-ban kaptunk, mert anélkül nem tudják kérni a vezérképviseletet a méltányosság elbírálására". Botrány, hogy ezt nem tudták rögtön az első nap, még az autó betrélezésekor közölni. Az autónak közben folyamatosan menni kellene, mert munkaeszköz, de most már ötödik napja áll.

Abban sem vagyok biztos, hogy a hibát képesek diagnosztizálni, mert ezek után kicsit elbizonytalanodtam, már ami a szakértelmüket illeti. (korábban is voltak kellemetlen tapasztalataink a fent említett helyszínen)

Az autót a múlt hét egyik reggelén nem lehetett indítani. Elkezdett nagyon büdös fehéres-kékes füstöt nyomni és 3mp után le is állt. (Valós 170e km, 2005-ös évjáratú EU4-es 2.2TDCI, szinte kizárólag országúti, autópályás használat)

Tehát: érdeklődnék, hogy dugózás után esetleg ki lehet-e írni az EGR szelepet a vezérlőprogramból?
Plusz keresnék egy olyan szerelőt a környéken, aki ért hozzá és nem akar minden áron átverni.

Ezer köszönet!

Miért kéne kiírni a programból az EGR-t? Elég,ha dugózod,és néha kitörlöd a hibakódot egy kódolvasóval  integet2
Naplózva
Lacko86
Vendég
« Új hozzászólás #20169 Dátum: 2012.09.28 péntek, 13:51:38 »

Miért kéne kiírni a programból az EGR-t? Elég,ha dugózod,és néha kitörlöd a hibakódot egy kódolvasóval  integet2

És mibe kerül egy ilyen kódolvasó? Az autó édesapámé, de végső tanácstalanságomban már én írtam Smiley Amúgy off olaszt hajtok.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #20170 Dátum: 2012.09.28 péntek, 13:55:47 »

És mibe kerül egy ilyen kódolvasó? Az autó édesapámé, de végső tanácstalanságomban már én írtam Smiley Amúgy off olaszt hajtok.

Tizenpárezer forint. Az töredéke egy EGR-szelepnek. Mellesleg az mindig elfog romlani,mert lekormolódik,beragadt,hibakód. A szervíz meg nem kitisztítja,hanem cserélik,mert nekik az jobb...Smiley
Naplózva
Lacko86
Vendég
« Új hozzászólás #20171 Dátum: 2012.09.28 péntek, 13:58:26 »

Tizenpárezer forint. Az töredéke egy EGR-szelepnek. Mellesleg az mindig elfog romlani,mert lekormolódik,beragadt,hibakód. A szervíz meg nem kitisztítja,hanem cserélik,mert nekik az jobb...Smiley

És a zöldkártyán nem hasal el így az autó?

Nem nagyon értek ezekhez a dolgokhoz... be tudnál linkelni nekem esetleg egy ilyen kódolvasót? Egyáltalán hol lehet ilyet kapni?
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #20172 Dátum: 2012.09.28 péntek, 14:01:11 »

És mibe kerül egy ilyen kódolvasó? Az autó édesapámé, de végső tanácstalanságomban már én írtam Smiley Amúgy off olaszt hajtok.
nekem ilyen (is) van, ez is tökéletesen törli a hibát.
http://www.ebay.com/itm/U380-OBD2-OBDII-LCD-Car-Diagnostic-Engine-Scanner-Trouble-Fault-Code-Reader-/170798774219?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27c46677cb
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Lacko86
Vendég
« Új hozzászólás #20173 Dátum: 2012.09.28 péntek, 14:03:29 »


http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&pid=857215
És ez milyen szerintetek?
Milyen gyakran dob egyébként hibakódot? Mindig letilt olyankor vészprogramra?
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #20174 Dátum: 2012.09.28 péntek, 14:05:45 »

http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&pid=857215
És ez milyen szerintetek?
Milyen gyakran dob egyébként hibakódot? Mindig letilt olyankor vészprogramra?

Semmit nem tilt elvileg,és változó mikor dob...párszáz km-enként. De elég havi 1szer törölni Smiley
A zöldkártyán meg nem fog elhasalni,szvsz.
Naplózva
Lacko86
Vendég
« Új hozzászólás #20175 Dátum: 2012.09.28 péntek, 14:14:13 »

Semmit nem tilt elvileg,és változó mikor dob...párszáz km-enként. De elég havi 1szer törölni Smiley
A zöldkártyán meg nem fog elhasalni,szvsz.

Szuper. Tetszik ez a megoldás. Bár lehet most a cserével megy még egy évet így az autó...
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #20176 Dátum: 2012.09.28 péntek, 14:15:28 »

Szuper. Tetszik ez a megoldás. Bár lehet most a cserével megy még egy évet így az autó...

Őszintén? Csere után 2000km-el vegyétek le az EGR-t és nézzetek bele...csupa kosz lesz. A végleges megoldás a dugó+szívósor tisztítás.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #20177 Dátum: 2012.09.28 péntek, 14:18:43 »

És a zöldkártyán nem hasal el így az autó?

Nem nagyon értek ezekhez a dolgokhoz... be tudnál linkelni nekem esetleg egy ilyen kódolvasót? Egyáltalán hol lehet ilyet kapni?

Műszakin nem néznek NOx kibocsájtást, szóval nem okoz gondot. Ha van notebookod, vagy androidos (többire nem tudom van-e program) telefonod, akkor keress ELM327-et e-bayen (mobilhoz Bluetooth-ost, Notebookhoz USB-st). 6-7 ezer körül megvan szállítással.
Nekem az EU4-es 2.0 TDCi 100-150km után jelez.

De mielőtt még nekiugrasz a dugózásnak várd meg, míg itt megerősítik a hozzáértők, hogy nem megy vészüzembe az EU4-es 2.2, ha ledugózod az EGR-t.
Naplózva
Lacko86
Vendég
« Új hozzászólás #20178 Dátum: 2012.09.28 péntek, 14:23:33 »

Műszakin nem néznek NOx kibocsájtást, szóval nem okoz gondot. Ha van notebookod, vagy androidos (többire nem tudom van-e program) telefonod, akkor keress ELM327-et e-bayen (mobilhoz Bluetooth-ost, Notebookhoz USB-st). 6-7 ezer körül megvan szállítással.
Nekem az EU4-es 2.0 TDCi 100-150km után jelez.

De mielőtt még nekiugrasz a dugózásnak várd meg, míg itt megerősítik a hozzáértők, hogy nem megy vészüzembe az EU4-es 2.2, ha ledugózod az EGR-t.

Egyelőre nem ugrok neki és szerintem magam meg sem tudom csinálni, mert kb azt sem tudom hol az EGR az autón vigyor3
Viszont felmerült bennem egy kérdés: ahhoz hogy ledugózzam ki kell cseréltetnem a széthullott EGR szelepet az autón? Tehát ha most azt mondom a soproniaknak, hogy köszöm szépen, de belőletek nem kérek, elhozatom az autót, valaki ledugózza nekem, veszek egy ilyen kiolvasó cumót, akkor ez járható út? Vagy előtte cseréltessem ki 120ezerért  szomoru1 és utána állhatok csak neki?
A kérdés viszonylag sürgős, hiszen nagyjából talán ma tudnak nekiállni az autónak és ha a dugó mellett döntök, akkor le kell állíttatni a folyamatot és keresni egy soproni szerelőt, aki ledugózza nekem.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #20179 Dátum: 2012.09.28 péntek, 14:26:56 »

Egyelőre nem ugrok neki és szerintem magam meg sem tudom csinálni, mert kb azt sem tudom hol az EGR az autón vigyor3
Viszont felmerült bennem egy kérdés: ahhoz hogy ledugózzam ki kell cseréltetnem a széthullott EGR szelepet az autón? Tehát ha most azt mondom a soproniaknak, hogy köszöm szépen, de belőletek nem kérek, elhozatom az autót, valaki ledugózza nekem, veszek egy ilyen kiolvasó cumót, akkor ez járható út? Vagy előtte cseréltessem ki 120ezerért  szomoru1 és utána állhatok csak neki?
A kérdés viszonylag sürgős, hiszen nagyjából talán ma tudnak nekiállni az autónak és ha a dugó mellett döntök, akkor le kell állíttatni a folyamatot és keresni egy soproni szerelőt, aki ledugózza nekem.

Szétesve? Mi esett szét abban?

Én a helyedben a dugózás mellett döntenék.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #20180 Dátum: 2012.09.28 péntek, 14:27:19 »

Egyelőre nem ugrok neki és szerintem magam meg sem tudom csinálni, mert kb azt sem tudom hol az EGR az autón vigyor3
Viszont felmerült bennem egy kérdés: ahhoz hogy ledugózzam ki kell cseréltetnem a széthullott EGR szelepet az autón? Tehát ha most azt mondom a soproniaknak, hogy köszöm szépen, de belőletek nem kérek, elhozatom az autót, valaki ledugózza nekem, veszek egy ilyen kiolvasó cumót, akkor ez járható út? Vagy előtte cseréltessem ki 120ezerért  szomoru1 és utána állhatok csak neki?
A kérdés viszonylag sürgős, hiszen nagyjából talán ma tudnak nekiállni az autónak és ha a dugó mellett döntök, akkor le kell állíttatni a folyamatot és keresni egy soproni szerelőt, aki ledugózza nekem.
bontott egr+dugó??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #20181 Dátum: 2012.09.28 péntek, 14:35:13 »

Egyelőre nem ugrok neki és szerintem magam meg sem tudom csinálni, mert kb azt sem tudom hol az EGR az autón vigyor3
Viszont felmerült bennem egy kérdés: ahhoz hogy ledugózzam ki kell cseréltetnem a széthullott EGR szelepet az autón? Tehát ha most azt mondom a soproniaknak, hogy köszöm szépen, de belőletek nem kérek, elhozatom az autót, valaki ledugózza nekem, veszek egy ilyen kiolvasó cumót, akkor ez járható út? Vagy előtte cseréltessem ki 120ezerért  szomoru1 és utána állhatok csak neki?
A kérdés viszonylag sürgős, hiszen nagyjából talán ma tudnak nekiállni az autónak és ha a dugó mellett döntök, akkor le kell állíttatni a folyamatot és keresni egy soproni szerelőt, aki ledugózza nekem.

EGR dugózás 15-20 perc alatt megvan (ha EGR-t is, szívósort is tisztítgatni akarsz az már pár óra), és nagyon egyszerű művelet. Ha van egy használható crova-készleted nem okozhat gondot.

A ledugózás utáni jósághoz megint meg kell várni valakit, aki kicsit jobban képben van az EU4-es 2.2-esekkel kapcsolatban. Én ÚGY EMLÉKSZEM, hogy akkor megy vészüzembe, ha az EGR annyira elkoszolódik, hogy a motor nem tudja nyitni/csukni a szelepet (és leég?). Ilyenkor már lehet nem segít a dugózás és a kitisztítás, mert folyton nyitogatni próbálja, és nem elégtelen áramlás, hanem a nyitás/zárás hiánya miatt letilt. Szerintem ha itt megerősítik, hogy a ledugózástól nem lesz vészüzem, akkor felejtsétek el az új EGR-t, és keressetek egy bontott működőt (ez mondjuk nehéz lehet itthon), és amellé dugózzátok le.

Szerk: Részecskeszűrő van a kocsin?
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.28 péntek, 14:37:08 írta tpmportal » Naplózva
Lacko86
Vendég
« Új hozzászólás #20182 Dátum: 2012.09.28 péntek, 15:11:35 »

EGR dugózás 15-20 perc alatt megvan (ha EGR-t is, szívósort is tisztítgatni akarsz az már pár óra), és nagyon egyszerű művelet. Ha van egy használható crova-készleted nem okozhat gondot.

A ledugózás utáni jósághoz megint meg kell várni valakit, aki kicsit jobban képben van az EU4-es 2.2-esekkel kapcsolatban. Én ÚGY EMLÉKSZEM, hogy akkor megy vészüzembe, ha az EGR annyira elkoszolódik, hogy a motor nem tudja nyitni/csukni a szelepet (és leég?). Ilyenkor már lehet nem segít a dugózás és a kitisztítás, mert folyton nyitogatni próbálja, és nem elégtelen áramlás, hanem a nyitás/zárás hiánya miatt letilt. Szerintem ha itt megerősítik, hogy a ledugózástól nem lesz vészüzem, akkor felejtsétek el az új EGR-t, és keressetek egy bontott működőt (ez mondjuk nehéz lehet itthon), és amellé dugózzátok le.

Szerk: Részecskeszűrő van a kocsin?

Na megszületett a döntés: felhívtak a soproni Fordosok és közölték, hogy elutasítják a méltányossági kérelmet, mert az Auto Fortban (ahol előzőleg egy éve cserélték az EGR-t) rosszul végezték a munkát, mert a számlán csak egy alátét és nem kettő szerepel. Ez már szerintem a vicc kategória, belekötnek fűbe fába, csak hogy fizessen az ügyfél. Egyébként jövő hét közepén tudnának nekiállni a munkának, ami másfél hét kiesés.
Hétfőn reggel egy autómentő elviszi tőlük az autót (mert be sem indul) és elviszi egy dízeles szakihoz, aki ledugózza az EGR-t. Addig ha nem nagy gond, kérnék tőletek tippeket, hogy mit csináljak a hibakódokkal, amit utána dob majd az autó.

Sem a dízeles szaki, sem én nem vagyunk róla meggyőződve, hogy az autó megjavul, ugyanis szerilte indulnia kellene, ha rossz az EGR (max vészüzemben), de ez azonnal leáll, szóval sanszos, hogy az injektorok is problémásak. Csak ugye a soproni Ford egy hibánál előrébb képtelen gondolkozni. De az, hogy a budapesti márkaszervizt szidják, az nálam kiveri a biztosítékot. Soha többet a környékükre sem megyek!!!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #20183 Dátum: 2012.09.28 péntek, 15:49:39 »

Na megszületett a döntés: felhívtak a soproni Fordosok és közölték, hogy elutasítják a méltányossági kérelmet, mert az Auto Fortban (ahol előzőleg egy éve cserélték az EGR-t) rosszul végezték a munkát, mert a számlán csak egy alátét és nem kettő szerepel. Ez már szerintem a vicc kategória, belekötnek fűbe fába, csak hogy fizessen az ügyfél. Egyébként jövő hét közepén tudnának nekiállni a munkának, ami másfél hét kiesés.
Hétfőn reggel egy autómentő elviszi tőlük az autót (mert be sem indul) és elviszi egy dízeles szakihoz, aki ledugózza az EGR-t. Addig ha nem nagy gond, kérnék tőletek tippeket, hogy mit csináljak a hibakódokkal, amit utána dob majd az autó.

Sem a dízeles szaki, sem én nem vagyunk róla meggyőződve, hogy az autó megjavul, ugyanis szerilte indulnia kellene, ha rossz az EGR (max vészüzemben), de ez azonnal leáll, szóval sanszos, hogy az injektorok is problémásak. Csak ugye a soproni Ford egy hibánál előrébb képtelen gondolkozni. De az, hogy a budapesti márkaszervizt szidják, az nálam kiveri a biztosítékot. Soha többet a környékükre sem megyek!!!

Akkor Auto Fortnak levél, hogy nem megfelelő munkát végeztek. De szánalmas az egész, nyilván nem azon az alátéten fog múlni, hogy bedöglik-e a szelep.  levele
Amúgy ha tökig nyitva ragad az EGR, akkor lehet, hogy azonnal leáll. Csak kíváncsiságból, melyik Auto-Fortban lett cserélve múltkor?
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.28 péntek, 18:27:14 írta tpmportal » Naplózva
Lacko86
Vendég
« Új hozzászólás #20184 Dátum: 2012.09.28 péntek, 16:09:22 »

Akkor Auto Fortnak levél, hogy nem megfelelő munkát végeztek. De szánalmas az egész, nyilván nem azon az alátéten fog múlni, hogy bedöglik-e a szelep.  levele
Amúgy ha tökik nyitva ragad az EGR, akkor lehet, hogy azonnal leáll. Csak kíváncsiságból, melyik Auto-Fortban lett cserélve múltkor?

A Könyves K. körútiban. Tök jók voltak a tapasztalataim velük. Kedvesek voltak, megvártak negyed órával zárás után, mert késve értem csak oda. Jó, persze, drága volt...
Szerintem nem ők hibáztak, hanem a soproniak akarják valakire rákenni a dolgokat, hogy fizessük ki a 120ezret a cseréért. Lehet, hogy rosszhiszeműnek tűnhetek, de ugye eleve a negyedik napon kérték a számlát az Auto Fortos javításról (kérhették volna rögtön akkor amikor bevitte a tréler). Tehát nekem úgy tűnik, hogy mindenbe bele akartak kötni, aztán amikor már másba nem lehetett, akkor közölték, hogy elutasítanak és elkezdték a másik Ford szerviz bemószerolását.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20185 Dátum: 2012.09.28 péntek, 16:58:06 »

Na megszületett a döntés: felhívtak a soproni Fordosok és közölték, hogy elutasítják a méltányossági kérelmet, mert az Auto Fortban (ahol előzőleg egy éve cserélték az EGR-t) rosszul végezték a munkát, mert a számlán csak egy alátét és nem kettő szerepel. Ez már szerintem a vicc kategória, belekötnek fűbe fába, csak hogy fizessen az ügyfél. Egyébként jövő hét közepén tudnának nekiállni a munkának, ami másfél hét kiesés.
Hétfőn reggel egy autómentő elviszi tőlük az autót (mert be sem indul) és elviszi egy dízeles szakihoz, aki ledugózza az EGR-t. Addig ha nem nagy gond, kérnék tőletek tippeket, hogy mit csináljak a hibakódokkal, amit utána dob majd az autó.

Sem a dízeles szaki, sem én nem vagyunk róla meggyőződve, hogy az autó megjavul, ugyanis szerilte indulnia kellene, ha rossz az EGR (max vészüzemben), de ez azonnal leáll, szóval sanszos, hogy az injektorok is problémásak. Csak ugye a soproni Ford egy hibánál előrébb képtelen gondolkozni. De az, hogy a budapesti márkaszervizt szidják, az nálam kiveri a biztosítékot. Soha többet a környékükre sem megyek!!!
Az is elképzelhető,hogy nyitva megragadt az EGR és ettől lefullad a motor.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
.macika.
Vendég
« Új hozzászólás #20186 Dátum: 2012.09.28 péntek, 18:19:49 »

Én próba céllal tudok kolcsonadni egyet Bp-en, kideritendo az a gond-e.
Sajnos messze vagyok pestől.  Sad  De nagyon köszönöm a lehetőséget. Smiley
Egyre jobban tetszik ez a fórum  vigyor3
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #20187 Dátum: 2012.09.28 péntek, 18:31:26 »

A Könyves K. körútiban. Tök jók voltak a tapasztalataim velük. Kedvesek voltak, megvártak negyed órával zárás után, mert késve értem csak oda. Jó, persze, drága volt...
Szerintem nem ők hibáztak, hanem a soproniak akarják valakire rákenni a dolgokat, hogy fizessük ki a 120ezret a cseréért. Lehet, hogy rosszhiszeműnek tűnhetek, de ugye eleve a negyedik napon kérték a számlát az Auto Fortos javításról (kérhették volna rögtön akkor amikor bevitte a tréler). Tehát nekem úgy tűnik, hogy mindenbe bele akartak kötni, aztán amikor már másba nem lehetett, akkor közölték, hogy elutasítanak és elkezdték a másik Ford szerviz bemószerolását.

Vik is ott dolgozik, aki sok klubtagnak szereli a gépét, és nagyon profi munkát végez. Persze lehet, hogy nem ő csinálta, de ettől függetlenül nem tudom hogy lehet úgy felrakni egy új EGR-t, hogy az egy éven belül tönkremenjen tőle. Egyszerűen f@szok voltak, hogy visszautasították.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #20188 Dátum: 2012.09.28 péntek, 18:43:23 »

EGR dugózás 15-20 perc alatt megvan (ha EGR-t is, szívósort is tisztítgatni akarsz az már pár óra), és nagyon egyszerű művelet. Ha van egy használható crova-készleted nem okozhat gondot.

A ledugózás utáni jósághoz megint meg kell várni valakit, aki kicsit jobban képben van az EU4-es 2.2-esekkel kapcsolatban. Én ÚGY EMLÉKSZEM, hogy akkor megy vészüzembe, ha az EGR annyira elkoszolódik, hogy a motor nem tudja nyitni/csukni a szelepet (és leég?). Ilyenkor már lehet nem segít a dugózás és a kitisztítás, mert folyton nyitogatni próbálja, és nem elégtelen áramlás, hanem a nyitás/zárás hiánya miatt letilt. Szerintem ha itt megerősítik, hogy a ledugózástól nem lesz vészüzem, akkor felejtsétek el az új EGR-t, és keressetek egy bontott működőt (ez mondjuk nehéz lehet itthon), és amellé dugózzátok le.

Szerk: Részecskeszűrő van a kocsin?
A ledugózástól nem lesz vészüzem!Csak Check Engine lámpa,ami ugye egy elm327-el törölgethető.

A vészüzem a tönkrement elektonikától van.Sajnos azt mindenképpen kikell cserélni,mert a 2.2es moci vészüzemre vált az egr-t mozgató elektonika hibája miatt.Ahogy az elektronika rendben van-az autó indulni fogés hibatörlés után ,megszűnik a hiba,fél perccel később már dugózható is!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Roy
Vendég
« Új hozzászólás #20189 Dátum: 2012.09.28 péntek, 18:45:08 »

Sziasztok!

Hálásan megköszönném segítségeteket az alábbi problémával kapcsolatosan.

Az autó egy 2004. novemberi gyártású MKIII-facelift 130LE-s 6 sebességes TDCI

A múlt héten közlekedtem az autómmal a kora esti órákban a 6-os úton. Nem volt forgalom, kb.100 km/h-ás sebességgel haladtam alacsony fordulaton nem gyorsítottam csak a sebességet tartottam. Ekkor azt vettem észre, mintha picit berángatna az autó. (Mivel szeles volt az idő, először azt hittem,hogy oldalsó széllökés billegteti be a kasztnit) Majd ezt követően több alkalommal is előfordul, hogy az autó alacsony fordulaton történő, nem túl intenzív gyorsításkor rángat. Illetve, hogy ha alacsony fordulaton közlekedem (pl: 1600-2000-es fordulat 100-120 km/h) és nagyon finoman engedem vissza a gázt, majd szintén finoman adagolva újra gázt adok, akkor is előfordul, hogy rángat. Amennyiben határozottan gázt adok, akkor pedig nem megfelelő teljesítménnyel gyorsul az autó. Egyértelműen minden sebességfokozatban és fordulatszám tartományban 35-40 %-kal gyengébb az autóm teljesítménye!!! Ebből fakadóan a végsebessége is kisebb. Korábban 200-ig gyakorlatilag erőteljesen húzott az autó, most kipróbáltam, óra szerinti 160-nál nem nagyon akar többet menni.

A műszerfalon semmilyen  hibaüzenetet nem kapok (nem dob ki porlasztócsúcs hibára utaló jelet sem), az alapjárata nagyon szép egyenletes, azonnal pöccre indul, valamint ha álló helyzetben üresben adok neki erősebb gázt, szépen felpörög a motor, nem érezni hogy bármely fordulatszámon is megakadna.

Amit még észrevettem, hogy a hátsó lökhárítója a kipufogó feletti résznél kicsit kormos. Előzőleg ilyen kormolódást soha nem tapasztaltam az autón! Nem tudom, hogy ez most csak azért van mert próbálgatom és jobban gyorsítgatok, mindenesetre most kormos  a kipufogó környéke.


Kedves fórumozók, nagyon szépen megköszönném ha bármilyen tippel, tanáccsal segítenétek! Nem tudom mi lehet a baja, és félek tőle, hogy ha csak úgy egyszerűen beviszem szervízbe, akkor elindul a saját pénzemen a kalandozás és a sötétben tapogatózás, magyarul drága pénzért cseréltetnék ki velem sorra feleslegesen az alkatrészeket, mire eljutnak a tényleges hibához.

Amennyiben bárkinek van hasonló tapasztalata, illetve bármilyen tippel segítene, hogy milyen irányban induljak el a problémakereséssel, azt nagyon szépen megköszönném!

Üdv,
Roy


Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #20190 Dátum: 2012.09.28 péntek, 18:49:50 »

Sziasztok!

Hálásan megköszönném segítségeteket az alábbi problémával kapcsolatosan.

Az autó egy 2004. novemberi gyártású MKIII-facelift 130LE-s 6 sebességes TDCI

A múlt héten közlekedtem az autómmal a kora esti órákban a 6-os úton. Nem volt forgalom, kb.100 km/h-ás sebességgel haladtam alacsony fordulaton nem gyorsítottam csak a sebességet tartottam. Ekkor azt vettem észre, mintha picit berángatna az autó. (Mivel szeles volt az idő, először azt hittem,hogy oldalsó széllökés billegteti be a kasztnit) Majd ezt követően több alkalommal is előfordul, hogy az autó alacsony fordulaton történő, nem túl intenzív gyorsításkor rángat. Illetve, hogy ha alacsony fordulaton közlekedem (pl: 1600-2000-es fordulat 100-120 km/h) és nagyon finoman engedem vissza a gázt, majd szintén finoman adagolva újra gázt adok, akkor is előfordul, hogy rángat. Amennyiben határozottan gázt adok, akkor pedig nem megfelelő teljesítménnyel gyorsul az autó. Egyértelműen minden sebességfokozatban és fordulatszám tartományban 35-40 %-kal gyengébb az autóm teljesítménye!!! Ebből fakadóan a végsebessége is kisebb. Korábban 200-ig gyakorlatilag erőteljesen húzott az autó, most kipróbáltam, óra szerinti 160-nál nem nagyon akar többet menni.

A műszerfalon semmilyen  hibaüzenetet nem kapok (nem dob ki porlasztócsúcs hibára utaló jelet sem), az alapjárata nagyon szép egyenletes, azonnal pöccre indul, valamint ha álló helyzetben üresben adok neki erősebb gázt, szépen felpörög a motor, nem érezni hogy bármely fordulatszámon is megakadna.

Amit még észrevettem, hogy a hátsó lökhárítója a kipufogó feletti résznél kicsit kormos. Előzőleg ilyen kormolódást soha nem tapasztaltam az autón! Nem tudom, hogy ez most csak azért van mert próbálgatom és jobban gyorsítgatok, mindenesetre most kormos  a kipufogó környéke.


Kedves fórumozók, nagyon szépen megköszönném ha bármilyen tippel, tanáccsal segítenétek! Nem tudom mi lehet a baja, és félek tőle, hogy ha csak úgy egyszerűen beviszem szervízbe, akkor elindul a saját pénzemen a kalandozás és a sötétben tapogatózás, magyarul drága pénzért cseréltetnék ki velem sorra feleslegesen az alkatrészeket, mire eljutnak a tényleges hibához.

Amennyiben bárkinek van hasonló tapasztalata, illetve bármilyen tippel segítene, hogy milyen irányban induljak el a problémakereséssel, azt nagyon szépen megköszönném!

Üdv,
Roy



Szia!
Szimplán kilukadt valamelyik turbócsöved-valószínűleg.Keress  fekete gumicsöveken és környékükön olajos-olajpárás foltokat!Általában az egr szelep előtti-alatti függőleges cső durran el leghamarabb,de összesen 6db gumicső lehetséges a rendszerben.keresd meg-cseréld ki,örülj! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20191 Dátum: 2012.09.28 péntek, 20:38:49 »

Tuti turbócső, nem nagy kaland szerencsére, de ha már szétszeded, kössed ki az EGR-t is (vagy ledugózni), és szívósort kitisztítani.
Ha elektromos az egr szelep, akkor inkább nem kell kikötni, mert akkor kódot dobál.
Meszi


Szia!
Szimplán kilukadt valamelyik turbócsöved-valószínűleg.Keress  fekete gumicsöveken és környékükön olajos-olajpárás foltokat!Általában az egr szelep előtti-alatti függőleges cső durran el leghamarabb,de összesen 6db gumicső lehetséges a rendszerben.keresd meg-cseréld ki,örülj! Wink wave
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Lacko86
Vendég
« Új hozzászólás #20192 Dátum: 2012.09.28 péntek, 23:27:23 »

A ledugózástól nem lesz vészüzem!Csak Check Engine lámpa,ami ugye egy elm327-el törölgethető.

A vészüzem a tönkrement elektonikától van.Sajnos azt mindenképpen kikell cserélni,mert a 2.2es moci vészüzemre vált az egr-t mozgató elektonika hibája miatt.Ahogy az elektronika rendben van-az autó indulni fogés hibatörlés után ,megszűnik a hiba,fél perccel később már dugózható is!

Köszi a segítséget. Ezek szerint mindenképpen kell vennem egy új EGR szelepet?
Arra gondoltam, hogy hosszútávon az lenne a legpraktikusabb megoldás, ha kiírná valaki a programból az EGR-t és utána az elektronika már nem is keresné.
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20193 Dátum: 2012.09.28 péntek, 23:43:48 »

Szia!

Nem egészen. Ha vákumos az EGR szeleped, akkor az nem kérdez vissza.
Ha elektromos, akkor dob hibakódot, de 35-40-ért kiírják végleg a computerből, szóval arra is van megoldás, szóval szerintem semmi képen ne vegyél EGR-t!
HA kell a szám, aki segít, dobj egy PÜ-t!

Köszi a segítséget. Ezek szerint mindenképpen kell vennem egy új EGR szelepet?
Arra gondoltam, hogy hosszútávon az lenne a legpraktikusabb megoldás, ha kiírná valaki a programból az EGR-t és utána az elektronika már nem is keresné.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20194 Dátum: 2012.09.28 péntek, 23:51:27 »

Szia!

Nekem ELM327-em van, de sz..ik működni, neked megy?

Köszi a segítséget. Ezek szerint mindenképpen kell vennem egy új EGR szelepet?
Arra gondoltam, hogy hosszútávon az lenne a legpraktikusabb megoldás, ha kiírná valaki a programból az EGR-t és utána az elektronika már nem is keresné.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #20195 Dátum: 2012.09.29 szombat, 06:40:04 »

Szia!

Nem egészen. Ha vákumos az EGR szeleped, akkor az nem kérdez vissza.
Ha elektromos, akkor dob hibakódot, de 35-40-ért kiírják végleg a computerből, szóval arra is van megoldás, szóval szerintem semmi képen ne vegyél EGR-t!
HA kell a szám, aki segít, dobj egy PÜ-t!


Ha a mostani rossz, akkor muszáj lesz neki (de lehet bontottat is), mert az EU4-es 2.2 vészüzembe megy, ha nem tudja mozgatni a szelepet. Ott a mozgatás elektromos, nem vákuumos.
Naplózva
Lacko86
Vendég
« Új hozzászólás #20196 Dátum: 2012.09.29 szombat, 09:35:34 »

Ha a mostani rossz, akkor muszáj lesz neki (de lehet bontottat is), mert az EU4-es 2.2 vészüzembe megy, ha nem tudja mozgatni a szelepet. Ott a mozgatás elektromos, nem vákuumos.

Tudtok valami jóféle bontót esetleg, ahol tudnék venni?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #20197 Dátum: 2012.09.29 szombat, 09:48:06 »

Tudtok valami jóféle bontót esetleg, ahol tudnék venni?

Elsőnek legyen biztos, hogy az a gond. Meg kéne nézni, hogy esetleg egy alapos tisztítás után tudja-e nyitni zárni. Ha biztosan kell másik, akkor e-bayeken kéne nézelődni, mert elég ritka itthon a bontott 2.2-es (Talán mk2-nek, vagy Motorcraftnak a fórumon van).
Naplózva
Lacko86
Vendég
« Új hozzászólás #20198 Dátum: 2012.09.29 szombat, 10:07:05 »

Elsőnek legyen biztos, hogy az a gond. Meg kéne nézni, hogy esetleg egy alapos tisztítás után tudja-e nyitni zárni. Ha biztosan kell másik, akkor e-bayeken kéne nézelődni, mert elég ritka itthon a bontott 2.2-es (Talán mk2-nek, vagy Motorcraftnak a fórumon van).

Ebay-re nem nagyon tudunk várni. Faternak kell az autó a munkához. Ezért is probléma, hogy egy hetet úgy állt az autó a szakszervizben, hogy gyakorlatilag hozzá se fingottak.
Ha valóban kell EGR, akkor szerintem veszünk a Bárdiban egy utángyártottat és ledugózzuk azt.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #20199 Dátum: 2012.09.29 szombat, 12:17:17 »

Na megszületett a döntés: felhívtak a soproni Fordosok és közölték, hogy elutasítják a méltányossági kérelmet, mert az Auto Fortban (ahol előzőleg egy éve cserélték az EGR-t) rosszul végezték a munkát, mert a számlán csak egy alátét és nem kettő szerepel.
Milyen két alátét? Az egr szelepnek 3 ága van, ebből kettőnek van valamiféle tömítése.
1 db lemeztömítés ("alátét") a kipufogó oldalra,
1db szilikon gyűrű meg a szívósori oldalra kell.

A TIS-ben meg kellene nézni, hogy az egr szelep csere/bontás során mit ír elő a gyári menetrend, de szerintem a lemeztömítés nem az elhasználódó kategóriába tartozik.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 397 398 399 400 401 402 403 [404] 405 406 407 408 409 410 411 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.2 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.