Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 18:32:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 401 402 403 404 405 406 407 [408] 409 410 411 412 413 414 415 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14387947 alkalommal)
panses és 242 vendég van a témában
Tofipapa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #20350 Dátum: 2012.10.02 kedd, 20:02:25 »

beállt fixre?
Nyikorgt, exploserderage exploserderage
Naplózva

FORD MONDEO 2.2 TDCi Ghia Executive 2005 155LE 4 ajtós, szedán EGR Off  INA/+36 20 98 19 535/
Tofipapa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #20351 Dátum: 2012.10.02 kedd, 20:04:05 »

Tisztelt Fórumtársak!
Én is fájó szivvel, de annál nagyobb határozottsággal vágtam ma ki a kukába, a szabadonfutómat. Meghalt mert szeretett. Mindkét irényba szabadonfutóvá vált. A generátort is cseréltem egyben a felujitottra( 162.000Km után) Most kiválóan üzemel minden. Ha ilyen lett volna nem kellett volna dolgozni vele. Nálam 67.200 Km birt ZEN apó. A legközelebbi cserénél, nagy valószinűséggel én is az INA-ra szavazok, még ha egy kicsit drágább is. wave
Tisztelettel László! worship
15.000Ft szereléssel szerintem ez baráti.

Naplózva

FORD MONDEO 2.2 TDCi Ghia Executive 2005 155LE 4 ajtós, szedán EGR Off  INA/+36 20 98 19 535/
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #20352 Dátum: 2012.10.02 kedd, 20:09:28 »

Tisztelt Fórumtársak!
Én is fájó szivvel, de annál nagyobb határozottsággal vágtam ma ki a kukába, a szabadonfutómat. Meghalt mert szeretett. Mindkét irényba szabadonfutóvá vált. A generátort is cseréltem egyben a felujitottra( 162.000Km után) Most kiválóan üzemel minden. Ha ilyen lett volna nem kellett volna dolgozni vele. Nálam 67.200 Km birt ZEN apó. A legközelebbi cserénél, nagy valószinűséggel én is az INA-ra szavazok, még ha egy kicsit drágább is. wave
Tisztelettel László! worship

 wave
Bár gondolom a "most kiválóan üzemel minden" erre utal, de azért rákérdezek: Sikerült megóvni a szíjrendszer többi komponensét?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20353 Dátum: 2012.10.02 kedd, 20:47:46 »

Ma ugrott kocsiból a ZEN szabadonfutó (15.610 Km) futás után. rinya
Most INA került bele,remélem ez többet fog bírni!  gun
kb 20-szorosát
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #20354 Dátum: 2012.10.02 kedd, 21:03:55 »

Nyikorgt, exploserderage exploserderage
Tisztelt Fórumtársak!
Én is fájó szivvel, de annál nagyobb határozottsággal vágtam ma ki a kukába, a szabadonfutómat. Meghalt mert szeretett. Mindkét irényba szabadonfutóvá vált. A generátort is cseréltem egyben a felujitottra( 162.000Km után) Most kiválóan üzemel minden. Ha ilyen lett volna nem kellett volna dolgozni vele. Nálam 67.200 Km birt ZEN apó. A legközelebbi cserénél, nagy valószinűséggel én is az INA-ra szavazok, még ha egy kicsit drágább is. wave
Tisztelettel László! worship

elátkozott nap..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #20355 Dátum: 2012.10.02 kedd, 21:08:52 »

Akkor ugyanaz mint nekem, köszi:)
Tudsz róla valami egyebet? Smiley
No megtaláltam a német forgalmi másolatát de nem tudom ide feltenni help
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20356 Dátum: 2012.10.02 kedd, 21:09:55 »

No megtaláltam a német forgalmi másolatát de nem tudom ide feltenni help
de abban is 96KW/130PS van?
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #20357 Dátum: 2012.10.02 kedd, 21:16:01 »

de abban is 96KW/130PS van?
Pontosan,ha dobsz e-mail cimet, pü-be elküldöm
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20358 Dátum: 2012.10.02 kedd, 21:21:42 »

Pontosan,ha dobsz e-mail cimet, pü-be elküldöm

Köszi:)

Elküldtem:)
Egyre érdekesebb Cheesy

Meg is jött, hát nem semmi, jó lenne tudni hogy németek is ilyen hülyék lennének? Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.02 kedd, 21:30:20 írta ChPh » Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #20359 Dátum: 2012.10.02 kedd, 21:29:59 »

Ink blue metál. Telefon és szellőzős ülés kivételével minden extra  smile (navi, tolatóradar, bőr, tempom., el. ülés, ülésfűtés, napfénytető. Németországból hoztam 2009-ben 50e km-rel.
Apu megfogott vele egy szarvast 2009 szeptemberében: 2,8m-s kár. De szépen megcsinálták  smile

Az EGR-t a fordosok dobták ki a kukába... duhos2
figyimá'
Jön neked a soproni csapat 1db egr szeleppel. Javasold nekik, hogy nyugodtan adják vissza, amit lenyúltak, mert különben FordHU, fogyasztóvédelem, rendőrségi feljelentés (rongálás) lesz a vége.
mert hogy:Ügyfél autójából nem dobálunk ki semmit, a kiszerelt alkatrészeket kötelesek visszaadni (kiv: beszámítós alkatrészek).
A problémához:
A géped euroIV-es, 2005-ös, német piacos gép, ebből az következik, hogy azon bizony elektromos egr van.
Ezt támasztja alá, hogy ha nem lenne elektromos, nem generálna vészüzemet.
Továbbá: a turbó elektromos rajta, akkor az egr is, mert nincs vákuumszabályozása. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #20360 Dátum: 2012.10.02 kedd, 21:34:30 »

figyimá'
Jön neked a soproni csapat 1db egr szeleppel. Javasold nekik, hogy nyugodtan adják vissza, amit lenyúltak, mert különben FordHU, fogyasztóvédelem, rendőrségi feljelentés (rongálás) lesz a vége.
mert hogy:Ügyfél autójából nem dobálunk ki semmit, a kiszerelt alkatrészeket kötelesek visszaadni (kiv: beszámítós alkatrészek).
A problémához:
A géped euroIV-es, 2005-ös, német piacos gép, ebből az következik, hogy azon bizony elektromos egr van.
Ezt támasztja alá, hogy ha nem lenne elektromos, nem generálna vészüzemet.
Továbbá: a turbó elektromos rajta, akkor az egr is, mert nincs vákuumszabályozása. Smiley

Nekem a turbó elektromos, de az EGR vákuum által mozgatott.
A microcat a kérdéses kocsi alvázszáma alapján azt írja, hogy pneumatikus mozgatású. Bárdi is azt mondta alvázszám alapján, hogy pneumatikus. Ezek után eléggé hülyén fogunk kinézni, ha mégis elektromos.
A soproni szervizzel én is mennék néhány kört.
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #20361 Dátum: 2012.10.02 kedd, 21:43:44 »

Köszi:)

Elküldtem:)
Egyre érdekesebb Cheesy

Meg is jött, hát nem semmi, jó lenne tudni hogy németek is ilyen hülyék lennének? Cheesy
Azért azt nem gondolnám,N7BB 1 na az mi most tűnt csak fel
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20362 Dátum: 2012.10.02 kedd, 21:47:15 »

Azért azt nem gondolnám,N7BB 1 na az mi most tűnt csak fel
jó kérdés, én sem tudtam értelmezni, gondolom a magyarban csak N7BB van, ugye?
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #20363 Dátum: 2012.10.02 kedd, 21:51:27 »

jó kérdés, én sem tudtam értelmezni, gondolom a magyarban csak N7BB van, ugye?
fejvakaras
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20364 Dátum: 2012.10.02 kedd, 22:09:12 »

fejvakaras
ha jól láttam a német papíron a motorkód N7BB1, a magyarban meg gondolom csak N7BB van
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #20365 Dátum: 2012.10.02 kedd, 22:10:38 »

ha jól láttam a német papíron a motorkód N7BB1, a magyarban meg gondolom csak N7BB van

Talán az Mk4 azonos kódú motorjától akarták megkülönböztetni?  nemtudom
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20366 Dátum: 2012.10.02 kedd, 22:18:33 »

Talán az Mk4 azonos kódú motorjától akarták megkülönböztetni?  nemtudom
MKIV-ben nincs ilyen kódu motor.De az előbb valahol írtam MKIII-nál ebből még C végződésü is van ami évjáratot mutat a gyártási időszakon belül.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20367 Dátum: 2012.10.02 kedd, 22:20:08 »

MKIV-ben nincs ilyen kódu motor.De az előbb valahol írtam MKIII-nál ebből még C végződésü is van ami évjáratot mutat a gyártási időszakon belül.
oké, akkor mondjuk a 2006-os N7B motorok B végűek, de a tegnapi témára,  miszerint az etis azt mondja 125 lovas motorunk van, a magyar és német forgalmiban meg 130 ló szerepel, nos WTF van?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #20368 Dátum: 2012.10.02 kedd, 22:32:46 »

Nekem a turbó elektromos, de az EGR vákuum által mozgatott.
A microcat a kérdéses kocsi alvázszáma alapján azt írja, hogy pneumatikus mozgatású. Bárdi is azt mondta alvázszám alapján, hogy pneumatikus. Ezek után eléggé hülyén fogunk kinézni, ha mégis elektromos.
A soproni szervizzel én is mennék néhány kört.
ez mind OK, de ha vákuumos, akkor nem csinál vészüzemet. Max ha vákuumos állítású, elektromos érzékeléssel, de ez az évjárat alapján kérdéses.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #20369 Dátum: 2012.10.02 kedd, 22:34:15 »

Azért azt nem gondolnám,N7BB 1 na az mi most tűnt csak fel
tegyétek ki az alvázszámot pls.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20370 Dátum: 2012.10.02 kedd, 22:34:54 »

oké, akkor mondjuk a 2006-os N7B motorok B végűek, de a tegnapi témára,  miszerint az etis azt mondja 125 lovas motorunk van, a magyar és német forgalmiban meg 130 ló szerepel, nos WTF van?
Ha megnézed 2 oldallal ezelőtt mikor betettem a motor kódokat akkor látod,hogy a 2.2-es motornál az A és B jelünél a teljesítmény 155LE,a C és D jelünél 150LE.Az,hogy mért van a forgalmiban más és a TIS-ben az érthetetlen számomra.Én is olvastam erről,hogy 5LE-vel kevesebb a te motorod.A többire nincs magyarázatom.Az,hogy mi alapján milyen cucc van a kocsin az sokszor eltérő is lehet,főleg ha váltás is van.Erről is van tapasztalatom az eddigi kocsijainkból kiindulva.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20371 Dátum: 2012.10.02 kedd, 22:37:36 »

tegyétek ki az alvázszámot pls.
WF0WXXGBBW6T80068 Smiley
Megtanultam fejből Smiley
Naplózva
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20372 Dátum: 2012.10.02 kedd, 22:38:33 »

Ha megnézed 2 oldallal ezelőtt mikor betettem a motor kódokat akkor látod,hogy a 2.2-es motornál az A és B jelünél a teljesítmény 155LE,a C és D jelünél 150LE.Az,hogy mért van a forgalmiban más és a TIS-ben az érthetetlen számomra.Én is olvastam erről,hogy 5LE-vel kevesebb a te motorod.A többire nincs magyarázatom.Az,hogy mi alapján milyen cucc van a kocsin az sokszor eltérő is lehet,főleg ha váltás is van.Erről is van tapasztalatom az eddigi kocsijainkból kiindulva.
értem a B oszlop szerinti táblázat alapján is 125 lovas a motor Smiley
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20373 Dátum: 2012.10.02 kedd, 22:49:30 »

értem a B oszlop szerinti táblázat alapján is 125 lovas a motor Smiley
Szerintem a lényeg az eTIS-ben bent van.Megnéztem az alvázszámodat és amikor az adataidat kiadja részletesen a motor tipusnál HPCR írás van a teljesítmény előtt és így 125LE.Nekem csak CR van és így 130LE.Na az a HP azt nem tudom mi?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #20374 Dátum: 2012.10.02 kedd, 22:51:09 »

130le eu3, 125le eu4

ugyan így a 2.2-esnél is. 155le eu3, 150le eu4
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20375 Dátum: 2012.10.02 kedd, 22:57:53 »

130le eu3, 125le eu4

ugyan így a 2.2-esnél is. 155le eu3, 150le eu4
Csak azon megy az agyalás,hogy mitől volt a német forgalmiban is 130LE???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #20376 Dátum: 2012.10.02 kedd, 23:01:22 »

Csak azon megy az agyalás,hogy mitől volt a német forgalmiban is 130LE???
mert marketing szempontból hülyén nézett volna ki, hogy facelifttel nem erősebb lett (mint ahogy szokott lenni pl más márkáknál is), hanem gyengébb vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #20377 Dátum: 2012.10.02 kedd, 23:05:18 »

figyimá'
Jön neked a soproni csapat 1db egr szeleppel. Javasold nekik, hogy nyugodtan adják vissza, amit lenyúltak, mert különben FordHU, fogyasztóvédelem, rendőrségi feljelentés (rongálás) lesz a vége.
mert hogy:Ügyfél autójából nem dobálunk ki semmit, a kiszerelt alkatrészeket kötelesek visszaadni (kiv: beszámítós alkatrészek).
A problémához:
A géped euroIV-es, 2005-ös, német piacos gép, ebből az következik, hogy azon bizony elektromos egr van.
Ezt támasztja alá, hogy ha nem lenne elektromos, nem generálna vészüzemet.
Továbbá: a turbó elektromos rajta, akkor az egr is, mert nincs vákuumszabályozása. Smiley
alvázszám alapján az eCAT EGR-re az alábbi cikkszámokat adja:
6s7q-9d475-AC
6s7q-9d475-AD
6s7q-9d475-AE
6s7q-9d475-AG

Ezek elektromos EGR-ek

Turbóra:
5S7Q-6K682-AE
5S7Q-6K682-AD
5S7Q-6K682-AC
5S7Q-6K682-AB
5S7Q-6K682-AA
6S7Q-6K682-AG
6S7Q-6K682-AF
6S7Q-6K682-AE
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #20378 Dátum: 2012.10.02 kedd, 23:13:20 »

WF0WXXGBBW6T80068 Smiley
Megtanultam fejből Smiley
A dpf miatt lehet bb-s kódja.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20379 Dátum: 2012.10.03 szerda, 00:15:29 »

A dpf miatt lehet bb-s kódja.
A számokig nekem is ezek a betük de nekem nincs és akkor nem is volt dpf de a bb betük megtalálhatók nálam is.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #20380 Dátum: 2012.10.03 szerda, 06:56:59 »

wave
Bár gondolom a "most kiválóan üzemel minden" erre utal, de azért rákérdezek: Sikerült megóvni a szíjrendszer többi komponensét?
Tisztelt Fórumtárs!
Bisztosan nem ment tönkre a szabadonfutón kivűl más elem a rendszerben. Most minden szép csendben dolgozik.(generátor és futó csere, tartalék felújitottra). Mindent magam csináltam, igy nem került pénzbe csak utánna 5 sörbe, amit ilyettembe legurguláztam. Két napja elkezdett hideg motornál sivitani. Ha rákapcsoltam valami villamos terhelést a generátorra, akkor meg erőteljesen folyamatosan racsnizott. Úgy látom kiszámithatalan, hogy miképp megy tönkre. Nagy kérdés a meghibásodás szempomtjából, beáll e, vagy mindkét irányban szabadonfutóvá válik, mint az enyém. A kopások következtében a szabadonfutóvá válás a valószinűsithető hiba, még törés vagy deformáció esetén a beállás. A probléma az, hogy ez kivűlről nem látható. Tegnap hála Istennek megadta magát, igy volt időm kicserélni, mert holnap mennem kell egy 1200Km útra. Mákom volt, hogy nem út közben történt mindez. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #20381 Dátum: 2012.10.03 szerda, 07:02:16 »

Tisztelt Fórumtárs!
Bisztosan nem ment tönkre a szabadonfutón kivűl más elem a rendszerben. Most minden szép csendben dolgozik.(generátor és futó csere, tartalék felújitottra). Mindent magam csináltam, igy nem került pénzbe csak utánna 5 sörbe, amit ilyettembe legurguláztam. Két napja elkezdett hideg motornál sivitani. Ha rákapcsoltam valami villamos terhelést a generátorra, akkor meg erőteljesen folyamatosan racsnizott. Úgy látom kiszámithatalan, hogy miképp megy tönkre. Nagy kérdés a meghibásodás szempomtjából, beáll e, vagy mindkét irányban szabadonfutóvá válik, mint az enyém. A kopások következtében a szabadonfutóvá válás a valószinűsithető hiba, még törés vagy deformáció esetén a beállás. A probléma az, hogy ez kivűlről nem látható. Tegnap hála Istennek megadta magát, igy volt időm kicserélni, mert holnap mennem kell egy 1200Km útra. Mákom volt, hogy nem út közben történt mindez. wave
Tisztelettel László! worship
Akkor most mi a jobb szabadonfutósítani ami ezek szerint 15-60e km ig megy, vagy hagyni a fenébe és 100e ként cserélni a komplett szijrendszert?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20382 Dátum: 2012.10.03 szerda, 08:12:49 »

mert marketing szempontból hülyén nézett volna ki, hogy facelifttel nem erősebb lett (mint ahogy szokott lenni pl más márkáknál is), hanem gyengébb vigyor3
ez attól még hülye válasz...
96-ban amikor a BMW bevezette az eu2-es 2,5 literes benzinesét inkább átnevezte a motort 25-ről 23-ra mert úgy 22 lóval lett gyengébb...
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #20383 Dátum: 2012.10.03 szerda, 08:27:55 »

130le eu3, 125le eu4

ugyan így a 2.2-esnél is. 155le eu3, 150le eu4
Az MKIII-asnál a az Euro IV-es hivatalosan 152. Nem is a szám  fontos hanem hogy is gyengébb mint a 155 lovas Euor III-as. (Az elektronikus turbo viszaszabályzásával ,amitől mellesleg sokkal "tűskésebb" a nyomatékgörbéje mint a sima vákumos euro III-asnak) Na ez nem volt előnyös fejlesztés  Undecided
ui.
Azért néha szembe mennek fordék a trenddel. Az MKIV-nél a facelift előtti Euro IV-es 2.2-esek 175 lovasok a faceliftes Euro V-ösök meg 200. Legalább lett egy érezhetően pozitiv eltérésre is példa a részükről.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #20384 Dátum: 2012.10.03 szerda, 08:31:47 »

alvázszám alapján az eCAT EGR-re az alábbi cikkszámokat adja:
6s7q-9d475-AC
6s7q-9d475-AD
6s7q-9d475-AE
6s7q-9d475-AG

Ezek elektromos EGR-ek


Nem értem, a Microcat azt írja, hogy "EGR Vacuum control Electronic", magyarul meg "EGR Vákuum szabályzó Elektromos" Én ebből azt szűrtem le, hogy vákuumos mozgatású, elektromos érzékelővel  nemtudom (meg a kép is vákuumosat mutat elektromos érzékelővel). Viszont a cikkszám meg megegyezik az általad megadottal.
Naplózva
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20385 Dátum: 2012.10.03 szerda, 08:47:54 »

Az MKIII-asnál a az Euro IV-es hivatalosan 152. Nem is a szám  fontos hanem hogy is gyengébb mint a 155 lovas Euor III-as. (Az elektronikus turbo viszaszabályzásával ,amitől mellesleg sokkal "tűskésebb" a nyomatékgörbéje mint a sima vákumos euro III-asnak) Na ez nem volt előnyös fejlesztés  Undecided
ui.
Azért néha szembe mennek fordék a trenddel. Az MKIV-nél a facelift előtti Euro IV-es 2.2-esek 175 lovasok a faceliftes Euro V-ösök meg 200. Legalább lett egy érezhetően pozitiv eltérésre is példa a részükről.
van valahol ezekről a TDCi motorokról nyomatékgörbe a neten? Azt is próbáltam keresni, de bittos bennem a hiba Sad
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20386 Dátum: 2012.10.03 szerda, 08:51:26 »

Asszem itt van...

van valahol ezekről a TDCi motorokról nyomatékgörbe a neten? Azt is próbáltam keresni, de bittos bennem a hiba Sad
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #20387 Dátum: 2012.10.03 szerda, 09:37:13 »

Nem értem, a Microcat azt írja, hogy "EGR Vacuum control Electronic", magyarul meg "EGR Vákuum szabályzó Elektromos" Én ebből azt szűrtem le, hogy vákuumos mozgatású, elektromos érzékelővel  nemtudom (meg a kép is vákuumosat mutat elektromos érzékelővel). Viszont a cikkszám meg megegyezik az általad megadottal.
én sem értem, de asszem mindegy is. Cikkszámra kell rendelni, és kész.
A cikkszámok alapján a turbója vákuumos, ami miatt ismét adódik a kérdés, nem vákuumos-e az egr elektromos érzékelővel?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20388 Dátum: 2012.10.03 szerda, 09:46:59 »

Asszem itt van...

Itt?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #20389 Dátum: 2012.10.03 szerda, 09:47:21 »

Akkor most mi a jobb szabadonfutósítani ami ezek szerint 15-60e km ig megy, vagy hagyni a fenébe és 100e ként cserélni a komplett szijrendszert?
a 100eKm nem 100eKm valójában.Városi használat mellett a szíjrendszernek 3-5eKm múlva ismét berregő hangja lesz, amivel együtt lehet élni. A kérdés ilyenkor az, hogy mennyit megy el berregés mellett a szíjrendszer, amit 100eFt körüli összegért cseréltettél.
Nekem szimpatikusabb a 30-40eKm-ként 15eFt-os szabadonfutó csere, ami szükségtelenné teszi a főtengely tárcsa és szíjfeszítő idő előtti cseréjét (80-100eFt).
A gyári leírás szerint a bordászíjat kell csak cserélni 120eKM futás után, ebből az következne, hogy a többi alkatrész nem hullik szét közben (mivel ha széthullhat, a ford előírná a kötelező cseréjét, ha viszont nem megy el 120eKM-t a szíjrendszer, úgyis mindend egyszerre kell cserélni, így felesleges felhívni az tulaj figyelmét a 120eKM-es csereperiódusra).

A szabadonfutó élettartama nagyban függ a rendszer többi komponensének állapotától (szíj, feszítő, főtengely tárcsa, generátor csapágyak), az alapjárat pontosságától és az autóhasználati szokásoktól (város vs. pálya). Elhasznált szíjrendszerre szabadonfutót tenni várhatóan idő előtti meghibásodát okoz, míg a pontatlan alapjárat és a városi használat a több oldás-zárástól erősebben igénybe veszi a szabadonfutót.
Szvsz a szabadonfutó tárcsák adott számú oldási-zárási műveletre jók, a használat mikéntje szabja meg, hogy ezt előbb v. utóbb érik el. Olyan ez, mint a futásteljesítmény és az üzemóra viszonya.  wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20390 Dátum: 2012.10.03 szerda, 09:55:44 »

... mert holnap mennem kell egy 1200Km útra. ....
Hova lesz a túra?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #20391 Dátum: 2012.10.03 szerda, 09:56:14 »

én sem értem, de asszem mindegy is. Cikkszámra kell rendelni, és kész.
A cikkszámok alapján a turbója vákuumos, ami miatt ismét adódik a kérdés, nem vákuumos-e az egr elektromos érzékelővel?

Ha valóban elektromos, akkor nagyon jó lenne visszaszerezni a régi EGR-t, mert lehet, hogy "csak" olyan típusú hibája van, mint a turbóelektronikának, hogy az akadás által okozott motor-túlterhelés miatt kiolvadt egy forrasztás, és egy jobb műhely gond nélkül meg tudja javítani.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #20392 Dátum: 2012.10.03 szerda, 11:59:40 »

van valahol ezekről a TDCi motorokról nyomatékgörbe a neten? Azt is próbáltam keresni, de bittos bennem a hiba Sad
Elég soványan. MKIII-ast kimérettem padon így arrol tényleg van valódi mérési adatom és nem netre hazudott valami. Azt délután majd belinkelem. A IV-esől még csak gyári marketing ábrát találtam de ha visszajövök a tajgáról remélem lesz időm majd kiméretni a IV-est is.
Naplózva
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20393 Dátum: 2012.10.03 szerda, 12:01:23 »

Elég soványan. MKIII-ast kimérettem padon így arrol tényleg van valódi mérési adatom és nem netre hazudott valami. Azt délután majd belinkelem. A IV-esől még csak gyári marketing ábrát találtam de ha visszajövök a tajgáról remélem lesz időm majd kiméretni a IV-est is.
MKIII-am van, az nekem pont elég, köszi Smiley
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #20394 Dátum: 2012.10.03 szerda, 16:12:10 »

Akkor most mi a jobb szabadonfutósítani ami ezek szerint 15-60e km ig megy, vagy hagyni a fenébe és 100e ként cserélni a komplett szijrendszert?
Tisztelt Fórumtárs!
Számomra nem kérdés, hogy a szabadonfutós megoldás a nyerő. 67200 Km-t futott nálam ZEN apó,  amivel elégedett vagyok. A rendszer többi alkatrésze most is kifogástalan állapotban van(már ez magában megérte). Generátort is csak azért cseréltem, mert aktuális volt a felújitása, a tartalék felújitott, meg ott figyelt a szekrényben. Itt csupán egy kérdés lehet a továbbiakban. Még pedig a szabadon futó márkája. Bizom benne, hogy a Relhist által prezentált Japán futó a gyári INA futó méltó ellenfele lessz. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #20395 Dátum: 2012.10.03 szerda, 16:17:47 »

Hova lesz a túra?
Üdvözöllek Gábor!
Ausztriába szólit a kötelesség. Ha megjöttem mindenképp beszámolok a kartergáz leválasztó működésével kapcsolatban. Kicsapódott olaj-viz mennyiség, üzemanyag fogyasztás, dinamizmus, stb...stb.
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.03 szerda, 16:21:14 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20396 Dátum: 2012.10.03 szerda, 17:32:02 »

Üdvözöllek Gábor!
Ausztriába szólit a kötelesség. Ha megjöttem mindenképp beszámolok a kartergáz leválasztó működésével kapcsolatban. Kicsapódott olaj-viz mennyiség, üzemanyag fogyasztás, dinamizmus, stb...stb.
Tisztelettel László! worship

Laci!

Jó utat kívánok, élménydús, balesetmentes autózást!
Várom a beszámolót!  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #20397 Dátum: 2012.10.03 szerda, 18:04:50 »

Laci!

Jó utat kívánok, élménydús, balesetmentes autózást!
Várom a beszámolót!  integet2
eljen eljen  eljen
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20398 Dátum: 2012.10.03 szerda, 18:14:20 »

Üdvözöllek Gábor!
Ausztriába szólit a kötelesség. Ha megjöttem mindenképp beszámolok a kartergáz leválasztó működésével kapcsolatban. Kicsapódott olaj-viz mennyiség, üzemanyag fogyasztás, dinamizmus, stb...stb.
Tisztelettel László! worship

Üdvözöljük az osztrák lányokat! Ha valami jó akadna, hozz párat nekünk is  Wink
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #20399 Dátum: 2012.10.03 szerda, 18:17:15 »

Üdvözöllek Gábor!
Ausztriába szólit a kötelesség. Ha megjöttem mindenképp beszámolok a kartergáz leválasztó működésével kapcsolatban. Kicsapódott olaj-viz mennyiség, üzemanyag fogyasztás, dinamizmus, stb...stb.
Tisztelettel László! worship
Nahát, már Ön is "leválasztózik", kedves László.
Kezd engem is érdekelni objektív beszámolója - a nagy kirándulás után persze.
 worship integet2
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Oldalak: 1 ... 401 402 403 404 405 406 407 [408] 409 410 411 412 413 414 415 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.193 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.