fubu88
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #21550 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 22:11:26 » |
|
helló!!! érdeklődnék guruknál hogy : P0404 és P0401 és B2308 hibakód ok mit jelentenek és hogy hogy lehet az hogy ezeket a kódokat mulhéten szerdán olvasták ki nekm és ma 1 másik helyen azt mondták hogy csak az egr es hiba kód om van ismételten köszönettel fubu88
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #21551 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 22:20:55 » |
|
helló!!! érdeklődnék guruknál hogy : P0404 és P0401 és B2308 hibakód ok mit jelentenek és hogy hogy lehet az hogy ezeket a kódokat mulhéten szerdán olvasták ki nekm és ma 1 másik helyen azt mondták hogy csak az egr es hiba kód om van ismételten köszönettel fubu88 [/quote P0404 sz Kipufogógáz visszavezetés vezérlő áramkör tartomány / teljesítmény
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.05 hétfő, 22:25:40 írta TISLER19 »
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #21552 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 22:27:03 » |
|
helló!!! érdeklődnék guruknál hogy : P0404 és P0401 és B2308 hibakód ok mit jelentenek és hogy hogy lehet az hogy ezeket a kódokat mulhéten szerdán olvasták ki nekm és ma 1 másik helyen azt mondták hogy csak az egr es hiba kód om van ismételten köszönettel fubu88 P0401 Kipufogógáz-visszavezetés Flow Elégtelen észlelésekor
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #21553 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 22:30:55 » |
|
Sziasztok Nem megbántáskánt írom de én 2 éve cseréltem minden kuplung alkatrészt amit itt rendeltem a fórum segítségével és akkor volt az egész 141.000ft futárral együtt és egy maszek autószerelő meg számla nélkül cserélte ki 25000ft és lassan már 100.000km mentem vele hibátlanul
Nem bántottál meg,csak te ennyiért szerezted be most is van 230eft-ért de tudunk 130e ft-rt múltkor volt egy helyen 120e ft-rt.Az árban van szórásDe nem feltétlenül kell mindig azt gondolni,hogy csak az ár nő.Vannak akciók és máshonnan beszerzési forrás a cégeknek.Hidd el van még oda figyelve olcsóbb hely.A munkadíj most is ennyi vagy egy kicsit több.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #21554 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 22:34:33 » |
|
helló!!! érdeklődnék guruknál hogy : P0404 és P0401 és B2308 hibakód ok mit jelentenek és hogy hogy lehet az hogy ezeket a kódokat mulhéten szerdán olvasták ki nekm és ma 1 másik helyen azt mondták hogy csak az egr es hiba kód om van ismételten köszönettel fubu88 B2308 Belső Levegő Hőmérséklet Bejárati nyílás Motor elégtelen Ezt fordítja le
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
fubu88
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #21555 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 22:37:47 » |
|
P0401 Kipufogógáz-visszavezetés Flow Elégtelen észlelésekor
akkor ha jól értem ez az egr szeleptőlvan !!!???
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fubu88
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #21556 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 22:41:36 » |
|
B2308 Belső Levegő Hőmérséklet Bejárati nyílás Motor elégtelen Ezt fordítja le
akkor gondolom ez meg az amikor fütés be-ki kapcsolásnál kis elktromos motor ajtó hang hangosabb mint eddig szokott
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fubu88
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #21557 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 22:46:06 » |
|
akkor gondolom ez meg az amikor fütés be-ki kapcsolásnál kis elktromos motor ajtó hang hangosabb mint eddig szokott
köszi a törödést kezdem ugy érezni a mondeoban csak a fórum jó amugy jobban jártam volna 1 buszbérlettel
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szakos07
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #21558 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 23:04:40 » |
|
a kocsi nem húz ki sem porog rendesen üzemanyagszűrő ma cseréltük ki holnap lesz gépre téve meg résolaj szürés stb! 130lóerós kombi 2003mas meg még milyen adat lenne szükséges? ?? ful extrás gia segítséget előre is köszönöm!!!!!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #21559 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 23:12:37 » |
|
köszi a törödést kezdem ugy érezni a mondeoban csak a fórum jó amugy jobban jártam volna 1 buszbérlettel Attól még jó itt minden.A kocsi is jó csak ha valami van vele orvosolni kell.nehogy azt hidd másik kocsival minden hapy!!!!!!!!!!Járj utána és jó lesz.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #21560 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 23:15:29 » |
|
a kocsi nem húz ki sem porog rendesen üzemanyagszűrő ma cseréltük ki holnap lesz gépre téve meg résolaj szürés stb! 130lóerós kombi 2003mas meg még milyen adat lenne szükséges? ?? ful extrás gia segítséget előre is köszönöm!!!!!!! Az adatokat tedd ki aláírásban.Ég valamilyen vissza jelződ a műszerfalon???Füstöl???
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
szakos07
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #21561 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 23:34:51 » |
|
füst nincs de az izzitásnak a viszajelzője villog a műszerfalon!!! nagyon picit kormol amúgy semmi!!!!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Nika91127
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #21562 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 23:42:22 » |
|
füst nincs de az izzitásnak a viszajelzője villog a műszerfalon!!! nagyon picit kormol amúgy semmi!!!!!!
CMP jeladó nem romolhatott el?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #21563 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 23:45:59 » |
|
füst nincs de az izzitásnak a viszajelzője villog a műszerfalon!!! nagyon picit kormol amúgy semmi!!!!!!
Na akkor pont vész üzemben van a kocsi és ezért erőtlen.Ez sok minden lehet.Pcsúcs,koszos üzemanyag szürő,EGR szelep hiba ,nincs friss levegő a kocsinak.Azt is nézd meg a csúcsok körül nincs-e gáz olaj szivárgás azt megkell szüntetni.Ha van villogás lesz hiba kód.jegyezd meg és mond el mi az kapsz rá segítséget.Sziavattyút is teszteljétek le a diaggal.Gyárira viszed???
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #21564 Dátum: 2012.11.06 kedd, 07:21:06 » |
|
köszi a törödést kezdem ugy érezni a mondeoban csak a fórum jó amugy jobban jártam volna 1 buszbérlettel Akkor most add el gyorsan, mielőtt még beleszeretsz... AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #21565 Dátum: 2012.11.06 kedd, 07:45:43 » |
|
köszi a törödést kezdem ugy érezni a mondeoban csak a fórum jó amugy jobban jártam volna 1 buszbérlettel ezt de szépen mondtad.....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #21566 Dátum: 2012.11.06 kedd, 10:18:58 » |
|
köszi a törödést kezdem ugy érezni a mondeoban csak a fórum jó amugy jobban jártam volna 1 buszbérlettel valószínű ezért van többünknek is egyszerre 2db belőle arról, hogy belenyúltál a tutiba nem a kocsi tehet
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
molbar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
|
|
« Új hozzászólás #21567 Dátum: 2012.11.06 kedd, 11:39:59 » |
|
Sziasztok, Márciusban szedtem le a szívósort, teljes takarítás disznólkodás megvolt... Ekkor természetesen cseréltem a tömítő gyűrűket is. Most újra le kell kapjam a szívósort más végett. Szerintetek kellenek az új tömítések, vagy merjem visszarakni a régiekkel? Ha elkerülhető, nem fizetnék 6000-et az új tömítésekért. előre is köszi, molbar
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le bal hátsó dísztárcsa hiányzik
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #21568 Dátum: 2012.11.06 kedd, 11:42:19 » |
|
Sziasztok, Márciusban szedtem le a szívósort, teljes takarítás disznólkodás megvolt... Ekkor természetesen cseréltem a tömítő gyűrűket is. Most újra le kell kapjam a szívósort más végett. Szerintetek kellenek az új tömítések, vagy merjem visszarakni a régiekkel? Ha elkerülhető, nem fizetnék 6000-et az új tömítésekért. előre is köszi, molbar maradhatnak
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
kefe0406
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #21569 Dátum: 2012.11.06 kedd, 13:17:14 » |
|
Sziasztok. tegnap bedobtam egy hiba kódot legyetek szívesek segíteni ! P0251 Aki olvasta azt mondja , hogy üzemanyag adagolás vezérlés a hiba. És ,hogy vagy magas az üzemanyag nyomás, vagy alacsony mert álltalában ez szokott lenni a hiba.Fontos lenne a véleményetek ! Előre is köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szakos07
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #21570 Dátum: 2012.11.06 kedd, 17:41:04 » |
|
sziasztok ha az izzítás jelző villog vagy vissza jelez és rángat nem húz a kocsi füstöl akkor az a baj ha delphi rendszerű h a z injektorok(porlasztók) megfognak halni nekem ugyanez a baj és most csináltatom meg hétvégére talán kész lesz legkésőbb jövőhét elejére!!!!!!!! ja ez a baj a közös nyomócsövesnél van!!! ismerösöm így járt a kocsival neki méga turbó tengelye is eltört meg ilyen apróságok és több mint 500ezer forint volt a javítás
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Relhist
|
|
« Új hozzászólás #21571 Dátum: 2012.11.06 kedd, 18:32:35 » |
|
sziasztok ha az izzítás jelző villog vagy vissza jelez és rángat nem húz a kocsi füstöl akkor az a baj ha delphi rendszerű h a z injektorok(porlasztók) megfognak halni nekem ugyanez a baj és most csináltatom meg hétvégére talán kész lesz legkésőbb jövőhét elejére!!!!!!!! ja ez a baj a közös nyomócsövesnél van!!! ismerösöm így járt a kocsival neki méga turbó tengelye is eltört meg ilyen apróságok és több mint 500ezer forint volt a javítás vagy nem, és levesznek egy nagyobb összegre. Az izzító visszajelzés villogása (mint ahogy erről itt a topicban már végtelensokszor szó volt) üzemanyag rendszer hibát jelez, ami lehet nyomás- vagy ütemezési hiba. Ütemezési hibánál CKP/CMP és vezérlésre kell gyanakodni, nyomás probléma pedig sok mindentől lehet, közte attól, amit te is írsz. De a villogó izzításjelző nem jelent automatikusan porlasztó felújítást (nem csak a delphi rendszernél van így).
|
|
|
Naplózva
|
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue Ex: MK3F1 2.0 TDC i Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
|
|
|
Relhist
|
|
« Új hozzászólás #21572 Dátum: 2012.11.06 kedd, 18:33:21 » |
|
Sziasztok. tegnap bedobtam egy hiba kódot legyetek szívesek segíteni ! P0251 Aki olvasta azt mondja , hogy üzemanyag adagolás vezérlés a hiba. És ,hogy vagy magas az üzemanyag nyomás, vagy alacsony mert álltalában ez szokott lenni a hiba.Fontos lenne a véleményetek ! Előre is köszönöm!
P0251 bármi lehet. Keress rá itt a topicban, van hozzá hibakeresési leírás.
|
|
|
Naplózva
|
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue Ex: MK3F1 2.0 TDC i Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
|
|
|
Nika91127
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #21573 Dátum: 2012.11.06 kedd, 18:56:19 » |
|
sziasztok ha az izzítás jelző villog vagy vissza jelez és rángat nem húz a kocsi füstöl akkor az a baj ha delphi rendszerű h a z injektorok(porlasztók) megfognak halni nekem ugyanez a baj és most csináltatom meg hétvégére talán kész lesz legkésőbb jövőhét elejére!!!!!!!! ja ez a baj a közös nyomócsövesnél van!!! ismerösöm így járt a kocsival neki méga turbó tengelye is eltört meg ilyen apróságok és több mint 500ezer forint volt a javítás Relhistnek igaza van,nem biztos,hogy egyből mindent cserélni kellene...Lehet csak egy jeladód ment tönkre,és az új csúcsokkal se lesz tökéletes a gépet. Ha füstöl-rángat,lehet még turbócső elrepedés,EGR-szórakozás is...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szakos07
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #21574 Dátum: 2012.11.06 kedd, 19:06:24 » |
|
megkel mérni a résolaj veszteséget és az mindent megmond 4 vipolán cső meg négy edény kel hozzá és ha nem egyenletesen telnek tuti h porlasztó baj van utána johet a gépre kötés csak ezek ha szarok minden hibát irhat a gép!!!!!!!! ha delphi rendszer akkor az kemény tudom most csinálják úgy kezdődik h villog az izzítás meg rángat meg füstöl meg ilyenek! ha ez jó és kicsit oda lépsz akkor kikormolódik hidd el
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #21575 Dátum: 2012.11.06 kedd, 19:46:55 » |
|
megkel mérni a résolaj veszteséget és az mindent megmond 4 vipolán cső meg négy edény kel hozzá és ha nem egyenletesen telnek tuti h porlasztó baj van utána johet a gépre kötés csak ezek ha szarok minden hibát irhat a gép!!!!!!!! ha delphi rendszer akkor az kemény tudom most csinálják úgy kezdődik h villog az izzítás meg rángat meg füstöl meg ilyenek! ha ez jó és kicsit oda lépsz akkor kikormolódik hidd el
Ha porlasztó baj van a rés olaj mérésnél és az hú de nagy akkor mindegy ,hogy ráteszed gépre.Nekem sem kellett utána a gép hanema csere.De csak akkor ha nagyon nagy a rés olaj
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #21576 Dátum: 2012.11.06 kedd, 21:13:04 » |
|
megkel mérni a résolaj veszteséget és az mindent megmond 4 vipolán cső meg négy edény kel hozzá és ha nem egyenletesen telnek tuti h porlasztó baj van utána johet a gépre kötés csak ezek ha szarok minden hibát irhat a gép!!!!!!!! ha delphi rendszer akkor az kemény tudom most csinálják úgy kezdődik h villog az izzítás meg rángat meg füstöl meg ilyenek! ha ez jó és kicsit oda lépsz akkor kikormolódik hidd el
kicsit túl vagy pörögve Ha válaszolsz, jobb lapszéle, válasz gomb és a quote után írhatod. Persze amire válaszolsz, annak a válasz gombját nyomjad
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
zolas
|
|
« Új hozzászólás #21577 Dátum: 2012.11.06 kedd, 22:05:36 » |
|
megkel mérni a résolaj veszteséget és az mindent megmond 4 vipolán cső meg négy edény kel hozzá és ha nem egyenletesen telnek tuti h porlasztó baj van utána johet a gépre kötés csak ezek ha szarok minden hibát irhat a gép!!!!!!!! ha delphi rendszer akkor az kemény tudom most csinálják úgy kezdődik h villog az izzítás meg rángat meg füstöl meg ilyenek! ha ez jó és kicsit oda lépsz akkor kikormolódik hidd el
a résolaj mérés egyáltalán nem életbizti. nekem amikor fél éve bedobta a disznófarok villogtatást. elvittem fordékhoz, és 4ből 3at kukába hajítottak volna. mert bőven a megengedett határ felett volt. elvittem egy adagoló szervízbe nézzék meg az állapotát. azt mondták semmi baja nincs a csúcsoknak. azóta kopp-kopp pont ezen a héten dobta be a jelet megint először. még nem voltam hibakódot olvastatni. de kíváncsi vagyok. és reménykedek.
|
|
|
Naplózva
|
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső |Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
|
|
|
Relhist
|
|
« Új hozzászólás #21578 Dátum: 2012.11.06 kedd, 22:20:55 » |
|
megkel mérni a résolaj veszteséget és az mindent megmond 4 vipolán cső meg négy edény kel hozzá és ha nem egyenletesen telnek tuti h porlasztó baj van utána johet a gépre kötés csak ezek ha szarok minden hibát irhat a gép!!!!!!!! ha delphi rendszer akkor az kemény tudom most csinálják úgy kezdődik h villog az izzítás meg rángat meg füstöl meg ilyenek! ha ez jó és kicsit oda lépsz akkor kikormolódik hidd el
meg kell. Csak nem mindegy, hogy hogy csinálod. A gyári hibakeresési leírásban kb. 4 motorállapotra kell mérni a megfelelő állapotkép eléréséhez. Egyébként a tuti az, ha kiszerelteted és próbapadon beméreted őket, mert akkor nem csak a vissafolyást tudod meg, hanem a szállított mennyiséget, porlasztási képet és befecskendezési időket ("lustaság") is, amik szintén fontos paraméterek. Egy rossz porlasztási képű, de jó résolaj értkű porlasztó okozhat dugattyú lyukadást.
|
|
|
Naplózva
|
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue Ex: MK3F1 2.0 TDC i Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
|
|
|
|
TZS
|
|
« Új hozzászólás #21580 Dátum: 2012.11.07 szerda, 18:53:14 » |
|
Én is barkácsoltam egy olajleválasztót és megosztanám a tapasztalataimat. Nem csináltam képeket, de a lényeget tekintve László 1.0-ás verziója, Bunyek féle csövezéssel és benzinszűrős ötletével kombinálva. Kb. 100km után csak némi vízpára látszik a csövekben. A bemenő cső is teljesen átlátszó maradt, semmi olaj, vagy feketeség. A motor hangján, a fogyasztáson és dinamizmuson sem látok, érzek változást. Hát eddig ennyi. Egy másik projektnél viszont van egy érdekes tapasztalatom! Néhány hónapja megperselyeztem a generátor feszítőmet (azúton is nagy köszönet Alf-nak!) Aztán felraktam egy szabadonfutót is a generátorra. Azóta is remekül működik a dolog, semmi berregés, csattogás stb. Hanem a nagy hidegek beálltával elkezdett nyikorogni és recsegni ropogni az egész generátor oldal. Na, mondom behányt a szabadonfutó! Ránéztem a hosszú hétvégén és meglepetésemre minden nagyon rendben van, hanem a szíj veszett sokat tágult és mivel nekem rövid feszítő rugóm van az már nem tudta kompenzálni, feszíteni így "lötyögött" és ez adta azt a rémes lármát. A megoldásként egy rövedebb szíjet építettem be. Aztóta ismét csend honol a generátor oldalon!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.07 szerda, 18:55:27 írta TZS »
|
Naplózva
|
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel) ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #21581 Dátum: 2012.11.07 szerda, 19:03:48 » |
|
Én is barkácsoltam egy olajleválasztót és megosztanám a tapasztalataimat. Nem csináltam képeket, de a lényeget tekintve László 1.0-ás verziója, Bunyek féle csövezéssel és benzinszűrős ötletével kombinálva. Kb. 100km után csak némi vízpára látszik a csövekben. A bemenő cső is teljesen átlátszó maradt, semmi olaj, vagy feketeség. A motor hangján, a fogyasztáson és dinamizmuson sem látok, érzek változást. Hát eddig ennyi. Egy másik projektnél viszont van egy érdekes tapasztalatom! Néhány hónapja megperselyeztem a generátor feszítőmet (azúton is nagy köszönet Alf-nak!) Aztán felraktam egy szabadonfutót is a generátorra. Azóta is remekül működik a dolog, semmi berregés, csattogás stb. Hanem a nagy hidegek beálltával elkezdett nyikorogni és recsegni ropogni az egész generátor oldal. Na, mondom behányt a szabadonfutó! Ránéztem a hosszú hétvégén és meglepetésemre minden nagyon rendben van, hanem a szíj veszett sokat tágult és mivel nekem rövid feszítő rugóm van az már nem tudta kompenzálni, feszíteni így "lötyögött" és ez adta azt a rémes lármát. A megoldásként egy rövedebb szíjet építettem be. Aztóta ismét csend honol a generátor oldalon! Akkor ez volt mit pénteken mikor mentünk említettél.Öröm,hogy ennyivel megúsztad és minden hapi.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
waver
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #21582 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 07:44:50 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ezsolt
|
|
« Új hozzászólás #21583 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 09:03:25 » |
|
Attól nagyban függ, milyen gyorsan tudsz váltani....nem droidok vagyunk. Túl sokat számít az ember a 0-100 km/h játékban. Egy átlagos autóversenyző is simán tudna faragni 0.5-0,7 mp-et a mi legjobb időnkből, mert gyorsabb a keze/lába és van érzéke a szükséges pillanathoz. A rugalmasságot kellene vizsgálnunk, pl. 50-ről 100-ra mennyi, maradva 4. fokozatban. Na, az szerintem jobban megmutatná a gyorsulást.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.08 csütörtök, 09:13:47 írta ezsolt »
|
Naplózva
|
2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
|
|
|
waver
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #21584 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 09:17:19 » |
|
Attól nagyban függ, milyen gyorsan tudsz váltani....nem droidok vagyunk. Túl sokat számít az ember a 0-100 km/h játékban. Egy átlagos autóversenyző is simán tudna faragni 0.5-0,7 mp-et a mi legjobb időnkből, mert gyorsabb a keze/lába és van érzéke a szükséges pillanathoz. A rugalmasságot kellene vizsgálnunk, pl. 50-ről 100-ra mennyi, maradva 4. fokozatban. Na, az szerintem jobban megmutatná a gyorsulást.
üdv. értem.ma felteszem azt is... 4.fokozat 50-100. kiproszálom...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ezsolt
|
|
« Új hozzászólás #21585 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 09:27:14 » |
|
üdv. értem.ma felteszem azt is... 4.fokozat 50-100. kiproszálom... Oké, remélem jó példát javasoltam Mert ez nem hivatalos, csak reálisabbnak érzem. Közben én is megnézem az enyémet, mit tud ugyanebben a játékban Amúgy pontosan akkor tudod megmondani, mennyi a gyorsítóképesség, ha beleszámoljuk azt is, mennyi tömeget visz az autó éppen a méréskor, velünk együtt természetesen. Tehát kg/LE viszonyszám. Ez egy példabeli Mondinál 1430 kg/130,2 LE = 10.98 LE/kg. Tehát 11 kg teher jut minden egyes lóerőre. Ehhez add hozzá a saját tömeged is! A gyorsulási felméréshez szélcsend és sík út legyen. A rendelkezésre álló út tapadási együtthatóját, meg a gumikat most egy pillanatra ne is vegyük figyelembe
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.08 csütörtök, 10:03:58 írta ezsolt »
|
Naplózva
|
2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #21586 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 10:05:38 » |
|
Attól nagyban függ, milyen gyorsan tudsz váltani....nem droidok vagyunk. Túl sokat számít az ember a 0-100 km/h játékban. Egy átlagos autóversenyző is simán tudna faragni 0.5-0,7 mp-et a mi legjobb időnkből, mert gyorsabb a keze/lába és van érzéke a szükséges pillanathoz. A rugalmasságot kellene vizsgálnunk, pl. 50-ről 100-ra mennyi, maradva 4. fokozatban. Na, az szerintem jobban megmutatná a gyorsulást.
3 fokozat 80-120-at szoktak mérni
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
waver
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #21587 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 10:06:12 » |
|
Oké, remélem jó példát javasoltam Mert ez nem hivatalos, csak reálisabbnak érzem. Közben én is megnézem az enyémet, mit tud ugyanebben a játékban Amúgy pontosan akkor tudod megmondani, mennyi a gyorsítóképesség, ha beleszámoljuk azt is, mennyi tömeget visz az autó éppen a méréskor, velünk együtt természetesen. Tehát kg/LE viszonyszám. Ez egy példabeli Mondinál 1430 kg/130,2 LE = 10.98 LE/kg. Tehát 11 kg teher jut minden egyes lóerőre. Ehhez add hozzá a saját tömeged is! A gyorsulási felméréshez szélcsend és sík út legyen. A rendelkezésre álló út tapadási együtthatóját, meg a gumikat most egy pillanatra ne is vegyük figyelembe üdv. ezta modiag program mérte.szerintem pontos...hát cipelek egy nagyobb mélyládát az erösitöjével.együtt kb 60 kilo lehet.ez még nálam plusz.plusz én 80kg...az ut egyenes volt és száraz.igaz már a téli gumik vannak fent.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #21588 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 10:07:20 » |
|
le-re vagy kíváncsi?? ebből azt senki nem fogja megmondani. ez kb a gyári 130le 0-100-a. ha le-vagy kíváncsi, akkor kell: súly, 402m-es gyorsulási idő és célvonali sebesség. abból meg tudom mondani.
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
waver
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #21589 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 10:07:32 » |
|
megmérem 80-120ig 3. ban is meg 50-100ig 4.ben is. és mindenki boldog...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
waver
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #21590 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 10:08:54 » |
|
le-re vagy kíváncsi?? ebből azt senki nem fogja megmondani. ez kb a gyári 130le 0-100-a.
ha le-vagy kíváncsi, akkor kell: súly, 402m-es gyorsulási idő és célvonali sebesség. abból meg tudom mondani.
a gyári érték ha jol tudom 9.9 mp de nálam van plusz suly is...kb 60 kilo mélyláda+ erösitö...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ezsolt
|
|
« Új hozzászólás #21591 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 10:14:10 » |
|
3 fokozat 80-120-at szoktak mérni
Akkor az már rendesen pörög, 3.-ban 120 km/h-ig - az van vagy 4 ezres fordulat!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.08 csütörtök, 10:17:07 írta ezsolt »
|
Naplózva
|
2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
|
|
|
ezsolt
|
|
« Új hozzászólás #21592 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 10:21:20 » |
|
a gyári érték ha jol tudom 9.9 mp de nálam van plusz suly is...kb 60 kilo mélyláda+ erösitö... Valószínűleg, a gyári adatot is úgy mérték, hogy egy ember vezette közben az autót... Az a 60 kg-os mélyláda meg kb. 3 %-ot jelent a tömegben. Kb. annyival tolhatja ki az időt is, ha lineárisan érvényesül (9 helyett lenne 9,36 mp)? Csak kérdem.
|
|
|
Naplózva
|
2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
|
|
|
waver
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #21593 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 10:24:01 » |
|
Valószínűleg, a gyári adatot is úgy mérték, hogy egy ember vezette közben az autót... Az a 60 kg-os mélyláda meg kb. 3 %-ot jelent a tömegben. Kb. annyival tolhatja ki az időt is, ha lineárisan érvényesül (9 helyett lenne 9,36 mp)? Csak kérdem.
szerintem meg ha a gyári értéka 9.9 akkor a plusz suly az csak ront az eredményen pont...10 felett kéne lennie. nem?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
waver
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #21594 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 10:25:06 » |
|
Valószínűleg, a gyári adatot is úgy mérték, hogy egy ember vezette közben az autót... Az a 60 kg-os mélyláda meg kb. 3 %-ot jelent a tömegben. Kb. annyival tolhatja ki az időt is, ha lineárisan érvényesül (9 helyett lenne 9,36 mp)? Csak kérdem.
amugy tök mindegy...ezen nem veszünk össze. jol megy a vas és kész.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Victore
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #21595 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 10:48:02 » |
|
Akkor az már rendesen pörög, 3.-ban 120 km/h-ig - az van vagy 4 ezres fordulat!
TDCi: 3. fokozatban max 106 km/h.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #21596 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 11:05:18 » |
|
TDCi: 3. fokozatban max 106 km/h.
[img]http://i.minus.com/ibdBJ87gE6x6Ro.jpg[/img
Szabályzásnál van az több is!
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #21597 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 11:07:19 » |
|
Akkor az már rendesen pörög, 3.-ban 120 km/h-ig - az van vagy 4 ezres fordulat!
és?? 5000-ig nincs baja ti nem szoktatok sietni??
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #21598 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 11:07:30 » |
|
Szabályzásnál van az több is!
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Nika91127
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #21599 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 12:12:05 » |
|
és?? 5000-ig nincs baja ti nem szoktatok sietni?? Állat... Amúgy a 130asnak nem hinném,hogy 200 lenne a vége...legalábbis amikor egyszer kimentem kipróbálni a német autópályának az egyik korlátlan szakaszára,akkor óra szerint túlhaladtunk a 200on,és onnan még ment volna...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|