Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:52:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 417 418 419 420 421 422 423 [424] 425 426 427 428 429 430 431 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14648663 alkalommal)
0 Felhasználó és 124 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21150 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 14:48:50 »

Oda van írva a képekhez, h hosszútávú tapasztalat később.  

Ezt már lezártuk. Kezdjük újra?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #21151 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 14:50:28 »

Tisztelt Fórumtárs!
Első körben le kell ellenőrizni, hogy helyesen lett e beszerelve a termosztát, és megfelelően lett e beszerelve a termosztát tömités? Csak abban az esetben melegedhet rögtön a hűtő csöve, ha nem megfelelően zárt a termosztát, vagy nem jól van beépitve, vagy nem jó a gumi tömitése, és átereszt a rendszer. Így állandó nagy kör keringés van a vizkörben.
Tisztelettel László! worship
Hali mindenkinek!
Meg volt a termosztát tömítés ellenőrzés, az jó. Termosztát jó. Cső továbbra is elkezd melegedni. No nem azonnal de elkezd.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #21152 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 14:57:31 »

helló mindenki !!!!!!
most hoztam el a gépet a szerelőtöl. a jobb első rugom törött volt ezért vittem hozzá cserére de ha már vittem megnézettem vele hogy miért rángatja a kasznit alapjáraton . diagnosztika után azt a választ kaptam hogy az 1es és négywes porlastóm haldoklik  rinya gun rinya. kérdésem a következő: holkezdjek keresgélni csúcsok után Huh?Huh?Huh?Huh??
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21153 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 15:02:49 »

helló mindenki !!!!!!
most hoztam el a gépet a szerelőtöl. a jobb első rugom törött volt ezért vittem hozzá cserére de ha már vittem megnézettem vele hogy miért rángatja a kasznit alapjáraton . diagnosztika után azt a választ kaptam hogy az 1es és négywes porlastóm haldoklik  rinya gun rinya. kérdésem a következő: holkezdjek keresgélni csúcsok után Huh?Huh?Huh?Huh??

Ugrál az alapjárat?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #21154 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 15:07:53 »

helló mindenki !!!!!!
most hoztam el a gépet a szerelőtöl. a jobb első rugom törött volt ezért vittem hozzá cserére de ha már vittem megnézettem vele hogy miért rángatja a kasznit alapjáraton . diagnosztika után azt a választ kaptam hogy az 1es és négywes porlastóm haldoklik  rinya gun rinya. kérdésem a következő: holkezdjek keresgélni csúcsok után Huh?Huh?Huh?Huh??

Filep diesel vagy Dieselgödöllő. 45 körül van darabja felújítani.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #21155 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 15:12:16 »

Ugrál az alapjárat?

igen alapjáraton olyan mint ha megakarna fulladni (leálni ) és dadog . de ha 1 kicsit rálépek a gázra kb 1000 es fordulaton ott már nem jelentkezik csak alapjáraton
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #21156 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 15:36:56 »

Hali mindenkinek!
Meg volt a termosztát tömítés ellenőrzés, az jó. Termosztát jó. Cső továbbra is elkezd melegedni. No nem azonnal de elkezd.
Tisztelt Fórumtárs!
Azt kell mondjam csodák nincsenek. A hütön lévő cső azért melegszik mert nem zár jól valami a rendszerben. Ki kell főzni a termosztátot, vizben. Meg kell nézni mikor nyit. Ha van megfelelő hőmérőd, megmérni a nyitási hőmérsékletet. Majd lassan lehűteni, és megmérni mikor milyen hőmérsékleten zár , és azt is megvizsgálni, hogy hogyan zár. Teljesen vagy részlegesen. A részleges zárás pontosan elég a rendszer helytelen működéséhez. Még az sem mindegy a termosztát, hogy van beszerelve. A termosztáton vagy egy kis golyós szelep, annak a helyzete sem mindegy. Továbbra is érdemes vizsgálódni a rendszerben.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21157 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 15:54:51 »

helló mindenki !!!!!!
most hoztam el a gépet a szerelőtöl. a jobb első rugom törött volt ezért vittem hozzá cserére de ha már vittem megnézettem vele hogy miért rángatja a kasznit alapjáraton . diagnosztika után azt a választ kaptam hogy az 1es és négywes porlastóm haldoklik  rinya gun rinya. kérdésem a következő: holkezdjek keresgélni csúcsok után Huh?Huh?Huh?Huh??
szerintem ne vegyél rögtön csúcsokat. Meg kellene nézetni mással is.  Más tünet van?  Nekem tavaly decemberben mondták azt, h 3 kuka a 4 ből. Hidegen elég csúnyán kopogott 1800-as fordulat körül. Néztek résolajat, túl sok volt. Melegen viszont teljesen jó volt a hangja, és azóta is jó+ a kopogás is megszűnt.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21158 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 16:39:39 »

Hali mindenkinek!
Meg volt a termosztát tömítés ellenőrzés, az jó. Termosztát jó. Cső továbbra is elkezd melegedni. No nem azonnal de elkezd.

Látom már László megválaszolta: rossz a termosztát. Akár a gyári új is lehet rossz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #21159 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 16:41:17 »

Tisztelt Fórumtárs!
Azt kell mondjam csodák nincsenek. A hütön lévő cső azért melegszik mert nem zár jól valami a rendszerben. Ki kell főzni a termosztátot, vizben. Meg kell nézni mikor nyit. Ha van megfelelő hőmérőd, megmérni a nyitási hőmérsékletet. Majd lassan lehűteni, és megmérni mikor milyen hőmérsékleten zár , és azt is megvizsgálni, hogy hogyan zár. Teljesen vagy részlegesen. A részleges zárás pontosan elég a rendszer helytelen működéséhez. Még az sem mindegy a termosztát, hogy van beszerelve. A termosztáton vagy egy kis golyós szelep, annak a helyzete sem mindegy. Továbbra is érdemes vizsgálódni a rendszerben.
Tisztelettel László! worship
Tisztelt Fórumtárs!
A termosztáton lévő kis golyós szelepnek a helyzete hogyan befolyásolja a működést?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21160 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 16:46:48 »

Tisztelt Fórumtárs!
A termosztáton lévő kis golyós szelepnek a helyzete hogyan befolyásolja a működést?

A levegőt engedi ki... ha fordítva rakod be, akkor tán nem fekszik be a helyére, és állandóan nyitva van.
A fészekben látszik a helye.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #21161 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 16:48:36 »

Tisztelt Fórumtárs!
A termosztáton lévő kis golyós szelepnek a helyzete hogyan befolyásolja a működést?
Tisztelt Fórumtárs!
Ha jól emlékszem annak a kis szelepnek felül kell lenni. Ha nem jól van behelyezve, a termosztátházba a termosztát, akkor mellette átengedhet. Ez a szelep egy minimális keringést bisztosit a rendszerben, de ettől még nem melegszik a hütő csőve mindaddig, amig a termosztát ki nem nyit.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #21162 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 17:02:50 »

A levegőt engedi ki... ha fordítva rakod be, akkor tán nem fekszik be a helyére, és állandóan nyitva van.
A fészekben látszik a helye.
A levegő csak a rendszer légtelenítéséig van jelen vagy míg kinyit a termosztát. Nem? Az meg,hogy a fészekben nem fekszik fel, nem rémlik. Ez a fordítva berakás
ez az hogy  felül vagy a alul van-e?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #21163 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 17:04:29 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ha jól emlékszem annak a kis szelepnek felül kell lenni. Ha nem jól van behelyezve, a termosztátházba a termosztát, akkor mellette átengedhet. Ez a szelep egy minimális keringést bisztosit a rendszerben, de ettől még nem melegszik a hütő csőve mindaddig, amig a termosztát ki nem nyit.
Tisztelettel László! worship
Hát erre nem emlékszem hogy állt.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21164 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 17:21:23 »

A levegő csak a rendszer légtelenítéséig van jelen vagy míg kinyit a termosztát. Nem? Az meg,hogy a fészekben nem fekszik fel, nem rémlik. Ez a fordítva berakás
ez az hogy  felül vagy a alul van-e?

Az. Felül kell lennie.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #21165 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 17:29:18 »

Az. Felül kell lennie.
Jaaaa. De ez olyan termosztát amin a furat a mozgó, nyitó tányéron van és van benne egy pöcök.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21166 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 18:45:09 »

Jaaaa. De ez olyan termosztát amin a furat a mozgó, nyitó tányéron van és van benne egy pöcök.

Annak kell felül lennie...
Most ugyi a főköriről beszélünk.
Ha teljesen oké a dolog, indítod a verdát, minden hideg. Mész vele addig, amíg a mutató eléri a pöcköt.
Megállsz, praclira vigyázz, majd fogd meg a vastag csövet. A csőnek hidegnek kell lenni, a tetején egy vékony csíkban érzed a meleg vizet.
Ha ez a cső nem hideg, hanem jó meleg, akkor itt bibi van. Ki lehet főzni a termőt, ahogy László írta, mert így legalább látod, mi van, mikor nyit.
De valamelyiknél van egy kis gumi tömítés, ami félrecsúszik tán, és emiatt engedi át a vizet.
Most jön majd a termosztát szezonja, majd írok erről egy cikket.
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.25 csütörtök, 18:48:54 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #21167 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 18:55:31 »

a bandázs is enged tágulni valamennyit.
Nekem bandázsolva vannak a turbocsövek(köszönet László forumtársnak) és annyira nem tágulnak,hogy a két végén ha nem vigyázol és ugyanolyan passzosra tekered az tuti,hogy nem fogod a fémcső peremén áttolni(ez tapasztalat,lazán tekerve is nehezen ment fel a fémcsőre). nyes
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #21168 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 19:06:11 »

szerintem ne vegyél rögtön csúcsokat. Meg kellene nézetni mással is.  Más tünet van?  Nekem tavaly decemberben mondták azt, h 3 kuka a 4 ből. Hidegen elég csúnyán kopogott 1800-as fordulat körül. Néztek résolajat, túl sok volt. Melegen viszont teljesen jó volt a hangja, és azóta is jó+ a kopogás is megszűnt.
M ás tünet  annyi volt hogy amióta csinálja a rángatást 1 szer nekiállt villogni az izzitás jelző , motor 1ből leállít kicsit vártam majd újra indítás óta nem csinálta .
plusz a hiba kód olvasásnál lett olyan hiba kódom  hogy p4valmi 01 meg p4 valami 04  de most hirtelen nem találom a diag papírt amit adtak
Naplózva
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #21169 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 19:19:00 »

  AndyA javasolta nekem a Filep diesel-t  megnéztem és bosch car szervíz ként találtam meg . ilyen szervíz van itt keszthelyen is , ebből kiindulva jó lehet nekem ez is Huh?Huh??
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21170 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 19:32:48 »

M ás tünet  annyi volt hogy amióta csinálja a rángatást 1 szer nekiállt villogni az izzitás jelző , motor 1ből leállít kicsit vártam majd újra indítás óta nem csinálta .
plusz a hiba kód olvasásnál lett olyan hiba kódom  hogy p4valmi 01 meg p4 valami 04  de most hirtelen nem találom a diag papírt amit adtak

Ha jól emlékszem a csúcstól nem leáll csak vészüzemre vált.  De várj 1 kicsit mert megírják majd. Szerencsére nekem még nem volt ilyen.     Hibakódokat kellene olvastatni olyan helyen ahol értenek is hozzá, meg van eszközük.  Az sokat segítene a helyzeten.

 AndyA javasolta nekem a Filep diesel-t  megnéztem és bosch car szervíz ként találtam meg . ilyen szervíz van itt keszthelyen is , ebből kiindulva jó lehet nekem ez is Huh?Huh??

Nembiztos.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #21171 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 19:38:41 »

Koszonom a magyarazatot worship
De egy ilyen szuro hogyan tudja eltuntetni a csattogasokat?!
Nekem minden csattogas megszunt a keverekolaj hasznalata ota! Azt megertem de ez megiscsak egy szuro!!
az ilyen csattogások eltüntetésére az elemes autókat fejlesztgetik  eplus2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21172 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 19:57:07 »

Ha jól emlékszem a csúcstól nem leáll csak vészüzemre vált.  De várj 1 kicsit mert megírják majd. Szerencsére nekem még nem volt ilyen.     Hibakódokat kellene olvastatni olyan helyen ahol értenek is hozzá, meg van eszközük.  Az sokat segítene a helyzeten.

Nembiztos.
Az enyém a csúcs miatt nem állt le csak a szivattyútól.A hibakód is a szivattyúra vonatkozott.A csúcstól csak vész üzem volt.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #21173 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 21:36:58 »

  AndyA javasolta nekem a Filep diesel-t  megnéztem és bosch car szervíz ként találtam meg . ilyen szervíz van itt keszthelyen is , ebből kiindulva jó lehet nekem ez is Huh?Huh??
Inkább Filep diesel-t http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=tevekenyseg,országos hírű szerviz Wink
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #21174 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 22:23:32 »

Az enyém a csúcs miatt nem állt le csak a szivattyútól.A hibakód is a szivattyúra vonatkozott.A csúcstól csak vész üzem volt.

az enyém se áll le !!!! csak dadog (mintha le akarna fulladni ) de leállni nem áll le ! erre mondta 1 BayorMárkaWagen os  haverom hogy ezt minnél elöbb kezdjek vele valamit mert a dadogástol (erőlködéstöl ) huzamosabb idő alatt galyra vágja a főtengely csapágyokat is
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21175 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 22:36:51 »

az enyém se áll le !!!! csak dadog (mintha le akarna fulladni ) de leállni nem áll le ! erre mondta 1 BayorMárkaWagen os  haverom hogy ezt minnél elöbb kezdjek vele valamit mert a dadogástol (erőlködéstöl ) huzamosabb idő alatt galyra vágja a főtengely csapágyokat is

Látod megint egy ujjabb érdekes dolog,mert nekem mind a 4 csúcs rossz volt de nagyon és nem csattogott,nem dadogott alapjáraton.Olyan egyenletessen ment  mint a huzat.Hanem mikor alapjáratról elkezdtem finoman nyomni a gázt neki 1500 körül akkor rázott,és ezt menetközben szintén 1500-nál megtette.De csak így.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
luim75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


« Új hozzászólás #21176 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 22:41:58 »

Ezen jobban látható a terület (bár egy másik fajta szűrővel láthatod (1-es projekt)).
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/kartel_sz_r__024_www.kepfeltoltes.hu__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Köszi! worship
Naplózva

2002/12 Tdci, Ghia.Kombi,Automata,Egr:off,Zen
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #21177 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 22:45:06 »

Pont megvan, h ilyen morcos vagy?  eplus2

Nem vagyok morcos...csak mikor egy hatalmas nagy agyvelő okoskodik, és visszakérdeznek akkor brekeg valamit és nekiáll guglizni és megmagyarázni dolgokat és abból sokat lehet tanulni mindig...figyelni kell olyankor. eljen
Naplózva
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #21178 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 22:46:35 »

Látod megint egy ujjabb érdekes dolog,mert nekem mind a 4 csúcs rossz volt de nagyon és nem csattogott,nem dadogott alapjáraton.Olyan egyenletessen ment  mint a huzat.Hanem mikor alapjáratról elkezdtem finoman nyomni a gázt neki 1500 körül akkor rázott,és ezt menetközben szintén 1500-nál megtette.De csak így.

érdekes dolgok ezek rinya nekem épp hogy 1 kicsit hozzá érek a gázpedálhoz és már nem is rángat, és 2500 as fordulat ig  biztos hogy nem is csinál hasonlót ( fölötte nem tudom )
Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #21179 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 22:50:57 »

Tisztelt Fórumtás!
.....a Geofizikai Kutató Intézet, Nukleáris Műszerfejlesztésén dolgoztam.....
Tisztelettel László! worship


Na, ez meg is látszik a szűrödön.  worship
Pont úgy néz ki, mint egy "piszkos bomba"!  eplus2
Elképesztően precíz munka! Mármint, "csak egy egyszerű szűrő"-höz képest.  nyes
Tanítani való a hozzáállásod!  taps
A (hogy is mondjam finoman) kétkedő hozzászólásokkal ne is törődj (látom, nem is teszed).
Vannak, nagytiszteletű fórumtársak, akiknek hiába magyarázod, hogy a gépeknek lelke van.
Nem mérhető, detektálható, bizonyítható. Ergó: nem létezik.
(csak egymás között: kíváncsi vagyok, hogyan méri le a szerettei szeretetét???   Lehet, hogy az sem létezik. )
Ezt sem érti mindenki: -"Nekem mesél a motor, de ez cseszik hozzám szólni" (Taxi2)
No, de ne személyeskedjünk, ugye.
További sok sikert kívánok (az elkövetkezendő munkáidhoz is)!

"Tisztelettel: László"
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21180 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 22:51:41 »

érdekes dolgok ezek rinya nekem épp hogy 1 kicsit hozzá érek a gázpedálhoz és már nem is rángat, és 2500 as fordulat ig  biztos hogy nem is csinál hasonlót ( fölötte nem tudom )
Mindenesetre csinálj vele valamit nehogy elkezdjenek pisilni a csúcsok és átlukadjon a dugattyú.Nevárj velük.Azért még nézz egy Go szürőt,hogy nincs-e benne fémreszelék.Kiperemezed a tetejét és kihúzod a belsejét,majd az aljára teszel mágnest és látni fogod összehúz-e valamit.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #21181 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 22:53:54 »

Nem vagyok morcos...csak mikor egy hatalmas nagy agyvelő okoskodik, és visszakérdeznek akkor brekeg valamit és nekiáll guglizni és megmagyarázni dolgokat és abból sokat lehet tanulni mindig...figyelni kell olyankor. eljen

A Lászlónak írtak, rád is (maximálisan) vonatkoznak!
További sok sikert!
Naplózva
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #21182 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 23:03:44 »

Mindenesetre csinálj vele valamit nehogy elkezdjenek pisilni a csúcsok és átlukadjon a dugattyú.Nevárj velük.Azért még nézz egy Go szürőt,hogy nincs-e benne fémreszelék.Kiperemezed a tetejét és kihúzod a belsejét,majd az aljára teszel mágnest és látni fogod összehúz-e valamit.

lassan ugyis aktuális lenne az olaj és a szűrők cseréje , max 1 kicsit előrébb hozom . köszi az ötleteket. és másnak is
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #21183 Dátum: 2012.10.26 péntek, 12:34:47 »

Kuplung szerkezet cserekori jotanacsok vannak?
Vagy csak vigyem be es csereltessem ki?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21184 Dátum: 2012.10.26 péntek, 13:09:34 »

Kuplung szerkezet cserekori jotanacsok vannak?
Vagy csak vigyem be es csereltessem ki?
Plussz egy főtengely szimering csere.Mivel levan bontva minden
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #21185 Dátum: 2012.10.26 péntek, 14:40:48 »

Plussz egy főtengely szimering csere.Mivel levan bontva minden
Jovoheten viszem fater baratja cserel mindent mert valami nagyon durva morgas van ha benyomom a kuplungot! Ugyhogy muszaj sajnos!
Szimeringet meg kell is cserelni mert szivarog az olaj mar szerintem miota nalam van!
Csak erjek vele le pecsre vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TomyMondeo
Vendég
« Új hozzászólás #21186 Dátum: 2012.10.26 péntek, 20:44:59 »

Akár ki akár mit is mond előttem leszerepelt a mondeóm, inkább vittem volna a kockázóba, mint szerelőhöz! falbav
Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #21187 Dátum: 2012.10.26 péntek, 21:32:29 »

20 perce értem haza.
Hát a tecsó előtt kivert a víz.
Beindítottam, és éktelen morgó, zörgő, remegés (mint ha, minimum leesett volna a bakról a motor, v valami csúnyán elszabadult volna).
Rendesen üti a lábam (mint a hilti). Alapjáraton nagyon, fordulaton kicsit érezni.
A kettős tömegű?
Kinyomott, és felengedett kuplungnál is érezni.
Valahol 1/4-ig benyomva picit csillapodik.
Nyugtassatok meg, hogy nem....
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #21188 Dátum: 2012.10.26 péntek, 22:23:02 »

Akár ki akár mit is mond előttem leszerepelt a mondeóm, inkább vittem volna a kockázóba, mint szerelőhöz! falbav
Na, mi történt Vele???
Am az alsó sorba ird be a fontosabb adatait h itt tudjanak segíteni és ne kelljen folyton kérdezni h ilyen a kocsid
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21189 Dátum: 2012.10.26 péntek, 22:41:09 »

20 perce értem haza.
Hát a tecsó előtt kivert a víz.
Beindítottam, és éktelen morgó, zörgő, remegés (mint ha, minimum leesett volna a bakról a motor, v valami csúnyán elszabadult volna).
Rendesen üti a lábam (mint a hilti). Alapjáraton nagyon, fordulaton kicsit érezni.
A kettős tömegű?
Kinyomott, és felengedett kuplungnál is érezni.
Valahol 1/4-ig benyomva picit csillapodik.
Nyugtassatok meg, hogy nem....
Kuplung nélkül ha leállítod akkor is csattan???Ha igen akkor tuti az.
Vagy a váltásod nem lett nehezebb,1-es és a lükverc megy könnyen???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21190 Dátum: 2012.10.26 péntek, 22:42:42 »

Akár ki akár mit is mond előttem leszerepelt a mondeóm, inkább vittem volna a kockázóba, mint szerelőhöz! falbav
A kocsi is tévedhet!!!!Mi az a nagy gond amitől kivagy rá akadva???Mindent meglehet  oldani.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21191 Dátum: 2012.10.26 péntek, 22:49:41 »

Minden kocsinak megvan a maga keresztje, csak az a nem mindegy, hogy mennyi az annyi. Vegyél WV PDTDI-t, egy porlasztó csúcs 250 ezer na..
Számolj.

Itt azért igen baráti áron hozzájutsz gyári alkatrészekhez, és nem kell vagyont költeni.
Mindenki maga választ, viszont tisztában kell lenni a kopó alkatrészek csere periódusával. Kuplung, lendkerék, ezek együtt cserések. 130 ezer az alkatrész, + szerelés.
Porlasztók 200-300 ezer km-t bírnak.. kb 20-30e / / db, a gyári. (NEM 250).

Itt pedig van pár profi szerelő ford szaki.. Alf, Ervin, Rhelshift, stb..
Nekem mindegyikőjük nagyon sokat segített..

Tisztelettel


A kocsi is tévedhet!!!!Mi az a nagy gond amitől kivagy rá akadva???Mindent meglehet  oldani.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #21192 Dátum: 2012.10.26 péntek, 22:50:43 »

Mindenesetre csinálj vele valamit nehogy elkezdjenek pisilni a csúcsok és átlukadjon a dugattyú.Nevárj velük.Azért még nézz egy Go szürőt,hogy nincs-e benne fémreszelék.Kiperemezed a tetejét és kihúzod a belsejét,majd az aljára teszel mágnest és látni fogod összehúz-e valamit.
nekem hidegben indulás után csinálja a gép de mire kiérek a kapuhoz kb 1 percig jár utána már semmi! csak mikor hidegen elindítom addig van!akkor én is kezdjek csúcsot keresgélni?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21193 Dátum: 2012.10.26 péntek, 22:53:53 »

nekem hidegben indulás után csinálja a gép de mire kiérek a kapuhoz kb 1 percig jár utána már semmi! csak mikor hidegen elindítom addig van!akkor én is kezdjek csúcsot keresgélni?
Előbb poharaztasd meg aztán gondolkodjunk bármiről.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #21194 Dátum: 2012.10.26 péntek, 22:56:12 »

Előbb poharaztasd meg aztán gondolkodjunk bármiről.
csak ehhez még jön tünetnek ha ráadom a világítást vagy valami nagyobb fogysztót ingadozik az alapjárat!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21195 Dátum: 2012.10.26 péntek, 23:06:24 »

csak ehhez még jön tünetnek ha ráadom a világítást vagy valami nagyobb fogysztót ingadozik az alapjárat!
Akkor nézesd meg a generátort is szénkefe,fesszabályzó.Maf szenzort esetleg pucold ki.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #21196 Dátum: 2012.10.26 péntek, 23:35:39 »

Minden kocsinak megvan a maga keresztje, csak az a nem mindegy, hogy mennyi az annyi. Vegyél WV PDTDI-t, egy porlasztó csúcs 250 ezer na..
Számolj.

Itt azért igen baráti áron hozzájutsz gyári alkatrészekhez, és nem kell vagyont költeni.
Mindenki maga választ, viszont tisztában kell lenni a kopó alkatrészek csere periódusával. Kuplung, lendkerék, ezek együtt cserések. 130 ezer az alkatrész, + szerelés.
Porlasztók 200-300 ezer km-t bírnak.. kb 20-30e / / db, a gyári. (NEM 250).

De szép is lenne... 45 ezer egy felújítás. Valóban gyári új, azaz nem felújítottat csak magamnak, csókosan, havertól tudnék 83 ezerért darabját...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21197 Dátum: 2012.10.26 péntek, 23:38:34 »

De szép is lenne... 45 ezer egy felújítás. Valóban gyári új, azaz nem felújítottat csak magamnak, csókosan, havertól tudnék 83 ezerért darabját...

AndyA
Azért  neéljünk álom világba,Tavaly kedvezménnyel FORD-tól rendelve 70 e ft volt darabja garanciával.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #21198 Dátum: 2012.10.26 péntek, 23:55:53 »

Azért  neéljünk álom világba,Tavaly kedvezménnyel FORD-tól rendelve 70 e ft volt darabja garanciával.

Az vagy tavaly volt, vagy Ford logós, de felújított példány volt, vagy nem a 2.2-eshez való. Nekem olyan motorom van... Smiley

Ebbe a Ford logós, de teljesen gyári új, aminek nem RM... kezdetű a Delphi cikkszáma, az 83 rugó baráti áron. Ha ebből tudsz nekem 70-ért, megveszem előre...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21199 Dátum: 2012.10.26 péntek, 23:57:25 »

Az vagy tavaly volt, vagy Ford logós, de felújított példány volt, vagy nem a 2.2-eshez való. Nekem olyan motorom van... Smiley

Ebbe a Ford logós, de teljesen gyári új, aminek nem RM... kezdetű a Delphi cikkszáma, az 83 rugó baráti áron. Ha ebből tudsz nekem 70-ért, megveszem előre...

AndyA
Nekem 2.0 a motorom És tavaly volt.Gondolom azóta már több lenne nekem is.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 417 418 419 420 421 422 423 [424] 425 426 427 428 429 430 431 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.143 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.