Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:26:02
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
405
406
407
408
409
410
411
[
412
]
413
414
415
416
417
418
419
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14653507 alkalommal)
0 Felhasználó és 156 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20550 Dátum:
2012.10.06 szombat, 23:14:26 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.10.06 szombat, 20:29:48
Én nem kötekedtem. Nem értetted meg a kérdésemet.
Az lett volna, hogy elöl
is
és hátul is van EGR, vagy elöl
vagy
hátul van az EGR.
Azóta rájöttem, hogy
vagy
!
Bocs de lehet elsőre nem értettem.Soha nem kötegszem senkivel.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
akhvel
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20551 Dátum:
2012.10.07 vasárnap, 17:55:28 »
Hali!!
Nagyon köszi a felajánlást, nekem kéne 2db, egyet beszerelni, egy meg tartalékba, de szívesen fizetek is érte, mert neked sem ingyen volt, ha meg pénzt nem fogadsz el akkor egy italra hagy hívjalak meg valamikor
Én husqvarna-t vagy stihlt tennék bele legszívesebben. Ezekben a márkákban azért bízom meg, mert sokat használtuk őket kisgépekhez, főleg fűnyírókhoz és sosem volt velük semmi baj, pedig kaptak rendesen.
Mi az a pozitívum, amit fel lehet hozni a 2T mellett?
Zseniális az 5,3l átlagfogyasztásod, gondolom városon kívül és csak te vezeted az autót, az asszony meg nem
Idézetet írta: ezsolt - 2012.10.06 szombat, 19:27:23
Szia!
Nekem van kb 30-40 db EGR dugóm, acéllemezből, méretre vágva.
Akinek kell, valahogy keressen meg, adok szívesen belőle.
Bevallom, hogy én tavaly február óta mindig keverek 2T motorolajat a gázolajba. Mindig van nálam egy 3 dl-es üvegcsével, és tankolás után ügyelve a megfelelő arányra, mindig utána öntök belőle.
Én 0,2 %-ot teszek bele - azaz 50 liter gázolajhoz 1 dl 2T olajat.
Egyszer fehér műanyag kannába öntöttem utólag, hogy megnézzem, hogyan vegyül, ha felülről simán ráöntöm. Simán elvegyült, és szétterült a teljes űrtartalomban, azóta merem utólag beönteni a tankba.
Vannak különféle okfejtések a 2T mellett és ellen is, nyilván - én komoly hátrányáról nem tudok - viszont előnyéről igen. Ezen a ponton mindenki maga dönti el, hogy akar-e hinni benne, vagy nem.
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20552 Dátum:
2012.10.07 vasárnap, 21:55:36 »
Válasz
Hali!! Nagyon köszi a felajánlást, nekem kéne 2db, egyet beszerelni, egy meg tartalékba, de szívesen fizetek is érte, mert neked sem ingyen volt, ha meg pénzt nem fogadsz el akkor egy italra hagy hívjalak meg valamikor
Oké, ha Eger környékén jársz, akkor tudok adni belőle. Különben posta. Beszéljük meg priviben!
Válasz
Mi az a pozitívum, amit fel lehet hozni a 2T mellett?
Javítja a gázolaj kenőképességét. Állítólag hiányzik belőle a megfelelő összetevő, mert a magyar szabvány megengedi. Én nyomoztam, kérdezősködtem, és úgy alakítottam ki a nézetemet, jobbára szívó dízelmotorosok, adagolósok köréből. Azért mondják a go-ra, hogy száraz, mert a mostani gázolaj kénmentes. Régebben,amikor több kén volt benne, jobb is volt a kenése, nem kopott ilyen gyorsan az adagoló. Ezt pótlandó tennék bele manapság a kenőadalékokat, csak
sok helyen nem adják hozzá
a gázolajhoz, így tényleg száraz lesz.
Aki szedett szét adagolót látott ezt-azt. Pl. rozsdás volt belül. Meg is voltak "szorulva". Azért, mert kente a gázolaj rendesen? Igen? Akkor miért megy tönkre annyi adagoló Magyarországon? Nyugaton meg nem? Csak az óra tekergetés megtévesztő hatása miatt gondoljuk? Minden esetben ez a magyarázat?
Minden hazai kút ukrán löttyöket árul? Nem hiszem, pedig olyan, mintha. El kellene gondolkodni ezen. Aki akar, meg nevessen csak, a saját szemszögéből éljen, egészségére. Inkább adagolót kell cserélni pár évente - az olcsóbb?
A magas nyomású rendszerek esetéről annyit, hogy nálam csendesebb a motor tőle, és simább a járása, aki nem hiszi, próbálja ki.
Az a tévhit is megdőlt, hogy odavág a katalizátornak, meg kormosabb lesz a kipufogás. Műszakin és zöldkártyán simán átment az autóm, pedig le van dugózva- ja és volt a tankban 2T.
Válasz
Zseniális az 5,3l átlagfogyasztásod, gondolom városon kívül és csak te vezeted az autót, az asszony meg nem
Általában lakott területen kívül megyek, a legtöbbet, (80-90 km/h átlag), kevesebbet városban, és még kevesebbet autópályán. Gyakran kihasználom a hatodik fokozatot, és még idejében felváltok. Meg a fenekemmel és a hátammal "vezetek" (azaz szorosra húzom magamra az övet, és figyelek, mit közvetít az ülés, minden rezdülésre, mintha egy érző lényt kormányoznék) - legalábbis ebben hiszek. És ez úgy tűnik, működik.
Nem tetszik, ha valaki olyan flegmán vezet, hogy öv nélkül, mintha lovaskocsi bakon ülne - pattog az ülés tetején. Nincs kontaktusban az autóval, csak morzsákat kap a vezetési érzésből, ha problem van, időt veszít a reagálásával. Csak a szemével vezet.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.07 vasárnap, 22:43:40 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
akhvel
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20553 Dátum:
2012.10.08 hétfő, 00:35:04 »
Oks, köszi!
Hm, értem, érdekes, azt hiszem van igazság benne, bár, ha jól tudom, akkor a hazai kutakba a nyál szinte mindenhova a MOL-tól jön, legalábbis papírforma szerint.
Én az ismerőseim körében legendásan jól fogyasztok minden autóval bár még fórumokon sosem mértem össze senkivel, jelenleg 6,8 az autó fogyasztása, de felesben használjuk a barátnőmmel, ha külön mérem magunkat, akkor ő 7,7 én meg 5,9 viszont ez színtiszta Budapest, mondjuk az hozzá tartozik, hogy az átlagembernél többet megyek éjszaka, amikor zéró a forgalom. Viszont én az energiamegmaradásra esküszöm, tehát lehetőség szerint mindig lendületből autózom és sokat csorgok, ha araszolok akkor azt alapjáraton, illetve fáziskéséssel. Néha szeretek "szétfolyni" az autóban (meló után fáradtan haza), de ilyen sosincs, ha reggel frissen ülök be. Az érző lény kifejezés jó, én úgy szoktam mondani, hogy olyan mintha összenőnék a géppel, de ez negatív is tud viszont lenni, egy észre nem vett kátyú esetén pont úgy szisszenek fel, mintha melléléptem volna..
Mondjuk a 6ik sebesség az nagyon finom lehet, még sosem volt 6 sebességes autóm, csak vezettem. A 6 sebességes változatnál az 1-5 ugyanaz mint az 5 gangosnál és csak kapott egy hatodikat, vagy más végig az áttételezés?
Idézetet írta: ezsolt - 2012.10.07 vasárnap, 21:55:36
Oké, ha Eger környékén jársz, akkor tudok adni belőle. Különben posta. Beszéljük meg priviben!
Javítja a gázolaj kenőképességét. Állítólag hiányzik belőle a megfelelő összetevő, mert a magyar szabvány megengedi. Én nyomoztam, kérdezősködtem, és úgy alakítottam ki a nézetemet, jobbára szívó dízelmotorosok, adagolósok köréből. Azért mondják a go-ra, hogy száraz, mert a mostani gázolaj kénmentes. Régebben,amikor több kén volt benne, jobb is volt a kenése, nem kopott ilyen gyorsan az adagoló. Ezt pótlandó tennék bele manapság a kenőadalékokat, csak
sok helyen nem adják hozzá
a gázolajhoz, így tényleg száraz lesz.
Aki szedett szét adagolót látott ezt-azt. Pl. rozsdás volt belül. Meg is voltak "szorulva". Azért, mert kente a gázolaj rendesen? Igen? Akkor miért megy tönkre annyi adagoló Magyarországon? Nyugaton meg nem? Csak az óra tekergetés megtévesztő hatása miatt gondoljuk? Minden esetben ez a magyarázat?
Minden hazai kút ukrán löttyöket árul? Nem hiszem, pedig olyan, mintha. El kellene gondolkodni ezen. Aki akar, meg nevessen csak, a saját szemszögéből éljen, egészségére. Inkább adagolót kell cserélni pár évente - az olcsóbb?
A magas nyomású rendszerek esetéről annyit, hogy nálam csendesebb a motor tőle, és simább a járása, aki nem hiszi, próbálja ki.
Az a tévhit is megdőlt, hogy odavág a katalizátornak, meg kormosabb lesz a kipufogás. Műszakin és zöldkártyán simán átment az autóm, pedig le van dugózva- ja és volt a tankban 2T.
Általában lakott területen kívül megyek, a legtöbbet, (80-90 km/h átlag), kevesebbet városban, és még kevesebbet autópályán. Gyakran kihasználom a hatodik fokozatot, és még idejében felváltok. Meg a fenekemmel és a hátammal "vezetek" (azaz szorosra húzom magamra az övet, és figyelek, mit közvetít az ülés, minden rezdülésre, mintha egy érző lényt kormányoznék) - legalábbis ebben hiszek. És ez úgy tűnik, működik.
Nem tetszik, ha valaki olyan flegmán vezet, hogy öv nélkül, mintha lovaskocsi bakon ülne - pattog az ülés tetején. Nincs kontaktusban az autóval, csak morzsákat kap a vezetési érzésből, ha problem van, időt veszít a reagálásával. Csak a szemével vezet.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20554 Dátum:
2012.10.08 hétfő, 15:56:41 »
http://www.ebay.at/itm/FORD-KA-FOCUS-FIESTA-MONDEO-ROUND-OIL-CATCH-TANK-BLACK-/140591765843?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20bbec1953
Tokkal-vonóval 28 font (Bécsbe postázva, magyar posta nincs).
Esetleg lehetne alkudni az árra, ha több kell, a posta meg biztosan kevesebb lenne egy darabra vetítve.
Érdekelne valakit?
Én kapásból kettőre neveznék.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20555 Dátum:
2012.10.08 hétfő, 18:06:57 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.08 hétfő, 15:56:41
http://www.ebay.at/itm/FORD-KA-FOCUS-FIESTA-MONDEO-ROUND-OIL-CATCH-TANK-BLACK-/140591765843?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20bbec1953
Tokkal-vonóval 28 font (Bécsbe postázva, magyar posta nincs).
Esetleg lehetne alkudni az árra, ha több kell, a posta meg biztosan kevesebb lenne egy darabra vetítve.
Érdekelne valakit?
Én kapásból kettőre neveznék.
AndyA
Ez micsoda?
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20556 Dátum:
2012.10.08 hétfő, 18:23:06 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2012.10.08 hétfő, 18:06:57
Ez micsoda?
mellszívó tejszívó
szerintem kartergáz leválasztó
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.08 hétfő, 18:26:15 írta GiN
»
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20557 Dátum:
2012.10.08 hétfő, 18:48:13 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.08 hétfő, 15:56:41
http://www.ebay.at/itm/FORD-KA-FOCUS-FIESTA-MONDEO-ROUND-OIL-CATCH-TANK-BLACK-/140591765843?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20bbec1953
Tokkal-vonóval 28 font (Bécsbe postázva, magyar posta nincs).
Esetleg lehetne alkudni az árra, ha több kell, a posta meg biztosan kevesebb lenne egy darabra vetítve.
Érdekelne valakit?
Én kapásból kettőre neveznék.
AndyA
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20558 Dátum:
2012.10.08 hétfő, 19:47:15 »
Idézetet írta: akhvel - 2012.10.08 hétfő, 00:35:04
Mondjuk a 6ik sebesség az nagyon finom lehet, még sosem volt 6 sebességes autóm, csak vezettem. A 6 sebességes változatnál az 1-5 ugyanaz mint az 5 gangosnál és csak kapott egy hatodikat, vagy más végig az áttételezés?
A 6-sebességes kézikapcsolású sebességváltó (MMT6) két kihajtótengellyel rendelkezik. Az első, a második, a harmadik és a negyedik sebességfokozatoknak nagyobb az áttétele. Az ötödik, a hatodik és a hátrameneti sebességfokozatoknak kisebb az áttétele.
13. tétel: Sebességváltó-kódok
Kód Sebességváltó
F 6-fokozatú kézikapcsolású sebességváltó (MMT6)
Q 5-fokozatú kézikapcsolású sebességváltó (MTX75)
T 5-fokozatú automata sebességváltó (5F31J), Durashift 5-tronic
6 4-fokozatú automata sebességváltó (CD4E)
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20559 Dátum:
2012.10.08 hétfő, 20:56:47 »
Ez van a kézikönyvben - mondjuk a 6. sebességesnél (utolsó sor) nincs 6. fokozatnak adata. Itt a sebességre számolták ki, de már az első 5 fokozatnál is van különbség.
Jól látszik, hogy a hatos váltónál az 1. fokozat milyen nagyon rövid.
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20560 Dátum:
2012.10.08 hétfő, 23:04:51 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.08 hétfő, 15:56:41
... magyar posta nincs).
Szerintem van. Csak ki kell választani Magyarországot a Postage and Payments/Versand und Zahlungsmethoden oldalon.Pl:
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-KA-FOCUS-FIESTA-MONDEO-ROUND-OIL-CATCH-TANK-SILVER-/140491514104?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20b5f260f8#ht_830wt_907
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
gyurcsee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20561 Dátum:
2012.10.09 kedd, 19:08:47 »
Sziasztok!
Elég kezdő vagyok, ezért kérlek titeket kicsit szájbarágós válaszokat írjatok.
Olajcsere lépéseire lennék kíváncsi. ( ha jól láttam alul egy nagyobb műanyag csavar lenne amit nem tudok mivel kicsavarni)
Előre is köszönöm!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20562 Dátum:
2012.10.09 kedd, 19:10:36 »
Idézetet írta: gyurcsee - 2012.10.09 kedd, 19:08:47
Sziasztok!
Elég kezdő vagyok, ezért kérlek titeket kicsit szájbarágós válaszokat írjatok.
Olajcsere lépéseire lennék kíváncsi. ( ha jól láttam alul egy nagyobb műanyag csavar lenne amit nem tudok mivel kicsavarni)
Előre is köszönöm!
1, hajts be vele a legközelebbi autószerelőhöz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gyurcsee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20563 Dátum:
2012.10.09 kedd, 19:22:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.10.09 kedd, 19:10:36
1, hajts be vele a legközelebbi autószerelőhöz
Komolytalan válaszok köszönöm nem kérek.
Gondolom nem nehéz az egész csak szakszerűen szeretném csinálni. ( hétvégén a turbót szedtem szét semmi tudás nélkül és sikeresen ment)
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20564 Dátum:
2012.10.09 kedd, 19:46:32 »
Idézetet írta: gyurcsee - 2012.10.09 kedd, 19:22:31
Komolytalan válaszok köszönöm nem kérek.
Gondolom nem nehéz az egész csak szakszerűen szeretném csinálni. ( hétvégén a turbót szedtem szét semmi tudás nélkül és sikeresen ment)
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Motorolajcsere_-_Mk3_TDCi
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
akhvel
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20565 Dátum:
2012.10.09 kedd, 20:21:41 »
Értem, köszi!
Apropó, mit jelent a ZEN az aláírásodban?
Idézetet írta: ezsolt - 2012.10.08 hétfő, 20:56:47
Ez van a kézikönyvben - mondjuk a 6. sebességesnél (utolsó sor) nincs 6. fokozatnak adata. Itt a sebességre számolták ki, de már az első 5 fokozatnál is van különbség.
Jól látszik, hogy a hatos váltónál az 1. fokozat milyen nagyon rövid.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20566 Dátum:
2012.10.09 kedd, 20:39:42 »
Idézetet írta: gyurcsee - 2012.10.09 kedd, 19:22:31
Komolytalan válaszok köszönöm nem kérek.
Gondolom nem nehéz az egész csak szakszerűen szeretném csinálni. ( hétvégén a turbót szedtem szét semmi tudás nélkül és sikeresen ment)
Mire lesz 100 hozzászólásod ezeket a válaszokat viccesnek veszed mert megismered az embereket.Nos alul a múanyag csavarhoz egy speciális kulcs kell azthiszem 36-os.13000 e km-énz cserélem én de ez változó.A gyár 20e-t ír azért a javaslat 15e km!!!Mindenből csak gyári ez fontos.Azért ha nincs hozzá célszerszámod akkor a szerelők hamar lecserélik.Én nem szakszervízbe hordom ott ez a művelet fél óra és 3 e ft.A go szürőt csere után mindig felkell önteni vagy felkell szivatni bele a gázolajat.Erre Zsiguli AC pumpa tökéletessen megfelel.Aztán csak utána szabad beindítani.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.09 kedd, 20:47:14 írta TISLER19
»
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20567 Dátum:
2012.10.09 kedd, 20:42:59 »
Idézetet írta: akhvel - 2012.10.09 kedd, 20:21:41
Értem, köszi!
Apropó, mit jelent a ZEN az aláírásodban?
ZEN:szabadonfutó szíjtárcsa a generátoron!márkanév....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20568 Dátum:
2012.10.09 kedd, 21:06:26 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.10.09 kedd, 20:39:42
Mire lesz 100 hozzászólásod ezeket a válaszokat viccesnek veszed mert megismered az embereket.Nos alul a múanyag csavarhoz egy speciális kulcs kell azthiszem 36-os.13000 e km-énz cserélem én de ez változó.A gyár 20e-t ír azért a javaslat 15e km!!!Mindenből csak gyári ez fontos.Azért ha nincs hozzá célszerszámod akkor a szerelők hamar lecserélik.Én nem szakszervízbe hordom ott ez a művelet fél óra és 3 e ft.A go szürőt csere után mindig felkell önteni vagy felkell szivatni bele a gázolajat.Erre Zsiguli AC pumpa tökéletessen megfelel.Aztán csak utána szabad beindítani.
...persze az ujonnan beépitett go.szürő feltöltésére gondoltál ..ugye ??
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.09 kedd, 21:12:41 írta vomdeutsch
»
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20569 Dátum:
2012.10.09 kedd, 21:22:51 »
Idézetet írta: gyurcsee - 2012.10.09 kedd, 19:22:31
Komolytalan válaszok köszönöm nem kérek.
Gondolom nem nehéz az egész csak szakszerűen szeretném csinálni. ( hétvégén a turbót szedtem szét semmi tudás nélkül és sikeresen ment)
szétszedni bárki szét tudja sikeresen
összerakáshoz már kell némi tudás
amúgy szerintem nem éri meg összekenni vele magad, nálunk 2eft-ért lecserélik műhelyben.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20570 Dátum:
2012.10.09 kedd, 21:26:22 »
Idézetet írta: gyurcsee - 2012.10.09 kedd, 19:22:31
Komolytalan válaszok köszönöm nem kérek.
Gondolom nem nehéz az egész csak szakszerűen szeretném csinálni. ( hétvégén a turbót szedtem szét semmi tudás nélkül és sikeresen ment)
Na ne k@rjál fel hogy a turbót leszeded,szétszeded,visszarakod és egy kib@szott olajcserét nem tudsz megcsinálni?
??
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20571 Dátum:
2012.10.09 kedd, 21:28:30 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.10.09 kedd, 21:26:22
Na ne k@rjál fel hogy a turbót leszeded,szétszeded,visszarakod és egy kib@szott olajcserét nem tudsz megcsinálni?
??
arról nem írt, hogy össze is tudta rakni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20572 Dátum:
2012.10.09 kedd, 22:33:49 »
Idézetet írta: vomdeutsch - 2012.10.09 kedd, 21:06:26
...persze az ujonnan beépitett go.szürő feltöltésére gondoltál ..ugye ??
IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20573 Dátum:
2012.10.09 kedd, 22:35:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.10.09 kedd, 21:28:30
arról nem írt, hogy össze is tudta rakni
Mert beszóltál neki!!!!Most van egy befejezetlen mondat
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
robyka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20574 Dátum:
2012.10.10 szerda, 14:46:28 »
Sziasztok kedves klubtagok!
Vettem kint Németben egy 2003.06 Mondeo Tdci 131Le tourniert!
Hazahozott még így is
Amit csinál: Füstöl,rángat,izzítás jelző villog 2-3at majd "vészüzem", gurulásban gyújtás le-fel és azonnal jár a motor,tehát nem tilt percekre.
Hazaúton a bal lábam elzsibbadt mert ha 1/4-nél nagyobb gázt nyomtam neki azonnal villog és tilt.
leginkább 2 és 3000 RPM között.
Én porlasztóra gyanakszom,de ha valaki tudna segíteni,nagyon megköszönném!
Alapjáraton is be-be rángat,viszont azzal nincs különösebb bajom,mondhatni simán jár.
Hideg-meleg indítási problémák sincsenek,azonnal indul mind2 esetben,fogyasztás 9L
HIBAKÓDOK
U1039 menetsebesség jel hiánya
P1211 Rail nyomás tűrésen kívűl
P0251 tüzelőanyag nyomás szelepe funkció zavar, ez kétszer tárolva!
Gyanúm a rossz porlasztó(k) miatti résolaj vesztesége...
Szép napot mindenkinek,remélem jó topicba írtam!!
Robi
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.10 szerda, 14:48:17 írta robyka
»
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20575 Dátum:
2012.10.10 szerda, 16:08:31 »
Idézetet írta: robyka - 2012.10.10 szerda, 14:46:28
Sziasztok kedves klubtagok!
Vettem kint Németben egy 2003.06 Mondeo Tdci 131Le tourniert!
Hazahozott még így is
Amit csinál: Füstöl,rángat,izzítás jelző villog 2-3at majd "vészüzem", gurulásban gyújtás le-fel és azonnal jár a motor,tehát nem tilt percekre.
Hazaúton a bal lábam elzsibbadt mert ha 1/4-nél nagyobb gázt nyomtam neki azonnal villog és tilt.
leginkább 2 és 3000 RPM között.
Én porlasztóra gyanakszom,de ha valaki tudna segíteni,nagyon megköszönném!
Alapjáraton is be-be rángat,viszont azzal nincs különösebb bajom,mondhatni simán jár.
Hideg-meleg indítási problémák sincsenek,azonnal indul mind2 esetben,fogyasztás 9L
HIBAKÓDOK
U1039 menetsebesség jel hiánya
P1211 Rail nyomás tűrésen kívűl
P0251 tüzelőanyag nyomás szelepe funkció zavar, ez kétszer tárolva!
Gyanúm a rossz porlasztó(k) miatti résolaj vesztesége...
Szép napot mindenkinek,remélem jó topicba írtam!!
Robi
Szia!
A kocsi volt résolaj-mérésen? CMP-jeladó rendesen működik?
Naplózva
robyka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20576 Dátum:
2012.10.10 szerda, 16:31:07 »
Szia!
Köszönöm válaszod!
Nem volt még,ma 5-re megyek át barátomhoz,neki van ilyen résolajmérő ketyeréje.
A CMP jeladóm szürke színű,bár ettől még meghibásodhat
De nem az lesz a gond szerintem.
Az egyik porlasztó(k) hidegen terhelésnél nem kicsit csattog.
Ma már többet tudok a résolajról is remélhetőleg.
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.10.10 szerda, 16:08:31
Szia!
A kocsi volt résolaj-mérésen? CMP-jeladó rendesen működik?
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20577 Dátum:
2012.10.10 szerda, 16:38:37 »
Idézetet írta: robyka - 2012.10.10 szerda, 16:31:07
Szia!
Köszönöm válaszod!
Nem volt még,ma 5-re megyek át barátomhoz,neki van ilyen résolajmérő ketyeréje.
A CMP jeladóm szürke színű,bár ettől még meghibásodhat
De nem az lesz a gond szerintem.
Az egyik porlasztó(k) hidegen terhelésnél nem kicsit csattog.
Ma már többet tudok a résolajról is remélhetőleg.
Ha megtudod,mennyi akkor már azt is tudni fogod,hogy melyik porlasztó(k) kuka...De igazából egyenként értelmetlen cserélni,hanem egyszerre kell a 4et...
Naplózva
robyka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20578 Dátum:
2012.10.10 szerda, 16:41:39 »
Nem gond mert szombaton elvitték az 1.8 TD Mondimat
Keresek 4db-ot vagy felújíttatom.
Muszáj lesz.Na megyek egr-t takarítani és ledugózni...
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.10.10 szerda, 16:38:37
Ha megtudod,mennyi akkor már azt is tudni fogod,hogy melyik porlasztó(k) kuka...De igazából egyenként értelmetlen cserélni,hanem egyszerre kell a 4et...
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20579 Dátum:
2012.10.10 szerda, 16:47:37 »
Idézetet írta: robyka - 2012.10.10 szerda, 16:41:39
Nem gond mert szombaton elvitték az 1.8 TD Mondimat
Keresek 4db-ot vagy felújíttatom.
Muszáj lesz.Na megyek egr-t takarítani és ledugózni...
Az nem egy megvetendő ötlet
Írd ki az aláírásodba,milyen géped van,akkor könnyebb lesz később segíteni,ha persze kell
Naplózva
robyka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20580 Dátum:
2012.10.10 szerda, 18:29:53 »
Ok ki írom és akinek segítség kell szintén számíthat rám.
Volt egy pár diesel autóm Volvo S60 D5 (hibátlan,unatkoztam is mellette mert nem nagyon kellett babrálnom),A4 2002 1.9 PDTDi (na ezt szerelgettem rendesen)
Amit tudok magamnak csinálok,oldottam már meg olyan hibákat amire az öreg szakik csak vakargatták a fejüket.
Imádok szerelgetni
A Mondimra visszatérve: résolaj mérése/egr dugózása holnap...
Indok: Az EGR szelep alatti turbócső kb 10cm-es részen szétnyílva.. Tehát a túlzott füstölgésre megvan a magyarázat,alapjáraton is verdeste a kezem az elszökő levegő.
Az is lehet,hogy egy ilyen mértékű szakadás mellett tilt a motor.
Holnap kiderül és leírom,mert hátha segítek ezzel más tulajoknak is.
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.10.10 szerda, 16:47:37
Az nem egy megvetendő ötlet
Írd ki az aláírásodba,milyen géped van,akkor könnyebb lesz később segíteni,ha persze kell
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20581 Dátum:
2012.10.10 szerda, 18:34:03 »
Idézetet írta: robyka - 2012.10.10 szerda, 18:29:53
Ok ki írom és akinek segítség kell szintén számíthat rám.
Volt egy pár diesel autóm Volvo S60 D5 (hibátlan,unatkoztam is mellette mert nem nagyon kellett babrálnom),A4 2002 1.9 PDTDi (na ezt szerelgettem rendesen)
Amit tudok magamnak csinálok,oldottam már meg olyan hibákat amire az öreg szakik csak vakargatták a fejüket.
Imádok szerelgetni
A Mondimra visszatérve: résolaj mérése/egr dugózása holnap...
Indok: Az EGR szelep alatti turbócső kb 10cm-es részen szétnyílva.. Tehát a túlzott füstölgésre megvan a magyarázat,alapjáraton is verdeste a kezem az elszökő levegő.
Az is lehet,hogy egy ilyen mértékű szakadás mellett tilt a motor.
Holnap kiderül és leírom,mert hátha segítek ezzel más tulajoknak is.
Sőt,ha ekkora repedés van ott,akkor még a fogyasztásra is adhat magyarázatot
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20582 Dátum:
2012.10.10 szerda, 20:07:58 »
Tisztelt Fórumtársak!
Elkészültem egy kombinált digitális feszültség, és turbónyomás mérő műszer beépitésével. A műszer rendkivül precizen müködik. Gyujtás kapcsoló be állásban, méri az akkufeszültséget inditás után a töltő feszültséget 1 percig, majd autómatikusan átkapcsol turbónyomás mérőre. Izelitőnek:
[/
A részletes beépitésről és tapasztalatokról fotóval ilusztrálva, rövidesen lessz egy cikk a FAQ-ban
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.10 szerda, 20:10:33 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20583 Dátum:
2012.10.10 szerda, 20:18:32 »
Idézetet írta: László - 2012.10.10 szerda, 20:07:58
Tisztelt Fórumtársak!
Elkészültem egy kombinált digitális feszültség, és turbónyomás mérő műszer beépitésével. A műszer rendkivül precizen müködik. Gyujtás kapcsoló be állásban, méri az akkufeszültséget inditás után a töltő feszültséget 1 percig, majd autómatikusan átkapcsol turbónyomás mérőre. Izelitőnek:
A részletes beépitésről és tapasztalatokról fotóval ilusztrálva, rövidesen lessz egy cikk a FAQ-ban
Tisztelettel László!
honnan és mennyiért sikerült beszerezni??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20584 Dátum:
2012.10.10 szerda, 20:38:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.10.10 szerda, 20:18:32
honnan és mennyiért sikerült beszerezni??
Tisztelt Fórumtárs!
A műszert a
www.conrad.hu
weboldalról rendeltem. Night Flight Turbónyomásmérő műszer gyanánt, 21.900 Ft-ért A műszerre 2 év garancia van. A müszer menet közben 10 percenként kb 30 sec-re vissza kapcsol a töltöfeszre. Igy a töltőfeszt és a turbónyomást is szemmel tudod tartani. Autó pályán 130 Km sebességnél folyamatosan tolta be a turbó az 1.1-1.2bar nyomást. A többit majd részletesaen kibontom a cikkben.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20585 Dátum:
2012.10.10 szerda, 21:05:23 »
Tisztelt Fórumtársak!
Igéretemhez hiven, beszámolok a kartergáz olajleválsztóval kapcsolatos tapasztalataimról. 1200 Km-et tettem meg a rendszerrel és kifogástalanul üzemelt. A műanyag tartály is igen jól vizsgázott, mind tömitettség, mint hőtűrő képesség, és mechanikai szilárdság szempontjából. Megjegyzem a műanyagtartálytól tartottam a legjobban. A tartályban a megtett út alatt nem csapódott le olaj. Ellenbem a tartályban lévő vörösréz katalizátoron, sok kis gombostű fejnyi olajcsepp gyűlt össze. Ezek valószinüen ha telitődik a katalizátor akkor majd lecsurognak a katalizátoron keresztűl a tartály aljára. Már most látható, hogy a tartályt nem kell kiüriteni, egy teljes olajcsere periódusig.(10-15ezer Km) A motor működéséről annyit. Dinamikusabban megy a gépezet. A fogyasztásról csak annyit a most mért fogyasztás 100km-re vetitve 2dcl-el volt kevesebb a szokotnál. Ezt az utat, már megjártam egy párszor, és átlagban 6 l/100Km-re jött ki.(pálya és hegyvidék vegyesen) Én nem akarom a fogyasztást túl dimenzionálni, mert egy mérési adatból nem lehet messze menő következtetéseket levonni. Hosszabb távon lehet bármit bisztosan kijelenteni, ezzel kapcsolatban. Izelitőnek egy pár fotó:
A tartály és a ki és bevezető fittingek.
A kész kartergáz olajleválasztó
Beszerelve a turbó levegő csöve alá
A kartergáz olajleválsztóról is rövidesen irok egy fotóval ilusztrált cikket a FAQ-ban. Ott részletesen kifejtem az elkészitést és a beépitést egyaránt.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.11 csütörtök, 18:18:22 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20586 Dátum:
2012.10.10 szerda, 21:05:58 »
Idézetet írta: László - 2012.10.10 szerda, 20:07:58
Tisztelt Fórumtársak!
Elkészültem egy kombinált digitális feszültség, és turbónyomás mérő műszer beépitésével. A műszer rendkivül precizen müködik. Gyujtás kapcsoló be állásban, méri az akkufeszültséget inditás után a töltő feszültséget 1 percig, majd autómatikusan átkapcsol turbónyomás mérőre. Izelitőnek:
[/
A részletes beépitésről és tapasztalatokról fotóval ilusztrálva, rövidesen lessz egy cikk a FAQ-ban
Tisztelettel László!
Szép, szép, ügyes és igényes munka/kivitelezés, ahogy azt már tőled megszokhattuk!
,
de nem alacsony az a turbónyomás (3. kép)?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20587 Dátum:
2012.10.10 szerda, 21:16:30 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.10.10 szerda, 21:05:58
Szép, szép, ügyes és igényes munka/kivitelezés, ahogy azt már tőled megszokhattuk!
,
de nem alacsony az a turbónyomás (3. kép)?
Kedves Gábor!
Fő a bisztonság. Pályán, egyedül 130 Km-nél nem fotózom a turbónyomás mérő műszert. Ezt a fotót az udvaron csináltam álló helyzetben.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20588 Dátum:
2012.10.10 szerda, 21:20:58 »
Idézetet írta: László - 2012.10.10 szerda, 21:16:30
Kedves Gábor!
Fő a bisztonság. Pályán, egyedül 130 Km-nél nem fotózom a turbónyomás mérő műszert. Ezt a fotót az udvaron csináltam álló helyzetben.
Tisztelettel László!
Tisztelettel ugratlak!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20589 Dátum:
2012.10.10 szerda, 21:48:50 »
Idézetet írta: robyka - 2012.10.10 szerda, 14:46:28
Sziasztok kedves klubtagok!
...
HIBAKÓDOK
U1039 menetsebesség jel hiánya
P1211 Rail nyomás tűrésen kívűl
P0251 tüzelőanyag nyomás szelepe funkció zavar, ez kétszer tárolva!
...
ebből még bármi lehet. A P0251 nem porlasztó specifikus kód, annyit jelent, hogy nem sikerült a nyomást oda állítani, ahova kellett volna. Ennek sok oka lehet: levegősödés, szivárgás, IMV hiba, CR pumpa hiba, porlasztó hiba.
A P1211 azért van, mert többször érzékelte a p0251-es kódhoz tartozó kondíciót a gép.
Viszont én az U1039-es kóddal kezdenék, mert a sebességjel hiánya megkeverheti az üzemanyag rendszer vezérlését. A sebességjel a motorvezérlés egyik bemenő paramétere, ennek hiánya zavart okoz.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
robyka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20590 Dátum:
2012.10.11 csütörtök, 02:24:14 »
Szia!
Na ez az IMV hiba új nekem!
Tudnál erről mesélni egy kicsit?
Köszönöm!
Idézetet írta: Relhist - 2012.10.10 szerda, 21:48:50
ebből még bármi lehet. A P0251 nem porlasztó specifikus kód, annyit jelent, hogy nem sikerült a nyomást oda állítani, ahova kellett volna. Ennek sok oka lehet: levegősödés, szivárgás, IMV hiba, CR pumpa hiba, porlasztó hiba.
A P1211 azért van, mert többször érzékelte a p0251-es kódhoz tartozó kondíciót a gép.
Viszont én az U1039-es kóddal kezdenék, mert a sebességjel hiánya megkeverheti az üzemanyag rendszer vezérlését. A sebességjel a motorvezérlés egyik bemenő paramétere, ennek hiánya zavart okoz.
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20591 Dátum:
2012.10.11 csütörtök, 06:41:34 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.10.10 szerda, 21:20:58
Tisztelettel ugratlak!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20592 Dátum:
2012.10.11 csütörtök, 10:07:11 »
Idézetet írta: László - 2012.10.10 szerda, 21:05:23
Tisztelt Fórumtársak!
Igéretemhez hiven, beszámolok a kartergáz olajleválsztóval kapcsolatos tapasztalataimról. 1200 Km-et tettem meg a rendszerrel és kifogástalanul üzemelt. A műanyag tartály is igen jól vizsgázott, mind tömitettség, mint hőtűrő képesség, és mechanikai szilárdság szempontjából. Megjegyzem a műanyagtartálytól tartottam a legjobban. A tartályban a megtett út alatt nem csapódott le olaj. Ellenbem a tartályban lévő vörösréz katalizátoron, sok kis gombostű fejnyi olajcsepp gyűlt össze. Ezek valószinüen ha telitődik a katalizátor akkor majd lecsurognak a katalizátoron keresztűl a tartály aljára. Már most látható, hogy a tartályt nem kell kiüriteni, egy teljes olajcsere periódusig.(10-15ezer Km) A motor működéséről annyit. Dinamikusabban megy a gépezet. A fogyasztásról csak annyit a most mért fogyasztás 100km-re vetitve 2dcl-el volt kevesebb a szokotnál. Ezt az utat, már megjártam egy párszor, és átlagban 6 l/100Km-re jött ki.(pálya és hegyvidék vegyesen) Én nem akarom a fogyasztást túl dimenzionálni, mert egy mérési adatból nem lehet messze menő következtetéseket levonni. Hosszabb távon lehet bármit bisztosan kijelenteni, ezzel kapcsolatban. Izelitőnek egy pár fotó:
A kartergáz olajleválsztóról is rövidesen irok egy fotóval ilusztrált cikket a FAQ-ban. Ott részletesen kifejtem az elkészitést és a beépitést egyaránt.
Tisztelettel László!
Még egyszer, hátha érdekel valakit:
http://www.ebay.at/itm/FORD-KA-FOCUS-FIESTA-MONDEO-ROUND-OIL-CATCH-TANK-BLACK-/140591765843?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20bbec1953
Tokkal-vonóval 28 font (Bécsbe postázva, magyar posta nincs).
Esetleg lehetne alkudni az árra, ha több kell, a posta meg biztosan kevesebb lenne egy darabra vetítve.
Én kapásból kettőre neveznék.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20593 Dátum:
2012.10.11 csütörtök, 10:10:01 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.11 csütörtök, 10:07:11
Még egyszer, hátha érdekel valakit:
http://www.ebay.at/itm/FORD-KA-FOCUS-FIESTA-MONDEO-ROUND-OIL-CATCH-TANK-BLACK-/140591765843?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20bbec1953
Tokkal-vonóval 28 font (Bécsbe postázva, magyar posta nincs).
Esetleg lehetne alkudni az árra, ha több kell, a posta meg biztosan kevesebb lenne egy darabra vetítve.
Én kapásból kettőre neveznék.
AndyA
Miért mondod, hogy nincs postázás Magyarországra?, hiszen választható az is.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20594 Dátum:
2012.10.11 csütörtök, 10:54:13 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.11 csütörtök, 10:07:11
Még egyszer, hátha érdekel valakit:
http://www.ebay.at/itm/FORD-KA-FOCUS-FIESTA-MONDEO-ROUND-OIL-CATCH-TANK-BLACK-/140591765843?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20bbec1953
Tokkal-vonóval 28 font (Bécsbe postázva, magyar posta nincs).
Esetleg lehetne alkudni az árra, ha több kell, a posta meg biztosan kevesebb lenne egy darabra vetítve.
Én kapásból kettőre neveznék.
AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
A készlet nagyon megéri az árát, mert magyar viszonylatban 15ezer körül mozognak a hasonló lecsapató tartályok, csatlakozók és bilincsek nélkül. Egy dolog. Jó lenne tudni, a pontos külső méreteket a beépités helye miatt. Én egyenlőre várakozó állásponton vagyok, mivel már beépitettem és jól működik. Ha nem csináltam volna meg ilyen hamar, akkor én is beszálnék a boltba.
Mindenkinek mondom, nagyon megéri az árát a készlet.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20595 Dátum:
2012.10.11 csütörtök, 11:03:05 »
Idézetet írta: László - 2012.10.11 csütörtök, 10:54:13
Tisztelt Fórumtárs!
A készlet nagyon megéri az árát, mert magyar viszonylatban 15ezer körül mozognak a hasonló lecsapató tartályok, csatlakozók és bilincsek nélkül. Egy dolog. Jó lenne tudni, a pontos külső méreteket a beépités helye miatt. Én egyenlőre várakozó állásponton vagyok, mivel már beépitettem és jól működik. Ha nem csináltam volna meg ilyen hamar, akkor én is beszálnék a boltba.
Mindenkinek mondom, nagyon megéri az árát a készlet.
Tisztelettel László!
Lenn írod a motordinamika-változást és a fogyicsökkenést. Miért változik a lecsapoló miatt a fogyi és a teljesítmény?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
robyka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20596 Dátum:
2012.10.11 csütörtök, 11:24:19 »
Szép napot kedves klubtagok!
Egy függőleges turbócsőre lenne szükségem ami az egr szelepre megy és onnan lefelé!
Mondeo TDCi 131le 2003.06..
Azonnal is késő lenne,úgyh ha vki tud ilyet ne habozzon!!!
Köszönöm!
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20597 Dátum:
2012.10.11 csütörtök, 11:41:59 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.11 csütörtök, 11:03:05
Lenn írod a motordinamika-változást és a fogyicsökkenést. Miért változik a lecsapoló miatt a fogyi és a teljesítmény?
Tisztelt Fórumtárs!
A kartergáz olajleválasztó megtisztitja a kartergázt az olajtól és a keletkező vizgőztől. Ami nem éppen támogatja az égési folyamatokat. A lecsapatóba beépített vörösréz katalizátor, kémiai rekció folytán átalakitja a kartergázt. Hosszúszénláncú szénhidrogénből lessz, rövid szénláncu szénhidrogén. Ez az elegy már elég jól éghető és a motorba vissza vezetve táplálja az égést.(bővebben kifejtve
www.condensator.com
) Reményeim szerint a hosszutávu tapasztalat, alátámasztja az elméletet. Én nem a fogyasztás csökkentése miatt épitettem meg a rendszert, hanem a motor tiszta üzeme miatt. Nem kerül szennyező anyag a turbó lapátra és a hengerbe. Ha az elmélet beigazolódik hosszú távon, az csak hab lessz a tortán.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20598 Dátum:
2012.10.11 csütörtök, 12:02:19 »
Idézetet írta: robyka - 2012.10.11 csütörtök, 11:24:19
Szép napot kedves klubtagok!
Egy függőleges turbócsőre lenne szükségem ami az egr szelepre megy és onnan lefelé!
Mondeo TDCi 131le 2003.06..
Azonnal is késő lenne,úgyh ha vki tud ilyet ne habozzon!!!
Köszönöm!
Keres-kínálban van több cég is, akiktől kapsz árat a fórumon keresztül.
És polcon van nekik a cucc.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20599 Dátum:
2012.10.11 csütörtök, 12:28:41 »
Idézetet írta: László - 2012.10.11 csütörtök, 11:41:59
A kartergáz olajleválasztó megtisztitja a kartergázt az olajtól és a keletkező vizgőztől. Ami nem éppen támogatja az égési folyamatokat. A lecsapatóba beépített vörösréz katalizátor, kémiai rekció folytán átalakitja a kartergázt. Hosszúszénláncú szénhidrogénből lessz, rövid szénláncu szénhidrogén. Ez az elegy már elég jól éghető és a motorba vissza vezetve táplálja az égést.(bővebben kifejtve
www.condensator.com
) Reményeim szerint a hosszutávu tapasztalat, alátámasztja az elméletet. Én nem a fogyasztás csökkentése miatt épitettem meg a rendszert, hanem a motor tiszta üzeme miatt. Nem kerül szennyező anyag a turbó lapátra és a hengerbe. Ha az elmélet beigazolódik hosszú távon, az csak hab lessz a tortán.
Értem... köszi.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak:
1
...
405
406
407
408
409
410
411
[
412
]
413
414
415
416
417
418
419
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ