Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 10:21:43
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
422
423
424
425
426
427
428
[
429
]
430
431
432
433
434
435
436
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14644768 alkalommal)
0 Felhasználó és 108 vendég van a témában
molbar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: Nem melegszik
«
Új hozzászólás #21400 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 20:07:08 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.01 csütörtök, 20:02:31
és a vízpumpában?Ott is kell!
Hmm erről nem tudtam, Vízpumpában termo? mindjárt felcsapom a Hayest...
Ahhoz honnan férek hozzá? Nagyon melós?
Naplózva
Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Nem melegszik
«
Új hozzászólás #21401 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 20:24:02 »
Idézetet írta: molbar - 2012.11.01 csütörtök, 20:07:08
Hmm erről nem tudtam, Vízpumpában termo? mindjárt felcsapom a Hayest...
Ahhoz honnan férek hozzá? Nagyon melós?
Főköri, ha így jobban teccik.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Nem melegszik
«
Új hozzászólás #21402 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 20:25:09 »
Idézetet írta: Angel - 2012.11.01 csütörtök, 20:24:02
Főköri, ha így jobban teccik.
olajköri!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Nem melegszik
«
Új hozzászólás #21403 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 20:27:08 »
Idézetet írta: molbar - 2012.11.01 csütörtök, 20:07:08
Hmm erről nem tudtam, Vízpumpában termo? mindjárt felcsapom a Hayest...
Ahhoz honnan férek hozzá? Nagyon melós?
hajrá!
érdemes leszedni a szívósort,és alatta van a vízpumpa oldalában.Olajköri termo.1db 8as kulccsal cserélhető.Na meg a bilincs ami a csövet rögzíti rá.
Nőgyógyász kezekkel talán nem kell leszedni a szívósort,de úgy balesetveszélyes.Beszörul a kezed,és tuti,hogy a plazúr is ott marad.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21404 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 20:28:50 »
Idézetet írta: Zsola - 2012.11.01 csütörtök, 19:48:14
Én sokat vagyok Pesten vagyis reptéren mert ott dolgozok!
Melyik parkolóban parkolsz? Holnap esetleg meg tudom nézni neked, mert holnap én is dolgozom (12:00-ig).
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.02 péntek, 08:24:35 írta Styleair
»
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21405 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 20:30:29 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.11.01 csütörtök, 20:28:50
Melyik parkolóban parkolsz? Holnap esetleg meg tudom nézni neked, mert holnap én is dolgozom.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
molbar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: Nem melegszik
«
Új hozzászólás #21406 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 20:43:42 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.01 csütörtök, 20:27:08
hajrá!
érdemes leszedni a szívósort,és alatta van a vízpumpa oldalában.Olajköri termo.1db 8as kulccsal cserélhető.Na meg a bilincs ami a csövet rögzíti rá.
Nőgyógyász kezekkel talán nem kell leszedni a szívósort,de úgy balesetveszélyes.Beszörul a kezed,és tuti,hogy a plazúr is ott marad.
Sajna a kezem inkább a péké mint a nőgyógyászé...
Ez az?
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2012_11_1_3np1s6e7ua.jpg
Tud esetleg valaki cikkszámot, és hogy milyet érdemes venni?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.01 csütörtök, 20:47:00 írta molbar
»
Naplózva
Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Nem melegszik
«
Új hozzászólás #21407 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 20:45:33 »
Idézetet írta: molbar - 2012.11.01 csütörtök, 20:43:42
Sajna a kezem inkább a péké mint a nőgyógyászé...
Ez az?
Tud esetleg valaki cikkszámot, és hogy milyet érdemes venni?
úgy van!
csak 1 féle létezik,és csak gyáriban.
https://cromax.hu/110000000-motor/111530000-kenesi-rendszer-es-alkatreszei/111530523-olajhuto-alkatreszei/10094-termosztat-olajhutohoz-ford-mondeo-2000-2007-diesel
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.01 csütörtök, 20:48:43 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
molbar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: Nem melegszik
«
Új hozzászólás #21408 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 20:54:08 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.01 csütörtök, 20:45:33
úgy van!
csak 1 féle létezik,és csak gyáriban.
https://cromax.hu/110000000-motor/111530000-kenesi-rendszer-es-alkatreszei/111530523-olajhuto-alkatreszei/10094-termosztat-olajhutohoz-ford-mondeo-2000-2007-diesel
Köszönet!
Jövő héten nekilátok!
Naplózva
Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Nem melegszik
«
Új hozzászólás #21409 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 20:54:40 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.01 csütörtök, 20:25:09
olajköri!
Ja... s tényleg. Szerintem ez szokott tönkremenni inkább.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21410 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 21:08:46 »
Idézetet írta: Zsola - 2012.11.01 csütörtök, 19:48:14
Vácon igen! Egy ilyen hibaolvasás mennyi idő egyébként? Mikor érsz rá általában? Én sokat vagyok Pesten vagyis reptéren mert ott dolgozok!
ha átjössz vele a xii-be, tudok neked ford spec cuccal segíteni.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21411 Dátum:
2012.11.02 péntek, 14:35:49 »
Idézetet írta: balko - 2012.11.01 csütörtök, 18:25:08
Ha az aksisarut leveszi 30percre az nem segit?
?
de segit gyakorolni az újra programozást.pl. automata ablakfelhúzás
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21412 Dátum:
2012.11.02 péntek, 15:27:47 »
Sziasztok!
Ezzel az adatokkal választott olaj jó az autónkba???
Gulf Formula FE 5W-30
Specifikáció:
Megfelelt: ACEA A1/B1, Ford M2C913-A/Ford M2C913-B
Specifications:
Meets: ACEA A1/B1, Ford M2C913-A/Ford M2C913-B
Properties: Test Methods: Typical Values:
SAE Viscosity Grade SAE J300 5W-30
Density @ 15°C ASTM D4052 861 kg/m 3
Kinematic Viscosity @ 40°C ASTM D445 63.5 mm2/s (cSt)
Kinematic Viscosity @ 100°C ASTM D445 10.8 mm2/s (cSt)
Viscosity Cold-Cranking Simulator @ -3 0°C ASTM D5293 5100 mPa.s (cP)
Viscosity Index ASTM D2270 162
Flash Point (COC) ASTM D92 220°C
Pour Point ASTM D97 -42°C
Total Base Number ASTM D2896 10.1 mgKOH/g
Sulphated Ash ASTM D874 1.22 wt %
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21413 Dátum:
2012.11.02 péntek, 15:35:20 »
Idézetet írta: balko - 2012.11.02 péntek, 15:27:47
Sziasztok!
Ezzel az adatokkal választott olaj jó az autónkba???
Gulf Formula FE 5W-30
Specifikáció:
Megfelelt: ACEA A1/B1, Ford M2C913-A/Ford M2C913-B
Specifications:
Meets: ACEA A1/B1, Ford M2C913-A/Ford M2C913-B
Properties: Test Methods: Typical Values:
SAE Viscosity Grade SAE J300 5W-30
Density @ 15°C ASTM D4052 861 kg/m 3
Kinematic Viscosity @ 40°C ASTM D445 63.5 mm2/s (cSt)
Kinematic Viscosity @ 100°C ASTM D445 10.8 mm2/s (cSt)
Viscosity Cold-Cranking Simulator @ -3 0°C ASTM D5293 5100 mPa.s (cP)
Viscosity Index ASTM D2270 162
Flash Point (COC) ASTM D92 220°C
Pour Point ASTM D97 -42°C
Total Base Number ASTM D2896 10.1 mgKOH/g
Sulphated Ash ASTM D874 1.22 wt %
bizony,de már ennyi is elég lett volna:
Gulf Formula FE 5W-30
Specifikáció:
Megfelelt: ACEA A1/B1, Ford M2C913-A/Ford M2C913-B
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21414 Dátum:
2012.11.02 péntek, 15:37:42 »
bizony,de már ennyi is elég lett volna:
Gulf Formula FE 5W-30
Specifikáció:
Megfelelt: ACEA A1/B1, Ford M2C913-A/Ford M2C913-B
[/quote]
Oké,köszönöm Alf:taps:
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Zsola
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21415 Dátum:
2012.11.02 péntek, 16:13:05 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.11.01 csütörtök, 20:28:50
Melyik parkolóban parkolsz? Holnap esetleg meg tudom nézni neked, mert holnap én is dolgozom (12:00-ig).
Szia!
Most olvastam csak a forumot ... Most értem csak haza úgyhogy a mai bukta de köszi! Holnap azaz szombaton meddig vagy, mert én 10:25kor leszállok és végeztem én is!?
Naplózva
Zsola
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21416 Dátum:
2012.11.02 péntek, 16:14:53 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.01 csütörtök, 19:50:39
nemtöbb 15 percnél,de egy kis beszélgetéssel elmegy fél óra is.
Most itthon vagyok,csak 7főn megyek dolgozni.Az m0-ás déli dunahídtól lakom 5percre.Ha elszánod magad,privátban küldöm az elérhetőségeimet.
Természetesen karitatív!
Igen! Kérném szépen az elérhetőséget!
Én holnap végzek 11kor, vasárnap, hétfőn szabad vagyok!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21417 Dátum:
2012.11.02 péntek, 16:28:49 »
Idézetet írta: Zsola - 2012.11.02 péntek, 16:14:53
Igen! Kérném szépen az elérhetőséget!
Én holnap végzek 11kor, vasárnap, hétfőn szabad vagyok!
Akkor gyere vasárnap dél előtt kb 10-11órakor.Pü megy az elérhetőségeimmel!
De ha szombaton tudsz találkozni Styleair-al,akkor hívjatok fel,hogy ne várjalak vasárnap!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.02 péntek, 17:28:08 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21418 Dátum:
2012.11.02 péntek, 17:26:38 »
Idézetet írta: Zsola - 2012.11.02 péntek, 16:13:05
Szia!
Most olvastam csak a forumot ... Most értem csak haza úgyhogy a mai bukta de köszi! Holnap azaz szombaton meddig vagy, mert én 10:25kor leszállok és végeztem én is!?
Szombaton 12:00-ig vagyok.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21419 Dátum:
2012.11.02 péntek, 22:07:08 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.02 péntek, 16:28:49
Akkor gyere vasárnap dél előtt kb 10-11órakor.Pü megy az elérhetőségeimmel!
De ha szombaton tudsz találkozni Styleair-al,akkor hívjatok fel,hogy ne várjalak vasárnap!
Szia!
Egy gyors kérdés, szerinted mennyire komplikált kicserélni a termosztátokat? Úgy néz ki a szerelőm behavazott, és lehet nekiállnék egyedül (szerencsére szabadságon vagyok így nem sokat megyek), de ha bonyi nagyon, akkor keresek vmi szakit itt a környéken.
Köszi a választ előre is
üdv
Naplózva
szgabi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21420 Dátum:
2012.11.02 péntek, 23:16:12 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.10.31 szerda, 23:49:17
Jobban jársz, ha veszel hőálló szilikonos pasztát, leveszed a szívósort, féktisztító sprayvel letisztítod az egész szívósort + tömítéseket + hengerfejet szívótorkostól,majd pasztával bekened először a tömítések egyik felét, kb 20 perc múlva a másik felét, aztán mehet vissza. Hidd el, porszáraz lesz a géped utána. Paszta 1.000 ft, spray 650 ft, ha veszel Brigéciolt (csak a szívósorra használd, a tömítéseket csak féktisztítóval lehet tisztítani!!!) 800 ft. Ennél olcsóbb és jobb megoldás nincs.
Sziasztok! Ez a szilikonos paszta érdekelne.Mi a neve?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21421 Dátum:
2012.11.03 szombat, 08:20:35 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.11.02 péntek, 22:07:08
Szia!
Egy gyors kérdés, szerinted mennyire komplikált kicserélni a termosztátokat? Úgy néz ki a szerelőm behavazott, és lehet nekiállnék egyedül (szerencsére szabadságon vagyok így nem sokat megyek), de ha bonyi nagyon, akkor keresek vmi szakit itt a környéken.
Köszi a választ előre is
üdv
Szerintem tök eccerű. De lehet te nem szoktál mókolni otthon akkor neked nembiztos.
olvasd el ezt:
http://www.mondeo.hu/wiki/index.php/Termoszt%C3%A1tcsere_Mk3_d%C3%ADzelmotorokon
A főkörit jegyezd meg, h áll benne, és úgy tedd be az újat.
Az olajköri macerás kicsit, mert nehezebb odaférni. De megoldható, csak a kezed kicsit le lesz verve. A gumitömítésére figyelj, mert ha nem jól megy vissza, kicsíped. De észre fogod venni mert folyni fog
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21422 Dátum:
2012.11.03 szombat, 08:39:10 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.11.02 péntek, 22:07:08
Szia!
Egy gyors kérdés, szerinted mennyire komplikált kicserélni a termosztátokat? Úgy néz ki a szerelőm behavazott, és lehet nekiállnék egyedül (szerencsére szabadságon vagyok így nem sokat megyek), de ha bonyi nagyon, akkor keresek vmi szakit itt a környéken.
Köszi a választ előre is
üdv
meg is kaptad a választ.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21423 Dátum:
2012.11.03 szombat, 09:20:22 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.11.03 szombat, 08:20:35
Szerintem tök eccerű. De lehet te nem szoktál mókolni otthon akkor neked nembiztos.
olvasd el ezt:
http://www.mondeo.hu/wiki/index.php/Termoszt%C3%A1tcsere_Mk3_d%C3%ADzelmotorokon
A főkörit jegyezd meg, h áll benne, és úgy tedd be az újat.
Az olajköri macerás kicsit, mert nehezebb odaférni. De megoldható, csak a kezed kicsit le lesz verve. A gumitömítésére figyelj, mert ha nem jól megy vissza, kicsíped. De észre fogod venni mert folyni fog
Köszi, elolvastam 5x is, ezek mellett kérdeztem meg
Akkor még malmozok magamban, úgy is előtte be kell szerezni a termosztátokat
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21424 Dátum:
2012.11.03 szombat, 09:27:14 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.11.03 szombat, 09:20:22
Köszi, elolvastam 5x is, ezek mellett kérdeztem meg
Akkor még malmozok magamban, úgy is előtte be kell szerezni a termosztátokat
ne variálj csináld meg és kész.nem igazán lehet elrontani
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21425 Dátum:
2012.11.03 szombat, 09:43:24 »
Idézetet írta: coboy - 2012.11.03 szombat, 09:27:14
ne variálj csináld meg és kész.nem igazán lehet elrontani
a szívósor levételtől foschok kissé
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21426 Dátum:
2012.11.03 szombat, 10:13:39 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.11.03 szombat, 09:43:24
a szívósor levételtől foschok kissé
egr dugózáskor vettem le elöször és semmi buktatót nem találtam benne
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21427 Dátum:
2012.11.03 szombat, 10:18:56 »
Idézetet írta: coboy - 2012.11.03 szombat, 10:13:39
egr dugózáskor vettem le elöször és semmi buktatót nem találtam benne
oké, ha koszos, akkor féktisztítóval tisztítható, vagy más kell hozzá?
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21428 Dátum:
2012.11.03 szombat, 10:53:37 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.11.03 szombat, 10:18:56
oké, ha koszos, akkor féktisztítóval tisztítható, vagy más kell hozzá?
Tisztelt Fórumtárs!
Előszőr is megnyugtatlak, a szivósor levétel nem egy bonyolult dolog. EGR szelep le,vacuum szelep, CMP jeladó le, a tartó csavarok le és kész. Egy dologra kell ügyelni, az izzitógyertyák tápkábelét mikor leszereled, nem árt leszigetelni, nehogy zárlatot okozz. A szivósor takaritáshoz nem árt egy gumikesztyű, használaton kivüli kis méretü kefe, akár fogkefe, és még brigéciol, illetve féktisztitó spray, és rengeteg törlő rongy. Valamint kell, egy rossz hasaználaton kivüli tepsi amiben letudod mosni az egész szivosort. A leszerelt szivósorból távolitsd el a tömitő gyűrűket. Lehetőleg ne érintkezzen oldoszerekkel, tisztitó szerekkel, mert deformálódhat, kitágulhat, megdagadhat. Az összeszerelés, értelem szerűen forditott sorrendben történik. Összeszereléskor a tömitő gyürüket vékonyan bekenheted, hőálló teflon tartalmu szilikon zsirral a jobb tömités érdekében. Bátran fogj hozzá, és meglátod minden redben lessz.
Sok sikert a munkához
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.04 vasárnap, 08:00:57 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21429 Dátum:
2012.11.03 szombat, 11:01:42 »
Idézetet írta: László - 2012.11.03 szombat, 10:53:37
Tisztelt Fórumtárs!
Előszőr is megnyugtatlak, a szivósor levétel nem egy bonyolult dolog. EGR szelep le,vacuum szelep, CMP jeladó le, a tartó csavarok le és kész. Egy dologra kell ügyelni, az izzitógyertyák tápkábelét mikor leszereled, nem árt leszigetelni, nehogy zárlatot okozz. A szivósor takaritáshoz nem árt egy gumikesztyű, használaton kivüli kis méretü kefe, akár fogkefe, és még brigéciol, illetve féktisztitó spray, és rengeteg törlő rongy. Valamint kell, egy rossz hasaználaton kivüli tepsi amiben letudod mosni az egész szivosort. A leszerelt szivósorból távolitsd el a tömitő gyűrűket. Lehetőleg ne érintkezzen oldoszerekkel, tisztitó szerekkel, mert deformálódhat, kitágulhat, megdagadhat. Az összeszerelés, értelem szerűen forditott sorrendben történik. Összeszereléskor a tömitő gyürüket vékonyan bekenheted, hőálló teflon tartalmu szilikon zsirral a jobb tömités érdekében. Bátran fogj hozzá, és meglátod minden redben lessz.
Sok sikert a munkához
Tisztelettel László!
Kedves László!
Köszönöm
Mondhatni jó mókának tűnik, egy kellemes délutáni elfoglaltság. És azt hiszem lelkierőt kell gyűjtsek
Köszönettel
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21430 Dátum:
2012.11.03 szombat, 11:21:55 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.11.03 szombat, 11:01:42
Kedves László!
Köszönöm
Mondhatni jó mókának tűnik, egy kellemes délutáni elfoglaltság. És azt hiszem lelkierőt kell gyűjtsek
Köszönettel
Még egy jó tanács. A védő italról ne feledkezz meg, mert már hüvösek a nappalok, az éjszakákról nem is beszélve. Két Puerto Rico rum között, a harmadik
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.03 szombat, 11:24:23 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21431 Dátum:
2012.11.03 szombat, 11:24:23 »
Idézetet írta: László - 2012.11.03 szombat, 11:21:55
Még egy jó tanács. A védő italról ne feledkezz meg, mert már hüvösek a nappalok, az éjszakáról nem is beszélve. Két Puerto Rico rum között, a harmadik
Tisztelettel László!
Csak aztán a nagy védelemnek köszönhetően bele ne rókázzon a szívósorba!
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21432 Dátum:
2012.11.03 szombat, 11:24:42 »
Idézetet írta: László - 2012.11.03 szombat, 11:21:55
Még egy jó tanács. A védő italról ne feledkezz meg, mert már hüvösek a nappalok, az éjszakáról nem is beszélve. Két Puerto Rico rum között, a harmadik
Tisztelettel László!
Köszönöm, nálam a forró tea jobban működik
Sajnos rosszul vagyok bekötve, nagyon ritkán alkoholizálok
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21433 Dátum:
2012.11.03 szombat, 11:49:51 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.02 péntek, 16:28:49
Akkor gyere vasárnap dél előtt kb 10-11órakor.Pü megy az elérhetőségeimmel!
De ha szombaton tudsz találkozni Styleair-al,akkor hívjatok fel,hogy ne várjalak vasárnap!
Nem jelentkezett.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21434 Dátum:
2012.11.03 szombat, 13:25:46 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.11.03 szombat, 09:43:24
a szívósor levételtől foschok kissé
Nem kell levenni! Azért írtam, h levered a kezed. Én sem vettem le, és akkor még az EGR cső is ott volt.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21435 Dátum:
2012.11.03 szombat, 13:29:13 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.11.03 szombat, 13:25:46
Nem kell levenni! Azért írtam, h levered a kezed. Én sem vettem le, és akkor még az EGR cső is ott volt.
ha leveszi legalább kipucolja és jó esetben ledugózza az egr-t
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Adamkoo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21436 Dátum:
2012.11.03 szombat, 14:57:05 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.10.28 vasárnap, 17:21:49
Nem ide tartozó téma de a fórum fölső sorában van egy felirat úgy hívják privát üzenet.Ott is ha kapsz tudsz rá válaszolni és ugyan így ha valakivel akarsz beszélni és más ne lássa akkor neki is tudsz küldeni.Egyet kaptál tőlem
Helló, bocsi, kaphatnék egyet én is, nekem ugyan ez a gondom... :S Köszi!
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21437 Dátum:
2012.11.03 szombat, 16:03:51 »
Idézetet írta: László - 2012.11.03 szombat, 10:53:37
Tisztelt Fórumtárs!
Előszőr is megnyugtatlak, a szivósor levétel nem egy bonyolult dolog. EGR szelep le,vacuum szelep, CMP jeladó le, a tartó csavarok le és kész. Egy dologra kell ügyelni, az izzitógyertyák tápkábelét mikor leszereled, nem árt leszigetelni, nehogy zárlatot okozz. A szivósor takaritáshoz nem árt egy gumikesztyű, használaton kivüli kis méretü kefe, akár fogkefe, és még brigéciol, illetve féktisztitó spray, és rengeteg törlő rongy. Valamint kell, egy rossz hasaználaton kivüli tepsi amiben letudod mosni az egész szivosort. A leszerelt szivósorból távolitsd el a tömitő gyűrűket. Lehetőleg ne érintkezzen oldoszerekkel, tisztitó szerekkel, mert deformálódhat, kitágulhat, megdagadhat. Az összeszerelés, értelem szerűen forditott sorrendben történik. Összeszereléskor a tömitő gyürüket vékonyan bekenheted, hőálló teflon tartalmu szilikon zsirral a jobb tömités érdekében. Bátran fogj hozzá, és meglátod minden redben lessz.
Sok sikert a munkához
Tisztelettel László!
na ha visszakapom a kocsit még énis nekiugrok jövő hétvégén!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21438 Dátum:
2012.11.03 szombat, 18:37:49 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.11.03 szombat, 13:25:46
Nem kell levenni! Azért írtam, h levered a kezed. Én sem vettem le, és akkor még az EGR cső is ott volt.
hmm, no majd kiderül
Köszi a tippet
Naplózva
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21439 Dátum:
2012.11.03 szombat, 18:40:58 »
Idézetet írta: coboy - 2012.11.03 szombat, 13:29:13
ha leveszi legalább kipucolja és jó esetben ledugózza az egr-t
ha jól láttam az már megtörtént
Naplózva
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21440 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 02:11:02 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.11.03 szombat, 09:43:24
a szívósor levételtől foschok kissé
Én is így voltam vele.
De úgy belelendültem, hogy ha nem szól rám anya, nekiálltam volna széthúzni a motort, meg a váltót.
Pedig, csak újradugózni akartam.
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.11.03 szombat, 16:03:51
na ha visszakapom a kocsit még énis nekiugrok jövő hétvégén!
Feltétlen tedd meg!!!
Nekem azóta virgoncabb az ótó, mint az asszony a nászéjszakán!
15-20% több levegő jut a mociba (igen dzsuvás volt).
Most, megy mint a meszes (milyen kár, hogy én nem használom ki
)
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.04 vasárnap, 02:36:48 írta mcskot
»
Naplózva
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21441 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 02:34:53 »
Mea Culpa, mindenkitől!
Ma megnéztem a hűtőfolyadék csere során, mindkét termosztátot.
És hát, be kell valljam férfiasan: Tévedtem!
Valamiért, teljesen rosszul emlékeztem.
Nincs semmilyen kisujjbegynyi termosztát, a vízpumpa műanyagrészében.
Az bizony, az olajköri volt.
Viszont a membrán, valóban nuku.
Cserélem, amint lehet (hát ha megoldódik, az alig melegedő motor, problémám).
Bár, mint látom, ez másoknak is okoz fejtörést.
Kérdés a gurukhoz: Mennyi vízre számítsak majd, ha kiveszem azt a fránya termosztátot?
Köszönöm!
Naplózva
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21442 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 02:39:55 »
Idézetet írta: mondeofan - 2012.10.29 hétfő, 19:01:39
Sziasztok!
Nálatok mennyivel lett "traktorosabb" így a hidegben a gépjármű?
Nálam az alapjárati rázkódás is erősebb... bizonyára a motortartó bakok ridegsége miatt. 20-30 km után viszont már egész "nyárias"
Tegnap vittem egy kollégámat a buszmegbe.
Alig akarta elhinni, hogy diesel a gép (oly csendes a járása! (hála
, az itt olvasott, és alkalmazott módszereknek)).
De a fogyasztási adatokkal meggyőztem.
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url=http://
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.04 vasárnap, 02:49:10 írta mcskot
»
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21443 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 08:17:14 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.11.04 vasárnap, 02:39:55
Tegnap vittem egy kollégámat a buszmegbe.
Alig akarta elhinni, hogy diesel a gép (oly csendes a járása! (hála
, az itt olvasott, és alkalmazott módszereknek)).
De a fogyasztási adatokkal meggyőztem.
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
pontosan mit csináltál vele? az enyém is remeg néha! nem tudom mitől csinálja.
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21444 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 10:28:18 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.11.04 vasárnap, 02:39:55
Tegnap vittem egy kollégámat a buszmegbe.
Alig akarta elhinni, hogy diesel a gép (oly csendes a járása! (hála
, az itt olvasott, és alkalmazott módszereknek)).
De a fogyasztási adatokkal meggyőztem.
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
ez átlag fogyi.nekem is ezt mutatja 4.1-4.2
ez nem azt jelenti,hogy ennyit fogyaszt 100 kilométeren.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21445 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 11:32:33 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.11.04 vasárnap, 02:34:53
Mea Culpa, mindenkitől!
Ma megnéztem a hűtőfolyadék csere során, mindkét termosztátot.
És hát, be kell valljam férfiasan: Tévedtem!
Valamiért, teljesen rosszul emlékeztem.
Nincs semmilyen kisujjbegynyi termosztát, a vízpumpa műanyagrészében.
Az bizony, az olajköri volt.
Viszont a membrán, valóban nuku.
Cserélem, amint lehet (hát ha megoldódik, az alig melegedő motor, problémám).
Bár, mint látom, ez másoknak is okoz fejtörést.
Kérdés a gurukhoz: Mennyi vízre számítsak majd, ha kiveszem azt a fránya termosztátot?
Köszönöm!
az olajköri cseréjekor kb 1 litert kell majd pótolni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21446 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 11:40:45 »
Idézetet írta: Zsola - 2012.11.01 csütörtök, 16:59:47
Sziasztok!
Akadt némi problémám a kocsival. Beindítottam, minden rendben pöccre indult. Aztán indulnék és felvillan egy sárga lámpa, ha jól tudom a megnevezése az előizzítást jelző lámpa. (Bal oldalt az első fény a hőfokjelző felett) Mivel nincsen könyvem ezért nem tudtak reggel 4kor megnézni, sem megérdeklődni, hogy mi is lehet a baj. Dolgoznom meg kellett menni! Útközben a kocsi nagyon erőtlen volt, alig ment fel egy nagyobb dombon ahol máskor simán ötödikben! Sima sík úton is olyan erölködő volt, mintha kb 130 helyett 40 lovas lenne ... Gyorsítás olyan volt hogy 100-on voltam kb egy perc alatt ...
Ötletek??? Köszi előre is!
2.0 tdci facelift mondeo kombiról van szó
Szóval:
Eljött hozzám Zsola hibakódolvasásra!
Turbó elektronika hibája van.Meglátogatja majd Ervint is,aztán az elektronikát kell javíttatnia.A forrasztásos javítást megmutattam neki.
Volt egy egr hibája is,de az már csak következmény.Törlés után az nem is jött elő(P0402 túlzott egr áramlás).Ráadásul öszvér egr-vákumos működtetés+helyzetérzékelő poti.
Szerintem hamar és olcsón meglesz a javítás!Ismét működik a fórumos segítségnyújtás!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsola
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21447 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 12:41:33 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.04 vasárnap, 11:40:45
Szóval:
Eljött hozzám Zsola hibakódolvasásra!
Turbó elektronika hibája van.Meglátogatja majd Ervint is,aztán az elektronikát kell javíttatnia.A forrasztásos javítást megmutattam neki.
Volt egy egr hibája is,de az már csak következmény.Törlés után az nem is jött elő(P0402 túlzott egr áramlás).Ráadásul öszvér egr-vákumos működtetés+helyzetérzékelő poti.
Szerintem hamar és olcsón meglesz a javítás!Ismét működik a fórumos segítségnyújtás!
Igen-igen, meglátogattuk ma a kedves klubtársat és mégegyszer nagyon szépen köszönjük a segítséget, így már könyebb lesz, hogy tisztában vagyunk a hibával ...
Ervint is fel fogom keresni hamarosan csak megint meló a héten minden nap úgyhogy még nem tudom, hogy mikor fogok tudni eljutni hozzá. Házhoz nem jössz?!
Alf, mennyibe kerül a diagnosztika cucc? Nem egy rossz dolog ahogy néztem, bár a másnaposságom miatt sokat nem láttam belőle ...
És ha már javítunk akkor termosztátokat is cseréljük!
Illetve amiről beszéltünk adalék, annak tudod a konkrét nevét Alf? Mert megnézném a neten hátha tudok rendelni többet olcsón?!
Köszi mégegyszer a segítséget!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21448 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 13:20:39 »
2.2-es tdci porlasztónak kellene száma,tipusa,cikkszáma vagy bármi infó gyorsba....valaki tudja osszamár meg velem. köszi.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21449 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 14:51:05 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.11.04 vasárnap, 02:39:55
Alig akarta elhinni, hogy diesel a gép (oly csendes a járása! (hála
, az itt olvasott, és alkalmazott módszereknek)).
Neked mitől lett halkabb??
Én az enyémmel a süketet nem bírnám elütni...hát az is odébb ugrana! Az MTZ melegen halkabb néha
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Oldalak:
1
...
422
423
424
425
426
427
428
[
429
]
430
431
432
433
434
435
436
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ