Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 14:24:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 422 423 424 425 426 427 428 [429] 430 431 432 433 434 435 436 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14384636 alkalommal)
0 Felhasználó és 260 vendég van a témában
molbar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Új hozzászólás #21400 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 20:07:08 »

és a vízpumpában?Ott is kell!

Hmm erről nem tudtam, Vízpumpában termo? mindjárt felcsapom a Hayest...
Ahhoz honnan férek hozzá? Nagyon melós? 
Naplózva

Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21401 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 20:24:02 »

Hmm erről nem tudtam, Vízpumpában termo? mindjárt felcsapom a Hayest...
Ahhoz honnan férek hozzá? Nagyon melós? 

Főköri, ha így jobban teccik.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #21402 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 20:25:09 »

Főköri, ha így jobban teccik.
olajköri!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #21403 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 20:27:08 »

Hmm erről nem tudtam, Vízpumpában termo? mindjárt felcsapom a Hayest...
Ahhoz honnan férek hozzá? Nagyon melós? 
hajrá!

érdemes leszedni a szívósort,és alatta van a vízpumpa oldalában.Olajköri termo.1db 8as kulccsal cserélhető.Na meg a bilincs ami a csövet rögzíti rá.
Nőgyógyász kezekkel talán nem kell leszedni a szívósort,de úgy balesetveszélyes.Beszörul a kezed,és tuti,hogy a plazúr is ott marad.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21404 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 20:28:50 »

Én sokat vagyok Pesten vagyis reptéren mert ott dolgozok!
Melyik parkolóban parkolsz? Holnap esetleg meg tudom nézni neked, mert holnap én is dolgozom (12:00-ig).  wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.02 péntek, 08:24:35 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #21405 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 20:30:29 »

Melyik parkolóban parkolsz? Holnap esetleg meg tudom nézni neked, mert holnap én is dolgozom.  wave

eljen taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
molbar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Új hozzászólás #21406 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 20:43:42 »

hajrá!

érdemes leszedni a szívósort,és alatta van a vízpumpa oldalában.Olajköri termo.1db 8as kulccsal cserélhető.Na meg a bilincs ami a csövet rögzíti rá.
Nőgyógyász kezekkel talán nem kell leszedni a szívósort,de úgy balesetveszélyes.Beszörul a kezed,és tuti,hogy a plazúr is ott marad.

Sajna a kezem inkább a péké mint a nőgyógyászé... vigyor3

Ez az?

http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2012_11_1_3np1s6e7ua.jpg

Tud esetleg valaki cikkszámot, és hogy milyet érdemes venni?
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.01 csütörtök, 20:47:00 írta molbar » Naplózva

Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #21407 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 20:45:33 »

Sajna a kezem inkább a péké mint a nőgyógyászé... vigyor3

Ez az?


Tud esetleg valaki cikkszámot, és hogy milyet érdemes venni?
úgy van!

csak 1 féle létezik,és csak gyáriban.
https://cromax.hu/110000000-motor/111530000-kenesi-rendszer-es-alkatreszei/111530523-olajhuto-alkatreszei/10094-termosztat-olajhutohoz-ford-mondeo-2000-2007-diesel
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.01 csütörtök, 20:48:43 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
molbar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Új hozzászólás #21408 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 20:54:08 »


Köszönet!  worship  Jövő héten nekilátok!
Naplózva

Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21409 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 20:54:40 »

olajköri!

Ja... s tényleg. Szerintem ez szokott tönkremenni inkább.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #21410 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 21:08:46 »

Vácon igen! Egy ilyen hibaolvasás mennyi idő egyébként? Mikor érsz rá általában? Én sokat vagyok Pesten vagyis reptéren mert ott dolgozok!
ha átjössz vele a xii-be, tudok neked ford spec cuccal segíteni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #21411 Dátum: 2012.11.02 péntek, 14:35:49 »

Ha az aksisarut leveszi 30percre az nem segit?Huh??
de segit gyakorolni az újra programozást.pl. automata ablakfelhúzás
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21412 Dátum: 2012.11.02 péntek, 15:27:47 »

Sziasztok!
Ezzel az adatokkal választott olaj jó az autónkba???

Gulf Formula FE 5W-30

Specifikáció:
Megfelelt: ACEA A1/B1, Ford M2C913-A/Ford M2C913-B

Specifications:
Meets: ACEA A1/B1, Ford M2C913-A/Ford M2C913-B
 Properties:   Test Methods:   Typical Values:
 SAE Viscosity Grade  SAE J300  5W-30
 Density @ 15°C  ASTM D4052  861 kg/m 3
 Kinematic Viscosity @ 40°C  ASTM D445  63.5 mm2/s (cSt)
 Kinematic Viscosity @ 100°C  ASTM D445  10.8 mm2/s (cSt)
 Viscosity Cold-Cranking Simulator @ -3 0°C  ASTM D5293  5100 mPa.s (cP)
 Viscosity Index  ASTM D2270  162
 Flash Point (COC)  ASTM D92  220°C
 Pour Point  ASTM D97  -42°C
 Total Base Number  ASTM D2896  10.1 mgKOH/g
 Sulphated Ash  ASTM D874  1.22 wt %

 


Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #21413 Dátum: 2012.11.02 péntek, 15:35:20 »

Sziasztok!
Ezzel az adatokkal választott olaj jó az autónkba???

Gulf Formula FE 5W-30

Specifikáció:
Megfelelt: ACEA A1/B1, Ford M2C913-A/Ford M2C913-B

Specifications:
Meets: ACEA A1/B1, Ford M2C913-A/Ford M2C913-B
 Properties:   Test Methods:   Typical Values:
 SAE Viscosity Grade  SAE J300  5W-30
 Density @ 15°C  ASTM D4052  861 kg/m 3
 Kinematic Viscosity @ 40°C  ASTM D445  63.5 mm2/s (cSt)
 Kinematic Viscosity @ 100°C  ASTM D445  10.8 mm2/s (cSt)
 Viscosity Cold-Cranking Simulator @ -3 0°C  ASTM D5293  5100 mPa.s (cP)
 Viscosity Index  ASTM D2270  162
 Flash Point (COC)  ASTM D92  220°C
 Pour Point  ASTM D97  -42°C
 Total Base Number  ASTM D2896  10.1 mgKOH/g
 Sulphated Ash  ASTM D874  1.22 wt %

 



bizony,de már ennyi is elég lett volna:
Gulf Formula FE 5W-30

Specifikáció:
Megfelelt: ACEA A1/B1, Ford M2C913-A/Ford M2C913-B
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21414 Dátum: 2012.11.02 péntek, 15:37:42 »

bizony,de már ennyi is elég lett volna:
Gulf Formula FE 5W-30

Specifikáció:
Megfelelt: ACEA A1/B1, Ford M2C913-A/Ford M2C913-B

[/quote]
Oké,köszönöm Alf:taps: taps taps nyes nyes eljen eljen

 integet2
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Zsola
Vendég
« Új hozzászólás #21415 Dátum: 2012.11.02 péntek, 16:13:05 »

Melyik parkolóban parkolsz? Holnap esetleg meg tudom nézni neked, mert holnap én is dolgozom (12:00-ig).  wave


Szia!

Most olvastam csak a forumot ... Most értem csak haza úgyhogy a mai bukta de köszi! Holnap azaz szombaton meddig vagy, mert én 10:25kor leszállok és végeztem én is!?
Naplózva
Zsola
Vendég
« Új hozzászólás #21416 Dátum: 2012.11.02 péntek, 16:14:53 »

nemtöbb 15 percnél,de egy kis beszélgetéssel elmegy fél óra is.
Most itthon vagyok,csak 7főn megyek dolgozni.Az m0-ás déli dunahídtól lakom 5percre.Ha elszánod magad,privátban küldöm az elérhetőségeimet.
Természetesen karitatív!


Igen! Kérném szépen az elérhetőséget! Smiley Én holnap végzek 11kor, vasárnap, hétfőn szabad vagyok!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #21417 Dátum: 2012.11.02 péntek, 16:28:49 »


Igen! Kérném szépen az elérhetőséget! Smiley Én holnap végzek 11kor, vasárnap, hétfőn szabad vagyok!
Akkor gyere vasárnap dél előtt kb 10-11órakor.Pü megy az elérhetőségeimmel!
De ha szombaton tudsz találkozni Styleair-al,akkor hívjatok fel,hogy ne várjalak vasárnap! Wink
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.02 péntek, 17:28:08 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21418 Dátum: 2012.11.02 péntek, 17:26:38 »

Szia!

Most olvastam csak a forumot ... Most értem csak haza úgyhogy a mai bukta de köszi! Holnap azaz szombaton meddig vagy, mert én 10:25kor leszállok és végeztem én is!?

Szombaton 12:00-ig vagyok.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #21419 Dátum: 2012.11.02 péntek, 22:07:08 »

Akkor gyere vasárnap dél előtt kb 10-11órakor.Pü megy az elérhetőségeimmel!
De ha szombaton tudsz találkozni Styleair-al,akkor hívjatok fel,hogy ne várjalak vasárnap! Wink
Szia!

Egy gyors kérdés, szerinted mennyire komplikált kicserélni a termosztátokat? Úgy néz ki a szerelőm behavazott, és lehet nekiállnék egyedül (szerencsére szabadságon vagyok így nem sokat megyek), de ha bonyi nagyon, akkor keresek vmi szakit itt a környéken.

Köszi a választ előre is

üdv Smiley
Naplózva
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #21420 Dátum: 2012.11.02 péntek, 23:16:12 »

Jobban jársz, ha veszel hőálló szilikonos pasztát, leveszed a szívósort, féktisztító sprayvel letisztítod az egész szívósort + tömítéseket + hengerfejet szívótorkostól,majd pasztával bekened először a tömítések egyik felét, kb 20 perc múlva a másik felét, aztán mehet vissza. Hidd el, porszáraz lesz a géped utána. Paszta 1.000 ft, spray 650 ft, ha veszel Brigéciolt (csak a szívósorra használd, a tömítéseket csak féktisztítóval lehet tisztítani!!!) 800 ft. Ennél olcsóbb és jobb megoldás nincs.
Sziasztok! Ez a szilikonos paszta érdekelne.Mi a neve?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21421 Dátum: 2012.11.03 szombat, 08:20:35 »

Szia!

Egy gyors kérdés, szerinted mennyire komplikált kicserélni a termosztátokat? Úgy néz ki a szerelőm behavazott, és lehet nekiállnék egyedül (szerencsére szabadságon vagyok így nem sokat megyek), de ha bonyi nagyon, akkor keresek vmi szakit itt a környéken.

Köszi a választ előre is

üdv Smiley
Szerintem tök eccerű. De lehet te nem szoktál mókolni otthon akkor neked nembiztos.  Wink

olvasd el ezt:  http://www.mondeo.hu/wiki/index.php/Termoszt%C3%A1tcsere_Mk3_d%C3%ADzelmotorokon     

A főkörit jegyezd meg, h áll benne, és úgy tedd be az újat.   

Az olajköri macerás kicsit, mert nehezebb odaférni. De megoldható, csak a kezed kicsit le lesz verve. A gumitömítésére figyelj, mert ha nem jól megy vissza, kicsíped. De észre fogod venni mert folyni fog  vigyor3
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #21422 Dátum: 2012.11.03 szombat, 08:39:10 »

Szia!

Egy gyors kérdés, szerinted mennyire komplikált kicserélni a termosztátokat? Úgy néz ki a szerelőm behavazott, és lehet nekiállnék egyedül (szerencsére szabadságon vagyok így nem sokat megyek), de ha bonyi nagyon, akkor keresek vmi szakit itt a környéken.

Köszi a választ előre is

üdv Smiley
meg is kaptad a választ.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #21423 Dátum: 2012.11.03 szombat, 09:20:22 »

Szerintem tök eccerű. De lehet te nem szoktál mókolni otthon akkor neked nembiztos.  Wink

olvasd el ezt:  http://www.mondeo.hu/wiki/index.php/Termoszt%C3%A1tcsere_Mk3_d%C3%ADzelmotorokon     

A főkörit jegyezd meg, h áll benne, és úgy tedd be az újat.   

Az olajköri macerás kicsit, mert nehezebb odaférni. De megoldható, csak a kezed kicsit le lesz verve. A gumitömítésére figyelj, mert ha nem jól megy vissza, kicsíped. De észre fogod venni mert folyni fog  vigyor3

Köszi, elolvastam 5x is, ezek mellett kérdeztem meg Smiley
Akkor még malmozok magamban, úgy is előtte be kell szerezni a termosztátokat Cheesy
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #21424 Dátum: 2012.11.03 szombat, 09:27:14 »

Köszi, elolvastam 5x is, ezek mellett kérdeztem meg Smiley
Akkor még malmozok magamban, úgy is előtte be kell szerezni a termosztátokat Cheesy
ne variálj csináld meg és kész.nem igazán lehet elrontani
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #21425 Dátum: 2012.11.03 szombat, 09:43:24 »

ne variálj csináld meg és kész.nem igazán lehet elrontani
a szívósor levételtől foschok kissé Cheesy
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #21426 Dátum: 2012.11.03 szombat, 10:13:39 »

a szívósor levételtől foschok kissé Cheesy
egr dugózáskor vettem le elöször és semmi buktatót nem találtam benne  wave
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #21427 Dátum: 2012.11.03 szombat, 10:18:56 »

egr dugózáskor vettem le elöször és semmi buktatót nem találtam benne  wave
oké, ha koszos, akkor féktisztítóval tisztítható, vagy más kell hozzá? Smiley
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #21428 Dátum: 2012.11.03 szombat, 10:53:37 »

oké, ha koszos, akkor féktisztítóval tisztítható, vagy más kell hozzá? Smiley
Tisztelt Fórumtárs!
Előszőr is megnyugtatlak, a szivósor levétel nem egy bonyolult dolog. EGR szelep le,vacuum szelep, CMP jeladó le, a tartó csavarok le és kész. Egy dologra kell ügyelni, az izzitógyertyák tápkábelét mikor leszereled, nem árt leszigetelni, nehogy zárlatot okozz. A szivósor takaritáshoz nem árt egy gumikesztyű, használaton kivüli kis méretü kefe, akár fogkefe, és még brigéciol, illetve féktisztitó spray, és rengeteg törlő rongy. Valamint kell, egy rossz hasaználaton kivüli tepsi amiben letudod mosni az egész szivosort. A leszerelt szivósorból távolitsd el a tömitő gyűrűket. Lehetőleg ne érintkezzen oldoszerekkel, tisztitó szerekkel, mert deformálódhat, kitágulhat, megdagadhat. Az összeszerelés, értelem szerűen forditott sorrendben történik. Összeszereléskor a tömitő gyürüket vékonyan bekenheted, hőálló teflon tartalmu szilikon zsirral a jobb tömités érdekében. Bátran fogj hozzá, és meglátod minden redben lessz. wave
Sok sikert a munkához integet2
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.04 vasárnap, 08:00:57 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #21429 Dátum: 2012.11.03 szombat, 11:01:42 »

Tisztelt Fórumtárs!
Előszőr is megnyugtatlak, a szivósor levétel nem egy bonyolult dolog. EGR szelep le,vacuum szelep, CMP jeladó le, a tartó csavarok le és kész. Egy dologra kell ügyelni, az izzitógyertyák tápkábelét mikor leszereled, nem árt leszigetelni, nehogy zárlatot okozz. A szivósor takaritáshoz nem árt egy gumikesztyű, használaton kivüli kis méretü kefe, akár fogkefe, és még brigéciol, illetve féktisztitó spray, és rengeteg törlő rongy. Valamint kell, egy rossz hasaználaton kivüli tepsi amiben letudod mosni az egész szivosort. A leszerelt szivósorból távolitsd el a tömitő gyűrűket. Lehetőleg ne érintkezzen oldoszerekkel, tisztitó szerekkel, mert deformálódhat, kitágulhat, megdagadhat. Az összeszerelés, értelem szerűen forditott sorrendben történik. Összeszereléskor a tömitő gyürüket vékonyan bekenheted, hőálló teflon tartalmu szilikon zsirral a jobb tömités érdekében. Bátran fogj hozzá, és meglátod minden redben lessz. wave
Sok sikert a munkához integet2
Tisztelettel László! worship

Kedves László!

Köszönöm Smiley
Mondhatni jó mókának tűnik, egy kellemes délutáni elfoglaltság. És azt hiszem lelkierőt kell gyűjtsek Smiley

Köszönettel
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #21430 Dátum: 2012.11.03 szombat, 11:21:55 »

Kedves László!

Köszönöm Smiley
Mondhatni jó mókának tűnik, egy kellemes délutáni elfoglaltság. És azt hiszem lelkierőt kell gyűjtsek Smiley

Köszönettel
Még egy jó tanács. A védő italról ne feledkezz meg, mert már hüvösek a nappalok, az éjszakákról nem is beszélve. Két Puerto Rico rum között, a harmadik nyes nyes nyes
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.03 szombat, 11:24:23 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21431 Dátum: 2012.11.03 szombat, 11:24:23 »

Még egy jó tanács. A védő italról ne feledkezz meg, mert már hüvösek a nappalok, az éjszakáról nem is beszélve. Két Puerto Rico rum között, a harmadik nyes nyes nyes
Tisztelettel László! worship

Csak aztán a nagy védelemnek köszönhetően bele ne rókázzon a szívósorba!  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #21432 Dátum: 2012.11.03 szombat, 11:24:42 »

Még egy jó tanács. A védő italról ne feledkezz meg, mert már hüvösek a nappalok, az éjszakáról nem is beszélve. Két Puerto Rico rum között, a harmadik nyes nyes nyes
Tisztelettel László! worship

Köszönöm, nálam a forró tea jobban működik Smiley Sajnos rosszul vagyok bekötve, nagyon ritkán alkoholizálok Smiley
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21433 Dátum: 2012.11.03 szombat, 11:49:51 »

Akkor gyere vasárnap dél előtt kb 10-11órakor.Pü megy az elérhetőségeimmel!
De ha szombaton tudsz találkozni Styleair-al,akkor hívjatok fel,hogy ne várjalak vasárnap! Wink
Nem jelentkezett.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21434 Dátum: 2012.11.03 szombat, 13:25:46 »

a szívósor levételtől foschok kissé Cheesy
Nem kell levenni! Azért írtam, h levered a kezed. Én sem vettem le, és akkor még az EGR cső is ott volt.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #21435 Dátum: 2012.11.03 szombat, 13:29:13 »

Nem kell levenni! Azért írtam, h levered a kezed. Én sem vettem le, és akkor még az EGR cső is ott volt.
ha leveszi legalább kipucolja és jó esetben ledugózza az egr-t
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Adamkoo
Vendég
« Új hozzászólás #21436 Dátum: 2012.11.03 szombat, 14:57:05 »

Nem ide tartozó téma de a fórum fölső sorában van egy felirat úgy hívják privát üzenet.Ott is ha kapsz tudsz rá válaszolni és ugyan így ha valakivel akarsz beszélni és más ne lássa akkor neki is tudsz küldeni.Egyet kaptál tőlem

Helló, bocsi, kaphatnék egyet én is, nekem ugyan ez a gondom... :S Köszi!
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #21437 Dátum: 2012.11.03 szombat, 16:03:51 »

Tisztelt Fórumtárs!
Előszőr is megnyugtatlak, a szivósor levétel nem egy bonyolult dolog. EGR szelep le,vacuum szelep, CMP jeladó le, a tartó csavarok le és kész. Egy dologra kell ügyelni, az izzitógyertyák tápkábelét mikor leszereled, nem árt leszigetelni, nehogy zárlatot okozz. A szivósor takaritáshoz nem árt egy gumikesztyű, használaton kivüli kis méretü kefe, akár fogkefe, és még brigéciol, illetve féktisztitó spray, és rengeteg törlő rongy. Valamint kell, egy rossz hasaználaton kivüli tepsi amiben letudod mosni az egész szivosort. A leszerelt szivósorból távolitsd el a tömitő gyűrűket. Lehetőleg ne érintkezzen oldoszerekkel, tisztitó szerekkel, mert deformálódhat, kitágulhat, megdagadhat. Az összeszerelés, értelem szerűen forditott sorrendben történik. Összeszereléskor a tömitő gyürüket vékonyan bekenheted, hőálló teflon tartalmu szilikon zsirral a jobb tömités érdekében. Bátran fogj hozzá, és meglátod minden redben lessz. wave
Sok sikert a munkához integet2
Tisztelettel László! worship
na ha visszakapom a kocsit még énis nekiugrok jövő hétvégén!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #21438 Dátum: 2012.11.03 szombat, 18:37:49 »

Nem kell levenni! Azért írtam, h levered a kezed. Én sem vettem le, és akkor még az EGR cső is ott volt.
hmm, no majd kiderül Smiley

Köszi a tippet Smiley
Naplózva
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #21439 Dátum: 2012.11.03 szombat, 18:40:58 »

ha leveszi legalább kipucolja és jó esetben ledugózza az egr-t
ha jól láttam az már megtörtént Smiley
Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #21440 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 02:11:02 »

a szívósor levételtől foschok kissé Cheesy

Én is így voltam vele.
De úgy belelendültem, hogy ha nem szól rám anya, nekiálltam volna széthúzni a motort, meg a váltót.  nyes
Pedig, csak újradugózni akartam.


na ha visszakapom a kocsit még énis nekiugrok jövő hétvégén!

Feltétlen tedd meg!!!
Nekem azóta virgoncabb az ótó, mint az asszony a nászéjszakán!  eplus2 eplus2 eplus2
15-20% több levegő jut a mociba (igen dzsuvás volt).  taps
Most, megy mint a meszes (milyen kár, hogy én nem használom ki  vigyor3 )

« Utoljára szerkesztve: 2012.11.04 vasárnap, 02:36:48 írta mcskot » Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #21441 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 02:34:53 »

Mea Culpa, mindenkitől!

Ma megnéztem a hűtőfolyadék csere során, mindkét termosztátot.
És hát, be kell valljam férfiasan: Tévedtem!  worship
Valamiért, teljesen rosszul emlékeztem.
Nincs semmilyen kisujjbegynyi termosztát, a vízpumpa műanyagrészében.
Az bizony, az olajköri volt.
Viszont a membrán, valóban nuku.  rinya
Cserélem, amint lehet (hát ha megoldódik, az alig melegedő motor, problémám).
Bár, mint látom, ez másoknak is okoz fejtörést.  falbav

Kérdés a gurukhoz: Mennyi vízre számítsak majd, ha kiveszem azt a fránya termosztátot?
Köszönöm!  worship
Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #21442 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 02:39:55 »

Sziasztok!

Nálatok mennyivel lett "traktorosabb" így a hidegben a gépjármű?

Nálam az alapjárati rázkódás is erősebb... bizonyára a motortartó bakok ridegsége miatt. 20-30 km után viszont már egész "nyárias"


Tegnap vittem egy kollégámat a buszmegbe.
Alig akarta elhinni, hogy diesel a gép (oly csendes a járása! (hála worship , az itt olvasott, és alkalmazott módszereknek)).  
De a fogyasztási adatokkal meggyőztem.  nyes

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url=http://
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.04 vasárnap, 02:49:10 írta mcskot » Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #21443 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 08:17:14 »


Tegnap vittem egy kollégámat a buszmegbe.
Alig akarta elhinni, hogy diesel a gép (oly csendes a járása! (hála worship , az itt olvasott, és alkalmazott módszereknek)).  
De a fogyasztási adatokkal meggyőztem.  nyes

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
pontosan mit csináltál vele? az enyém is remeg néha! nem tudom mitől csinálja.
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #21444 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 10:28:18 »


Tegnap vittem egy kollégámat a buszmegbe.
Alig akarta elhinni, hogy diesel a gép (oly csendes a járása! (hála worship , az itt olvasott, és alkalmazott módszereknek)).  
De a fogyasztási adatokkal meggyőztem.  nyes

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. ez átlag fogyi.nekem is ezt mutatja 4.1-4.2
ez nem azt jelenti,hogy ennyit fogyaszt 100 kilométeren.  integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #21445 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 11:32:33 »

Mea Culpa, mindenkitől!

Ma megnéztem a hűtőfolyadék csere során, mindkét termosztátot.
És hát, be kell valljam férfiasan: Tévedtem!  worship
Valamiért, teljesen rosszul emlékeztem.
Nincs semmilyen kisujjbegynyi termosztát, a vízpumpa műanyagrészében.
Az bizony, az olajköri volt.
Viszont a membrán, valóban nuku.  rinya
Cserélem, amint lehet (hát ha megoldódik, az alig melegedő motor, problémám).
Bár, mint látom, ez másoknak is okoz fejtörést.  falbav

Kérdés a gurukhoz: Mennyi vízre számítsak majd, ha kiveszem azt a fránya termosztátot?
Köszönöm!  worship
az olajköri cseréjekor kb 1 litert kell majd pótolni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #21446 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 11:40:45 »

Sziasztok!

Akadt némi problémám a kocsival. Beindítottam, minden rendben pöccre indult. Aztán indulnék és felvillan egy sárga lámpa, ha jól tudom a megnevezése az előizzítást jelző lámpa. (Bal oldalt az első fény a hőfokjelző felett) Mivel nincsen könyvem ezért nem tudtak reggel 4kor megnézni, sem megérdeklődni, hogy mi is lehet a baj. Dolgoznom meg kellett menni! Útközben a kocsi nagyon erőtlen volt, alig ment fel egy nagyobb dombon ahol máskor simán ötödikben! Sima sík úton is olyan erölködő volt, mintha kb 130 helyett 40 lovas lenne ... Gyorsítás olyan volt hogy 100-on voltam kb egy perc alatt ...

Ötletek??? Köszi előre is!

2.0 tdci facelift mondeo kombiról van szó
Szóval:
Eljött hozzám Zsola hibakódolvasásra!

Turbó elektronika  hibája van.Meglátogatja majd Ervint is,aztán az elektronikát kell javíttatnia.A forrasztásos javítást megmutattam neki.
Volt egy egr hibája is,de az már csak következmény.Törlés után az nem is jött elő(P0402 túlzott egr áramlás).Ráadásul öszvér egr-vákumos működtetés+helyzetérzékelő poti.
Szerintem hamar és olcsón meglesz a javítás!Ismét működik a fórumos segítségnyújtás! eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsola
Vendég
« Új hozzászólás #21447 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 12:41:33 »

Szóval:
Eljött hozzám Zsola hibakódolvasásra!

Turbó elektronika  hibája van.Meglátogatja majd Ervint is,aztán az elektronikát kell javíttatnia.A forrasztásos javítást megmutattam neki.
Volt egy egr hibája is,de az már csak következmény.Törlés után az nem is jött elő(P0402 túlzott egr áramlás).Ráadásul öszvér egr-vákumos működtetés+helyzetérzékelő poti.
Szerintem hamar és olcsón meglesz a javítás!Ismét működik a fórumos segítségnyújtás! eljen

Igen-igen, meglátogattuk ma a kedves klubtársat és mégegyszer nagyon szépen köszönjük a segítséget, így már könyebb lesz, hogy tisztában vagyunk a hibával ...
Ervint is fel fogom keresni hamarosan csak megint meló a héten minden nap úgyhogy még nem tudom, hogy mikor fogok tudni eljutni hozzá. Házhoz nem jössz?! Smiley

Alf, mennyibe kerül a diagnosztika cucc? Nem egy rossz dolog ahogy néztem, bár a másnaposságom miatt sokat nem láttam belőle ...

És ha már javítunk akkor termosztátokat is cseréljük!

Illetve amiről beszéltünk adalék, annak tudod a konkrét nevét Alf? Mert megnézném a neten hátha tudok rendelni többet olcsón?! Smiley

Köszi mégegyszer a segítséget!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #21448 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 13:20:39 »

2.2-es tdci porlasztónak kellene száma,tipusa,cikkszáma vagy bármi infó gyorsba....valaki tudja osszamár meg velem. köszi.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #21449 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 14:51:05 »



Alig akarta elhinni, hogy diesel a gép (oly csendes a járása! (hála worship , az itt olvasott, és alkalmazott módszereknek)).  

Neked mitől lett halkabb??

Én az enyémmel a süketet nem bírnám elütni...hát az is odébb ugrana! Az MTZ melegen halkabb néha vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Oldalak: 1 ... 422 423 424 425 426 427 428 [429] 430 431 432 433 434 435 436 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.273 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.