Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:59:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 398 399 400 401 402 403 404 [405] 406 407 408 409 410 411 412 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14656874 alkalommal)
0 Felhasználó és 169 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #20200 Dátum: 2012.09.29 szombat, 12:22:33 »

Köszi a segítséget. Ezek szerint mindenképpen kell vennem egy új EGR szelepet?
Arra gondoltam, hogy hosszútávon az lenne a legpraktikusabb megoldás, ha kiírná valaki a programból az EGR-t és utána az elektronika már nem is keresné.
ha elohozatod a soproni fordtól, kérd el tőlük a hibakód listát, és posztold be ide.
Ha üa. rendszeri gond miatt van a szürkésfehér füst és leállás, egyértelmű lesz a kódokból.
Ha az egr miatt nyüglődik, csak P040x kezdetű kód lesz benne.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #20201 Dátum: 2012.09.29 szombat, 12:37:25 »

Milyen két alátét? Az egr szelepnek 3 ága van, ebből kettőnek van valamiféle tömítése.
1 db lemeztömítés ("alátét") a kipufogó oldalra,
1db szilikon gyűrű meg a szívósori oldalra kell.

A TIS-ben meg kellene nézni, hogy az egr szelep csere/bontás során mit ír elő a gyári menetrend, de szerintem a lemeztömítés nem az elhasználódó kategóriába tartozik.
a TIS szerint csak a füstgáz oldali alátétet (Install a new EGR cooler to EGR valve tube to EGR valve gasket.)kell cserélni. Ez 1 db.
A soproniak meg szüljenek sünt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Lacko86
Vendég
« Új hozzászólás #20202 Dátum: 2012.09.29 szombat, 13:29:37 »

a TIS szerint csak a füstgáz oldali alátétet (Install a new EGR cooler to EGR valve tube to EGR valve gasket.)kell cserélni. Ez 1 db.
A soproniak meg szüljenek sünt.

Rendben, el fogjuk érni a hibakódokat és kiposztolom. És köszi minden segítséget!!!  wave
Gondoltam, hogy nem hibázott az Auto Fort a tavalyi cserénél és csak a soproni brigád akart mindenáron kifogást találni. Másba már nem tudtak, hát belekötöttek egy másik Ford szervizbe.
Naplózva
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20203 Dátum: 2012.09.29 szombat, 15:16:38 »

Srácok!

Az normális, hogy miután a vízhőfok mutató beáll középre, egy kis autópályázás után (100 km max, fordulat a hatos váltó miatt nem volt 2000 fölött a fordulat) mintha hűlne a víz, a mutató kezd 60 fok felé vándorolni, vagy termosztát csere lesz belőle?

Köszi
Naplózva
Roy
Vendég
« Új hozzászólás #20204 Dátum: 2012.09.29 szombat, 15:54:24 »

Szia!
Szimplán kilukadt valamelyik turbócsöved-valószínűleg.Keress  fekete gumicsöveken és környékükön olajos-olajpárás foltokat!Általában az egr szelep előtti-alatti függőleges cső durran el leghamarabb,de összesen 6db gumicső lehetséges a rendszerben.keresd meg-cseréld ki,örülj! Wink wave

Nagyon köszönöm!!!!!!!

Azt hiszem igazatok lett! :-)

A szétrepedt csőről az alábbi linken mellékeltem fotókat...

Megnéznétek kérlek, hogy ez a cső lehetett-e ludas az említett hiba kapcsán?

https://picasaweb.google.com/115264305744014004418/TDCIMondeoCso

Remélem, hogy ez megoldja a hibát, hétfőn reggel szaladok is a Cromaxba és beszerzek egy ilyen csövet!

Nagyon köszönöm még egyszer gyors segítségeteket!

Roy
Naplózva
Roy
Vendég
« Új hozzászólás #20205 Dátum: 2012.09.29 szombat, 15:55:50 »

Tuti turbócső, nem nagy kaland szerencsére, de ha már szétszeded, kössed ki az EGR-t is (vagy ledugózni), és szívósort kitisztítani.
Ha elektromos az egr szelep, akkor inkább nem kell kikötni, mert akkor kódot dobál.
Meszi

Nagyon köszönöm!!!!!!!

Azt hiszem igazatok lett! :-)

A szétrepedt csőről az alábbi linken mellékeltem fotókat...

Megnéznétek kérlek, hogy ez a cső lehetett-e ludas az említett hiba kapcsán?

https://picasaweb.google.com/115264305744014004418/TDCIMondeoCso

Remélem, hogy ez megoldja a hibát, hétfőn reggel szaladok is a Cromaxba és beszerzek egy ilyen csövet!

Nagyon köszönöm még egyszer gyors segítségeteket!

Roy

Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20206 Dátum: 2012.09.29 szombat, 16:13:49 »

Srácok!

Az normális, hogy miután a vízhőfok mutató beáll középre, egy kis autópályázás után (100 km max, fordulat a hatos váltó miatt nem volt 2000 fölött a fordulat) mintha hűlne a víz, a mutató kezd 60 fok felé vándorolni, vagy termosztát csere lesz belőle?

Köszi
Nem normális, valamelyik, vagy mindkét termosztátod rossz.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20207 Dátum: 2012.09.29 szombat, 16:22:00 »

Nem normális, valamelyik, vagy mindkét termosztátod rossz.
Van kettő is? Faca, akkor jövő héten rá is nézetek, köszi.
Naplózva
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20208 Dátum: 2012.09.29 szombat, 16:50:25 »

Nem normális, valamelyik, vagy mindkét termosztátod rossz.
És amit itt írnak, az marhaság? Vagy még most nincs annyira hideg?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #20209 Dátum: 2012.09.29 szombat, 17:59:16 »

Nagyon köszönöm!!!!!!!

Azt hiszem igazatok lett! :-)

A szétrepedt csőről az alábbi linken mellékeltem fotókat...

Megnéznétek kérlek, hogy ez a cső lehetett-e ludas az említett hiba kapcsán?

https://picasaweb.google.com/115264305744014004418/TDCIMondeoCso

Remélem, hogy ez megoldja a hibát, hétfőn reggel szaladok is a Cromaxba és beszerzek egy ilyen csövet!

Nagyon köszönöm még egyszer gyors segítségeteket!

Roy
durr bele telitalálat! eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Roy
Vendég
« Új hozzászólás #20210 Dátum: 2012.09.29 szombat, 18:05:41 »

durr bele telitalálat! eljen

Valóban, telitalálat volt!

Kívánom, hogy a lottón is így találd el a számokat :-)

Még egyszer nagyon szépen köszi a segítséget!!!

Roy
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #20211 Dátum: 2012.09.29 szombat, 18:10:23 »

Valóban, telitalálat volt!

Kívánom, hogy a lottón is így találd el a számokat :-)

Még egyszer nagyon szépen köszi a segítséget!!!

Roy
Nem lenne rossz,csak szelvény hiányában esélytelen.Én másik hazárd játékot választottam....3 lányom van... vigyor3

Amúgy nem lesz olcsó.Ha jól rém-lik legutóbb 18e körül kértek azért a feka gumma csőért......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20212 Dátum: 2012.09.29 szombat, 18:13:49 »

És amit itt írnak, az marhaság? Vagy még most nincs annyira hideg?
Nem teljesen, de se nincs még -5 fok, se nem araszolást írtál felnyomott fűtésnél.  Wink
Szóval termosztát..egyik felül van a hengerfejből kijövő műanyag házban, a másik meg a vízpumpában (1db 6-os csavar rögzíti)
 wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20213 Dátum: 2012.09.29 szombat, 18:18:21 »

Nem teljesen, de se nincs még -5 fok, se nem araszolást írtál felnyomott fűtésnél.  Wink
Szóval termosztát..egyik felül van a hengerfejből kijövő műanyag házban, a másik meg a vízpumpában (1db 6-os csavar rögzíti)
 wave

Igaz, köszi Smiley
Mondjuk simán közlekedve 20 km alatt bemelegszik Smiley Ezért nem tűnt fel eddig Smiley
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20214 Dátum: 2012.09.29 szombat, 22:00:02 »

Igaz, köszi Smiley
Mondjuk simán közlekedve 20 km alatt bemelegszik Smiley Ezért nem tűnt fel eddig Smiley
És ha kicseréled mind a 2-t akkor van rá esélyed,hogy nem változik semmi...Előfordul ilyen is.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20215 Dátum: 2012.09.29 szombat, 22:03:02 »

És ha kicseréled mind a 2-t akkor van rá esélyed,hogy nem változik semmi...Előfordul ilyen is.
Ő, nem tudom, hogy van-e itt hülyén néző szmájli, de akkor leírom, hogy nem értem...
Most akkor ez normális, vagy se? Mert ha kicserélem és marad ez, akkor tök fölösleges cserélni, nem?
Naplózva
Roy
Vendég
« Új hozzászólás #20216 Dátum: 2012.09.29 szombat, 22:13:19 »

Nem lenne rossz,csak szelvény hiányában esélytelen.Én másik hazárd játékot választottam....3 lányom van... vigyor3

Amúgy nem lesz olcsó.Ha jól rém-lik legutóbb 18e körül kértek azért a feka gumma csőért......

Gratulálok a lányokhoz! :-) Az sokkal szebb és sikeresebb küldetés, mint a lottószelvények töltögetése. Nekem még hátra van a család alapítás, de azt hiszem nem túl távoli terv számomra sem. :-)

Hát, ha 18 körül lesz a gumidarab, az nagyon kemény....:-( Megpróbálok keresni egyet bontóban, ha nem akkor talán egy zoknit teszek a helyére :-) :-)

Lényeg, hogy most ideiglenesen megragasztottam és erős szigetelőszalaggal körültekertem, és a problémám teljes mértékben megszűnt, de ezt az összetákolt kontár megoldást mielőbb szeretném lecserélni egy jó gumicsőre.

További szép hétvégét neked!

Roy
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20217 Dátum: 2012.09.29 szombat, 22:25:14 »

Ő, nem tudom, hogy van-e itt hülyén néző szmájli, de akkor leírom, hogy nem értem...
Most akkor ez normális, vagy se? Mert ha kicserélem és marad ez, akkor tök fölösleges cserélni, nem?
Akkor egyszerübben valakinek bejött és változott.Én megkérdeztem a szerelőmet amikor megvettem és ezt tapasztaltam és azt mondta volt kinek cserélték a 2-t és nem változott semmi.Te döntesz.Én nem cseréltem.Fűt,a mutató kimozdul.A döntés a tied.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20218 Dátum: 2012.09.29 szombat, 22:29:16 »

Akkor egyszerübben valakinek bejött és változott.Én megkérdeztem a szerelőmet amikor megvettem és ezt tapasztaltam és azt mondta volt kinek cserélték a 2-t és nem változott semmi.Te döntesz.Én nem cseréltem.Fűt,a mutató kimozdul.A döntés a tied.
fűtéssel nincs gond, kb. annyi idő alatt bemelegszik, mint az előző benzinesem.
Meg végül is ránézetek, köszi Smiley
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #20219 Dátum: 2012.09.29 szombat, 23:25:59 »

Tegnapi EGR dugózásos elmélkedés után, eldöntöttem hogy csinálok egy kartelgáz olaj lecsapató cuccot. Ma délelőtt megis csináltam és délután beis raktam a kocsiba. Kiváncsi leszek mennyi idő alatt fog megtelni...de legalább nem olajos szutyok megy a motorba a turbó felől ezentúl.....EGR nincs is a kocsiba már ugye. eplus2

http://www.youtube.com/watch?v=TDoKEn04i74

pár kép milyen lett:

[img]http://kepfeltoltes.hu/120921/kartel_sz_r__008_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
[img]http://kepfeltoltes.hu/120921/kartel_sz_r__009_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/im
[img]http://kepfeltoltes.hu/120921/kartel_sz_r__019_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
[img]http://kepfeltoltes.hu/120921/kartel_sz_r__024_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
[img]http://kepfeltoltes.hu/120921/kartel_sz_r__025_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img

Kicsit utánna kerestem a témának a neten és ezt találtam:
http://www.annazsofi.hu/olajlevalaszto/elmelet.html
http://www.annazsofi.hu/olajlevalaszto/sajat/sajat.html
Itt azt írják,hogy rezet kell beletenni a belsejébe és akkor jóság lesz.
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.30 vasárnap, 20:41:53 írta AndyA » Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20220 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 10:14:23 »

És ha kicseréled mind a 2-t akkor van rá esélyed,hogy nem változik semmi...Előfordul ilyen is.
Kevered a téli esetekkel...ilyenkor még nem hülhet vissza.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #20221 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 10:31:50 »

Csináltatott már valaki vezérműlánc cserét? Ha van valakinek tapasztalata, kérem ossza meg velem!  worship
Szevasz
Miért akarsz cserélni ha szabad kérdeznem ?én még nem cseréltem de nekem is azt ajánlották hogy cseréljem mert van egy zörgő hangom beindult motornál de nem mindig
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #20222 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 10:44:24 »

Kicsit utánna kerestem a témának a neten és ezt találtam:
http://www.annazsofi.hu/olajlevalaszto/elmelet.html
http://www.annazsofi.hu/olajlevalaszto/sajat/sajat.html
Itt azt írják,hogy rezet kell beletenni a belsejébe és akkor jóság lesz.
Tisztelt Fórumtárs!
Igy igaz. Én is megcsináltam a kartergáz olaj leválasztót, csak én nem fém hanem műanyag tartályt alkalmaztam, és szűrő betétnek vékony vörösréz huzalból gombolyitott szűrőt alkalmaztam. A rendszer működik. Most lessz egy 1000-1200 km -es hoszabb utam, a tapasztalatokról majd beszámolok. Annyit még a szürőről. A tartályban még nincs olaj. A szűröben viszont kb 120Km után, amit városban tettem meg, egy-két gombostűfejnyi olaj cseppet látok. Ha igy megy hosszú távon a motornak köszönhetően, ritkán kell üriteni a tartályt. Bezzeg Opeléknál más lenne a hyelyzet. eplus2 Még egy rövid távu tapasztalat. Úgy érzem, egy kicsit dinamikusabb lett a gépezet, de az is lehet, hogy csak képzelődőm. A réz szürő tulajdon képpen kémiai reakcióba lép a kartergázzal,(www.condensator.com) ami megtördeli a hosszú szénhidrogén láncokat, amivel javitja az újra elégetendő kartergáz égési tulajdonságait. Talán ennek köszönhető a dinamikusabb motor üzem. wave
Tisztelettel László! worship  
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.30 vasárnap, 10:51:38 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #20223 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 10:59:46 »

Na megszületett a döntés: felhívtak a soproni Fordosok és közölték, hogy elutasítják a méltányossági kérelmet, mert az Auto Fortban (ahol előzőleg egy éve cserélték az EGR-t) rosszul végezték a munkát, mert a számlán csak egy alátét és nem kettő szerepel. Ez már szerintem a vicc kategória, belekötnek fűbe fába, csak hogy fizessen az ügyfél. Egyébként jövő hét közepén tudnának nekiállni a munkának, ami másfél hét kiesés.
Hétfőn reggel egy autómentő elviszi tőlük az autót (mert be sem indul) és elviszi egy dízeles szakihoz, aki ledugózza az EGR-t. Addig ha nem nagy gond, kérnék tőletek tippeket, hogy mit csináljak a hibakódokkal, amit utána dob majd az autó.

Sem a dízeles szaki, sem én nem vagyunk róla meggyőződve, hogy az autó megjavul, ugyanis szerilte indulnia kellene, ha rossz az EGR (max vészüzemben), de ez azonnal leáll, szóval sanszos, hogy az injektorok is problémásak. Csak ugye a soproni Ford egy hibánál előrébb képtelen gondolkozni. De az, hogy a budapesti márkaszervizt szidják, az nálam kiveri a biztosítékot. Soha többet a környékükre sem megyek!!!

Tipikus... Nekem is, mikor az új TDDi adagolóm 8 hónap után tönkrement, az se volt garancális, mert biztos rossz helyen tankoltam...  levele
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #20224 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 12:39:46 »

Kicsit utánna kerestem a témának a neten és ezt találtam:
http://www.annazsofi.hu/olajlevalaszto/elmelet.html
http://www.annazsofi.hu/olajlevalaszto/sajat/sajat.html
Itt azt írják,hogy rezet kell beletenni a belsejébe és akkor jóság lesz.

Helló!

Azóta nemigen volt időm foglalkozni a témával, de arra jutottam hogy a legegyszerűbb egy pneumatikus olajleválasztót beszerezni és azt betenni.
Az enyémbe tettem fém dörzsi szivacsot és ugyis megnézem, de ez csak teszt prototipus volt és annak is készült amugy is (kb 1 óra volt mig összehegesztettem, meg lefújtam).
De amit észrevettem hogy a motor sokkal halkabb lett, és megszünt a fordos csattogása...nekem már emiatt is tetszik, úgyhogy folytatom majd.
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #20225 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 13:39:00 »

Helló!

Azóta nemigen volt időm foglalkozni a témával, de arra jutottam hogy a legegyszerűbb egy pneumatikus olajleválasztót beszerezni és azt betenni.
Az enyémbe tettem fém dörzsi szivacsot és ugyis megnézem, de ez csak teszt prototipus volt és annak is készült amugy is (kb 1 óra volt mig összehegesztettem, meg lefújtam).
De amit észrevettem hogy a motor sokkal halkabb lett, és megszünt a fordos csattogása...nekem már emiatt is tetszik, úgyhogy folytatom majd.

És sorozatgyártáson nem gondolkodtál el?? én vevő lennék egyre Cheesy nekem se időm, se műhelyem, se szerszámaim nincsenek, h ilyet meg tudjak építeni Sad
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #20226 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 14:10:16 »

És sorozatgyártáson nem gondolkodtál el?? én vevő lennék egyre Cheesy nekem se időm, se műhelyem, se szerszámaim nincsenek, h ilyet meg tudjak építeni Sad
csatlakoznék, mert én is ugyanezekkel jellemzőkkel rendelkezek.  nyes rinya
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
áki79
Vendég
« Új hozzászólás #20227 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 14:45:13 »

Én az olajcserédre reagálnék:Az,hogy kicsit túl mentél 10e km-en nem zavar mert 15e-ig is elmehetsz vele bőven.Gyárilag 20e km-t írnak de a 15e km a reális.Az olajszürő csere elmaradása súlyos hiba.Minden olaj cserekor cserélem én.Abból még nem lett baj.Nézd meg milyen szinü a CMP jeladód mert ha még fekete akkor gyorsan csere szürkére!!!.A hibakód azért lett a csúcsokra mert mikor leállt meg nem indult nem kapott üzemanyagot.A gyári diagnak kell a jeladóra hiba kódot adni.Aztán ha ezen túl vagy és netán nem jött be akkor megnézetném a balelső sárvédőben lévő diesel vezérlő modult nincs-e valami hiba vele.Erről azt kell tudni,hogy a te kocsidban akár az enyémben is vagyis az első face liftig ez a vezérlő modul külön van.
Üdv!
nos nekem is hasonló hibajelenségek voltak,és kicseréltem az injektorvezérló modult a hiba megszünt azóta! Egy szoftver frissítés segíthet!!!!
Naplózva
Lacko86
Vendég
« Új hozzászólás #20228 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 14:56:45 »

Tipikus... Nekem is, mikor az új TDDi adagolóm 8 hónap után tönkrement, az se volt garancális, mert biztos rossz helyen tankoltam...  levele

Szánalom ami a márkaszervizekben megy... Egyébként sajnos általános tapasztalat. A TDCI ugye apám autója, jómagam egy OFF olasz vasat hajtok, de ott se tudok sok jót mondani a márkaszervizekről. Volt, hogy a bp-i márkaszervizes szerelő nem tudta, hogy a T-jet motoron hogyan kell gyertyát cserélni.
Naplózva
tamas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 153


E-mail
« Új hozzászólás #20229 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 16:36:38 »

Siasztok!
Segítségeteket kérem! Olyat művel a verda, hogy: motor hőmérséklet visszaesik, autó nem húz, sárga motorcsekk visszajelző világít. Leállítom, újra indít. A motorhőmérséklet vissza felmegy üzemi hőfokra, majd újra visszahül, és ismét nincs ereje az autónak. Az üzemanyag visszajelző lámpa fölött, a sárga motorcsekk ellenőrző már ki sem alszik.
Mi lehet a hiba?
Köszönettel várom segítő válaszotokat!
Naplózva

Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #20230 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 18:20:52 »

Siasztok!
Segítségeteket kérem! Olyat művel a verda, hogy: motor hőmérséklet visszaesik, autó nem húz, sárga motorcsekk visszajelző világít. Leállítom, újra indít. A motorhőmérséklet vissza felmegy üzemi hőfokra, majd újra visszahül, és ismét nincs ereje az autónak. Az üzemanyag visszajelző lámpa fölött, a sárga motorcsekk ellenőrző már ki sem alszik.
Mi lehet a hiba?
Köszönettel várom segítő válaszotokat!
a hengerfej hőmérséklet jeladó lehet xar vagy szakadt.Mindenképpen hibakódolvasás kell!
Mikori a verdád?És hol leledzel?Hátha tud valaki klubon belül segíteni neked.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tamas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 153


E-mail
« Új hozzászólás #20231 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 18:42:09 »

a hengerfej hőmérséklet jeladó lehet xar vagy szakadt.Mindenképpen hibakódolvasás kell!
Mikori a verdád?És hol leledzel?Hátha tud valaki klubon belül segíteni neked.....
Nem az én autókról van szó, így csak sejtem: 2005-ős évjárat.
Az autó salgótarjáni.
Naplózva

Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #20232 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 21:58:35 »

Üdv!
nos nekem is hasonló hibajelenségek voltak,és kicseréltem az injektorvezérló modult a hiba megszünt azóta! Egy szoftver frissítés segíthet!!!!
igen, a dual modul rendszerek (<2003.07) tudnak érdekes dolgokat okozni. Érzékenyek pl. a földelési pont korróziójára... Ez áll az eredeti kérdező autójára is.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #20233 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 09:08:49 »

Ajjaj! Hát csak most látom, hogy a soproni Fordról van szó... Barátom, nekem volt már hozzájuk szerencsém, és azt mondom, kerüld őket, ha jót akarsz magadnak! Lehóuzásban mesterek, és szeretik beadni úgy a dolgot, mintha csak ők értenének hozzá.
 
Na megszületett a döntés: felhívtak a soproni Fordosok és közölték, hogy elutasítják a méltányossági kérelmet, mert az Auto Fortban (ahol előzőleg egy éve cserélték az EGR-t) rosszul végezték a munkát, mert a számlán csak egy alátét és nem kettő szerepel. Ez már szerintem a vicc kategória, belekötnek fűbe fába, csak hogy fizessen az ügyfél. Egyébként jövő hét közepén tudnának nekiállni a munkának, ami másfél hét kiesés.
Hétfőn reggel egy autómentő elviszi tőlük az autót (mert be sem indul) és elviszi egy dízeles szakihoz, aki ledugózza az EGR-t. Addig ha nem nagy gond, kérnék tőletek tippeket, hogy mit csináljak a hibakódokkal, amit utána dob majd az autó.

Sem a dízeles szaki, sem én nem vagyunk róla meggyőződve, hogy az autó megjavul, ugyanis szerilte indulnia kellene, ha rossz az EGR (max vészüzemben), de ez azonnal leáll, szóval sanszos, hogy az injektorok is problémásak. Csak ugye a soproni Ford egy hibánál előrébb képtelen gondolkozni. De az, hogy a budapesti márkaszervizt szidják, az nálam kiveri a biztosítékot. Soha többet a környékükre sem megyek!!!
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Lacko86
Vendég
« Új hozzászólás #20234 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 09:18:06 »

ha elohozatod a soproni fordtól, kérd el tőlük a hibakód listát, és posztold be ide.
Ha üa. rendszeri gond miatt van a szürkésfehér füst és leállás, egyértelmű lesz a kódokból.
Ha az egr miatt nyüglődik, csak P040x kezdetű kód lesz benne.

Sziasztok, jóreggelt!

A történet folytatódik (remélem sok embert untatok vele  nyes).
Ma reggel apám elment 8-ra az autóért a soproni Fordba(a tréler már ott várta). Miközben feltették az autót bement, hogy kifizeti az elvégzett diagnosztikát (mást nem is csináltak az autón) és elkéri a kódokat (ahogy Relhist javasolta). A szervizvezető Németh Úr nem találta őket, ezért a hátrament a szervizbe, de ott se kerültek elő. Ekkor közölte apám, hogy akkor bizony ezt nem fizeti ki. Németh Úr felháborodott és bizonygatta, hogy legjobb tudásuk szerint dolgoztak (nyilván ezért állt egy hét után is ott az autó). Apám felemelte a szavát az ellen is, hogy az alkatrészeket 3 nap alatt tudják meghozni, hiszen a Bárdinál egy nap, de sok esetben még aznapra tudnak alkatrészt prezentálni.
Száz szónak is egy a vége: a munkát nem fizette ki és az autót elhoztuk. Fejlemények folyt. köv.
Köszi az eddigi segítséget Mindenkinek!
 wave
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #20235 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 09:21:08 »

Na megvolt a 360ezres szerviz, és ki lett cserélve mindkét termosztát. Egyértelműen gyorsabban melegszik a kocsi, bár ugye a mai reggel nem volt túl hideg. Országúton pár km után eléri a kb60 fokot, amikor gondolom kinyit az olajköri, és kicsit lelassul a melegedés, de szépen kúszik felfelé, és utána hoszú lejtőn motorfékkel sem megy le 80 fok alá. Persze mégegyszer hangsúlyozandó, hogy ma nem volt igazán hideg, szóval fűteni sem nagyon kellett, de én elégedett vagyok az eredménnyel. Amúgy mindkettő termóból gyári ment bele.


Sziasztok, jóreggelt!

A történet folytatódik (remélem sok embert untatok vele  nyes).
Ma reggel apám elment 8-ra az autóért a soproni Fordba(a tréler már ott várta). Miközben feltették az autót bement, hogy kifizeti az elvégzett diagnosztikát (mást nem is csináltak az autón) és elkéri a kódokat (ahogy Relhist javasolta). A szervizvezető Németh Úr nem találta őket, ezért a hátrament a szervizbe, de ott se kerültek elő. Ekkor közölte apám, hogy akkor bizony ezt nem fizeti ki. Németh Úr felháborodott és bizonygatta, hogy legjobb tudásuk szerint dolgoztak (nyilván ezért állt egy hét után is ott az autó). Apám felemelte a szavát az ellen is, hogy az alkatrészeket 3 nap alatt tudják meghozni, hiszen a Bárdinál egy nap, de sok esetben még aznapra tudnak alkatrészt prezentálni.
Száz szónak is egy a vége: a munkát nem fizette ki és az autót elhoztuk. Fejlemények folyt. köv.
Köszi az eddigi segítséget Mindenkinek!
 wave

Nagyon jól tette, hogy nem fizette ki, leginkább be kellett volna vinni az etis egr cserére vonatkozó részét kinyomtatva, és az orra alá dugni hogy hol lát benne két alátétet...
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.01 hétfő, 09:28:29 írta tpmportal » Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #20236 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 09:27:12 »

Szevasz
Miért akarsz cserélni ha szabad kérdeznem ?én még nem cseréltem de nekem is azt ajánlották hogy cseréljem mert van egy zörgő hangom beindult motornál de nem mindig

Csörög ha beinditom. De rohadtul, legalábbis szerintem, de az is lehet, hogy csak a porlasztócsúcsok miatt. De most úgyis Viknél van az autó, majd ő megmondja, hogy mi a helyzet.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #20237 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 09:31:32 »

Németh úr viszonylag új ott, és azt csinálja, amit a főnöke mond, aki szerintem nagyon sok esetben nem korrekt.
Sajnos a jó szervizvezetők (Mikó, Rákóczi) elhagyták a soproni Fordot, pont a főnök hozzáállása miatt.
Sziasztok, jóreggelt!

A történet folytatódik (remélem sok embert untatok vele  nyes).
Ma reggel apám elment 8-ra az autóért a soproni Fordba(a tréler már ott várta). Miközben feltették az autót bement, hogy kifizeti az elvégzett diagnosztikát (mást nem is csináltak az autón) és elkéri a kódokat (ahogy Relhist javasolta). A szervizvezető Németh Úr nem találta őket, ezért a hátrament a szervizbe, de ott se kerültek elő. Ekkor közölte apám, hogy akkor bizony ezt nem fizeti ki. Németh Úr felháborodott és bizonygatta, hogy legjobb tudásuk szerint dolgoztak (nyilván ezért állt egy hét után is ott az autó). Apám felemelte a szavát az ellen is, hogy az alkatrészeket 3 nap alatt tudják meghozni, hiszen a Bárdinál egy nap, de sok esetben még aznapra tudnak alkatrészt prezentálni.
Száz szónak is egy a vége: a munkát nem fizette ki és az autót elhoztuk. Fejlemények folyt. köv.
Köszi az eddigi segítséget Mindenkinek!
 wave
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Lacko86
Vendég
« Új hozzászólás #20238 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 09:32:50 »

Na megvolt a 360ezres szerviz, és ki lett cserélve mindkét termosztát. Egyértelműen gyorsabban melegszik a kocsi, bár ugye a mai reggel nem volt túl hideg. Országúton pár km után eléri a kb60 fokot, amikor gondolom kinyit az olajköri, és kicsit lelassul a melegedés, de szépen kúszik felfelé, és utána hoszú lejtőn motorfékkel sem megy le 80 fok alá. Persze mégegyszer hangsúlyozandó, hogy ma nem volt igazán hideg, szóval fűteni sem nagyon kellett, de én elégedett vagyok az eredménnyel. Amúgy mindkettő termóból gyári ment bele.


Nagyon jól tette, hogy nem fizette ki, leginkább be kellett volna vinni az etis egr cserére vonatkozó részét kinyomtatva, és az orra alá dugni hogy hol lát benne két alátétet...

Azt nem vitte be, de én írtam a fickónak e-mailt, hogy a hiányos szakmai ismereteit pótoljam és figyelmeztessem, hogy az Auto Fort jól végezte a dolgát, így a kifogásuk nem állja meg a helyét  vigyor3
Meg írtam a Ford Magyarországnak is levelet, amelyet ccztem az Auto Fortnak. Csak hogy lássák, hogy egy kis dunántúli szerviz hogyan próbálja szarral dobálni a budapesti szervizt  smile
Naplózva
Lacko86
Vendég
« Új hozzászólás #20239 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 09:40:12 »

Németh úr viszonylag új ott, és azt csinálja, amit a főnöke mond, aki szerintem nagyon sok esetben nem korrekt.
Sajnos a jó szervizvezetők (Mikó, Rákóczi) elhagyták a soproni Fordot, pont a főnök hozzáállása miatt.

Ez engem se nem vígasztal, se nem érdekel. A hangneme egyébként apám szerint hagyott kívánnivalót maga után. Azt tudni kell jóapámról, hogy középkorú, csendes értelmiségi teremtés, és csak nagyon indokolt esetben emeli fel a hangját.
Ha meg új ott Németh Úr, akkor talán figyeljen, tanuljon és az elvégzett munkáról szíveskedjék valamit előhúzni a tarisznyából.

Rákóczit pedig ismertem régebbről, korrekt ember volt, de a szerviz többi része már akkor is kritikán aluli volt. Minden sokkal vontatottabban és nehézkesebben ment mint pl. Szombathelyen. Hiába, ha a csapat többi része selejt, akkor egy sztárjátékos sem csinál jó csapatot belőlük...
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20240 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 10:16:46 »

Waze 2 termosztát 360 ezer...?

 wow1
Németh úr viszonylag új ott, és azt csinálja, amit a főnöke mond, aki szerintem nagyon sok esetben nem korrekt.
Sajnos a jó szervizvezetők (Mikó, Rákóczi) elhagyták a soproni Fordot, pont a főnök hozzáállása miatt.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #20241 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 10:48:30 »

Waze 2 termosztát 360 ezer...?

 wow1
Ezt most ugye nem komolyan kérdezed? KM nem Ft
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20242 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 11:15:48 »

Ehh, elnéztem,bocsiiiiii

 eplus2
Ezt most ugye nem komolyan kérdezed? KM nem Ft
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20243 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 11:56:42 »

Sziasztok!

Azt meg tudja valaki mondani, hogy az N7BB és az N7BA motorok közt mi a különbség?

Köszi Smiley

Még mindig nincs olyan aki pontosan tudja mi a különbség?
Vagy valahol egy weboldal, ahol fent vannak a motor típusok? Köszi Smiley
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20244 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 11:57:17 »

Azt nem vitte be, de én írtam a fickónak e-mailt, hogy a hiányos szakmai ismereteit pótoljam és figyelmeztessem, hogy az Auto Fort jól végezte a dolgát, így a kifogásuk nem állja meg a helyét  vigyor3
Meg írtam a Ford Magyarországnak is levelet, amelyet ccztem az Auto Fortnak. Csak hogy lássák, hogy egy kis dunántúli szerviz hogyan próbálja szarral dobálni a budapesti szervizt  smile
Akkor kód sincs mi?Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20245 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 11:58:21 »

Még mindig nincs olyan aki pontosan tudja mi a különbség?

Az utolsó betű az biztos.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #20246 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 12:01:13 »

Waze 2 termosztát 360 ezer...?

 wow1

 hehe

Azt nem vitte be, de én írtam a fickónak e-mailt, hogy a hiányos szakmai ismereteit pótoljam és figyelmeztessem, hogy az Auto Fort jól végezte a dolgát, így a kifogásuk nem állja meg a helyét  vigyor3
Meg írtam a Ford Magyarországnak is levelet, amelyet ccztem az Auto Fortnak. Csak hogy lássák, hogy egy kis dunántúli szerviz hogyan próbálja szarral dobálni a budapesti szervizt  smile

Kíváncsi vagyok az összes fél reakciójára...

Még mindig nincs olyan aki pontosan tudja mi a különbség?
Vagy valahol egy weboldal, ahol fent vannak a motor típusok? Köszi Smiley

Az n7bb nem mk3 motor és nem is ford, hanem psa, szóval a hasonlóságok listája rövidebb, mint a különbségeké.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20247 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 12:03:15 »

Még mindig nincs olyan aki pontosan tudja mi a különbség?
Vagy valahol egy weboldal, ahol fent vannak a motor típusok? Köszi Smiley
2.0 66/90 SDBA EEC V X 7 - Cool - - 800 - - EZD 38 - - -
2.0 85/115 D6BA EEC V X S - Cool - - 900 - - EZD 38 - - -
2.0 85/115 HJBA EEC V X S - Cool - - 750 - - EZD 38 - - -
2.0 85/115 HJBB EEC V X S - Cool - - 750 - - EZD 38 - - -
2.0 85/115 HJBC EEC V X 7 - Cool - - 750 - - EZD 38 - - -
2.0 96/130 FMBA EEC V X S - Cool - - 750 - - EZD 38 - - -
2.0 96/130 N7BA EEC V X 7 - Cool - - 750 - - EZD 38 - - -
2.2 110/150 QJBC EEC V X S - Cool - - 800 - - EZD 38 - - -
2.2 110/150 QJBD EEC V X 7 - Cool - - 800 - - EZD 38 - - -
2.2 114/155 QJBA EEC V X S - Cool - - 800 - - EZD 38 - - -
2.2 114/155 QJBB EEC V X 7 - Cool - - 800 - - EZD 38 - - -
A diesel motork kódjai itt vannak.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #20248 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 12:12:17 »


Itt az összes Ford adat megvan ha valakit érdekel.

Legális ez? Huh?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20249 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 12:13:52 »

Legális ez? Huh?
Beütöttem a GOOGLE-ba,hogy Ford motorkódok és ezt dobta ki.Én is csodálkozok de ha ezt kiadta akkor Te is és bárki megtudja találni
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 398 399 400 401 402 403 404 [405] 406 407 408 409 410 411 412 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.