Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:20:07
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
403
404
405
406
407
408
409
[
410
]
411
412
413
414
415
416
417
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14653289 alkalommal)
0 Felhasználó és 156 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20450 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 11:05:01 »
Idézetet írta: .macika. - 2012.10.04 csütörtök, 11:03:40
Na de uraim!!Maradjunk a témánál,miszerint egy bibis mondeoról van szó.
Mi mindig ott kötünk ki, legyen szó bármiről...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
.macika.
Vendég
Válasz: Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20451 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 11:08:25 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.10.04 csütörtök, 11:05:01
Mi mindig ott kötünk ki, legyen szó bármiről...
Igen tapasztalom...
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20452 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 11:08:38 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.10.04 csütörtök, 11:05:01
Mi mindig ott kötünk ki, legyen szó bármiről...
Idézetet írta: .macika. - 2012.10.04 csütörtök, 11:03:40
Na de uraim!!Maradjunk a témánál,miszerint egy bibis mondeoról van szó.
nálatok is "tém ánál" szerepel? Pedig idézetként már nem ezt hozza. Nem akarok állatnak tűnni, de a tém anál érdekes egy téma
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
.macika.
Vendég
Válasz: Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20453 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 11:19:37 »
Idézetet írta: GiN - 2012.10.04 csütörtök, 11:08:38
nálatok is "tém ánál" szerepel? Pedig idézetként már nem ezt hozza. Nem akarok állatnak tűnni, de a tém anál érdekes egy téma
Úgy látom kezd kissé elfajulni a dolog...
Nem akarok fa p*nának tűnni de icipici tiszteletet mindenképp kérek.Mellőzzük az izléstelen beszólásokat és akk minden okés és vidám lesz.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20454 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 11:23:00 »
Idézetet írta: .macika. - 2012.10.04 csütörtök, 11:19:37
Úgy látom kezd kissé elfajulni a dolog...
Nem akarok fa p*nának tűnni de icipici tiszteletet mindenképp kérek.Mellőzzük az izléstelen beszólásokat és akk minden okés és vidám lesz.
GIN kiesett...
Maradtam én.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20455 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 11:24:37 »
Idézetet írta: .macika. - 2012.10.04 csütörtök, 11:19:37
Úgy látom kezd kissé elfajulni a dolog...
Nem akarok fa p*nának tűnni de icipici tiszteletet mindenképp kérek.Mellőzzük az izléstelen beszólásokat és akk minden okés és vidám lesz.
Lehet ki kellene cserélned a profilképed mondjuk egy plüssmacira, a kevesebb tesztoszteron termelődés és a szakmaiság megőrzése érdekében.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
.macika.
Vendég
Válasz: Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20456 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 11:26:30 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.10.04 csütörtök, 11:24:37
Lehet ki kellene cserélned a profilképed mondjuk egy plüssmacira, a kevesebb tesztoszteron termelődés és a szakmaiság megőrzése érdekében.
Lehet... De utálom a plüssmacikat
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20457 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 11:27:39 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.10.04 csütörtök, 11:23:00
GIN kiesett...
Maradtam én.
Akkor is két tagból állt a szó. szerintem macika akkor javíthatta ki
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
.macika.
Vendég
Válasz: Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20458 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 11:32:51 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.10.04 csütörtök, 11:23:00
GIN kiesett...
Maradtam én.
Te nem térsz azonnal a "lényegre" futsz pár kört előtte..
Naplózva
.macika.
Vendég
Válasz: Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20459 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 11:34:49 »
Idézetet írta: GiN - 2012.10.04 csütörtök, 11:27:39
Akkor is két tagból állt a szó. szerintem macika akkor javíthatta ki
Persze h két tagból állt,de puszta véletlen volt ezért javítottam ki,csak nagyon szemfüles voltál
és gyorsan le kellett reagálnod.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20460 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 11:35:47 »
Idézetet írta: .macika. - 2012.10.04 csütörtök, 11:34:49
Persze h két tagból állt,de puszta véletlen volt ezért javítottam ki,csak nagyon szemfüles voltál
és gyorsan le kellett reagálnod.
kösz, hogy megosztottad, így annyian nem néznek totál hülyének
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
.macika.
Vendég
Válasz: Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20461 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 11:37:06 »
Idézetet írta: GiN - 2012.10.04 csütörtök, 11:35:47
kösz, hogy megosztottad, így annyian nem néznek totál hülyének
Számíthatsz rám.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20462 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 11:37:54 »
Idézetet írta: .macika. - 2012.10.04 csütörtök, 11:32:51
Te nem térsz azonnal a "lényegre" futsz pár kört előtte..
Ez most felhívás keringőre?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20463 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 11:38:18 »
Idézetet írta: GiN - 2012.10.04 csütörtök, 11:35:47
kösz, hogy megosztottad, így annyian nem néznek totál hülyének
Nem hülyének néztelek, csak kanosnak.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Nika91127
Vendég
Válasz: Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20464 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 11:39:18 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.10.04 csütörtök, 11:38:18
Nem hülyének néztelek, csak kanosnak.
Ajj fiúk,ennyire megvadultok egy szem nőtől?
Naplózva
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20465 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 11:40:14 »
Beteszem ide is hátha nem csak TDDI-n jelentkezik.
Szerintetek az mitől van, hogy a motor hidegen pöccre indul, hosszabb út után, leállítva, majd megint ráindítva meg lassan éri el a fordulatszámot. Nem kell hosszan indítózni, vagy ilyesmi. Ekkor is mondhatni pöccre megy, csak kell vagy 2 másodperc, mire felhúz a fordulat 900 ra, és kicsit beteges is az indulás hangja.
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20466 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 11:41:02 »
Idézetet írta: schecter - 2012.10.04 csütörtök, 11:40:14
Beteszem ide is hátha nem csak TDDI-n jelentkezik.
Szerintetek az mitől van, hogy a motor hidegen pöccre indul, hosszabb út után, leállítva, majd megint ráindítva meg lassan éri el a fordulatszámot. Nem kell hosszan indítózni, vagy ilyesmi. Ekkor is mondhatni pöccre megy, csak kell vagy 2 másodperc, mire felhúz a fordulat 900 ra, és kicsit beteges is az indulás hangja.
letapadnak a porlasztók vagy az adagoló nem csinál elég indítási nyomást.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20467 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 11:41:37 »
Idézetet írta: .macika. - 2012.10.04 csütörtök, 11:37:06
Számíthatsz rám.
Köszi! Te is rám! Szólj, ha kell valami. PÜ-ben is jöhet
u.i.:
ÖÖÖ, Te olyan axe-os reklámbéli angyal vagy?
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.10.04 csütörtök, 11:38:18
Nem hülyének néztelek, csak kanosnak.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20468 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 11:43:18 »
időközben észrevettem, hogy Relhist kimerítő választ adott az ICU-val kapcsolatban, köszönjük neki! Csak a sok hülyeség közt elvész a fontos.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20469 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 11:44:31 »
Idézetet írta: GiN - 2012.10.04 csütörtök, 11:41:37
Köszi! Te is rám! Szólj, ha kell valami. PÜ-ben is jöhet
u.i.:
ÖÖÖ, Te olyan axe-os reklámbéli angyal vagy?
Te tényleg kanos vagy.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
.macika.
Vendég
Válasz: Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20470 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 11:45:15 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.10.04 csütörtök, 11:37:54
Ez most felhívás keringőre?
Hova gondolsz?
Csak leírtam amit gondoltam :)Mellesleg tudsz keringőzni?
Naplózva
.macika.
Vendég
Válasz: Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20471 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 11:47:25 »
Idézetet írta: GiN - 2012.10.04 csütörtök, 11:41:37
Köszi! Te is rám! Szólj, ha kell valami. PÜ-ben is jöhet
u.i.:
ÖÖÖ, Te olyan axe-os reklámbéli angyal vagy?
Persze,főzök,mosok,takarítok,csak szárnyaim nincsenek még.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20472 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 11:52:38 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.10.04 csütörtök, 11:44:31
Te tényleg kanos vagy.
Ez csak egy átlagos nap.. mindennapi igényekkel
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
.macika.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20473 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 11:54:42 »
Na de beszéljünk komoly dolgokról is. Azt elfelejtettem leírni h tegnap 2x is leállt alattam a kocsi hazafele a szerviből...
ez is lehet attól az ICU-tól?
Naplózva
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20474 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 11:59:59 »
Atyagatya, mi volt itt
Ennyi szakmaiságot
Naplózva
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20475 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 12:02:40 »
Ha porlasztó, akkor elég ultrahangos csúcstisztítás?
Mennyibe fáj ez nekem, ha adagoló, és ha porlasztó. Tól-ig határok között persze.
Idézetet írta: Relhist - 2012.10.04 csütörtök, 11:41:02
letapadnak a porlasztók vagy az adagoló nem csinál elég indítási nyomást.
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
.macika.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20476 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 12:03:04 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.10.04 csütörtök, 11:59:59
Atyagatya, mi volt itt
Ennyi szakmaiságot
Üdv a klubban!
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20477 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 12:06:02 »
Idézetet írta: .macika. - 2012.10.04 csütörtök, 11:54:42
Na de beszéljünk komoly dolgokról is. Azt elfelejtettem leírni h tegnap 2x is leállt alattam a kocsi hazafele a szerviből...
ez is lehet attól az ICU-tól?
Lehet. csak semmi szex.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
.macika.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20478 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 12:08:36 »
Idézetet írta: GiN - 2012.10.04 csütörtök, 12:06:02
Lehet. csak semmi szex.
Ajh de most komolyan kérdem..
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Költözés
«
Új hozzászólás #20479 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 12:23:47 »
Költözzetek már el az OFF-ba ezzel a témával, semmi keresnivalója az udvarlásnak a TDCi motor topic-ban.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20480 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 12:35:14 »
Idézetet írta: .macika. - 2012.10.04 csütörtök, 12:08:36
Ajh de most komolyan kérdem..
komolyan írtam.
Mármint persze, hogy leállhat amiatt.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20481 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 12:42:13 »
Idézetet írta: .macika. - 2012.10.04 csütörtök, 12:03:04
Üdv a klubban!
csak megfigyelek
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20482 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 13:01:48 »
Macika költözik?
Össze is jött GIN-el?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
.macika.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20483 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 13:08:41 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.10.04 csütörtök, 13:01:48
Macika költözik?
Össze is jött GIN-el?
Szó sincs költözésről
Naplózva
.macika.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20484 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 13:09:48 »
Idézetet írta: GiN - 2012.10.04 csütörtök, 12:35:14
komolyan írtam.
Mármint persze, hogy leállhat amiatt.
Óriási hétvégén megnézetem... egyéb okos ötlet?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
[ADMIN]
«
Új hozzászólás #20485 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 13:14:13 »
Most már tényleg legyen vége a mellékszálnak. Poénkodás beszüntetve, innentől kezdve kérdezés nélkül törlök minden irreleváns hozzászólást.
AndyAdmin
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20486 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 14:16:38 »
Idézetet írta: .macika. - 2012.10.04 csütörtök, 11:54:42
Na de beszéljünk komoly dolgokról is. Azt elfelejtettem leírni h tegnap 2x is leállt alattam a kocsi hazafele a szerviből...
ez is lehet attól az ICU-tól?
lehet, sőt.
Kár, hogy nem jössz BP-re, megnézném neked.
A 2004 előtti gépekkel az a nehzéség van, hogy a legtöbb diag. műszer nem hajlandó olvasni őket rendesen.
Javaslom a szervizben az erélyes (vagy más) fellépést, hogy a kiolvasott hibakódokat odaadják neked.
Az ICU cseréje nem egyszerű, mert jól be van betonozva a sárvédő mögé.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20487 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 14:42:51 »
Idézetet írta: .macika. - 2012.10.04 csütörtök, 11:54:42
Na de beszéljünk komoly dolgokról is. Azt elfelejtettem leírni h tegnap 2x is leállt alattam a kocsi hazafele a szerviből...
ez is lehet attól az ICU-tól?
És utána indult könnyen mikor leállt?Csak úgy leállt,vagy terhelés alatt pl:gyorsításkor???A CMP jeladód az milyen szinü,mert ha fekete xserélg ki szürkére.Ez ha szembe állsz a motorral a szívósornál jobbról van megy rá 3 szál vezeték.Amúgy gyári diag fontos lenne és minden hiba kódot kérj el.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20488 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 15:11:49 »
Idézetet írta: schecter - 2012.10.04 csütörtök, 11:40:14
Beteszem ide is hátha nem csak TDDI-n jelentkezik.
Szerintetek az mitől van, hogy a motor hidegen pöccre indul, hosszabb út után, leállítva, majd megint ráindítva meg lassan éri el a fordulatszámot. Nem kell hosszan indítózni, vagy ilyesmi. Ekkor is mondhatni pöccre megy, csak kell vagy 2 másodperc, mire felhúz a fordulat 900 ra, és kicsit beteges is az indulás hangja.
Ahogy kopik az adagoló, úgy egyre nehezebben állítja elő a nyomást. Hidegen jó, melegen már nem (tágulás).
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20489 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 15:26:32 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.04 csütörtök, 15:11:49
Ahogy kopik az adagoló, úgy egyre nehezebben állítja elő a nyomást. Hidegen jó, melegen már nem (tágulás).
Mennyibe kerül a javítása?
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20490 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 16:10:30 »
Idézetet írta: schecter - 2012.10.04 csütörtök, 15:26:32
Mennyibe kerül a javítása?
Goto tddi topic... ott már válaszoltak.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20491 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 16:25:00 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.10.03 szerda, 21:22:32
Tényleg csak egy utolsó hozzászólás ezügyben...ha nem lehet érezni, a különbséget, hogy lehet, hogy mindenki érzi....
Lenn írtam... mert az embert becsapják az érzékszervei. Van olyan fotóm, amin sakktábla van, és 2 ponton a fekete ugyanolyan sötét, mint a fehér...
http://www.angeltdci.atw.hu/sakk.jpg
Már írtam nem egy példát... a haverral próbáljuk, melyikünk autója megy jobban (ez csak neki volt kérdés, az övé 12,5s alatt van 100-on, az enyém meg 9,8s, gyári adat mindkettő).
Megyünk egyikkel, megyünk másikkal. Melyik megy jobban? Szerinte az övé... mennyivel megyünk most, kérdem én 120-nál. 80, mondja... há mondom, akkó megvan, miért tévedsz.
Nem akarta elfogadni, szerinte továbbra is az övé megy jobban... amúgy jó srác, nem akartam mérni stopperrel, mert ott kijött volna.
Ott nem volt olyan út, ahol egymás mellett lehetne menni... meg már többször írtam, mindenki úgy szállt ki a 4-es, 140 lovasából, hogy ez gyengébben megy...
Igen, mind a tizenvalahány ember tévedett. Hát így.
Jókat vigyorgok, amikor valami változást csinál az ember, és jön ennyivel-jobban megy, és így tovább... mielőtt ledugóztuk az egr-t, mértem egy 2000-4000-es fordulatot, asszem 5-ben. X másodperc. Bekerült a dugó, és néha úgy éreztem, jobban megy. Na, megmértem. Hát kb +/- 1 sec... azaz, hibahatáron belül.
Szép példa a hho. Aki beszerelte, nirdeti, hogy 10-20-50%-kal csökkent a fogyi. Oszt amikó sikerül pontosan lemérni, ugyanolyan körülmények között, kiderül, hogy nagyjából 0 a különbség... pedig lehet szerezni vagy 100 olyan embert, aki tán esküdni merne. Ennyire szubjektív az ember.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: [ADMIN]
«
Új hozzászólás #20492 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 19:28:05 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.04 csütörtök, 13:14:13
Most már tényleg legyen vége a mellékszálnak. Poénkodás beszüntetve, innentől kezdve kérdezés nélkül törlök minden irreleváns hozzászólást.
AndyAdmin
Pedig nekem úgy rém-lik,hogy én még csak hozzá sem szóltam a témához.Anál is inkább,hogy nem fértem hozzá....mármint a nethez.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20493 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 19:29:18 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.04 csütörtök, 16:25:00
Lenn írtam... mert az embert becsapják az érzékszervei. Van olyan fotóm, amin sakktábla van, és 2 ponton a fekete ugyanolyan sötét, mint a fehér...
http://www.angeltdci.atw.hu/sakk.jpg
ezt megnéztem, de nem látom, hogy egy árnyalatú lenne..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20494 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 20:02:49 »
Idézetet írta: GiN - 2012.10.04 csütörtök, 19:29:18
ezt megnéztem, de nem látom, hogy egy árnyalatú lenne..
Megnyitottam photoshopban, mintát vettem mindkét helyről, és tényleg.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20495 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 21:13:55 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.10.04 csütörtök, 08:14:53
Ervin tudom,hogy hús-vér ember
Jó is lenne,ha egyszer a Dél-Dunántúlon járna,és megnézne pár turbót,hátha tisztításra vár...
Pár hete voltam Pécsen..megnéztem volna..ha írtam volna, hogy megyek..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
.macika.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20496 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 22:27:56 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.10.04 csütörtök, 14:42:51
És utána indult könnyen mikor leállt?Csak úgy leállt,vagy terhelés alatt pl:gyorsításkor???A CMP jeladód az milyen szinü,mert ha fekete xserélg ki szürkére.Ez ha szembe állsz a motorral a szívósornál jobbról van megy rá 3 szál vezeték.Amúgy gyári diag fontos lenne és minden hiba kódot kérj el.
Igen azonnal indult.Úgy csinálta h megtorpant majd elkezdett a fordulat leesni,de nem villant fel semmilyen lámpa mint amikor leáll egy autó és kigyullad a töltés meg a motor jelző lámpa.Megálltam vele indítottam és ment minden tovább,majd kb7 km után megint csinálta.de ekkor sem erőltettem a kocsit,normál 100-120-as tempóban mentem vele,megelőztem 2 kamiont erre fogta magát és leállt...
másodjára is indult pöccre
utána mentem még vele 30 km-t és semmi... simán indult haza is hozott minden gond nélkül... szal nem értem én ezt viszont ma indítottam és csak kb harmincadjára indult be
Meg őrülök kocsi nélkül
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20497 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 22:34:12 »
Idézetet írta: .macika. - 2012.10.04 csütörtök, 22:27:56
Igen azonnal indult.Úgy csinálta h megtorpant majd elkezdett a fordulat leesni,de nem villant fel semmilyen lámpa mint amikor leáll egy autó és kigyullad a töltés meg a motor jelző lámpa.Megálltam vele indítottam és ment minden tovább,majd kb7 km után megint csinálta.de ekkor sem erőltettem a kocsit,normál 100-120-as tempóban mentem vele,megelőztem 2 kamiont erre fogta magát és leállt...
másodjára is indult pöccre
utána mentem még vele 30 km-t és semmi... simán indult haza is hozott minden gond nélkül... szal nem értem én ezt viszont ma indítottam és csak kb harmincadjára indult be
Meg őrülök kocsi nélkül
Nos ez a leállás olyan mint nekem volt és sajnos a vége 4 csúcs+szivattyú csere volt.Nézetted a csúcsokat nem emlékszem erről írtál-e.?Poharaztá őket..GYári diaggal nézesd meg azzal a szivattyút is tudják ellenőrizni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
.macika.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20498 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 22:38:06 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.10.04 csütörtök, 22:34:12
Nos ez a leállás olyan mint nekem volt és sajnos a vége 4 csúcs+szivattyú csere volt.Nézetted a csúcsokat nem emlékszem erről írtál-e.?Poharaztá őket..GYári diaggal nézesd meg azzal a szivattyút is tudják ellenőrizni.
Igen tegnap nézték a fordnál mind a 4-et nincs bajuk.Mert a motorvezérlőegység hiba miatt a porlasztókra is mutat hibát,ezért megnézték.Meg nem olyanok a tünetek sem,tudom milyen ha porlasztó baja van,sajnos tapasztaltam... 2 kilóba fájt a dolog
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20499 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 22:43:28 »
Idézetet írta: .macika. - 2012.10.04 csütörtök, 22:38:06
Igen tegnap nézték a fordnál mind a 4-et nincs bajuk.Mert a motorvezérlőegység hiba miatt a porlasztókra is mutat hibát,ezért megnézték.Meg nem olyanok a tünetek sem,tudom milyen ha porlasztó baja van,sajnos tapasztaltam... 2 kilóba fájt a dolog
Motor vezérlőnél a PCM-re gondolsz???VAgy a A diesel vezérlőre mert ugye nekünk ezek külön vannak.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak:
1
...
403
404
405
406
407
408
409
[
410
]
411
412
413
414
415
416
417
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ