Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 05:22:40
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
417
418
419
420
421
422
423
[
424
]
425
426
427
428
429
430
431
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14685297 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21150 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 14:48:50 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.10.25 csütörtök, 14:36:53
Oda van írva a képekhez, h hosszútávú tapasztalat később.
Ezt már lezártuk. Kezdjük újra?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21151 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 14:50:28 »
Idézetet írta: László - 2012.10.17 szerda, 19:39:56
Tisztelt Fórumtárs!
Első körben le kell ellenőrizni, hogy helyesen lett e beszerelve a termosztát, és megfelelően lett e beszerelve a termosztát tömités? Csak abban az esetben melegedhet rögtön a hűtő csöve, ha nem megfelelően zárt a termosztát, vagy nem jól van beépitve, vagy nem jó a gumi tömitése, és átereszt a rendszer. Így állandó nagy kör keringés van a vizkörben.
Tisztelettel László!
Hali mindenkinek!
Meg volt a termosztát tömítés ellenőrzés, az jó. Termosztát jó. Cső továbbra is elkezd melegedni. No nem azonnal de elkezd.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
fubu88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21152 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 14:57:31 »
helló mindenki !!!!!!
most hoztam el a gépet a szerelőtöl. a jobb első rugom törött volt ezért vittem hozzá cserére de ha már vittem megnézettem vele hogy miért rángatja a kasznit alapjáraton . diagnosztika után azt a választ kaptam hogy az 1es és négywes porlastóm haldoklik
. kérdésem a következő: holkezdjek keresgélni csúcsok után
?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21153 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 15:02:49 »
Idézetet írta: fubu88 - 2012.10.25 csütörtök, 14:57:31
helló mindenki !!!!!!
most hoztam el a gépet a szerelőtöl. a jobb első rugom törött volt ezért vittem hozzá cserére de ha már vittem megnézettem vele hogy miért rángatja a kasznit alapjáraton . diagnosztika után azt a választ kaptam hogy az 1es és négywes porlastóm haldoklik
. kérdésem a következő: holkezdjek keresgélni csúcsok után
?
Ugrál az alapjárat?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21154 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 15:07:53 »
Idézetet írta: fubu88 - 2012.10.25 csütörtök, 14:57:31
helló mindenki !!!!!!
most hoztam el a gépet a szerelőtöl. a jobb első rugom törött volt ezért vittem hozzá cserére de ha már vittem megnézettem vele hogy miért rángatja a kasznit alapjáraton . diagnosztika után azt a választ kaptam hogy az 1es és négywes porlastóm haldoklik
. kérdésem a következő: holkezdjek keresgélni csúcsok után
?
Filep diesel vagy Dieselgödöllő. 45 körül van darabja felújítani.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
fubu88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21155 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 15:12:16 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.25 csütörtök, 15:02:49
Ugrál az alapjárat?
igen alapjáraton olyan mint ha megakarna fulladni (leálni ) és dadog . de ha 1 kicsit rálépek a gázra kb 1000 es fordulaton ott már nem jelentkezik csak alapjáraton
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21156 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 15:36:56 »
Idézetet írta: spyware - 2012.10.25 csütörtök, 14:50:28
Hali mindenkinek!
Meg volt a termosztát tömítés ellenőrzés, az jó. Termosztát jó. Cső továbbra is elkezd melegedni. No nem azonnal de elkezd.
Tisztelt Fórumtárs!
Azt kell mondjam csodák nincsenek. A hütön lévő cső azért melegszik mert nem zár jól valami a rendszerben. Ki kell főzni a termosztátot, vizben. Meg kell nézni mikor nyit. Ha van megfelelő hőmérőd, megmérni a nyitási hőmérsékletet. Majd lassan lehűteni, és megmérni mikor milyen hőmérsékleten zár , és azt is megvizsgálni, hogy hogyan zár. Teljesen vagy részlegesen. A részleges zárás pontosan elég a rendszer helytelen működéséhez. Még az sem mindegy a termosztát, hogy van beszerelve. A termosztáton vagy egy kis golyós szelep, annak a helyzete sem mindegy. Továbbra is érdemes vizsgálódni a rendszerben.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21157 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 15:54:51 »
Idézetet írta: fubu88 - 2012.10.25 csütörtök, 14:57:31
helló mindenki !!!!!!
most hoztam el a gépet a szerelőtöl. a jobb első rugom törött volt ezért vittem hozzá cserére de ha már vittem megnézettem vele hogy miért rángatja a kasznit alapjáraton . diagnosztika után azt a választ kaptam hogy az 1es és négywes porlastóm haldoklik
. kérdésem a következő: holkezdjek keresgélni csúcsok után
?
szerintem ne vegyél rögtön csúcsokat. Meg kellene nézetni mással is. Más tünet van? Nekem tavaly decemberben mondták azt, h 3 kuka a 4 ből. Hidegen elég csúnyán kopogott 1800-as fordulat körül. Néztek résolajat, túl sok volt. Melegen viszont teljesen jó volt a hangja, és azóta is jó+ a kopogás is megszűnt.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21158 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 16:39:39 »
Idézetet írta: spyware - 2012.10.25 csütörtök, 14:50:28
Hali mindenkinek!
Meg volt a termosztát tömítés ellenőrzés, az jó. Termosztát jó. Cső továbbra is elkezd melegedni. No nem azonnal de elkezd.
Látom már László megválaszolta: rossz a termosztát. Akár a gyári új is lehet rossz.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21159 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 16:41:17 »
Idézetet írta: László - 2012.10.25 csütörtök, 15:36:56
Tisztelt Fórumtárs!
Azt kell mondjam csodák nincsenek. A hütön lévő cső azért melegszik mert nem zár jól valami a rendszerben. Ki kell főzni a termosztátot, vizben. Meg kell nézni mikor nyit. Ha van megfelelő hőmérőd, megmérni a nyitási hőmérsékletet. Majd lassan lehűteni, és megmérni mikor milyen hőmérsékleten zár , és azt is megvizsgálni, hogy hogyan zár. Teljesen vagy részlegesen. A részleges zárás pontosan elég a rendszer helytelen működéséhez. Még az sem mindegy a termosztát, hogy van beszerelve. A termosztáton vagy egy kis golyós szelep, annak a helyzete sem mindegy. Továbbra is érdemes vizsgálódni a rendszerben.
Tisztelettel László!
Tisztelt Fórumtárs!
A termosztáton lévő kis golyós szelepnek a helyzete hogyan befolyásolja a működést?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21160 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 16:46:48 »
Idézetet írta: spyware - 2012.10.25 csütörtök, 16:41:17
Tisztelt Fórumtárs!
A termosztáton lévő kis golyós szelepnek a helyzete hogyan befolyásolja a működést?
A levegőt engedi ki... ha fordítva rakod be, akkor tán nem fekszik be a helyére, és állandóan nyitva van.
A fészekben látszik a helye.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21161 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 16:48:36 »
Idézetet írta: spyware - 2012.10.25 csütörtök, 16:41:17
Tisztelt Fórumtárs!
A termosztáton lévő kis golyós szelepnek a helyzete hogyan befolyásolja a működést?
Tisztelt Fórumtárs!
Ha jól emlékszem annak a kis szelepnek felül kell lenni. Ha nem jól van behelyezve, a termosztátházba a termosztát, akkor mellette átengedhet. Ez a szelep egy minimális keringést bisztosit a rendszerben, de ettől még nem melegszik a hütő csőve mindaddig, amig a termosztát ki nem nyit.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21162 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 17:02:50 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.25 csütörtök, 16:46:48
A levegőt engedi ki... ha fordítva rakod be, akkor tán nem fekszik be a helyére, és állandóan nyitva van.
A fészekben látszik a helye.
A levegő csak a rendszer légtelenítéséig van jelen vagy míg kinyit a termosztát. Nem? Az meg,hogy a fészekben nem fekszik fel, nem rémlik. Ez a fordítva berakás
ez az hogy felül vagy a alul van-e?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21163 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 17:04:29 »
Idézetet írta: László - 2012.10.25 csütörtök, 16:48:36
Tisztelt Fórumtárs!
Ha jól emlékszem annak a kis szelepnek felül kell lenni. Ha nem jól van behelyezve, a termosztátházba a termosztát, akkor mellette átengedhet. Ez a szelep egy minimális keringést bisztosit a rendszerben, de ettől még nem melegszik a hütő csőve mindaddig, amig a termosztát ki nem nyit.
Tisztelettel László!
Hát erre nem emlékszem hogy állt.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21164 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 17:21:23 »
Idézetet írta: spyware - 2012.10.25 csütörtök, 17:02:50
A levegő csak a rendszer légtelenítéséig van jelen vagy míg kinyit a termosztát. Nem? Az meg,hogy a fészekben nem fekszik fel, nem rémlik. Ez a fordítva berakás
ez az hogy felül vagy a alul van-e?
Az. Felül kell lennie.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21165 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 17:29:18 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.25 csütörtök, 17:21:23
Az. Felül kell lennie.
Jaaaa. De ez olyan termosztát amin a furat a mozgó, nyitó tányéron van és van benne egy pöcök.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21166 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 18:45:09 »
Idézetet írta: spyware - 2012.10.25 csütörtök, 17:29:18
Jaaaa. De ez olyan termosztát amin a furat a mozgó, nyitó tányéron van és van benne egy pöcök.
Annak kell felül lennie...
Most ugyi a főköriről beszélünk.
Ha teljesen oké a dolog, indítod a verdát, minden hideg. Mész vele addig, amíg a mutató eléri a pöcköt.
Megállsz, praclira vigyázz, majd fogd meg a vastag csövet. A csőnek hidegnek kell lenni, a tetején egy vékony csíkban érzed a meleg vizet.
Ha ez a cső nem hideg, hanem jó meleg, akkor itt bibi van. Ki lehet főzni a termőt, ahogy László írta, mert így legalább látod, mi van, mikor nyit.
De valamelyiknél van egy kis gumi tömítés, ami félrecsúszik tán, és emiatt engedi át a vizet.
Most jön majd a termosztát szezonja, majd írok erről egy cikket.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.25 csütörtök, 18:48:54 írta Angel
»
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Szili
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 450
+36309729832
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21167 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 18:55:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.10.24 szerda, 14:30:20
a bandázs is enged tágulni valamennyit.
Nekem bandázsolva vannak a turbocsövek(köszönet László forumtársnak) és annyira nem tágulnak,hogy a két végén ha nem vigyázol és ugyanolyan passzosra tekered az tuti,hogy nem fogod a fémcső peremén áttolni(ez tapasztalat,lazán tekerve is nehezen ment fel a fémcsőre).
Naplózva
2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA 5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
fubu88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21168 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 19:06:11 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.10.25 csütörtök, 15:54:51
szerintem ne vegyél rögtön csúcsokat. Meg kellene nézetni mással is. Más tünet van? Nekem tavaly decemberben mondták azt, h 3 kuka a 4 ből. Hidegen elég csúnyán kopogott 1800-as fordulat körül. Néztek résolajat, túl sok volt. Melegen viszont teljesen jó volt a hangja, és azóta is jó+ a kopogás is megszűnt.
M ás tünet annyi volt hogy amióta csinálja a rángatást 1 szer nekiállt villogni az izzitás jelző , motor 1ből leállít kicsit vártam majd újra indítás óta nem csinálta .
plusz a hiba kód olvasásnál lett olyan hiba kódom hogy p4valmi 01 meg p4 valami 04 de most hirtelen nem találom a diag papírt amit adtak
Naplózva
fubu88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21169 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 19:19:00 »
AndyA javasolta nekem a Filep diesel-t megnéztem és bosch car szervíz ként találtam meg . ilyen szervíz van itt keszthelyen is , ebből kiindulva jó lehet nekem ez is
?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21170 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 19:32:48 »
Idézetet írta: fubu88 - 2012.10.25 csütörtök, 19:06:11
M ás tünet annyi volt hogy amióta csinálja a rángatást 1 szer nekiállt villogni az izzitás jelző , motor 1ből leállít kicsit vártam majd újra indítás óta nem csinálta .
plusz a hiba kód olvasásnál lett olyan hiba kódom hogy p4valmi 01 meg p4 valami 04 de most hirtelen nem találom a diag papírt amit adtak
Ha jól emlékszem a csúcstól nem leáll csak vészüzemre vált. De várj 1 kicsit mert megírják majd. Szerencsére nekem még nem volt ilyen. Hibakódokat kellene olvastatni olyan helyen ahol értenek is hozzá, meg van eszközük. Az sokat segítene a helyzeten.
Idézetet írta: fubu88 - 2012.10.25 csütörtök, 19:19:00
AndyA javasolta nekem a Filep diesel-t megnéztem és bosch car szervíz ként találtam meg . ilyen szervíz van itt keszthelyen is , ebből kiindulva jó lehet nekem ez is
?
Nembiztos.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21171 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 19:38:41 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.10.25 csütörtök, 12:22:31
Koszonom a magyarazatot
De egy ilyen szuro hogyan tudja eltuntetni a csattogasokat?!
Nekem minden csattogas megszunt a keverekolaj hasznalata ota! Azt megertem de ez megiscsak egy szuro!!
az ilyen csattogások eltüntetésére az elemes autókat fejlesztgetik
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21172 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 19:57:07 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.10.25 csütörtök, 19:32:48
Ha jól emlékszem a csúcstól nem leáll csak vészüzemre vált. De várj 1 kicsit mert megírják majd. Szerencsére nekem még nem volt ilyen. Hibakódokat kellene olvastatni olyan helyen ahol értenek is hozzá, meg van eszközük. Az sokat segítene a helyzeten.
Nembiztos.
Az enyém a csúcs miatt nem állt le csak a szivattyútól.A hibakód is a szivattyúra vonatkozott.A csúcstól csak vész üzem volt.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21173 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 21:36:58 »
Idézetet írta: fubu88 - 2012.10.25 csütörtök, 19:19:00
AndyA javasolta nekem a Filep diesel-t megnéztem és bosch car szervíz ként találtam meg . ilyen szervíz van itt keszthelyen is , ebből kiindulva jó lehet nekem ez is
?
Inkább Filep diesel-t
http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=tevekenyseg,orsz
ágos hírű szerviz
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
fubu88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21174 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 22:23:32 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.10.25 csütörtök, 19:57:07
Az enyém a csúcs miatt nem állt le csak a szivattyútól.A hibakód is a szivattyúra vonatkozott.A csúcstól csak vész üzem volt.
az enyém se áll le !!!! csak dadog (mintha le akarna fulladni ) de leállni nem áll le ! erre mondta 1 BayorMárkaWagen os haverom hogy ezt minnél elöbb kezdjek vele valamit mert a dadogástol (erőlködéstöl ) huzamosabb idő alatt galyra vágja a főtengely csapágyokat is
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21175 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 22:36:51 »
Idézetet írta: fubu88 - 2012.10.25 csütörtök, 22:23:32
az enyém se áll le !!!! csak dadog (mintha le akarna fulladni ) de leállni nem áll le ! erre mondta 1 BayorMárkaWagen os haverom hogy ezt minnél elöbb kezdjek vele valamit mert a dadogástol (erőlködéstöl ) huzamosabb idő alatt galyra vágja a főtengely csapágyokat is
Látod megint egy ujjabb érdekes dolog,mert nekem mind a 4 csúcs rossz volt de nagyon és nem csattogott,nem dadogott alapjáraton.Olyan egyenletessen ment mint a huzat.Hanem mikor alapjáratról elkezdtem finoman nyomni a gázt neki 1500 körül akkor rázott,és ezt menetközben szintén 1500-nál megtette.De csak így.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
luim75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21176 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 22:41:58 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.10.24 szerda, 23:17:58
Ezen jobban látható a terület (bár egy másik fajta szűrővel láthatod (1-es projekt)).
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/kartel_sz_r__024_www.kepfeltoltes.hu__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Köszi!
Naplózva
2002/12 Tdci, Ghia.Kombi,Automata,Egr:off,Zen
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21177 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 22:45:06 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.10.24 szerda, 22:04:35
Pont megvan, h ilyen morcos vagy?
Nem vagyok morcos...csak mikor egy hatalmas nagy agyvelő okoskodik, és visszakérdeznek akkor brekeg valamit és nekiáll guglizni és megmagyarázni dolgokat és abból sokat lehet tanulni mindig...figyelni kell olyankor.
Naplózva
fubu88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21178 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 22:46:35 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.10.25 csütörtök, 22:36:51
Látod megint egy ujjabb érdekes dolog,mert nekem mind a 4 csúcs rossz volt de nagyon és nem csattogott,nem dadogott alapjáraton.Olyan egyenletessen ment mint a huzat.Hanem mikor alapjáratról elkezdtem finoman nyomni a gázt neki 1500 körül akkor rázott,és ezt menetközben szintén 1500-nál megtette.De csak így.
érdekes dolgok ezek
nekem épp hogy 1 kicsit hozzá érek a gázpedálhoz és már nem is rángat, és 2500 as fordulat ig biztos hogy nem is csinál hasonlót ( fölötte nem tudom )
Naplózva
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21179 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 22:50:57 »
Idézetet írta: László - 2012.10.25 csütörtök, 12:28:02
Tisztelt Fórumtás!
.....a Geofizikai Kutató Intézet, Nukleáris Műszerfejlesztésén dolgoztam.....
Tisztelettel László!
Na, ez meg is látszik a szűrödön.
Pont úgy néz ki, mint egy "piszkos bomba"!
Elképesztően precíz munka! Mármint, "csak egy egyszerű szűrő"-höz képest.
Tanítani való a hozzáállásod!
A (hogy is mondjam finoman) kétkedő hozzászólásokkal ne is törődj (látom, nem is teszed).
Vannak, nagytiszteletű fórumtársak, akiknek hiába magyarázod, hogy a gépeknek lelke van.
Nem mérhető, detektálható, bizonyítható. Ergó: nem létezik.
(csak egymás között: kíváncsi vagyok, hogyan méri le a szerettei szeretetét??? Lehet, hogy az sem létezik. )
Ezt sem érti mindenki: -"Nekem mesél a motor, de ez cseszik hozzám szólni" (Taxi2)
No, de ne személyeskedjünk, ugye.
További sok sikert kívánok (az elkövetkezendő munkáidhoz is)!
"Tisztelettel: László"
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21180 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 22:51:41 »
Idézetet írta: fubu88 - 2012.10.25 csütörtök, 22:46:35
érdekes dolgok ezek
nekem épp hogy 1 kicsit hozzá érek a gázpedálhoz és már nem is rángat, és 2500 as fordulat ig biztos hogy nem is csinál hasonlót ( fölötte nem tudom )
Mindenesetre csinálj vele valamit nehogy elkezdjenek pisilni a csúcsok és átlukadjon a dugattyú.Nevárj velük.Azért még nézz egy Go szürőt,hogy nincs-e benne fémreszelék.Kiperemezed a tetejét és kihúzod a belsejét,majd az aljára teszel mágnest és látni fogod összehúz-e valamit.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21181 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 22:53:54 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.10.25 csütörtök, 22:45:06
Nem vagyok morcos...csak mikor egy hatalmas nagy agyvelő okoskodik, és visszakérdeznek akkor brekeg valamit és nekiáll guglizni és megmagyarázni dolgokat és abból sokat lehet tanulni mindig...figyelni kell olyankor.
A Lászlónak írtak, rád is (maximálisan) vonatkoznak!
További sok sikert!
Naplózva
fubu88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21182 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 23:03:44 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.10.25 csütörtök, 22:51:41
Mindenesetre csinálj vele valamit nehogy elkezdjenek pisilni a csúcsok és átlukadjon a dugattyú.Nevárj velük.Azért még nézz egy Go szürőt,hogy nincs-e benne fémreszelék.Kiperemezed a tetejét és kihúzod a belsejét,majd az aljára teszel mágnest és látni fogod összehúz-e valamit.
lassan ugyis aktuális lenne az olaj és a szűrők cseréje , max 1 kicsit előrébb hozom . köszi az ötleteket. és másnak is
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21183 Dátum:
2012.10.26 péntek, 12:34:47 »
Kuplung szerkezet cserekori jotanacsok vannak?
Vagy csak vigyem be es csereltessem ki?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21184 Dátum:
2012.10.26 péntek, 13:09:34 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.10.26 péntek, 12:34:47
Kuplung szerkezet cserekori jotanacsok vannak?
Vagy csak vigyem be es csereltessem ki?
Plussz egy főtengely szimering csere.Mivel levan bontva minden
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21185 Dátum:
2012.10.26 péntek, 14:40:48 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.10.26 péntek, 13:09:34
Plussz egy főtengely szimering csere.Mivel levan bontva minden
Jovoheten viszem fater baratja cserel mindent mert valami nagyon durva morgas van ha benyomom a kuplungot! Ugyhogy muszaj sajnos!
Szimeringet meg kell is cserelni mert szivarog az olaj mar szerintem miota nalam van!
Csak erjek vele le pecsre
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TomyMondeo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21186 Dátum:
2012.10.26 péntek, 20:44:59 »
Akár ki akár mit is mond előttem leszerepelt a mondeóm, inkább vittem volna a kockázóba, mint szerelőhöz!
Naplózva
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21187 Dátum:
2012.10.26 péntek, 21:32:29 »
20 perce értem haza.
Hát a tecsó előtt kivert a víz.
Beindítottam, és éktelen morgó, zörgő, remegés (mint ha, minimum leesett volna a bakról a motor, v valami csúnyán elszabadult volna).
Rendesen üti a lábam (mint a hilti). Alapjáraton nagyon, fordulaton kicsit érezni.
A kettős tömegű?
Kinyomott, és felengedett kuplungnál is érezni.
Valahol 1/4-ig benyomva picit csillapodik.
Nyugtassatok meg, hogy nem....
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21188 Dátum:
2012.10.26 péntek, 22:23:02 »
Idézetet írta: TomyMondeo - 2012.10.26 péntek, 20:44:59
Akár ki akár mit is mond előttem leszerepelt a mondeóm, inkább vittem volna a kockázóba, mint szerelőhöz!
Na, mi történt Vele???
Am az alsó sorba ird be a fontosabb adatait h itt tudjanak segíteni és ne kelljen folyton kérdezni h ilyen a kocsid
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21189 Dátum:
2012.10.26 péntek, 22:41:09 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.10.26 péntek, 21:32:29
20 perce értem haza.
Hát a tecsó előtt kivert a víz.
Beindítottam, és éktelen morgó, zörgő, remegés (mint ha, minimum leesett volna a bakról a motor, v valami csúnyán elszabadult volna).
Rendesen üti a lábam (mint a hilti). Alapjáraton nagyon, fordulaton kicsit érezni.
A kettős tömegű?
Kinyomott, és felengedett kuplungnál is érezni.
Valahol 1/4-ig benyomva picit csillapodik.
Nyugtassatok meg, hogy nem....
Kuplung nélkül ha leállítod akkor is csattan???Ha igen akkor tuti az.
Vagy a váltásod nem lett nehezebb,1-es és a lükverc megy könnyen???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21190 Dátum:
2012.10.26 péntek, 22:42:42 »
Idézetet írta: TomyMondeo - 2012.10.26 péntek, 20:44:59
Akár ki akár mit is mond előttem leszerepelt a mondeóm, inkább vittem volna a kockázóba, mint szerelőhöz!
A kocsi is tévedhet!!!!Mi az a nagy gond amitől kivagy rá akadva???Mindent meglehet oldani.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21191 Dátum:
2012.10.26 péntek, 22:49:41 »
Minden kocsinak megvan a maga keresztje, csak az a nem mindegy, hogy mennyi az annyi. Vegyél WV PDTDI-t, egy porlasztó csúcs 250 ezer na..
Számolj.
Itt azért igen baráti áron hozzájutsz gyári alkatrészekhez, és nem kell vagyont költeni.
Mindenki maga választ, viszont tisztában kell lenni a kopó alkatrészek csere periódusával. Kuplung, lendkerék, ezek együtt cserések. 130 ezer az alkatrész, + szerelés.
Porlasztók 200-300 ezer km-t bírnak.. kb 20-30e / / db, a gyári. (NEM 250).
Itt pedig van pár profi szerelő ford szaki.. Alf, Ervin, Rhelshift, stb..
Nekem mindegyikőjük nagyon sokat segített..
Tisztelettel
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.10.26 péntek, 22:42:42
A kocsi is tévedhet!!!!Mi az a nagy gond amitől kivagy rá akadva???Mindent meglehet oldani.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21192 Dátum:
2012.10.26 péntek, 22:50:43 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.10.25 csütörtök, 22:51:41
Mindenesetre csinálj vele valamit nehogy elkezdjenek pisilni a csúcsok és átlukadjon a dugattyú.Nevárj velük.Azért még nézz egy Go szürőt,hogy nincs-e benne fémreszelék.Kiperemezed a tetejét és kihúzod a belsejét,majd az aljára teszel mágnest és látni fogod összehúz-e valamit.
nekem hidegben indulás után csinálja a gép de mire kiérek a kapuhoz kb 1 percig jár utána már semmi! csak mikor hidegen elindítom addig van!akkor én is kezdjek csúcsot keresgélni?
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21193 Dátum:
2012.10.26 péntek, 22:53:53 »
Idézetet írta: madar89 - 2012.10.26 péntek, 22:50:43
nekem hidegben indulás után csinálja a gép de mire kiérek a kapuhoz kb 1 percig jár utána már semmi! csak mikor hidegen elindítom addig van!akkor én is kezdjek csúcsot keresgélni?
Előbb poharaztasd meg aztán gondolkodjunk bármiről.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21194 Dátum:
2012.10.26 péntek, 22:56:12 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.10.26 péntek, 22:53:53
Előbb poharaztasd meg aztán gondolkodjunk bármiről.
csak ehhez még jön tünetnek ha ráadom a világítást vagy valami nagyobb fogysztót ingadozik az alapjárat!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21195 Dátum:
2012.10.26 péntek, 23:06:24 »
Idézetet írta: madar89 - 2012.10.26 péntek, 22:56:12
csak ehhez még jön tünetnek ha ráadom a világítást vagy valami nagyobb fogysztót ingadozik az alapjárat!
Akkor nézesd meg a generátort is szénkefe,fesszabályzó.Maf szenzort esetleg pucold ki.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21196 Dátum:
2012.10.26 péntek, 23:35:39 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.10.26 péntek, 22:49:41
Minden kocsinak megvan a maga keresztje, csak az a nem mindegy, hogy mennyi az annyi. Vegyél WV PDTDI-t, egy porlasztó csúcs 250 ezer na..
Számolj.
Itt azért igen baráti áron hozzájutsz gyári alkatrészekhez, és nem kell vagyont költeni.
Mindenki maga választ, viszont tisztában kell lenni a kopó alkatrészek csere periódusával. Kuplung, lendkerék, ezek együtt cserések. 130 ezer az alkatrész, + szerelés.
Porlasztók 200-300 ezer km-t bírnak.. kb 20-30e / / db, a gyári. (NEM 250).
De szép is lenne... 45 ezer egy felújítás. Valóban gyári új, azaz nem felújítottat csak magamnak, csókosan, havertól tudnék 83 ezerért darabját...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21197 Dátum:
2012.10.26 péntek, 23:38:34 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.26 péntek, 23:35:39
De szép is lenne... 45 ezer egy felújítás. Valóban gyári új, azaz nem felújítottat csak magamnak, csókosan, havertól tudnék 83 ezerért darabját...
AndyA
Azért neéljünk álom világba,Tavaly kedvezménnyel FORD-tól rendelve 70 e ft volt darabja garanciával.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21198 Dátum:
2012.10.26 péntek, 23:55:53 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.10.26 péntek, 23:38:34
Azért neéljünk álom világba,Tavaly kedvezménnyel FORD-tól rendelve 70 e ft volt darabja garanciával.
Az vagy tavaly volt, vagy Ford logós, de felújított példány volt, vagy nem a 2.2-eshez való. Nekem olyan motorom van...
Ebbe a Ford logós, de teljesen gyári új, aminek nem RM... kezdetű a Delphi cikkszáma, az 83 rugó baráti áron. Ha ebből tudsz nekem 70-ért, megveszem előre...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21199 Dátum:
2012.10.26 péntek, 23:57:25 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.26 péntek, 23:55:53
Az vagy tavaly volt, vagy Ford logós, de felújított példány volt, vagy nem a 2.2-eshez való. Nekem olyan motorom van...
Ebbe a Ford logós, de teljesen gyári új, aminek nem RM... kezdetű a Delphi cikkszáma, az 83 rugó baráti áron. Ha ebből tudsz nekem 70-ért, megveszem előre...
AndyA
Nekem 2.0 a motorom És tavaly volt.Gondolom azóta már több lenne nekem is.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak:
1
...
417
418
419
420
421
422
423
[
424
]
425
426
427
428
429
430
431
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ