Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:05:38
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
400
401
402
403
404
405
406
[
407
]
408
409
410
411
412
413
414
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14654898 alkalommal)
0 Felhasználó és 148 vendég van a témában
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20300 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 22:06:38 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.10.01 hétfő, 22:05:49
N7BB
Akkor ugyanaz mint nekem, köszi:)
Tudsz róla valami egyebet?
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20301 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 22:41:05 »
Nekem FMBA, állítólag ez ritka, ez tényleg így van?
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20302 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 22:41:39 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.10.01 hétfő, 22:41:05
Nekem FMBA, állítólag ez ritka, ez tényleg így van?
Nem. Nekem is az van. Ez az eu3-as.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20303 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 22:42:43 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.01 hétfő, 22:41:39
Nem. Nekem is az van. Ez az eu3-as.
Nekem is ez van csak ebbe drágább 1-2 cucc.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20304 Dátum:
2012.10.02 kedd, 00:01:28 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.10.01 hétfő, 22:42:43
Nekem is ez van csak ebbe drágább 1-2 cucc.
Nem ennyire egyszerű. Például pcsúcsból is több fajta van, más a vezérlő és így tovább.
A tiéd más, mint a miénk.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20305 Dátum:
2012.10.02 kedd, 07:14:45 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.02 kedd, 00:01:28
Nem ennyire egyszerű. Például pcsúcsból is több fajta van, más a vezérlő és így tovább.
A tiéd más, mint a miénk.
Igen mert facelift előtti .Nekem külön van a diesel vezérlő modull ami a bal első doblemezben van,és nekem még az EGR szelep hátul van,2 hütőventilátoros az enyém.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacko86
Vendég
2.2TDCI EU4 EGR
«
Új hozzászólás #20306 Dátum:
2012.10.02 kedd, 08:15:45 »
Sziasztok!
EGR-t kell vennem. Az EU4-es QJBB motorkódosba milyet rendeljek a Bárdiból? A Bárdisok maguk se tudják, hogy elektronikus, vagy vákumos az EGR, a Ford szerviz pedig saját bevallása szerint kidobta a kukába a tönkrement szelepet (nem vitatkozom már velük, szeretnénk egy életre lezárni a dolgokat a soproni kreténekkel).
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2005/2_2/DIESEL/uzemanyag-rendszer/vezerloszelepek
Üdv
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: 2.2TDCI EU4 EGR
«
Új hozzászólás #20307 Dátum:
2012.10.02 kedd, 09:06:39 »
Idézetet írta: Lacko86 - 2012.10.02 kedd, 08:15:45
Sziasztok!
EGR-t kell vennem. Az EU4-es QJBB motorkódosba milyet rendeljek a Bárdiból? A Bárdisok maguk se tudják, hogy elektronikus, vagy vákumos az EGR, a Ford szerviz pedig saját bevallása szerint kidobta a kukába a tönkrement szelepet (nem vitatkozom már velük, szeretnénk egy életre lezárni a dolgokat a soproni kreténekkel).
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2005/2_2/DIESEL/uzemanyag-rendszer/vezerloszelepek
Üdv
Az EU4-es én úgy tudom elektromos. De a nálam okosabbak megmondják a tuti
Naplózva
Lacko86
Vendég
Válasz: 2.2TDCI EU4 EGR
«
Új hozzászólás #20308 Dátum:
2012.10.02 kedd, 09:09:17 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.10.02 kedd, 09:06:39
Az EU4-es én úgy tudom elektromos. De a nálam okosabbak megmondják a tuti
Negyed órája rendeltem meg a pnaumatikus ERA márkájút a Bárdinál. Felhívtam a központi számukat, alvázszám szerint megnézték és szerintük a pnaumatikus való bele. Max ha nem lesz jó, visszaküldjük...
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: 2.2TDCI EU4 EGR
«
Új hozzászólás #20309 Dátum:
2012.10.02 kedd, 09:10:14 »
Én nem vennék bele EGR-t, a legnagyobb butaság, 35-ért kiírják a kódot is, ha kell..
Nekem az tuti, hogy 2003-as a kocsim, és vákumos, nem ad jelet.
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.10.02 kedd, 09:06:39
Az EU4-es én úgy tudom elektromos. De a nálam okosabbak megmondják a tuti
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Nika91127
Vendég
Válasz: 2.2TDCI EU4 EGR
«
Új hozzászólás #20310 Dátum:
2012.10.02 kedd, 09:10:44 »
Idézetet írta: Lacko86 - 2012.10.02 kedd, 09:09:17
Negyed órája rendeltem meg a pnaumatikus ERA márkájút a Bárdinál. Felhívtam a központi számukat, alvázszám szerint megnézték és szerintük a pnaumatikus való bele. Max ha nem lesz jó, visszaküldjük...
Mikori az autó?
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: 2.2TDCI EU4 EGR
«
Új hozzászólás #20311 Dátum:
2012.10.02 kedd, 09:11:18 »
Na, hát ha pneumatikus, akkor tök felesleges beletenni, sok helyen automatikusan ki is iktatják hivatalos szervizben is, kérdezz meg sokakat itt a fórumon..
Idézetet írta: Lacko86 - 2012.10.02 kedd, 09:09:17
Negyed órája rendeltem meg a pnaumatikus ERA márkájút a Bárdinál. Felhívtam a központi számukat, alvázszám szerint megnézték és szerintük a pnaumatikus való bele. Max ha nem lesz jó, visszaküldjük...
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: 2.2TDCI EU4 EGR
«
Új hozzászólás #20312 Dátum:
2012.10.02 kedd, 09:13:18 »
Idézetet írta: Lacko86 - 2012.10.02 kedd, 08:15:45
Sziasztok!
EGR-t kell vennem. Az EU4-es QJBB motorkódosba milyet rendeljek a Bárdiból? A Bárdisok maguk se tudják, hogy elektronikus, vagy vákumos az EGR, a Ford szerviz pedig saját bevallása szerint kidobta a kukába a tönkrement szelepet (nem vitatkozom már velük, szeretnénk egy életre lezárni a dolgokat a soproni kreténekkel).
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2005/2_2/DIESEL/uzemanyag-rendszer/vezerloszelepek
Üdv
Szerintem is elektromos mozgatású, de nagyon könnyű kideríteni, meg kell nézni, hogy megy-e hozzá vákuum-cső.
Szerk: Ha adsz egy alvázszámot megpróbálom microcatből kideríteni.
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.10.02 kedd, 09:11:18
Na, hát ha pneumatikus, akkor tök felesleges beletenni, sok helyen automatikusan ki is iktatják hivatalos szervizben is, kérdezz meg sokakat itt a fórumon..
Erről még nem hallottam.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.02 kedd, 09:18:25 írta tpmportal
»
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: 2.2TDCI EU4 EGR
«
Új hozzászólás #20313 Dátum:
2012.10.02 kedd, 09:19:53 »
Hello!
Ebben nem értek egyet, az enyémhez is ment vaakum csőm még sem elektromos.
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.02 kedd, 09:13:18
Szerintem is elektromos mozgatású, de nagyon könnyű kideríteni, meg kell nézni, hogy megy-e hozzá vákuum-cső.
Szerk: Ha adsz egy alvázszámot megpróbálom microcatből kideríteni.
Erről még nem hallottam.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Lacko86
Vendég
Válasz: 2.2TDCI EU4 EGR
«
Új hozzászólás #20314 Dátum:
2012.10.02 kedd, 09:20:19 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.02 kedd, 09:13:18
Szerintem is elektromos mozgatású, de nagyon könnyű kideríteni, meg kell nézni, hogy megy-e hozzá vákuum-cső.
Szerk: Ha adsz egy alvázszámot megpróbálom microcatből kideríteni.
Erről még nem hallottam.
Alvázsz: WF05XXGBB55D01524
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: 2.2TDCI EU4 EGR
«
Új hozzászólás #20315 Dátum:
2012.10.02 kedd, 09:21:09 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.10.02 kedd, 09:19:53
Hello!
Ebben nem értek egyet, az enyémhez is ment vaakum csőm még sem elektromos.
Ha vákumos,akkor megy hozzá vákumcső,ha elektromos akkor nem...Legalábbis ez a logikus...
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: 2.2TDCI EU4 EGR
«
Új hozzászólás #20316 Dátum:
2012.10.02 kedd, 09:26:36 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.10.02 kedd, 09:21:09
Ha vákumos,akkor megy hozzá vákumcső,ha elektromos akkor nem...Legalábbis ez a logikus...
Természetesen így értettem.
Szerk: Microcat szerint is vákuumos, szóval szerencsés az eset. Viszont akkor jó eséllyel hiba volt kidobni a régit.
Szerk2: 5 ajtós sötétkék metál, Titanium-X, és az ahhoz való 18"-os 7 küllős felnivel. Elég f@szán nézhet ki
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.02 kedd, 09:48:35 írta tpmportal
»
Naplózva
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20317 Dátum:
2012.10.02 kedd, 10:05:15 »
Srácok!
Mi a jó márkájú termosztát? És hallgassak a szerelőmre aki azt mondja az olajkörit felesleges cserélni, mert annyira nem megy tönkre?
Köszi
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20318 Dátum:
2012.10.02 kedd, 10:16:19 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.10.02 kedd, 10:05:15
Srácok!
Mi a jó márkájú termosztát? És hallgassak a szerelőmre aki azt mondja az olajkörit felesleges cserélni, mert annyira nem megy tönkre?
Köszi
A jó márkájú? Ford. Mivel egyik sem valami speciális (pl. fűtött) termosztát, nem egy nagy tétel a gyári sem. Oljaköriből nem is láttam még utángyártottat.
Az olajköri ugyanúgy tönkre tud menni, mint a főköri. Nekünk most mindkettő ki lett cserélve, mert az volt a szempont, hogy ne kelljen visszamenni azzal, hogy "akkor a másikat is kéne, mert még mindig visszahűl". 90%-ban biztos vagyok, hogy az olajköri rossz volt, a főköriről meg majd hidegebb reggelek után tudok nyilatkozni biztosan.
Naplózva
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20319 Dátum:
2012.10.02 kedd, 10:18:10 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.02 kedd, 10:16:19
A jó márkájú? Ford. Mivel egyik sem valami speciális (pl. fűtött) termosztát, nem egy nagy tétel a gyári sem. Oljaköriből nem is láttam még utángyártottat.
Az olajköri ugyanúgy tönkre tud menni, mint a főköri. Nekünk most mindkettő ki lett cserélve, mert az volt a szempont, hogy ne kelljen visszamenni azzal, hogy "akkor a másikat is kéne, mert még mindig visszahűl". 90%-ban biztos vagyok, hogy az olajköri rossz volt, a főköriről meg majd hidegebb reggelek után tudok nyilatkozni biztosan.
Köszi
Igazából nem azon a pár ezren múlik a dolog, sokkal fontosabb, hogy az időmet ne pazarolják
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20320 Dátum:
2012.10.02 kedd, 10:20:23 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.10.02 kedd, 10:18:10
Köszi
Igazából nem azon a pár ezren múlik a dolog, sokkal fontosabb, hogy az időmet ne pazarolják
Pont ez volt az én hozzáállásom is.
Naplózva
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20321 Dátum:
2012.10.02 kedd, 10:23:02 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.02 kedd, 10:20:23
Pont ez volt az én hozzáállásom is.
bár ahogy elnézem, a gyári hűtő 9-10, egy Febi meg 5... és olajhűtőt nem is látok
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20322 Dátum:
2012.10.02 kedd, 10:30:53 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.10.02 kedd, 10:23:02
bár ahogy elnézem, a gyári hűtő 9-10, egy Febi meg 5... és olajhűtőt nem is látok
Olajkörihez valót nekem is külön kellett kérni, cromaxban sincs listázva. Ha gondolod meg tudom keresni a gyári számát/finis kódját.
Naplózva
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20323 Dátum:
2012.10.02 kedd, 10:38:07 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.02 kedd, 10:30:53
Olajkörihez valót nekem is külön kellett kérni, cromaxban sincs listázva. Ha gondolod meg tudom keresni a gyári számát/finis kódját.
Nagyon szépen megköszönném ezt a kedvességet
Naplózva
Lacko86
Vendég
Válasz: 2.2TDCI EU4 EGR
«
Új hozzászólás #20324 Dátum:
2012.10.02 kedd, 10:41:09 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.02 kedd, 09:26:36
Természetesen így értettem.
Szerk: Microcat szerint is vákuumos, szóval szerencsés az eset. Viszont akkor jó eséllyel hiba volt kidobni a régit.
Szerk2: 5 ajtós sötétkék metál, Titanium-X, és az ahhoz való 18"-os 7 küllős felnivel. Elég f@szán nézhet ki
Ink blue metál. Telefon és szellőzős ülés kivételével minden extra
(navi, tolatóradar, bőr, tempom., el. ülés, ülésfűtés, napfénytető. Németországból hoztam 2009-ben 50e km-rel.
Apu megfogott vele egy szarvast 2009 szeptemberében: 2,8m-s kár. De szépen megcsinálták
Az EGR-t a fordosok dobták ki a kukába...
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20325 Dátum:
2012.10.02 kedd, 10:43:50 »
http://cromax.hu/110000000-motor/111530000-kenesi-rendszer-es-alkatreszei/111530523-olajhuto-alkatreszei/10094-termosztat-olajhutohoz-ford-mondeo-2000-2007-diesel
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.02 kedd, 10:30:53
Olajkörihez valót nekem is külön kellett kérni, cromaxban sincs listázva. Ha gondolod meg tudom keresni a gyári számát/finis kódját.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20326 Dátum:
2012.10.02 kedd, 10:51:17 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.10.02 kedd, 10:43:50
http://cromax.hu/110000000-motor/111530000-kenesi-rendszer-es-alkatreszei/111530523-olajhuto-alkatreszei/10094-termosztat-olajhutohoz-ford-mondeo-2000-2007-diesel
Biztos vak vagyok
Mindegy, a finis kódja 1128018
Idézetet írta: Lacko86 - 2012.10.02 kedd, 10:41:09
Ink blue metál. Telefon és szellőzős ülés kivételével minden extra
(navi, tolatóradar, bőr, tempom., el. ülés, ülésfűtés, napfénytető. Németországból hoztam 2009-ben 50e km-rel.
Apu megfogott vele egy szarvast 2009 szeptemberében: 2,8m-s kár. De szépen megcsinálták
Az EGR-t a fordosok dobták ki a kukába...
Nem is a Te "számládra" írtam a kidobást
Naplózva
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20327 Dátum:
2012.10.02 kedd, 10:52:36 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.10.02 kedd, 10:43:50
http://cromax.hu/110000000-motor/111530000-kenesi-rendszer-es-alkatreszei/111530523-olajhuto-alkatreszei/10094-termosztat-olajhutohoz-ford-mondeo-2000-2007-diesel
én se láttam, köfi
Naplózva
Lacko86
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20328 Dátum:
2012.10.02 kedd, 11:02:53 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.02 kedd, 10:51:17
Nem is a Te "számládra" írtam a kidobást
Tudom, tudom, csak engem még mindig bosszant
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20329 Dátum:
2012.10.02 kedd, 11:20:31 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.10.02 kedd, 07:14:45
Igen mert facelift előtti .Nekem külön van a diesel vezérlő modull ami a bal első doblemezben van,és nekem még az EGR szelep hátul van,2 hütőventilátoros az enyém.
Ja... az enyém faceliftes, és mégis fmba. Egr elöl. És asszem 1 propeller. Hát így.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20330 Dátum:
2012.10.02 kedd, 11:24:31 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.02 kedd, 11:20:31
Ja... az enyém faceliftes, és mégis fmba. Egr elöl. És asszem 1 propeller. Hát így.
egr elöl és venti 2002 május után gyárottaknál van.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20331 Dátum:
2012.10.02 kedd, 11:34:58 »
HOgy lehet a motórkód FMBA ha TDDI-t van.?
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.10.02 kedd, 11:24:31
egr elöl és venti 2002 május után gyárottaknál van.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20332 Dátum:
2012.10.02 kedd, 11:37:03 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.10.02 kedd, 11:34:58
HOgy lehet a motórkód FMBA ha TDDI-t van.?
ilyet hol írtam??
d5ba a motorkódom (90le tddi), de kerültem már ki fmba-t vele
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20333 Dátum:
2012.10.02 kedd, 11:54:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.10.02 kedd, 11:37:03
ilyet hol írtam??
d5ba a motorkódom (90le tddi), de kerültem már ki fmba-t vele
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
kozi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20334 Dátum:
2012.10.02 kedd, 11:58:20 »
Sziasztok !
Üdvözlök mindenkit a fórumon,új vagyok,és tanácsot szeretnék kérni,hátha másnál is előfurdult ami nálam.Kb 1hónapja vásároltam egy 2002-es MK lll-as 2.0TDCI 96kw os Mondeot ami rövid ideig tartó indítás után,ami azt jelenti nálam,hogy amint beröffent a motor elengedem azonnal a kulcsot akkor rángat olyan mintha csak 2 henger járna,de ha hosszabban indítózok egy picivel akkor minden ok,normális ez így?
Előre is köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20335 Dátum:
2012.10.02 kedd, 12:00:54 »
Idézetet írta: kozi - 2012.10.02 kedd, 11:58:20
Sziasztok !
Üdvözlök mindenkit a fórumon,új vagyok,és tanácsot szeretnék kérni,hátha másnál is előfurdult ami nálam.Kb 1hónapja vásároltam egy 2002-es MK lll-as 2.0TDCI 96kw os Mondeot ami rövid ideig tartó indítás után,ami azt jelenti nálam,hogy amint beröffent a motor elengedem azonnal a kulcsot akkor rángat olyan mintha csak 2 henger járna,de ha hosszabban indítózok egy picivel akkor minden ok,normális ez így?
Előre is köszönöm!
első körben ellenoriztesd az akku állapotát,és a töltő feszültséget-generátort!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20336 Dátum:
2012.10.02 kedd, 12:04:50 »
Hello!
Hát buta kérdésre csak buta válasz adható.
Persze hogy nem normális, egy jó dieselnek izzítás nélkül is azonnal kell indulnia! Szerintem porlasztó környékén kell keresgélni, esetleg CR nyomás.? Van hibakód?
Esetleg generátor? Van elég feszültség?
ÜA szűrő tiszta? Megnézném, lehet hogy tele van trutyival.
Idézetet írta: kozi - 2012.10.02 kedd, 11:58:20
Sziasztok !
Üdvözlök mindenkit a fórumon,új vagyok,és tanácsot szeretnék kérni,hátha másnál is előfurdult ami nálam.Kb 1hónapja vásároltam egy 2002-es MK lll-as 2.0TDCI 96kw os Mondeot ami rövid ideig tartó indítás után,ami azt jelenti nálam,hogy amint beröffent a motor elengedem azonnal a kulcsot akkor rángat olyan mintha csak 2 henger járna,de ha hosszabban indítózok egy picivel akkor minden ok,normális ez így?
Előre is köszönöm!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.02 kedd, 12:09:39 írta Meszike007
»
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20337 Dátum:
2012.10.02 kedd, 12:32:40 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.10.02 kedd, 12:04:50
Hello!
Hát buta kérdésre csak buta válasz adható.
Persze hogy nem normális, egy jó dieselnek izzítás nélkül is azonnal kell indulnia! Szerintem porlasztó környékén kell keresgélni, esetleg CR nyomás.? Van hibakód?
Esetleg generátor? Van elég feszültség?
ÜA szűrő tiszta? Megnézném, lehet hogy tele van trutyival.
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem, nincs buta kérdés!
Csak kérdés van, a problémám megoldására, lehet épp tapasztalat hiányában. Ha vissza gondolsz, mikor beléptél a fórumba, te is kérdeztél ilyen "butákat". Egy kezdő fórumozót nem szoktunk "KO"- val elijeszteni.
Előszőr én is az akkumulátor és a generátor területén néznék széjel. Ha itt minden rendben, akkor jöhet egy mindenre kiterjedő vizsgálat, amibe persze beletartozik az üza rendszer, a porlasztókkal együtt. Remélem csak az első téma körben lakozik a probléma.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20338 Dátum:
2012.10.02 kedd, 12:42:36 »
Hello!
Bocsánat, poénnak szántam, ezek szerint nem annak jött le, elnézést a modortalanságért.
Tisztelettel
Idézetet írta: László - 2012.10.02 kedd, 12:32:40
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem, nincs buta kérdés!
Csak kérdés van, a problémám megoldására, lehet épp tapasztalat hiányában. Ha vissza gondolsz, mikor beléptél a fórumba, te is kérdeztél ilyen "butákat". Egy kezdő fórumozót nem szoktunk "KO"- val elijeszteni.
Előszőr én is az akkumulátor és a generátor területén néznék széjel. Ha itt minden rendben, akkor jöhet egy mindenre kiterjedő vizsgálat, amibe persze beletartozik az üza rendszer, a porlasztókkal együtt. Remélem csak az első téma körben lakozik a probléma.
Tisztelettel László!
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20339 Dátum:
2012.10.02 kedd, 12:49:04 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.10.02 kedd, 12:42:36
Hello!
Bocsánat, poénnak szántam, ezek szerint nem annak jött le, elnézést a modortalanságért.
Én értem a poént, és szeretem is, de Lászlónak igaza van, egy újonc nem biztos, hogy érteni fogja, hanem az jön le neki, hogy kinevettük, v ilyesmi.
Amúgy Alf szépen leírta... első körben elektromosság... ha ott minden rendben... azaz, inkább ott legyen a bibi.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kozi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20340 Dátum:
2012.10.02 kedd, 14:15:02 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.02 kedd, 12:49:04
Én értem a poént, és szeretem is, de Lászlónak igaza van, egy újonc nem biztos, hogy érteni fogja, hanem az jön le neki, hogy kinevettük, v ilyesmi.
Amúgy Alf szépen leírta... első körben elektromosság... ha ott minden rendben... azaz, inkább ott legyen a bibi.
Köszi a hozzászólásokat,lehet félreérthető voltam,megvárom azt is hogy izzítson az autó,és csak utána indítózok,talán 1sec lehet és indul is de döcögve,de ha még talán 1-2 fordulatot tekerek persze újabb indítás után akkor gyönyörűen jár.Előtte Mitsubishi dízelem volt annak csak épp hogy el kellett fordítani a kucsot talán még negyed fordulat sem volt,igaz az még adagolós motoros.
Akkut most mértem 12.5V alapjáraton a töltés 14.4V
Köszi
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20341 Dátum:
2012.10.02 kedd, 14:34:59 »
Hello!
Izzítás nélkül hogy indul?
Idézetet írta: kozi - 2012.10.02 kedd, 14:15:02
Köszi a hozzászólásokat,lehet félreérthető voltam,megvárom azt is hogy izzítson az autó,és csak utána indítózok,talán 1sec lehet és indul is de döcögve,de ha még talán 1-2 fordulatot tekerek persze újabb indítás után akkor gyönyörűen jár.Előtte Mitsubishi dízelem volt annak csak épp hogy el kellett fordítani a kucsot talán még negyed fordulat sem volt,igaz az még adagolós motoros.
Akkut most mértem 12.5V alapjáraton a töltés 14.4V
Köszi
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
kozi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20342 Dátum:
2012.10.02 kedd, 15:49:48 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.10.02 kedd, 14:34:59
Hello!
Izzítás nélkül hogy indul?
Szia!
Nagyjából ugyanazt produkálja,most próbáltam,egyébként kérdeztem az autószerelőmet is,ő szerinte semmi probléma normális hogy párat forgatni kell a motoron,de én szkeptikus vagyokezzel kapcsolatban.Egyébként nagyon jól megy nem füstöl,nagyon jó a fogyaszása,/le sem merem írni mennyi/ a szerelőm szerint valós 125e km.van benne vezetett szervízkönyves,összes eddigi számlával.
Üdv,
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20343 Dátum:
2012.10.02 kedd, 16:12:38 »
Idézetet írta: kozi - 2012.10.02 kedd, 15:49:48
Szia!
Nagyjából ugyanazt produkálja,most próbáltam,egyébként kérdeztem az autószerelőmet is,ő szerinte semmi probléma normális hogy párat forgatni kell a motoron,de én szkeptikus vagyokezzel kapcsolatban.Egyébként nagyon jól megy nem füstöl,nagyon jó a fogyaszása,/le sem merem írni mennyi/ a szerelőm szerint valós 125e km.van benne vezetett szervízkönyves,összes eddigi számlával.
Üdv,
Most komolyan:
az szerinted reális, hogy egy 10 éves autóban ennyi km legyen?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20344 Dátum:
2012.10.02 kedd, 18:58:53 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.10.02 kedd, 16:12:38
Most komolyan:
az szerinted reális, hogy egy 10 éves autóban ennyi km legyen?
tudok olyan 601-es trabiról amiben 30.000km van és minden gyári...3.000.000ft-ot kértek érte és megvették, minden lehet...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20345 Dátum:
2012.10.02 kedd, 19:10:22 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.10.02 kedd, 16:12:38
Most komolyan:
az szerinted reális, hogy egy 10 éves autóban ennyi km legyen?
mé'? az enyémben most van 122. 8éves.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tofipapa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20346 Dátum:
2012.10.02 kedd, 19:23:25 »
Ma ugrott kocsiból a ZEN szabadonfutó (15.610 Km) futás után.
Most INA került bele,remélem ez többet fog bírni!
Naplózva
FORD MONDEO 2.2 TDCi Ghia Executive 2005 155LE 4 ajtós, szedán EGR Off INA/+36 20 98 19 535/
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20347 Dátum:
2012.10.02 kedd, 19:45:04 »
Idézetet írta: alf - 2012.10.02 kedd, 19:10:22
mé'? az enyémben most van 122. 8éves.
Nem használom sokat az autót, most vot öt éves és 132e km...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20348 Dátum:
2012.10.02 kedd, 19:54:37 »
Idézetet írta: Tofipapa - 2012.10.02 kedd, 19:23:25
Ma ugrott kocsiból a ZEN szabadonfutó (15.610 Km) futás után.
Most INA került bele,remélem ez többet fog bírni!
beállt fixre?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20349 Dátum:
2012.10.02 kedd, 19:56:01 »
Tisztelt Fórumtársak!
Én is fájó szivvel, de annál nagyobb határozottsággal vágtam ma ki a kukába, a szabadonfutómat. Meghalt mert szeretett. Mindkét irényba szabadonfutóvá vált. A generátort is cseréltem egyben a felujitottra( 162.000Km után) Most kiválóan üzemel minden. Ha ilyen lett volna nem kellett volna dolgozni vele. Nálam 67.200 Km birt ZEN apó. A legközelebbi cserénél, nagy valószinűséggel én is az INA-ra szavazok, még ha egy kicsit drágább is.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.02 kedd, 19:59:00 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak:
1
...
400
401
402
403
404
405
406
[
407
]
408
409
410
411
412
413
414
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ