Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 10:01:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 425 426 427 428 429 430 431 [432] 433 434 435 436 437 438 439 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14644019 alkalommal)
0 Felhasználó és 84 vendég van a témában
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #21550 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 22:11:26 »

helló!!!
érdeklődnék guruknál hogy : P0404 és P0401  és B2308 hibakód ok mit jelentenek  és hogy hogy lehet az hogy ezeket a kódokat mulhéten szerdán olvasták ki nekm és ma 1 másik helyen azt mondták hogy  csak az egr es hiba kód om van Huh?Huh?
ismételten köszönettel

fubu88
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21551 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 22:20:55 »

helló!!!
érdeklődnék guruknál hogy : P0404 és P0401  és B2308 hibakód ok mit jelentenek  és hogy hogy lehet az hogy ezeket a kódokat mulhéten szerdán olvasták ki nekm és ma 1 másik helyen azt mondták hogy  csak az egr es hiba kód om van Huh?Huh?
ismételten köszönettel

fubu88
[/quote  P0404 sz Kipufogógáz visszavezetés vezérlő áramkör tartomány / teljesítmény
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.05 hétfő, 22:25:40 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21552 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 22:27:03 »

helló!!!
érdeklődnék guruknál hogy : P0404 és P0401  és B2308 hibakód ok mit jelentenek  és hogy hogy lehet az hogy ezeket a kódokat mulhéten szerdán olvasták ki nekm és ma 1 másik helyen azt mondták hogy  csak az egr es hiba kód om van Huh?Huh?
ismételten köszönettel

fubu88
P0401 Kipufogógáz-visszavezetés Flow Elégtelen észlelésekor
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21553 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 22:30:55 »

Sziasztok
Nem megbántáskánt írom de én 2 éve cseréltem minden kuplung alkatrészt amit itt rendeltem a fórum segítségével és akkor volt az egész 141.000ft futárral együtt és egy maszek autószerelő meg számla nélkül cserélte ki 25000ft és lassan már 100.000km mentem vele hibátlanul
Nem bántottál meg,csak te ennyiért szerezted be most is van 230eft-ért de tudunk 130e ft-rt múltkor volt egy helyen 120e ft-rt.Az árban van szórásDe nem feltétlenül kell mindig azt gondolni,hogy csak az ár nő.Vannak akciók és máshonnan beszerzési forrás a cégeknek.Hidd el van még oda figyelve olcsóbb hely.A munkadíj most is ennyi vagy egy kicsit több.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21554 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 22:34:33 »

helló!!!
érdeklődnék guruknál hogy : P0404 és P0401  és B2308 hibakód ok mit jelentenek  és hogy hogy lehet az hogy ezeket a kódokat mulhéten szerdán olvasták ki nekm és ma 1 másik helyen azt mondták hogy  csak az egr es hiba kód om van Huh?Huh?
ismételten köszönettel

fubu88
B2308 Belső Levegő Hőmérséklet Bejárati nyílás Motor  elégtelen
Ezt fordítja le
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #21555 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 22:37:47 »

P0401 Kipufogógáz-visszavezetés Flow Elégtelen észlelésekor
akkor ha jól értem ez az egr szeleptőlvan !!!???
Naplózva
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #21556 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 22:41:36 »

B2308 Belső Levegő Hőmérséklet Bejárati nyílás Motor  elégtelen
Ezt fordítja le
akkor gondolom ez meg az amikor fütés be-ki kapcsolásnál kis elktromos motor ajtó hang hangosabb mint eddig szokott
Naplózva
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #21557 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 22:46:06 »

akkor gondolom ez meg az amikor fütés be-ki kapcsolásnál kis elktromos motor ajtó hang hangosabb mint eddig szokott

köszi a törödést  worship
 kezdem ugy érezni a mondeoban csak a fórum jó amugy jobban jártam volna 1 buszbérlettel   gun
Naplózva
szakos07
Vendég
« Új hozzászólás #21558 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 23:04:40 »

a kocsi nem húz ki sem porog rendesen üzemanyagszűrő ma cseréltük ki holnap lesz gépre téve meg résolaj szürés stb! 130lóerós kombi 2003mas meg még milyen adat lenne szükséges?Huh?Huh???  ful extrás gia segítséget előre is köszönöm!!!!!!!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21559 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 23:12:37 »

köszi a törödést  worship
 kezdem ugy érezni a mondeoban csak a fórum jó amugy jobban jártam volna 1 buszbérlettel   gun
Attól még jó itt minden.A kocsi is jó csak ha valami van vele orvosolni kell.nehogy azt hidd másik kocsival minden hapy!!!!!!!!!!Járj utána és jó lesz.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21560 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 23:15:29 »

a kocsi nem húz ki sem porog rendesen üzemanyagszűrő ma cseréltük ki holnap lesz gépre téve meg résolaj szürés stb! 130lóerós kombi 2003mas meg még milyen adat lenne szükséges?Huh?Huh???  ful extrás gia segítséget előre is köszönöm!!!!!!!
Az adatokat tedd ki aláírásban.Ég valamilyen vissza jelződ a műszerfalon???Füstöl???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
szakos07
Vendég
« Új hozzászólás #21561 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 23:34:51 »

füst nincs de az izzitásnak a viszajelzője villog a műszerfalon!!! nagyon picit kormol amúgy semmi!!!!!!
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #21562 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 23:42:22 »

füst nincs de az izzitásnak a viszajelzője villog a műszerfalon!!! nagyon picit kormol amúgy semmi!!!!!!

CMP jeladó nem romolhatott el?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21563 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 23:45:59 »

füst nincs de az izzitásnak a viszajelzője villog a műszerfalon!!! nagyon picit kormol amúgy semmi!!!!!!
Na akkor pont vész üzemben van a kocsi és ezért erőtlen.Ez sok minden lehet.Pcsúcs,koszos üzemanyag szürő,EGR szelep hiba ,nincs friss levegő a kocsinak.Azt is nézd meg a csúcsok körül nincs-e gáz olaj szivárgás azt megkell szüntetni.Ha van villogás lesz hiba kód.jegyezd meg és mond el mi az kapsz rá segítséget.Sziavattyút is teszteljétek le a diaggal.Gyárira viszed???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #21564 Dátum: 2012.11.06 kedd, 07:21:06 »

köszi a törödést  worship
 kezdem ugy érezni a mondeoban csak a fórum jó amugy jobban jártam volna 1 buszbérlettel   gun

Akkor most add el gyorsan, mielőtt még beleszeretsz... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #21565 Dátum: 2012.11.06 kedd, 07:45:43 »

köszi a törödést  worship
 kezdem ugy érezni a mondeoban csak a fórum jó amugy jobban jártam volna 1 buszbérlettel   gun

ezt de szépen mondtad..... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #21566 Dátum: 2012.11.06 kedd, 10:18:58 »

köszi a törödést  worship
 kezdem ugy érezni a mondeoban csak a fórum jó amugy jobban jártam volna 1 buszbérlettel   gun
valószínű ezért van többünknek is egyszerre 2db belőle nyes

arról, hogy belenyúltál a tutiba nem a kocsi tehet
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
molbar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Új hozzászólás #21567 Dátum: 2012.11.06 kedd, 11:39:59 »

Sziasztok,

Márciusban szedtem le a szívósort, teljes takarítás disznólkodás megvolt...
Ekkor természetesen cseréltem a tömítő gyűrűket is.

Most újra le kell kapjam a szívósort más végett. Szerintetek kellenek az új tömítések, vagy merjem visszarakni a régiekkel?
Ha elkerülhető, nem fizetnék 6000-et az új tömítésekért.  Undecided

előre is köszi,

molbar

Naplózva

Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #21568 Dátum: 2012.11.06 kedd, 11:42:19 »

Sziasztok,

Márciusban szedtem le a szívósort, teljes takarítás disznólkodás megvolt...
Ekkor természetesen cseréltem a tömítő gyűrűket is.

Most újra le kell kapjam a szívósort más végett. Szerintetek kellenek az új tömítések, vagy merjem visszarakni a régiekkel?
Ha elkerülhető, nem fizetnék 6000-et az új tömítésekért.  Undecided

előre is köszi,

molbar


maradhatnak
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kefe0406
Vendég
« Új hozzászólás #21569 Dátum: 2012.11.06 kedd, 13:17:14 »

Sziasztok. tegnap bedobtam egy hiba kódot legyetek szívesek segíteni !  P0251 Aki olvasta azt mondja , hogy üzemanyag adagolás vezérlés a hiba.
És ,hogy vagy magas az üzemanyag nyomás, vagy alacsony mert álltalában ez szokott lenni a hiba.Fontos lenne a véleményetek !
Előre is köszönöm!
Naplózva
szakos07
Vendég
« Új hozzászólás #21570 Dátum: 2012.11.06 kedd, 17:41:04 »

sziasztok ha az izzítás jelző villog vagy vissza jelez és rángat nem húz a kocsi füstöl akkor az a baj ha delphi rendszerű h a z injektorok(porlasztók) megfognak halni nekem ugyanez a baj és most csináltatom meg hétvégére talán kész lesz legkésőbb jövőhét elejére!!!!!!!! Wink ja ez a baj a közös nyomócsövesnél van!!! ismerösöm így járt a kocsival neki méga turbó tengelye is eltört meg ilyen apróságok és több mint 500ezer forint volt a javítás falbav
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #21571 Dátum: 2012.11.06 kedd, 18:32:35 »

sziasztok ha az izzítás jelző villog vagy vissza jelez és rángat nem húz a kocsi füstöl akkor az a baj ha delphi rendszerű h a z injektorok(porlasztók) megfognak halni nekem ugyanez a baj és most csináltatom meg hétvégére talán kész lesz legkésőbb jövőhét elejére!!!!!!!! Wink ja ez a baj a közös nyomócsövesnél van!!! ismerösöm így járt a kocsival neki méga turbó tengelye is eltört meg ilyen apróságok és több mint 500ezer forint volt a javítás falbav
vagy nem, és levesznek egy nagyobb összegre. Smiley
Az izzító visszajelzés villogása (mint ahogy erről itt a topicban már végtelensokszor szó volt) üzemanyag rendszer hibát jelez, ami lehet nyomás- vagy ütemezési hiba. Ütemezési hibánál CKP/CMP és vezérlésre kell gyanakodni, nyomás probléma pedig sok mindentől lehet, közte attól, amit te is írsz.
De a villogó izzításjelző nem jelent automatikusan porlasztó felújítást (nem csak a delphi rendszernél van így).
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #21572 Dátum: 2012.11.06 kedd, 18:33:21 »

Sziasztok. tegnap bedobtam egy hiba kódot legyetek szívesek segíteni !  P0251 Aki olvasta azt mondja , hogy üzemanyag adagolás vezérlés a hiba.
És ,hogy vagy magas az üzemanyag nyomás, vagy alacsony mert álltalában ez szokott lenni a hiba.Fontos lenne a véleményetek !
Előre is köszönöm!
P0251 bármi lehet. Keress rá itt a topicban, van hozzá hibakeresési leírás.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #21573 Dátum: 2012.11.06 kedd, 18:56:19 »

sziasztok ha az izzítás jelző villog vagy vissza jelez és rángat nem húz a kocsi füstöl akkor az a baj ha delphi rendszerű h a z injektorok(porlasztók) megfognak halni nekem ugyanez a baj és most csináltatom meg hétvégére talán kész lesz legkésőbb jövőhét elejére!!!!!!!! Wink ja ez a baj a közös nyomócsövesnél van!!! ismerösöm így járt a kocsival neki méga turbó tengelye is eltört meg ilyen apróságok és több mint 500ezer forint volt a javítás falbav

Relhistnek igaza van,nem biztos,hogy egyből mindent cserélni kellene...Lehet csak egy jeladód ment tönkre,és az új csúcsokkal se lesz tökéletes a gépet. Ha füstöl-rángat,lehet még turbócső elrepedés,EGR-szórakozás is...Smiley
Naplózva
szakos07
Vendég
« Új hozzászólás #21574 Dátum: 2012.11.06 kedd, 19:06:24 »

megkel mérni a résolaj veszteséget és az mindent megmond 4 vipolán   cső meg négy edény kel hozzá és ha nem egyenletesen telnek tuti h  porlasztó baj van utána johet a gépre kötés csak ezek ha szarok  minden hibát irhat a gép!!!!!!!! ha delphi rendszer akkor az kemény  tudom most csinálják úgy kezdődik h villog az izzítás meg rángat meg füstöl meg ilyenek! ha ez jó és kicsit oda lépsz akkor kikormolódik hidd el
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21575 Dátum: 2012.11.06 kedd, 19:46:55 »

megkel mérni a résolaj veszteséget és az mindent megmond 4 vipolán   cső meg négy edény kel hozzá és ha nem egyenletesen telnek tuti h  porlasztó baj van utána johet a gépre kötés csak ezek ha szarok  minden hibát irhat a gép!!!!!!!! ha delphi rendszer akkor az kemény  tudom most csinálják úgy kezdődik h villog az izzítás meg rángat meg füstöl meg ilyenek! ha ez jó és kicsit oda lépsz akkor kikormolódik hidd el
Ha porlasztó baj van a rés olaj mérésnél és az hú de nagy akkor mindegy ,hogy ráteszed gépre.Nekem sem kellett utána a gép hanema csere.De csak akkor ha nagyon nagy a rés olaj
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21576 Dátum: 2012.11.06 kedd, 21:13:04 »

megkel mérni a résolaj veszteséget és az mindent megmond 4 vipolán   cső meg négy edény kel hozzá és ha nem egyenletesen telnek tuti h  porlasztó baj van utána johet a gépre kötés csak ezek ha szarok  minden hibát irhat a gép!!!!!!!! ha delphi rendszer akkor az kemény  tudom most csinálják úgy kezdődik h villog az izzítás meg rángat meg füstöl meg ilyenek! ha ez jó és kicsit oda lépsz akkor kikormolódik hidd el
kicsit túl vagy pörögve  smile  Ha válaszolsz, jobb lapszéle, válasz gomb és a quote után írhatod. Persze amire válaszolsz, annak a válasz gombját nyomjad  wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #21577 Dátum: 2012.11.06 kedd, 22:05:36 »

megkel mérni a résolaj veszteséget és az mindent megmond 4 vipolán   cső meg négy edény kel hozzá és ha nem egyenletesen telnek tuti h  porlasztó baj van utána johet a gépre kötés csak ezek ha szarok  minden hibát irhat a gép!!!!!!!! ha delphi rendszer akkor az kemény  tudom most csinálják úgy kezdődik h villog az izzítás meg rángat meg füstöl meg ilyenek! ha ez jó és kicsit oda lépsz akkor kikormolódik hidd el
a résolaj mérés egyáltalán nem életbizti.

nekem amikor fél éve bedobta a disznófarok villogtatást. elvittem fordékhoz, és 4ből 3at kukába hajítottak volna. mert bőven a megengedett határ felett volt.
elvittem egy adagoló szervízbe nézzék meg az állapotát. azt mondták semmi baja nincs a csúcsoknak.

azóta kopp-kopp pont ezen a héten dobta be a jelet megint először. még nem voltam hibakódot olvastatni. de kíváncsi vagyok. és reménykedek.
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #21578 Dátum: 2012.11.06 kedd, 22:20:55 »

megkel mérni a résolaj veszteséget és az mindent megmond 4 vipolán   cső meg négy edény kel hozzá és ha nem egyenletesen telnek tuti h  porlasztó baj van utána johet a gépre kötés csak ezek ha szarok  minden hibát irhat a gép!!!!!!!! ha delphi rendszer akkor az kemény  tudom most csinálják úgy kezdődik h villog az izzítás meg rángat meg füstöl meg ilyenek! ha ez jó és kicsit oda lépsz akkor kikormolódik hidd el
meg kell. Csak nem mindegy, hogy hogy csinálod. A gyári hibakeresési leírásban kb. 4 motorállapotra kell mérni a megfelelő állapotkép eléréséhez.
Egyébként a tuti az, ha kiszerelteted és próbapadon beméreted őket, mert akkor nem csak a vissafolyást tudod meg, hanem a szállított mennyiséget, porlasztási képet és befecskendezési időket ("lustaság") is, amik szintén fontos paraméterek. Egy rossz porlasztási képű, de jó résolaj értkű porlasztó okozhat dugattyú lyukadást.  integet2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #21579 Dátum: 2012.11.07 szerda, 10:41:56 »

helló
kérdés: hallótt már valaki róluk vagy estleg tapasztalat róluk Huh?Huh???
ismerős ajánlotta csak messze van keszthelytől de közelebb mint mondjul a filepdiesel fehérváron
köszi
http://takacsszerviz.hu/joomla/index.php/diesel-motor-javitas.html
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #21580 Dátum: 2012.11.07 szerda, 18:53:14 »

Én is barkácsoltam egy olajleválasztót és megosztanám a tapasztalataimat. Nem csináltam képeket, de a lényeget tekintve László 1.0-ás verziója, Bunyek féle csövezéssel és benzinszűrős ötletével kombinálva. Kb. 100km után csak némi vízpára látszik a csövekben.  A bemenő cső is teljesen átlátszó maradt, semmi olaj, vagy feketeség. A motor hangján, a fogyasztáson és dinamizmuson sem látok, érzek változást. Hát eddig ennyi.  nemtudom
Egy másik projektnél viszont van egy érdekes tapasztalatom! Néhány hónapja megperselyeztem a generátor feszítőmet (azúton is nagy köszönet Alf-nak!) Aztán felraktam egy szabadonfutót is a generátorra. Azóta is remekül működik a dolog, semmi berregés, csattogás stb. Hanem a nagy hidegek beálltával elkezdett nyikorogni és recsegni ropogni az egész generátor oldal. Na, mondom behányt a szabadonfutó! Ránéztem a hosszú hétvégén és meglepetésemre minden nagyon rendben van, hanem a szíj veszett sokat tágult és mivel nekem rövid feszítő rugóm van az már nem tudta kompenzálni, feszíteni így "lötyögött" és ez adta azt a rémes lármát. A megoldásként egy rövedebb szíjet építettem be. Aztóta ismét csend honol a generátor oldalon!
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.07 szerda, 18:55:27 írta TZS » Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21581 Dátum: 2012.11.07 szerda, 19:03:48 »

Én is barkácsoltam egy olajleválasztót és megosztanám a tapasztalataimat. Nem csináltam képeket, de a lényeget tekintve László 1.0-ás verziója, Bunyek féle csövezéssel és benzinszűrős ötletével kombinálva. Kb. 100km után csak némi vízpára látszik a csövekben.  A bemenő cső is teljesen átlátszó maradt, semmi olaj, vagy feketeség. A motor hangján, a fogyasztáson és dinamizmuson sem látok, érzek változást. Hát eddig ennyi.  nemtudom
Egy másik projektnél viszont van egy érdekes tapasztalatom! Néhány hónapja megperselyeztem a generátor feszítőmet (azúton is nagy köszönet Alf-nak!) Aztán felraktam egy szabadonfutót is a generátorra. Azóta is remekül működik a dolog, semmi berregés, csattogás stb. Hanem a nagy hidegek beálltával elkezdett nyikorogni és recsegni ropogni az egész generátor oldal. Na, mondom behányt a szabadonfutó! Ránéztem a hosszú hétvégén és meglepetésemre minden nagyon rendben van, hanem a szíj veszett sokat tágult és mivel nekem rövid feszítő rugóm van az már nem tudta kompenzálni, feszíteni így "lötyögött" és ez adta azt a rémes lármát. A megoldásként egy rövedebb szíjet építettem be. Aztóta ismét csend honol a generátor oldalon!
Akkor ez volt mit pénteken mikor mentünk említettél.Öröm,hogy ennyivel megúsztad és minden hapi. taps taps taps
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
« Új hozzászólás #21582 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 07:44:50 »

http://kepfeltoltes.hu/view/121108/0-100_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

üdv.ez nem tudom jonak számit? Smiley az  eddigi legjobb...
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #21583 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 09:03:25 »

http://kepfeltoltes.hu/view/121108/0-100_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

üdv.ez nem tudom jonak számit? Smiley az  eddigi legjobb...
Attól nagyban függ, milyen gyorsan tudsz váltani....nem droidok vagyunk.
Túl sokat számít az ember a 0-100 km/h játékban. Egy átlagos autóversenyző is simán tudna faragni 0.5-0,7 mp-et a mi legjobb időnkből, mert gyorsabb a keze/lába és van érzéke a szükséges pillanathoz.
A rugalmasságot kellene vizsgálnunk, pl. 50-ről 100-ra mennyi, maradva 4. fokozatban.
Na, az szerintem jobban megmutatná a gyorsulást.
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.08 csütörtök, 09:13:47 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
waver
Vendég
« Új hozzászólás #21584 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 09:17:19 »

Attól nagyban függ, milyen gyorsan tudsz váltani....nem droidok vagyunk.
Túl sokat számít az ember a 0-100 km/h játékban. Egy átlagos autóversenyző is simán tudna faragni 0.5-0,7 mp-et a mi legjobb időnkből, mert gyorsabb a keze/lába és van érzéke a szükséges pillanathoz.
A rugalmasságot kellene vizsgálnunk, pl. 50-ről 100-ra mennyi, maradva 4. fokozatban.
Na, az szerintem jobban megmutatná a gyorsulást.

üdv. értem.ma felteszem azt is... Smiley 4.fokozat 50-100. kiproszálom... Smiley
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #21585 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 09:27:14 »

üdv. értem.ma felteszem azt is... Smiley 4.fokozat 50-100. kiproszálom... Smiley
Oké, remélem jó példát javasoltam nyes Mert ez nem hivatalos, csak reálisabbnak érzem.
Közben én is megnézem az enyémet, mit tud ugyanebben a játékban Roll Eyes

Amúgy pontosan akkor tudod megmondani, mennyi a gyorsítóképesség, ha beleszámoljuk azt is, mennyi tömeget visz az autó éppen a méréskor, velünk együtt természetesen.
Tehát kg/LE viszonyszám. Ez egy példabeli Mondinál 1430 kg/130,2 LE = 10.98 LE/kg.
Tehát 11 kg teher jut minden egyes lóerőre.
Ehhez add hozzá a saját tömeged is!
A gyorsulási felméréshez szélcsend és sík út legyen.
A rendelkezésre álló út tapadási együtthatóját, meg a gumikat most egy pillanatra ne is vegyük figyelembe  Wink


« Utoljára szerkesztve: 2012.11.08 csütörtök, 10:03:58 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #21586 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 10:05:38 »

Attól nagyban függ, milyen gyorsan tudsz váltani....nem droidok vagyunk.
Túl sokat számít az ember a 0-100 km/h játékban. Egy átlagos autóversenyző is simán tudna faragni 0.5-0,7 mp-et a mi legjobb időnkből, mert gyorsabb a keze/lába és van érzéke a szükséges pillanathoz.
A rugalmasságot kellene vizsgálnunk, pl. 50-ről 100-ra mennyi, maradva 4. fokozatban.
Na, az szerintem jobban megmutatná a gyorsulást.
3 fokozat 80-120-at szoktak mérni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
waver
Vendég
« Új hozzászólás #21587 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 10:06:12 »

Oké, remélem jó példát javasoltam nyes Mert ez nem hivatalos, csak reálisabbnak érzem.
Közben én is megnézem az enyémet, mit tud ugyanebben a játékban Roll Eyes

Amúgy pontosan akkor tudod megmondani, mennyi a gyorsítóképesség, ha beleszámoljuk azt is, mennyi tömeget visz az autó éppen a méréskor, velünk együtt természetesen.
Tehát kg/LE viszonyszám. Ez egy példabeli Mondinál 1430 kg/130,2 LE = 10.98 LE/kg.
Tehát 11 kg teher jut minden egyes lóerőre.
Ehhez add hozzá a saját tömeged is!
A gyorsulási felméréshez szélcsend és sík út legyen.
A rendelkezésre álló út tapadási együtthatóját, meg a gumikat most egy pillanatra ne is vegyük figyelembe  Wink


üdv. ezta modiag program mérte.szerintem pontos...hát cipelek egy nagyobb mélyládát az erösitöjével.együtt kb 60 kilo lehet.ez még nálam plusz.plusz én 80kg...az ut egyenes volt és száraz.igaz már a téli gumik vannak fent. Smiley



Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #21588 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 10:07:20 »

http://kepfeltoltes.hu/view/121108/0-100_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

üdv.ez nem tudom jonak számit? Smiley az  eddigi legjobb...
le-re vagy kíváncsi?? ebből azt senki nem fogja megmondani. ez kb a gyári 130le 0-100-a.

ha le-vagy kíváncsi, akkor kell: súly, 402m-es gyorsulási idő és célvonali sebesség. abból meg tudom mondani.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
waver
Vendég
« Új hozzászólás #21589 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 10:07:32 »

megmérem 80-120ig 3. ban is meg 50-100ig 4.ben is. és mindenki boldog... Smiley
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #21590 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 10:08:54 »

le-re vagy kíváncsi?? ebből azt senki nem fogja megmondani. ez kb a gyári 130le 0-100-a.

ha le-vagy kíváncsi, akkor kell: súly, 402m-es gyorsulási idő és célvonali sebesség. abból meg tudom mondani.


a gyári érték ha jol tudom 9.9 mp
de nálam van plusz suly is...kb 60 kilo mélyláda+ erösitö... Smiley
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #21591 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 10:14:10 »

3 fokozat 80-120-at szoktak mérni
Akkor az már rendesen pörög, 3.-ban 120 km/h-ig - az van vagy 4 ezres fordulat! 
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.08 csütörtök, 10:17:07 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #21592 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 10:21:20 »


a gyári érték ha jol tudom 9.9 mp
de nálam van plusz suly is...kb 60 kilo mélyláda+ erösitö... Smiley

Valószínűleg, a gyári adatot is úgy mérték, hogy egy ember vezette közben az autót...
Az a 60 kg-os mélyláda meg kb. 3 %-ot jelent a tömegben.
Kb. annyival tolhatja ki az időt is, ha lineárisan érvényesül (9 helyett lenne 9,36 mp)?
Csak kérdem.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
waver
Vendég
« Új hozzászólás #21593 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 10:24:01 »

Valószínűleg, a gyári adatot is úgy mérték, hogy egy ember vezette közben az autót...
Az a 60 kg-os mélyláda meg kb. 3 %-ot jelent a tömegben.
Kb. annyival tolhatja ki az időt is, ha lineárisan érvényesül (9 helyett lenne 9,36 mp)?
Csak kérdem.

szerintem meg ha a gyári értéka 9.9 akkor a plusz suly az csak ront az eredményen pont...10 felett kéne lennie. nem? Smiley
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #21594 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 10:25:06 »

Valószínűleg, a gyári adatot is úgy mérték, hogy egy ember vezette közben az autót...
Az a 60 kg-os mélyláda meg kb. 3 %-ot jelent a tömegben.
Kb. annyival tolhatja ki az időt is, ha lineárisan érvényesül (9 helyett lenne 9,36 mp)?
Csak kérdem.


amugy tök mindegy...ezen nem veszünk össze. Smiley jol megy a vas és kész. Smiley
Naplózva
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #21595 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 10:48:02 »

Akkor az már rendesen pörög, 3.-ban 120 km/h-ig - az van vagy 4 ezres fordulat! 

TDCi:
3. fokozatban max 106 km/h.

Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #21596 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 11:05:18 »

TDCi:
3. fokozatban max 106 km/h.

[img]http://i.minus.com/ibdBJ87gE6x6Ro.jpg[/img
Szabályzásnál van az több is!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #21597 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 11:07:19 »

Akkor az már rendesen pörög, 3.-ban 120 km/h-ig - az van vagy 4 ezres fordulat!  
és?? 5000-ig nincs baja

ti nem szoktatok sietni??  vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #21598 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 11:07:30 »

Szabályzásnál van az több is!
taps eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #21599 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 12:12:05 »

és?? 5000-ig nincs baja

ti nem szoktatok sietni??  vigyor3

Állat... eplus2 Amúgy a 130asnak nem hinném,hogy 200 lenne a vége...legalábbis amikor egyszer kimentem kipróbálni a német autópályának az egyik korlátlan szakaszára,akkor óra szerint túlhaladtunk a 200on,és onnan még ment volna... vigyor3
Naplózva
Oldalak: 1 ... 425 426 427 428 429 430 431 [432] 433 434 435 436 437 438 439 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.