Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:53:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 403 404 405 406 407 408 409 [410] 411 412 413 414 415 416 417 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14652263 alkalommal)
0 Felhasználó és 122 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20450 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 11:05:01 »

Na de uraim!!Maradjunk a témánál,miszerint egy bibis mondeoról van szó.   buck2   Grin

Mi mindig ott kötünk ki, legyen szó bármiről...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
.macika.
Vendég
« Új hozzászólás #20451 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 11:08:25 »

Mi mindig ott kötünk ki, legyen szó bármiről...  vigyor3
Igen tapasztalom... angel
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #20452 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 11:08:38 »

Mi mindig ott kötünk ki, legyen szó bármiről...  vigyor3
Na de uraim!!Maradjunk a témánál,miszerint egy bibis mondeoról van szó.   buck2   Grin
nálatok is "tém ánál" szerepel? Pedig idézetként már nem ezt hozza. Nem akarok állatnak tűnni, de a tém anál érdekes egy téma Smiley
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
.macika.
Vendég
« Új hozzászólás #20453 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 11:19:37 »

nálatok is "tém ánál" szerepel? Pedig idézetként már nem ezt hozza. Nem akarok állatnak tűnni, de a tém anál érdekes egy téma Smiley
Úgy látom kezd kissé elfajulni a dolog...  Shocked Nem akarok fa p*nának tűnni de icipici tiszteletet mindenképp kérek.Mellőzzük az izléstelen beszólásokat és akk minden okés és vidám lesz.  taperouleaupatisserie
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20454 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 11:23:00 »

Úgy látom kezd kissé elfajulni a dolog...  Shocked Nem akarok fa p*nának tűnni de icipici tiszteletet mindenképp kérek.Mellőzzük az izléstelen beszólásokat és akk minden okés és vidám lesz.  taperouleaupatisserie

GIN kiesett...

Maradtam én.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #20455 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 11:24:37 »

Úgy látom kezd kissé elfajulni a dolog...  Shocked Nem akarok fa p*nának tűnni de icipici tiszteletet mindenképp kérek.Mellőzzük az izléstelen beszólásokat és akk minden okés és vidám lesz.  taperouleaupatisserie

Lehet ki kellene cserélned a profilképed mondjuk egy plüssmacira, a kevesebb tesztoszteron termelődés és a szakmaiság megőrzése érdekében. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
.macika.
Vendég
« Új hozzászólás #20456 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 11:26:30 »

Lehet ki kellene cserélned a profilképed mondjuk egy plüssmacira, a kevesebb tesztoszteron termelődés és a szakmaiság megőrzése érdekében. vigyor3
Lehet... De utálom a plüssmacikat  eplus2
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #20457 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 11:27:39 »

GIN kiesett...

Maradtam én.  vigyor3

 eplus2
vigyor3 vigyor3

Akkor is két tagból állt a szó. szerintem macika akkor javíthatta ki  wave
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
.macika.
Vendég
« Új hozzászólás #20458 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 11:32:51 »

GIN kiesett...

Maradtam én.  vigyor3
Te nem térsz azonnal a "lényegre" futsz pár kört előtte..  Grin
Naplózva
.macika.
Vendég
« Új hozzászólás #20459 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 11:34:49 »

eplus2
vigyor3 vigyor3

Akkor is két tagból állt a szó. szerintem macika akkor javíthatta ki  wave
Persze h két tagból állt,de puszta véletlen volt ezért javítottam ki,csak nagyon szemfüles voltál bee1 és  gyorsan le kellett reagálnod.  eplus2
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #20460 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 11:35:47 »

Persze h két tagból állt,de puszta véletlen volt ezért javítottam ki,csak nagyon szemfüles voltál bee1 és  gyorsan le kellett reagálnod.  eplus2
kösz, hogy megosztottad, így annyian nem néznek totál hülyének Cheesy
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
.macika.
Vendég
« Új hozzászólás #20461 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 11:37:06 »

kösz, hogy megosztottad, így annyian nem néznek totál hülyének Cheesy
Számíthatsz rám.  angel
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20462 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 11:37:54 »

Te nem térsz azonnal a "lényegre" futsz pár kört előtte..  Grin

Ez most felhívás keringőre?  awink law
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20463 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 11:38:18 »

kösz, hogy megosztottad, így annyian nem néznek totál hülyének Cheesy

Nem hülyének néztelek, csak kanosnak.  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #20464 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 11:39:18 »

Nem hülyének néztelek, csak kanosnak.  eplus2

Ajj fiúk,ennyire megvadultok egy szem nőtől?  eplus2 eplus2
Naplózva
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #20465 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 11:40:14 »

Beteszem ide is hátha nem csak TDDI-n jelentkezik.
 
Szerintetek az mitől van, hogy a motor hidegen pöccre indul, hosszabb út után, leállítva, majd megint ráindítva meg lassan éri el a fordulatszámot. Nem kell hosszan indítózni, vagy ilyesmi. Ekkor is mondhatni pöccre megy, csak kell vagy 2 másodperc, mire felhúz a fordulat 900 ra, és kicsit beteges is az indulás hangja.
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #20466 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 11:41:02 »

Beteszem ide is hátha nem csak TDDI-n jelentkezik.
 
Szerintetek az mitől van, hogy a motor hidegen pöccre indul, hosszabb út után, leállítva, majd megint ráindítva meg lassan éri el a fordulatszámot. Nem kell hosszan indítózni, vagy ilyesmi. Ekkor is mondhatni pöccre megy, csak kell vagy 2 másodperc, mire felhúz a fordulat 900 ra, és kicsit beteges is az indulás hangja.
letapadnak a porlasztók vagy az adagoló nem csinál elég indítási nyomást.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #20467 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 11:41:37 »

Számíthatsz rám.  angel

Köszi! Te is rám! Szólj, ha kell valami. PÜ-ben is jöhet Cheesy
u.i.:
ÖÖÖ, Te olyan axe-os reklámbéli angyal vagy?  wow1 nyes

Nem hülyének néztelek, csak kanosnak.  eplus2
taps eljen
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #20468 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 11:43:18 »

időközben észrevettem, hogy Relhist kimerítő választ adott az ICU-val kapcsolatban, köszönjük neki! Csak a sok hülyeség közt elvész a fontos. eplus2
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #20469 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 11:44:31 »

Köszi! Te is rám! Szólj, ha kell valami. PÜ-ben is jöhet Cheesy
u.i.:
ÖÖÖ, Te olyan axe-os reklámbéli angyal vagy?  wow1 nyes
 taps eljen

Te tényleg kanos vagy. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
.macika.
Vendég
« Új hozzászólás #20470 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 11:45:15 »

Ez most felhívás keringőre?  awink law
Hova gondolsz?  oooo Csak leírtam amit gondoltam :)Mellesleg tudsz keringőzni?  beka3
Naplózva
.macika.
Vendég
« Új hozzászólás #20471 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 11:47:25 »

Köszi! Te is rám! Szólj, ha kell valami. PÜ-ben is jöhet Cheesy
u.i.:
ÖÖÖ, Te olyan axe-os reklámbéli angyal vagy?  wow1 nyes
 taps eljen
Persze,főzök,mosok,takarítok,csak szárnyaim nincsenek még. Smiley
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #20472 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 11:52:38 »

Te tényleg kanos vagy. vigyor3
Ez csak egy átlagos nap.. mindennapi igényekkel  nyes
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
.macika.
Vendég
« Új hozzászólás #20473 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 11:54:42 »

 Na de beszéljünk komoly dolgokról is. Azt elfelejtettem leírni h tegnap 2x is leállt alattam a kocsi hazafele a szerviből... colerique ez is lehet attól az ICU-tól?
Naplózva
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20474 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 11:59:59 »

Atyagatya, mi volt itt Cheesy
Ennyi szakmaiságot Cheesy
Naplózva
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #20475 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 12:02:40 »

Ha porlasztó, akkor elég ultrahangos csúcstisztítás?
Mennyibe fáj ez nekem, ha adagoló, és ha porlasztó. Tól-ig határok között persze.
 wave

letapadnak a porlasztók vagy az adagoló nem csinál elég indítási nyomást.
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
.macika.
Vendég
« Új hozzászólás #20476 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 12:03:04 »

Atyagatya, mi volt itt Cheesy
Ennyi szakmaiságot Cheesy
Üdv a klubban! welcome
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #20477 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 12:06:02 »

Na de beszéljünk komoly dolgokról is. Azt elfelejtettem leírni h tegnap 2x is leállt alattam a kocsi hazafele a szerviből... colerique ez is lehet attól az ICU-tól?
Lehet. csak semmi szex.  vigyor3
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
.macika.
Vendég
« Új hozzászólás #20478 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 12:08:36 »

Lehet. csak semmi szex.  vigyor3
Ajh de most komolyan kérdem..  ravasz1     vigyor3
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #20479 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 12:23:47 »

Költözzetek már el az OFF-ba ezzel a témával, semmi keresnivalója az udvarlásnak a TDCi motor topic-ban.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #20480 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 12:35:14 »

Ajh de most komolyan kérdem..  ravasz1     vigyor3
Roll Eyes komolyan írtam. police
Mármint persze, hogy leállhat amiatt.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20481 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 12:42:13 »

Üdv a klubban! welcome
csak megfigyelek Cool
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20482 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 13:01:48 »

Macika költözik?

Össze is jött GIN-el?

 vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
.macika.
Vendég
« Új hozzászólás #20483 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 13:08:41 »

Macika költözik?

Össze is jött GIN-el?

 vigyor3
Szó sincs költözésről Smiley
Naplózva
.macika.
Vendég
« Új hozzászólás #20484 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 13:09:48 »

Roll Eyes komolyan írtam. police
Mármint persze, hogy leállhat amiatt.
Óriási hétvégén megnézetem... egyéb okos ötlet?  Huh?  vigyor3
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #20485 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 13:14:13 »

Most már tényleg legyen vége a mellékszálnak. Poénkodás beszüntetve, innentől kezdve kérdezés nélkül törlök minden irreleváns hozzászólást.

AndyAdmin
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #20486 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 14:16:38 »

Na de beszéljünk komoly dolgokról is. Azt elfelejtettem leírni h tegnap 2x is leállt alattam a kocsi hazafele a szerviből... colerique ez is lehet attól az ICU-tól?
lehet, sőt.
Kár, hogy nem jössz BP-re, megnézném neked.
A 2004 előtti gépekkel az a nehzéség van, hogy a legtöbb diag. műszer nem hajlandó olvasni őket rendesen.
Javaslom a szervizben az erélyes (vagy más) fellépést, hogy a kiolvasott hibakódokat odaadják neked.

Az ICU cseréje nem egyszerű, mert jól be van betonozva a sárvédő mögé.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20487 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 14:42:51 »

Na de beszéljünk komoly dolgokról is. Azt elfelejtettem leírni h tegnap 2x is leállt alattam a kocsi hazafele a szerviből... colerique ez is lehet attól az ICU-tól?
És utána indult könnyen mikor leállt?Csak úgy leállt,vagy terhelés alatt pl:gyorsításkor???A CMP jeladód az milyen szinü,mert ha fekete xserélg ki szürkére.Ez ha szembe állsz a motorral a szívósornál jobbról van megy rá 3 szál vezeték.Amúgy gyári diag fontos lenne és minden hiba kódot kérj el.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20488 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 15:11:49 »

Beteszem ide is hátha nem csak TDDI-n jelentkezik.
 
Szerintetek az mitől van, hogy a motor hidegen pöccre indul, hosszabb út után, leállítva, majd megint ráindítva meg lassan éri el a fordulatszámot. Nem kell hosszan indítózni, vagy ilyesmi. Ekkor is mondhatni pöccre megy, csak kell vagy 2 másodperc, mire felhúz a fordulat 900 ra, és kicsit beteges is az indulás hangja.

Ahogy kopik az adagoló, úgy egyre nehezebben állítja elő a nyomást. Hidegen jó, melegen már nem (tágulás).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #20489 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 15:26:32 »

Ahogy kopik az adagoló, úgy egyre nehezebben állítja elő a nyomást. Hidegen jó, melegen már nem (tágulás).

Mennyibe kerül a javítása?
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20490 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 16:10:30 »

Mennyibe kerül a javítása?

Goto tddi topic... ott már válaszoltak.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20491 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 16:25:00 »

Tényleg csak egy utolsó hozzászólás ezügyben...ha nem lehet érezni, a különbséget, hogy lehet, hogy mindenki érzi.... vigyor3

Lenn írtam... mert az embert becsapják az érzékszervei. Van olyan fotóm, amin sakktábla van, és 2 ponton a fekete ugyanolyan sötét, mint a fehér...
http://www.angeltdci.atw.hu/sakk.jpg
Már írtam nem egy példát... a haverral próbáljuk, melyikünk autója megy jobban (ez csak neki volt kérdés, az övé 12,5s alatt van 100-on, az enyém meg 9,8s, gyári adat mindkettő).
Megyünk egyikkel, megyünk másikkal. Melyik megy jobban? Szerinte az övé... mennyivel megyünk most, kérdem én 120-nál. 80, mondja... há mondom, akkó megvan, miért tévedsz.
Nem akarta elfogadni, szerinte továbbra is az övé megy jobban... amúgy jó srác, nem akartam mérni stopperrel, mert ott kijött volna.
Ott nem volt olyan út, ahol egymás mellett lehetne menni... meg már többször írtam, mindenki úgy szállt ki a 4-es, 140 lovasából, hogy ez gyengébben megy...
Igen, mind a tizenvalahány ember tévedett. Hát így.
Jókat vigyorgok, amikor valami változást csinál az ember, és jön ennyivel-jobban megy, és így tovább... mielőtt ledugóztuk az egr-t, mértem egy 2000-4000-es fordulatot, asszem 5-ben. X másodperc. Bekerült a dugó, és néha úgy éreztem, jobban megy. Na, megmértem. Hát kb +/- 1 sec... azaz, hibahatáron belül.
Szép példa a hho. Aki beszerelte, nirdeti, hogy 10-20-50%-kal csökkent a fogyi. Oszt amikó sikerül pontosan lemérni, ugyanolyan körülmények között, kiderül, hogy nagyjából 0 a különbség... pedig lehet szerezni vagy 100 olyan embert, aki tán esküdni merne. Ennyire szubjektív az ember.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #20492 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 19:28:05 »

Most már tényleg legyen vége a mellékszálnak. Poénkodás beszüntetve, innentől kezdve kérdezés nélkül törlök minden irreleváns hozzászólást.

AndyAdmin
Pedig nekem úgy rém-lik,hogy én még csak hozzá sem szóltam a témához.Anál is inkább,hogy nem fértem hozzá....mármint a nethez. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #20493 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 19:29:18 »

Lenn írtam... mert az embert becsapják az érzékszervei. Van olyan fotóm, amin sakktábla van, és 2 ponton a fekete ugyanolyan sötét, mint a fehér...
http://www.angeltdci.atw.hu/sakk.jpg


ezt megnéztem, de nem látom, hogy egy árnyalatú lenne..  pias
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20494 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 20:02:49 »

ezt megnéztem, de nem látom, hogy egy árnyalatú lenne..  pias

Megnyitottam photoshopban, mintát vettem mindkét helyről, és tényleg.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20495 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 21:13:55 »

Ervin tudom,hogy hús-vér ember Cheesy Cheesy Jó is lenne,ha egyszer a Dél-Dunántúlon járna,és megnézne pár turbót,hátha tisztításra vár... eplus2
Pár hete voltam Pécsen..megnéztem volna..ha írtam volna, hogy megyek.. vigyor3  Cheesy
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
.macika.
Vendég
« Új hozzászólás #20496 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 22:27:56 »

És utána indult könnyen mikor leállt?Csak úgy leállt,vagy terhelés alatt pl:gyorsításkor???A CMP jeladód az milyen szinü,mert ha fekete xserélg ki szürkére.Ez ha szembe állsz a motorral a szívósornál jobbról van megy rá 3 szál vezeték.Amúgy gyári diag fontos lenne és minden hiba kódot kérj el.
Igen azonnal indult.Úgy csinálta h megtorpant majd elkezdett a fordulat leesni,de nem villant fel semmilyen lámpa mint amikor leáll egy autó és kigyullad a töltés meg a motor jelző lámpa.Megálltam vele indítottam és ment minden tovább,majd kb7 km után megint csinálta.de ekkor sem erőltettem a kocsit,normál 100-120-as tempóban mentem vele,megelőztem 2 kamiont erre fogta magát és leállt...  falbav másodjára is indult pöccre  Shocked  utána mentem még vele 30 km-t és semmi... simán indult haza is hozott minden gond nélkül... szal nem értem én ezt viszont ma indítottam és csak kb harmincadjára indult be szomoru1 Meg őrülök kocsi nélkül  cheesy1
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20497 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 22:34:12 »

Igen azonnal indult.Úgy csinálta h megtorpant majd elkezdett a fordulat leesni,de nem villant fel semmilyen lámpa mint amikor leáll egy autó és kigyullad a töltés meg a motor jelző lámpa.Megálltam vele indítottam és ment minden tovább,majd kb7 km után megint csinálta.de ekkor sem erőltettem a kocsit,normál 100-120-as tempóban mentem vele,megelőztem 2 kamiont erre fogta magát és leállt...  falbav másodjára is indult pöccre  Shocked  utána mentem még vele 30 km-t és semmi... simán indult haza is hozott minden gond nélkül... szal nem értem én ezt viszont ma indítottam és csak kb harmincadjára indult be szomoru1 Meg őrülök kocsi nélkül  cheesy1
Nos ez a leállás olyan mint nekem volt és sajnos a vége 4 csúcs+szivattyú csere volt.Nézetted a csúcsokat nem emlékszem erről írtál-e.?Poharaztá őket..GYári diaggal nézesd meg azzal a szivattyút is tudják ellenőrizni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
.macika.
Vendég
« Új hozzászólás #20498 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 22:38:06 »

Nos ez a leállás olyan mint nekem volt és sajnos a vége 4 csúcs+szivattyú csere volt.Nézetted a csúcsokat nem emlékszem erről írtál-e.?Poharaztá őket..GYári diaggal nézesd meg azzal a szivattyút is tudják ellenőrizni.
Igen tegnap nézték a  fordnál mind a 4-et nincs bajuk.Mert a motorvezérlőegység hiba miatt a porlasztókra is mutat hibát,ezért megnézték.Meg nem olyanok  a tünetek sem,tudom milyen ha porlasztó baja van,sajnos tapasztaltam... 2 kilóba fájt a dolog  wow3
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20499 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 22:43:28 »

Igen tegnap nézték a  fordnál mind a 4-et nincs bajuk.Mert a motorvezérlőegység hiba miatt a porlasztókra is mutat hibát,ezért megnézték.Meg nem olyanok  a tünetek sem,tudom milyen ha porlasztó baja van,sajnos tapasztaltam... 2 kilóba fájt a dolog  wow3

Motor vezérlőnél a PCM-re gondolsz???VAgy a A diesel vezérlőre mert ugye nekünk ezek külön vannak.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 403 404 405 406 407 408 409 [410] 411 412 413 414 415 416 417 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.