Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 04:23:12
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
420
421
422
423
424
425
426
[
427
]
428
429
430
431
432
433
434
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14685104 alkalommal)
0 Felhasználó és 45 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21300 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 15:42:12 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.10.29 hétfő, 15:30:46
Ma azt mondták a kocsimra hogy a kinyomó+kuplungszerkezet+tárcsa ~30eFt+munkadíj!
Ez feltűnően olcsó, nem?
A kettőstömegű lendkerék a drága, ha cserélni kell. Hogy ezek így mennyire olcsók, azt nem tudom, de akár még igaz is lehet.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21301 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 15:46:57 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.29 hétfő, 15:42:12
A kettőstömegű lendkerék a drága, ha cserélni kell. Hogy ezek így mennyire olcsók, azt nem tudom, de akár még igaz is lehet.
AndyA
Az meg még annyira nem csattog! Amúgy a cromax-os árakat nézve gondoltam hogy ez túl olcsó...Nem bánom csak majd el kell kérjem a kiszerelt alkatrészeket, bár egy barát nem ver át olyan sűrűn mint egy sima szerelő
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21302 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 15:48:29 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.10.29 hétfő, 15:30:46
Ma azt mondták a kocsimra hogy a kinyomó+kuplungszerkezet+tárcsa ~30eFt+munkadíj!
Ez feltűnően olcsó, nem?
Szerintem inkább reális. De szerintem akkor dobd ki a lendkereket is. Mond a faternak, ezt így kell
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21303 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 16:28:23 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.10.29 hétfő, 15:48:29
Szerintem inkább reális. De szerintem akkor dobd ki a lendkereket is. Mond a faternak, ezt így kell
Hát ha Ti mondjátok én elhiszem meg amúgy az ár jó csak akkor nekem volt fura! Fater hiszi ha látja, de nemfogja úgyhogy nem hiszi
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TomyMondeo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21304 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 19:17:31 »
Nekem az autómon most lesz "NAGYOBBACSKA" szervíz! Úgy kezdődött, hogy elkezdett valami kopogni benne, ráfogtam, hogy kinyomócsapágy. Járkáltam vele még egy keveset, elkezdett villogni az izzítás lámpája. Elvittem a szervízbe kicserélték a vezérműtengely jeladót, probléma megoldódott. Majd kis idő múlva újra villogni kezdett, ellőzésnél általában megtorpant, villogott újra a lámpa nagyobb gázadásra meg is állt útközben. Majd jött a motoros időszak, fél évre letettem az autót. Vettem bele komplett kuplung készletet, amiben minden benne volt. Beindítottam így egy félév múlva, úgy füstölt mint egy szakadt IFA! Elvittem a szerelőmhöz. azt mondta vezérműtengely jeladó, mondtam neki, hogy most lett nemrég cserélve, azt mondta, hogy megnézi! Megtalálta az okát, 4-es henger hajtókar csere lett belőle, 1mm-t zsugorodott, ugyebár a csúcsokat fel kell újítani + komplett kuplung, hengerfej tömítés stb amire szükségem lett! Összeszámolva nem is olyan olcsó a teljes javítás, de nem nézhetek rá hogy ott álljon az udvaron. ahhoz képest hogy 10. éves ahhoz képest sztem nem olyan olcsó az alkatrész! Hát így jártam a drága kis MONDEOmmal!
Csak azért idegesít, mert most szerettem volna kicsit fullosítani kivűl belűl, de ez csak jövőre lesz esedékes!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.29 hétfő, 19:21:47 írta TomyMondeo
»
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21305 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 19:30:38 »
Idézetet írta: TomyMondeo - 2012.10.29 hétfő, 19:17:31
Megtalálta az okát, 4-es henger hajtókar csere lett belőle, 1mm-t zsugorodott, ugyebár a csúcsokat fel kell újítani + komplett kuplung, hengerfej tömítés stb amire szükségem lett!
Mi lett a hajtókarral?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21306 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 19:31:08 »
Idézetet írta: TomyMondeo - 2012.10.29 hétfő, 19:17:31
Nekem az autómon most lesz "NAGYOBBACSKA" szervíz! Úgy kezdődött, hogy elkezdett valami kopogni benne, ráfogtam, hogy kinyomócsapágy. Járkáltam vele még egy keveset, elkezdett villogni az izzítás lámpája. Elvittem a szervízbe kicserélték a vezérműtengely jeladót, probléma megoldódott. Majd kis idő múlva újra villogni kezdett, ellőzésnél általában megtorpant, villogott újra a lámpa nagyobb gázadásra meg is állt útközben. Majd jött a motoros időszak, fél évre letettem az autót. Vettem bele komplett kuplung készletet, amiben minden benne volt. Beindítottam így egy félév múlva, úgy füstölt mint egy szakadt IFA! Elvittem a szerelőmhöz. azt mondta vezérműtengely jeladó, mondtam neki, hogy most lett nemrég cserélve, azt mondta, hogy megnézi! Megtalálta az okát, 4-es henger hajtókar csere lett belőle, 1mm-t zsugorodott, ugyebár a csúcsokat fel kell újítani + komplett kuplung, hengerfej tömítés stb amire szükségem lett! Összeszámolva nem is olyan olcsó a teljes javítás, de nem nézhetek rá hogy ott álljon az udvaron. ahhoz képest hogy 10. éves ahhoz képest sztem nem olyan olcsó az alkatrész! Hát így jártam a drága kis MONDEOmmal!
Csak azért idegesít, mert most szerettem volna kicsit fullosítani kivűl belűl, de ez csak jövőre lesz esedékes!
Nem kuplungot, hanem porlasztókat kellet volna cserélni..a hajtókar csak az összenyomhatatlan (víz, gázolaj) zsugorodik, de azt még nem is soroltad ide..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21307 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 19:31:28 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.29 hétfő, 19:30:38
Mi lett a hajtókarral?
és hogyan mérték ki azt az 1 mm-t?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21308 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 19:34:00 »
Idézetet írta: alf - 2012.10.29 hétfő, 19:31:28
és hogyan mérték ki azt az 1 mm-t?
Ez bennem is felmerült... Ervin kérdi, hogy miért nem cserélt csúcsot. Ha jól látom, fel lett újítva.
Szerintem a srác nem jól mondta el a történteket. Vagy izééé... a hűbervájsznit is cserélték nála. A 4-es hengernél.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21309 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 19:34:58 »
Idézetet írta: alf - 2012.10.29 hétfő, 19:31:28
és hogyan mérték ki azt az 1 mm-t?
pcs ki és felső holtpont mérés...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21310 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 19:36:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.10.29 hétfő, 19:34:58
pcs ki és felső holtpont mérés...
és ha adugattyú tetején van egy kis koksz felégve,akkor a 4 hengerben 4 félét mérnek!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21311 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 19:39:00 »
Az 1 mm hány fokot jelent? Kb semmit. A befecskendezést tudja ide-oda mozgatni a kopogásszenzor jele alapján. Vagyis, ezt a hibát simán ki tudja korrigálni.
Hűbervájszni lesz az... azt cserélték a 4-es hengernél.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21312 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 19:41:48 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.29 hétfő, 19:39:00
Az 1 mm hány fokot jelent? Kb semmit. A befecskendezést tudja ide-oda mozgatni a kopogásszenzor jele alapján. Vagyis, ezt a hibát simán ki tudja korrigálni.
Hűbervájszni lesz az... azt cserélték a 4-es hengernél.
igen.gyanús,hogy csőbehúzták,de ha kicserélték tényleg,akkor csak 1 kicsit....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21313 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 19:46:15 »
Idézetet írta: alf - 2012.10.29 hétfő, 19:41:48
igen.gyanús,hogy csőbehúzták,de ha kicserélték tényleg,akkor csak 1 kicsit....
Nem értem, miért kicsit. Kicseélnek valamit, amit nem kell. Nekem miért jobb, ha tényleg kicserélték? Ha a hajjtókar jó volt, jobb lesz az új? Nem.
Az igaz, hogy így kevesebbet tudott a szerelő zsebbe tenni, de engem ez valójában nem vigasztal.
Már, ha a hűbervájsznis elméletünk igaz.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21314 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 19:47:44 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.29 hétfő, 19:46:15
Nem értem, miért kicsit. Kicseélnek valamit, amit nem kell. Nekem miért jobb, ha tényleg kicserélték? Ha a hajjtókar jó volt, jobb lesz az új? Nem.
Az igaz, hogy így kevesebbet tudott a szerelő zsebbe tenni, de engem ez valójában nem vigasztal.
Már, ha a hűbervájsznis elméletünk igaz.
ha igaz az elméletünk,akkor nem cseréltek dugattyút egyáltalán.A többi irónia.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21315 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 19:48:20 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.29 hétfő, 19:39:00
Az 1 mm hány fokot jelent? Kb semmit. A befecskendezést tudja ide-oda mozgatni a kopogásszenzor jele alapján. Vagyis, ezt a hibát simán ki tudja korrigálni.
Hűbervájszni lesz az... azt cserélték a 4-es hengernél.
Figyu, az 1mm tényleg sok..nem kopogással foglalkoznak ilyenkor, hanem kompresszióval, annyival kevésbé jár fel a dugó és nem sűrít eléggé...drasztikusan csökken a kompresszió és nem gyújt, ennyi.
Az első hibánál porlasztós volt nem cmp-s aztán ez lett a vége.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21316 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 19:50:45 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.10.29 hétfő, 19:48:20
Figyu, az 1mm tényleg sok..nem kopogással foglalkoznak ilyenkor, hanem kompresszióval, annyival kevésbé jár fel a dugó és nem sűrít eléggé...drasztikusan csökken a kompresszió és nem gyújt, ennyi.
Az első hibánál porlasztós volt nem cmp-s aztán ez lett a vége.
Ja, jogos... tényleg csökken a kompresszió. Ezt nem igazán lehet korrigálni.
A kopogás a tdci-nél nem a kopogásos égést takarja, hanem hogy mikor kell befecskendezni. A csúcs nyitása is időbe telik, és nem egyformán.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TomyMondeo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21317 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 19:51:40 »
A kuplung is *** volt az biztos csattogott a kinyomó is!
Naplózva
TomyMondeo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21318 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 19:53:37 »
Én is azt gondolom amit Ervin!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21319 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 19:57:34 »
Idézetet írta: TomyMondeo - 2012.10.29 hétfő, 19:53:37
Én is azt gondolom amit Ervin!
én elhiszem,hogy így volt.Nem is bántásként mondtam,hogy lehet,hogy átvertek.Ha zsugorodott a hajtókar,és csak az egyik,az biztos,hogy a csúcs miatt volt.Sok anyagot tolt be,nem égett el a gázolaj,azt összenyomni nem tudta,és a hajtókar zömült.Eddig ok.
És csúcsot cseréltek azóta?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TomyMondeo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21320 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 19:59:43 »
Ez az esemény éppen még folyamatban van! Pénteken viszem a csúcsokat felújítani, utánna összepakolják a verdát, remélem ezek után hasonló lesz mint anno mármint úgy fog működni!
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21321 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 20:00:15 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2012.10.28 vasárnap, 17:45:25
Engem innen már ki sem lehetne hajítani.
ezt mondtad már egy amin-nak is
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21322 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 20:01:58 »
Idézetet írta: coboy - 2012.10.29 hétfő, 20:00:15
ezt mondtad már egy amin-nak is
Mit tetszik...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21323 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 20:02:35 »
Idézetet írta: TomyMondeo - 2012.10.29 hétfő, 19:59:43
Ez az esemény éppen még folyamatban van! Pénteken viszem a csúcsokat felújítani, utánna összepakolják a verdát, remélem ezek után hasonló lesz mint anno!
Gázolajszűrőt peremezzétek szét, ha sok a vasreszelék, érdemes elgondolkodni annak a felújításán is...tudom hogy több, de újra porlasztózni még több.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TomyMondeo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21324 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 20:10:11 »
A porlasztóra ha csak elektronikai baja vagy mi van azt mondták 30rugó/db, ha csúcsot cserélnek az 50-55rugó/db
de köszönöm a tippet! Az az igazság, hogy ehhez a részéhez (porlasztó) nem nagyon értek!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.29 hétfő, 20:15:42 írta TomyMondeo
»
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21325 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 20:13:06 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.29 hétfő, 20:01:58
Mit tetszik...?
AndyA
semmi-semmi
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21326 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 21:17:00 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.29 hétfő, 19:39:00
Az 1 mm hány fokot jelent? Kb semmit. A befecskendezést tudja ide-oda mozgatni a kopogásszenzor jele alapján. Vagyis, ezt a hibát simán ki tudja korrigálni.
Hűbervájszni lesz az... azt cserélték a 4-es hengernél.
na akkor most menj ki és fotózd le a kopogásérzékelőt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21327 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 22:35:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.10.29 hétfő, 21:17:00
na akkor most menj ki és fotózd le a kopogásérzékelőt
Mi a fenének?
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=knock+sensor+mondeo+tdci
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21328 Dátum:
2012.10.30 kedd, 11:19:21 »
Idézetet írta: .macika. - 2012.10.28 vasárnap, 23:16:31
Helló!
Ugye emlékeztek még rám és a bohóckodó mondeomra
Nos,sikerült kitalálni mi volt a baj,ami a béna kecskeméti fordosoknak nem ment...
(emlékeztetőül)---> A tünetek:Nem indult csak ha kedve volt + be be villant az izzításjelző lámpa. Semmilyen spéci gyári kütyü nem mutatott rá konkrétan a bajra,csak annyit jelzett h valahol a motorvezérlő egységben van baj.Utolsó mentsvárként elvittük egy közeli villamosságishoz aki megnézett rajta pár drótot,biztosítékot,de semmi.Ekkor jött neki az ötlet,h valmait iktassunk ki (ne kérdezzétek lövésem sincs h mit) de megtörtént áthidalták egy dróttal ,tehát direktre kötöttek ott valamit,és láss csodát a kocsi pöccre indult.Ezt eljátszva 56x egymás után is tökéletesen működött... öröm,boldogság,vééégre jó a gép
Eljött a másnap reggel,nagy reményekkel teli indítanám a kocsit,sehol semmi :S megint kezdte a hülyeséget,nem indult + izzítószál villog
egy világ omlott össze bennem
Na de most már tényleg nem hagyott nyugodni a dolog,egyik autószerelő haver fogta és egyenként átvizsgálta a biztosítékokat,reléket h hátha valamelyik nem ad jelet.És bakker igaza lett...
Ne kérdezzétek melyik mert nem tudom,de az amelyik (gondolom én) adja a jelet h induljon a kocsi nem nagyon jeleskedett
4 tök egyforma olyan relé van az autóban u h józan paraszti ésszel gondolkodva fogta a dudáét és át tette a rossz helyére,a rosszat meg a duda reléjének a helyére.És képzeljétek a kocsi tökéletesen mükszik azóta,a hangja is jobb lett és nem is füstöl annyira jaaa és a lényeg, mintha kevesebbet fogyasztana!!!
Nos röviden ennyi,rem ha esetleg valaki hasonló problémával szembesül talán hasznára lesz az én kalandom és nem kell parkolópályára tegye a kocsiját.
Főrelé hiba. Az indításgátló ezen keresztül engedélyezi az üzemanyagpumpa áramellátását. Igazán kitalálhatták volna a fordosok is, van a főrelének hibakeresési eljárása...
Grat, hogy jó lett.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21329 Dátum:
2012.10.30 kedd, 12:55:41 »
Sziasztok!
Intercoolerből folyik az olaj (nem az enyém, egy ismerősé). Szerviz elsőre gyűrű törést mond vagy a turbónál átszakadt valamilyen membrán. Szerintetek? Lehetnek ezek? Vagy ha nem, akkor mi? Turbócső repedés kizárva, annál nagyobb mennyiség az olaj ami folyik.
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21330 Dátum:
2012.10.30 kedd, 13:15:24 »
Idézetet írta: Shad - 2012.10.30 kedd, 12:55:41
Sziasztok!
Intercoolerből folyik az olaj (nem az enyém, egy ismerősé). Szerviz elsőre gyűrű törést mond vagy a turbónál átszakadt valamilyen membrán. Szerintetek? Lehetnek ezek? Vagy ha nem, akkor mi? Turbócső repedés kizárva, annál nagyobb mennyiség az olaj ami folyik.
Még egy kérdés. Lehet egyáltalán az intercoolerban annyi olaj, hogyha kilyukad, akkor kifolyjon?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21331 Dátum:
2012.10.30 kedd, 13:20:10 »
Idézetet írta: Shad - 2012.10.30 kedd, 13:15:24
Még egy kérdés. Lehet egyáltalán az intercoolerban annyi olaj, hogyha kilyukad, akkor kifolyjon?
Ha a turbó tömítése kuka, akkor rendesen fel tudja tölteni.
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21332 Dátum:
2012.10.30 kedd, 13:31:30 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.30 kedd, 13:20:10
Ha a turbó tömítése kuka, akkor rendesen fel tudja tölteni.
Az a furcsa, hogy néhány hete (hónapj?) lett beletéve egy felújított turbó.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21333 Dátum:
2012.10.30 kedd, 13:36:35 »
Idézetet írta: Shad - 2012.10.30 kedd, 13:31:30
Az a furcsa, hogy néhány hete (hónapj?) lett beletéve egy felújított turbó.
Ajajj.....
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21334 Dátum:
2012.10.30 kedd, 13:42:58 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.10.30 kedd, 13:36:35
Ajajj.....
Magyarán elbaszhattak valamit a felújított turbóval?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21335 Dátum:
2012.10.30 kedd, 13:44:49 »
Idézetet írta: Shad - 2012.10.30 kedd, 13:42:58
Magyarán elbaszhattak valamit a felújított turbóval?
Ja. De az is lehet, hogy a régi töltötte fel, aztán az most folyik ki.
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21336 Dátum:
2012.10.30 kedd, 14:06:13 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.30 kedd, 13:44:49
Ja. De az is lehet, hogy a régi töltötte fel, aztán az most folyik ki.
Erőtlen is az autó, szóval szerintem ezt ki lehet zárni. Valami biztos elszállt most benne.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21337 Dátum:
2012.10.30 kedd, 14:08:26 »
Idézetet írta: Shad - 2012.10.30 kedd, 14:06:13
Erőtlen is az autó, szóval szerintem ezt ki lehet zárni. Valami biztos elszállt most benne.
Akkor bejön a képbe a gyűrűtörés, lehet, hogy a PCV rendszeren keresztül fújja be az olajat a turbórendszerbe.
Naplózva
molbar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: Töltés eltűnt
«
Új hozzászólás #21338 Dátum:
2012.10.30 kedd, 16:55:22 »
Idézetet írta: alf - 2012.10.28 vasárnap, 20:11:48
fesszabot sehogy.veszel 1 újat,és az jó.de a diódahidat kilehet mérni.meg a tekercselést is.
Sakos most hirdet egy szíjlazítót!
http://mondeo.hu/index.php?topic=10760.msg711044#msg711044
Köszi a segítséget!
Kikerült a generátor, bevittem a Kertész utcába. Nagyon profinak tűntek. A csúszógyűrűkből nem sok maradt... Megegyeztünk egy kisgenerálban, csapágyak, kefék, gyűrű tisztítás, próbapad 25e félév garancia. Délre meg is volt.
Azzal ijesztegettek, hogy a vadiúj utángyártott brazil szabadonfutóm 10e km után szét fog robbanni, és javasolják hogy cseréljük INA-ra. Vannak esetleg tapasztalatok, hogy meddig bírja ez a brazil típus? Ráadásul ők 21-ért tudnak INA-t nekem a brazil volt 18-ban
Persze nem mondtam nekik igent a cserére
tehet komolyabb kárt egy ilyen elromlott szabadonfutó a rendszerben?
köszi, molbar
Naplózva
Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Töltés eltűnt
«
Új hozzászólás #21339 Dátum:
2012.10.30 kedd, 17:08:13 »
Idézetet írta: molbar - 2012.10.30 kedd, 16:55:22
Köszi a segítséget!
Kikerült a generátor, bevittem a Kertész utcába. Nagyon profinak tűntek. A csúszógyűrűkből nem sok maradt... Megegyeztünk egy kisgenerálban, csapágyak, kefék, gyűrű tisztítás, próbapad 25e félév garancia. Délre meg is volt.
Azzal ijesztegettek, hogy a vadiúj utángyártott brazil szabadonfutóm 10e km után szét fog robbanni, és javasolják hogy cseréljük INA-ra. Vannak esetleg tapasztalatok, hogy meddig bírja ez a brazil típus? Ráadásul ők 21-ért tudnak INA-t nekem a brazil volt 18-ban
Persze nem mondtam nekik igent a cserére
tehet komolyabb kárt egy ilyen elromlott szabadonfutó a rendszerben?
köszi, molbar
Kárt nem tud okozni (hacsaknem szószerint felrobban
). Két módon tud elromlani: Az egyik, hogy mindkét irányba szabadon tud futni, ilyenkor csak a töltés fog elmenni. A másik, hogy beáll, és pont úgy fog működni, mint a gyári fix szíjtárcsa.
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21340 Dátum:
2012.10.30 kedd, 19:37:26 »
Tisztelt Fórumtársak!
A generátoromat nekem is Budapesten a Kertész utcában javitották (generálozták). Mondhatom, igen profi munkát végeztek elfogadható áron, rövid idő alatt.(reggel beadtam 13 órára kész volt. A ZEN szabadon futóm nekem közel 70 ezer Km után adta meg magát. Sajnos nálam a tügörgök kopása miatt, mindkét iránybaan szabadonfutóvá vált és emiatt azonnal cserélnem kellett. A hosszabb használat után, ez a meghibásodási forma valószinűsithető(mindkét irányba szabadon fut), a belső kopások miatt. Az, hogy beáll fixre, csak belső törés (görgő görgő kosár) esetén valószinűsithető. Ha valakinek elkezd racsnizni, javaslom a mielőbbi cserét mert a vége töltés kimaradás, és ezt a diesel gépek, nagyon nem szeretik. Mindenkinek kifogástalan generátor üzemet.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21341 Dátum:
2012.10.30 kedd, 19:42:47 »
Idézetet írta: László - 2012.10.30 kedd, 19:37:26
Tisztelt Fórumtársak!
A generátoromat nekem is Budapesten a Kertész utcában javitották (generálozták). Mondhatom, igen profi munkát végeztek elfogadható áron, rövid idő alatt.(reggel beadtam 13 órára kész volt. A ZEN szabadon futóm nekem közel 70 ezer Km után adta meg magát. Sajnos nálam a tügörgök kopása miatt, mindkét iránybaan szabadonfutóvá vált és emiatt azonnal cserélnem kellett. A hosszabb használat után, ez a meghibásodási forma valószinűsithető(mindkét irányba szabadon fut), a belső kopások miatt. Az, hogy beáll fixre, csak belső törés (görgő görgő kosár) esetén valószinűsithető. Ha valakinek elkezd racsnizni, javaslom a mielőbbi cserét mert a vége töltés kimaradás, és ezt a diesel gépek, nagyon nem szeretik. Mindenkinek kifogástalan generátor üzemet.
Tisztelettel László!
Honnan fogom észrevenni, hogy mindkét irányba szabadon fut? Kigyullad a töltésjelző? vagy mi?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: Töltés eltűnt
«
Új hozzászólás #21342 Dátum:
2012.10.30 kedd, 19:45:15 »
Idézetet írta: molbar - 2012.10.30 kedd, 16:55:22
Köszi a segítséget!
Kikerült a generátor, bevittem a Kertész utcába. Nagyon profinak tűntek. A csúszógyűrűkből nem sok maradt... Megegyeztünk egy kisgenerálban, csapágyak, kefék, gyűrű tisztítás, próbapad 25e félév garancia. Délre meg is volt.
Azzal ijesztegettek, hogy a vadiúj utángyártott brazil szabadonfutóm 10e km után szét fog robbanni, és javasolják hogy cseréljük INA-ra. Vannak esetleg tapasztalatok, hogy meddig bírja ez a brazil típus? Ráadásul ők 21-ért tudnak INA-t nekem a brazil volt 18-ban
Persze nem mondtam nekik igent a cserére
tehet komolyabb kárt egy ilyen elromlott szabadonfutó a rendszerben?
köszi, molbar
Relhist most nagyon jó japán szabadonfutót árul olcsóbban mint a te brazilod.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21343 Dátum:
2012.10.30 kedd, 19:48:23 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.10.30 kedd, 19:42:47
Honnan fogom észrevenni, hogy mindkét irányba szabadon fut? Kigyullad a töltésjelző? vagy mi?
Igen.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21344 Dátum:
2012.10.30 kedd, 19:49:03 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.10.30 kedd, 19:42:47
Honnan fogom észrevenni, hogy mindkét irányba szabadon fut? Kigyullad a töltésjelző? vagy mi?
nyilván.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21345 Dátum:
2012.10.30 kedd, 19:50:02 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.30 kedd, 19:48:23
Igen.
Idézetet írta: alf - 2012.10.30 kedd, 19:49:03
nyilván.
Akkor jó.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21346 Dátum:
2012.10.30 kedd, 20:26:08 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.10.30 kedd, 19:42:47
Honnan fogom észrevenni, hogy mindkét irányba szabadon fut? Kigyullad a töltésjelző? vagy mi?
Kedves Gábor!
Előszőr hallod a racsnizást. Kellemetlen sivitó hang a motor térből a generátor felől. Nagyobb fordulatnál elhalgathat. Majd állandósul, és megszünik a töltés, jelez a töltés jelző lámpa. Ha beáll a futó akkor mindössze annyi van, hogy elő jönnek a régi ismerős szij hangok, mint a fix tárcsánál.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.31 szerda, 06:20:53 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21347 Dátum:
2012.10.30 kedd, 21:04:05 »
Idézetet írta: László - 2012.10.30 kedd, 20:26:08
Kedves Gábor!
Előszőr hallod a racsnizást. Kellemetlen sivitó hang a motor térből a generátor felől. Nagyobb fordulatnál elhalgathat. Majd állandósul, és meszünik a töltés, jelez a töltés jelző lámpa. Ha beáll a futó akkor mindössze annyi van, hogy elő jönnek a r
égi ismerős szij hangok
, mint a fix tárcsánál.
Tisztelettel László!
Én azokat a hangokat nem ismerem, és nem is szeretném megismerni.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21348 Dátum:
2012.10.31 szerda, 09:34:42 »
üdv!hány db tömítés kell a szívósorhoz ?ki akarom pucolni!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21349 Dátum:
2012.10.31 szerda, 09:37:07 »
Idézetet írta: madar89 - 2012.10.31 szerda, 09:34:42
üdv!hány db tömítés kell a szívósorhoz ?ki akarom pucolni!
nyóc...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak:
1
...
420
421
422
423
424
425
426
[
427
]
428
429
430
431
432
433
434
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ