Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 18:34:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 405 406 407 408 409 410 411 [412] 413 414 415 416 417 418 419 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14388080 alkalommal)
panses és 283 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20550 Dátum: 2012.10.06 szombat, 23:14:26 »

Én nem kötekedtem. Nem értetted meg a kérdésemet.
Az lett volna, hogy elöl is és hátul is van EGR, vagy elöl vagy hátul van az EGR.

Azóta rájöttem, hogy vagywave
Bocs de lehet elsőre nem értettem.Soha nem kötegszem senkivel. worship worship eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
akhvel
Vendég
« Új hozzászólás #20551 Dátum: 2012.10.07 vasárnap, 17:55:28 »

Hali!!

Nagyon köszi a felajánlást, nekem kéne 2db, egyet beszerelni, egy meg tartalékba, de szívesen fizetek is érte, mert neked sem ingyen volt, ha meg pénzt nem fogadsz el akkor egy italra hagy hívjalak meg valamikor Smiley

Én husqvarna-t vagy stihlt tennék bele legszívesebben. Ezekben a márkákban azért bízom meg, mert sokat használtuk őket kisgépekhez, főleg fűnyírókhoz és sosem volt velük semmi baj, pedig kaptak rendesen.

Mi az a pozitívum, amit fel lehet hozni a 2T mellett?

Zseniális az 5,3l átlagfogyasztásod, gondolom városon kívül és csak te vezeted az autót, az asszony meg nem Wink

Szia!
Nekem van kb 30-40 db EGR dugóm, acéllemezből, méretre vágva.
Akinek kell, valahogy keressen meg, adok szívesen belőle.

Bevallom, hogy én tavaly február óta mindig keverek 2T motorolajat a gázolajba. Mindig van nálam egy 3 dl-es üvegcsével, és tankolás után ügyelve a megfelelő arányra, mindig utána öntök belőle.
Én 0,2 %-ot teszek bele - azaz 50 liter gázolajhoz 1 dl 2T olajat.
Egyszer fehér műanyag kannába öntöttem utólag, hogy megnézzem, hogyan vegyül, ha felülről simán ráöntöm. Simán elvegyült, és szétterült a teljes űrtartalomban, azóta merem utólag beönteni a tankba.

Vannak különféle okfejtések a 2T mellett és ellen is, nyilván - én komoly hátrányáról nem tudok - viszont előnyéről igen. Ezen a ponton mindenki maga dönti el, hogy akar-e hinni benne, vagy nem.
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #20552 Dátum: 2012.10.07 vasárnap, 21:55:36 »

Válasz
Hali!! Nagyon köszi a felajánlást, nekem kéne 2db, egyet beszerelni, egy meg tartalékba, de szívesen fizetek is érte, mert neked sem ingyen volt, ha meg pénzt nem fogadsz el akkor egy italra hagy hívjalak meg valamikor Smiley

Oké, ha Eger környékén jársz, akkor tudok adni belőle. Különben posta. Beszéljük meg priviben!

Válasz
Mi az a pozitívum, amit fel lehet hozni a 2T mellett?

Javítja a gázolaj kenőképességét. Állítólag hiányzik belőle a megfelelő összetevő, mert a magyar szabvány megengedi. Én nyomoztam, kérdezősködtem, és úgy alakítottam ki a nézetemet, jobbára szívó dízelmotorosok, adagolósok köréből. Azért mondják a go-ra, hogy száraz, mert a mostani gázolaj kénmentes. Régebben,amikor több kén volt benne, jobb is volt a kenése, nem kopott ilyen gyorsan az adagoló. Ezt pótlandó tennék bele manapság a kenőadalékokat, csak sok helyen nem adják hozzá a gázolajhoz, így tényleg száraz lesz.
Aki szedett szét adagolót látott ezt-azt. Pl. rozsdás volt belül. Meg is voltak "szorulva". Azért, mert kente a gázolaj rendesen? Igen? Akkor miért megy tönkre annyi adagoló Magyarországon? Nyugaton meg nem? Csak az óra tekergetés megtévesztő hatása miatt gondoljuk? Minden esetben ez a magyarázat? 
Minden hazai kút ukrán löttyöket árul? Nem hiszem, pedig olyan, mintha. El kellene gondolkodni ezen. Aki akar, meg nevessen csak, a saját szemszögéből éljen, egészségére. Inkább adagolót kell cserélni pár évente - az olcsóbb?
A magas nyomású rendszerek esetéről annyit, hogy nálam csendesebb a motor tőle, és simább a járása, aki nem hiszi, próbálja ki.
Az a tévhit is megdőlt, hogy odavág a katalizátornak, meg kormosabb lesz a kipufogás. Műszakin és zöldkártyán simán átment az autóm, pedig le van dugózva- ja és volt a tankban 2T.

Válasz
Zseniális az 5,3l átlagfogyasztásod, gondolom városon kívül és csak te vezeted az autót, az asszony meg nem Wink

Általában lakott területen kívül megyek, a legtöbbet, (80-90 km/h átlag), kevesebbet városban, és még kevesebbet autópályán. Gyakran kihasználom a hatodik fokozatot, és még idejében felváltok. Meg a fenekemmel és a hátammal "vezetek" (azaz szorosra húzom magamra az övet, és figyelek, mit közvetít az ülés, minden rezdülésre, mintha egy érző lényt kormányoznék) - legalábbis ebben hiszek. És ez úgy tűnik, működik.
Nem tetszik, ha valaki olyan flegmán vezet, hogy öv nélkül, mintha lovaskocsi bakon ülne - pattog az ülés tetején. Nincs kontaktusban az autóval, csak morzsákat kap a vezetési érzésből, ha problem van, időt veszít a reagálásával. Csak a szemével vezet.
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.07 vasárnap, 22:43:40 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
akhvel
Vendég
« Új hozzászólás #20553 Dátum: 2012.10.08 hétfő, 00:35:04 »

Oks, köszi!

Hm, értem, érdekes, azt hiszem van igazság benne, bár, ha jól tudom, akkor a hazai kutakba a nyál szinte mindenhova a MOL-tól jön, legalábbis papírforma szerint.

Én az ismerőseim körében legendásan jól fogyasztok minden autóval bár még fórumokon sosem mértem össze senkivel, jelenleg 6,8 az autó fogyasztása, de felesben használjuk a barátnőmmel, ha külön mérem magunkat, akkor ő 7,7 én meg 5,9 viszont ez színtiszta Budapest, mondjuk az hozzá tartozik, hogy az átlagembernél többet megyek éjszaka, amikor zéró a forgalom. Viszont én az energiamegmaradásra esküszöm, tehát lehetőség szerint mindig lendületből autózom és sokat csorgok, ha araszolok akkor azt alapjáraton, illetve fáziskéséssel. Néha szeretek "szétfolyni" az autóban (meló után fáradtan haza), de ilyen sosincs, ha reggel frissen ülök be. Az érző lény kifejezés jó, én úgy szoktam mondani, hogy olyan mintha összenőnék a géppel, de ez negatív is tud viszont lenni, egy észre nem vett kátyú esetén pont úgy szisszenek fel, mintha melléléptem volna..
Mondjuk a 6ik sebesség az nagyon finom lehet, még sosem volt 6 sebességes autóm, csak vezettem. A 6 sebességes változatnál az 1-5 ugyanaz mint az 5 gangosnál és csak kapott egy hatodikat, vagy más végig az áttételezés?

Oké, ha Eger környékén jársz, akkor tudok adni belőle. Különben posta. Beszéljük meg priviben!

Javítja a gázolaj kenőképességét. Állítólag hiányzik belőle a megfelelő összetevő, mert a magyar szabvány megengedi. Én nyomoztam, kérdezősködtem, és úgy alakítottam ki a nézetemet, jobbára szívó dízelmotorosok, adagolósok köréből. Azért mondják a go-ra, hogy száraz, mert a mostani gázolaj kénmentes. Régebben,amikor több kén volt benne, jobb is volt a kenése, nem kopott ilyen gyorsan az adagoló. Ezt pótlandó tennék bele manapság a kenőadalékokat, csak sok helyen nem adják hozzá a gázolajhoz, így tényleg száraz lesz.
Aki szedett szét adagolót látott ezt-azt. Pl. rozsdás volt belül. Meg is voltak "szorulva". Azért, mert kente a gázolaj rendesen? Igen? Akkor miért megy tönkre annyi adagoló Magyarországon? Nyugaton meg nem? Csak az óra tekergetés megtévesztő hatása miatt gondoljuk? Minden esetben ez a magyarázat? 
Minden hazai kút ukrán löttyöket árul? Nem hiszem, pedig olyan, mintha. El kellene gondolkodni ezen. Aki akar, meg nevessen csak, a saját szemszögéből éljen, egészségére. Inkább adagolót kell cserélni pár évente - az olcsóbb?
A magas nyomású rendszerek esetéről annyit, hogy nálam csendesebb a motor tőle, és simább a járása, aki nem hiszi, próbálja ki.
Az a tévhit is megdőlt, hogy odavág a katalizátornak, meg kormosabb lesz a kipufogás. Műszakin és zöldkártyán simán átment az autóm, pedig le van dugózva- ja és volt a tankban 2T.

Általában lakott területen kívül megyek, a legtöbbet, (80-90 km/h átlag), kevesebbet városban, és még kevesebbet autópályán. Gyakran kihasználom a hatodik fokozatot, és még idejében felváltok. Meg a fenekemmel és a hátammal "vezetek" (azaz szorosra húzom magamra az övet, és figyelek, mit közvetít az ülés, minden rezdülésre, mintha egy érző lényt kormányoznék) - legalábbis ebben hiszek. És ez úgy tűnik, működik.
Nem tetszik, ha valaki olyan flegmán vezet, hogy öv nélkül, mintha lovaskocsi bakon ülne - pattog az ülés tetején. Nincs kontaktusban az autóval, csak morzsákat kap a vezetési érzésből, ha problem van, időt veszít a reagálásával. Csak a szemével vezet.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #20554 Dátum: 2012.10.08 hétfő, 15:56:41 »

http://www.ebay.at/itm/FORD-KA-FOCUS-FIESTA-MONDEO-ROUND-OIL-CATCH-TANK-BLACK-/140591765843?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20bbec1953

Tokkal-vonóval 28 font (Bécsbe postázva, magyar posta nincs).

Esetleg lehetne alkudni az árra, ha több kell, a posta meg biztosan kevesebb lenne egy darabra vetítve.

Érdekelne valakit?

Én kapásból kettőre neveznék.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #20555 Dátum: 2012.10.08 hétfő, 18:06:57 »

http://www.ebay.at/itm/FORD-KA-FOCUS-FIESTA-MONDEO-ROUND-OIL-CATCH-TANK-BLACK-/140591765843?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20bbec1953

Tokkal-vonóval 28 font (Bécsbe postázva, magyar posta nincs).

Esetleg lehetne alkudni az árra, ha több kell, a posta meg biztosan kevesebb lenne egy darabra vetítve.

Érdekelne valakit?

Én kapásból kettőre neveznék.

AndyA
Ez micsoda?Huh? Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #20556 Dátum: 2012.10.08 hétfő, 18:23:06 »

Ez micsoda?Huh? Cheesy
mellszívó tejszívó Cheesy
szerintem kartergáz leválasztó
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.08 hétfő, 18:26:15 írta GiN » Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #20557 Dátum: 2012.10.08 hétfő, 18:48:13 »

http://www.ebay.at/itm/FORD-KA-FOCUS-FIESTA-MONDEO-ROUND-OIL-CATCH-TANK-BLACK-/140591765843?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20bbec1953

Tokkal-vonóval 28 font (Bécsbe postázva, magyar posta nincs).

Esetleg lehetne alkudni az árra, ha több kell, a posta meg biztosan kevesebb lenne egy darabra vetítve.

Érdekelne valakit?

Én kapásból kettőre neveznék.

AndyA

 wow1 wave
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #20558 Dátum: 2012.10.08 hétfő, 19:47:15 »


Mondjuk a 6ik sebesség az nagyon finom lehet, még sosem volt 6 sebességes autóm, csak vezettem. A 6 sebességes változatnál az 1-5 ugyanaz mint az 5 gangosnál és csak kapott egy hatodikat, vagy más végig az áttételezés?

A 6-sebességes kézikapcsolású sebességváltó (MMT6) két kihajtótengellyel rendelkezik. Az első, a második, a harmadik és a negyedik sebességfokozatoknak nagyobb az áttétele. Az ötödik, a hatodik és a hátrameneti sebességfokozatoknak kisebb az áttétele.

13. tétel: Sebességváltó-kódok
Kód           Sebességváltó
F   6-fokozatú kézikapcsolású sebességváltó (MMT6)
Q    5-fokozatú kézikapcsolású sebességváltó (MTX75)
T   5-fokozatú automata sebességváltó (5F31J), Durashift 5-tronic
6   4-fokozatú automata sebességváltó (CD4E)
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #20559 Dátum: 2012.10.08 hétfő, 20:56:47 »

Ez van a kézikönyvben - mondjuk a 6. sebességesnél (utolsó sor) nincs 6. fokozatnak adata. Itt a sebességre számolták ki, de már az első 5 fokozatnál is van különbség.


Jól látszik, hogy a hatos váltónál az 1. fokozat milyen nagyon rövid.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #20560 Dátum: 2012.10.08 hétfő, 23:04:51 »

... magyar posta nincs).
Szerintem van. Csak ki kell választani Magyarországot a Postage and Payments/Versand und Zahlungsmethoden oldalon.Pl: http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-KA-FOCUS-FIESTA-MONDEO-ROUND-OIL-CATCH-TANK-SILVER-/140491514104?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20b5f260f8#ht_830wt_907
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
gyurcsee
Vendég
« Új hozzászólás #20561 Dátum: 2012.10.09 kedd, 19:08:47 »

Sziasztok!
Elég kezdő vagyok, ezért kérlek titeket kicsit szájbarágós válaszokat írjatok.
Olajcsere lépéseire lennék kíváncsi. ( ha jól láttam alul egy nagyobb műanyag csavar lenne amit nem tudok mivel kicsavarni)
Előre is köszönöm!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #20562 Dátum: 2012.10.09 kedd, 19:10:36 »

Sziasztok!
Elég kezdő vagyok, ezért kérlek titeket kicsit szájbarágós válaszokat írjatok.
Olajcsere lépéseire lennék kíváncsi. ( ha jól láttam alul egy nagyobb műanyag csavar lenne amit nem tudok mivel kicsavarni)
Előre is köszönöm!
1, hajts be vele a legközelebbi autószerelőhöz vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gyurcsee
Vendég
« Új hozzászólás #20563 Dátum: 2012.10.09 kedd, 19:22:31 »

1, hajts be vele a legközelebbi autószerelőhöz vigyor3

Komolytalan válaszok köszönöm nem kérek.
Gondolom nem nehéz az egész csak szakszerűen szeretném csinálni. ( hétvégén a turbót szedtem szét semmi tudás nélkül és sikeresen ment)
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #20564 Dátum: 2012.10.09 kedd, 19:46:32 »

Komolytalan válaszok köszönöm nem kérek.
Gondolom nem nehéz az egész csak szakszerűen szeretném csinálni. ( hétvégén a turbót szedtem szét semmi tudás nélkül és sikeresen ment)


http://mondeo.hu/wiki/index.php/Motorolajcsere_-_Mk3_TDCi wave
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
akhvel
Vendég
« Új hozzászólás #20565 Dátum: 2012.10.09 kedd, 20:21:41 »

Értem, köszi!
Apropó, mit jelent a ZEN az aláírásodban?

Ez van a kézikönyvben - mondjuk a 6. sebességesnél (utolsó sor) nincs 6. fokozatnak adata. Itt a sebességre számolták ki, de már az első 5 fokozatnál is van különbség.


Jól látszik, hogy a hatos váltónál az 1. fokozat milyen nagyon rövid.

Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20566 Dátum: 2012.10.09 kedd, 20:39:42 »

Komolytalan válaszok köszönöm nem kérek.
Gondolom nem nehéz az egész csak szakszerűen szeretném csinálni. ( hétvégén a turbót szedtem szét semmi tudás nélkül és sikeresen ment)

Mire lesz 100 hozzászólásod ezeket a válaszokat viccesnek veszed mert megismered az embereket.Nos alul a múanyag csavarhoz egy speciális kulcs kell azthiszem 36-os.13000 e km-énz cserélem én de ez változó.A gyár 20e-t ír azért a javaslat 15e km!!!Mindenből csak gyári ez fontos.Azért ha nincs hozzá célszerszámod akkor a szerelők hamar lecserélik.Én nem szakszervízbe hordom ott ez a művelet fél óra és 3 e ft.A go szürőt csere után mindig felkell önteni vagy felkell szivatni bele a gázolajat.Erre Zsiguli AC pumpa tökéletessen megfelel.Aztán csak utána szabad beindítani.
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.09 kedd, 20:47:14 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #20567 Dátum: 2012.10.09 kedd, 20:42:59 »

Értem, köszi!
Apropó, mit jelent a ZEN az aláírásodban?

ZEN:szabadonfutó szíjtárcsa a generátoron!márkanév....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #20568 Dátum: 2012.10.09 kedd, 21:06:26 »

Mire lesz 100 hozzászólásod ezeket a válaszokat viccesnek veszed mert megismered az embereket.Nos alul a múanyag csavarhoz egy speciális kulcs kell azthiszem 36-os.13000 e km-énz cserélem én de ez változó.A gyár 20e-t ír azért a javaslat 15e km!!!Mindenből csak gyári ez fontos.Azért ha nincs hozzá célszerszámod akkor a szerelők hamar lecserélik.Én nem szakszervízbe hordom ott ez a művelet fél óra és 3 e ft.A go szürőt csere után mindig felkell önteni vagy felkell szivatni bele a gázolajat.Erre Zsiguli AC pumpa tökéletessen megfelel.Aztán csak utána szabad beindítani.

...persze az ujonnan beépitett go.szürő feltöltésére  gondoltál ..ugye ?? vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.09 kedd, 21:12:41 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #20569 Dátum: 2012.10.09 kedd, 21:22:51 »

Komolytalan válaszok köszönöm nem kérek.
Gondolom nem nehéz az egész csak szakszerűen szeretném csinálni. ( hétvégén a turbót szedtem szét semmi tudás nélkül és sikeresen ment)

szétszedni bárki szét tudja sikeresen vigyor3 összerakáshoz már kell némi tudás vigyor3

amúgy szerintem nem éri meg összekenni vele magad, nálunk 2eft-ért lecserélik műhelyben.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #20570 Dátum: 2012.10.09 kedd, 21:26:22 »

Komolytalan válaszok köszönöm nem kérek.
Gondolom nem nehéz az egész csak szakszerűen szeretném csinálni. ( hétvégén a turbót szedtem szét semmi tudás nélkül és sikeresen ment)


Na ne k@rjál fel hogy a turbót leszeded,szétszeded,visszarakod és egy kib@szott olajcserét nem tudsz megcsinálni?Huh???
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #20571 Dátum: 2012.10.09 kedd, 21:28:30 »

Na ne k@rjál fel hogy a turbót leszeded,szétszeded,visszarakod és egy kib@szott olajcserét nem tudsz megcsinálni?Huh???
arról nem írt, hogy össze is tudta rakni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20572 Dátum: 2012.10.09 kedd, 22:33:49 »

...persze az ujonnan beépitett go.szürő feltöltésére  gondoltál ..ugye ?? vigyor3
IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20573 Dátum: 2012.10.09 kedd, 22:35:12 »

arról nem írt, hogy össze is tudta rakni vigyor3
Mert beszóltál neki!!!!Most van egy befejezetlen mondat
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
robyka
Vendég
« Új hozzászólás #20574 Dátum: 2012.10.10 szerda, 14:46:28 »

Sziasztok kedves klubtagok!
Vettem kint Németben egy 2003.06 Mondeo Tdci 131Le tourniert!
Hazahozott még így is  
Amit csinál: Füstöl,rángat,izzítás jelző villog 2-3at majd "vészüzem", gurulásban gyújtás le-fel és azonnal jár a motor,tehát nem tilt percekre.
Hazaúton a bal lábam elzsibbadt mert ha 1/4-nél nagyobb gázt nyomtam neki azonnal villog és tilt.
leginkább 2 és 3000 RPM között.
Én porlasztóra gyanakszom,de ha valaki tudna segíteni,nagyon megköszönném!
Alapjáraton is be-be rángat,viszont azzal nincs különösebb bajom,mondhatni simán jár.
Hideg-meleg indítási problémák sincsenek,azonnal indul mind2 esetben,fogyasztás 9L  

HIBAKÓDOK

U1039 menetsebesség jel hiánya
P1211 Rail nyomás tűrésen kívűl
P0251 tüzelőanyag nyomás szelepe funkció zavar, ez kétszer tárolva!
 worship

Gyanúm a rossz porlasztó(k) miatti résolaj vesztesége...

Szép napot mindenkinek,remélem jó topicba írtam!!
Robi
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.10 szerda, 14:48:17 írta robyka » Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #20575 Dátum: 2012.10.10 szerda, 16:08:31 »

Sziasztok kedves klubtagok!
Vettem kint Németben egy 2003.06 Mondeo Tdci 131Le tourniert!
Hazahozott még így is  
Amit csinál: Füstöl,rángat,izzítás jelző villog 2-3at majd "vészüzem", gurulásban gyújtás le-fel és azonnal jár a motor,tehát nem tilt percekre.
Hazaúton a bal lábam elzsibbadt mert ha 1/4-nél nagyobb gázt nyomtam neki azonnal villog és tilt.
leginkább 2 és 3000 RPM között.
Én porlasztóra gyanakszom,de ha valaki tudna segíteni,nagyon megköszönném!
Alapjáraton is be-be rángat,viszont azzal nincs különösebb bajom,mondhatni simán jár.
Hideg-meleg indítási problémák sincsenek,azonnal indul mind2 esetben,fogyasztás 9L  

HIBAKÓDOK

U1039 menetsebesség jel hiánya
P1211 Rail nyomás tűrésen kívűl
P0251 tüzelőanyag nyomás szelepe funkció zavar, ez kétszer tárolva!
 worship

Gyanúm a rossz porlasztó(k) miatti résolaj vesztesége...

Szép napot mindenkinek,remélem jó topicba írtam!!
Robi

Szia!

A kocsi volt résolaj-mérésen? CMP-jeladó rendesen működik?
Naplózva
robyka
Vendég
« Új hozzászólás #20576 Dátum: 2012.10.10 szerda, 16:31:07 »

Szia!
Köszönöm válaszod!
Nem volt még,ma 5-re megyek át barátomhoz,neki van ilyen résolajmérő ketyeréje.
A CMP jeladóm szürke színű,bár ettől még meghibásodhat  vigyor3
De nem az lesz a gond szerintem.
Az egyik porlasztó(k) hidegen terhelésnél nem kicsit csattog.
Ma már többet tudok a résolajról is remélhetőleg.


Szia!

A kocsi volt résolaj-mérésen? CMP-jeladó rendesen működik?
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #20577 Dátum: 2012.10.10 szerda, 16:38:37 »

Szia!
Köszönöm válaszod!
Nem volt még,ma 5-re megyek át barátomhoz,neki van ilyen résolajmérő ketyeréje.
A CMP jeladóm szürke színű,bár ettől még meghibásodhat  vigyor3
De nem az lesz a gond szerintem.
Az egyik porlasztó(k) hidegen terhelésnél nem kicsit csattog.
Ma már többet tudok a résolajról is remélhetőleg.



Ha megtudod,mennyi akkor már azt is tudni fogod,hogy melyik porlasztó(k) kuka...De igazából egyenként értelmetlen cserélni,hanem egyszerre kell a 4et... szomoru1
Naplózva
robyka
Vendég
« Új hozzászólás #20578 Dátum: 2012.10.10 szerda, 16:41:39 »

Nem gond mert szombaton elvitték az 1.8 TD Mondimat  rinya
Keresek 4db-ot vagy felújíttatom.
Muszáj lesz.Na megyek egr-t takarítani és ledugózni...



Ha megtudod,mennyi akkor már azt is tudni fogod,hogy melyik porlasztó(k) kuka...De igazából egyenként értelmetlen cserélni,hanem egyszerre kell a 4et... szomoru1
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #20579 Dátum: 2012.10.10 szerda, 16:47:37 »

Nem gond mert szombaton elvitték az 1.8 TD Mondimat  rinya
Keresek 4db-ot vagy felújíttatom.
Muszáj lesz.Na megyek egr-t takarítani és ledugózni...




Az nem egy megvetendő ötlet  integet2 Írd ki az aláírásodba,milyen géped van,akkor könnyebb lesz később segíteni,ha persze kell Smiley
Naplózva
robyka
Vendég
« Új hozzászólás #20580 Dátum: 2012.10.10 szerda, 18:29:53 »

Ok ki írom és akinek segítség kell szintén számíthat rám.
Volt egy pár diesel autóm Volvo S60 D5 (hibátlan,unatkoztam is mellette mert nem nagyon kellett babrálnom),A4 2002 1.9 PDTDi (na ezt szerelgettem rendesen)
Amit tudok magamnak csinálok,oldottam már meg olyan hibákat amire az öreg szakik csak vakargatták a fejüket.  eplus2
Imádok szerelgetni  nyes

A Mondimra visszatérve: résolaj mérése/egr dugózása holnap...
Indok: Az EGR szelep alatti turbócső kb 10cm-es részen szétnyílva.. Tehát a túlzott füstölgésre megvan a magyarázat,alapjáraton is verdeste a kezem az elszökő levegő.  Roll Eyes
Az is lehet,hogy egy ilyen mértékű szakadás mellett tilt a motor.
Holnap kiderül és leírom,mert hátha segítek ezzel más tulajoknak is.



Az nem egy megvetendő ötlet  integet2 Írd ki az aláírásodba,milyen géped van,akkor könnyebb lesz később segíteni,ha persze kell Smiley
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #20581 Dátum: 2012.10.10 szerda, 18:34:03 »

Ok ki írom és akinek segítség kell szintén számíthat rám.
Volt egy pár diesel autóm Volvo S60 D5 (hibátlan,unatkoztam is mellette mert nem nagyon kellett babrálnom),A4 2002 1.9 PDTDi (na ezt szerelgettem rendesen)
Amit tudok magamnak csinálok,oldottam már meg olyan hibákat amire az öreg szakik csak vakargatták a fejüket.  eplus2
Imádok szerelgetni  nyes

A Mondimra visszatérve: résolaj mérése/egr dugózása holnap...
Indok: Az EGR szelep alatti turbócső kb 10cm-es részen szétnyílva.. Tehát a túlzott füstölgésre megvan a magyarázat,alapjáraton is verdeste a kezem az elszökő levegő.  Roll Eyes
Az is lehet,hogy egy ilyen mértékű szakadás mellett tilt a motor.
Holnap kiderül és leírom,mert hátha segítek ezzel más tulajoknak is.




Sőt,ha ekkora repedés van ott,akkor még a fogyasztásra is adhat magyarázatot Smiley
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #20582 Dátum: 2012.10.10 szerda, 20:07:58 »

Tisztelt Fórumtársak!
Elkészültem egy kombinált digitális feszültség, és turbónyomás mérő műszer beépitésével. A műszer rendkivül precizen müködik. Gyujtás kapcsoló be állásban, méri az akkufeszültséget inditás után a töltő feszültséget 1 percig, majd autómatikusan átkapcsol turbónyomás mérőre. Izelitőnek:





[/

A részletes beépitésről és tapasztalatokról fotóval ilusztrálva, rövidesen lessz egy cikk a FAQ-ban
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.10 szerda, 20:10:33 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #20583 Dátum: 2012.10.10 szerda, 20:18:32 »

Tisztelt Fórumtársak!
Elkészültem egy kombinált digitális feszültség, és turbónyomás mérő műszer beépitésével. A műszer rendkivül precizen müködik. Gyujtás kapcsoló be állásban, méri az akkufeszültséget inditás után a töltő feszültséget 1 percig, majd autómatikusan átkapcsol turbónyomás mérőre. Izelitőnek:

A részletes beépitésről és tapasztalatokról fotóval ilusztrálva, rövidesen lessz egy cikk a FAQ-ban
Tisztelettel László! worship

eljen honnan és mennyiért sikerült beszerezni?? worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #20584 Dátum: 2012.10.10 szerda, 20:38:27 »

eljen honnan és mennyiért sikerült beszerezni?? worship
Tisztelt Fórumtárs!
A műszert a www.conrad.hu weboldalról rendeltem. Night Flight Turbónyomásmérő műszer gyanánt, 21.900 Ft-ért A műszerre 2 év garancia van. A müszer menet közben 10 percenként kb 30 sec-re vissza kapcsol a töltöfeszre. Igy a töltőfeszt és a turbónyomást is szemmel tudod tartani. Autó pályán 130 Km sebességnél folyamatosan tolta be a turbó  az 1.1-1.2bar nyomást. A többit majd részletesaen kibontom a cikkben. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #20585 Dátum: 2012.10.10 szerda, 21:05:23 »

Tisztelt Fórumtársak!
Igéretemhez hiven, beszámolok a kartergáz olajleválsztóval kapcsolatos tapasztalataimról. 1200 Km-et tettem meg a rendszerrel és kifogástalanul üzemelt. A műanyag tartály is igen jól vizsgázott, mind tömitettség, mint hőtűrő képesség, és mechanikai szilárdság szempontjából. Megjegyzem a műanyagtartálytól tartottam a legjobban. A tartályban a megtett út alatt nem csapódott le olaj. Ellenbem a tartályban lévő vörösréz katalizátoron, sok kis gombostű fejnyi olajcsepp gyűlt össze. Ezek valószinüen ha telitődik a katalizátor akkor majd lecsurognak a katalizátoron keresztűl a tartály aljára. Már most látható, hogy a tartályt nem kell kiüriteni, egy teljes olajcsere periódusig.(10-15ezer Km) A motor működéséről annyit. Dinamikusabban megy a gépezet. A fogyasztásról csak annyit a most mért fogyasztás 100km-re vetitve 2dcl-el volt kevesebb a szokotnál. Ezt az utat, már megjártam egy párszor, és átlagban 6 l/100Km-re jött ki.(pálya és hegyvidék vegyesen) Én nem akarom a fogyasztást túl dimenzionálni, mert egy mérési adatból nem lehet messze menő következtetéseket levonni. Hosszabb távon lehet bármit bisztosan kijelenteni, ezzel kapcsolatban. Izelitőnek egy pár fotó:


 A tartály és a ki és bevezető fittingek.


A kész kartergáz olajleválasztó




Beszerelve a turbó levegő csöve alá

A kartergáz olajleválsztóról is rövidesen irok egy fotóval ilusztrált cikket a FAQ-ban. Ott részletesen kifejtem az elkészitést és a beépitést egyaránt. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.11 csütörtök, 18:18:22 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20586 Dátum: 2012.10.10 szerda, 21:05:58 »

Tisztelt Fórumtársak!
Elkészültem egy kombinált digitális feszültség, és turbónyomás mérő műszer beépitésével. A műszer rendkivül precizen müködik. Gyujtás kapcsoló be állásban, méri az akkufeszültséget inditás után a töltő feszültséget 1 percig, majd autómatikusan átkapcsol turbónyomás mérőre. Izelitőnek:





[/

A részletes beépitésről és tapasztalatokról fotóval ilusztrálva, rövidesen lessz egy cikk a FAQ-ban
Tisztelettel László! worship


Szép, szép, ügyes és igényes munka/kivitelezés, ahogy azt már tőled megszokhattuk!  eljen taps integet2 ,
de nem alacsony az a turbónyomás (3. kép)?  nevetes1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #20587 Dátum: 2012.10.10 szerda, 21:16:30 »

Szép, szép, ügyes és igényes munka/kivitelezés, ahogy azt már tőled megszokhattuk!  eljen taps integet2 ,
de nem alacsony az a turbónyomás (3. kép)?  nevetes1
Kedves Gábor!
Fő a bisztonság. Pályán, egyedül 130 Km-nél nem fotózom a turbónyomás mérő műszert. Ezt a fotót az udvaron csináltam álló helyzetben. nyes
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20588 Dátum: 2012.10.10 szerda, 21:20:58 »

Kedves Gábor!
Fő a bisztonság. Pályán, egyedül 130 Km-nél nem fotózom a turbónyomás mérő műszert. Ezt a fotót az udvaron csináltam álló helyzetben. nyes
Tisztelettel László! worship

Tisztelettel ugratlak!  wave Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #20589 Dátum: 2012.10.10 szerda, 21:48:50 »

Sziasztok kedves klubtagok!
...
HIBAKÓDOK

U1039 menetsebesség jel hiánya
P1211 Rail nyomás tűrésen kívűl
P0251 tüzelőanyag nyomás szelepe funkció zavar, ez kétszer tárolva!
 worship
...
ebből még bármi lehet. A P0251 nem porlasztó specifikus kód, annyit jelent, hogy nem sikerült a nyomást oda állítani, ahova kellett volna. Ennek sok oka lehet: levegősödés, szivárgás, IMV hiba, CR pumpa hiba, porlasztó hiba.
A P1211 azért van, mert többször érzékelte a p0251-es kódhoz tartozó kondíciót a gép.

Viszont én az U1039-es kóddal kezdenék, mert a sebességjel hiánya megkeverheti az üzemanyag rendszer vezérlését. A sebességjel a motorvezérlés egyik bemenő paramétere, ennek hiánya zavart okoz.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
robyka
Vendég
« Új hozzászólás #20590 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 02:24:14 »

Szia!

Na ez az IMV hiba új nekem! Smiley
Tudnál erről mesélni egy kicsit?  worship
Köszönöm!  taps




ebből még bármi lehet. A P0251 nem porlasztó specifikus kód, annyit jelent, hogy nem sikerült a nyomást oda állítani, ahova kellett volna. Ennek sok oka lehet: levegősödés, szivárgás, IMV hiba, CR pumpa hiba, porlasztó hiba.
A P1211 azért van, mert többször érzékelte a p0251-es kódhoz tartozó kondíciót a gép.

Viszont én az U1039-es kóddal kezdenék, mert a sebességjel hiánya megkeverheti az üzemanyag rendszer vezérlését. A sebességjel a motorvezérlés egyik bemenő paramétere, ennek hiánya zavart okoz.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #20591 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 06:41:34 »

Tisztelettel ugratlak!  wave Wink
eljen eljen eljen
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #20592 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 10:07:11 »

Tisztelt Fórumtársak!
Igéretemhez hiven, beszámolok a kartergáz olajleválsztóval kapcsolatos tapasztalataimról. 1200 Km-et tettem meg a rendszerrel és kifogástalanul üzemelt. A műanyag tartály is igen jól vizsgázott, mind tömitettség, mint hőtűrő képesség, és mechanikai szilárdság szempontjából. Megjegyzem a műanyagtartálytól tartottam a legjobban. A tartályban a megtett út alatt nem csapódott le olaj. Ellenbem a tartályban lévő vörösréz katalizátoron, sok kis gombostű fejnyi olajcsepp gyűlt össze. Ezek valószinüen ha telitődik a katalizátor akkor majd lecsurognak a katalizátoron keresztűl a tartály aljára. Már most látható, hogy a tartályt nem kell kiüriteni, egy teljes olajcsere periódusig.(10-15ezer Km) A motor működéséről annyit. Dinamikusabban megy a gépezet. A fogyasztásról csak annyit a most mért fogyasztás 100km-re vetitve 2dcl-el volt kevesebb a szokotnál. Ezt az utat, már megjártam egy párszor, és átlagban 6 l/100Km-re jött ki.(pálya és hegyvidék vegyesen) Én nem akarom a fogyasztást túl dimenzionálni, mert egy mérési adatból nem lehet messze menő következtetéseket levonni. Hosszabb távon lehet bármit bisztosan kijelenteni, ezzel kapcsolatban. Izelitőnek egy pár fotó:









A kartergáz olajleválsztóról is rövidesen irok egy fotóval ilusztrált cikket a FAQ-ban. Ott részletesen kifejtem az elkészitést és a beépitést egyaránt. wave
Tisztelettel László! worship

Még egyszer, hátha érdekel valakit:

http://www.ebay.at/itm/FORD-KA-FOCUS-FIESTA-MONDEO-ROUND-OIL-CATCH-TANK-BLACK-/140591765843?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20bbec1953

Tokkal-vonóval 28 font (Bécsbe postázva, magyar posta nincs).

Esetleg lehetne alkudni az árra, ha több kell, a posta meg biztosan kevesebb lenne egy darabra vetítve.

Én kapásból kettőre neveznék.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20593 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 10:10:01 »

Még egyszer, hátha érdekel valakit:

http://www.ebay.at/itm/FORD-KA-FOCUS-FIESTA-MONDEO-ROUND-OIL-CATCH-TANK-BLACK-/140591765843?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20bbec1953

Tokkal-vonóval 28 font (Bécsbe postázva, magyar posta nincs).

Esetleg lehetne alkudni az árra, ha több kell, a posta meg biztosan kevesebb lenne egy darabra vetítve.

Én kapásból kettőre neveznék.

AndyA

Miért mondod, hogy nincs postázás Magyarországra?, hiszen választható az is.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #20594 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 10:54:13 »

Még egyszer, hátha érdekel valakit:

http://www.ebay.at/itm/FORD-KA-FOCUS-FIESTA-MONDEO-ROUND-OIL-CATCH-TANK-BLACK-/140591765843?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20bbec1953

Tokkal-vonóval 28 font (Bécsbe postázva, magyar posta nincs).

Esetleg lehetne alkudni az árra, ha több kell, a posta meg biztosan kevesebb lenne egy darabra vetítve.

Én kapásból kettőre neveznék.

AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
A készlet nagyon megéri az árát, mert magyar viszonylatban 15ezer körül mozognak a hasonló lecsapató tartályok,  csatlakozók és bilincsek nélkül. Egy dolog. Jó lenne tudni, a pontos külső méreteket a beépités helye miatt. Én egyenlőre várakozó állásponton vagyok, mivel már beépitettem és jól működik. Ha nem csináltam volna meg ilyen hamar, akkor én is beszálnék a boltba.
Mindenkinek mondom, nagyon megéri az árát a készlet. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20595 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 11:03:05 »

Tisztelt Fórumtárs!
A készlet nagyon megéri az árát, mert magyar viszonylatban 15ezer körül mozognak a hasonló lecsapató tartályok,  csatlakozók és bilincsek nélkül. Egy dolog. Jó lenne tudni, a pontos külső méreteket a beépités helye miatt. Én egyenlőre várakozó állásponton vagyok, mivel már beépitettem és jól működik. Ha nem csináltam volna meg ilyen hamar, akkor én is beszálnék a boltba.
Mindenkinek mondom, nagyon megéri az árát a készlet. wave
Tisztelettel László! worship

Lenn írod a motordinamika-változást és a fogyicsökkenést. Miért változik a lecsapoló miatt a fogyi és a teljesítmény?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
robyka
Vendég
« Új hozzászólás #20596 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 11:24:19 »

Szép napot kedves klubtagok!
Egy függőleges turbócsőre lenne szükségem ami az egr szelepre megy és onnan lefelé!
Mondeo TDCi 131le 2003.06..
Azonnal is késő lenne,úgyh ha vki tud ilyet ne habozzon!!! Smiley
Köszönöm!
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #20597 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 11:41:59 »

Lenn írod a motordinamika-változást és a fogyicsökkenést. Miért változik a lecsapoló miatt a fogyi és a teljesítmény?
Tisztelt Fórumtárs!
A kartergáz olajleválasztó megtisztitja a kartergázt az olajtól és a keletkező vizgőztől. Ami nem éppen támogatja az égési folyamatokat. A lecsapatóba beépített vörösréz katalizátor, kémiai rekció folytán átalakitja a kartergázt. Hosszúszénláncú szénhidrogénből lessz, rövid szénláncu szénhidrogén. Ez az elegy már elég jól éghető és a motorba vissza vezetve táplálja az égést.(bővebben kifejtve www.condensator.com) Reményeim szerint a hosszutávu tapasztalat, alátámasztja az elméletet. Én nem a fogyasztás csökkentése miatt épitettem meg a rendszert, hanem a motor tiszta üzeme miatt. Nem kerül szennyező anyag a turbó lapátra és a hengerbe. Ha az elmélet beigazolódik hosszú távon, az csak hab lessz a tortán.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20598 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 12:02:19 »

Szép napot kedves klubtagok!
Egy függőleges turbócsőre lenne szükségem ami az egr szelepre megy és onnan lefelé!
Mondeo TDCi 131le 2003.06..
Azonnal is késő lenne,úgyh ha vki tud ilyet ne habozzon!!! Smiley
Köszönöm!
Keres-kínálban van több cég is, akiktől kapsz árat a fórumon keresztül.
És polcon van nekik a cucc.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20599 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 12:28:41 »

A kartergáz olajleválasztó megtisztitja a kartergázt az olajtól és a keletkező vizgőztől. Ami nem éppen támogatja az égési folyamatokat. A lecsapatóba beépített vörösréz katalizátor, kémiai rekció folytán átalakitja a kartergázt. Hosszúszénláncú szénhidrogénből lessz, rövid szénláncu szénhidrogén. Ez az elegy már elég jól éghető és a motorba vissza vezetve táplálja az égést.(bővebben kifejtve www.condensator.com) Reményeim szerint a hosszutávu tapasztalat, alátámasztja az elméletet. Én nem a fogyasztás csökkentése miatt épitettem meg a rendszert, hanem a motor tiszta üzeme miatt. Nem kerül szennyező anyag a turbó lapátra és a hengerbe. Ha az elmélet beigazolódik hosszú távon, az csak hab lessz a tortán.

Értem... köszi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 405 406 407 408 409 410 411 [412] 413 414 415 416 417 418 419 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.394 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.