Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 04:23:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 420 421 422 423 424 425 426 [427] 428 429 430 431 432 433 434 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14685104 alkalommal)
0 Felhasználó és 45 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #21300 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 15:42:12 »

Ma azt mondták a kocsimra hogy a kinyomó+kuplungszerkezet+tárcsa ~30eFt+munkadíj!
Ez feltűnően olcsó, nem?

A kettőstömegű lendkerék a drága, ha cserélni kell. Hogy ezek így mennyire olcsók, azt nem tudom, de akár még igaz is lehet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #21301 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 15:46:57 »

A kettőstömegű lendkerék a drága, ha cserélni kell. Hogy ezek így mennyire olcsók, azt nem tudom, de akár még igaz is lehet.

AndyA
Az meg még annyira nem csattog! Amúgy a cromax-os árakat nézve gondoltam hogy ez túl olcsó...Nem bánom csak majd el kell kérjem a kiszerelt alkatrészeket, bár egy barát nem ver át olyan sűrűn mint egy sima szerelő  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21302 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 15:48:29 »

Ma azt mondták a kocsimra hogy a kinyomó+kuplungszerkezet+tárcsa ~30eFt+munkadíj!
Ez feltűnően olcsó, nem?
Szerintem inkább reális. De szerintem akkor dobd ki a lendkereket is. Mond a faternak, ezt így kell   Wink
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #21303 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 16:28:23 »

Szerintem inkább reális. De szerintem akkor dobd ki a lendkereket is. Mond a faternak, ezt így kell   Wink
Hát ha Ti mondjátok én elhiszem meg amúgy az ár jó csak akkor nekem volt fura! Fater hiszi ha látja, de nemfogja úgyhogy nem hiszi  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TomyMondeo
Vendég
« Új hozzászólás #21304 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 19:17:31 »

Nekem az autómon most lesz "NAGYOBBACSKA" szervíz! Úgy kezdődött, hogy elkezdett valami kopogni benne, ráfogtam, hogy kinyomócsapágy. Járkáltam vele még egy keveset, elkezdett villogni az izzítás lámpája. Elvittem a szervízbe kicserélték a vezérműtengely jeladót, probléma megoldódott. Majd kis idő múlva újra villogni kezdett, ellőzésnél általában megtorpant, villogott újra a lámpa nagyobb gázadásra meg is állt útközben. Majd jött a motoros időszak, fél évre letettem az autót. Vettem bele komplett kuplung készletet, amiben minden benne volt. Beindítottam így egy félév múlva, úgy füstölt mint egy szakadt IFA! Elvittem a szerelőmhöz. azt mondta vezérműtengely jeladó, mondtam neki, hogy most lett nemrég cserélve, azt mondta, hogy megnézi! Megtalálta az okát, 4-es henger hajtókar csere lett belőle, 1mm-t zsugorodott, ugyebár a csúcsokat fel kell újítani + komplett kuplung, hengerfej tömítés stb amire szükségem lett! Összeszámolva nem is olyan olcsó a teljes javítás, de nem nézhetek rá hogy ott álljon az udvaron. ahhoz képest hogy 10. éves ahhoz képest sztem nem olyan olcsó az alkatrész! Hát így jártam a drága kis MONDEOmmal!  rinya
Csak azért idegesít, mert most szerettem volna kicsit fullosítani kivűl belűl, de ez csak jövőre lesz esedékes!
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.29 hétfő, 19:21:47 írta TomyMondeo » Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21305 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 19:30:38 »

Megtalálta az okát, 4-es henger hajtókar csere lett belőle, 1mm-t zsugorodott, ugyebár a csúcsokat fel kell újítani + komplett kuplung, hengerfej tömítés stb amire szükségem lett!

Mi lett a hajtókarral?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #21306 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 19:31:08 »

Nekem az autómon most lesz "NAGYOBBACSKA" szervíz! Úgy kezdődött, hogy elkezdett valami kopogni benne, ráfogtam, hogy kinyomócsapágy. Járkáltam vele még egy keveset, elkezdett villogni az izzítás lámpája. Elvittem a szervízbe kicserélték a vezérműtengely jeladót, probléma megoldódott. Majd kis idő múlva újra villogni kezdett, ellőzésnél általában megtorpant, villogott újra a lámpa nagyobb gázadásra meg is állt útközben. Majd jött a motoros időszak, fél évre letettem az autót. Vettem bele komplett kuplung készletet, amiben minden benne volt. Beindítottam így egy félév múlva, úgy füstölt mint egy szakadt IFA! Elvittem a szerelőmhöz. azt mondta vezérműtengely jeladó, mondtam neki, hogy most lett nemrég cserélve, azt mondta, hogy megnézi! Megtalálta az okát, 4-es henger hajtókar csere lett belőle, 1mm-t zsugorodott, ugyebár a csúcsokat fel kell újítani + komplett kuplung, hengerfej tömítés stb amire szükségem lett! Összeszámolva nem is olyan olcsó a teljes javítás, de nem nézhetek rá hogy ott álljon az udvaron. ahhoz képest hogy 10. éves ahhoz képest sztem nem olyan olcsó az alkatrész! Hát így jártam a drága kis MONDEOmmal!  rinya
Csak azért idegesít, mert most szerettem volna kicsit fullosítani kivűl belűl, de ez csak jövőre lesz esedékes!

Nem kuplungot, hanem porlasztókat kellet volna cserélni..a hajtókar csak az összenyomhatatlan  (víz, gázolaj) zsugorodik, de azt még nem is soroltad ide.. szomoru1
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #21307 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 19:31:28 »

Mi lett a hajtókarral?
és hogyan mérték ki azt az 1 mm-t? wow1 Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21308 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 19:34:00 »

és hogyan mérték ki azt az 1 mm-t? wow1 Roll Eyes

Ez bennem is felmerült... Ervin kérdi, hogy miért nem cserélt csúcsot. Ha jól látom, fel lett újítva.
Szerintem a srác nem jól mondta el a történteket. Vagy izééé... a hűbervájsznit is cserélték nála. A 4-es hengernél.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #21309 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 19:34:58 »

és hogyan mérték ki azt az 1 mm-t? wow1 Roll Eyes
pcs ki és felső holtpont mérés...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #21310 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 19:36:19 »

pcs ki és felső holtpont mérés...
és ha adugattyú tetején van egy kis koksz felégve,akkor a 4 hengerben 4 félét mérnek!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21311 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 19:39:00 »

Az 1 mm hány fokot jelent? Kb semmit. A befecskendezést tudja ide-oda mozgatni a kopogásszenzor jele alapján. Vagyis, ezt a hibát simán ki tudja korrigálni.
Hűbervájszni lesz az... azt cserélték a 4-es hengernél.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #21312 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 19:41:48 »

Az 1 mm hány fokot jelent? Kb semmit. A befecskendezést tudja ide-oda mozgatni a kopogásszenzor jele alapján. Vagyis, ezt a hibát simán ki tudja korrigálni.
Hűbervájszni lesz az... azt cserélték a 4-es hengernél.
igen.gyanús,hogy csőbehúzták,de ha kicserélték tényleg,akkor csak 1 kicsit.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21313 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 19:46:15 »

igen.gyanús,hogy csőbehúzták,de ha kicserélték tényleg,akkor csak 1 kicsit.... vigyor3

Nem értem, miért kicsit. Kicseélnek valamit, amit nem kell. Nekem miért jobb, ha tényleg kicserélték? Ha a hajjtókar jó volt, jobb lesz az új? Nem.
Az igaz, hogy így kevesebbet tudott a szerelő zsebbe tenni, de engem ez valójában nem vigasztal.
Már, ha a hűbervájsznis elméletünk igaz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #21314 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 19:47:44 »

Nem értem, miért kicsit. Kicseélnek valamit, amit nem kell. Nekem miért jobb, ha tényleg kicserélték? Ha a hajjtókar jó volt, jobb lesz az új? Nem.
Az igaz, hogy így kevesebbet tudott a szerelő zsebbe tenni, de engem ez valójában nem vigasztal.
Már, ha a hűbervájsznis elméletünk igaz.
ha igaz az elméletünk,akkor nem cseréltek dugattyút egyáltalán.A többi irónia.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #21315 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 19:48:20 »

Az 1 mm hány fokot jelent? Kb semmit. A befecskendezést tudja ide-oda mozgatni a kopogásszenzor jele alapján. Vagyis, ezt a hibát simán ki tudja korrigálni.
Hűbervájszni lesz az... azt cserélték a 4-es hengernél.
Figyu, az 1mm tényleg sok..nem kopogással foglalkoznak ilyenkor, hanem kompresszióval, annyival kevésbé jár fel a dugó és nem sűrít eléggé...drasztikusan csökken a kompresszió és nem gyújt, ennyi.
Az első hibánál porlasztós volt nem cmp-s aztán ez lett a vége.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21316 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 19:50:45 »

Figyu, az 1mm tényleg sok..nem kopogással foglalkoznak ilyenkor, hanem kompresszióval, annyival kevésbé jár fel a dugó és nem sűrít eléggé...drasztikusan csökken a kompresszió és nem gyújt, ennyi.
Az első hibánál porlasztós volt nem cmp-s aztán ez lett a vége.

Ja, jogos... tényleg csökken a kompresszió. Ezt nem igazán lehet korrigálni.
A kopogás a tdci-nél nem a kopogásos égést takarja, hanem hogy mikor kell befecskendezni. A csúcs nyitása is időbe telik, és nem egyformán.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TomyMondeo
Vendég
« Új hozzászólás #21317 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 19:51:40 »

A kuplung is *** volt az biztos csattogott a kinyomó is!
Naplózva
TomyMondeo
Vendég
« Új hozzászólás #21318 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 19:53:37 »

Én is azt gondolom amit Ervin!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #21319 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 19:57:34 »

Én is azt gondolom amit Ervin!

én elhiszem,hogy így volt.Nem is bántásként mondtam,hogy lehet,hogy átvertek.Ha zsugorodott a hajtókar,és csak az egyik,az biztos,hogy a csúcs miatt volt.Sok anyagot tolt be,nem égett el a gázolaj,azt összenyomni nem tudta,és a hajtókar zömült.Eddig ok.
És csúcsot cseréltek azóta?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TomyMondeo
Vendég
« Új hozzászólás #21320 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 19:59:43 »

Ez az esemény éppen még folyamatban van! Pénteken viszem a csúcsokat felújítani, utánna összepakolják a verdát, remélem ezek után hasonló lesz mint anno mármint úgy fog működni!

Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #21321 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 20:00:15 »

Engem innen már ki sem lehetne hajítani.
ezt mondtad már egy amin-nak is  eplus2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #21322 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 20:01:58 »

ezt mondtad már egy amin-nak is  eplus2

Mit tetszik...? eplus2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #21323 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 20:02:35 »

Ez az esemény éppen még folyamatban van! Pénteken viszem a csúcsokat felújítani, utánna összepakolják a verdát, remélem ezek után hasonló lesz mint anno!

Gázolajszűrőt peremezzétek szét, ha sok a vasreszelék, érdemes elgondolkodni annak a felújításán is...tudom hogy több, de újra porlasztózni még több.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TomyMondeo
Vendég
« Új hozzászólás #21324 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 20:10:11 »

A porlasztóra ha csak elektronikai baja vagy mi van azt mondták 30rugó/db, ha csúcsot cserélnek az 50-55rugó/db  wow1 de köszönöm a tippet! Az az igazság, hogy ehhez a részéhez (porlasztó) nem nagyon értek!
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.29 hétfő, 20:15:42 írta TomyMondeo » Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #21325 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 20:13:06 »

Mit tetszik...? eplus2

AndyA
  Grin  semmi-semmi  integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #21326 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 21:17:00 »

Az 1 mm hány fokot jelent? Kb semmit. A befecskendezést tudja ide-oda mozgatni a kopogásszenzor jele alapján. Vagyis, ezt a hibát simán ki tudja korrigálni.
Hűbervájszni lesz az... azt cserélték a 4-es hengernél.
na akkor most menj ki és fotózd le a kopogásérzékelőt taps taps
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21327 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 22:35:41 »

na akkor most menj ki és fotózd le a kopogásérzékelőt taps taps

Mi a fenének?
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=knock+sensor+mondeo+tdci
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #21328 Dátum: 2012.10.30 kedd, 11:19:21 »

Helló!   integet2 Ugye emlékeztek még rám és a bohóckodó mondeomra Smiley Nos,sikerült kitalálni mi volt a baj,ami a béna kecskeméti fordosoknak nem ment...  levele(emlékeztetőül)--->  A tünetek:Nem indult csak ha kedve volt + be be villant az izzításjelző lámpa. Semmilyen spéci gyári kütyü nem mutatott rá konkrétan a bajra,csak annyit jelzett h valahol a motorvezérlő egységben van baj.Utolsó mentsvárként elvittük egy közeli villamosságishoz aki megnézett rajta pár drótot,biztosítékot,de semmi.Ekkor jött neki az ötlet,h valmait iktassunk ki (ne kérdezzétek lövésem sincs h mit) de megtörtént áthidalták egy dróttal ,tehát direktre kötöttek ott valamit,és láss csodát a kocsi pöccre indult.Ezt eljátszva 56x egymás után is tökéletesen működött... öröm,boldogság,vééégre jó a gép Cheesy Eljött a másnap reggel,nagy reményekkel teli indítanám a kocsit,sehol semmi :S megint kezdte a hülyeséget,nem indult + izzítószál villog Sad egy világ omlott össze bennem  falbav Na de most már tényleg nem hagyott nyugodni a dolog,egyik autószerelő haver fogta és egyenként átvizsgálta a biztosítékokat,reléket h hátha valamelyik nem ad jelet.És bakker igaza lett...  worship Ne kérdezzétek melyik mert nem tudom,de az amelyik (gondolom én) adja a jelet h induljon a kocsi nem nagyon jeleskedett  szomoru1 4 tök egyforma olyan relé van az autóban u h józan paraszti ésszel gondolkodva fogta a dudáét és át tette a rossz helyére,a rosszat meg a duda reléjének a helyére.És képzeljétek a kocsi tökéletesen mükszik azóta,a hangja is jobb lett és nem is füstöl annyira jaaa és a lényeg, mintha kevesebbet fogyasztana!!!  taps Nos röviden ennyi,rem ha esetleg valaki hasonló problémával szembesül talán hasznára lesz az én kalandom és nem kell parkolópályára tegye a kocsiját. Wink
Főrelé hiba. Az indításgátló ezen keresztül engedélyezi az üzemanyagpumpa áramellátását. Igazán kitalálhatták volna a fordosok is, van a főrelének hibakeresési eljárása...
Grat, hogy jó lett.  eljen
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #21329 Dátum: 2012.10.30 kedd, 12:55:41 »

Sziasztok!

Intercoolerből folyik az olaj (nem az enyém, egy ismerősé). Szerviz elsőre gyűrű törést mond vagy a turbónál átszakadt valamilyen membrán. Szerintetek? Lehetnek ezek? Vagy ha nem, akkor mi? Turbócső repedés kizárva, annál nagyobb mennyiség az olaj ami folyik.
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #21330 Dátum: 2012.10.30 kedd, 13:15:24 »

Sziasztok!

Intercoolerből folyik az olaj (nem az enyém, egy ismerősé). Szerviz elsőre gyűrű törést mond vagy a turbónál átszakadt valamilyen membrán. Szerintetek? Lehetnek ezek? Vagy ha nem, akkor mi? Turbócső repedés kizárva, annál nagyobb mennyiség az olaj ami folyik.

Még egy kérdés. Lehet egyáltalán az intercoolerban annyi olaj, hogyha kilyukad, akkor kifolyjon?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #21331 Dátum: 2012.10.30 kedd, 13:20:10 »

Még egy kérdés. Lehet egyáltalán az intercoolerban annyi olaj, hogyha kilyukad, akkor kifolyjon?

Ha a turbó tömítése kuka, akkor rendesen fel tudja tölteni.
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #21332 Dátum: 2012.10.30 kedd, 13:31:30 »

Ha a turbó tömítése kuka, akkor rendesen fel tudja tölteni.

Az a furcsa, hogy néhány hete (hónapj?) lett beletéve egy felújított turbó.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21333 Dátum: 2012.10.30 kedd, 13:36:35 »

Az a furcsa, hogy néhány hete (hónapj?) lett beletéve egy felújított turbó.
Ajajj.....
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #21334 Dátum: 2012.10.30 kedd, 13:42:58 »

Ajajj.....

Magyarán elbaszhattak valamit a felújított turbóval?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #21335 Dátum: 2012.10.30 kedd, 13:44:49 »

Magyarán elbaszhattak valamit a felújított turbóval?

Ja. De az is lehet, hogy a régi töltötte fel, aztán az most folyik ki.
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #21336 Dátum: 2012.10.30 kedd, 14:06:13 »

Ja. De az is lehet, hogy a régi töltötte fel, aztán az most folyik ki.

Erőtlen is az autó, szóval szerintem ezt ki lehet zárni. Valami biztos elszállt most benne.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #21337 Dátum: 2012.10.30 kedd, 14:08:26 »

Erőtlen is az autó, szóval szerintem ezt ki lehet zárni. Valami biztos elszállt most benne.

Akkor bejön a képbe a gyűrűtörés, lehet, hogy a PCV rendszeren keresztül fújja be az olajat a turbórendszerbe.
Naplózva
molbar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Új hozzászólás #21338 Dátum: 2012.10.30 kedd, 16:55:22 »

fesszabot sehogy.veszel 1 újat,és az jó.de a diódahidat kilehet mérni.meg a tekercselést is.

Sakos most hirdet egy szíjlazítót!  http://mondeo.hu/index.php?topic=10760.msg711044#msg711044

Köszi a segítséget!
Kikerült a generátor, bevittem a Kertész utcába. Nagyon profinak tűntek. A csúszógyűrűkből nem sok maradt... Megegyeztünk egy kisgenerálban, csapágyak, kefék, gyűrű tisztítás, próbapad 25e félév garancia. Délre meg is volt.

Azzal ijesztegettek, hogy a vadiúj utángyártott brazil szabadonfutóm 10e km után szét fog robbanni, és javasolják hogy cseréljük INA-ra. Vannak esetleg tapasztalatok, hogy meddig bírja ez a brazil típus? Ráadásul ők 21-ért tudnak INA-t nekem a brazil volt 18-ban falbav

Persze nem mondtam nekik igent a cserére  wave tehet komolyabb kárt egy ilyen elromlott szabadonfutó a rendszerben?

köszi, molbar

Naplózva

Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #21339 Dátum: 2012.10.30 kedd, 17:08:13 »

Köszi a segítséget!
Kikerült a generátor, bevittem a Kertész utcába. Nagyon profinak tűntek. A csúszógyűrűkből nem sok maradt... Megegyeztünk egy kisgenerálban, csapágyak, kefék, gyűrű tisztítás, próbapad 25e félév garancia. Délre meg is volt.

Azzal ijesztegettek, hogy a vadiúj utángyártott brazil szabadonfutóm 10e km után szét fog robbanni, és javasolják hogy cseréljük INA-ra. Vannak esetleg tapasztalatok, hogy meddig bírja ez a brazil típus? Ráadásul ők 21-ért tudnak INA-t nekem a brazil volt 18-ban falbav

Persze nem mondtam nekik igent a cserére  wave tehet komolyabb kárt egy ilyen elromlott szabadonfutó a rendszerben?

köszi, molbar



Kárt nem tud okozni (hacsaknem szószerint felrobban  vigyor3). Két módon tud elromlani: Az egyik, hogy mindkét irányba szabadon tud futni, ilyenkor csak a töltés fog elmenni. A másik, hogy beáll, és pont úgy fog működni, mint a gyári fix szíjtárcsa.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #21340 Dátum: 2012.10.30 kedd, 19:37:26 »

Tisztelt Fórumtársak!
A generátoromat nekem is Budapesten a Kertész utcában javitották (generálozták). Mondhatom, igen profi munkát végeztek elfogadható áron, rövid idő alatt.(reggel beadtam 13 órára kész volt. A ZEN szabadon futóm nekem közel 70 ezer Km után adta meg magát. Sajnos nálam a tügörgök kopása miatt, mindkét iránybaan szabadonfutóvá vált és emiatt azonnal cserélnem kellett. A hosszabb használat után, ez a meghibásodási forma valószinűsithető(mindkét irányba szabadon fut), a belső kopások miatt. Az, hogy beáll fixre, csak belső törés (görgő görgő kosár) esetén valószinűsithető. Ha valakinek elkezd racsnizni, javaslom a mielőbbi cserét mert a vége töltés kimaradás, és ezt a diesel gépek, nagyon nem szeretik. Mindenkinek kifogástalan generátor üzemet. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21341 Dátum: 2012.10.30 kedd, 19:42:47 »

Tisztelt Fórumtársak!
A generátoromat nekem is Budapesten a Kertész utcában javitották (generálozták). Mondhatom, igen profi munkát végeztek elfogadható áron, rövid idő alatt.(reggel beadtam 13 órára kész volt. A ZEN szabadon futóm nekem közel 70 ezer Km után adta meg magát. Sajnos nálam a tügörgök kopása miatt, mindkét iránybaan szabadonfutóvá vált és emiatt azonnal cserélnem kellett. A hosszabb használat után, ez a meghibásodási forma valószinűsithető(mindkét irányba szabadon fut), a belső kopások miatt. Az, hogy beáll fixre, csak belső törés (görgő görgő kosár) esetén valószinűsithető. Ha valakinek elkezd racsnizni, javaslom a mielőbbi cserét mert a vége töltés kimaradás, és ezt a diesel gépek, nagyon nem szeretik. Mindenkinek kifogástalan generátor üzemet. wave
Tisztelettel László! worship
Honnan fogom észrevenni, hogy mindkét irányba szabadon fut? Kigyullad a töltésjelző? vagy mi?  wow1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #21342 Dátum: 2012.10.30 kedd, 19:45:15 »

Köszi a segítséget!
Kikerült a generátor, bevittem a Kertész utcába. Nagyon profinak tűntek. A csúszógyűrűkből nem sok maradt... Megegyeztünk egy kisgenerálban, csapágyak, kefék, gyűrű tisztítás, próbapad 25e félév garancia. Délre meg is volt.

Azzal ijesztegettek, hogy a vadiúj utángyártott brazil szabadonfutóm 10e km után szét fog robbanni, és javasolják hogy cseréljük INA-ra. Vannak esetleg tapasztalatok, hogy meddig bírja ez a brazil típus? Ráadásul ők 21-ért tudnak INA-t nekem a brazil volt 18-ban falbav

Persze nem mondtam nekik igent a cserére  wave tehet komolyabb kárt egy ilyen elromlott szabadonfutó a rendszerben?

köszi, molbar


eljen  Relhist most nagyon jó japán szabadonfutót árul olcsóbban mint a te brazilod.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #21343 Dátum: 2012.10.30 kedd, 19:48:23 »

Honnan fogom észrevenni, hogy mindkét irányba szabadon fut? Kigyullad a töltésjelző? vagy mi?  wow1

Igen.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #21344 Dátum: 2012.10.30 kedd, 19:49:03 »

Honnan fogom észrevenni, hogy mindkét irányba szabadon fut? Kigyullad a töltésjelző? vagy mi?  wow1
nyilván.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21345 Dátum: 2012.10.30 kedd, 19:50:02 »

Igen.

nyilván.

Akkor jó. worship
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #21346 Dátum: 2012.10.30 kedd, 20:26:08 »

Honnan fogom észrevenni, hogy mindkét irányba szabadon fut? Kigyullad a töltésjelző? vagy mi?  wow1
Kedves Gábor!
Előszőr hallod a racsnizást. Kellemetlen sivitó hang a motor térből a generátor felől. Nagyobb fordulatnál elhalgathat. Majd állandósul, és megszünik a töltés, jelez a töltés jelző lámpa. Ha beáll a futó akkor mindössze annyi van, hogy elő jönnek a régi ismerős szij hangok, mint a fix tárcsánál. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.31 szerda, 06:20:53 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21347 Dátum: 2012.10.30 kedd, 21:04:05 »

Kedves Gábor!
Előszőr hallod a racsnizást. Kellemetlen sivitó hang a motor térből a generátor felől. Nagyobb fordulatnál elhalgathat. Majd állandósul, és meszünik a töltés, jelez a töltés jelző lámpa. Ha beáll a futó akkor mindössze annyi van, hogy elő jönnek a régi ismerős szij hangok, mint a fix tárcsánál. wave
Tisztelettel László! worship
Én azokat a hangokat nem ismerem, és nem is szeretném megismerni. vigyor3

 worship
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #21348 Dátum: 2012.10.31 szerda, 09:34:42 »

üdv!hány db tömítés kell a szívósorhoz ?ki akarom pucolni!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21349 Dátum: 2012.10.31 szerda, 09:37:07 »

üdv!hány db tömítés kell a szívósorhoz ?ki akarom pucolni!

nyóc...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 420 421 422 423 424 425 426 [427] 428 429 430 431 432 433 434 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.