Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:38:33
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
401
402
403
404
405
406
407
[
408
]
409
410
411
412
413
414
415
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14653970 alkalommal)
0 Felhasználó és 133 vendég van a témában
Tofipapa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20350 Dátum:
2012.10.02 kedd, 20:02:25 »
Idézetet írta: GiN - 2012.10.02 kedd, 19:54:37
beállt fixre?
Nyikorgt,
Naplózva
FORD MONDEO 2.2 TDCi Ghia Executive 2005 155LE 4 ajtós, szedán EGR Off INA/+36 20 98 19 535/
Tofipapa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20351 Dátum:
2012.10.02 kedd, 20:04:05 »
Idézetet írta: László - 2012.10.02 kedd, 19:56:01
Tisztelt Fórumtársak!
Én is fájó szivvel, de annál nagyobb határozottsággal vágtam ma ki a kukába, a szabadonfutómat. Meghalt mert szeretett. Mindkét irényba szabadonfutóvá vált. A generátort is cseréltem egyben a felujitottra( 162.000Km után) Most kiválóan üzemel minden. Ha ilyen lett volna nem kellett volna dolgozni vele. Nálam 67.200 Km birt ZEN apó. A legközelebbi cserénél, nagy valószinűséggel én is az INA-ra szavazok, még ha egy kicsit drágább is.
Tisztelettel László!
15.000Ft szereléssel szerintem ez baráti.
Naplózva
FORD MONDEO 2.2 TDCi Ghia Executive 2005 155LE 4 ajtós, szedán EGR Off INA/+36 20 98 19 535/
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20352 Dátum:
2012.10.02 kedd, 20:09:28 »
Idézetet írta: László - 2012.10.02 kedd, 19:56:01
Tisztelt Fórumtársak!
Én is fájó szivvel, de annál nagyobb határozottsággal vágtam ma ki a kukába, a szabadonfutómat. Meghalt mert szeretett. Mindkét irényba szabadonfutóvá vált. A generátort is cseréltem egyben a felujitottra( 162.000Km után) Most kiválóan üzemel minden. Ha ilyen lett volna nem kellett volna dolgozni vele. Nálam 67.200 Km birt ZEN apó. A legközelebbi cserénél, nagy valószinűséggel én is az INA-ra szavazok, még ha egy kicsit drágább is.
Tisztelettel László!
Bár gondolom a "most kiválóan üzemel minden" erre utal, de azért rákérdezek: Sikerült megóvni a szíjrendszer többi komponensét?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20353 Dátum:
2012.10.02 kedd, 20:47:46 »
Idézetet írta: Tofipapa - 2012.10.02 kedd, 19:23:25
Ma ugrott kocsiból a ZEN szabadonfutó (15.610 Km) futás után.
Most INA került bele,remélem ez többet fog bírni!
kb 20-szorosát
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20354 Dátum:
2012.10.02 kedd, 21:03:55 »
Idézetet írta: Tofipapa - 2012.10.02 kedd, 20:02:25
Nyikorgt,
Idézetet írta: László - 2012.10.02 kedd, 19:56:01
Tisztelt Fórumtársak!
Én is fájó szivvel, de annál nagyobb határozottsággal vágtam ma ki a kukába, a szabadonfutómat. Meghalt mert szeretett. Mindkét irényba szabadonfutóvá vált. A generátort is cseréltem egyben a felujitottra( 162.000Km után) Most kiválóan üzemel minden. Ha ilyen lett volna nem kellett volna dolgozni vele. Nálam 67.200 Km birt ZEN apó. A legközelebbi cserénél, nagy valószinűséggel én is az INA-ra szavazok, még ha egy kicsit drágább is.
Tisztelettel László!
elátkozott nap..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20355 Dátum:
2012.10.02 kedd, 21:08:52 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.10.01 hétfő, 22:06:38
Akkor ugyanaz mint nekem, köszi:)
Tudsz róla valami egyebet?
No megtaláltam a német forgalmi másolatát de nem tudom ide feltenni
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20356 Dátum:
2012.10.02 kedd, 21:09:55 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.10.02 kedd, 21:08:52
No megtaláltam a német forgalmi másolatát de nem tudom ide feltenni
de abban is 96KW/130PS van?
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20357 Dátum:
2012.10.02 kedd, 21:16:01 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.10.02 kedd, 21:09:55
de abban is 96KW/130PS van?
Pontosan,ha dobsz e-mail cimet, pü-be elküldöm
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20358 Dátum:
2012.10.02 kedd, 21:21:42 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.10.02 kedd, 21:16:01
Pontosan,ha dobsz e-mail cimet, pü-be elküldöm
Köszi:)
Elküldtem:)
Egyre érdekesebb
Meg is jött, hát nem semmi, jó lenne tudni hogy németek is ilyen hülyék lennének?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.02 kedd, 21:30:20 írta ChPh
»
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: 2.2TDCI EU4 EGR
«
Új hozzászólás #20359 Dátum:
2012.10.02 kedd, 21:29:59 »
Idézetet írta: Lacko86 - 2012.10.02 kedd, 10:41:09
Ink blue metál. Telefon és szellőzős ülés kivételével minden extra
(navi, tolatóradar, bőr, tempom., el. ülés, ülésfűtés, napfénytető. Németországból hoztam 2009-ben 50e km-rel.
Apu megfogott vele egy szarvast 2009 szeptemberében: 2,8m-s kár. De szépen megcsinálták
Az EGR-t a fordosok dobták ki a kukába...
figyimá'
Jön neked a soproni csapat 1db egr szeleppel. Javasold nekik, hogy nyugodtan adják vissza, amit lenyúltak, mert különben FordHU, fogyasztóvédelem, rendőrségi feljelentés (rongálás) lesz a vége.
mert hogy:Ügyfél autójából nem dobálunk ki semmit, a kiszerelt alkatrészeket kötelesek visszaadni (kiv: beszámítós alkatrészek).
A problémához:
A géped euroIV-es, 2005-ös, német piacos gép, ebből az következik, hogy azon bizony elektromos egr van.
Ezt támasztja alá, hogy ha nem lenne elektromos, nem generálna vészüzemet.
Továbbá: a turbó elektromos rajta, akkor az egr is, mert nincs vákuumszabályozása.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: 2.2TDCI EU4 EGR
«
Új hozzászólás #20360 Dátum:
2012.10.02 kedd, 21:34:30 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.10.02 kedd, 21:29:59
figyimá'
Jön neked a soproni csapat 1db egr szeleppel. Javasold nekik, hogy nyugodtan adják vissza, amit lenyúltak, mert különben FordHU, fogyasztóvédelem, rendőrségi feljelentés (rongálás) lesz a vége.
mert hogy:Ügyfél autójából nem dobálunk ki semmit, a kiszerelt alkatrészeket kötelesek visszaadni (kiv: beszámítós alkatrészek).
A problémához:
A géped euroIV-es, 2005-ös, német piacos gép, ebből az következik, hogy azon bizony elektromos egr van.
Ezt támasztja alá, hogy ha nem lenne elektromos, nem generálna vészüzemet.
Továbbá: a turbó elektromos rajta, akkor az egr is, mert nincs vákuumszabályozása.
Nekem a turbó elektromos, de az EGR vákuum által mozgatott.
A microcat a kérdéses kocsi alvázszáma alapján azt írja, hogy pneumatikus mozgatású. Bárdi is azt mondta alvázszám alapján, hogy pneumatikus. Ezek után eléggé hülyén fogunk kinézni, ha mégis elektromos.
A soproni szervizzel én is mennék néhány kört.
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20361 Dátum:
2012.10.02 kedd, 21:43:44 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.10.02 kedd, 21:21:42
Köszi:)
Elküldtem:)
Egyre érdekesebb
Meg is jött, hát nem semmi, jó lenne tudni hogy németek is ilyen hülyék lennének?
Azért azt nem gondolnám,N7BB
1
na az mi most tűnt csak fel
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20362 Dátum:
2012.10.02 kedd, 21:47:15 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.10.02 kedd, 21:43:44
Azért azt nem gondolnám,N7BB
1
na az mi most tűnt csak fel
jó kérdés, én sem tudtam értelmezni, gondolom a magyarban csak N7BB van, ugye?
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20363 Dátum:
2012.10.02 kedd, 21:51:27 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.10.02 kedd, 21:47:15
jó kérdés, én sem tudtam értelmezni, gondolom a magyarban csak N7BB van, ugye?
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20364 Dátum:
2012.10.02 kedd, 22:09:12 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.10.02 kedd, 21:51:27
ha jól láttam a német papíron a motorkód N7BB1, a magyarban meg gondolom csak N7BB van
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20365 Dátum:
2012.10.02 kedd, 22:10:38 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.10.02 kedd, 22:09:12
ha jól láttam a német papíron a motorkód N7BB1, a magyarban meg gondolom csak N7BB van
Talán az Mk4 azonos kódú motorjától akarták megkülönböztetni?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20366 Dátum:
2012.10.02 kedd, 22:18:33 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.02 kedd, 22:10:38
Talán az Mk4 azonos kódú motorjától akarták megkülönböztetni?
MKIV-ben nincs ilyen kódu motor.De az előbb valahol írtam MKIII-nál ebből még C végződésü is van ami évjáratot mutat a gyártási időszakon belül.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20367 Dátum:
2012.10.02 kedd, 22:20:08 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.10.02 kedd, 22:18:33
MKIV-ben nincs ilyen kódu motor.De az előbb valahol írtam MKIII-nál ebből még C végződésü is van ami évjáratot mutat a gyártási időszakon belül.
oké, akkor mondjuk a 2006-os N7B motorok B végűek, de a tegnapi témára, miszerint az etis azt mondja 125 lovas motorunk van, a magyar és német forgalmiban meg 130 ló szerepel, nos WTF van?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: 2.2TDCI EU4 EGR
«
Új hozzászólás #20368 Dátum:
2012.10.02 kedd, 22:32:46 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.02 kedd, 21:34:30
Nekem a turbó elektromos, de az EGR vákuum által mozgatott.
A microcat a kérdéses kocsi alvázszáma alapján azt írja, hogy pneumatikus mozgatású. Bárdi is azt mondta alvázszám alapján, hogy pneumatikus. Ezek után eléggé hülyén fogunk kinézni, ha mégis elektromos.
A soproni szervizzel én is mennék néhány kört.
ez mind OK, de ha vákuumos, akkor nem csinál vészüzemet. Max ha vákuumos állítású, elektromos érzékeléssel, de ez az évjárat alapján kérdéses.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20369 Dátum:
2012.10.02 kedd, 22:34:15 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.10.02 kedd, 21:43:44
Azért azt nem gondolnám,N7BB
1
na az mi most tűnt csak fel
tegyétek ki az alvázszámot pls.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20370 Dátum:
2012.10.02 kedd, 22:34:54 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.10.02 kedd, 22:20:08
oké, akkor mondjuk a 2006-os N7B motorok B végűek, de a tegnapi témára, miszerint az etis azt mondja 125 lovas motorunk van, a magyar és német forgalmiban meg 130 ló szerepel, nos WTF van?
Ha megnézed 2 oldallal ezelőtt mikor betettem a motor kódokat akkor látod,hogy a 2.2-es motornál az A és B jelünél a teljesítmény 155LE,a C és D jelünél 150LE.Az,hogy mért van a forgalmiban más és a TIS-ben az érthetetlen számomra.Én is olvastam erről,hogy 5LE-vel kevesebb a te motorod.A többire nincs magyarázatom.Az,hogy mi alapján milyen cucc van a kocsin az sokszor eltérő is lehet,főleg ha váltás is van.Erről is van tapasztalatom az eddigi kocsijainkból kiindulva.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20371 Dátum:
2012.10.02 kedd, 22:37:36 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.10.02 kedd, 22:34:15
tegyétek ki az alvázszámot pls.
WF0WXXGBBW6T80068
Megtanultam fejből
Naplózva
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20372 Dátum:
2012.10.02 kedd, 22:38:33 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.10.02 kedd, 22:34:54
Ha megnézed 2 oldallal ezelőtt mikor betettem a motor kódokat akkor látod,hogy a 2.2-es motornál az A és B jelünél a teljesítmény 155LE,a C és D jelünél 150LE.Az,hogy mért van a forgalmiban más és a TIS-ben az érthetetlen számomra.Én is olvastam erről,hogy 5LE-vel kevesebb a te motorod.A többire nincs magyarázatom.Az,hogy mi alapján milyen cucc van a kocsin az sokszor eltérő is lehet,főleg ha váltás is van.Erről is van tapasztalatom az eddigi kocsijainkból kiindulva.
értem a B oszlop szerinti táblázat alapján is 125 lovas a motor
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20373 Dátum:
2012.10.02 kedd, 22:49:30 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.10.02 kedd, 22:38:33
értem a B oszlop szerinti táblázat alapján is 125 lovas a motor
Szerintem a lényeg az eTIS-ben bent van.Megnéztem az alvázszámodat és amikor az adataidat kiadja részletesen a motor tipusnál HPCR írás van a teljesítmény előtt és így 125LE.Nekem csak CR van és így 130LE.Na az a HP azt nem tudom mi?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20374 Dátum:
2012.10.02 kedd, 22:51:09 »
130le eu3, 125le eu4
ugyan így a 2.2-esnél is. 155le eu3, 150le eu4
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20375 Dátum:
2012.10.02 kedd, 22:57:53 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.10.02 kedd, 22:51:09
130le eu3, 125le eu4
ugyan így a 2.2-esnél is. 155le eu3, 150le eu4
Csak azon megy az agyalás,hogy mitől volt a német forgalmiban is 130LE???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20376 Dátum:
2012.10.02 kedd, 23:01:22 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.10.02 kedd, 22:57:53
Csak azon megy az agyalás,hogy mitől volt a német forgalmiban is 130LE???
mert marketing szempontból hülyén nézett volna ki, hogy facelifttel nem erősebb lett (mint ahogy szokott lenni pl más márkáknál is), hanem gyengébb
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: 2.2TDCI EU4 EGR
«
Új hozzászólás #20377 Dátum:
2012.10.02 kedd, 23:05:18 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.10.02 kedd, 21:29:59
figyimá'
Jön neked a soproni csapat 1db egr szeleppel. Javasold nekik, hogy nyugodtan adják vissza, amit lenyúltak, mert különben FordHU, fogyasztóvédelem, rendőrségi feljelentés (rongálás) lesz a vége.
mert hogy:Ügyfél autójából nem dobálunk ki semmit, a kiszerelt alkatrészeket kötelesek visszaadni (kiv: beszámítós alkatrészek).
A problémához:
A géped euroIV-es, 2005-ös, német piacos gép, ebből az következik, hogy azon bizony elektromos egr van.
Ezt támasztja alá, hogy ha nem lenne elektromos, nem generálna vészüzemet.
Továbbá: a turbó elektromos rajta, akkor az egr is, mert nincs vákuumszabályozása.
alvázszám alapján az eCAT EGR-re az alábbi cikkszámokat adja:
6s7q-9d475-AC
6s7q-9d475-AD
6s7q-9d475-AE
6s7q-9d475-AG
Ezek elektromos EGR-ek
Turbóra:
5S7Q-6K682-AE
5S7Q-6K682-AD
5S7Q-6K682-AC
5S7Q-6K682-AB
5S7Q-6K682-AA
6S7Q-6K682-AG
6S7Q-6K682-AF
6S7Q-6K682-AE
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20378 Dátum:
2012.10.02 kedd, 23:13:20 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.10.02 kedd, 22:37:36
WF0WXXGBBW6T80068
Megtanultam fejből
A dpf miatt lehet bb-s kódja.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20379 Dátum:
2012.10.03 szerda, 00:15:29 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.10.02 kedd, 23:13:20
A dpf miatt lehet bb-s kódja.
A számokig nekem is ezek a betük de nekem nincs és akkor nem is volt dpf de a bb betük megtalálhatók nálam is.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20380 Dátum:
2012.10.03 szerda, 06:56:59 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.02 kedd, 20:09:28
Bár gondolom a "most kiválóan üzemel minden" erre utal, de azért rákérdezek: Sikerült megóvni a szíjrendszer többi komponensét?
Tisztelt Fórumtárs!
Bisztosan nem ment tönkre a szabadonfutón kivűl más elem a rendszerben. Most minden szép csendben dolgozik.(generátor és futó csere, tartalék felújitottra). Mindent magam csináltam, igy nem került pénzbe csak utánna 5 sörbe, amit ilyettembe legurguláztam. Két napja elkezdett hideg motornál sivitani. Ha rákapcsoltam valami villamos terhelést a generátorra, akkor meg erőteljesen folyamatosan racsnizott. Úgy látom kiszámithatalan, hogy miképp megy tönkre. Nagy kérdés a meghibásodás szempomtjából, beáll e, vagy mindkét irányban szabadonfutóvá válik, mint az enyém. A kopások következtében a szabadonfutóvá válás a valószinűsithető hiba, még törés vagy deformáció esetén a beállás. A probléma az, hogy ez kivűlről nem látható. Tegnap hála Istennek megadta magát, igy volt időm kicserélni, mert holnap mennem kell egy 1200Km útra. Mákom volt, hogy nem út közben történt mindez.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20381 Dátum:
2012.10.03 szerda, 07:02:16 »
Idézetet írta: László - 2012.10.03 szerda, 06:56:59
Tisztelt Fórumtárs!
Bisztosan nem ment tönkre a szabadonfutón kivűl más elem a rendszerben. Most minden szép csendben dolgozik.(generátor és futó csere, tartalék felújitottra). Mindent magam csináltam, igy nem került pénzbe csak utánna 5 sörbe, amit ilyettembe legurguláztam. Két napja elkezdett hideg motornál sivitani. Ha rákapcsoltam valami villamos terhelést a generátorra, akkor meg erőteljesen folyamatosan racsnizott. Úgy látom kiszámithatalan, hogy miképp megy tönkre. Nagy kérdés a meghibásodás szempomtjából, beáll e, vagy mindkét irányban szabadonfutóvá válik, mint az enyém. A kopások következtében a szabadonfutóvá válás a valószinűsithető hiba, még törés vagy deformáció esetén a beállás. A probléma az, hogy ez kivűlről nem látható. Tegnap hála Istennek megadta magát, igy volt időm kicserélni, mert holnap mennem kell egy 1200Km útra. Mákom volt, hogy nem út közben történt mindez.
Tisztelettel László!
Akkor most mi a jobb szabadonfutósítani ami ezek szerint 15-60e km ig megy, vagy hagyni a fenébe és 100e ként cserélni a komplett szijrendszert?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20382 Dátum:
2012.10.03 szerda, 08:12:49 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.10.02 kedd, 23:01:22
mert marketing szempontból hülyén nézett volna ki, hogy facelifttel nem erősebb lett (mint ahogy szokott lenni pl más márkáknál is), hanem gyengébb
ez attól még hülye válasz...
96-ban amikor a BMW bevezette az eu2-es 2,5 literes benzinesét inkább átnevezte a motort 25-ről 23-ra mert úgy 22 lóval lett gyengébb...
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20383 Dátum:
2012.10.03 szerda, 08:27:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.10.02 kedd, 22:51:09
130le eu3, 125le eu4
ugyan így a 2.2-esnél is. 155le eu3, 150le eu4
Az MKIII-asnál a az Euro IV-es hivatalosan 152. Nem is a szám fontos hanem hogy is gyengébb mint a 155 lovas Euor III-as. (Az elektronikus turbo viszaszabályzásával ,amitől mellesleg sokkal "tűskésebb" a nyomatékgörbéje mint a sima vákumos euro III-asnak) Na ez nem volt előnyös fejlesztés
ui.
Azért néha szembe mennek fordék a trenddel. Az MKIV-nél a facelift előtti Euro IV-es 2.2-esek 175 lovasok a faceliftes Euro V-ösök meg 200. Legalább lett egy érezhetően pozitiv eltérésre is példa a részükről.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: 2.2TDCI EU4 EGR
«
Új hozzászólás #20384 Dátum:
2012.10.03 szerda, 08:31:47 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.10.02 kedd, 23:05:18
alvázszám alapján az eCAT EGR-re az alábbi cikkszámokat adja:
6s7q-9d475-AC
6s7q-9d475-AD
6s7q-9d475-AE
6s7q-9d475-AG
Ezek elektromos EGR-ek
Nem értem, a Microcat azt írja, hogy "EGR Vacuum control Electronic", magyarul meg "EGR Vákuum szabályzó Elektromos" Én ebből azt szűrtem le, hogy vákuumos mozgatású, elektromos érzékelővel
(meg a kép is vákuumosat mutat elektromos érzékelővel). Viszont a cikkszám meg megegyezik az általad megadottal.
Naplózva
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20385 Dátum:
2012.10.03 szerda, 08:47:54 »
Idézetet írta: stealt - 2012.10.03 szerda, 08:27:55
Az MKIII-asnál a az Euro IV-es hivatalosan 152. Nem is a szám fontos hanem hogy is gyengébb mint a 155 lovas Euor III-as. (Az elektronikus turbo viszaszabályzásával ,amitől mellesleg sokkal "tűskésebb" a nyomatékgörbéje mint a sima vákumos euro III-asnak) Na ez nem volt előnyös fejlesztés
ui.
Azért néha szembe mennek fordék a trenddel. Az MKIV-nél a facelift előtti Euro IV-es 2.2-esek 175 lovasok a faceliftes Euro V-ösök meg 200. Legalább lett egy érezhetően pozitiv eltérésre is példa a részükről.
van valahol ezekről a TDCi motorokról nyomatékgörbe a neten? Azt is próbáltam keresni, de bittos bennem a hiba
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20386 Dátum:
2012.10.03 szerda, 08:51:26 »
Asszem itt van...
Idézetet írta: ChPh - 2012.10.03 szerda, 08:47:54
van valahol ezekről a TDCi motorokról nyomatékgörbe a neten? Azt is próbáltam keresni, de bittos bennem a hiba
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: 2.2TDCI EU4 EGR
«
Új hozzászólás #20387 Dátum:
2012.10.03 szerda, 09:37:13 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.03 szerda, 08:31:47
Nem értem, a Microcat azt írja, hogy "EGR Vacuum control Electronic", magyarul meg "EGR Vákuum szabályzó Elektromos" Én ebből azt szűrtem le, hogy vákuumos mozgatású, elektromos érzékelővel
(meg a kép is vákuumosat mutat elektromos érzékelővel). Viszont a cikkszám meg megegyezik az általad megadottal.
én sem értem, de asszem mindegy is. Cikkszámra kell rendelni, és kész.
A cikkszámok alapján a turbója vákuumos, ami miatt ismét adódik a kérdés, nem vákuumos-e az egr elektromos érzékelővel?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20388 Dátum:
2012.10.03 szerda, 09:46:59 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.10.03 szerda, 08:51:26
Asszem itt van...
Itt?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20389 Dátum:
2012.10.03 szerda, 09:47:21 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.10.03 szerda, 07:02:16
Akkor most mi a jobb szabadonfutósítani ami ezek szerint 15-60e km ig megy, vagy hagyni a fenébe és 100e ként cserélni a komplett szijrendszert?
a 100eKm nem 100eKm valójában.Városi használat mellett a szíjrendszernek 3-5eKm múlva ismét berregő hangja lesz, amivel együtt lehet élni. A kérdés ilyenkor az, hogy mennyit megy el berregés mellett a szíjrendszer, amit 100eFt körüli összegért cseréltettél.
Nekem szimpatikusabb a 30-40eKm-ként 15eFt-os szabadonfutó csere, ami szükségtelenné teszi a főtengely tárcsa és szíjfeszítő idő előtti cseréjét (80-100eFt).
A gyári leírás szerint a bordászíjat kell csak cserélni 120eKM futás után, ebből az következne, hogy a többi alkatrész nem hullik szét közben (mivel ha széthullhat, a ford előírná a kötelező cseréjét, ha viszont nem megy el 120eKM-t a szíjrendszer, úgyis mindend egyszerre kell cserélni, így felesleges felhívni az tulaj figyelmét a 120eKM-es csereperiódusra).
A szabadonfutó élettartama nagyban függ a rendszer többi komponensének állapotától (szíj, feszítő, főtengely tárcsa, generátor csapágyak), az alapjárat pontosságától és az autóhasználati szokásoktól (város vs. pálya). Elhasznált szíjrendszerre szabadonfutót tenni várhatóan idő előtti meghibásodát okoz, míg a pontatlan alapjárat és a városi használat a több oldás-zárástól erősebben igénybe veszi a szabadonfutót.
Szvsz a szabadonfutó tárcsák adott számú oldási-zárási műveletre jók, a használat mikéntje szabja meg, hogy ezt előbb v. utóbb érik el. Olyan ez, mint a futásteljesítmény és az üzemóra viszonya.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20390 Dátum:
2012.10.03 szerda, 09:55:44 »
Idézetet írta: László - 2012.10.03 szerda, 06:56:59
... mert holnap mennem kell egy 1200Km útra. ....
Hova lesz a túra?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: 2.2TDCI EU4 EGR
«
Új hozzászólás #20391 Dátum:
2012.10.03 szerda, 09:56:14 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.10.03 szerda, 09:37:13
én sem értem, de asszem mindegy is. Cikkszámra kell rendelni, és kész.
A cikkszámok alapján a turbója vákuumos, ami miatt ismét adódik a kérdés, nem vákuumos-e az egr elektromos érzékelővel?
Ha valóban elektromos, akkor nagyon jó lenne visszaszerezni a régi EGR-t, mert lehet, hogy "csak" olyan típusú hibája van, mint a turbóelektronikának, hogy az akadás által okozott motor-túlterhelés miatt kiolvadt egy forrasztás, és egy jobb műhely gond nélkül meg tudja javítani.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20392 Dátum:
2012.10.03 szerda, 11:59:40 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.10.03 szerda, 08:47:54
van valahol ezekről a TDCi motorokról nyomatékgörbe a neten? Azt is próbáltam keresni, de bittos bennem a hiba
Elég soványan. MKIII-ast kimérettem padon így arrol tényleg van valódi mérési adatom és nem netre hazudott valami. Azt délután majd belinkelem. A IV-esől még csak gyári marketing ábrát találtam de ha visszajövök a tajgáról remélem lesz időm majd kiméretni a IV-est is.
Naplózva
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20393 Dátum:
2012.10.03 szerda, 12:01:23 »
Idézetet írta: stealt - 2012.10.03 szerda, 11:59:40
Elég soványan. MKIII-ast kimérettem padon így arrol tényleg van valódi mérési adatom és nem netre hazudott valami. Azt délután majd belinkelem. A IV-esől még csak gyári marketing ábrát találtam de ha visszajövök a tajgáról remélem lesz időm majd kiméretni a IV-est is.
MKIII-am van, az nekem pont elég, köszi
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20394 Dátum:
2012.10.03 szerda, 16:12:10 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.10.03 szerda, 07:02:16
Akkor most mi a jobb szabadonfutósítani ami ezek szerint 15-60e km ig megy, vagy hagyni a fenébe és 100e ként cserélni a komplett szijrendszert?
Tisztelt Fórumtárs!
Számomra nem kérdés, hogy a szabadonfutós megoldás a nyerő. 67200 Km-t futott nálam ZEN apó, amivel elégedett vagyok. A rendszer többi alkatrésze most is kifogástalan állapotban van(már ez magában megérte). Generátort is csak azért cseréltem, mert aktuális volt a felújitása, a tartalék felújitott, meg ott figyelt a szekrényben. Itt csupán egy kérdés lehet a továbbiakban. Még pedig a szabadon futó márkája. Bizom benne, hogy a Relhist által prezentált Japán futó a gyári INA futó méltó ellenfele lessz.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20395 Dátum:
2012.10.03 szerda, 16:17:47 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.10.03 szerda, 09:55:44
Hova lesz a túra?
Üdvözöllek Gábor!
Ausztriába szólit a kötelesség. Ha megjöttem mindenképp beszámolok a kartergáz leválasztó működésével kapcsolatban. Kicsapódott olaj-viz mennyiség, üzemanyag fogyasztás, dinamizmus, stb...stb.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.03 szerda, 16:21:14 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20396 Dátum:
2012.10.03 szerda, 17:32:02 »
Idézetet írta: László - 2012.10.03 szerda, 16:17:47
Üdvözöllek Gábor!
Ausztriába szólit a kötelesség. Ha megjöttem mindenképp beszámolok a kartergáz leválasztó működésével kapcsolatban. Kicsapódott olaj-viz mennyiség, üzemanyag fogyasztás, dinamizmus, stb...stb.
Tisztelettel László!
Laci!
Jó utat kívánok, élménydús, balesetmentes autózást!
Várom a beszámolót!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20397 Dátum:
2012.10.03 szerda, 18:04:50 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.10.03 szerda, 17:32:02
Laci!
Jó utat kívánok, élménydús, balesetmentes autózást!
Várom a beszámolót!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20398 Dátum:
2012.10.03 szerda, 18:14:20 »
Idézetet írta: László - 2012.10.03 szerda, 16:17:47
Üdvözöllek Gábor!
Ausztriába szólit a kötelesség. Ha megjöttem mindenképp beszámolok a kartergáz leválasztó működésével kapcsolatban. Kicsapódott olaj-viz mennyiség, üzemanyag fogyasztás, dinamizmus, stb...stb.
Tisztelettel László!
Üdvözöljük az osztrák lányokat! Ha valami jó akadna, hozz párat nekünk is
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20399 Dátum:
2012.10.03 szerda, 18:17:15 »
Idézetet írta: László - 2012.10.03 szerda, 16:17:47
Üdvözöllek Gábor!
Ausztriába szólit a kötelesség. Ha megjöttem mindenképp beszámolok a kartergáz leválasztó működésével kapcsolatban. Kicsapódott olaj-viz mennyiség, üzemanyag fogyasztás, dinamizmus, stb...stb.
Tisztelettel László!
Nahát, már Ön is "leválasztózik", kedves László.
Kezd engem is érdekelni objektív beszámolója - a nagy kirándulás után persze.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Oldalak:
1
...
401
402
403
404
405
406
407
[
408
]
409
410
411
412
413
414
415
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ